Veel mensen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Is dat echt een tip? Mensen kunnen niet gewoon hun bankrekeningen af en toe controleren en vergelijken met een excel sheet waarin ze eenmalig alle standaard vaste lasten hebben opgesomd?
Fijn! Ik voelde me een beetje lullig om met zulke kneusjes aan te komen. Maar er is nog tijd genoeg waarin ze op kunnen knappen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
De twee die hier hospiteren zijn al aardig opgeknapt.
Mooie!quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Over grote uitgaven gesproken, vrijdag deze ophalen
[ afbeelding ]
Dat is een blitse trekker.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie fiets.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige app. Ik ben er niet zo happig op om mijn gegevens aan iedereen te verstrekken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Blues het volgende:
Nog maar even een review en de Dyme tip die wij gebruiken
https://financer.com/nl/blog/dyme-app-review/
[ afbeelding ]
En nog gewoon leverbaar gelukkig.quote:
Oeh bah klinkt niet fijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja over het ongeluk met alle mensen om ons heen kan ik nu ook meedoen.
Mijn mama moet vrijdag een nierpunctie. Ik vind het maar niks!
Hopelijk komt er niks ergs uit.
Nee, natuurlijk vind je het niks. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je mee doet, je hebt het weer helemaal verkeerd begrepen. De bedoeling is dat we hier allemaal zo ongeschonden mogelijk uit komen. Dus jij en je moeder ookquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Haha, was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk vind je het niks. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je mee doet, je hebt het weer helemaal verkeerd begrepen. De bedoeling is dat we hier allemaal zo ongeschonden mogelijk uit komen. Dus jij en je moeder ook
En nog een knuf voor Kaatje. Wat een nare onzekerheid.
Ai hopelijk valt het meequote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
Haha, was ook niet de bedoeling.
Door jouw nierdonatie verhaal wel meteen mijn nier aangeboden![]()
Maar hopelijk is het zo ver nog lang niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ga er ook niet echt vanuit dat het nodig isquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]je loopt wel erg op de zaken vooruit!
Ik hoop dat er niets is waar geen andere oplossing voor is. Lijkt me beter voor iedereen.
Oh nee. En wanneer begin je met je nieuwe werk?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Oh, net mail. Collega besmet. Advies om te laten testen (vandaag of morgen. Ik las de mail net pas). Geen quarantaine nodig.
In het kader van 'alles eens meemaken' toch maar even bellen morgen dan voor een afspraak.
Oh bah, duim met je mee dat het niets bijzonders isquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Energie en Volkskrant.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grappige app. Ik ben er niet zo happig op om mijn gegevens aan iedereen te verstrekken.
Welk voordeel hebben jullie er tot nu toe van gehad?
1 juni pas. Maar ik vind het vooral een beetje vreemd dat ik vrijdag mogelijk besmet ben geraakt, maar nog wel 2 dagen heb gewerkt. Ik heb denk ik zo'n 200-300 mensen van heel dichtbij gezien/gesproken en aangeraakt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee. En wanneer begin je met je nieuwe werk?
Ja dat is met je huidige werk wel een lastige zaak als je besmet raakt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
1 juni pas. Maar ik vind het vooral een beetje vreemd dat ik vrijdag mogelijk besmet ben geraakt, maar nog wel 2 dagen heb gewerkt. Ik heb denk ik zo'n 200-300 mensen van heel dichtbij gezien/gesproken en aangeraakt.
Weliswaar geen quarantaineplicht, dus het zal wel een laag risico zijn (categorie 3) maar toch...
Jup. En dat we het dan nu pas horen. Nouja goed, ik ben 1x gevaccineerd dus het zal denk ik wel loslopen en zo heel veel collega's heb ik op de bewuste locatie niet dichtbij gezien/gesproken die dag. Maar handig is het niet. Morgen eens even bellen en overleggen; ook wel belangrijk dat ik het voor vrijdag weet, want dan sta ik ook ingeroosterd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is met je huidige werk wel een lastige zaak als je besmet raakt.
Ooit als 16 jarige bedacht en gebruik hem overal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:01 schreef Blues het volgende:
@:gcjoel sterkte voor je ma.
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?
Kan je toch ook via de site doen? Hoef je niet te bellen en kan je misschien morgen al terecht.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Oh, net mail. Collega besmet. Advies om te laten testen (vandaag of morgen. Ik las de mail net pas). Geen quarantaine nodig.
In het kader van 'alles eens meemaken' toch maar even bellen morgen dan voor een afspraak.
Ja dit, dan kan je nog vroeg terecht en heb je sneller de uitslag.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je toch ook via de site doen? Hoef je niet te bellen en kan je misschien morgen al terecht.
Dat zijn dingen die best aan kunnen tikken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Energie en Volkskrant.
Provider zou ook nog kunnen levert 210 pj op. Moeten we nog wel over nadenken.
Ah ja goedequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je toch ook via de site doen? Hoef je niet te bellen en kan je misschien morgen al terecht.
Ach dan heb je maar een kleine 300 contactjesquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:16 schreef Candaasje het volgende:
Morgen om 10 uur een stokkie in m'n neus/keel. Plaatsje verderop.
Ik ga wel een beetje '' doen als het toch positief is en het bron- en contactonderzoek gestart moet worden.
En dan zeggen: Nee joh, dat zijn gewoon de bijwerkingen van dat vaccinquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach dan heb je maar een kleine 300 contactjes
Van provider wisselen zou ook betekenen - volgens mij - dat er van mailadres gewisseld moet worden. Vind ik lastig, als dat zo is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Energie en Volkskrant.
Provider zou ook nog kunnen levert 210 pj op. Moeten we nog wel over nadenken.
Toch wel flink balen als t zo isquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga wel een beetje '' doen als het toch positief is en het bron- en contactonderzoek gestart moet worden.
Dat is precies wat ons tegenhoudt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van provider wisselen zou ook betekenen - volgens mij - dat er van mailadres gewisseld moet worden. Vind ik lastig, als dat zo is.
Ja, 9 mei. Dus ik acht de kans klein op een positieve test hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:40 schreef AnneX het volgende:
@:Candaaasje had je op het werk al niet een x een vaccin als rest gekregen?
(Lastig hoor om voor mini het woord xxxx te vermijden)
Lief! Is hopelijk helemaal niet aan de orde!quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dacht dat je was ingeënt. Niet dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
O jawel dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, 9 mei. Dus ik acht de kans klein op een positieve test hoor.
Maar ik vind het gewoon suf.
De keren dat ik er was was het druuuuuuk. Stond op de parkeerplaats te wachten in de rijquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:16 schreef Candaasje het volgende:
Woah, alsjeblieft niet doen hoor! Ik ben zeer anti-safe spaces. Gewoon lekker prik, naald, injectie, spuit enzovoorts typen!quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:40 schreef AnneX het volgende:
(Lastig hoor om voor mini het woord xxxx te vermijden)
Hè, dat is ook niet prettig zeg! Duimen dat het naar omstandigheden oké is dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
KORIANDERquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, alsjeblieft niet doen hoor! Ik ben zeer anti-safe spaces. Gewoon lekker prik, naald, injectie, spuit enzovoorts typen!
Altijd spannend. Hopelijk snel duidelijkheid! En dat je je niet nog bij je mag houdenquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Welkom bij de de club, zullen we maar zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
quote:
Ben je in ieder geval lekker wakker zoquote:Op donderdag 27 mei 2021 05:24 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag op de planning: zwemmen on 6 uur 's ochtends.. gelukkig ben ik al vanaf 3 uur wakker![]()
Nouja.. iig op tijd er uit.
We desensibiliseren je gewoon:pquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, alsjeblieft niet doen hoor! Ik ben zeer anti-safe spaces. Gewoon lekker prik, naald, injectie, spuit enzovoorts typen!
We dragen medische mondmaskers en ik ontsmet mijn handen zeer regelmatig. (Het moet om de 3-4 prikken, maar ik ben nog vanuit de bloedafname gewoon om het elke keer te doen. )quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Altijd spannend. Hopelijk snel duidelijkheid! En dat je je niet nog bij je mag houden
[..]
Welkom bij de de club, zullen we maar zeggen?
Hopelijk is het niks! Als jullie goede pbm dragen (en dat goed gebruiken) wordt het risico voor jou -en die 300 mensen die je zag- ook weer een stuk kleiner.
Mijn moeder zat dit weekend te shinen: enige lid van het gezin wat nog nooit getest is
Mogguh!quote:Op donderdag 27 mei 2021 05:24 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag op de planning: zwemmen on 6 uur 's ochtends.. gelukkig ben ik al vanaf 3 uur wakker![]()
Nouja.. iig op tijd er uit.
Als ik er aan denk koop ik dingen via cashbackxl. Energie bv als ik dat afsluit ga ik via cashbackxl naar pricewise en dan krijg ik 12 euro, da's toch een maand gratis ongeveer. Voor energie/zorgverzekering als ik overstap vergeet ik t nooit, voor andere webshops vergeet ik t wel regelmatig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die best aan kunnen tikken.
Zijn er hier trouwens mensen die gebruik maken van cashbackprogramma's?
Oh en Blues, dat eten zag er goddelijk uit
Wat een vreselijke ziekte is het toch ook!quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust sinds corona ook bleekselderij. Gewoon als stengel, gedipt in wat hummus.
Dank dank.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:05 schreef gcjoel het volgende:
Wat een vreselijke ziekte is het toch ook!
sterkte!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:05 schreef gcjoel het volgende:
sterkte!!!
Thanks, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 07:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als ik er aan denk koop ik dingen via cashbackxl. Energie bv als ik dat afsluit ga ik via cashbackxl naar pricewise en dan krijg ik 12 euro, da's toch een maand gratis ongeveer. Voor energie/zorgverzekering als ik overstap vergeet ik t nooit, voor andere webshops vergeet ik t wel regelmatig.
Dit is echt heel naar bij ondersteboven teruglezen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sterkte!!!
Ja heerlijk! Zelfs geen issues met het feit dat het een 50 m bad was.. volgende week weerquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is echt heel naar bij ondersteboven teruglezen!![]()
@:Barreltje hoe ging hetzwemmen
?
Liefdequote:
Ik vind bleekselderij prima, maar dit gaat wel een beetje ver.quote:
Ik begin te begrijpen hoe jij aan 18183763783 maanden spaar- en beleggingsgeld komtquote:Op donderdag 27 mei 2021 07:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als ik er aan denk koop ik dingen via cashbackxl. Energie bv als ik dat afsluit ga ik via cashbackxl naar pricewise en dan krijg ik 12 euro, da's toch een maand gratis ongeveer. Voor energie/zorgverzekering als ik overstap vergeet ik t nooit, voor andere webshops vergeet ik t wel regelmatig.
Echt hè? Ik ken dit alleen van de Dagobert Duck-stripjes in het Vrolijk Weekblad en nu dus ook van Vlindertjequote:Op donderdag 27 mei 2021 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen hoe jij aan 18183763783 maanden spaar- en beleggingsgeld komt
PIEP......quote:
Verpesting van ons plaagfestijnquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:44 schreef sigme het volgende:
Als je eigenlijk graag binnenkort een huis wil kopen snap ik wel dat je een fortuin aan spaargeld hebt.
Ik heb al weer redelijk wat geld op de rekening staan, geen spaarrekening, wel hebben alleen nog maar 1 betaalrekening. Maar ik bezit al mijn stenen en grond volledig zelf.
quote:
Ja he?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb het idee dat het nu wel echt hard gaat en dat begin juli voor iedereen toch misschien wel mogelijk is.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb het idee dat het nu wel echt hard gaat en dat begin juli voor iedereen toch misschien wel mogelijk is.
20 keer zoveel hierquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar met 12 euro voorschot in de maand kun je natuurlijk ook sparen als Dagobert.
Ik betaal ruim 15 keer zoveel.
Met 5k wattpiek aan zonnepanelen op mijn dak.
Hmm....ik vond mijn 130 EUR voorschot al veel. Ben heel benieuwd hoe dat einde jaar uitpaktquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
20 keer zoveel hieralthans, in onze oude doorwaaiwoning. Ik hoop nu in deze beter geïsoleerde hut en 4k wattpiek vers geïnstalleerd wat lager uit te komen
![]()
Ik schrok me trouwens de tandjes toen het voorschot werd berekend op de historie in dit huistoen herinnerde ik me hun Tesla
(waaróm neem je dan geen zonnepanelen, denk ik dan?)
Omdat ze een slimme meter hadden? En omdat de panelen geen prik leveren als de auto bij huis is ('s avonds dus)quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
20 keer zoveel hieralthans, in onze oude doorwaaiwoning. Ik hoop nu in deze beter geïsoleerde hut en 4k wattpiek vers geïnstalleerd wat lager uit te komen
![]()
Ik schrok me trouwens de tandjes toen het voorschot werd berekend op de historie in dit huistoen herinnerde ik me hun Tesla
(waaróm neem je dan geen zonnepanelen, denk ik dan?)
Zonnepanelen blijven altijd een goede investering. Salderen kan je nog 10 jaar. Tegen die tijd zijn er heus betaalbare accu's voor opslag. En als je iets minder panelen hebt dan je verbruik is, hoef je nauwelijks te salderen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm....ik vond mijn 130 EUR voorschot al veel. Ben heel benieuwd hoe dat einde jaar uitpaktWe twijfelen nog wel heel hard over zonnepanelen. Ook omdat die salderingsregeling verdwijnt en het dan allemaal niet meer zo voordelig is volgens mij.
Wat maakt dat dan uit? Wij hebben zonnepanelen, een slimme meter en een elektrische auto. Dat maakt echt niet uit hoor voor de kosten of opbrengsten.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ze een slimme meter hadden? En omdat de panelen geen prik leveren als de auto bij huis is ('s avonds dus)
Waarom zou het voor hun gunstig zijn? Er komt een overschot op het moment dat het goedkoop is. Bovendien kans op overbelasting van het net en verstoring van de frequentie door ondeugdelijke frequentieregelaars.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ha, Lucky zegt alle verstandige dingen die ik wilde zeggen. Plus dat onze zonnepanelenmeneer verwacht dat de energiemaatschappijen met een andere regeling zullen komen omdat het voor hen heel gunstig is als mensen zonnepanelen hebben. Dat kan een wat gekleurd idee zijn, maar ik kon me er wel wat bij voorstellen.
Dat is natuurlijk heel voordelige voor de energieleverancier, daar zullen ze je vast korting voor gevenquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:17 schreef fietsie het volgende:
Hier is, als gevolg van de toename van het aantal daken met panelen, een compleet 10kv onderstation bijgebouwd midden in het dorp, omdat de oude bekabeling en de twee bestaande stations de vermogens niet goed meer kon handlen bij mooi weer..
Mwoah voor Liander is het een duur feestje, overal openleggen van trottoirs, diepe kabelvoren, kabels met veeeeel mm2 koper...quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel voordelige voor de energieleverancier, daar zullen ze je vast korting voor geven
Omdat er complete energieleverende systemen ontstaan waar ze geen omkijken meer aan hebben, is de theorie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou het voor hun gunstig zijn? Er komt een overschot op het moment dat het goedkoop is. Bovendien kans op overbelasting van het net en verstoring van de frequentie door ondeugdelijke frequentieregelaars.
Vriend van me is monteur in melktechniek. Als een melkrobot onverklaarbare storingen heeft is het redelijk vaak terug te lijden naar een frequentieregelaar niet de boel verstoord.
Of goedkope led-verlichting.
Dat is voor hen gunstig omdat wanneer er niet meer gesaldeerd wordt, er gratis energie terugvloeit in het netwerk. Dat kunnen ze voor de hoofdprijs doorverkopen. Als ze de opwekkende consument er dan toch een schijntje voor teruggeven, maken ze nog steeds dikke winst. En ze maken zelf minder kosten aan hun eigen installaties.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou het voor hun gunstig zijn? Er komt een overschot op het moment dat het goedkoop is. Bovendien kans op overbelasting van het net en verstoring van de frequentie door ondeugdelijke frequentieregelaars.
Vriend van me is monteur in melktechniek. Als een melkrobot onverklaarbare storingen heeft is het redelijk vaak terug te lijden naar een frequentieregelaar niet de boel verstoord.
Of goedkope led-verlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |