Nee hoor ik ben dan niet hoog opgeleid (iets met fucking lui zijn op het HAVO/VWO) en wetenschappelijk onderzoek kan soms moeilijk te interpreteren zijn voor me (gelukkig hebben we Google om e.e.a te verduidelijken zodat ik het wel snap). En ik kijk echt zoveel mogelijk docu's van de onderwerpen die me boeien en geloof dan niet in de blauwe ogen van de documentaire maker, en kijk dan ook documentaires die een andere kant belichten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De rest denk gewoon: ik heb een docu gezien op Netflix en daar zei een heel serieuze stem dat we binnen 20 jaar verzuipen en dat is de waarheid en als je daar tegenin gaat wordt ik erg boos.
Vers vd wetenschappelijke pers:quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke.. geen argumenten dus. Ook niet "hierboven"
Hiermee impliceer je dat het een wedstrijd is, en dat is het absoluut niet. Klimaatwetenschappelijk onderzoek moet ook gewoon aan de standaarden van goede wetenschap voldoen, en wordt dus ook kritisch bekeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een goede zaak, maar dan zou je puur voor de afweging ook eens een conferentie van de andere zijde moeten bijwonen, zoals de groene rekenkamer. Die weerleggen toch soms goed onderbouwd een boel “klimaatfeiten”.
Dat gebeurt dan ook regelmatig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ik valse cijfers en claims gebruik dan debunk je die maar met een inhoudelijke reactie.
PSVCL is het ergens niet mee eens maar kan zijn mening niet van argumenten voorzien. Gebeurt wel vaker, nothing to see move along people.quote:
Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunkenquote:
Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vers vd wetenschappelijke pers:
https://medicine.wustl.ed(...)antibody-protection/
Wat een vooruitziende blik hè?
Kort vertaald: door microbiologen is in Washington onderzocht bij groepen mensen met en zonder Corona infectie naar antistoffen.
De antistoffen in het bloed verdwijnen snel na genezing maar in het beenmerg blijven de makers van de antistoffen over.
Deze hebben de eigenschap om levenslang te beschermen tegen het virus. En maken pijlsnel antistoffen aan bij een nieuwe besmetting.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Ludo zelf wel eens aangegeven dat ie fout zat...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
No shit. Heb je dat gestuntel met percentages van laatst compleet gemist of zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beginnen over 5g chips, random wappies roepen en aankomen zetten met MSM onzin is geen debunken
Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat zou goed nieuws zijn. Zal bij vaccin niet anders zijn
Dat is hetzelfde als dat de natuurlijke immuniteit afneemt. Zal hetzelfde onderzoek op moeten plaatsvindenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hopen ze wel, dat zijn ze aan het onderzoeken.
Lijkt er toch op van niet aangezien het vaccin kracht verliest na een jaar.
Ja, zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt toch nog besmet raken na vaccinatie?
quote:Virusexperts waarschuwen voor te veel enthousiasme rond de aanstaande versoepelingen. Ze vrezen dat vooral jongeren de ruimte die ze krijgen met beide handen aangrijpen, terwijl ze nog niet beschermd zijn tegen de mogelijke gevolgen van het virus.
,,Als je nu ongecontroleerd losgaat, krijg je een hausse van besmettingen onder het jongere, niet-gevaccineerde deel van de bevolking”, zegt Marion Koopmans, virologe bij het Erasmus MC. ,,Dat kan een heleboel gevallen van long covid opleveren. Ik maak me zorgen over het idee dat nu lijkt te leven: de ziekenhuiscijfers gaan omlaag, dus we zijn klaar.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)fers-dalen~a17cf74b/
Je weet dat covid zelf een groter risico geeft op het krijgen van exact deze vorm van trombose?quote:
Dit is pure onzin dat weet je toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
https://www.xandernieuws.(...)_06kgoTFFKqlexJ303m4
Zoveel doden na het vaccin, maar ligt echt niet aan het vaccin hoor..
XanderNieuwsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
En waar precies is het bewijs van deze claim?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
quote:The chief problem with the VAERS data is that reports can be entered by anyone and are not routinely verified. To demonstrate this, a few years ago I entered a report that an influenza vaccine had turned me into The Hulk. The report was accepted and entered into the database.
trap er niet in met die Xanderquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
Misschien niet maar ik zou wel wat spastische statistiekjes willen zien ala Coronaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:
Frontline Doctorsquote:
Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Frontline Doctors![]()
Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?
https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536
Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
Dit heeft niks met de inhoud van het artikel te makenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:04 schreef troll het volgende:
[..]
Frontline Doctors![]()
Die oprichter was toch 1 van de bestormers van Capitol en in afwachting van haar proces?
https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/90536
Lekker clubje. Erg geloofwaardig ook
Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wie is er nog geloofwaardig? Ik vertrouw alleen nog op mijn eigen lichaam zij doet het prima.
Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Is dit een verkapt "ik heb een werkend immuunsysteem"-argument?
Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet verkapt en iig wel tegen de "ik wil op verkansie"- schaapjes.
Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemensquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo goed weet hoe een immuunsysteem en een vaccin werken dan.
Wat heeft het overigens te maken met vakantie?
Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geeft niks, zo rol jij. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, men neemt het vaccin omdat ze op verkansie willen. NIET voor de medemens
Ik zoom wat meer in op de economische kant van deze grap, de doelmatigheid is ver te zoeken en de voorspellingen die het daglicht halen zijn te extreem, maar dat is mijn opvatting.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees daadwerkelijk de papers en bezoek (wanneer dat kan) de conferenties. Klimaatwetenschap is absoluut niet mijn vakgebied, maar heeft er wel raakvlakken mee.
Ludo baseert zich uitsluitend op aannames die voortkomen uit een gewenste realiteit en heeft weinig trek om de juistheid van die aannames te onderzoeken, of van de goede context te voorzien. Dat laat hij aan anderen over.
Vind het verder een prima kerel hoor, en ik denk dat ik best met hem een pilsje kan drinken, maar op klimaatgebied slaat hij de plank in elk geval flink mis.
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Je gaat het niet meer uitleggen, maar 1 komma verder begint de uitleg. Sterke principes.
Waarom maakt het uit wat de beweegredenen van mensen zijn om een vaccin te nemen? Lekker boeiend, verander je toch geen reet aan. Voor de volksgezondheid is het alleen maar goed dat er meerdere redenen zijn om mensen over te halen tot het nemen van een vaccin.
En een vaccin nemen betekent juist dat je op je eigen lichaam c.q. immuunsysteem vertrouwt.
Veel mensen lijken dat niet goed te begrijpen, en daarom klinkt dat argument zo dommig.
lachuhquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een trol, i Ga je schamen.
Koopmans, de Heks, welke valse belangen heeft zij? Of snapt ze niet wat ze doet?quote:
Zo is t.... injectie niet nodig is dus. Congratulations, you are healthy in body and mind.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:21 schreef illusions het volgende:
Snappen jullie dan godverdomme niet dat als je een vaccin neemt, je juist op je immuunsysteem vertrouwt?
Zonder een werkend immuunsysteem, kan je geen vaccin nemen namelijk. Je kunt tal van redenen hebben om geen vaccin te nemen, het boeit me allemaal geen reet, maar door te zeggen "ik vertrouw op mijn immuunsysteem" laat je simpelweg blijken dat je er geen fluit van snapt.
Het is al zo vaak uitgelegd, ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig dom willen blijven.
Nog eentje die het niet snapt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 04:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je vertrouwt op je immuunsysteem heb je toch geen vaccinatie nodig ofwel?
Als je vaccinatie neemt heb je klaarblijkelijk een versterking/aanpassing nodig. Nou, lekker vertrouwen op je immuunsysteem dan
.. "experts"quote:
Je maakt er weer een vreemd semantisch dingetje van, ik weet niet wat dat is met jullie maar het frustreert echt een normale discussie die de diepte in gaat.quote:
Dit soort domme gelul heeft niemand wat aan. Hele medische wetenschap afschaffen, want je kunt vertouwen op je immuunsysteem?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Jij bent gewoon een trol, ik vertrouw al jaren op mijn eigen immuunstysteem en die werkt prima. Dit virus zou zo enorm besmettelijk moeten zijn, niemand houd zich al een jaar aan geen enkele maatregel inclusief onze regering en koningshuis. Ga je schamen.
Wie heeft het over klimaatverandering?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:24 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic blijven aub. klimaatverandering kan hier:
BNW / Klimaatverandering
Lol wat een onzin. In de bronstijd stond de zeespiegel lager, en zeker niet 100m hoger.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie heeft het over klimaatverandering?
Het klimaat verandert continu, je zou beter kunnen zeggen “het klimaat”.
Wist je dat in de Bronstijd er zoveel water in NL was dat de helft moeras was?
Zeespiegel tot wel 100m hoger en rivieren 10x zo breed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |