Veel mensen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Is dat echt een tip? Mensen kunnen niet gewoon hun bankrekeningen af en toe controleren en vergelijken met een excel sheet waarin ze eenmalig alle standaard vaste lasten hebben opgesomd?
Fijn! Ik voelde me een beetje lullig om met zulke kneusjes aan te komen. Maar er is nog tijd genoeg waarin ze op kunnen knappen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
De twee die hier hospiteren zijn al aardig opgeknapt.
Mooie!quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Over grote uitgaven gesproken, vrijdag deze ophalen
[ afbeelding ]
Dat is een blitse trekker.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie fiets.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige app. Ik ben er niet zo happig op om mijn gegevens aan iedereen te verstrekken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Blues het volgende:
Nog maar even een review en de Dyme tip die wij gebruiken
https://financer.com/nl/blog/dyme-app-review/
[ afbeelding ]
En nog gewoon leverbaar gelukkig.quote:
Oeh bah klinkt niet fijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja over het ongeluk met alle mensen om ons heen kan ik nu ook meedoen.
Mijn mama moet vrijdag een nierpunctie. Ik vind het maar niks!
Hopelijk komt er niks ergs uit.
Nee, natuurlijk vind je het niks. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je mee doet, je hebt het weer helemaal verkeerd begrepen. De bedoeling is dat we hier allemaal zo ongeschonden mogelijk uit komen. Dus jij en je moeder ookquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Haha, was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk vind je het niks. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je mee doet, je hebt het weer helemaal verkeerd begrepen. De bedoeling is dat we hier allemaal zo ongeschonden mogelijk uit komen. Dus jij en je moeder ook
En nog een knuf voor Kaatje. Wat een nare onzekerheid.
Ai hopelijk valt het meequote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
Haha, was ook niet de bedoeling.
Door jouw nierdonatie verhaal wel meteen mijn nier aangeboden![]()
Maar hopelijk is het zo ver nog lang niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha, was ook niet de bedoeling.
Door jouw nierdonatie verhaal wel meteen mijn nier aangeboden![]()
Maar hopelijk is het zo ver nog lang niet.
Ja zeker! Ik ga er ook niet echt vanuit dat het nodig isquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]je loopt wel erg op de zaken vooruit!
Ik hoop dat er niets is waar geen andere oplossing voor is. Lijkt me beter voor iedereen.
Oh nee. En wanneer begin je met je nieuwe werk?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Oh, net mail. Collega besmet. Advies om te laten testen (vandaag of morgen. Ik las de mail net pas). Geen quarantaine nodig.
In het kader van 'alles eens meemaken' toch maar even bellen morgen dan voor een afspraak.
Oh bah, duim met je mee dat het niets bijzonders isquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |