Wat sneu voor zielie; blote billen zodat de uitslag kan drogen door de lucht toch? Dan lijkt zwemmen me geen strak plan, mss gewoon laten spetteren met water?
Wat sneu tink, het blijft nog even spannend dus.
Hij gaat idd wel hard zo met dat rollen!
@Hilmo wat een verschil tussen onze baby’s zeg! Hier zit ze nķķit stil en inmiddels staat ze nu steeds vaker een aantal seconden los. Ik verwacht dat de eerste stapjes binnen nu en haar verjaardag wel ergens gaan volgen!
Ze klimt nu de trap op en het liefst kijkt ze ons nog even heel ondeugend aan om dan schaterend richting trap te kruipen.

Haar 2de hobby is de keukenkasten uitruimen en ze komt al t/m de 3de plank (x 4 hoge kasten die zelf open krijgt). Al het breekbare is hoger of achterdoor geschoven, maar wat een rotzooi steeds!
En nee, we gaan de kastjes niet beveiligen want nieuwe keuken en het is een relatief korte fase weet ik van de oudste, dus we moeten er even doorheen.
Ik vind sommige traktaties best prima hier. Stickers, potlood, bellenblaas, houten autootje, schrijfboekje (4-jarige). Vaak idd iets eetbaars zoals rozijntjes of knijpfruit.
Met simpel plastic spul kun je niet zo veel idd. Voor de oudste had ik met 1 jaar rozijntjes/abrikoosjes (een vlinder geknutseld) 2 jaar stoepkrijt (indiaan geknutseld) en met 3 jaar een stempel (bloem geknutseld).
Ik weet het nu ook nog even niet voor L.
Dat klinkt wel heel leuk bienelientje! Vonden alle baby’s het leuk? Want het klinkt ook wel wat overprikkelend zo allemaal bij elkaar.