ESF meetquote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correctie
Bijzonder wel, maar volgend jaar naar Italie dus
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Correctie
Bijzonder wel, maar volgend jaar naar Italie dus
Jij hebt de planning voor ESF 2022 al gezien?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemen
Nee ik neem aan dat ik een snuifje nodig heb.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt de planning voor ESF 2022 al gezien?
Wij namen alcohol om er doorheen te komenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik neem aan dat ik een snuifje nodig heb.
Nou gatverdamme, wat een afschuwelijk ongeluk, hoe kan zoiets gebeuren, vraag ik me af.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bruggen die instorten en kabelbaantjes naar beneden donderen zou ik het een tweede China noemen
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaanquote:Op zondag 23 mei 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou gatverdamme, wat een afschuwelijk ongeluk, hoe kan zoiets gebeuren, vraag ik me af.
Zo dan! Dat klinkt als grove nalatigheidquote:Op zondag 23 mei 2021 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaan
Ik heb er geen verstand van maar het lijkt me een (half) jaarlijks iets, plus dat er alle tijd voor was qua onderhoud het laatste jaar. Ik moet er niet aan denken, en het was hopelijk snel overquote:Op zondag 23 mei 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan! Dat klinkt als grove nalatigheid
Ik lees het netquote:
Ik lees groot onderhoud in 2016, niets over een laatste check, mag aannemen dat dat regelmatiger isquote:Op zondag 23 mei 2021 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las iets van 2016 de laatste check. Plus heeft dat ding een jaar stil gestaan
Mmm Italie en regelmatig.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees het net
[..]
Ik lees groot onderhoud in 2016, niets over een laatste check, mag aannemen dat dat regelmatiger is
Ja en dat ga ik vast gelovenquote:
Het zal nietquote:
Nou ja geen gondel op je tent gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren de early years tot 69 Spanje .. vanaf toen altijd in een apartament of zo ...
quote:Op zondag 23 mei 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
Deze is ook wel grappig. NO FUCKING WAY[ link | afbeelding ]
Ik haal wel even een hotdog langs de kant, als het wat lang duurt moet je me beneden maar opzoekenquote:
Hoe weet je dat? Heeft iemand dat verteldquote:Op zondag 23 mei 2021 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
@:soury Heet jij Karen? Vroeg ik me ineens af.
Nee heb over je gedroomd en toen zei je dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heeft iemand dat verteld
Ahh wat liefquote:Op zondag 23 mei 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee heb over je gedroomd en toen zei je dat.
Jaaahh !!!!quote:
Weet je sukkel ga lekker terug naar onzinquote:
Doe ik!quote:Op zondag 23 mei 2021 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je sukkel ga lekker terug naar onzin
Groetjes Karenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |