Dat krijg je snel met een kaal koppie hequote:Op maandag 31 mei 2021 08:54 schreef DonDruiper het volgende:
Mistig noorden des lands.
Gister gevaren.. goed gesmeerd maar toch een beetje verbrand
Valt niet tegen te smerenquote:Op maandag 31 mei 2021 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat krijg je snel met een kaal koppie he
Het laat zich raden waar ergens jij zitquote:
De vraag is.. gaat het nog weg?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het laat zich raden waar ergens jij zit
[ afbeelding ]
Frieslandquote:Op maandag 31 mei 2021 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het laat zich raden waar ergens jij zit
[ afbeelding ]
Net als eergisteren (bewolkt in noorden, onbewolkt in zuiden).quote:Op maandag 31 mei 2021 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
Arme noorderlingen, wéér in de mist
(voel me net @:bloodymary1 nu lol)
boppequote:
Begint een beetje matig te worden aan het einde daar, maar vooralsnog is het echt goddelijk zomerweerquote:Op maandag 31 mei 2021 10:29 schreef aloa het volgende:
Mooie pluim weer. Gemiddelde is weer iets omhoog gegaan.
Woensdag en Donderdag kans op onweer.
[ link | afbeelding ]
Haha, ja lekker hè. Strakblauwe lucht.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
Arme noorderlingen, wéér in de mist
(voel me net @:bloodymary1 nu lol)
quote:Op maandag 31 mei 2021 10:36 schreef Djeez het volgende:
Het is weer voorbij, die mooie zomer. Die zomer duurde welgeteld één dag
Hier ook gelukkig.quote:
Is het zo erg in die regio's? Even checken.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:55 schreef Wolter_Kroes het volgende:
Strakblauw in west Europa.
Je zal maar in Spanje, Portugal of... de Balkan zitten, regen en een graadje of 13
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:10 schreef Salina het volgende:
Iedereen lekker in de zon dus nu.![]()
Nou ja, behalve Djeez. Dus. Blijkbaar.![]()
Al weet ik niet of we zijn laatste post serieus moeten nemen.
Veel zon, af en toe een buitje, 20-25 graden. Perfect weer tochquote:Op maandag 31 mei 2021 10:29 schreef aloa het volgende:
Mooie pluim weer. Gemiddelde is weer iets omhoog gegaan.
Woensdag en Donderdag kans op onweer.
[ link | afbeelding ]
Spanje en Portugal horen bij Zuid-Europa. Ziet er daar voor de rest prima uit hoor. 10/11 uur 's morgens en bijna overal zo'n 18 tot 25 graden.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:10 schreef Salina het volgende:
Iedereen lekker in de zon dus nu.![]()
Nou ja, behalve Djeez. Dus. Blijkbaar.![]()
Al weet ik niet of we zijn laatste post serieus moeten nemen.
[..]
Is het zo erg in die regio's? Even checken.
Spanje en Portugal zijn ook West Europa trouwens. Misschien bedoel je Noord-West Europa dan.
Ah, ik dacht al. Gewoon een beetje geinen dus. Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Spanje en Portugal horen bij Zuid-Europa. Ziet er daar voor de rest prima uit hoor. 10/11 uur 's morgens en bijna overal zo'n 18 tot 25 graden.
Zat jij niet in #TeamAirco?quote:Op maandag 31 mei 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:
Het noorden des lands blijft een beetje achter.
Had ik stiekem ook nog wel gewild om zo veel mogelijk die warmte het huis uit te werpen voor de verwarming weer aan ging
Niks mis mee idd.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zon, af en toe een buitje, 20-25 graden. Perfect weer toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |