abonnement Unibet Coolblue
pi_199646623
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)


Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.

Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.

De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...

De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199646646
Jammer van de TT. Had eigenlijk gehoopt op de Olympic Games variant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199646745
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent zelf nog steeds hartstikke wappie van het padje af. Wat je hier allemaal uitkraamt joh.
Het mag misschien onzin... maar het is wel met argumenten...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199646758
"Heerlijk" .. India zit natuurlijk vol met die zwarte schimmel door de hoge luchtvochtigheid en slechte ventilering.

Ik las dat de ventilators daar soms letterlijk de schimmel in het lichaam blazen.

Als ik daar flink ziek van Covid zou worden zou ik van de Taj Mahal springen.
pi_199646782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:07 schreef Beathoven het volgende:
"Heerlijk" .. India zit natuurlijk vol met die zwarte schimmel door de hoge luchtvochtigheid en slechte ventilering.

Ik las dat de ventilators daar soms letterlijk de schimmel in het lichaam blazen.

Als ik daar flink ziek van Covid zou worden zou ik van de Taj Mahal springen.
Zeg je eindelijk iets zinnigs :)
Vakman pur sang
pi_199646821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:07 schreef Beathoven het volgende:
"Heerlijk" .. India zit natuurlijk vol met die zwarte schimmel door de hoge luchtvochtigheid en slechte ventilering.

Ik las dat de ventilators daar soms letterlijk de schimmel in het lichaam blazen.

Als ik daar flink ziek van Covid zou worden zou ik van de Taj Mahal springen.
Als koe hoef je in India geen zorgen te maken:
https://www.tribuneindia.(...)id-fatalities-248544

Zou van Haga dat bedoelen toen ie zei dat het zo goed ging in India...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199646990
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeg je eindelijk iets zinnigs :)
Dank je. Ik wens jou ook een mooie dood toe.

Heb je al een boze brief naar je oude geschiedenisleraar geschreven?
pi_199647032
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dank je. Ik wens jou ook een mooie dood toe.

Heb je al een boze brief naar je oude geschiedenisleraar geschreven?
Nee joh niet door dat springen maar door je opmerking over de onhyginische omstandigheden in India.
Verder ben ik echt niet haatdragend :D
Vakman pur sang
pi_199647716
Begint dit nou het nieuwe dingetje te worden Blues?
Beetje haaruitval als nieuwe angst? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:39 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet: het is maar een kleine groep die risico's heeft met covid19 , de rest moet dor

Iemand van die grote groep:
[ twitter ]
Vakman pur sang
pi_199647839
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Begint dit nou het nieuwe dingetje te worden Blues?
Beetje haaruitval als nieuwe angst? :')
[..]

Je bagatelliseert weer. Doen wappies vaker.
pi_199647879
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bagatelliseert weer. Doen wappies vaker.
Wat dan?
Vakman pur sang
pi_199648090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik zelf zou kaal worden niet erg vinden.. maar ik kan me indenken dat het voor sommige wel een bittere pil is.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199649294
quote:
Duitsland wil kinderen en jongeren vanaf 12 jaar met ingang van 7 juni gaan inenten. Voorwaarde is wel dat de Europese toezichthouder EMA groen licht geeft voor het vaccineren van die groep met het Pfizer/BioNTech-vaccin.

Bondskanselier Angela Merkel bij het topoverleg met de leiders van Duitse deelstaten dat alle burgers de kans moeten krijgen om zich te laten vaccineren, ook tieners. Het EMA komt morgen naar verwachting met een positief advies.

De Duitse regering wil naar verluidt dat iedereen in de groep 12-18 jaar de kans krijgt om voor eind augustus een eerste prik te halen. De allerjongste Duitsers komen pas later aan de beurt. Merkel heeft volgens bronnen van de krant Bild achter gesloten deuren gezegd dat kinderen onder de 12 pas aan het eind van het jaar of begin volgend jaar ingent kunnen worden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ni-ingeent~a0231ee8/
Goed bezig bij de buren ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199649747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goed bezig bij de buren ^O^
Dit is gewoon ziek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199649794
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is gewoon ziek.
Gaan we in Nederland ook gewoon krijgen hoor. Er komen steeds meer symptomen bij waar ook jongeren en kinderen last van hebben dus veel ouders zouden ook graag hun kind willen vaccineren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199650124
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gaan we in Nederland ook gewoon krijgen hoor. Er komen steeds meer symptomen bij waar ook jongeren en kinderen last van hebben dus veel ouders zouden ook graag hun kind willen vaccineren.
En anders bedenken we er wat ;)
Van Corona krijgen ze kalknagels
Vakman pur sang
pi_199650135
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En anders bedenken we er wat ;)
Van Corona krijgen ze kalknagels
Loopneus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199650146
Bollywood
pi_199650374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is gewoon ziek.
Ja man kinderen vaccineren tegen een ziekte waar minder dan 1% van de hle bevolking wat van merkt... Schande
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199650434
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja man kinderen vaccineren tegen een ziekte waar minder dan 1% van de hle bevolking wat van merkt... Schande
Ik heb er alle vertrouwen in dat je niet zo simpel bent als dat je nu doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199650441
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in dat je niet zo simpel bent als dat je nu doet.
Is het geen schande dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199651192
Ik zei al na covid begint het klimaatgezeik een vlucht te nemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-de-maak~a577091b/

Idioot de kosten gaan wij als burgers direct dragen
Vakman pur sang
pi_199651291
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei al na covid begint het klimaatgezeik een vlucht te nemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-de-maak~a577091b/

Idioot de kosten gaan wij als burgers direct dragen
Hoeveel gaat het ons kosten als we niks doen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652389
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei al na covid begint het klimaatgezeik een vlucht te nemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-de-maak~a577091b/

Idioot de kosten gaan wij als burgers direct dragen
Wat willen ze, dat Shell 50% van zijn onderneming verkoopt aan de concurrent? Hoofdkantoor verplaatsen? Want dat is wat ze doen. Totale schending van de mededingingswet deze uitspraak en gebaseerd op politiek activisme van de rechter.

Wat moet je met wetten en regelgeving als de interpretatie zo subjectief wordt....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652407
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoeveel gaat het ons kosten als we niks doen?
Vals dillema, al ga je ervan uit dat het allemaal waar is dan zit het optimum qua kosten en baten niet bij de 0.

De beste schatting zit op een schema wat uitkomt op 3.5 graden stijging.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vals dillema, al ga je ervan uit dat het allemaal waar is dan zit het optimum qua kosten en baten niet bij de 0.

De beste schatting zit op een schema wat uitkomt op 3.5 graden stijging.
niks vals dilemma.
Jij bent toch van de kosten baten?
Temp stijging van 3.5 graden, wat doet dat met het zeewater? wat kost het om de dijken op te hogen en andere beschermingsmaatregelen te nemen?
Meer regen in korte tijd, wat gaat het kosen om onze afwateringsystemen erop aan te passen?
Meer stormen? wat zijn de kosten daarvan?
Wat doet dat op wereldwijd niveau? Krijgen we daardoor meer vluchtelingen/oorlogen etc Wat zijn de kosten daarvan?

Oftewel kijk wat verder dan je neus lang is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652670
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

niks vals dilemma.
Jij bent toch van de kosten baten?
Temp stijging van 3.5 graden, wat doet dat met het zeewater? wat kost het om de dijken op te hogen en andere beschermingsmaatregelen te nemen?
Meer regen in korte tijd, wat gaat het kosen om onze afwateringsystemen erop aan te passen?
Meer stormen? wat zijn de kosten daarvan?
Wat doet dat op wereldwijd niveau? Krijgen we daardoor meer vluchtelingen/oorlogen etc Wat zijn de kosten daarvan?

Oftewel kijk wat verder dan je neus lang is
Dude die 3.5 graden is het resultaat van een paper waar een Nobelprijs voor is uitgekeerd.

Dijken ophogen en andere beschermmaatregelen? Serieus? Dat is echt totaal niet gecorreleerd aan temperatuurstijging.

Ik lees een hoop voorspellingen die totaal niet gaan uitkomen. Meer regen in een korte tijd? Zou het? Dan pas je je daar op aan. Maar ik denk dat de bron van dit idee iemands dikke duim is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652682
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dude die 3.5 graden is het resultaat van een paper waar een Nobelprijs voor is uitgekeerd.

Dijken ophogen en andere beschermmaatregelen? Serieus? Dat is echt totaal niet gecorreleerd aan temperatuurstijging.
Nee de zeewaterspiegel stijgt ook helemaal niet door het smelten van de poolkappen :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652691
Naja met covid doe je precies hetzelfde, je kiest voor een slecht onderbouwd narratief en neemt het voor absolute waarheid. Je voorspellingen komen niet uit Devlin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:
Naja met covid doe je precies hetzelfde, je kiest voor een slecht onderbouwd narratief en neemt het voor absolute waarheid. Je voorspellingen komen niet uit Devlin.
https://ec.europa.eu/clim(...)te%20kampen%20hebben.
Bron zal je wel weer niet bevallen want EU
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652708
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee de zeewaterspiegel stijgt ook helemaal niet door het smelten van de poolkappen :')
Hoe snel denk je nou werkelijk dat het smelt? Die 4mm op jaarbasis ga je niet significant benvloeden hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://ec.europa.eu/clim(...)te%20kampen%20hebben.
Bron zal je wel weer niet bevallen want EU
Er is geen bron, dit is tekst waar de bron niet van te herleiden valt. Alsof we het maar gewoon algemeen allemaal al hebben geaccepteerd dat het waar is zoals water nat is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652728
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe snel denk je nou werkelijk dat het smelt? Die 4mm op jaarbasis ga je niet significant benvloeden hoor.
4mm :')

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652762
quote:
Dat is zee-ijs, dat zal allicht smelten ja. Dat doet niks voor de zeespiegel.

Men is bang dat er minder zonlicht weerkaatst gaat worden door minder ijskappen, dat dat de oceaan meer gaat verwarmen, maar jij maakt op basis van niks de assumptie dat dit een significante versnelling betekent van zeespiegelstijging.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652849
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is zee-ijs, dat zal allicht smelten ja. Dat doet niks voor de zeespiegel.

Men is bang dat er minder zonlicht weerkaatst gaat worden door minder ijskappen, dat dat de oceaan meer gaat verwarmen, maar jij maakt op basis van niks de assumptie dat dit een significante versnelling betekent van zeespiegelstijging.
Dan neem je Antarctica same story

Maar steek lekker je kop in het zand. Ik zie het niet als mijn taak om jou te overtuigen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199652945
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er is geen bron, dit is tekst waar de bron niet van te herleiden valt. Alsof we het maar gewoon algemeen allemaal al hebben geaccepteerd dat het waar is zoals water nat is.
Tja, jij wil alsnog bewijs hebben dat water nat is..
Als je gewoon om je heen kijkt zie je de veranderingen gewoon.
Ga voor de gein eens in de Alpen naar een gletsjer kijken, dan kun je aan de erosie gewoon zien hoeveel kleiner ze zijn geworden.
De aarde warmt op, dat is een feit. Dat het door ons toedoen komt is gezien de korte tijd dat verandering plaatsvind ook zeer aannemelijk. Dat opwarming allerlei consequenties met zich meebrengt is ook onomstreden.

En zelfs als je dit allemaal wil ontkennen, dan nog lijkt mij dat je niet tegen een beter milieu kunt zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199653163
quote:
Ruzie tussen Willem Engel en topviroloog Van Ranst escaleert, aangifte van smaad en laster
Het aanhoudende conflict tussen coronascepticus Willem Engel en de Belgische topviroloog Marc van Ranst dijt steeds verder uit. Na een reeks beschuldigingen over en weer ligt er nu ook een aangifte van smaad en laster op tafel. Die komt van Willem Engel, omdat hij vindt dat Van Ranst hem in de media vergelijkt met een terrorist en een virusontkenner. De topviroloog is zich van geen kwaad bewust. ,,Ik heb hem mafkees genoemd, en daar neem ik geen letter van terug.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-laster~aea10a9b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:10:19 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199653260
OH OH the soap continues.

More than 100 cases of new Thai Covid strain detected in UK as Indian variant surges

Known as VUI-21MAY-02 (C.36.3), the variant was first detected in Thailand in people who had travelled from Egypt and has now arrived in the UK, Public Health England confirmed.

A new mutant strain of the coronavirus has been identified in the UK as cases of the Indian variant continue to rise. More than 100 cases of the new strain have been identified across the country.


:O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199653380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
OH OH the soap continues.

More than 100 cases of new Thai Covid strain detected in UK as Indian variant surges

Known as VUI-21MAY-02 (C.36.3), the variant was first detected in Thailand in people who had travelled from Egypt and has now arrived in the UK, Public Health England confirmed.

A new mutant strain of the coronavirus has been identified in the UK as cases of the Indian variant continue to rise. More than 100 cases of the new strain have been identified across the country.


:O
De angst voor die variant werkt wel:

quote:
Angst voor Indiase variant trekt Britse coronasceptici over de streep om zich te laten inenten
De vrees voor de opkomst van de Indiase variant van het coronavirus trekt in het Verenigd Koninkrijk weigeraars over de streep om zich te laten inenten. Een voorbode voor de rest van Europa?

Huisarts Helen Wall besloot actie te ondernemen. Met steun van het stadsbestuur stelde ze een actieplan op om lastig te bereiken bevolkingsgroepen over de streep te trekken. Speciale bussen en pop-up vaccinatiecentra kwamen op locaties te staan, waar de animo voor inenting het laagst lag. Anders dan in de rest van het land komt iedereen boven de 18 jaar in aanmerking. De campagne werkt. Vorig weekeinde kregen 6500 mensen een eerste dosis.

Tot vreugde van wethouder Andy Morgan sloten opvallend veel sceptici zich in de rijen aan. ,,We hebben veel mensen zien langskomen die aanvankelijk het vaccin niet wilde hebben”, gaf hij aan. ,,Dat is een enorm pluspunt. Het komt door de razendsnelle verspreiding van de Indiase variant. Niemand wil worden gezien als een besmetter. Dat is wat ze ons vertelden.” Het idee tot iets gedwongen te worden, maakt plaats voor plichtsgevoel.
https://www.ad.nl/home/an(...)en-inenten~ac3456be/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:29:10 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199653501
Jup nieuwe ronde pomp er maar flink wat angst in that's all it is. Ik trap er niet in :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:46:07 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199653709
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:46:09 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653710
Oh pls ludo niet weer dat zeespiegelstijging-geneuzel. Ga jezelf eerst eens informeren voordat je domme dingen roept
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:47:36 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Jup nieuwe ronde pomp er maar flink wat angst in that's all it is. Ik trap er niet in :D
Nee jij bent zo'n helder licht, jij liet je vanaf de eerste minuut niks wijsmaken h.

Goed hoor! Nu heb je een lolly verdiend *; !
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:50:34 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653740
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]


De aarde warmt op, dat is een feit. Dat het door ons toedoen komt is gezien de korte tijd dat verandering plaatsvind ook zeer aannemelijk.
De antropogene oorzaak van de opwarming van de aarde is door vele honderden, zo niet duizenden, onafhankelijke bronnen gestaafd. We zouden het dus ook wel 'bewezen' kunnen noemen.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:51:04 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653744
Let op, dit gaat Ludo triggeren c_/ .
Huilen dan.
pi_199653769
quote:
en dat na 86 dagen covid vrij te zijn geweest...

Zo zie je maar... vaccineren is de enige oplossing om het onder controle te houden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199653789
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Let op, dit gaat Ludo triggeren c_/ .
* devlinmr pakt popcorn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:00:06 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653824
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

* devlinmr pakt popcorn
Heb hier nachos :9~
Huilen dan.
pi_199653868
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb hier nachos :9~
With Cheese?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:07:02 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199653878
Nee met indian black fungus
Huilen dan.
pi_199654041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan neem je Antarctica same story

Maar steek lekker je kop in het zand. Ik zie het niet als mijn taak om jou te overtuigen
Aha die ijsmassa daar gaat snel smelten volgens jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh.. eerste klas.

Zes spelers Oranje slaan coronavaccinatie af

Spelers van het Nederlands elftal kunnen in het trainingskamp in Zeist ingent worden tegen het coronavirus. Dat heeft voetbalbond KNVB georganiseerd met het oog op het Europees Kampioenschap.

"Wij hebben altijd gezegd dat eerst gewoon - in het begin - de zorg voor moet gaan, en de mensen die het het hardst nodig hebben. Nu vinden wij, als KNVB, dat het ook een keuze kan zijn om ons te vaccineren, vooral de spelers", aldus bondscoach Frank de Boer.

De vaccinatie is vrijwillig. De meeste spelers hebben gebruikgemaakt van de mogelijkheid. Zes spelers wilden de prik niet.


Van de NOS.
En binnen een dag is daar al de 1e van de 6 die de gevolgen van zijn keuze onder ogen moet zien:

quote:
Cillessen test positief op corona en gaat niet mee op trainingskamp met Oranje
https://www.ad.nl/euro-20(...)met-oranje~a40a4134/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199654073
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tja, jij wil alsnog bewijs hebben dat water nat is..
Als je gewoon om je heen kijkt zie je de veranderingen gewoon.
Ga voor de gein eens in de Alpen naar een gletsjer kijken, dan kun je aan de erosie gewoon zien hoeveel kleiner ze zijn geworden.
De aarde warmt op, dat is een feit. Dat het door ons toedoen komt is gezien de korte tijd dat verandering plaatsvind ook zeer aannemelijk. Dat opwarming allerlei consequenties met zich meebrengt is ook onomstreden.

En zelfs als je dit allemaal wil ontkennen, dan nog lijkt mij dat je niet tegen een beter milieu kunt zijn.
Uhuh, de temperatuur stijgt op veel plaatsen en dat gaat dan gepaard met het smelten van ijs. Klopt.

Jepjepjep, prima, klopt allemaal. Consequenties zal het ook zeker hebben ja.

Nee beter milieu is sowieso belangrijk, dat is ook een heel ander vraagstuk dan het klimaat.

Jij maakt de stap naar "meer stormen" "meer extreem weer" en "Zeespiegel stijgt dermate veel sneller dat het een significante invloed heeft op onze dijkuitgaven"

Vooral dat laatste is lachwekkend, ik denk dat 90% van de bevolking in dit land het nog serieus neemt ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De angst voor die variant werkt wel:
[..]

Propaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654117
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oh pls ludo niet weer dat zeespiegelstijging-geneuzel. Ga jezelf eerst eens informeren voordat je domme dingen roept
Ga jij je anders even informeren.

Wat denk je nou, hoeveel sneller denk je werkelijk dat de zeespiegel zal gaan stijgen per jaar als het 2 graden warmer is in 2050? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654141
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De antropogene oorzaak van de opwarming van de aarde is door vele honderden, zo niet duizenden, onafhankelijke bronnen gestaafd. We zouden het dus ook wel 'bewezen' kunnen noemen.
Dat wordt ook niet ontkent. Het gaat mij om die kolder verhaaltjes die voor waarheid worden aangenomen als "Dat wordt heel duur voor Nederland om de dijken op te hogen".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654192
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:
Ik zie het niet als mijn taak om jou te overtuigen
Stuur je collega ff dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654341
Dr zit een enorme vergelijking in het geloof dat Corona een allesvernietigend virus is wat bestreden moet worden en dat het klimaat in rap tempo enorm verandert door direct menselijk toedoen.
Beide erg deprimerend en gebaseerd op pure angst.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:53:33 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199654390
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat wordt ook niet ontkent. Het gaat mij om die kolder verhaaltjes die voor waarheid worden aangenomen als "Dat wordt heel duur voor Nederland om de dijken op te hogen".
Alleen is dat geen kolder.
Huilen dan.
pi_199654407
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Alleen is dat geen kolder.
Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen h?
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:01:49 #61
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199654493
twitter


Jammer dan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199654674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen h?
Een symptoom van domme mensen is dat ze niet voor langere termijn kunnen plannen.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:16:53 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199654708
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen h?
Als het bij die 5mm blijft niet, maar als dat er 50 worden wel.

Logischerwijs kost het exponentieel meer geld om onder normale omstandigheden droge pootjes te houden wanneer je 10 meter onder de zeespiegel zit dan wanneer je er 5 meter onder zit, maar dat lukt wel als je er maar genoeg knaken tegenaan gooit. Het echte het probleem is de bescherming tegen extreme gebeurtenissen, en die bepalen uiteindelijk hoe lang we nog in de randstad kunnen blijven wonen.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:18:30 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199654725
Als er 3x per decennium een '1953' plaatsvindt dan is het zo klaar h.
Huilen dan.
pi_199654957
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen h?
25% stijging!$$@$!! We gaan dood, 80 meter zeespiegel stijging.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:14 schreef The_End het volgende:

[..]

Een symptoom van domme mensen is dat ze niet voor langere termijn kunnen plannen.
Nou, ga klagen over de politiek in 1990?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199654989
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Als er 3x per decennium een '1953' plaatsvindt dan is het zo klaar h.
Dat is geen klimaatprobleem maar een dijkdoorbraak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655044
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Als het bij die 5mm blijft niet, maar als dat er 50 worden wel.
Stel, we willen de zeespiegel op jaarbasis 50 mm laten stijgen voor 2050, wat moeten we dan doen? Alle atoombommen van de wereld afvuren op antarctica? Ik denk niet dat dit een haalbaar scenario is hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:42:41 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655094
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stel, we willen de zeespiegel op jaarbasis 50 mm laten stijgen voor 2050, wat moeten we dan doen? Alle atoombommen van de wereld afvuren op antarctica? Ik denk niet dat dit een haalbaar scenario is hoor.
Als jouw horizon slechts tot 2050 reikt dan begrijp ik dat je weinig urgentie voelt.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:43:16 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655100
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is geen klimaatprobleem maar een dijkdoorbraak.
Wat zou het verband tussen die twee kunnen zijn 🤔 ?
Huilen dan.
pi_199655150
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat zou het verband tussen die twee kunnen zijn 🤔 ?
Die is er niet. Bottem line is dat er sprake is van menselijk falen omdat de dijk in dat geval niet sterk genoeg was. Of dat nou -2 NAP is of -12.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:48:05 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655170
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die is er niet. Bottem line is dat er sprake is van menselijk falen omdat de dijk in dat geval niet sterk genoeg was. Of dat nou -2 NAP is of -12.
En in welk geval heb je een betere dijk nodig?
Huilen dan.
pi_199655225
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als jouw horizon slechts tot 2050 reikt dan begrijp ik dat je weinig urgentie voelt.
Ik ben voornamelijk tegen de massale kapitaalsverkrachting die we nu zien.

Ik zie meer heil is uitfaseren van vervuilende industrie, ik zie meer in vervuiler betaald, ik zie meer urgentie in het milieu verbeteren.

Als grote speler in de vergelijking zie ik ook veel meer de bevolkingstoename maar steeds, meer mensen ten koste van oerwoud is wat we nu toch al een heel tijdje zien.. Waar volgens David Attenborough 3/4e van de huidieg opwarming vandaan komt (en dus niet fossiel verbranden als grootste boosdoener maar gewoon ordinaire bossen kap).

En tegen de tijd dat het vervuilende kapitaal dan is uitgefaseerd en het milieu is verbeterd kun je allicht beide in stand houden. Kun je wat boompjes planten, kijken of het nou wel echt zo een drama is dat het 2 graden warmer is op den aardkloot, of die voorspellingen uitkomen.... Of je niet wat boompjes kunt gaan planten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:51:31 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655231
Verder vergeet je even dat we door de klimaatverandering ook vaker te maken gaan krijgen met extreme gebeurtenissen. Als je je dijken bouwt gebaseerd op een 1 in 10.000 jaar scenario, dan zal je bij opwarming zonder zeespiegelstijging ook moeten investeren in een betere bescherming.
Huilen dan.
pi_199655233
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En in welk geval heb je een betere dijk nodig?
Doet niks af aan het bovenstaande.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655241
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
Verder vergeet je ook even dat we door de klimaatverandering ook vaker te maken gaan krijgen met extreme gebeurtenissen. Als je je dijken bouwt gebaseerd op een 1 in 10.000 jaar scenario, dan zal je bij opwarming zonder zeespiegelstijging ook moeten investeren in een betere bescherming.
Jij zegt het, ik heet geen nostradamus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:53:00 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij zegt het, ik heet geen nostradamus.
Lol :')
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:54:03 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199655273
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doet niks af aan het bovenstaande.
Punt is dat dezelfde bescherming dan een stuk duurder uitpakt.
Huilen dan.
pi_199655314
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Punt is dat dezelfde bescherming dan een stuk duurder uitpakt.
Dit soort bedragen zijn nihil op het totaal, we spenderen nu 1.5 miljard +- aan onze dijken, dat is op basis van 900 miljard BBP nog geen 0,25%.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655334
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aha die ijsmassa daar gaat snel smelten volgens jou?
Dat doet ie al
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199655341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat doet ie al
Oh zo snel dat de zeespiegel significant sneller stijgt en wij daar significante kosten van gaan ondervinden? Maak eens aannemelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En binnen een dag is daar al de 1e van de 6 die de gevolgen van zijn keuze onder ogen moet zien:
[..]

_O-

Maar fair is fair... ook als hij was gevaccineerd was hij waarschijnlijk besmet. Lijkt er iig op dat de vaccinatie datum en de positieve test zo dicht bij elkaar lagen dat het vaccin nog niet zijn werk had kunnen doen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199655376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En binnen een dag is daar al de 1e van de 6 die de gevolgen van zijn keuze onder ogen moet zien:
[..]

Een positieve test, shit hey! Wat erg, wat had hij? Loopneus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655406
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

_O-

Maar fair is fair... ook als hij was gevaccineerd was hij waarschijnlijk besmet. Lijkt er iig op dat de vaccinatie datum en de positieve test zo dicht bij elkaar lagen dat het vaccin nog niet zijn werk had kunnen doen.
In dat geval.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199655466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In dat geval.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is van de speld kom ik achter na een rondje google.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199655540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een positieve test, shit hey! Wat erg, wat had hij? Loopneus?
Haarverlies....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is van de speld kom ik achter na een rondje google.
Ja, die steken regelmatig de draak met vaccinatieweigeraars.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199655591
quote:
De gemiddelde temperatuur op aarde is in de afgelopen 150 jaar ongeveer 1 graad opgelopen. Vooral sinds de jaren zeventig gaat het hard. Elke tien jaar komt er nu ongeveer 0,2 graden bovenop.
Shit hey, 2030 is het 1.2 graden warmer... .2040, 2050 1.4 1.6 resp....

Sinds 1992 meten we de zeespiegel met satellieten, daar zal dan toch wel snel uit voortkomen dat de zeespiegel super rap stijgt sinds 1992. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:38:11 #88
24329 KNAK
ff w88,......
pi_199655880
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

en dat na 86 dagen covid vrij te zijn geweest...

Zo zie je maar... vaccineren is de enige oplossing om het onder controle te houden
Met zn allen permanent aan het infuus :D :')
Mai pben rai~!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:44:09 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199655957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In dat geval.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, wat? :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is van de speld kom ik achter na een rondje google.
Gelukkig maar :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:49:01 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Shit hey, 2030 is het 1.2 graden warmer... .2040, 2050 1.4 1.6 resp....

Sinds 1992 meten we de zeespiegel met satellieten, daar zal dan toch wel snel uit voortkomen dat de zeespiegel super rap stijgt sinds 1992. :7
Ongeveer 20 cm sinds 1900, en daar komt (een beetje afhankelijk van welk model je aanhoudt) naar verwachting nog een halve meter bij deze eeuw.
Huilen dan.
pi_199656220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Jammer dan.
Volgens haar eigen analyse....

maar goed, maar je geen zorgen CAD, je ging toch al niet naar de olympische spelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199656703
Sinds de laatste ijstijd stijgt het zeeniveau al met gem 20cm per eeuw.
Bij een nieuwe ijstijd daalt het zeeniveau wel 100m!
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:58:08 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656762
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, en hoe lang duurt zoiets doorgaans?

Verder: verkeerde topic pik.

PS. We zitten nog in een ijstijd.
Huilen dan.
pi_199657358
quote:
In Suriname kampen de ziekenhuizen met een tekort aan zuurstof voor covidpatinten. Volgens de website Starnieuws is de situatie zo nijpend dat artsen moeten beslissen welke patinten wel en niet zuurstof krijgen.

Vorige week spraken de gezondheidsdiensten in Suriname al van code zwart omdat de ziekenhuizen bomvol liggen. Gisteren werd een noodprotocol ingesteld. Daarmee wordt bepaald wie voor een noodzakelijke behandeling in aanmerking komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-uitblijven-zuurstof
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 28 mei 2021 @ 16:44:05 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199657371


_O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199657477
quote:
Je kunt toch nog besmet raken na vaccinatie?
pi_199658474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Misschien moet je is in de spiegel gaan kijken... jij verneukt elke discussie door met valse cijfers en claims te komen. Geen (valide) argumenten gebruiken en uit de hoogte doen alsof je de filosoof des vaderlands bent.
Ik ben gezegend met een enorm brein wat betreft wiskunde, natuurkunde en cijfers maar ik heb hem nog niet betrapt op leugens of verkeerde berekeningen. Sterker nog, hij is de enige die nog probeert serieus iets voor te rekenen.
Vakman pur sang
pi_199658488
De rest denk gewoon: ik heb een docu gezien op Netflix en daar zei een heel serieuze stem dat we binnen 20 jaar verzuipen en dat is de waarheid en als je daar tegenin gaat wordt ik erg boos.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:26:06 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199658543
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De rest denk gewoon: ik heb een docu gezien op Netflix en daar zei een heel serieuze stem dat we binnen 20 jaar verzuipen en dat is de waarheid en als je daar tegenin gaat wordt ik erg boos.
Nee hoor, ik lees daadwerkelijk de papers en bezoek (wanneer dat kan) de conferenties. Klimaatwetenschap is absoluut niet mijn vakgebied, maar heeft er wel raakvlakken mee.

Ludo baseert zich uitsluitend op aannames die voortkomen uit een gewenste realiteit en heeft weinig trek om de juistheid van die aannames te onderzoeken, of van de goede context te voorzien. Dat laat hij aan anderen over.

Vind het verder een prima kerel hoor, en ik denk dat ik best met hem een pilsje kan drinken, maar op klimaatgebied slaat hij de plank in elk geval flink mis.

[ Bericht 4% gewijzigd door Isdatzo op 28-05-2021 18:31:26 ]
Huilen dan.
pi_199658644
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees daadwerkelijk de papers en bezoek (wanneer dat kan) de conferenties. Klimaatwetenschap is absoluut niet mijn vakgebied, maar heeft er wel raakvlakken mee.

Ludo baseert zich uitsluitend op aannames die voortkomen uit een gewenste realiteit en heeft weinig trek om de juistheid van die aannames te onderzoeken, of van de goede context te voorzien. Dat laat hij aan anderen over.

Vind het verder een prima kerel hoor, en ik denk dat ik best met hem een pilsje kan drinken, maar op klimaatgebied slaat hij de plank in elk geval flink mis.
Dat is een goede zaak, maar dan zou je puur voor de afweging ook eens een conferentie van de andere zijde moeten bijwonen, zoals de groene rekenkamer. Die weerleggen toch soms goed onderbouwd een boel “klimaatfeiten”.
Vakman pur sang
pi_199658814
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De rest denk gewoon: ik heb een docu gezien op Netflix en daar zei een heel serieuze stem dat we binnen 20 jaar verzuipen en dat is de waarheid en als je daar tegenin gaat wordt ik erg boos.
Nee hoor ik ben dan niet hoog opgeleid (iets met fucking lui zijn op het HAVO/VWO) en wetenschappelijk onderzoek kan soms moeilijk te interpreteren zijn voor me (gelukkig hebben we Google om e.e.a te verduidelijken zodat ik het wel snap). En ik kijk echt zoveel mogelijk docu's van de onderwerpen die me boeien en geloof dan niet in de blauwe ogen van de documentaire maker, en kijk dan ook documentaires die een andere kant belichten.

Zo ben ik er zelf nog niet uit of wij daadwerkelijk klimaat verandering kunnen tegen houden, echter realiseer ik me wel dat 90% + van de experts het daarover wel eens is. Dus neig ik naar het feit dat wel degelijk wat kunnen doen. Naar mijn mening door o.a. flink in te zetten op kernenergie.

Daarnaast kan je klimaat verandering moeilijk ontkennen waar we "vroeger" eens in de zoveel jaar een extreme winter dan wel zomer hadden is het de laatste jaren duidelijk anders. Zeker zaken zoals flinke stormen zijn er volgens mij veel meer dan "vroeger". Dat is trouwens wel een gevoel dus telt niet ;-).
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199659141
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke.. geen argumenten dus. Ook niet "hierboven"
Vers vd wetenschappelijke pers:
https://medicine.wustl.ed(...)antibody-protection/

Wat een vooruitziende blik h? :D

Kort vertaald: door microbiologen is in Washington onderzocht bij groepen mensen met en zonder Corona infectie naar antistoffen.
De antistoffen in het bloed verdwijnen snel na genezing maar in het beenmerg blijven de makers van de antistoffen over.
Deze hebben de eigenschap om levenslang te beschermen tegen het virus. En maken pijlsnel antistoffen aan bij een nieuwe besmetting.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lospedrosa op 28-05-2021 19:20:24 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:25:25 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199659445
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is een goede zaak, maar dan zou je puur voor de afweging ook eens een conferentie van de andere zijde moeten bijwonen, zoals de groene rekenkamer. Die weerleggen toch soms goed onderbouwd een boel “klimaatfeiten”.
Hiermee impliceer je dat het een wedstrijd is, en dat is het absoluut niet. Klimaatwetenschappelijk onderzoek moet ook gewoon aan de standaarden van goede wetenschap voldoen, en wordt dus ook kritisch bekeken.

Maar goed, als mensen gelieerd aan de groene rekenkamer met een gedegen onderzoek komen dan ben ik absoluut niet te beroerd om daar naar te kijken.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:27:00 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik valse cijfers en claims gebruik dan debunk je die maar met een inhoudelijke reactie.
Dat gebeurt dan ook regelmatig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199659703
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat gebeurt dan ook regelmatig.
Hahaha
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:54:38 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659919
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hahaha
Wat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:59:42 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199660001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat?
PSVCL is het ergens niet mee eens maar kan zijn mening niet van argumenten voorzien. Gebeurt wel vaker, nothing to see move along people.
Huilen dan.
pi_199660034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat?
Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:04:05 #109
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199660074
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vers vd wetenschappelijke pers:
https://medicine.wustl.ed(...)antibody-protection/

Wat een vooruitziende blik h? :D

Kort vertaald: door microbiologen is in Washington onderzocht bij groepen mensen met en zonder Corona infectie naar antistoffen.
De antistoffen in het bloed verdwijnen snel na genezing maar in het beenmerg blijven de makers van de antistoffen over.
Deze hebben de eigenschap om levenslang te beschermen tegen het virus. En maken pijlsnel antistoffen aan bij een nieuwe besmetting.
Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199660079
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Ludo zelf wel eens aangegeven dat ie fout zat...

Mss is het eigenlijk niet eens een slechte vent.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:07:23 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199660135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
No shit. Heb je dat gestuntel met percentages van laatst compleet gemist of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199660780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijn
Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.
Lijkt er toch op van niet aangezien het vaccin kracht verliest na een jaar.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 21:06:24 #113
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199661390
Kunnen we weer normaal doen tegen elkaar? Kap eens een keer met die persoonlijke sneren onderling; reageer inhoudelijk (allebei de kanten op!) of reageer niet als je het niet netjes kan houden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 21:10:23 #114
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199661497
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.
Lijkt er toch op van niet aangezien het vaccin kracht verliest na een jaar.
Dat is hetzelfde als dat de natuurlijke immuniteit afneemt. Zal hetzelfde onderzoek op moeten plaatsvinden

Let wel. Dit is nog steeds geen bewijs dat op natuurlijke wijze besmet raken beter is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199661567
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt toch nog besmet raken na vaccinatie?
Ja, zeggen ze.
Je kan ook na vaccinatie andere mensen besmetten. Zeggen ze ook.
Allemaal voor 'n zogenaamde 'dodelijke, vreselijke besmettelijke killer virus', zeggen de crooked wetenschaapers,politicus,media. Voor 'n virus die 'n overlevings kans van 99.8% of zo heeft. Zeggen ze.
Average age death by covid: 82
Average age of life expectancy :82

Doublethink 101.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199661815
quote:
Virusexperts waarschuwen voor te veel enthousiasme rond de aanstaande versoepelingen. Ze vrezen dat vooral jongeren de ruimte die ze krijgen met beide handen aangrijpen, terwijl ze nog niet beschermd zijn tegen de mogelijke gevolgen van het virus.

,,Als je nu ongecontroleerd losgaat, krijg je een hausse van besmettingen onder het jongere, niet-gevaccineerde deel van de bevolking”, zegt Marion Koopmans, virologe bij het Erasmus MC. ,,Dat kan een heleboel gevallen van long covid opleveren. Ik maak me zorgen over het idee dat nu lijkt te leven: de ziekenhuiscijfers gaan omlaag, dus we zijn klaar.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)fers-dalen~a17cf74b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199662279
twitter
pi_199662307
twitter
pi_199662354
twitter



_O-
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:42:28 #120
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199663564
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Je weet dat covid zelf een groter risico geeft op het krijgen van exact deze vorm van trombose?

https://www.lumc.nl/over-(...)id19-intensive-care/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199664330
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
pi_199664456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
Dit is pure onzin dat weet je toch?
Vakman pur sang
pi_199664579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
XanderNieuws _O-
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:51:20 #124
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199664701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
En waar precies is het bewijs van deze claim?

Edit: ah VAERS weer...

Heb je hun disclaimer nou eindelijk een keer gelezen? Begrijp je wat ze daar zeggen?
Zo ja dan snap je dus ook dat Xander uit zijn nek lult

https://www.healthleaders(...)ccines-are-dangerous

Je kunt er zelfs melden dat je in de hulk verandert

https://web.archive.org/w(...)/14/chelation-autism

quote:
The chief problem with the VAERS data is that reports can be entered by anyone and are not routinely verified. To demonstrate this, a few years ago I entered a report that an influenza vaccine had turned me into The Hulk. The report was accepted and entered into the database.


[ Bericht 5% gewijzigd door devlinmr op 28-05-2021 23:57:37 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199664750
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
trap er niet in met die Xander
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:56:45 #126
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199664772
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
Misschien niet maar ik zou wel wat spastische statistiekjes willen zien ala Corona :+
pi_199664840
twitter
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:04:29 #128
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199664878
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:01 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Frontline Doctors :')

Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?

https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536

Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:09:49 #129
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199664916
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Frontline Doctors :')

Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?

https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536

Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
pi_199664926
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef troll het volgende:

[..]

Frontline Doctors :')

Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?

https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536

Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
Dit heeft niks met de inhoud van het artikel te maken
pi_199665032
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument? :D
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:34:00 #132
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument? :D
Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.
pi_199665108
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:34 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.
Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan. :P

Wat heeft het overigens te maken met vakantie?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:44:14 #134
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan. :P

Wat heeft het overigens te maken met vakantie?
Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemens
pi_199665166
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemens
Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes. :P

Waarom maakt het uit wat de beweegredenen van mensen zijn om een vaccin te nemen? Lekker boeiend, verander je toch geen reet aan. Voor de volksgezondheid is het alleen maar goed dat er meerdere redenen zijn om mensen over te halen tot het nemen van een vaccin.

En een vaccin nemen betekent juist dat je op je eigen lichaam c.q. immuunsysteem vertrouwt.

Veel mensen lijken dat niet goed te begrijpen, en daarom klinkt dat argument zo dommig.
pi_199665254
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees daadwerkelijk de papers en bezoek (wanneer dat kan) de conferenties. Klimaatwetenschap is absoluut niet mijn vakgebied, maar heeft er wel raakvlakken mee.

Ludo baseert zich uitsluitend op aannames die voortkomen uit een gewenste realiteit en heeft weinig trek om de juistheid van die aannames te onderzoeken, of van de goede context te voorzien. Dat laat hij aan anderen over.

Vind het verder een prima kerel hoor, en ik denk dat ik best met hem een pilsje kan drinken, maar op klimaatgebied slaat hij de plank in elk geval flink mis.
Ik zoom wat meer in op de economische kant van deze grap, de doelmatigheid is ver te zoeken en de voorspellingen die het daglicht halen zijn te extreem, maar dat is mijn opvatting.

Ik ben het helemaal niet oneens met IPCC rapporten of wat dan ook, ben er van overtuigd dat dat de beste schattingen zijn die er zijn.

Het gaat helemaal mis bij de stap naar kosten en doelmatigheid en ook milieu wordt compleet verward met klimaat.

Andere prioriteiten hebben kan ook nog ik ben zwaar tegen kapitaal vernietiging en ad hoc politiek. We moeten zeer stevig naar lange termijn politiek, in dat optiek ben ik blij dat de EU dat redelijk doet maar ik vind ze te radicaal en nog een tandje te snel zogezegd. Begin eerst maar met het uit faseren van kolen en alternatieve energie + stroomnet op orde brengen.

Het alternatief staat er nog niet en we slopen het huis al. Dat iedereen straks dakloos is wordt dan zogezegd niet bedacht. Dat gaat fout.

Ook windmolens in het leefgebied van grote getale mensen.. Ik denk dat veel mensen er niet op zitten te wachten. De democratie werkt niet... De analyse van Baudet omtrent EU en politiek kan ik me prima in vinden bijv.

Als alles de tijd kreeg en we er 5-10 jaar extra voor pakken om de doelen te bereiken gaat alles al met zoveel minder weerstand. En de voorbereiding om het goed te laten lopen duurt al langer.. Ik begrijp niet waar men mee bezig is.

Als ik de toekomst moet voorspellen komt er straks dikke weerstand omdat allerlei zaken gepushed gaan worden waar we nog niet klaar voor zijn.

Allemaal nergens voor nodig.. Ik zie niks dat radicaal slopen rechtvaardigd..laat die kolen centrales svp draaien en plant met de baten daarvan nieuwe bomen, na 20 jaar bomen planten en alternatieve bronnen opschalen kun je eens gaan nadenken over het sluiten van die kolencentrales, en als het eerder tijd is dan is dat mooi meegenomen.

En de oplossing is in essentie simpel, CO2 belasten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:09:16 #137
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes. :P

Waarom maakt het uit wat de beweegredenen van mensen zijn om een vaccin te nemen? Lekker boeiend, verander je toch geen reet aan. Voor de volksgezondheid is het alleen maar goed dat er meerdere redenen zijn om mensen over te halen tot het nemen van een vaccin.

En een vaccin nemen betekent juist dat je op je eigen lichaam c.q. immuunsysteem vertrouwt.

Veel mensen lijken dat niet goed te begrijpen, en daarom klinkt dat argument zo dommig.
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
pi_199665275
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een trol, i Ga je schamen.
lachuh
pi_199665348
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Koopmans, de Heks, welke valse belangen heeft zij? Of snapt ze niet wat ze doet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199665450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Zo is t.... injectie niet nodig is dus. Congratulations, you are healthy in body and mind.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199665629
Snappen jullie dan godverdomme niet dat als je een vaccin neemt, je juist op je immuunsysteem vertrouwt? :D

Zonder een werkend immuunsysteem, kan je geen vaccin nemen namelijk. Je kunt tal van redenen hebben om geen vaccin te nemen, het boeit me allemaal geen reet, maar door te zeggen "ik vertrouw op mijn immuunsysteem" laat je simpelweg blijken dat je er geen fluit van snapt. 8)7

Het is al zo vaak uitgelegd, ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig dom willen blijven.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 04:53:38 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199665816
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 02:21 schreef illusions het volgende:
Snappen jullie dan godverdomme niet dat als je een vaccin neemt, je juist op je immuunsysteem vertrouwt? :D

Zonder een werkend immuunsysteem, kan je geen vaccin nemen namelijk. Je kunt tal van redenen hebben om geen vaccin te nemen, het boeit me allemaal geen reet, maar door te zeggen "ik vertrouw op mijn immuunsysteem" laat je simpelweg blijken dat je er geen fluit van snapt. 8)7

Het is al zo vaak uitgelegd, ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig dom willen blijven.
Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?

Als je vaccinatie neemt heb je klaarblijkelijk een versterking/aanpassing nodig. Nou, lekker vertrouwen op je immuunsysteem dan :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199666131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 04:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?

Als je vaccinatie neemt heb je klaarblijkelijk een versterking/aanpassing nodig. Nou, lekker vertrouwen op je immuunsysteem dan :')
Nog eentje die het niet snapt. :D
pi_199666304
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]


_O-
.. "experts"

"Wappies zijn gek"

Hoezo zijn gek die idioten op de hoogste plekken in het politieke speelveld zeggen dit soort waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199666333
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 07:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Nog eentje die het niet snapt. :D
Je maakt er weer een vreemd semantisch dingetje van, ik weet niet wat dat is met jullie maar het frustreert echt een normale discussie die de diepte in gaat.

Ja vaccin werkt alleen als je immuunsysteem er iets mee doet.

Nee, met mijn immuun systeem vertrouwen bedoelt men gewoon dat ze het zonder vaccin ook wel de baas komen.

Ik zie het ook liever aan allemaal, heb ook geen vaccin nodig, maar ik ga wel gedwongen worden straks omdat ik anders niet meer normaal mag leven.

Je moet wel een echte anti liberaal zijn dat je mensen gaat dwingen mee te doen in het narratief terwijl dat afgezien van de gevaccineerde zelf geen gezondheidswinst oplevert.

Dus nee, geen winst voor de rest van de samenleving. "verminderd kans op mutaties" ach kom dat is zinloos op de marge. En een never ending cirkle. Het mag wel een keer stoppen.

Laat ze maar een serieus debat voeren, liberaal is het iig niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 08:24:41 #146
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199666413
Ontopic blijven aub. klimaatverandering kan hier:
BNW / Klimaatverandering
A child is born with no state of mind.
pi_199666428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Dit soort domme gelul heeft niemand wat aan. Hele medische wetenschap afschaffen, want je kunt vertouwen op je immuunsysteem? _O- Als dit soort leugens herhaalt worden, dan heeft discussie geen enkele zin.
pi_199666434
Hier al Corona gehad in het gezin, weekje lekker netflixen. Geen centje pijn.
Dan hoor je nog dat je levenslange antistoffen opbouwt.
Dikke prima zou je denken.
Vakman pur sang
pi_199666439
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:24 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic blijven aub. klimaatverandering kan hier:
BNW / Klimaatverandering
Wie heeft het over klimaatverandering?

Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:07:00 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666627
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wie heeft het over klimaatverandering?

Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Lol wat een onzin. In de bronstijd stond de zeespiegel lager, en zeker niet 100m hoger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 29-05-2021 09:23:53 ]
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:13:09 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666661
En hier heb je wat paleografische kaarten van Nederland: https://www.deltares.nl/a(...)ter_Vos_brochure.pdf
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:36:43 #152
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199666808
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit heeft niks met de inhoud van het artikel te maken
Die is net als de onzin van Xandernieuws gebaseerd op VAERS cijfers en slaat dus nergens op
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:38:00 #153
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199666816
Zijn er nog theorien over waarom vrijwel alle maatregelen versneld worden opgeheven?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:42:58 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199666857
twitter


Goedzo Wout ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199666858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:38 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er nog theorien over waarom vrijwel alle maatregelen versneld worden opgeheven?
Weersomstandigheden hebben groter effect op R getal dan mondkapjes en lock down.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:51:16 #156
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199666906
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weersomstandigheden hebben groter effect op R getal dan mondkapjes en lock down.
En welke weersomstandigheden hebben dat effect gehad dan...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:02:17 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666974
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weersomstandigheden hebben groter effect op R getal dan mondkapjes en lock down.
Gedrag bedoel je.
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:02:54 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666980
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En welke weersomstandigheden hebben dat effect gehad dan...
Een vaccinatiegraad van meer dan 20 Gates.
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:03:41 #159
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199666982
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
Als je een ontsteking hebt neem je ook geen antibiotica? Als je iets breekt ga je ook niet naar het ziekenhuis?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:05:59 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666999
Die 'ik geloof in mijn immuunsysteem' is echt de grootste cringe ooit.
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:07:10 #161
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199667007
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gedrag bedoel je.
Ik denk een combinatie eerlijk gezegd.
De huidige daling in de ziekenhuizen is vooral aan vaccinatie te danken natuurlijk.
Verder wellicht gedrag. Weersomstandigheden waren de laatste 4-6 weken koud en nat, lijkt me redelijk ideaal weer voor virussen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:07:55 #162
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199667011
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
Die 'ik geloof in mijn immuunsysteem' is echt de grootste cringe ooit.
Groter dan 5G en Bill Gates?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199667033
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gedrag bedoel je.
De ultimate variabele die voor verandering zorgt is weer, dat dat indirect via gedrag verloopt of inspeelt op natuurkundige verklaringen laat ik in het midden. Klinkt plausibel dat ventilatie veel scheelt maar aerosol besmetting was de vorige keer nog niet de belangrijkste vorm van besmetten... Dat komt niet met elkaar overeen dus dan loop je vast in het narratief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:13:01 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199667044
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk een combinatie eerlijk gezegd.
De huidige daling in de ziekenhuizen is vooral aan vaccinatie te danken natuurlijk.
Verder wellicht gedrag. Weersomstandigheden waren de laatste 4-6 weken koud en nat, lijkt me redelijk ideaal weer voor virussen.
Die virussen doen het ook prima in India, Z-Amerika, Turkije, etc. Denk dat het gedrag dat afhankelijk is van weersomstandigheden een veel grotere invloed heeft dan de weersomstandigheden zelf.
Huilen dan.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:13:46 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199667048
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Groter dan 5G en Bill Gates?
Ja.
Huilen dan.
pi_199667059
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk een combinatie eerlijk gezegd.
De huidige daling in de ziekenhuizen is vooral aan vaccinatie te danken natuurlijk.
Verder wellicht gedrag. Weersomstandigheden waren de laatste 4-6 weken koud en nat, lijkt me redelijk ideaal weer voor virussen.
Waar woon jij dan? Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199667069
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die virussen doen het ook prima in India, Z-Amerika, Turkije, etc. Denk dat het gedrag dat afhankelijk is van weersomstandigheden een veel grotere invloed heeft dan de weersomstandigheden zelf.
Luister nou gewoon eens naar M de Hond
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:17:21 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199667080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Luister nou gewoon eens naar M de Hond
Daar heb ik jou toch voor?
Huilen dan.
pi_199667101
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daar heb ik jou toch voor?
Neuh, die man heeft al een jaar gelijk en men wilt dat maar niet accepteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:20:37 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199667112
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh, die man heeft al een jaar gelijk en men wilt dat maar niet accepteren.
Ok hier kan ik niks mee. In welk opzicht heeft hij gelijk?
Huilen dan.
pi_199667147
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ok hier kan ik niks mee. In welk opzicht heeft hij gelijk?
Alles wat die op zijn website heeft staan zo een beetje.

Grote pijlers zijn daarin dat aerosols het gros van de besmettingen bepaalt en dat die onder natuurkundige omstandigheden zoals ventilatie en luchtvochtigheid gereguleerd kunnen worden. Het weer heeft grote invloed op die principes en daarom is er ook altijd een griep seizoen. Als dat via contact was geweest dan had je geen seizoenseffect gezien.

En het grootste effect hebben we dus uitgeschakeld met geen bars en grote binnen evenementen.

De verdere maatregelen zijn heel duur geweest en hebben relatief weinig uitgemaakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:29:44 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667170
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Zou je ook zo denken als het over een veel dodelijke ziekte gaat? Ik hoef geen ebola vaccin, ik vertrouw op mijn immuunsysteem! Even er vanuit gaande dat er een goede kans is dat je besmet raakt met die ziekte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667185
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou je ook zo denken als het over een veel dodelijke ziekte gaat? Ik hoef geen ebola vaccin, ik vertrouw op mijn immuunsysteem! Even er vanuit gaande dat er een goede kans is dat je besmet raakt met die ziekte.
Als we met een echt schadelijk virus te maken hadden ipv een gebrek aan zorgcapaciteit danwel voor risicogroepen wel een eng virus (influenza is ook eng dat vergeet men soms blijkbaar). Dan had ik een stuk minder skeptisch gekeken naar die vaccins.

Maar als dit echt dodelijk was hadden we het helemaal onderdrukt. No way dat we het gecontroleerd door de samenleving hadden laten gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:34:26 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als we met een echt schadelijk virus te maken hadden ipv een gebrek aan zorgcapaciteit danwel voor risicogroepen wel een eng virus (influenza is ook eng dat vergeet men soms blijkbaar). Dan had ik een stuk minder skeptisch gekeken naar die vaccins.

Maar als dit echt dodelijk was hadden we het helemaal onderdrukt. No way dat we het gecontroleerd door de samenleving hadden laten gaan.
Gezien hoe het ging in de zorg was het eng genoeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667216
Besef je ook hoe lokaal de 1e golf is gebleven in Brabant.. Allemaal carnaval. 100% 1 grootschalig evenement.

Was wel onze redding anders waren we hier totaal overdonderd. Wss. Die lock downs waren namelijk ook effectloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199667268
quote:
Vietnam heeft een hybride variant van mutaties van het coronavirus aangetroffen die het eerst werden gedetecteerd in India en het Verenigd Koninkrijk, laat de Vietnamese minister van Volksgezondheid Nguyen Thanh Long vandaag weten.

Naast de Britse en de Indiase variant zijn er in Vietnam nog vijf andere varianten aangetroffen. De ontdekte hybride variant is volgens minister Long 'een Indiase variant met mutaties die origineel bij de Britse variant horen'.

Uit laboratoriumkweekjes zou volgens Thanh Long zijn gebleken dat de hybride zich zeer snel vermenigvuldigt en daarom ook sneller overgedragen wordt. Dat zou de rappe toename van het aantal besmettingen in Vietnam verklaren.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rusmutatie~a0231ee8/
Brits-Indiase variant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199667302
quote:
Informatie uit de coronateststraten van de GGD's wordt beschikbaar gesteld aan statistiekbureau CBS. Dat gaat op verzoek van het ministerie van Volksgezondheid statistische analyses uitvoeren. Het ministerie wil zo ,,meer inzicht verkrijgen voor de bestrijding van de pandemie en de gevolgen voor specifieke groepen binnen de samenleving''. De overheid belooft dat de privacy van mensen gewaarborgd blijft.

Voor de analyses zal het CBS gebruikmaken van data over onder meer inkomen, onderwijsniveau, arbeidspositie en woonsituatie. ,,Zo wordt duidelijk welke groepen precies positief, negatief of niet getest zijn. Deze analyses kunnen mogelijk helpen sneller te identificeren welke groepen zich meer of minder laten testen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rusmutatie~a0231ee8/
Goede actie! ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:11:23 #178
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199667502
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? Lol
Jij vond het lekker lenteweer?
10-14 graden en regen :X
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:15:12 #179
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199667525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:35 schreef ludovico het volgende:
Besef je ook hoe lokaal de 1e golf is gebleven in Brabant.. Allemaal carnaval. 100% 1 grootschalig evenement.

Was wel onze redding anders waren we hier totaal overdonderd. Wss. Die lock downs waren namelijk ook effectloos.
Welke lockdown in de eerste golf?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199667798
In Denemarken heeft corona veel minder schade aan kunnen richten en daar zijn ze, oa door de corona app en een testcultuur, veel verder met weer terug naar normaal te gaan. Er zijn dan ook grote verschillen in de aanpak van Denemarken en Nederland. Zowel de zorg als het aantal vaccins zijn vergelijkbaar, het aantal slachtoffers niet.
1. Veel sneller en harder ingrijpen als de cijfers stijgen. Geen halve maatregelen dus.
2. Veel meer en sneller testen
3. Een duidelijk beleid met een harde lijn. In tegenstelling tot Nederland die iedere keer met nieuwe onduidelijke schema's kwam waar ze zelf binnen een paar dagen elke keer van afweken.

En verder geeft het artikel aan dat long covid een veel groter probleem is dan wat wij nu nog vermoeden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)er-druk-br~a02b3495/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:50:53 #181
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199667833
Hoor hier trouwens ook niks meer van BPOC van drs Pieter en Jade Kluit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:27:18 #182
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199668161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Denemarken heeft corona veel minder schade aan kunnen richten en daar zijn ze, oa door de corona app en een testcultuur, veel verder met weer terug naar normaal te gaan. Er zijn dan ook grote verschillen in de aanpak van Denemarken en Nederland. Zowel de zorg als het aantal vaccins zijn vergelijkbaar, het aantal slachtoffers niet.
1. Veel sneller en harder ingrijpen als de cijfers stijgen. Geen halve maatregelen dus.
2. Veel meer en sneller testen
3. Een duidelijk beleid met een harde lijn. In tegenstelling tot Nederland die iedere keer met nieuwe onduidelijke schema's kwam waar ze zelf binnen een paar dagen elke keer van afweken.

En verder geeft het artikel aan dat long covid een veel groter probleem is dan wat wij nu nog vermoeden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)er-druk-br~a02b3495/
Leugens, lockdowns werken niet en long covid lijders zijn aanstellers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199668171
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welke lockdown in de eerste golf?
Staat er ergens dat er een lock down in de eerste golf was? Ik zit te zoeken maar kan dat niet vinden, heb je een linkje?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:31:18 #184
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199668191
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Luister nou gewoon eens naar M de Hond
Gedaan, hij zegt dat covid in bijvoorbeeld India geen groot probleem zal zijn want veel ventilatie

https://t.co/80Ibl1s8nu?amp=1

Vanaf 15 minuten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:33:10 #185
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199668211
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Staat er ergens dat er een lock down in de eerste golf was? Ik zit te zoeken maar kan dat niet vinden, heb je een linkje?
quote:
Die lock downs waren namelijk ook effectloos.
Jij refereert naar "die lockdowns"... Gezien je het over de 1ste golf had, vroeg ik me af welke
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:52:56 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199668372
Niemand zo snel gevaccineerd als de Britten en toch gaan alle cijfers er weer de verkeerde kant op

De Britten vaccineren aan een hoog tempo hun landgenoten, maar de Indiase variant speelt hen parten. Voor het eerst sinds begin april piekt het aantal dagelijkse besmettingen boven de 4.000. In een week tijd nam het aantal positieve tests toe met 50%. Het aantal ziekenhuisopnames steeg in dezelfde tijd met 30%.

Premier Boris Johnson wil op 21 juni alle maatregelen opheffen, maar experts vrezen voor een derde golf en vragen om de maatregelen tot twee maanden langer vol te houden. De rest van de wereld volgt de Britse situatie met argusogen. Meer dan 70% van de volwassenen kreeg al een eerste prik van het vaccin, ruim 40% is volledig gevaccineerd.

Ondanks de hoge vaccinatiegraad rukt de Indiase variant snel op. Het maakt nu drie kwart van de nieuwe gevallen uit. Recente studies toonden aan dat de vaccins goed werken tegen de Indiase variant, maar wel pas na een volledige vaccinatie.

Intussen heeft de Britse regering in verschillende Britse regio’s de maatregelen opnieuw aangescherpt. Omdat de Indiase variant (veel) besmettelijker lijkt dan de Britse variant kunnen de cijfers nog fors doorstijgen, zegt expertengroep SAGE. “We zouden eind juli weer naar 1.000 doden n 10.000 ziekenhuisopnames per dag kunnen gaan.” (agg)


Het kan vriezen het kan dooien :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199668785
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Denemarken heeft corona veel minder schade aan kunnen richten en daar zijn ze, oa door de corona app en een testcultuur, veel verder met weer terug naar normaal te gaan. Er zijn dan ook grote verschillen in de aanpak van Denemarken en Nederland. Zowel de zorg als het aantal vaccins zijn vergelijkbaar, het aantal slachtoffers niet.
1. Veel sneller en harder ingrijpen als de cijfers stijgen. Geen halve maatregelen dus.
2. Veel meer en sneller testen
3. Een duidelijk beleid met een harde lijn. In tegenstelling tot Nederland die iedere keer met nieuwe onduidelijke schema's kwam waar ze zelf binnen een paar dagen elke keer van afweken.

En verder geeft het artikel aan dat long covid een veel groter probleem is dan wat wij nu nog vermoeden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)er-druk-br~a02b3495/
Nou dan heb je wat mensen van boven 82 een aantal maand gered, chapeax
Vakman pur sang
pi_199668936
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou dan heb je wat mensen van boven 82 een aantal maand gered, chapeax
Ook voor mensen zoals jou die niets geven om de medemens heeft de Deense aanpak veel voordelen. Als je het stuk gelezen had, dan wist je dat een vroege en harde aanpak ervoor zorgt dat de samenleving minder en vooral minder lang last heeft van maatregelen. Dan kan alles veel eerder volledig open.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:08:01 #189
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199669736
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Niemand zo snel gevaccineerd als de Britten en toch gaan alle cijfers er weer de verkeerde kant op

De Britten vaccineren aan een hoog tempo hun landgenoten, maar de Indiase variant speelt hen parten. Voor het eerst sinds begin april piekt het aantal dagelijkse besmettingen boven de 4.000. In een week tijd nam het aantal positieve tests toe met 50%. Het aantal ziekenhuisopnames steeg in dezelfde tijd met 30%.

Premier Boris Johnson wil op 21 juni alle maatregelen opheffen, maar experts vrezen voor een derde golf en vragen om de maatregelen tot twee maanden langer vol te houden. De rest van de wereld volgt de Britse situatie met argusogen. Meer dan 70% van de volwassenen kreeg al een eerste prik van het vaccin, ruim 40% is volledig gevaccineerd.

Ondanks de hoge vaccinatiegraad rukt de Indiase variant snel op. Het maakt nu drie kwart van de nieuwe gevallen uit. Recente studies toonden aan dat de vaccins goed werken tegen de Indiase variant, maar wel pas na een volledige vaccinatie.

Intussen heeft de Britse regering in verschillende Britse regio’s de maatregelen opnieuw aangescherpt. Omdat de Indiase variant (veel) besmettelijker lijkt dan de Britse variant kunnen de cijfers nog fors doorstijgen, zegt expertengroep SAGE. “We zouden eind juli weer naar 1.000 doden n 10.000 ziekenhuisopnames per dag kunnen gaan.” (agg)


Het kan vriezen het kan dooien :{w
Deze "plottwist" had natuurlijk niemand zien aankomen.

De extreem gevaarlijke Indiase variant gooit straks roet in het teruggaan naar normaal...

Lieve baby Jezus :(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199669745
quote:
Een 33-jarige sheriff uit Colorado is overleden aan corona. Dit gebeurde niet lang nadat hij publiekelijk de werking van het coronavaccin in twijfel had getrokken.

Op Facebook laat de plaatselijke politie van Denver weten dat Daniel ’Duke’ Trujillo op 33-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van het coronavirus. De ex-marinier had volgens The Daily Mail daarvoor meermaals antivaccinatieboodschappen op sociale media geplaatst. Zo veranderde de agent op 7 mei zijn Facebook-profielfoto in een tekst die luidde: ’Ik heb een immuunsysteem’. Hiermee wilde hij benadrukken dat de bescherming van een vaccin onnodig is.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijdt-zelf-aan-corona
Misschien toch niet zo verstandig om op die manier 'op je immuunsysteem te vertrouwen'.
Ik vertrouw trouwens ook op mijn immuunsysteem en daarom laat ik me vaccineren. :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199669821
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Misschien toch niet zo verstandig om op die manier 'op je immuunsysteem te vertrouwen'.
Ik vertrouw trouwens ook op mijn immuunsysteem en daarom laat ik me vaccineren. :M
Toevallig dat gezaghebbers die kritiek hebben op het coronabeleid/vaccinatie even later overlijden aan Corona of een hartaanval.

Zal wel weer toeval zijn allemaal :)
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:32:24 #192
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199669904
:N
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Deze "plottwist" had natuurlijk niemand zien aankomen.

De extreem gevaarlijke Indiase variant gooit straks roet in het teruggaan naar normaal...

Lieve baby Jezus :(
Oh jawel hoor. Zelfde zag je op wat andere plaatsen al.
Feit blijft dat 60% niet of niet volledig is gevaccineerd dus kan het gewoon nog om zich heen grijpen

Btw, waar haal jij "extreem gevaarlijk" vandaan? Weer aan het angstzaaien?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:34:38 #193
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199669924
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Toevallig dat gezaghebbers die kritiek hebben op het coronabeleid/vaccinatie even later overlijden aan Corona of een hartaanval.

Zal wel weer toeval zijn allemaal :)
Nee is een logisch gevolg.
Ontken werking van vaccins, kans op ziek worden is dus groot, kans op overlijden bestaat dan dus eveneens.
Dat het om een agent gaat staat er los van

Vwb die hartaanval, dat is de officile lezing van die 2 of 3 Afrikaanse leiders. Iedereen weet dat het Corona was bij die oude dikkertjes
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199669933
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Toevallig dat gezaghebbers die kritiek hebben op het coronabeleid/vaccinatie even later overlijden aan Corona of een hartaanval.

Zal wel weer toeval zijn allemaal :)
Wat zou hun anders overkomen zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199670023
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Jij refereert naar "die lockdowns"... Gezien je het over de 1ste golf had, vroeg ik me af welke
Alle lock downs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199670034
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gedaan, hij zegt dat covid in bijvoorbeeld India geen groot probleem zal zijn want veel ventilatie

https://t.co/80Ibl1s8nu?amp=1

Vanaf 15 minuten
Had die toch ff het effect van woekie woekie land zijn onderschat in de vergelijking, die 150k doden van Ab Osterhaus is ook nooit uitgekomen.
Inherent aan voorspellen is dat je het in bepaalde mate mis zult hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199670068
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ook voor mensen zoals jou die niets geven om de medemens heeft de Deense aanpak veel voordelen. Als je het stuk gelezen had, dan wist je dat een vroege en harde aanpak ervoor zorgt dat de samenleving minder en vooral minder lang last heeft van maatregelen. Dan kan alles veel eerder volledig open.
Nou ja meen dat ook niet echt, voor mensen die de IC bereiken is het echt wel een kutziekte.
Maar ik geloof niet zo in angstvallige lockdowns, ook de Denen gaan nog wel lijden.

Kijk naar Australi, lijkt koek en ei maar bijna niemand heeft daar Corona gehad dus daar kunnen ze nog veel last krijgen bij een net andere mutatie waarbij de natuurlijk genfecteerden wel tegen zijn beschermd.
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:53:56 #198
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199670114
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ja meen dat ook niet echt, voor mensen die de IC bereiken is het echt wel een kutziekte.
Maar ik geloof niet zo in angstvallige lockdowns, ook de Denen gaan nog wel lijden.

Kijk naar Australi, lijkt koek en ei maar bijna niemand heeft daar Corona gehad dus daar kunnen ze nog veel last krijgen bij een net andere mutatie waarbij de natuurlijk genfecteerden wel tegen zijn beschermd.
Ze zijn daar gewoon aan t vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:55:36 #199
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199670144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alle lock downs.
Grappig dat Noorwegen Denemarken en Finland met hun lockdowns het een stuk beter deden dan Zweden. Terwijl ze een vergelijkbare bevolkingsdichtheid hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199670152
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik geloof niet zo in angstvallige lockdowns
Het voordeel van het virus mitigeren is natuurlijk dat het weer een tijdje compleet weg is, dat is echter alleen in een vroeg stadium en er dik bovenop zitten mogelijk.... En je moet alle grenzen wel afgebakend hebben in dat geval.

Leuk voor Australi, maar met alle tactieken in de EU... I dunno.

Misschien hadden we het kunnen doen eind september, maar dan met iedereen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199670205
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig dat Noorwegen Denemarken en Finland met hun lockdowns het een stuk beter deden dan Zweden. Terwijl ze een vergelijkbare bevolkingsdichtheid hebben
Ik denk niet dat jij een objectieve visie hebt.

Het andere beleid van NDF zal ook neveneffecten gehad hebben, en het is een "geluk" dat we binnen een jaar ee nvaccin hebben ontwikkeld, vergis je niet, na 3 jaar op natuurlijke voet op deze voet, was iedereen aan de beurt geweest, allicht ook 100% in NDF, dan heb je netto alleen maar je economie zitten slopen en vrijheden afgepakt.

En zelfs met vaccin binnen 1 jaar zal het niet duidelijk zijn wat de beste methode was want er zullen ook zaken in het voordeel spreken voor Zweden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199670520
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ja meen dat ook niet echt, voor mensen die de IC bereiken is het echt wel een kutziekte.
Maar ik geloof niet zo in angstvallige lockdowns, ook de Denen gaan nog wel lijden.

Kijk naar Australi, lijkt koek en ei maar bijna niemand heeft daar Corona gehad dus daar kunnen ze nog veel last krijgen bij een net andere mutatie waarbij de natuurlijk genfecteerden wel tegen zijn beschermd.
Wat betreft de vorige coronaperiode heeft Denemarken het op alle vlakken aantoonbaar beter gedaan met hun snelle en harde lockdown. Ze hebben minder besmettingen, minder slachtoffers en wat jullie belangrijk vinden...ook een veel minder lange lockdown.

Halverwege de zomer zullen Denemarken en Nederland weer in dezelfde situatie verkeren. Bijna geen besmettingen en bijna geen maatregelen. Ik hoop dat als onze cijfers na de zomer weer gaan stijgen dat we dit keer wel het lef hebben om de Deense aanpak te hanteren. Tien keer liever dat dan weer het grootste deel van de herfst, lente en de hele winter in een vorm van lockdown te moeten zitten.

De hele tijd net genoeg maatregelen hebben om de ziekenhuizen net niet te laten overstromen, maar tegelijkertijd nooit kunnen versoepelen is gewoon een domme tactiek.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:43:10 #203
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199670665
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij een objectieve visie hebt.
ik kijk naar de cijfers. Objectiever wordt het niet
quote:
Het andere beleid van NDF zal ook neveneffecten gehad hebben, en het is een "geluk" dat we binnen een jaar ee nvaccin hebben ontwikkeld, vergis je niet, na 3 jaar op natuurlijke voet op deze voet, was iedereen aan de beurt geweest, allicht ook 100% in NDF, dan heb je netto alleen maar je economie zitten slopen en vrijheden afgepakt.

En zelfs met vaccin binnen 1 jaar zal het niet duidelijk zijn wat de beste methode was want er zullen ook zaken in het voordeel spreken voor Zweden.
Weinig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:19:08 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199670935
twitter


Zo hee..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199671065
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat betreft de vorige coronaperiode heeft Denemarken het op alle vlakken aantoonbaar beter gedaan met hun snelle en harde lockdown. Ze hebben minder besmettingen, minder slachtoffers en wat jullie belangrijk vinden...ook een veel minder lange lockdown.

Halverwege de zomer zullen Denemarken en Nederland weer in dezelfde situatie verkeren. Bijna geen besmettingen en bijna geen maatregelen. Ik hoop dat als onze cijfers na de zomer weer gaan stijgen dat we dit keer wel het lef hebben om de Deense aanpak te hanteren. Tien keer liever dat dan weer het grootste deel van de herfst, lente en de hele winter in een vorm van lockdown te moeten zitten.

De hele tijd net genoeg maatregelen hebben om de ziekenhuizen net niet te laten overstromen, maar tegelijkertijd nooit kunnen versoepelen is gewoon een domme tactiek.
Nou hier vrees ik dus inderdaad voor, dat mensen hoop uiten uit “maatregelen”
En dat we compleet tegen de verwachting nog eens een lockdown moeten gaan doen.

Maar nee NL gaat nooit meer in lockdown, het duurt nog jaren voordat de vorige is afbetaald.
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:44:26 #206
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199671195
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zo hee..
Verschillende demonstraties tegelijkertijd dus.
Corona ontkennend antivax en complotdenkend volk + demonstratie tegen eoa nieuwe wet


Paar duizend man op een bevolking van ~9 miljoen Londenaren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:45:24 #207
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199671204
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou hier vrees ik dus inderdaad voor, dat mensen hoop uiten uit “maatregelen”
En dat we compleet tegen de verwachting nog eens een lockdown moeten gaan doen.

Maar nee NL gaat nooit meer in lockdown, het duurt nog jaren voordat de vorige is afbetaald.
Die verwachting schep je zelf. Er is toch duidelijk gezegd dat we niet in de toekomst kunnen kijken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199671238
twitter
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Verschillende demonstraties tegelijkertijd dus.
Corona ontkennend antivax en complotdenkend volk + demonstratie tegen eoa nieuwe wet


Paar duizend man op een bevolking van ~9 miljoen Londenaren.
Klopt, slechts een paar honderd, koppen de kranten. :)
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:52:10 #209
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199671257
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]

Klopt, slechts een paar honderd, koppen de kranten. :)
[ afbeelding ]

Honderden zeggen ze... Op de antivax demo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199672094
quote:
De Ligt reageert na ophef: ‘Ik neem coronavaccinatie zo snel mogelijk’
Matthijs de Ligt laat zich alsnog vaccineren tegen het coronavirus. Dat heeft de verdediger op zijn Twitter-kanaal bekendgemaakt, nadat er ophef was ontstaan over een interview bij ESPN.
https://www.ad.nl/nederla(...)l-mogelijk~a1888a8b/
En dat is nummer 2 w/
Hopelijk volgen de laatste 4 vaccinatieweigeraars alsnog :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199672361
quote:
Bijzondere actie: huisartsen vaccineren voorbijgangers op markt in Delfshaven
Het was een bijzondere actie zaterdagmiddag op de markt in Rotterdam-Delfshaven: Dertig voorbijgangers kregen ter plekke een coronavaccinatie van de huisarts. Anderen maakten direct hun afspraak bij een priklocatie van de GGD. De vaccinatiegraad ligt in Delfshaven vele malen lager dan elders in de regio.



,,Sommige mensen twijfelen over de prik vanwege onrust en desinformatie op sociale media. Het is belangrijk mensen juist en volledig te informeren zodat ieder zelf een goede keuze kan maken’’, stond in de uitnodiging, die onder meer via whatsapp werd rondgestuurd. ,,Prikken blijkt ook te werken; het aantal ziekenhuisopnamen daalt.’’

De gemeente en GGD kondigden eerder al aan speciale acties te nemen om mensen beter te informeren, zoals het rond laten rijden van een geluidswagen. De Rotterdamse politiek vroeg ook om prikbussen, maar die komen pas als de grote piek aan vaccinaties voorbij is. In de zomer. Ergens in juni moet de Rotterdamse GGD 120.000 prikken per week zetten.

Vanwege het succes wordt de actie volgende week herhaald. Een andere huisarts is langs de moskeen gegaan om meer informatie te geven. De vrees is dat bij een lage vaccinatiegraad het virus langer rond kan waren in een buurt, waarbij meer mensen nog het risico lopen ernstig ziek te worden.
https://www.ad.nl/rotterd(...)delfshaven~a5117f0a/
Gewoon een kraampje op de markt neerzetten en mensen, tussen het kopen van aardappelen en tomaten in, proberen te overtuigen zich alsnog in te laten enten. Degene die je weet te overtuigen direct aan het kraampje prikken. En als ze er nog even over na willen denken dan kan je ze de mogelijkheid bieden om een afspraak te maken. w/ ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:56:58 #212
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_199674498
niks mis met vrije keuze...alles mis met polarisatie
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_199675646
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:43 schreef devlinmr het volgende:
ik kijk naar de cijfers. Objectiever wordt het niet
Vertel, wat is het effect geweest op de economie, andere vormen van gezondheid, en levensvreugde tussen de verschillende landen?

Prima hoor dat je denkt dat veel strenger beter is maar maak dan maar een gezonde case daarvoor, ik zie het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199675710
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat betreft de vorige coronaperiode heeft Denemarken het op alle vlakken aantoonbaar beter gedaan met hun snelle en harde lockdown. Ze hebben minder besmettingen, minder slachtoffers en wat jullie belangrijk vinden...ook een veel minder lange lockdown.

Halverwege de zomer zullen Denemarken en Nederland weer in dezelfde situatie verkeren. Bijna geen besmettingen en bijna geen maatregelen. Ik hoop dat als onze cijfers na de zomer weer gaan stijgen dat we dit keer wel het lef hebben om de Deense aanpak te hanteren. Tien keer liever dat dan weer het grootste deel van de herfst, lente en de hele winter in een vorm van lockdown te moeten zitten.

De hele tijd net genoeg maatregelen hebben om de ziekenhuizen net niet te laten overstromen, maar tegelijkertijd nooit kunnen versoepelen is gewoon een domme tactiek.
Als je niet gelooft in groepsimmuniteit allicht, maar als je met een sterk gevaccineerde bevolking nog lock downs gaat rectificeren - wat jij doet - dan ben je niet slim, maar intens dom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199675773
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Verschillende demonstraties tegelijkertijd dus.
Corona ontkennend antivax en complotdenkend volk + demonstratie tegen eoa nieuwe wet

Paar duizend man op een bevolking van ~9 miljoen Londenaren.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199675881
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je niet gelooft in groepsimmuniteit allicht, maar als je met een sterk gevaccineerde bevolking nog lock downs gaat rectificeren - wat jij doet - dan ben je niet slim, maar intens dom.
Dan ben je wel een echte lockdownie. ;)
Vakman pur sang
pi_199676004
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan ben je wel een echte lockdownie. ;)
Wat dacht je van die nieuwe artikelen op dit moment "jaaa met 75% vaccinatiegraad zal de R waarde van de winter 0.7 zijn"

Als het 0.7 is dan bestaat Covid helemaal niet meer in het land. Na 40 dagen is nog 2,8% van het initile aantal besmettingen over als de R = 0.7 (assumpties zijn dan per 4 dagen een besmetting ronde, dus 10 cycli, wat volgens mijn beste weten wordt aangehouden door RIVM).

Ik kan er gewoon niet meer tegen, die Koopmans, die domme heks, komt ook nog steeds met de grootste bullshit.


quote:
,Als je nu ongecontroleerd losgaat, krijg je een hausse van besmettingen onder het jongere, niet-gevaccineerde deel van de bevolking", zegt Marion Koopmans, virologe bij het Erasmus MC. ,,Dat kan een heleboel gevallen van long covid opleveren. Ik maak me zorgen over het idee dat nu lijkt te leven: de ziekenhuiscijfers gaan omlaag, dus we zijn klaar."
https://www.bndestem.nl/d(...)%2Fwww.google.com%2F

Jankwijf, waar is je feitelijke onderbouwing, als je long covid definieert als "na 4 weken nog klachten" dan zal dat heus bestaan ja, maar presenteer het dan niet als iets wat ook maar enige significantie heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 29-05-2021 22:42:35 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199676170
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gewoon een kraampje op de markt neerzetten en mensen, tussen het kopen van aardappelen en tomaten in, proberen te overtuigen zich alsnog in te laten enten. Degene die je weet te overtuigen direct aan het kraampje prikken. En als ze er nog even over na willen denken dan kan je ze de mogelijkheid bieden om een afspraak te maken. w/ ^O^
Ben blij voor jullie :)

Is verder ook niks mis mee zolang het maar op vrijwillige basis is en er geen straf aan is verbonden (beperken van je vrijheid bij weigeren experiment )
pi_199676201
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht je van die nieuwe artikelen op dit moment "jaaa met 75% vaccinatiegraad zal de R waarde van de winter 0.7 zijn"

Als het 0.7 is dan bestaat Covid helemaal niet meer in het land. Na 40 dagen is nog 2,8% van het initile aantal besmettingen over als de R = 0.7 (assumpties zijn dan per 4 dagen een besmetting ronde, dus 10 cycli, wat volgens mijn beste weten wordt aangehouden door RIVM).

Ik kan er gewoon niet meer tegen, die Koopmans, die domme heks, komt ook nog steeds met de grootste bullshit.
Wat maakt het uit joh, de laatste stuiptrekkingen van virologen die de grip en faam weer zien wegvloeien.
Nu is de tijd van besef terug en van de wonden likken. Na de zomer wordt nieuws volop gedomineerd door alle financile, geestelijke en onderwijs achterstanden.
Vakman pur sang
pi_199676307
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat maakt het uit joh, de laatste stuiptrekkingen van virologen die de grip en faam weer zien wegvloeien.
Nu is de tijd van besef terug en van de wonden likken. Na de zomer wordt nieuws volop gedomineerd door alle financile, geestelijke en onderwijs achterstanden.
Er is veel meer stuk gemaakt de laatste paar jaren.

Rechtzaak Shell
Rechtzaak Wilders
EU 55% CO2 reductie
Kolencentrale 2016 openen, nu sluiten, de staat denkt weg te komen zonder schadevergoeding.
Stikstof"crisis"
Boeren moeten vanaf hun middel door de guillotine. - "BOEREN MOETEN GEHALVEERD WORDEN"
Black lives matters.

En nu die hele Covid is het einde der tijden hoax. Uitermate ondoelmatig aangepakt en te weinig oog voor menselijke vrijheden.

Overigens, laatstgenoemde is, als we er een keer iets van gaan leren, allicht een enorme lifesafer geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 29-05-2021 22:58:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199676977
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er is veel meer stuk gemaakt de laatste paar jaren.

Rechtzaak Shell
Rechtzaak Wilders
EU 55% CO2 reductie
Kolencentrale 2016 openen, nu sluiten, de staat denkt weg te komen zonder schadevergoeding.
Stikstof"crisis"
Boeren moeten vanaf hun middel door de guillotine. - "BOEREN MOETEN GEHALVEERD WORDEN"
Black lives matters.

En nu die hele Covid is het einde der tijden hoax. Uitermate ondoelmatig aangepakt en te weinig oog voor menselijke vrijheden.

Overigens, laatstgenoemde is, als we er een keer iets van gaan leren, allicht een enorme lifesafer geweest.
Tijd dat je politiek van alle tijden gaat zien als een bochtige weg die jou niet direct hoeft te raken.
Kom op, het glas is half vol. ^O^
Vakman pur sang
pi_199676990
Behalve het 100 rijden hoe en waarom is dat er door gekomen? }:|
Vakman pur sang
pi_199677105
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve het 100 rijden hoe en waarom is dat er door gekomen? }:|
Het is een en al hetzelfde, het is de progressieve agenda, en het maakt niet uit wat de inhoud is, als je tegen bent (Wilders) of onrechtvaardig of dom op een andere manier (Shell) doet er niet toe.

Het is als een kip zonder kop koppen afhakken en nevenschade negeren.

Men ziet het niet, of men denkt: Rechts van VVD is kansloos, dus een stem op VVD is het meest rechtse wat haalbaar is.

Het is helemaal klote op dit moment is mijn mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677144
https://www.foxnews.com/w(...)ntists-created-covid

Nou? Begint 't er zo rustig aan al op te lijken? Of is 't allemaal weer toeval en ander complotgedenk?


De connectie tussen de Bill & Melinda Gates foundation, het WHO en dit Chinese laboratorium is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk gemaakt middels de Mainstream-Media.... Zal 't merendeel er dan zo rustig aan achter komen dat er 'iets niet helemaal klopt' ?
pi_199677207
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is een en al hetzelfde, het is de progressieve agenda, en het maakt niet uit wat de inhoud is, als je tegen bent (Wilders) of onrechtvaardig of dom op een andere manier (Shell) doet er niet toe.

Het is als een kip zonder kop koppen afhakken en nevenschade negeren.

Men ziet het niet, of men denkt: Rechts van VVD is kansloos, dus een stem op VVD is het meest rechtse wat haalbaar is.

Het is helemaal klote op dit moment is mijn mening.

Nee het valt echt wel erg mee. Denk ik.
Vakman pur sang
pi_199677240
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:13 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.foxnews.com/w(...)ntists-created-covid

Nou? Begint 't er zo rustig aan al op te lijken? Of is 't allemaal weer toeval en ander complotgedenk?


De connectie tussen de Bill & Melinda Gates foundation, het WHO en dit Chinese laboratorium is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk gemaakt middels de Mainstream-Media.... Zal 't merendeel er dan zo rustig aan achter komen dat er 'iets niet helemaal klopt' ?

Dit is wel gevaarlijk.
Als het echt geengineerd is door de Chinezen dan kon het wel eens echt hommeles worden.
En terecht dat pik je toch niet

Dus daarom moet dat eerst echt goed geverifieerd worden.
Vakman pur sang
pi_199677255
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee het valt echt wel erg mee. Denk ik.
Je advies is dus eigenlijk dat ik gewoon ff rustig een biertje moet gaan drinken en het me wat minder moet aantrekken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677289
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je advies is dus eigenlijk dat ik gewoon ff rustig een biertje moet gaan drinken en het me wat minder moet aantrekken?
Ja, je gaat het vanavond niet oplossen ;)
Vakman pur sang
pi_199677320
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja, je gaat het vanavond niet oplossen ;)
Ik geef niet snel een ander gelijk. :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677359
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is wel gevaarlijk.
Als het echt geengineerd is door de Chinezen dan kon het wel eens echt hommeles worden.
En terecht dat pik je toch niet

Dus daarom moet dat eerst echt goed geverifieerd worden.
Voordat wij als samenleving weer worden gestort in de illusie van 'de chinezen tegen ons' is 't dus belangrijk om te weten door welke organisaties zo'n laboratorium zoal gefinancierd worden, alsmede wat voor een instelling financiert dat bijvoorbeeld Pfizer ineens als megabedrijf uit de grond is gestampt. Wie financiert bepaalde onderzoeken met een bepaalde 'gunstige' uitkomst van universiteiten en andere 'wetenschappelijke' organisaties.
Bij deze, het wordt niet bij toeval gefinancierd in de chaos van 't bestaan. En geldstromen zijn niet terug te leiden in een soort chaotische wirwar maar je zult zien dat deze geldstromen begeleidt worden door dezelfde instituten die eigenlijk altijd weer in handen zijn van 't zelfde groepje mensen.
Ongelofelijk?
Misschien, maar ik denk dat je door zo te denken en observeren deze 'crisis' enigszins kunt begrijpen.
pi_199677455
Min of meer zie je door deze move in de media dat ze de schuld nou bij 'de chinezen' in de schoenen proberen te schuiven. Wellicht onderdeel van het script maar hopelijk omdat de heersende macht op wankelen staat.
pi_199677505
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is wel gevaarlijk.
Als het echt geengineerd is door de Chinezen dan kon het wel eens echt hommeles worden.
En terecht dat pik je toch niet

Dus daarom moet dat eerst echt goed geverifieerd worden.
Maar we zitten hier in het brave new world subforum.

De grote grap is natuurlijk meer hoe snel dit opeens uit het complot hoekje wordt getrokken omdat het opeens in de MSM terecht komt.

Dat kaart voor mij enorm aan hoe sterk men de MSM vertrouwd, inhoudelijk was die Franse HIV ontdekker een jaar geleden al overtuigd van wat we nu horen....

Die verhalen van anderen die erin geloven komen nu pas boven drijven. De media bedenkt zich opeens dat het nu wel kan, ergens wordt een switch aangetrokken.....

Vreemd om te zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:36:25 #233
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je niet gelooft in groepsimmuniteit allicht, maar als je met een sterk gevaccineerde bevolking nog lock downs gaat rectificeren - wat jij doet - dan ben je niet slim, maar intens dom.
Rectificeren????

Wellicht dat je dat even wil rectificeren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677553
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Voordat wij als samenleving weer worden gestort in de illusie van 'de chinezen tegen ons' is 't dus belangrijk om te weten door welke organisaties zo'n laboratorium zoal gefinancierd worden, alsmede wat voor een instelling financiert dat bijvoorbeeld Pfizer ineens als megabedrijf uit de grond is gestampt. Wie financiert bepaalde onderzoeken met een bepaalde 'gunstige' uitkomst van universiteiten en andere 'wetenschappelijke' organisaties.
Bij deze, het wordt niet bij toeval gefinancierd in de chaos van 't bestaan. En geldstromen zijn niet terug te leiden in een soort chaotische wirwar maar je zult zien dat deze geldstromen begeleidt worden door dezelfde instituten die eigenlijk altijd weer in handen zijn van 't zelfde groepje mensen.
Ongelofelijk?
Misschien, maar ik denk dat je door zo te denken en observeren deze 'crisis' enigszins kunt begrijpen.
Nu ga je raar denken.

Het is juist weer typisch chineze inmenging, die ouwehoeren met virussen. En moet toch perongeluk zijn ontsnapt anders is het wel dom dat daar te doen.
Maar dus enorm risico genomen en geplayed met dr hele wereld.
En nu moeten mensen straks toegeven Trump had gelijk. :')
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:38:41 #235
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677557
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Goed argument... Ik ben om
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677560
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Rectificeren????

Wellicht dat je dat even wil rectificeren
Rechtvaardigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Goed argument... Ik ben om
Kansloze gedachte dat slechts x procent van de bevolking protesteert dus dat het niks zegt, dat is een gegeven namelijk dat het een fractie is.

In dezelfde lijn van argumenteren vond 99% van de Rotterdammers het helemaal goed dat die indonesische studente bruut verkracht was, want er liepen maar 2000 Rotterdammers mee met die protesttocht.

https://www.ad.nl/dossier(...)a-vanaf-cs~ab223f40/

Oh, 500 maar.

Rotterdam vindt verkrachting helemaal puik blijkt maar weer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677580
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar we zitten hier in het brave new world subforum.

De grote grap is natuurlijk meer hoe snel dit opeens uit het complot hoekje wordt getrokken omdat het opeens in de MSM terecht komt.

Dat kaart voor mij enorm aan hoe sterk men de MSM vertrouwd, inhoudelijk was die Franse HIV ontdekker een jaar geleden al overtuigd van wat we nu horen....

Die verhalen van anderen die erin geloven komen nu pas boven drijven. De media bedenkt zich opeens dat het nu wel kan, ergens wordt een switch aangetrokken.....

Vreemd om te zien.
Het is een interessante tijd.
De mainstream-media is grotendeels in handen van 't zelfde clubje schobbejakken dat via bloedlijnen en familiair gezien al eeuwen aan de touwtjes trekken wat betreft macht en geopolitiek.
Wat dat betreft leven we in een soort 'Truman Show' (film met Jim Carrey in de hoofdrol) maar dan in't echt als je ziet hoe ver de invloed reikt van zo'n selectieve groep.
pi_199677600
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:40 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is een interessante tijd.
De mainstream-media is grotendeels in handen van 't zelfde clubje schobbejakken dat via bloedlijnen en familiair gezien al eeuwen aan de touwtjes trekken wat betreft macht en geopolitiek.
Wat dat betreft leven we in een soort 'Truman Show' (film met Jim Carrey in de hoofdrol) maar dan in't echt als je ziet hoe ver de invloed reikt van zo'n selectieve groep.
Jim Carrey trekt aan de touwtjes? :{
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:41:42 #240
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677613
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vertel, wat is het effect geweest op de economie,
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-tijdens-coronapiek
quote:
andere vormen van gezondheid, en levensvreugde tussen de verschillende landen?
Finland nog steeds strak op no 1 gevolgd door Denemarken
quote:
Prima hoor dat je denkt dat veel strenger beter is maar maak dan maar een gezonde case daarvoor, ik zie het niet.
:W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677622
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jim Carrey trekt aan de touwtjes? :{
Nee die is onderwerp van de touwtjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:43:03 #242
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Rechtvaardigen.
Beter gebruik je geen moeilijke woorden meer. "Mitigeren" ging je ook al niet goed af
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677650
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nu ga je raar denken.

Het is juist weer typisch chineze inmenging, die ouwehoeren met virussen. En moet toch perongeluk zijn ontsnapt anders is het wel dom dat daar te doen.
Maar dus enorm risico genomen en geplayed met dr hele wereld.
En nu moeten mensen straks toegeven Trump had gelijk. :')
Als je 'raar' ziet als definitie van een afzetting tegen de norm; tegen het normale is het broodnodig om 'raar' te denken om tot deze inzichten te komen.

Je kunt ook gewoon normaal, volgens de norm, blijven denken en zelf blijven denken dat iemand zoals mij, wanneer ik zulke gedachten beschrijf op een internetforum maar raar denkt. Dat is een keuze....

Wanneer denk je 'raar' ?
pi_199677661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-tijdens-coronapiek
[..]

Finland nog steeds strak op no 1 gevolgd door Denemarken
[..]

:W
Je eigen bron:

quote:
Niet immuun voor Covid
De sterke krimp van de Zweedse economie in het tweede kwartaal bevestigt dat het niet immuun is geweest voor Covid, ondanks de lichte aanpak van de regering, zegt David Oxley, senior econoom bij Capital Economics tegen Bloomberg. "Desalniettemin bevindt de economische crisis in de eerste helft van het jaar zich in een totaal andere klasse dan de horrorshows elders in Europa."
Overigens augustus 2020, dus totaal kansloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:44:35 #245
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677664
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:40 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is een interessante tijd.
De mainstream-media is grotendeels in handen van 't zelfde clubje schobbejakken dat via bloedlijnen en familiair gezien al eeuwen aan de touwtjes trekken wat betreft macht en geopolitiek.
Wat dat betreft leven we in een soort 'Truman Show' (film met Jim Carrey in de hoofdrol) maar dan in't echt als je ziet hoe ver de invloed reikt van zo'n selectieve groep.
Vooral die nogal rechtse Rupert Murdoch is er zo eentje
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677715
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jim Carrey trekt aan de touwtjes? :{
Uiteindelijk wordt Jim Carrey zich in die film daar inderdaad bewust van.

Ik begin over de film 'The Truman Show' omdat ik een lichte gelijkenis zie wat betreft die film en onze huidige realiteit. En dan met name hoe die 'realiteit' in maatschappelijk opzicht benvloedt wordt door iets wat op een regisseur lijkt....

Maar ik denk dat je de film wel moet kennen om berhaupt iets te snappen van de connectie die ik probeer te laten zien adhv dit voorbeeld.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:48:52 #247
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677727
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je eigen bron:
[..]

Overigens augustus 2020, dus totaal kansloos.
Klopt, waar het om gaat is dat ze weldegelijk flink geraakt zijn en zeker niet veel beter af zijn.

Finland en Denemarken doen het niet slechter

https://www.rtlnieuws.nl/(...)world-economic-forum
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677753
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vooral die nogal rechtse Rupert Murdoch is er zo eentje
Bovenstaand nieuwsbericht is niet alleen door FOX de wereld in geslingerd maar ook door media die niet zozeer snel aan politiek rechts worden gelinkt.
Het clubje schobbejakken zie ik ook niet als rechts of links. Dat zou haast betekenen dat ze bepaalde idealen zouden hebben en volgens mij hebben 'ze' die niet.
Alleen behoefte aan macht en controle.
pi_199677770
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, waar het om gaat is dat ze weldegelijk flink geraakt zijn en zeker niet veel beter af zijn.
Iedereen is "flink geraakt"

Wat beter was is straks maar de vraag, als dat vaccin langer op zich had doen laten wachten had Zweden helemaal gelijk gekregen want dan had iedereen het al opgelopen voor het vaccin beschikbaar zou worden.

Afgezien van die winst die dus afhankelijk is van een vaccin dat snel genoeg zal zijn... Zijn er natuurlijk ook gewoon directe neveneffecten van lock downs en dergelijken, en het gros van die maatregelen is niet eens zinvol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:51:43 #250
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677772
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kansloze gedachte dat slechts x procent van de bevolking protesteert dus dat het niks zegt, dat is een gegeven namelijk dat het een fractie is.

In dezelfde lijn van argumenteren vond 99% van de Rotterdammers het helemaal goed dat die indonesische studente bruut verkracht was, want er liepen maar 2000 Rotterdammers mee met die protesttocht.

https://www.ad.nl/dossier(...)a-vanaf-cs~ab223f40/

Oh, 500 maar.

Rotterdam vindt verkrachting helemaal puik blijkt maar weer.
1 verkrachting tov maatregelen die 40 miljoen mensen treffen....

Lekkere vergelijking weer van je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677787
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

1 verkrachting tov maatregelen die 40 miljoen mensen treffen....

Lekkere vergelijking weer van je
Je mist de clou weer eens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677806
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Toevallig dat gezaghebbers die kritiek hebben op het coronabeleid/vaccinatie even later overlijden aan Corona of een hartaanval.

Zal wel weer toeval zijn allemaal :)
Ja joh, die worden allemaal vermoord door de illuminati! :')
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:56:05 #253
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677830
In Belgi mogen jullie snel weer knuffelen...

https://www.ad.nl/buitenl(...)n-van-vier~af2623dc/

Lijkt er bijna op dat overheden wereldwijd weer terug naar normaal willen.. goh wie had dat verwacht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:56:37 #254
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199677839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mist de clou weer eens.
Nee, jij maakt een belachelijke vergelijking.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199677875
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja joh, die worden allemaal vermoord door de illuminati! :')
Is dat heel vreemd gedacht dan? Daarnaast weet ik niet wie of wat je precies onder 'illuminati' verstaat.
Wij worden al een hele poos ongelofelijk voor de maf gehouden.
pi_199677876
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, jij maakt een belachelijke vergelijking.
Jij weet niet wat belachelijk is.

Anders zou je niet zo dom doen over een grote groep mensen die protesteren en doen alsof het weinig is, blijkbaar mis je de capaciteiten om dat in perspectief te zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199677904
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, jij maakt een belachelijke vergelijking.
Sorry hoor de vergelijking was prima.
Een heel groot deel was tegen de verkrachting
Een heel groot deel van Londen is tegen ook iets.
Vakman pur sang
pi_199677928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Is dat heel vreemd gedacht dan? Daarnaast weet ik niet wie of wat je precies onder 'illuminati' verstaat.
Wij worden al een hele poos ongelofelijk voor de maf gehouden.
Heb jij wel eens een slechte periode gehad?
Vakman pur sang
pi_199677948
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een slechte periode gehad?
Hoe bedoel je precies?
Over het algemeen?
Ja natuurlijk wel.
pi_199677974
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:03 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
Over het algemeen?
Ja natuurlijk wel.
Dat je bent opgenomen met andere mensen, zoiets?
Vakman pur sang
pi_199677998
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat je bent opgenomen met andere mensen, zoiets?
Nee hoor. Jij wel?
pi_199678011
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij wel?
Nee.
Maar hoe kom je nou aan dit soort overtrokken verhalen?
Vakman pur sang
pi_199678016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Is dat heel vreemd gedacht dan?
Ja, heel vreemd.

quote:
Daarnaast weet ik niet wie of wat je precies onder 'illuminati' verstaat.
Dat gebruik ik gekscherend omdat sommigen in een geheim genootschap geloven zonder ooit bewijs daarvoor te zien.

quote:
Wij worden al een hele poos ongelofelijk voor de maf gehouden.
Dat denk je, en is jouw mening. We zullen heus niet alles weten, maar die gekke theorietjes die hier geopperd worden slaan grotendeels nergens op.
pi_199678042
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]

Nee.
Maar hoe kom je nou aan dit soort overtrokken verhalen?
Leg even uit op welke verhalen je precies doelt en waarom je die overtrokken vindt en wellicht kunnen we dan iets van elkaar opsteken.
Als je iets niet snapt, benoem het dan specifiek dan kan ik bekijken of ik het beter kan verwoorden of dan komen we er achter dat we gewoon andere zienswijzen hebben. B:)B
pi_199678075
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Leg even uit op welke verhalen je precies doelt en waarom je die overtrokken vindt en wellicht kunnen we dan iets van elkaar opsteken.
Als je iets niet snapt, benoem het dan specifiek dan kan ik bekijken of ik het beter kan verwoorden of dan komen we er achter dat we gewoon andere zienswijzen hebben. B:)B
Nee laat maar eventjes :)
Het zijn de reptilians.
Vakman pur sang
pi_199678078
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, heel vreemd.
[..]

Dat gebruik ik gekscherend omdat sommigen in een geheim genootschap geloven zonder ooit bewijs daarvoor te zien.
[..]

Dat denk je, en is jouw mening. We zullen heus niet alles weten, maar die gekke theorietjes die hier geopperd worden slaan grotendeels nergens op.
Enig idee wat bijvoorbeeld een familie Rothschild allemaal beheert via geheime / niet zo heel zichtbare omwegen ???
pi_199678316
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Enig idee wat bijvoorbeeld een familie Rothschild allemaal beheert via geheime / niet zo heel zichtbare omwegen ???
Ja, hoezo?
pi_199678345
https://www.nu.nl/economi(...)or-coronacrisis.html

Dit is de (echte) reden dat we nu snel stoppen en na de zomer niet weer gaan lickdownen.
We kunnen geen nieuwe veroorloven.
Vakman pur sang
pi_199678373
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, hoezo?
Dat zijn niet per s barmhartige lieverds.
pi_199678389
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:41 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat zijn niet per s barmhartige lieverds.
Dus omdat wat er over is van fam. De Rothschild geen lieverdjes zijn, is het plausibel dat coronacritici worden vermoord?

Vrij aparte gedachtengang.
pi_199678631
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus omdat wat er over is van fam. De Rothschild geen lieverdjes zijn, is het plausibel dat coronacritici worden vermoord?

Vrij aparte gedachtengang.
Doordat macht dusdanig te centreren valt naar een vrij selecte groep die in mijn ogen geen lieverdjes zijn en diezelfde macht ook verkrijgen en vooral behouden door het hanteren van methoden die ik corrupt vind, daarbij in de veronderstelling zijn dat dit een geplande crisis betreft vind ik het allerminst vreemd dat critici moedwillig het zwijgen wordt opgelegd.
Ik was er niet bij toen de Afrikaande leiders, want uit dat specifieke voorbeeld is dit gesprek min of meer ontstaan, stierven. Ik weet zodoende ook niet hoe of waaraan ze zijn gestorven.
Echter vind ik het vrij aannemelijk dat ze inderdaad gewoon moedwillig zijn vermoord.
pi_199678733
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 01:07 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Doordat macht dusdanig te centreren valt naar een vrij selecte groep die in mijn ogen geen lieverdjes zijn en diezelfde macht ook verkrijgen en vooral behouden door het hanteren van methoden die ik corrupt vind, daarbij in de veronderstelling zijn dat dit een geplande crisis betreft vind ik het allerminst vreemd dat critici moedwillig het zwijgen wordt opgelegd.
Ik was er niet bij toen de Afrikaande leiders, want uit dat specifieke voorbeeld is dit gesprek min of meer ontstaan, stierven. Ik weet zodoende ook niet hoe of waaraan ze zijn gestorven.
Echter vind ik het vrij aannemelijk dat ze inderdaad gewoon moedwillig zijn vermoord.
Ik niet, en ik denk ook niet dat deze crisis gepland is. Dat soort dingen komen uit, en het "bewijs" wat hier gepost wordt is van bedroevend niveau.
pi_199678997
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja joh, die worden allemaal vermoord door de illuminati! :')
Wie of wie zijn de Illuminati ?
pi_199678998
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 03:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie of wie zijn de Illuminati ?
Bill Gates, Donald Trump, een paar De Rothschild familieleden en nog 7 anderen.
  zondag 30 mei 2021 @ 08:48:15 #275
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679374
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij weet niet wat belachelijk is.

Anders zou je niet zo dom doen over een grote groep mensen die protesteren en doen alsof het weinig is, blijkbaar mis je de capaciteiten om dat in perspectief te zetten.
500 man komen op voor 1 slachtoffer vs ~1000 mensen die protesteren tegen iets waar 67miljoen mensen "slachtoffer" van zijn.

Zie je zelf niet hoe belachelijk je vergelijking is en hoe slecht je perspectief?

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 30-05-2021 09:05:18 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 30 mei 2021 @ 08:50:27 #276
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679379
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Sorry hoor de vergelijking was prima.
Een heel groot deel was tegen de verkrachting
Een heel groot deel van Londen is tegen ook iets.
Zie hier boven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199679570
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

500 man komen op voor 1 slachtoffer vs ~1000 mensen die protesteren tegen iets waar 67miljoen mensen "slachtoffer" van zijn.

Zie je zelf niet hoe belachelijk je vergelijking is en hoe slecht je perspectief?
Nee dit gaan we niet goedkeuren. _O-
Vakman pur sang
  zondag 30 mei 2021 @ 09:40:30 #278
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679621
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee dit gaan we niet goedkeuren. _O-
Vast niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:20:14 #279
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679902
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)or-coronacrisis.html

Dit is de (echte) reden dat we nu snel stoppen en na de zomer niet weer gaan lickdownen.
We kunnen geen nieuwe veroorloven.
Het was toch de bedoeling het mkb te vernietigen?
Schiet dan ook niet op zo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:21:07 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199679913


O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:25:37 #281
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679959
Ondertussen demonstreren in 16 steden in Brazili de mensen voor vaccinatie en maatregelen en tegen de "dictatuur" van Bolsonaro
https://www.reuters.com/w(...)response-2021-05-29/

Significante hoeveelheid mensen zo te zien.
Ook in perspectief gezien een grote groep die mitigerende maatregelen eist waaronder vaccins
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:26:33 #282
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199679978
quote:
Die vader heeft gelijk gezien de slechte allang weerlegde argumenten van de zoon
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:31:54 #283
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199680047
Doe eens normaal tegen elkaar, dat sneren is echt onnodig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199680142
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:25 schreef devlinmr het volgende:
Ondertussen demonstreren in 16 steden in Brazili de mensen voor vaccinatie en maatregelen en tegen de "dictatuur" van Bolsonaro
https://www.reuters.com/w(...)response-2021-05-29/

Significante hoeveelheid mensen zo te zien.
Ook in perspectief gezien een grote groep die mitigerende maatregelen eist waaronder vaccins
En dat is zeker wel weer significant, waarom is dat niet enorm hypocriet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 mei 2021 @ 10:43:38 #285
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199680174
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

En dat is zeker wel weer significant, waarom is dat niet enorm hypocriet?
16 steden, 10duizenden mensen.
Dat is meer in lijn met verwachting wanneer een heel land "slachtoffer" is van regeringsbeleid

Net zoals die protesten in Brussel... 40k mensen verwacht.. opkomst paar duizend

Lijkt bijna alsof de overgrote meerderheid gewoon het beleid iig in grote lijnen steunt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199680203
twitter
  zondag 30 mei 2021 @ 10:48:20 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199680248
Halsema geschrokken van lage vaccinatiegraad: "Laat je niet bang maken door allerlei misinformatie"

Zelf is de burgemeester zaterdag aan de beurt, maar de lage bereidheid tot inenting met een coronavaccin onder Amsterdammers met een migratieachtergrond baart haar grote zorgen. De vaccinatiegraad in Amsterdam is lager dan in de rest van Nederland.

Wat wij zien is dat vooral mensen die ver van de overheid af staan... ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199680293
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

16 steden, 10duizenden mensen.
Dat is meer in lijn met verwachting wanneer een heel land "slachtoffer" is van regeringsbeleid

Net zoals die protesten in Brussel... 40k mensen verwacht.. opkomst paar duizend

Lijkt bijna alsof de overgrote meerderheid gewoon het beleid iig in grote lijnen steunt
Gebrek aan protest is beleid steunen?

Kom op....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199680328


kinderen inzetten als proefkonijnen :{
pi_199680501
MSM en dan ook nog telegraaf :')

Maareh, hoe stel je anders voor dat men kijkt wat het effect van bepaalde zaken, al dan niet vaccinaties is, op mensenkinderen?

Als je lang genoeg terug gaat is alles eerst een 'proef'.

Angstporno wederom dus onder het kopje "onze kinderen".
Conscience do cost.
  zondag 30 mei 2021 @ 11:06:59 #291
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199680523
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

kinderen inzetten als proefkonijnen :{
Groot of klein, jong en oud... allemaal onderdeel van n groot experiment. Met de oudjes zijn ze het eerst begonnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199680613
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Groot of klein, jong en oud... allemaal onderdeel van n groot experiment. Met de oudjes zijn ze het eerst begonnen.
Je kan je ook massaal niet vaccineren. Als wij dat gedaan hadden dan waren we nu ook een Suriname geweest.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-sterven~a74c9e27/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199680706
Nou wees solidair met elkaar, zorg dat alle prikken binnen een week weggeprikt zijn. Als je meer hebt doneren aan een meer hulpbehoevend land. En de risicogroep is niet zo groot als gedaan wordt, gezonde 40'ers zijn helemaal bang gemaakt, lijkt me ook niet gezond.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199680784
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan je ook massaal niet vaccineren. Als wij dat gedaan hadden dan waren we nu ook een Suriname geweest.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-sterven~a74c9e27/
net als al die andere doemscenario's die nooit zijn uitgekomen.
pi_199680823
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

net als al die andere doemscenario's die nooit zijn uitgekomen.
De situatie in Suriname is geen doemscenario, maar werkelijkheid.
De zorg is daar daadwerkelijk compleet overspoeld en omdat bijna geen enkele Surinamer vertrouwen heeft in het vaccin, waaronder de vice-president, is er bijna niemand gevaccineerd en is het sterftecijfer daar nu enorm.

Dat is de realiteit nu op dat eiland. Geen doemscenario.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199680870
Alvast een tip voor wie de volgende TT moet verzinnen: de white fungus is nog erger dan de black fungus

https://en.mercopress.com(...)han-the-black-fungus
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199680902
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

net als al die andere doemscenario's die nooit zijn uitgekomen.
Zoals jouw doemscenario over dat het vaccin slecht zou zijn :')
Conscience do cost.
  zondag 30 mei 2021 @ 11:33:00 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199680924
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

net als al die andere doemscenario's die nooit zijn uitgekomen.
Precies, enige redding nog is de spuit :o Het is echt een sekte geworden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199681024
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoals jouw doemscenario over dat het vaccin slecht zou zijn :')
is nog niet veel over bekend, we zitten nog in de testfase.
pi_199681039
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:42 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

is nog niet veel over bekend, we zitten nog in de testfase.
:') _O-
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 30 mei 2021 @ 11:45:16 #301
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199681057
En dicht.. :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 14:54:33 #302
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199683295
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wie heeft het over klimaatverandering?

Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Ik snap wat je bedoelt. Maar dat is de TT die de TS heeft gekozen, wat verder prima past bij de OP.
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')