Misschien zou de crew eens moeten nadenken of het gepast is om te trollen via topictitels.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
Biden is een social justice warrior!
Yes...... prachtig, eindelijk weer een fatsoenlijke president als machtigste man op aarde
Ik vind het prachtig dat Biden bepaalde sociale standpunten heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien zou de crew eens moeten nadenken of het gepast is om te trollen via topictitels.
Blijkbaar mag dit. Maar owee als je ze benoemd.
Ach, de voetbal slowchat heeft al jaren n-gers-x als titelquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien zou de crew eens moeten nadenken of het gepast is om te trollen via topictitels.
Geen troll. Het haakt in op post #295 van het vorige topic.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat Biden bepaalde sociale standpunten heeft.
Natuurlijk is de TT als troll bedoelt, ach ja....
Een kleine greep uit vorige titels:quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Idd, dadelijk gaan ze Biden er ook nog van betichten dat hij deugt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef mcmlxiv het volgende:
Social Justice Warrior is een eretitel. Hulde Dejann!
Echt een vergelijking die helemaal niet opgaat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:12 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat doet Biden toch een stuk beter dan Trump.
Als ze dit niet weten te stoppen is het gewoon te laat.quote:There’s a very circular structure to this kind of proto-authoritarianism. You have anti-democratic practices at the state level that produce minority Republican governments that pass anti-democratic laws that end up in front of courts that are appointed by a minoritarian president and approved by a minoritarian Senate that will then rule to uphold these anti-democratic practices at the state level.
Volgens mij is er niemand die dit argument maakt. Wel zou je kunnen stellen dat het in het kader van 'social justice' een vrij subjectief concept is.quote:
Trump liep te pronken met de economische cijfers van Obama, dan mag Biden dat ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Echt een vergelijking die helemaal niet opgaat.
Mag toch hopen dat we van Biden wat volwassener niveau verwachten dan van Trump.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:06 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Trump liep te pronken met de economische cijfers van Obama, dan mag Biden dat ook.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef mcmlxiv het volgende:
Social Justice Warrior is een eretitel. Hulde Dejann!
Dit dus.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we van Biden wat volwassener niveau verwachten dan van Trump.
Verder heeft het niet zozeer te maken met de cijfers van Trump maar meer dat we in een pandemie zitten die in Amerika dit jaar minder erg is dan eind vorig jaar. En dat er ff 10% (of iets dergelijks) van het BNP in de economie wordt gepompt, dan kan ik ook hoge groeicijfers halen. Net als Trump deed met die belasting'verlaging'.
Is dat jobsplan al door de senaat dan?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we van Biden wat volwassener niveau verwachten dan van Trump.
Verder heeft het niet zozeer te maken met de cijfers van Trump maar meer dat we in een pandemie zitten die in Amerika dit jaar minder erg is dan eind vorig jaar. En dat er ff 10% (of iets dergelijks) van het BNP in de economie wordt gepompt, dan kan ik ook hoge groeicijfers halen. Net als Trump deed met die belasting'verlaging'.
Ach, het volk wat liep te pronken met de economische cijfers in het begin van Trumps termijn zullen hier ook vast wel Biden de credits voor geven dan, toch?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |