Ja. Want hij zit ook niet in de clip. Beetje gek wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:48 schreef blackswangreen het volgende:
Klinkt een beetje als een solonummer waar Duncan achteraf bij is gehaald. Wel een ok liedje op zich.
Vocals kun je overal opnemen, een videoclip niet. Dus dat snap ik op zich wel. Maar het klinkt gewoon niet als een duet. Hij heeft er ook niet aan meegeschreven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Want hij zit ook niet in de clip. Beetje gek wel.
Hij heeft wel een paar bescheiden hits gehad in Nederland, vooral op basis van airplay want qua streams is het niet zo veel. In het buitenland slaan de nummers al helemaal niet aan. Het is jammer maar het lijkt toch een typische one hit wonder te worden. Waar op zich niks mis mee is, de meeste artiesten scoren 0 wereldhits en hij heeft er toch éénquote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor dit nieuwe nummer nooit, terwijl het toch wel één van zijn beteren is vind ik. Zijn kerstnummer dit jaar ook helemaal niet (vandaar dat ik hier ineens aan moest denken). Enige nummer dat nog weleens langskomt is Electric Life.
Hoe werkt zoiets? Nederland is gewoon geen fan en daar spelen ze op in, bewuste keuze vanuit Duncan of waarom lijkt hij in Nederland nooit echt te scoren? Of ik zie het verkeerd. Het kan natuurlijk dat er niet echt animo voor hem is, maar heb ook niet het gevoel dat hij echt gepromoot wordt zoals je bij andere artiesten soms ziet.
Hmm ja, misschien wel. Op één of andere manier voelt het bij hem dan toch als een gemiste kansquote:Op woensdag 28 december 2022 20:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar bescheiden hits gehad in Nederland, vooral op basis van airplay want qua streams is het niet zo veel. In het buitenland slaan de nummers al helemaal niet aan. Het is jammer maar het lijkt toch een typische one hit wonder te worden. Waar op zich niks mis mee is, de meeste artiesten scoren 0 wereldhits en hij heeft er toch één
Als je ziet dat zelfs Loreen eigenlijk niet echt een carrière heeft los van Euphoria is het ook weer niet zo'n verrassing. Ik vraag me wel af wat die verhuizing naar LA en daarna naar Stockholm nu eigenlijk heeft opgeleverd. Behalve dat het natuurlijk leuker is om in LA of Stockholm te wonen dan in Nieuwerkerk aan de IJssel of waar kwam hij ook alweer vandaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien wel. Op één of andere manier voelt het bij hem dan toch als een gemiste kans![]()
Wie weet horen we zijn volgende grote hit, gezongen door twee anderen, in maart.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je ziet dat zelfs Loreen eigenlijk niet echt een carrière heeft los van Euphoria is het ook weer niet zo'n verrassing. Ik vraag me wel af wat die verhuizing naar LA en daarna naar Stockholm nu eigenlijk heeft opgeleverd. Behalve dat het natuurlijk leuker is om in LA of Stockholm te wonen dan in Nieuwerkerk aan de IJssel of waar kwam hij ook alweer vandaan
Ik heb soms het idee dat België veel meer met hem wegloopt dan Nederlandquote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor dit nieuwe nummer nooit, terwijl het toch wel één van zijn beteren is vind ik. Zijn kerstnummer dit jaar ook helemaal niet (vandaar dat ik hier ineens aan moest denken). Enige nummer dat nog weleens langskomt is Electric Life.
Hoe werkt zoiets? Nederland is gewoon geen fan en daar spelen ze op in, bewuste keuze vanuit Duncan of waarom lijkt hij in Nederland nooit echt te scoren? Of ik zie het verkeerd. Het kan natuurlijk dat er niet echt animo voor hem is, maar heb ook niet het gevoel dat hij echt gepromoot wordt zoals je bij andere artiesten soms ziet.
Het valt me ook echt tegen hoe dit genegeerd wordt door alle radiozenders. Zelfs zijn nummer met Rosa Linn stond nog in de tipparade.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
Duncan was daar dan ook de winnende coach in the voice kids. In Belgie is the voice nog een hitquote:Op donderdag 29 december 2022 15:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat België veel meer met hem wegloopt dan Nederland
Hem als intervalact tijdens Eurosong werd ook weer groots aangekondigd: https://www.instagram.com/p/CmwET0NsS3R/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Een of andere grote muziekrecensent schreef deze gelijk al af als “is geen radionummer”. Waarom weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat ik er niks van begreep wat iets dan een radionummer zou maken en wat nietquote:Op donderdag 29 december 2022 16:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het valt me ook echt tegen hoe dit genegeerd wordt door alle radiozenders. Zelfs zijn nummer met Rosa Linn stond nog in de tipparade.
Ronald Molendijk?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een of andere grote muziekrecensent schreef deze gelijk al af als “is geen radionummer”. Waarom weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat ik er niks van begreep wat iets dan een radionummer zou maken en wat niet
Ohja dat nummer was er ook nog, maar ook weinig gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het valt me ook echt tegen hoe dit genegeerd wordt door alle radiozenders. Zelfs zijn nummer met Rosa Linn stond nog in de tipparade.
Misschien is 'ie niet zo sociaal... Heb het idee dat de mensen die zichzelf het meest pluggen en matties zijn met iedereen toch meer bereiken enzo. Van die Douwe Bob gasten die met iedereen weglopen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
Duncan krijgt juist nog relatief veel airplay in verhouding tot de populariteit van z'n nummers op de streamingdiensten. En hij heeft nu de Avrotros toch aardig gelobbyd om Mia en Dion naar het songfestival te krijgen. Nee, qua contacten in het Nederlandse mediawereldje zit het bij hem volgens mij wel goed.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:26 schreef Saboo het volgende:
[..]
Misschien is 'ie niet zo sociaal... Heb het idee dat de mensen die zichzelf het meest pluggen en matties zijn met iedereen toch meer bereiken enzo. Van die Douwe Bob gasten die met iedereen weglopen.
Beetje het idee van dat wie je kent toch wel even belangrijker is als wat je kunt. Denk dat airplay daar eigenlijk ook wel vaak begint, tenzij iets onverwachts ineens door het publiek omarmd wordt (zoals Rollercoaster.... Ook niet echt een "radioliedje".) Maar dat is pure speculatie, want ik zit totaal niet in die wereld.
Wel op de kunstacademie gezeten en daar waren je netwerkskills doorslaggevender dan je kwaliteiten.
Hij heeft zo'n MEGA onsympathieke uitstraling. Dat helpt totaal niet. 0 gunfactor.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat België veel meer met hem wegloopt dan Nederland
Hem als intervalact tijdens Eurosong werd ook weer groots aangekondigd: https://www.instagram.com/p/CmwET0NsS3R/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Helemaal niet… waar baseer je dit op? Op zijn uiterlijk? Ik volg hem al jaren en hij is juist heel sympathiek. Je haalt een post aan over België.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n MEGA onsympathieke uitstraling. Dat helpt totaal niet. 0 gunfactor.
Oh dat vind ik helemaal niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n MEGA onsympathieke uitstraling. Dat helpt totaal niet. 0 gunfactor.
Ik hoor deze net voor het eerst op Veronica.quote:
Wat is dit dan voor onzin, hij is jaren gebukt gegaan onder angsten na Arcade en het ESF.quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:12 schreef RipCity het volgende:
Denkt u dat Duncan - ik praat alleen nog maar Engels - Laurence iets te veel in zichzelf is gaan geloven?
Ja, die heeft overduidelijk last van sterallures
91% (2.906 Stemmen)
Nee, dat is gewoon die jongen uit Spijkenisse gebleven
9% (285 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 3.191
Rip - Een oplettende kijker - City zal wel voor de Mediacourant schrijven en zo hier een potje willen stoken. Don’t feed the troll zeggen ze weleens, hè.quote:Op donderdag 23 maart 2023 06:03 schreef Mlita het volgende:
Totale onzin. Zijn stijl is veranderd, hij is juist meer zichzelf geworden. Luister naar Skyboy en het verhaal erachter.
De dommigheid in dat artikel ook weer. Duncan is biseksueel. Hij is niet ineens homo omdat hij met een man een relatie heeft. En dan moet hij bevestigen dat hij homo is? Terecht dat Duncan boos was. En als hij dan zegt dat iemand zich ergens in moet verdiepen voordat hij iets schrijft heeft hij sterallures?
Ik weet het is Mediacourant en @:RipCity die het blijkbaar weer nodig vindt dit hier te verspreiden, maar kom op zeg…![]()
We moeten Elize sturen is wel iets wat hier in ESF echt 10 jaar geroepen isquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:53 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Gaat niet over Duncan, wel over 2019!
Dat het nummer nu nog steeds ergens op een computer staat zegt wel genoeg over het nummer denk ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:53 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Gaat niet over Duncan, wel over 2019!
Als hij het durft.quote:Op maandag 17 april 2023 11:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Duncan als intervalact in de finale dit jaar!
Sorry, maar jij hebt ook wel een beetje een negatieve obsessie met Duncan hoor....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Freddy mercury zag er beter uit op ‘n sterfbed.
Vreselijk gewoon net als die andere actsquote:Op zondag 14 mei 2023 02:33 schreef Funhouse het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit was een mooi moment
Het was mooi gezongen,quote:Op zondag 14 mei 2023 02:33 schreef Funhouse het volgende:
Nee, je bent zeker niet de enige. Er gaat gewoon iets niet goed. Als je de frisse blik van 2019 vergelijkt met die van nu, dan is het echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:57 schreef Saboo het volgende:
Krijg er alleen wel altijd een beetje een knoop van in mijn maag als ik 'm zie gezien z'n looks, maar mss ben ik de enige (en zijn het mijn associaties).
Ontegenzeggelijk een begenadigd zanger.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:33 schreef Funhouse het volgende:
Drugs en weinig slaap, zo ziet het er voor mij uit. Zn goed recht natuurlijk, maar even een uiltje knappen in de tuin zou m goed doen.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, je bent zeker niet de enige. Er gaat gewoon iets niet goed. Als je de frisse blik van 2019 vergelijkt met die van nu, dan is het echt een wereld van verschil.
Misschien heb je gelijk, ik weet echt weinig over hem maar het kan ook ‘gewoon’ een flinke depressie oid zijn. Hoeft niet gelijk drugs te zijn natuurlijk. Of mis ik iets en is dat algemeen bekend? (Nogmaals, ik weet weinig over hem)quote:Op zondag 14 mei 2023 13:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Drugs en weinig slaap, zo ziet het er voor mij uit. Zn goed recht natuurlijk, maar even een uiltje knappen in de tuin zou m goed doen.
Ik heb ook geen idee hoor, maar die kop, mijn ervaring is dat je dan al een tijdje in de feestmarathon zit, soms tegen beter weten inquote:Op zondag 14 mei 2023 15:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik weet echt weinig over hem maar het kan ook ‘gewoon’ een flinke depressie oid zijn. Hoeft niet gelijk drugs te zijn natuurlijk. Of mis ik iets en is dat algemeen bekend? (Nogmaals, ik weet weinig over hem)
Ik weet er ook te weinig van wat hem betreft (kijk pas ESC sinds 2021 dus hem een beetje gemist), zal eens kijken. Maar heb net een beetje gegoogled en wat ik lees qua gedrag zou het me idd eigenlijk ook niet erg verbazen. Op zich typisch egoïstisch, onredelijk en onlogisch drugsgedragquote:Op zondag 14 mei 2023 15:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoor, maar die kop, mijn ervaring is dat je dan al een tijdje in de feestmarathon zit, soms tegen beter weten in
Kijk eens naar de fotos in de OP (uit 2019).quote:Op zondag 14 mei 2023 13:34 schreef Marsenal het volgende:
Drugs en weinig slaap, zo ziet het er voor mij uit. Zn goed recht natuurlijk, maar even een uiltje knappen in de tuin zou m goed doen.
En 4 jaar geleden niet?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Hij zag er inderdaad erg mager uit met holle ogen.
Destijds was hij ook bi. Die act in stand houden was schijnbaar ook stressvol.quote:
Nee hij had echt een hele andere blik vond ik.quote:
Vond vooral de wangen. Maar vergeleken met 2019 had ie zijn baard geschoren.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Hij zag er inderdaad erg mager uit met holle ogen.
De schaduw over zijn oog en zijn linkerwang geeft een vertekend beeld op die foto.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vond vooral de wangen. Maar vergeleken met 2019 had ie zijn baard geschoren.
[ afbeelding ].
In het algemeen overschaduwen zijn tatoeages, sieraden en kledingstijl de "frisse" Duncan wat mij betreft sowieso. Al is dat op bovenstaande foto niet zo 'overheersend'.
Snap ik. Mij viel op deze foto zijn rechterwang flink opquote:Op zondag 14 mei 2023 17:36 schreef Za het volgende:
[..]
De schaduw over zijn oog en zijn linkerwang geeft een vertekend beeld op die foto.
Nah, op bewegend beeld zag je het ook. En ik weet 100% zeker dat 'ie ergens tussen de 5 en 10kg minder weegt dan in 2019.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:36 schreef Za het volgende:
[..]
De schaduw over zijn oog en zijn linkerwang geeft een vertekend beeld op die foto.
Ik denk ook dat hij minder weegt. Imo woog hij in de aanloop naar het ESF van 2019 ook meer als op het event.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:24 schreef Saboo het volgende:
Nah, op bewegend beeld zag je het ook. En ik weet 100% zeker dat 'ie ergens tussen de 5 en 10kg minder weegt dan in 2019.
Ik hoop vooral dat 't niet slecht gaat met hem.
Wat heeft die jongen de afgelopen 4 jaar nou eigenlijk gedaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:36 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
De release van z’n tweede album is uitgesteld. Hij moet zichzelf (en z’n telefoon) opladen.
Powerbankje voor in de kliniek halenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:36 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
De release van z’n tweede album is uitgesteld. Hij moet zichzelf (en z’n telefoon) opladen.
Dat is hier al vaker besproken, hij heeft qua het grijpen van momentum zo'n beetje alles fout gedaan wat je fout kunt doen na het winnen van Eurovisie. Eigenlijk heeft hij nog geluk gehad dat Arcade via Tiktok alsnog een wereldhit werd, anders was het helemaal snel afgelopen. Maar hoe hij en het team rondom hem het allemaal hebben aangepakt, echt heel erg slecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:48 schreef Nexum het volgende:
Hij heeft naast Arcade nou ook niet echt meer een hit gehad, ook niet echt in Nederland.
Zonde. Zo’n kans als Eurovision moet je optimaal benutten. En dat hoeft niet eens internationaal. Je kan in eigen land heel succesvol worden als je ervoor wilt werken
Da's wel onzin hoor, bijna al zijn singles hebben dik in de Top 40 gestaan en veel airplay gehad.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:48 schreef Nexum het volgende:
Hij heeft naast Arcade nou ook niet echt meer een hit gehad, ook niet echt in Nederland.
Zonde. Zo’n kans als Eurovision moet je optimaal benutten. En dat hoeft niet eens internationaal. Je kan in eigen land heel succesvol worden als je ervoor wilt werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |