Ja daar ga ik later even uitgebreid de tijd voor nemen.quote:
Mooi dat je het leuk hebt gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ga ik later even uitgebreid de tijd voor nemen.
Maar het was leuk, Amsterdam is zo'n leuke stad, en gisteravond lekker in bed songfestival gekeken met bier en dim sums
Ik was vanmorgen in het Vondelpark en daar was het vooral heel vol met hardlopers, Museumplein was ook rustig trouwens, ik zat bij beiden dicht in de buurt, wat een leuke buurt, ik zag een huis te koop, 200 m2 woonoppervlak, vraagprijs 2.300.000. Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk hebt gehad
We schijnen ook niet meer het museumplein en het vondelpark leeg te hoeven knuppelen
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen in het Vondelpark en daar was het vooral heel vol met hardlopers, Museumplein was ook rustig trouwens, ik zat bij beiden dicht in de buurt, wat een leuke buurt, ik zag een huis te koop, 200 m2 woonoppervlak, vraagprijs 2.300.000. Ik denk er nog even over na
Nee dat is niet zo verwonderlijk, mensen kunnen weer een drankje drinken op een terras. Ik heb dat nooit zo goed begrepen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk hebt gehad
We schijnen ook niet meer het museumplein en het vondelpark leeg te hoeven knuppelen
quote:Op zondag 23 mei 2021 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonen![]()
Maar goed niets is eigenlijk meer goed te betalen
Nee huizenprijzen zijn ongehoord de pan uit gestegen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak, dat is wel zo'n beetje de duurste buurt om te wonen![]()
Maar goed niets is eigenlijk meer goed te betalen
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuitenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo verwonderlijk, mensen kunnen weer een drankje drinken op een terras. Ik heb dat nooit zo goed begrepen.
Naja het was wel dommig beleid, al die mensen moesten toch ergens heen, kozen massaal het park en werden weer weg geknuppeldquote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuiten
Nee het Vondelpark invluchten (en vervuilen) omdat er verder niks open is. Die koffie drinkers mogen ze met alle plezier de stad uit spuiten.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze zich uit verveling van het museumplein af laten spuiten
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het was wel dommig beleid, al die mensen moesten toch ergens heen, kozen massaal het park en werden weer weg geknuppeld![]()
Ik heb het zo vaak gezegd de afgelopen maanden, ze hadden gewoon de terrassen open moeten houden, op die manier is het veel beter te reguleren en zit je niet met de zooi.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het Vondelpark invluchten (en vervuilen) omdat er verder niks open is. Die koffie drinkers mogen ze met alle plezier de stad uit spuiten.
Ik en Femke zijn het met je eens.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het zo vaak gezegd de afgelopen maanden, ze hadden gewoon de terrassen open moeten houden, op die manier is het veel beter te reguleren en zit je niet met de zooi.
Ze hebben daar ook wel rust op die plek.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Er zat een ooievaar te broeden in het Vondelpark
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |