Volgens de NOS is hij wel door?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
Botic verliest set 2 de tiebreak met 10-8 en is klaar.
Zie het nu ook. Nu.nl had het fout. Die had al bericht af dat ze beiden uitgeschakeld waren... Livescore had ik niet meer open.quote:
Weer lekker lopen fixenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
De walgelijke R. Hasse is al direct uitgeschakeld. Einde carrière voor verwaande galbak.
Ik vind haar sowieso irritant, met haar dertien-in-een-dozijnmening.quote:Op donderdag 27 mei 2021 02:03 schreef superniger het volgende:
Walgelijke diva gedrag van Naomi Osaka.
[ twitter ]
https://www.tmz.com/2021/(...)-open-mental-health/
Ja, heel zonde. Tenzij Van der Zandschulp roet in het spreekwoordelijke eten gooit.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:29 schreef superniger het volgende:
Nadal en Djokovic in 1 helft.
FLOPSHOW
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel zonde. Tenzij Van der Zandschulp roet in het spreekwoordelijke eten gooit.![]()
Het toernooi boycotten of afblazen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:29 schreef superniger het volgende:
Nadal en Djokovic in 1 helft.
FLOPSHOW
quote:Op donderdag 27 mei 2021 02:03 schreef superniger het volgende:
Walgelijke diva gedrag van Naomi Osaka.
[ twitter ]
https://www.tmz.com/2021/(...)-open-mental-health/
Jij wilde een dak, dan krijg je dit soort dingen er natuurlijk bij zoals ik toen de discussie daarover speelde al aangaf.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van die avondwedstrijden? Ik vind 21.00 u. als begintijd rijkelijk laat. Een herenpartij kan zomaar tot 02.00 u. duren.
Ik heb niet het idee dat doorslaggevend was dat ik dat wilde, maar wat mij betreft was het grote voordeel dat je altijd kunt spelen, dus geen uren- of dagenlange regenpauzes. Maar voor de spelers lijken me die late avondpartijen toch ook niet ideaal. Mooi dat ze uitloop hebben en in nood lang kunnen doorspelen, maar 21.00 u. als begintijd om kijken in de VS enzo een plezier te doen, vind ik wel suf.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij wilde een dak, dan krijg je dit soort dingen er natuurlijk bij zoals ik toen de discussie daarover speelde al aangaf.
France 2.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje jammer. Geen tennis op Eurosport 1 en op Eurosport 2 is een damespartij (Kvitova). Wordt het nog ergens anders uitgezonden?
Inderdaad ja. Ik hoop dat die Giro niet betekent dat we de komende twee weken maar één kanaal met tennis hebben.quote:
Ja, da's nog iets.quote:Gelukkig is France 2 wel live met Thiem - Andujar
Ik heb Ziggo en die heeft dat volgens mij niet.quote:
Giro is klaar na vandaagquote:Op zondag 30 mei 2021 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik hoop dat die Giro niet betekent dat we de komende twee weken maar één kanaal met tennis hebben.
[..]
Ja, da's nog iets.
Serieus?quote:
quote:Oud-tennisser John van Lottum oordeelt snoeihard over de boycot van Osaka. ,,Van god los, divagedrag van het grootste soort. Osaka is de afgelopen anderhalf jaar veranderd van een onschuldig, fris en open meisje naar een ster met artiestengedrag.”
quote:Naomi Osaka announced last Wednesday on social media that she would not participate in the mandatory media interviews at Roland-Garros 2021.
Following this announcement, the Roland-Garros teams asked her to reconsider her position and tried unsuccessfully to speak with her to check on her well-being, understand the specifics of her issue and what might be done to address it on site.
Following the lack of engagement by Naomi Osaka, the Australian Open, Roland-Garros, Wimbledon and the US Open jointly wrote to her to check on her well-being and offer support, underline their commitment to all athletes’ well-being and suggest dialog on the issues. She was also reminded of her obligations, the consequences of not meeting them and that rules should equally apply to all players.
Naomi Osaka today chose not to honour her contractual media obligations. The Roland-Garros referee has therefore issued her a $15,000 fine, in keeping with article III H. of the Code of Conduct.
The mental health of players competing in our tournaments and on the Tours is of the utmost importance to the Grand Slams.
We individually and collectively have significant resources dedicated to player well-being. In order to continue to improve however, we need engagement from the players to understand their perspective and find ways to improve their experiences. Every year we seek to deliver better experiences to our fans, our players and our people, and we have a long and successful track record in achievement on this count.
A core element of the Grand Slam regulations is the responsibility of the players to engage with the media, whatever the result of their match, a responsibility which players take for the benefit of the sport, the fans and for themselves. These interactions allow both the players and the media to share their perspective and for the players to tell their story. The facilitation of media to a broad array of channels, both traditional and digital, is a major contributor to the development and growth of our sport and the fan base of individual players.
We have advised Naomi Osaka that should she continue to ignore her media obligations during the tournament, she would be exposing herself to possible further Code of Conduct infringement consequences.
As might be expected, repeat violations attract tougher sanctions including default from the tournament (Code of Conduct article III T.) and the trigger of a major offence investigation that could lead to more substantial fines and future Grand Slam suspensions (Code of Conduct article IV A.3.).
We want to underline that rules are in place to ensure all players are treated exactly the same, no matter their stature, beliefs or achievement. As a sport there is nothing more important than ensuring no player has an unfair advantage over another, which unfortunately is the case in this situation if one player refuses to dedicate time to participate in media commitments while the others all honour their commitments.
Finally, all Grand Slams remain committed to continually reviewing and discussing opportunities, together with the Tours and the players, to improve every aspect of the player experience, including with the media. But we consider this is only ever achieved through respectful and constructive discussions.
On behalf of:
Jayne Hrdlicka, Tennis Australia Chair & President
Gilles Moretton, FFT President
Ian Hewitt, AELTC Chairman
Mike McNulty, USTA Chairman of the Board & President
Daar hebben ze ook al mee gedreigd. Vind ik wel mooi.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:42 schreef superniger het volgende:
15.000 dollar
Ze moeten haar gewoon diskwalificeren.
Je geeft het alleen maar meer aandacht zo, gewoon doodnegeren heb je veel meer aan, nu ga je mensen in het harnas werken als Roland Garros zijnde. Gewoon iedere keer die boete laten aftikken en voor de rest negeren.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook al mee gedreigd. Vind ik wel mooi.
Die boete zal spelers van dat niveau een zorg zijn. Ik vind het een goed signaal.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je geeft het alleen maar meer aandacht zo, gewoon doodnegeren heb je veel meer aan, nu ga je mensen in het harnas werken als Roland Garros zijnde. Gewoon iedere keer die boete laten aftikken en voor de rest negeren.
Eerste game is binnen JUICHENquote:Op zondag 30 mei 2021 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Broekjes uit voor Botox van de Zandlul op het hoofdkantoor van de KNLTB !!!!
de Fransen haten logicaquote:Op zondag 30 mei 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niet dat ze op Chatrier pas om 12.00 u beginnen. Vier partijen waarvan twee heren partijen is een vol programma. 11.00 u. lijkt me handiger.
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstrainingquote:
Die avondsessie is ook lachwekkend. Koop je kaartjes, krijg je één vrouwenpartij te zien. Met een beetje pech is dat 6-0 6-0 en sta je na 40 minuten weer buiten. Maar je kan ook tot midden in de nacht zitten als ze besluiten Zverev uit te kiezenquote:Op zondag 30 mei 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niet dat ze op Chatrier pas om 12.00 u beginnen. Vier partijen waarvan twee heren partijen is een vol programma. 11.00 u. lijkt me handiger.
Wat mij erg grappig lijkt, is dat Nadal een avondpartij speelt, de eerste twee sets verliest en dat de umpire dan Nadals tegenstander tot winnaar uitroept. Dan wordt Nadal boos en zegt de umpire: "Omdat we pas om 21.00 u. beginnen is het best of three".quote:Op zondag 30 mei 2021 19:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die avondsessie is ook lachwekkend. Koop je kaartjes, krijg je één vrouwenpartij te zien. Met een beetje pech is dat 6-0 6-0 en sta je na 40 minuten weer buiten. Maar je kan ook tot midden in de nacht zitten als ze besluiten Zverev uit te kiezen
quote:Op zondag 30 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstraining
quote:Op zondag 30 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstraining
Waarom? Ze heeft het in haar contract staan en alle spelers moeten het. Vind jij dat het vrijblijvend moet zijn of dat ze het bij een boete moeten houden?quote:
Blijkbaar heeft zij (en misschien wel meer) een probleem. Dat zal niet weggaan door meteen met boetes (en nog heel forse ook) te gaan strooien. Dreigen met uitsluiting van nog meer toernooien zal al helemaal niet helpen.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft het in haar contract staan en alle spelers moeten het. Vind jij dat het vrijblijvend moet zijn of dat ze het bij een boete moeten houden?
Nee, zou kunnen. Ze voelt zich volgens mij snel/graag slachtoffer.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zij (en misschien wel meer) een probleem. Dat zal niet weggaan door meteen met boetes (en nog heel forse ook) te gaan strooien. Dreigen met uitsluiting van nog meer toernooien zal al helemaal niet helpen.
Ik zou dus eens kijken hoe je het kan helpen het probleem op te lossen.
Zelfs dan is er een reden om er op in te gaan.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zou kunnen. Ze voelt zich volgens mij snel/graag slachtoffer.
Ja, da's waar. Ik snap sowieso niet dat ze dat soort ruzies vanaf het begin al in het openbaar uitvechten. Dat doet je toch gewoon discreet?quote:Op zondag 30 mei 2021 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan is er een reden om er op in te gaan.
Nu is het in mijn ogen weer een organisatie die puur voor het geld gaat en daarvoor de sporters gebruikt, of misschien wel misbruikt.
Enige wat ik dus niet weet is wat er al in het voortraject zit (dus ook niet vanuit de organisatie). Dit kan ook de escalatie zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik snap sowieso niet dat ze dat soort ruzies vanaf het begin al in het openbaar uitvechten. Dat doet je toch gewoon discreet?
Uh, ze gaan er juist op in maar meisje Osaka heeft dat kennelijk allemaal weer terzijde geschoven.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan is er een reden om er op in te gaan.
Nu is het in mijn ogen weer een organisatie die puur voor het geld gaat en daarvoor de sporters gebruikt, of misschien wel misbruikt.
Nou ja, Osaka heeft besloten om dit openbaar te doen. De reden lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik snap sowieso niet dat ze dat soort ruzies vanaf het begin al in het openbaar uitvechten. Dat doet je toch gewoon discreet?
Naomi wil gewoon de best verdienende sportvrouw ter wereld zijn zonder een vraagje van de media dat haar tere zieltje niet verdraagt. Totdat ze diezelfde media weer nodig heeft vanwege een volgend standpunt waarmee ze deugpunten scoort, dan moeten ze allemaal in de rij staan bij mevrouw Osaka om daar, kritiekloos uiteraard, verslag van te doen.quote:
is dat de blessure waardoor hij afgelopen weken niet heeft kunnen tennissen?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Blessurebehandeling aan de arm voor Hurkacz.
Precies het hoort gewoon bij haar sport, communicatie met je publiek.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Naomi wil gewoon de best verdienende sportvrouw ter wereld zijn zonder een vraagje van de media dat haar tere zieltje niet verdraagt. Totdat ze diezelfde media weer nodig heeft vanwege een volgend standpunt waarmee ze deugpunten scoort, dan moeten ze allemaal in de rij staan bij mevrouw Osaka om daar, kritiekloos uiteraard, verslag van te doen.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is dat de blessure waardoor hij afgelopen weken niet heeft kunnen tennissen?
Als Botox wint tegen FOKina.
Dat twitter bericht van vanavond ookquote:Op zondag 30 mei 2021 22:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies het hoort gewoon bij haar sport, communicatie met je publiek.
Wil je het niet, ga je wat anders doen.
Williams 2.0
Vanavond orgi op het bondskantoorquote:Op zondag 30 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een beetjequote:
Dit is Andujar zn maandje wel zeg. Eerst Roger pakken en nu Thiem!quote:Op zondag 30 mei 2021 21:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
ThiemDaar hoeft GwaiLow al niet meer over in te zitten. Maar Nadal moet eerst maar eens zien te stunten tegen Popyrin.
Maar een dikke boete omdat je de persco mistquote:Op zondag 30 mei 2021 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een beetje![]()
Het is niet alsof elke persconferentie in een tribunaal verandert
Ja, boete is wel een beetje treurnis. Aan de andere kant kunnen ze dat prima missen met het enorme prijzengeld dat ze krijgen + als je er geen boetes op zet blijven spelers dit na elke wedstrijd doen. Want zoals Osaka en v Lottum zeggen is een persco direct na een verloren wedstrijd heel kut. Toch moeten ze dit systeem imo niet veranderen, want dat is juist wat de mensen willen zien. Emotie! En niet die ingestudeerde praatjes als ze weer bij zijn gekomen.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een dikke boete omdat je de persco mist
Wat een treurnis.
Die persconferenties in het tennis zijn juist dodelijk saai. Nog saaier dan de interviews van Jack Plooij in de F1.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een treurnis.
Met als volgende stap diskwalificatiequote:Op maandag 31 mei 2021 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een treurnis.
Ja, en ik denk dat zij het al snel als racisme ziet wanneer ze kritisch wordt bejegend.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Naomi wil gewoon de best verdienende sportvrouw ter wereld zijn zonder een vraagje van de media dat haar tere zieltje niet verdraagt. Totdat ze diezelfde media weer nodig heeft vanwege een volgend standpunt waarmee ze deugpunten scoort, dan moeten ze allemaal in de rij staan bij mevrouw Osaka om daar, kritiekloos uiteraard, verslag van te doen.
Toch top 200 gestaanquote:Op maandag 31 mei 2021 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
Schaap Tamaela is ook weer aanwezig.
lekkere memmen vol met melk!!!quote:Op maandag 31 mei 2021 11:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Misa godin op Insta bohhh stukje OnlyFans
WE WANT RAEquote:Op maandag 31 mei 2021 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
De gelatenheid....
Het tempo....
Niet lopen op korte ballen....
Hier is iets goed mis en Tamaela kan dat niet fixen..
Lekker 84.000 oprapen, lekker man.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:33 schreef chufi het volgende:
Toch wel slim dat ze van te voren al aangaf niet al te hoge verwachtingen te hebben ..
Misa is echt een fijne mevrouwquote:Op maandag 31 mei 2021 11:32 schreef franklop het volgende:
Zal ze niet gewoon zwanger zijn en dan straks lekker stoppen.
Over zwanger zijn gesproken. De memmen van Mischa kregen weer beetje schermtijd gisteren.
Zielige millenials. Verliezen hoort erbij net als winnen. In goede en in slechte tijden kan je best wat vragen beantwoorden.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:37 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ach jee, een familielid had tegen Naomi gezegd dat ze slecht is op gravel![]()
Dan moet ze dat familielid boycottenquote:Op maandag 31 mei 2021 11:37 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ach jee, een familielid had tegen Naomi gezegd dat ze slecht is op gravel![]()
Waarom geen bewijs erbij.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:32 schreef franklop het volgende:
Zal ze niet gewoon zwanger zijn en dan straks lekker stoppen.
Over zwanger zijn gesproken. De memmen van Mischa kregen weer beetje schermtijd gisteren.
idd. Laat je alleen maar omringen door ja-knikkers en motivators (die eigenlijk van je willen profiteren). Werkt bij voetballers ook goed.quote:
Klopt. Als iemand boven haar kunnen heeft gepresteerd dan is zij het wel ja.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:41 schreef TornadoDK het volgende:
Kiki is wel klaar sowieso. Heeft denk ik ook wel alles uit haar carrière gehaald
Zie je wel aan Kiki ja 👍quote:Op maandag 31 mei 2021 11:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd. Laat je alleen maar omringen door ja-knikkers en motivators (die eigenlijk van je willen profiteren). Werkt bij voetballers ook goed.
Blijft bijzonder dat Nederland zo kanjerslecht is met tennis. Is echt een D-sport hier qua internationale toppers.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Als iemand boven haar kunnen heeft gepresteerd dan is zij het wel ja.
Ik zie het, overduidelijk een D-sportquote:
Ze?quote:Op maandag 31 mei 2021 11:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was ze eerst ouwe reus
[ afbeelding ]
Amouranth.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie is dit? ik vraag dit voor een vriend
Een aandachtshoer op Twitch.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie is dit? ik vraag dit voor een vriend
Zag vandeweek zo'n gozer in zo''n badje HAHAHAH En hij maakte al die wijven helemaal kapotquote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op twitch zitten tegenwoordig alleen geile wijven in een opblaasbadje
Heerlijkquote:Op maandag 31 mei 2021 12:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben sowieso sub en mijn vrouw is dom @:Wereldgozer
Wat is de klacht?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op twitch zitten tegenwoordig alleen geile wijven in een opblaasbadje
wat is dit, ik ben 11quote:Op maandag 31 mei 2021 12:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer neuken, maar daar is ze vies van denk ik ouwe reus.
1-1 in sets? wat is daar mis meequote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Haha wat ik hier lees. Jullie dachten toch niet dat onze Kiek ff met 6-1 6-0 zou verliezen. Kom nou!
En...whats up met Sinner?
Wat zou er met Sinner moeten zijn?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Haha wat ik hier lees. Jullie dachten toch niet dat onze Kiek ff met 6-1 6-0 zou verliezen. Kom nou!
En...whats up met Sinner?
Gelukkig is het dan op te lossen door geen persconferenties meer te gevenquote:Op maandag 31 mei 2021 13:04 schreef Madhouse11 het volgende:
Kiki Bertens , het levende bewijs dat Osaka gelijk heeft.
zo onsympathiekquote:Op maandag 31 mei 2021 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Typische Kiki-pot weer, denk dat ze er wel eens de brui aan kan gaan geven...
Ik dacht in eerste instantie dat je een NL Alert bedoelde.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:16 schreef Szura het volgende:
ANP stuurt nog een persalarm voor deze enorm voorspelbare nederlaag
KIKI BERTENS OP DE WEG TERUG NAAR...quote:Op maandag 31 mei 2021 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feest op bondsbureau! Kiki B. heeft wel één set gewonnen tijdens grootste toernooi op haar favoriete ondergrond!!
Toetertjes
De regionale competitie?quote:
quote:Onbegrijpelijk dat ze nog zo hoog op de wereld ranglijst staat, ze heeft nog nooit een groot toornooi of. grand slam gewonnen. Niet meer top 100 waatdig.
volgens mij heb je er een betje op staan of niet?quote:Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef eentwee het volgende:
Ik heb dat irritante Franse kutpubliek totaal niet gemist. Pjer-Uuk! Pjer-Uuk!Hopen dat The Sin eroverheen walst in de vijfde set.
Neehoor. Wel op Hercog natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
volgens mij heb je er een betje op staan of niet?
T/m zondag.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
Weet wielrennen op Eurosport (2).Duurt dat criterium in de Daupniné maar één dagje?
O, waardeloos zeg.quote:
Daarom doet zij het ook. Zij kan het maken een beginner niet. Het is fijn als spelers hoger op de lader hun nek uitsteken.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die boete zal spelers van dat niveau een zorg zijn. Ik vind het een goed signaal.
Dan had ze die discussie moeten (laten) voeren tijdens de onderhandelingen over haar contract.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom doet zij het ook. Zij kan het maken een beginner niet. Het is fijn als spelers hoger op de lader hun nek uitsteken.
Wel fijn dat je dat na 1 game al zietquote:Op maandag 31 mei 2021 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een makkelijke partij heeft Federer zeg.
Veel ervaring meneertje.quote:
Dat dacht Djokovic op de Australian open in 2018 ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel ervaring meneertje.Je ziet gewoon dat dit niks wordt. Istomin heeft volgens mij überhaupt geen wapens en hij heeft totaal geen killersmentaliteit.
Tactiek? Ik zeg gewoon wat ik zie. Je wilt toch niet zeggen dat Federer en lastige tegenstander heeft?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is de tactiek. Nadal downsizen en Federer oversizen.
Het is bijna Quatorze Juillet, meneer.quote:
Wist niet dat hij toen kennelijk van Djokovic heeft gewonnen. Maar zie jij Istomin hier een set winnen?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:48 schreef Spetie het volgende:
[..]
Dat dacht Djokovic op de Australian open in 2018 ook.
Je bedoelt Federer die net terug is van een blessure, op zijn minst favoriete ondergrond speelt en onlangs van de altijd lastige Basilashvilli en Andujar verloor? Die kent geen makkelijke tegenstanders op dit moment.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tactiek? Ik zeg gewoon wat ik zie. Je wilt toch niet zeggen dat Federer en lastige tegenstander heeft?
Heb je gelijk in. Zo dacht ik er ook over tot het begin van deze wedstrijd. Maar als ik dit zie, dan denk ik dat Federer blij mag zijn met deze tegenstander om er even in te komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt Federer die net terug is van een blessure, op zijn minst favoriete ondergrond speelt en onlangs van de altijd lastige Basilashvilli en Andujar verloor? Die kent geen makkelijke tegenstanders op dit moment.
Nee op het moment niet, maar bij Federer is ook nog niets zeker dit jaar.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist niet dat hij toen kennelijk van Djokovic heeft gewonnen. Maar zie jij Istomin hier een set winnen?
Op zichzelf wel fijn want dan kan hij zich hopelijk rustig in het toernooi spelen.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij wint de eerste set wel heel eenvoudig inderdaad.
Wat ziet het er armoedig uit, zo'n achterafbaantje. Ook niet erg leuk wat Rus aanheeft.quote:
Ghehe oke hij heeft nog gewonnen en kwam in die 3e set nog helemaaal terug jaquote:Op maandag 31 mei 2021 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1-1 in sets? wat is daar mis mee
Jankbal diva gedrag, ben je ook liever kwijt dan rijk als organisatie lijkt mijquote:Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef RipCity het volgende:
Teruggetrokken
Ga huilen meid. Lekker naar de Psych.
Sayonari en Arigato Katsu katsu (vrije vertaling van houdoe en bedankt ole ole)quote:Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Osaka trekt zich terug uit RG.
https://www.ad.nl/tennis/(...)and-garros~aad80c72/
Doei.
Dat is toch niet heel onverwacht? Italiaantjes hebben wel wat talenten op dit moment.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:54 schreef The_Undertone het volgende:
De Goff 2 sets tegen 0 achter tegen Musetti
Toch totaal niet verrassend, is al tijden uit vorm.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:54 schreef The_Undertone het volgende:
De Goff 2 sets tegen 0 achter tegen Musetti
Ken Musetti niet maar Goffin speelt al een tijdje enorm wisselvallig. Ben dus op zich niet verbaasd.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel onverwacht? Italiaantjes hebben wel wat talenten op dit moment.
Rus terug van 2-5 naar 5-5 in set 2
Netjes.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Doei.
Je had toch vroeger van die puzzelkubussen die zo heetten?quote:
Mja, klinkt wel eerlijk en sympathiek moet ik zeggen...quote:
Rubik's cube. Paar letters verschil. Die puzzel was dus makkelijk opgelostquote:Op maandag 31 mei 2021 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je had toch vroeger van die puzzelkubussen die zo heetten?
Jammer. Ook jammer dat je allemaal van die treurige gastjes op social media hebt die haar dan gaan lopen afbranden, maar ja, die zullen zelf überhaupt niks bereikt hebben lijkt me.quote:
Kijk maar in dit topic....quote:Op maandag 31 mei 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer. Ook jammer dat je allemaal van die treurige gastjes op social media hebt die haar dan gaan lopen afbranden, maar ja, die zullen zelf überhaupt niks bereikt hebben lijkt me.
Treurig. Maar goed.quote:
Precies.quote:
wat een gekquote:Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Doei.
Leuk ! Dit mag je na elke speeldag wel doen zeg.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:43 schreef superniger het volgende:
RIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.tennisforum.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.tennisforum.c(...)g.186384/]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Het mentaal allemaal aankunnen is één van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste, eigenschappen voor topsport. Tennissen kunnen ze allemaal. Als je de best betaalde sportvrouw op deze aardbol bent horen daar ook bepaalde (in dit geval contractuele zelfs) verplichtingen bij, zoals het te woord staan van de pers. Die in het tennis extreem mild is als je het vergelijkt met andere sporten.
Het staat eenieder vrij om wat anders te gaan doen, daar zullen vast minder lastige vraagjes gesteld worden. Er zijn genoeg topsporters die niet konden of wilden spreken met de media, maar de Kevin Pauwelsen van deze wereld stonden er wel gewoon. Dat wil niet zeggen dat er niet aan gewerkt hoeft te worden waar mogelijk, maar dat gebeurt juist vanuit de WTA al heel uitgebreid.
Maar goed, gooi er lekker gemakkelijk een dooddoener in dat je door de mening van een ander die afwijkt van de jouwe over dit onderwerp niet meer mee post. In plaats van, ik noem maar wat, de discussie aan te gaan op een discussieforum.
Het is een vrij normaal probleem, alleen wordt je nogal afgefakkeld als je hier als sporter iets over waagt te zeggen. Vaak, althans. Dat is jammer, en dat betekent uiteraard niet dat ook (in dit geval) Osaka eraan zal moeten werken, wat ze ongetwijfeld ook al jaren doet.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is niet normaal om zoveel angst te ervaren als het gaat om praten met de pers. Dit is meer een Osaka probleem dan een algeheel atleten probleem zo lijkt het.
Neuh, maar zo ziet ze er toch al 10 jaar uit? Oke sinds ze moeder is geworden iets meer. Zie haar toch die ene grandslam om gelijk(?) te komen met Margret Court niet meer behalen. Hoop het eigenlijk wel, maar ja...ze heeft het nu bijna elke ronde lastig, terwijl ze 3 of 4 jaar geleden dit soort partijen nog met 6-0 6-1 won.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dat Serena er niet meteen als een getrainde atlete uitziet.
Dat het voor iemand een probleem is dat kan, maar dan moet ze niet vervolgens alle toenadering om haar problemen te begrijpen en haar te helpen vanuit de WTA/ITF afwijzen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een vrij normaal probleem, alleen wordt je nogal afgefakkeld als je hier als sporter iets over waagt te zeggen. Vaak, althans. Dat is jammer, en dat betekent uiteraard niet dat ook (in dit geval) Osaka eraan zal moeten werken, wat ze ongetwijfeld ook al jaren doet.
@pierrebetfair vindt dit leukquote:Op maandag 31 mei 2021 22:54 schreef wimderon het volgende:
Maar goed, laten we het over leuke zaken hebben: de spontane Carla Suarez Navarro komt morgen in actie nadat ze ruim een maand geleden genezen is verklaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Er is een verschil in ieder zijn mening uiten en sneue oneliners posten. De oneliners zijn vaak beledigend, racistisch of vrouwonvriendelijk. Dat het forum zich dan beroept op vrijheid van meningsuiting moet het forum weten alleen keer je ook veel mensen van je af.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Het mentaal allemaal aankunnen is één van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste, eigenschappen voor topsport. Tennissen kunnen ze allemaal. Als je de best betaalde sportvrouw op deze aardbol bent horen daar ook bepaalde (in dit geval contractuele zelfs) verplichtingen bij, zoals het te woord staan van de pers. Die in het tennis extreem mild is als je het vergelijkt met andere sporten.
Het staat eenieder vrij om wat anders te gaan doen, daar zullen vast minder lastige vraagjes gesteld worden. Er zijn genoeg topsporters die niet konden of wilden spreken met de media, maar de Kevin Pauwelsen van deze wereld stonden er wel gewoon. Dat wil niet zeggen dat er niet aan gewerkt hoeft te worden waar mogelijk, maar dat gebeurt juist vanuit de WTA al heel uitgebreid.
Maar goed, gooi er lekker gemakkelijk een dooddoener in dat je door de mening van een ander die afwijkt van de jouwe over dit onderwerp niet meer mee post. In plaats van, ik noem maar wat, de discussie aan te gaan op een discussieforum.
En de WTA/ITF kan gaan nadenken dat als de speler aangeeft wat zij nodig heeft, dat geen aanstellerij is en daarin tegemoet komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het voor iemand een probleem is dat kan, maar dan moet ze niet vervolgens alle toenadering om haar problemen te begrijpen en haar te helpen vanuit de WTA/ITF afwijzen.
Het probleem is dus dat zij, ondanks toenaderingen, juist niet aangeeft wat zij nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 00:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En de WTA/ITF kan gaan nadenken dat als de speler aangeeft wat zij nodig heeft, dat geen aanstellerij is en daarin tegemoet komen.
Als ik hulp nodig heb en aan geef dat ijs helpt en de organisatie komt met chocolade ipv ijs.
Wat ze beschrijft is social anxiety disorder. Als ze zulke situaties vermijdt wordt het op termijn waarschijnlijk erger. Ze kan medicatie nemen (SSRIs) of in therapie gaan, maar het is niet iets dat de WTA voor haar kan oplossen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 00:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En de WTA/ITF kan gaan nadenken dat als de speler aangeeft wat zij nodig heeft, dat geen aanstellerij is en daarin tegemoet komen.
Als ik hulp nodig heb en aan geef dat ijs helpt en de organisatie komt met chocolade ipv ijs.
Het geniepige/slimme in dit verhaal is natuurlijk dat heel twitter niet weet dat de Franse bond toenadering heeft gezocht, maar haar kamp heeft besloten daar niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 00:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |