Ik niet. Italië zat bij mijn top 4.quote:
ja van het publiek bedoel ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die Engelse ,, Jeangu heb wel wat .. SPA GER en UK staan er nog onder
quote:
Jij ook truste!quote:Op zondag 23 mei 2021 00:55 schreef Prisha het volgende:
Zo, ik kijk dit af en ga een verdieping hoger.
Trusten voor straks![]()
Ik doe ff een bakkie mee.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een takke muziek toch, die winnaars, en het is takke weer.![]()
Telefoon compleet dood, ook kut! Verder alles prima![]()
Goedemorgen allen
Dat vind ik nog lang.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef espri het volgende:
Pffff heb ff de winnaars op gezocht van Italie maar wat een tyfusherrie.....
Heb 25 sec kunnen luisteren en nu heb ik hoofdpijn
Ik dacht dat ik de enige was. Italië en Finland: allebei tyfusherrie.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef espri het volgende:
Pffff heb ff de winnaars op gezocht van Italie maar wat een tyfusherrie.....
De rest heb ik niet durven opzoeken.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Italië en Finland: allebei tyfusherrie.
Ik vond Portugal erg mooi, Zwitserland , Bulgarije (jammer van de foto)quote:
Maar ik ben geen groepquote:Op zondag 23 mei 2021 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er zelfs een groepsuitje van maken
https://www.groepsuitjebergharen.nl/smashroom/
Hoor ook van mensen die er 1 van hun eerste dates houden. Je leert elkaar wel snel goed kennen zoquote:
Wel leuk?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dan ook een uitgebreid bedrijfsuitje
Nee, dat bedoelde ik zeker nietquote:
Nee aandrijfas defectquote:Op zondag 23 mei 2021 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Le Clerc start niet, versnellingsbak naar de kloten.
Misschien niet teveel willen repareren nav van de crash van gister ivm strafpunten en dan ja dit dus.
Ja daar ga ik later even uitgebreid de tijd voor nemen.quote:
Mooi dat je het leuk hebt gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ga ik later even uitgebreid de tijd voor nemen.
Maar het was leuk, Amsterdam is zo'n leuke stad, en gisteravond lekker in bed songfestival gekeken met bier en dim sums
Ik was vanmorgen in het Vondelpark en daar was het vooral heel vol met hardlopers, Museumplein was ook rustig trouwens, ik zat bij beiden dicht in de buurt, wat een leuke buurt, ik zag een huis te koop, 200 m2 woonoppervlak, vraagprijs 2.300.000. Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk hebt gehad
We schijnen ook niet meer het museumplein en het vondelpark leeg te hoeven knuppelen
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen in het Vondelpark en daar was het vooral heel vol met hardlopers, Museumplein was ook rustig trouwens, ik zat bij beiden dicht in de buurt, wat een leuke buurt, ik zag een huis te koop, 200 m2 woonoppervlak, vraagprijs 2.300.000. Ik denk er nog even over na
Nee dat is niet zo verwonderlijk, mensen kunnen weer een drankje drinken op een terras. Ik heb dat nooit zo goed begrepen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk hebt gehad
We schijnen ook niet meer het museumplein en het vondelpark leeg te hoeven knuppelen
quote:Op zondag 23 mei 2021 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonen![]()
Maar goed niets is eigenlijk meer goed te betalen
Nee huizenprijzen zijn ongehoord de pan uit gestegen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonen![]()
Maar goed niets is eigenlijk meer goed te betalen
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuitenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo verwonderlijk, mensen kunnen weer een drankje drinken op een terras. Ik heb dat nooit zo goed begrepen.
Naja het was wel dommig beleid, al die mensen moesten toch ergens heen, kozen massaal het park en werden weer weg geknuppeldquote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuiten
Nee het Vondelpark invluchten (en vervuilen) omdat er verder niks open is. Die koffie drinkers mogen ze met alle plezier de stad uit spuiten.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuiten
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het was wel dommig beleid, al die mensen moesten toch ergens heen, kozen massaal het park en werden weer weg geknuppeld![]()
Ik heb het zo vaak gezegd de afgelopen maanden, ze hadden gewoon de terrassen open moeten houden, op die manier is het veel beter te reguleren en zit je niet met de zooi.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het Vondelpark invluchten (en vervuilen) omdat er verder niks open is. Die koffie drinkers mogen ze met alle plezier de stad uit spuiten.
Ik en Femke zijn het met je eens.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het zo vaak gezegd de afgelopen maanden, ze hadden gewoon de terrassen open moeten houden, op die manier is het veel beter te reguleren en zit je niet met de zooi.
Ze hebben daar ook wel rust op die plek.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Er zat een ooievaar te broeden in het Vondelpark
[ afbeelding ]
Nu wel ja, met dit weer en het is lekker ver boven de grond.quote:
Plus zit het min of meer op een eilandje.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wel ja, met dit weer en het is lekker ver boven de grond.
Dan is het te hopen dat het goed gaat want het ene nest na het andere gaat dood. Kou/nat/soorten eten door die kou noem maar op...quote:Op zondag 23 mei 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Er zat een ooievaar te broeden in het Vondelpark
[ afbeelding ]
Ze tiefen die jongen gewoon uit het nest als er niet genoeg voedsel is. (kan een mens wat van leren)quote:Op zondag 23 mei 2021 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat het goed gaat want het ene nest na het andere gaat dood. Kou/nat/soorten eten door die kou noem maar op...
In het Vondelpark zijn genoeg leftovers te vinden lijkt mequote:Op zondag 23 mei 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze tiefen die jongen gewoon uit het nest als er niet genoeg voedsel is. (kan een mens wat van leren)
Ze gooien ze er pas uit als ze al een tijdje overtuigd zijn van het feit dat ze dood zijn, ze liggen er nog op, dan leggen ze ze aan de rand en later gaan ze over de rand.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze tiefen die jongen gewoon uit het nest als er niet genoeg voedsel is. (kan een mens wat van leren)
De hele kleine kuuks moeten het hebben van regenwormen (zat aanwezig) maar ook insecten (eiwitten) en daar ligt het probleem. Plus een nat nest, een natte ouder (buik) die naar eten zoekt , kuuk onderkoelt, vraagt niet meer om eten en dan is het wel klaar. Een kuuk moet fit zijn om om eten te vragen en het dan ook te krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In het Vondelpark zijn genoeg leftovers te vinden lijkt me
Daar is die groene papagaai zooi begonnen. Ik weet nog dat ik er pas woonde dat ze in één bosje zaten, en ik liep daar vaak langs. En een vrouwtje elke dag kwam met appeltjes. Nu is héél Amsterdam vergeven en verderquote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In het Vondelpark zijn genoeg leftovers te vinden lijkt me
Is dat zo ? Die hongerige kuikens bezorgen de ouders kopzorgen. Bij grote broedsels komt het regelmatig voor dat niet alle jongen het halen. Soms gaat het kleinste kuiken door ondervoeding vanzelf dood. Maar het komt ook voor dat de ouders een zwak jong uit het nest mikken. Zo, hup over de rand. Dat was afgelopen week het geval in het nest bij de webcams van Beleef de Lente, waar ik een weblog voor kinderen bij schrijf. Eén kuiken was half zo groot als de andere drie. De ouders hadden duidelijk besloten dat het kuiken niet oké was en weg moest. Je zag het aankomen. En toch is het best een schokkend tafereel, zo?n moeder die haar kind doodt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gooien ze er pas uit als ze al een tijdje overtuigd zijn van het feit dat ze dood zijn, ze liggen er nog op, dan leggen ze ze aan de rand en later gaan ze over de rand.
Ze tiefen ze niet levend over de rand, no way!
Ik zie er dit jaar wat minder, misschien is al die kou nog ergens goed voorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is die groene papagaai zooi begonnen. Ik weet nog dat ik er pas woonde dat ze in één bosje zaten, en ik liep daar vaak langs. En een vrouwtje elke dag kwam met appeltjes. Nu is héél Amsterdam vergeven en verder
Ze komen nog uit het ei.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie er dit jaar wat minder, misschien is al die kou nog ergens goed voor
quote:
Cool een flatquote:Op zondag 23 mei 2021 19:41 schreef cafca het volgende:
Hier in de buurt zitten die beesten gewoon in hoogbouw:
[ afbeelding ]
Ik zou ook vertrekken naar een warm landquote:
Ik volg ook de cams van Beleef de Lente en daar is geen levend jong over de rand gegaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Die hongerige kuikens bezorgen de ouders kopzorgen. Bij grote broedsels komt het regelmatig voor dat niet alle jongen het halen. Soms gaat het kleinste kuiken door ondervoeding vanzelf dood. Maar het komt ook voor dat de ouders een zwak jong uit het nest mikken. Zo, hup over de rand. Dat was afgelopen week het geval in het nest bij de webcams van Beleef de Lente, waar ik een weblog voor kinderen bij schrijf. Eén kuiken was half zo groot als de andere drie. De ouders hadden duidelijk besloten dat het kuiken niet oké was en weg moest. Je zag het aankomen. En toch is het best een schokkend tafereel, zo?n moeder die haar kind doodt.
Het blijft om de zwakste gaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik volg ook de cams van Beleef de Lente en daar is geen levend jong over de rand gegaan.
Grote broedsels zit soms dagen tussen nummer 1 en en 5 of 6...tegen de tijd dat 6 uit het ei komt is 1 een al weldoorvoed kuukje, je moet dan als nummer 6 alle zeilen bijzetten om als klein mormeltje vooraan te komen en eten te krijgen...dat zijn degenen die het vaak niet redden. steeds minder vaak vragen, het kopje niet meer optillen en gewoon doodgaan. Noem het reserve eieren, heel hard maar zo is het wel een beetje.
Echt alle kuuks grootkrijgen (nest groter dan 4/5) is echt een hels karwei voor de ouders en dan moet alles mee zitten, qua weer en het vinden van het juiste voedsel en hoeveelheid.
Uilen bijvoorbeeld, als het echt kloten weer is, of sneeuwt kunnen de kuuks het ook vergeten want de muizen blijven in hun holletjes.
Mooi!quote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar het was leuk, Amsterdam is zo'n leuke stad, en gisteravond lekker in bed songfestival gekeken met bier en dim sums
Voor de vogels niet, daar gaat het om de sterkste, degene die zijn bek spert en om eten vraagt.quote:
Vanmorgen pas, ik was een beetje op gisteravond, meer dan 10 km gelopen/geslenterd.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Uitslag nog gezien uiteindelijk?
Je zei dat je het vol ging houden, maar het was daarna weer stil
Meer dan 0, toe maarquote:Op zondag 23 mei 2021 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen pas, ik was een beetje op gisteravond, meer dan 0 km gelopen/geslenterd.
Mja Italië, het was niet echt mijn favoriet.
Correctiequote:Op zondag 23 mei 2021 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Meer dan 0, toe maar![]()
En nee, het mijne ook niet, ik had ze niet eens op een top 10 ingeschat
ESF meetquote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correctie
Bijzonder wel, maar volgend jaar naar Italie dus
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correctie
Bijzonder wel, maar volgend jaar naar Italie dus
Jij hebt de planning voor ESF 2022 al gezien?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemen
Nee ik neem aan dat ik een snuifje nodig heb.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt de planning voor ESF 2022 al gezien?
Wij namen alcohol om er doorheen te komenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik neem aan dat ik een snuifje nodig heb.
Nou gatverdamme, wat een afschuwelijk ongeluk, hoe kan zoiets gebeuren, vraag ik me af.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemen
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaanquote:Op zondag 23 mei 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou gatverdamme, wat een afschuwelijk ongeluk, hoe kan zoiets gebeuren, vraag ik me af.
Zo dan! Dat klinkt als grove nalatigheidquote:Op zondag 23 mei 2021 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaan
Ik heb er geen verstand van maar het lijkt me een (half) jaarlijks iets, plus dat er alle tijd voor was qua onderhoud het laatste jaar. Ik moet er niet aan denken, en het was hopelijk snel overquote:Op zondag 23 mei 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan! Dat klinkt als grove nalatigheid
Ik lees het netquote:
Ik lees groot onderhoud in 2016, niets over een laatste check, mag aannemen dat dat regelmatiger isquote:Op zondag 23 mei 2021 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaan
Mmm Italie en regelmatig.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees het net
[..]
Ik lees groot onderhoud in 2016, niets over een laatste check, mag aannemen dat dat regelmatiger is
Ja en dat ga ik vast gelovenquote:
Het zal nietquote:
Nou ja geen gondel op je tent gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren de early years tot 69 Spanje .. vanaf toen altijd in een apartament of zo ...
quote:Op zondag 23 mei 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
Deze is ook wel grappig. NO FUCKING WAY[ link | afbeelding ]
Ik haal wel even een hotdog langs de kant, als het wat lang duurt moet je me beneden maar opzoekenquote:
Hoe weet je dat? Heeft iemand dat verteldquote:Op zondag 23 mei 2021 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
@:soury Heet jij Karen? Vroeg ik me ineens af.
Nee heb over je gedroomd en toen zei je dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heeft iemand dat verteld
Ahh wat liefquote:Op zondag 23 mei 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee heb over je gedroomd en toen zei je dat.
Jaaahh !!!!quote:
Weet je sukkel ga lekker terug naar onzinquote:
Doe ik!quote:Op zondag 23 mei 2021 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je sukkel ga lekker terug naar onzin
Groetjes Karenquote:
*wijst naar chufiquote:Op zondag 23 mei 2021 22:26 schreef SolidasRock het volgende:
DID YOU ORDER CODE RED OR NOT????!!!!!!!??!!?!?!?!!!!!![]()
![]()
![]()
Sommige mensen boffen maarquote:Op zondag 23 mei 2021 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
Die ene ken ik niet maar wel andere waarvan mensen in hun prive duiken en een liedje zingen dat op hun facebooknamen lijken. Zaten wel leuke reacties tussen.
Met hun namen? Sommige mensen konden er absoluut niet om lachen en gingen schelden. Anderen zongen mee of stuurden blije emojis. Wel eens gezien ?quote:
Niet gezien nee, maar worden toegezongen is toch best leuk?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met hun namen? Sommige mensen konden er absoluut niet om lachen en gingen schelden. Anderen zongen mee of stuurden blije emojis. Wel eens gezien ?
Gevonden:
Deze ‘apen’ maken het extra spannend als je er tussen zitquote:
Zijn het troetelberen ?quote:Op maandag 24 mei 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze ‘apen’ maken het extra spannend als je er tussen zit
Daar zou ik niet van uit gaan.quote:
Wauw.quote:
quote:
Druk of niet gevonden wat je zocht?quote:Op maandag 24 mei 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuincentrum geweest vanmorgen. Was niet leuk
Goed afschrikwekkend middel, dat is op zeker de bunker van Bookzonderzandquote:Op maandag 24 mei 2021 13:35 schreef Recce het volgende:
@:BoonDockSaint Te wapen! Ze hebben je bunker beklad!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:44 schreef chufi het volgende:
Zal ie zelf wel gedaan hebben om te zorgen dat ze op afstand blijven
Maar dit trekt wel weer wappies aan. Straks heeft-ie die Belgische rambo nog op bezoek.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed afschrikwekkend middel, dat is op zeker de bunker van Bookzonderzand
quote:
De berenboomquote:
nicequote:Op maandag 24 mei 2021 13:35 schreef Recce het volgende:
@:BoonDockSaint Te wapen! Ze hebben je bunker beklad!![]()
[ afbeelding ]
Waar keken jullie naar? Haai! :pquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:tonja zit meer op Twitch en @:espri weet ik niet. Essss kijk je mee?
Ja, ze mogen zoveel klanten per m2, maar als ze al die vierkante meters volzetten met spullen, en al die klanten door een klein gangpad moeten, dan wordt het toch lastig.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen dat je je dan niet prettig voelt
geeft niet toch.. tis ook zon blegghhh dagquote:Op maandag 24 mei 2021 16:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb alleen niet zoveel te vertellen vandaag. Ben een beetje aan het lurken.
Ja klopt.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niet toch.. tis ook zon blegghhh dag
quote:
ook de laatste outsiders???quote:Op maandag 24 mei 2021 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Had gisteren nog wel panic geluisterd ja. Was gaaf
Nee moest werken zaterdagnacht. Was het weer leuk?quote:
ja hij was echt lekker en de laatste voorlopigquote:Op maandag 24 mei 2021 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee moest werken zaterdagnacht. Was het weer leuk?
Weet niet of ik die terug kan kijken.
Ja das het probleem....,...quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ze mogen zoveel klanten per m2, maar als ze al die vierkante meters volzetten met spullen, en al die klanten door een klein gangpad moeten, dan wordt het toch lastig.
Ah zondequote:Op maandag 24 mei 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij was echt lekker en de laatste voorlopig
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zonde
Deze is ook leuk. Mooie locatie ook weer.
M'n vader is jarig... Verjaardagsfeestje
Nee, was slechts een opmerking en wie ben ikquote:Op maandag 24 mei 2021 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo erg is het toch niet, als er mensen uit dts hier posten zijn ook maar gewoon users
Ik snap dat ook nooitquote:Op maandag 24 mei 2021 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo erg is het toch niet, als er mensen uit dts hier posten zijn ook maar gewoon users
Nou je mag best een mening over hebbenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, was slechts een opmerking en wie ben ik
aloa begon over DTSquote:Op maandag 24 mei 2021 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou je mag best een mening over hebben
Jij bent chufi
fijn feestjequote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zonde
Deze is ook leuk. Mooie locatie ook weer.
M'n vader is jarig... Verjaardagsfeestje
Ik ook niet, maar zullen vast wel subfora's zijn waar een kliekje zit en je als nieuweling er niet snel tussen komtquote:
1 post vandaag meer nietquote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef pullup het volgende:
Iedereen die wist dat het DTSsers waren is zelf een DTSser
Genoeg ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zullen vast wel subfora's zijn waar een kliekje zit en je als nieuweling er niet snel tussen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |