abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:47:44 #101
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199658814
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De rest denk gewoon: ik heb een docu gezien op Netflix en daar zei een heel serieuze stem dat we binnen 20 jaar verzuipen en dat is de waarheid en als je daar tegenin gaat wordt ik erg boos.
Nee hoor ik ben dan niet hoog opgeleid (iets met fucking lui zijn op het HAVO/VWO) en wetenschappelijk onderzoek kan soms moeilijk te interpreteren zijn voor me (gelukkig hebben we Google om e.e.a te verduidelijken zodat ik het wel snap). En ik kijk echt zoveel mogelijk docu's van de onderwerpen die me boeien en geloof dan niet in de blauwe ogen van de documentaire maker, en kijk dan ook documentaires die een andere kant belichten.

Zo ben ik er zelf nog niet uit of wij daadwerkelijk klimaat verandering kunnen tegen houden, echter realiseer ik me wel dat 90% + van de experts het daarover wel eens is. Dus neig ik naar het feit dat wel degelijk wat kunnen doen. Naar mijn mening door o.a. flink in te zetten op kernenergie.

Daarnaast kan je klimaat verandering moeilijk ontkennen waar we "vroeger" eens in de zoveel jaar een extreme winter dan wel zomer hadden is het de laatste jaren duidelijk anders. Zeker zaken zoals flinke stormen zijn er volgens mij veel meer dan "vroeger". Dat is trouwens wel een gevoel dus telt niet ;-).
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_199659141
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke.. geen argumenten dus. Ook niet "hierboven"
Vers vd wetenschappelijke pers:
https://medicine.wustl.ed(...)antibody-protection/

Wat een vooruitziende blik hè? :D

Kort vertaald: door microbiologen is in Washington onderzocht bij groepen mensen met en zonder Corona infectie naar antistoffen.
De antistoffen in het bloed verdwijnen snel na genezing maar in het beenmerg blijven de makers van de antistoffen over.
Deze hebben de eigenschap om levenslang te beschermen tegen het virus. En maken pijlsnel antistoffen aan bij een nieuwe besmetting.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lospedrosa op 28-05-2021 19:20:24 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:25:25 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199659445
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is een goede zaak, maar dan zou je puur voor de afweging ook eens een conferentie van de andere zijde moeten bijwonen, zoals de groene rekenkamer. Die weerleggen toch soms goed onderbouwd een boel “klimaatfeiten”.
Hiermee impliceer je dat het een wedstrijd is, en dat is het absoluut niet. Klimaatwetenschappelijk onderzoek moet ook gewoon aan de standaarden van goede wetenschap voldoen, en wordt dus ook kritisch bekeken.

Maar goed, als mensen gelieerd aan de groene rekenkamer met een gedegen onderzoek komen dan ben ik absoluut niet te beroerd om daar naar te kijken.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:27:00 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik valse cijfers en claims gebruik dan debunk je die maar met een inhoudelijke reactie.
Dat gebeurt dan ook regelmatig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199659703
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat gebeurt dan ook regelmatig.
Hahaha
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:54:38 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659919
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hahaha
Wat?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:59:42 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199660001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat?
PSVCL is het ergens niet mee eens maar kan zijn mening niet van argumenten voorzien. Gebeurt wel vaker, nothing to see move along people.
Huilen dan.
pi_199660034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat?
Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
pi_199660074
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vers vd wetenschappelijke pers:
https://medicine.wustl.ed(...)antibody-protection/

Wat een vooruitziende blik hè? :D

Kort vertaald: door microbiologen is in Washington onderzocht bij groepen mensen met en zonder Corona infectie naar antistoffen.
De antistoffen in het bloed verdwijnen snel na genezing maar in het beenmerg blijven de makers van de antistoffen over.
Deze hebben de eigenschap om levenslang te beschermen tegen het virus. En maken pijlsnel antistoffen aan bij een nieuwe besmetting.
Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijn
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:04:14 #110
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199660079
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Ludo zelf wel eens aangegeven dat ie fout zat...

Mss is het eigenlijk niet eens een slechte vent.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:07:23 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199660135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

No shit. Heb je dat gestuntel met percentages van laatst compleet gemist of zo?
Onikaan ni ov dovah
pi_199660780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijn
Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.
Lijkt er toch op van niet aangezien het vaccin kracht verliest na een jaar.
Vakman pur sang
pi_199661390
Kunnen we weer normaal doen tegen elkaar? Kap eens een keer met die persoonlijke sneren onderling; reageer inhoudelijk (allebei de kanten op!) of reageer niet als je het niet netjes kan houden.
pi_199661497
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.
Lijkt er toch op van niet aangezien het vaccin kracht verliest na een jaar.
Dat is hetzelfde als dat de natuurlijke immuniteit afneemt. Zal hetzelfde onderzoek op moeten plaatsvinden

Let wel. Dit is nog steeds geen bewijs dat op natuurlijke wijze besmet raken beter is
pi_199661567
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt toch nog besmet raken na vaccinatie?
Ja, zeggen ze.
Je kan ook na vaccinatie andere mensen besmetten. Zeggen ze ook.
Allemaal voor 'n zogenaamde 'dodelijke, vreselijke besmettelijke killer virus', zeggen de crooked wetenschaapers,politicus,media. Voor 'n virus die 'n overlevings kans van 99.8% of zo heeft. Zeggen ze.
Average age death by covid: 82
Average age of life expectancy :82

Doublethink 101.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199661815
quote:
Virusexperts waarschuwen voor te veel enthousiasme rond de aanstaande versoepelingen. Ze vrezen dat vooral jongeren de ruimte die ze krijgen met beide handen aangrijpen, terwijl ze nog niet beschermd zijn tegen de mogelijke gevolgen van het virus.

,,Als je nu ongecontroleerd losgaat, krijg je een hausse van besmettingen onder het jongere, niet-gevaccineerde deel van de bevolking”, zegt Marion Koopmans, virologe bij het Erasmus MC. ,,Dat kan een heleboel gevallen van long covid opleveren. Ik maak me zorgen over het idee dat nu lijkt te leven: de ziekenhuiscijfers gaan omlaag, dus we zijn klaar.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)fers-dalen~a17cf74b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199662279
twitter
pi_199662307
twitter
pi_199662354
twitter

_O-
pi_199663564
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Je weet dat covid zelf een groter risico geeft op het krijgen van exact deze vorm van trombose?

https://www.lumc.nl/over-(...)id19-intensive-care/
pi_199664330
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4

Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
pi_199664456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:

Dit is pure onzin dat weet je toch?
Vakman pur sang
pi_199664579
quote:

XanderNieuws _O-
pi_199664701
quote:

En waar precies is het bewijs van deze claim?

Edit: ah VAERS weer...

Heb je hun disclaimer nou eindelijk een keer gelezen? Begrijp je wat ze daar zeggen?
Zo ja dan snap je dus ook dat Xander uit zijn nek lult

https://www.healthleaders(...)ccines-are-dangerous

Je kunt er zelfs melden dat je in de hulk verandert

https://web.archive.org/w(...)/14/chelation-autism

quote:
The chief problem with the VAERS data is that reports can be entered by anyone and are not routinely verified. To demonstrate this, a few years ago I entered a report that an influenza vaccine had turned me into The Hulk. The report was accepted and entered into the database.

[ Bericht 5% gewijzigd door devlinmr op 28-05-2021 23:57:37 ]
pi_199664750
quote:

trap er niet in met die Xander
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:56:45 #126
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199664772
quote:

Misschien niet maar ik zou wel wat spastische statistiekjes willen zien ala Corona :+
pi_199664840
twitter
pi_199664878
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:01 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Frontline Doctors :')

Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?

https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536

Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:09:49 #129
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199664916
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?

Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
pi_199664926
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef troll het volgende:

[..]

Dit heeft niks met de inhoud van het artikel te maken
pi_199665032
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument? :D
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:34:00 #132
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument? :D
Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.
pi_199665108
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:34 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.
Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan. :P

Wat heeft het overigens te maken met vakantie?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:44:14 #134
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan. :P

Wat heeft het overigens te maken met vakantie?
Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemens
pi_199665166
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemens
Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes. :P

Waarom maakt het uit wat de beweegredenen van mensen zijn om een vaccin te nemen? Lekker boeiend, verander je toch geen reet aan. Voor de volksgezondheid is het alleen maar goed dat er meerdere redenen zijn om mensen over te halen tot het nemen van een vaccin.

En een vaccin nemen betekent juist dat je op je eigen lichaam c.q. immuunsysteem vertrouwt.

Veel mensen lijken dat niet goed te begrijpen, en daarom klinkt dat argument zo dommig.
pi_199665254
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees daadwerkelijk de papers en bezoek (wanneer dat kan) de conferenties. Klimaatwetenschap is absoluut niet mijn vakgebied, maar heeft er wel raakvlakken mee.

Ludo baseert zich uitsluitend op aannames die voortkomen uit een gewenste realiteit en heeft weinig trek om de juistheid van die aannames te onderzoeken, of van de goede context te voorzien. Dat laat hij aan anderen over.

Vind het verder een prima kerel hoor, en ik denk dat ik best met hem een pilsje kan drinken, maar op klimaatgebied slaat hij de plank in elk geval flink mis.
Ik zoom wat meer in op de economische kant van deze grap, de doelmatigheid is ver te zoeken en de voorspellingen die het daglicht halen zijn te extreem, maar dat is mijn opvatting.

Ik ben het helemaal niet oneens met IPCC rapporten of wat dan ook, ben er van overtuigd dat dat de beste schattingen zijn die er zijn.

Het gaat helemaal mis bij de stap naar kosten en doelmatigheid en ook milieu wordt compleet verward met klimaat.

Andere prioriteiten hebben kan ook nog ik ben zwaar tegen kapitaal vernietiging en ad hoc politiek. We moeten zeer stevig naar lange termijn politiek, in dat optiek ben ik blij dat de EU dat redelijk doet maar ik vind ze te radicaal en nog een tandje te snel zogezegd. Begin eerst maar met het uit faseren van kolen en alternatieve energie + stroomnet op orde brengen.

Het alternatief staat er nog niet en we slopen het huis al. Dat iedereen straks dakloos is wordt dan zogezegd niet bedacht. Dat gaat fout.

Ook windmolens in het leefgebied van grote getale mensen.. Ik denk dat veel mensen er niet op zitten te wachten. De democratie werkt niet... De analyse van Baudet omtrent EU en politiek kan ik me prima in vinden bijv.

Als alles de tijd kreeg en we er 5-10 jaar extra voor pakken om de doelen te bereiken gaat alles al met zoveel minder weerstand. En de voorbereiding om het goed te laten lopen duurt al langer.. Ik begrijp niet waar men mee bezig is.

Als ik de toekomst moet voorspellen komt er straks dikke weerstand omdat allerlei zaken gepushed gaan worden waar we nog niet klaar voor zijn.

Allemaal nergens voor nodig.. Ik zie niks dat radicaal slopen rechtvaardigd..laat die kolen centrales svp draaien en plant met de baten daarvan nieuwe bomen, na 20 jaar bomen planten en alternatieve bronnen opschalen kun je eens gaan nadenken over het sluiten van die kolencentrales, en als het eerder tijd is dan is dat mooi meegenomen.

En de oplossing is in essentie simpel, CO2 belasten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:09:16 #137
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199665263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes. :P

Waarom maakt het uit wat de beweegredenen van mensen zijn om een vaccin te nemen? Lekker boeiend, verander je toch geen reet aan. Voor de volksgezondheid is het alleen maar goed dat er meerdere redenen zijn om mensen over te halen tot het nemen van een vaccin.

En een vaccin nemen betekent juist dat je op je eigen lichaam c.q. immuunsysteem vertrouwt.

Veel mensen lijken dat niet goed te begrijpen, en daarom klinkt dat argument zo dommig.
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
pi_199665275
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een trol, i Ga je schamen.
lachuh
pi_199665348
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Koopmans, de Heks, welke valse belangen heeft zij? Of snapt ze niet wat ze doet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199665450
quote:

[..]

Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Zo is t.... injectie niet nodig is dus. Congratulations, you are healthy in body and mind.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199665629
Snappen jullie dan godverdomme niet dat als je een vaccin neemt, je juist op je immuunsysteem vertrouwt? :D

Zonder een werkend immuunsysteem, kan je geen vaccin nemen namelijk. Je kunt tal van redenen hebben om geen vaccin te nemen, het boeit me allemaal geen reet, maar door te zeggen "ik vertrouw op mijn immuunsysteem" laat je simpelweg blijken dat je er geen fluit van snapt. 8)7

Het is al zo vaak uitgelegd, ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig dom willen blijven.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 04:53:38 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199665816
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 02:21 schreef illusions het volgende:
Snappen jullie dan godverdomme niet dat als je een vaccin neemt, je juist op je immuunsysteem vertrouwt? :D

Zonder een werkend immuunsysteem, kan je geen vaccin nemen namelijk. Je kunt tal van redenen hebben om geen vaccin te nemen, het boeit me allemaal geen reet, maar door te zeggen "ik vertrouw op mijn immuunsysteem" laat je simpelweg blijken dat je er geen fluit van snapt. 8)7

Het is al zo vaak uitgelegd, ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig dom willen blijven.
Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?

Als je vaccinatie neemt heb je klaarblijkelijk een versterking/aanpassing nodig. Nou, lekker vertrouwen op je immuunsysteem dan :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199666131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 04:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?

Als je vaccinatie neemt heb je klaarblijkelijk een versterking/aanpassing nodig. Nou, lekker vertrouwen op je immuunsysteem dan :')
Nog eentje die het niet snapt. :D
pi_199666304
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

_O-
.. "experts"

"Wappies zijn gek"

Hoezo zijn gek die idioten op de hoogste plekken in het politieke speelveld zeggen dit soort waanzin.
pi_199666333
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 07:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Nog eentje die het niet snapt. :D
Je maakt er weer een vreemd semantisch dingetje van, ik weet niet wat dat is met jullie maar het frustreert echt een normale discussie die de diepte in gaat.

Ja vaccin werkt alleen als je immuunsysteem er iets mee doet.

Nee, met mijn immuun systeem vertrouwen bedoelt men gewoon dat ze het zonder vaccin ook wel de baas komen.

Ik zie het ook liever aan allemaal, heb ook geen vaccin nodig, maar ik ga wel gedwongen worden straks omdat ik anders niet meer normaal mag leven.

Je moet wel een echte anti liberaal zijn dat je mensen gaat dwingen mee te doen in het narratief terwijl dat afgezien van de gevaccineerde zelf geen gezondheidswinst oplevert.

Dus nee, geen winst voor de rest van de samenleving. "verminderd kans op mutaties" ach kom dat is zinloos op de marge. En een never ending cirkle. Het mag wel een keer stoppen.

Laat ze maar een serieus debat voeren, liberaal is het iig niet.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 08:24:41 #146
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199666413
Ontopic blijven aub. klimaatverandering kan hier:
BNW / Klimaatverandering
A child is born with no state of mind.
pi_199666428
quote:
Dit soort domme gelul heeft niemand wat aan. Hele medische wetenschap afschaffen, want je kunt vertouwen op je immuunsysteem? _O- Als dit soort leugens herhaalt worden, dan heeft discussie geen enkele zin.
pi_199666434
Hier al Corona gehad in het gezin, weekje lekker netflixen. Geen centje pijn.
Dan hoor je nog dat je levenslange antistoffen opbouwt.
Dikke prima zou je denken.
Vakman pur sang
pi_199666439
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:24 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic blijven aub. klimaatverandering kan hier:
BNW / Klimaatverandering
Wie heeft het over klimaatverandering?

Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Vakman pur sang
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:07:00 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199666627
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wie heeft het over klimaatverandering?

Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Lol wat een onzin. In de bronstijd stond de zeespiegel lager, en zeker niet 100m hoger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 29-05-2021 09:23:53 ]
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')