En hier ook woont!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Had iemand al gezegd dat Krista getrouwd is met een Nederlander?
Rutger of zoiets toch ?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Krista is getrouwd met een Nederlander geloof ik.
Daar zaten alle reserve extensions in.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ben benieuwd of ik er bij de Servische dames achter kan komen waarom ze een heel grote discobal hadden meegenomen naar Rotterdam. Ik zag 'm aan het begin opgetakeld worden en na afloop weer naar beneden getakeld worden. Maar wat voor nut dat ding nou had?
Dit is niet veel beter, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit vond ik zo wanhopig chaotisch overkomen.
sam sam sam, lam lam lamquote:
haar vriend is Nederlands en heeft zelf een cursus Nederlands gedaan. Ze woont ook in Amsterdamquote:
Wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik blijf hier ook 'Hide that booty LOCO LOCO' in horen.
Ik zie geen veenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Volgens OG3NE zijn ze door hen geïnspireerd.
Nee, met allemaal in een hokje dacht ik nog dat het wat kon worden, maar het ontspoorde al snel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is niet veel beter, eerlijk gezegd.
Dat ding had echt geen nut inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ben benieuwd of ik er bij de Servische dames achter kan komen waarom ze een heel grote discobal hadden meegenomen naar Rotterdam. Ik zag 'm aan het begin opgetakeld worden en na afloop weer naar beneden getakeld worden. Maar wat voor nut dat ding nou had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |