Volgens de NOS is hij wel door?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
Botic verliest set 2 de tiebreak met 10-8 en is klaar.
Zie het nu ook. Nu.nl had het fout. Die had al bericht af dat ze beiden uitgeschakeld waren... Livescore had ik niet meer open.quote:
Weer lekker lopen fixenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
De walgelijke R. Hasse is al direct uitgeschakeld. Einde carrière voor verwaande galbak.
Ik vind haar sowieso irritant, met haar dertien-in-een-dozijnmening.quote:Op donderdag 27 mei 2021 02:03 schreef superniger het volgende:
Walgelijke diva gedrag van Naomi Osaka.
[ twitter ]
https://www.tmz.com/2021/(...)-open-mental-health/
Ja, heel zonde. Tenzij Van der Zandschulp roet in het spreekwoordelijke eten gooit.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:29 schreef superniger het volgende:
Nadal en Djokovic in 1 helft.
FLOPSHOW
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel zonde. Tenzij Van der Zandschulp roet in het spreekwoordelijke eten gooit.![]()
Het toernooi boycotten of afblazen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:29 schreef superniger het volgende:
Nadal en Djokovic in 1 helft.
FLOPSHOW
quote:Op donderdag 27 mei 2021 02:03 schreef superniger het volgende:
Walgelijke diva gedrag van Naomi Osaka.
[ twitter ]
https://www.tmz.com/2021/(...)-open-mental-health/
Jij wilde een dak, dan krijg je dit soort dingen er natuurlijk bij zoals ik toen de discussie daarover speelde al aangaf.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van die avondwedstrijden? Ik vind 21.00 u. als begintijd rijkelijk laat. Een herenpartij kan zomaar tot 02.00 u. duren.
Ik heb niet het idee dat doorslaggevend was dat ik dat wilde, maar wat mij betreft was het grote voordeel dat je altijd kunt spelen, dus geen uren- of dagenlange regenpauzes. Maar voor de spelers lijken me die late avondpartijen toch ook niet ideaal. Mooi dat ze uitloop hebben en in nood lang kunnen doorspelen, maar 21.00 u. als begintijd om kijken in de VS enzo een plezier te doen, vind ik wel suf.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij wilde een dak, dan krijg je dit soort dingen er natuurlijk bij zoals ik toen de discussie daarover speelde al aangaf.
France 2.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje jammer. Geen tennis op Eurosport 1 en op Eurosport 2 is een damespartij (Kvitova). Wordt het nog ergens anders uitgezonden?
Inderdaad ja. Ik hoop dat die Giro niet betekent dat we de komende twee weken maar één kanaal met tennis hebben.quote:
Ja, da's nog iets.quote:Gelukkig is France 2 wel live met Thiem - Andujar
Ik heb Ziggo en die heeft dat volgens mij niet.quote:
Giro is klaar na vandaagquote:Op zondag 30 mei 2021 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik hoop dat die Giro niet betekent dat we de komende twee weken maar één kanaal met tennis hebben.
[..]
Ja, da's nog iets.
Serieus?quote:
quote:Oud-tennisser John van Lottum oordeelt snoeihard over de boycot van Osaka. ,,Van god los, divagedrag van het grootste soort. Osaka is de afgelopen anderhalf jaar veranderd van een onschuldig, fris en open meisje naar een ster met artiestengedrag.”
quote:Naomi Osaka announced last Wednesday on social media that she would not participate in the mandatory media interviews at Roland-Garros 2021.
Following this announcement, the Roland-Garros teams asked her to reconsider her position and tried unsuccessfully to speak with her to check on her well-being, understand the specifics of her issue and what might be done to address it on site.
Following the lack of engagement by Naomi Osaka, the Australian Open, Roland-Garros, Wimbledon and the US Open jointly wrote to her to check on her well-being and offer support, underline their commitment to all athletes’ well-being and suggest dialog on the issues. She was also reminded of her obligations, the consequences of not meeting them and that rules should equally apply to all players.
Naomi Osaka today chose not to honour her contractual media obligations. The Roland-Garros referee has therefore issued her a $15,000 fine, in keeping with article III H. of the Code of Conduct.
The mental health of players competing in our tournaments and on the Tours is of the utmost importance to the Grand Slams.
We individually and collectively have significant resources dedicated to player well-being. In order to continue to improve however, we need engagement from the players to understand their perspective and find ways to improve their experiences. Every year we seek to deliver better experiences to our fans, our players and our people, and we have a long and successful track record in achievement on this count.
A core element of the Grand Slam regulations is the responsibility of the players to engage with the media, whatever the result of their match, a responsibility which players take for the benefit of the sport, the fans and for themselves. These interactions allow both the players and the media to share their perspective and for the players to tell their story. The facilitation of media to a broad array of channels, both traditional and digital, is a major contributor to the development and growth of our sport and the fan base of individual players.
We have advised Naomi Osaka that should she continue to ignore her media obligations during the tournament, she would be exposing herself to possible further Code of Conduct infringement consequences.
As might be expected, repeat violations attract tougher sanctions including default from the tournament (Code of Conduct article III T.) and the trigger of a major offence investigation that could lead to more substantial fines and future Grand Slam suspensions (Code of Conduct article IV A.3.).
We want to underline that rules are in place to ensure all players are treated exactly the same, no matter their stature, beliefs or achievement. As a sport there is nothing more important than ensuring no player has an unfair advantage over another, which unfortunately is the case in this situation if one player refuses to dedicate time to participate in media commitments while the others all honour their commitments.
Finally, all Grand Slams remain committed to continually reviewing and discussing opportunities, together with the Tours and the players, to improve every aspect of the player experience, including with the media. But we consider this is only ever achieved through respectful and constructive discussions.
On behalf of:
Jayne Hrdlicka, Tennis Australia Chair & President
Gilles Moretton, FFT President
Ian Hewitt, AELTC Chairman
Mike McNulty, USTA Chairman of the Board & President
Daar hebben ze ook al mee gedreigd. Vind ik wel mooi.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:42 schreef superniger het volgende:
15.000 dollar
Ze moeten haar gewoon diskwalificeren.
Je geeft het alleen maar meer aandacht zo, gewoon doodnegeren heb je veel meer aan, nu ga je mensen in het harnas werken als Roland Garros zijnde. Gewoon iedere keer die boete laten aftikken en voor de rest negeren.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook al mee gedreigd. Vind ik wel mooi.
Die boete zal spelers van dat niveau een zorg zijn. Ik vind het een goed signaal.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je geeft het alleen maar meer aandacht zo, gewoon doodnegeren heb je veel meer aan, nu ga je mensen in het harnas werken als Roland Garros zijnde. Gewoon iedere keer die boete laten aftikken en voor de rest negeren.
Eerste game is binnen JUICHENquote:Op zondag 30 mei 2021 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Broekjes uit voor Botox van de Zandlul op het hoofdkantoor van de KNLTB !!!!
de Fransen haten logicaquote:Op zondag 30 mei 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niet dat ze op Chatrier pas om 12.00 u beginnen. Vier partijen waarvan twee heren partijen is een vol programma. 11.00 u. lijkt me handiger.
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstrainingquote:
Die avondsessie is ook lachwekkend. Koop je kaartjes, krijg je één vrouwenpartij te zien. Met een beetje pech is dat 6-0 6-0 en sta je na 40 minuten weer buiten. Maar je kan ook tot midden in de nacht zitten als ze besluiten Zverev uit te kiezenquote:Op zondag 30 mei 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niet dat ze op Chatrier pas om 12.00 u beginnen. Vier partijen waarvan twee heren partijen is een vol programma. 11.00 u. lijkt me handiger.
Wat mij erg grappig lijkt, is dat Nadal een avondpartij speelt, de eerste twee sets verliest en dat de umpire dan Nadals tegenstander tot winnaar uitroept. Dan wordt Nadal boos en zegt de umpire: "Omdat we pas om 21.00 u. beginnen is het best of three".quote:Op zondag 30 mei 2021 19:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die avondsessie is ook lachwekkend. Koop je kaartjes, krijg je één vrouwenpartij te zien. Met een beetje pech is dat 6-0 6-0 en sta je na 40 minuten weer buiten. Maar je kan ook tot midden in de nacht zitten als ze besluiten Zverev uit te kiezen
quote:Op zondag 30 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstraining
quote:Op zondag 30 mei 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flesje Moët champagne leeg gespoten over de tette van de bondssecretaresse #wijzijndeKNLB #bondstraining
Waarom? Ze heeft het in haar contract staan en alle spelers moeten het. Vind jij dat het vrijblijvend moet zijn of dat ze het bij een boete moeten houden?quote:
Blijkbaar heeft zij (en misschien wel meer) een probleem. Dat zal niet weggaan door meteen met boetes (en nog heel forse ook) te gaan strooien. Dreigen met uitsluiting van nog meer toernooien zal al helemaal niet helpen.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft het in haar contract staan en alle spelers moeten het. Vind jij dat het vrijblijvend moet zijn of dat ze het bij een boete moeten houden?
Nee, zou kunnen. Ze voelt zich volgens mij snel/graag slachtoffer.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zij (en misschien wel meer) een probleem. Dat zal niet weggaan door meteen met boetes (en nog heel forse ook) te gaan strooien. Dreigen met uitsluiting van nog meer toernooien zal al helemaal niet helpen.
Ik zou dus eens kijken hoe je het kan helpen het probleem op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |