SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actieve vorm of voltooide tijd?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:24 schreef stinkie het volgende:
Ik zou wel een kopje thee lusten eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:44 schreef Vicky het volgende:
Stom gedoe @:BE
Ik zou je met alle liefde willen helpen.
🥰 Toppers!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwartquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Oke dit lijkt me echt een vraag voor hier. Welke melkopschuimer zoek ik? Bij voorkeur onder de ¤100 maar belangrijker zijn: makkelijk schoon te maken, misschien zelfs wel vaatwasserbestendig en vooral: grotere inhoud dan 200ml zodat ik niet voor elke gast opnieuw dat ding hoef aan te zetten.
Mijn excuus als dit al 10x is langsgekomen. Ik ben met verlof en huisgebondden dus moet al mijn koffie zelf maken, de nood is hoog.
Trek je nou publiekelijk mijn taalvaardigheid in twijfel?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Actieve vorm of voltooide tijd?
Ivm spelling
Mocht je deze willen @Lemijn dan heb ik er nog 1 bnib, mag je voor een mooi prijsje kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Die hadden wij ook. Werkte prima, maar je moet m wel tussendoor omsnoeren anders schuimt ie niet zo lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ff nog een mededeling voor de mensen uit mijn woonplaats. De burritos van de mobieletoko op het plein met de klok zijn echt super lekker.
Dit is onze 5e ofzo en voor ons ook de fijnste en het meest makkelijk schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
Mijn magnetron staat niet in de keuken, anders was dat inderdaad geen gekke optie geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef trui het volgende:
Ik heb gewoon zo’n zelf-klop-ding van de Hema, heel tevreden over.
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.
Nou ben ik dus wel erg benieuwd naar deze (en of ze nog warm zijn als ik thuis ben ivm afgesloten weg en om moeten rijden.
Heb het kraampje wel regelmatig zien staan als we daar waren, maar even inplannen wanneer we dat gaan proberen![]()
Hier trouwens wel trommelverlichting, maar dat vind ik dan juist niet een heel belangrijk iets, gaat toch uit als de machine heel even aan staat, en ik hoef eigenlijk nooit nog door m’n was te grabbelen om iets te zoeken.
Bij mijn wasdroger daarentegen vind ik dat wel praktisch aangezien ik weleens achterloop met opvouw of strijkwas dan is het wel makkelijk om twee dezelfde sokken uit de droger te kunnen vissen![]()
Oh ik vertelde het tegen man van die burrito’s en hij heeft er nu ook zin inkomt goed dus
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te makenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:32 schreef F_r het volgende:
Op de parkeerplaats van de supermarkt stond een cabrio en die man had telefonisch ruzie met zijn vrouw/vriendin. Je bent gewoon een drama wijf. Nee geen discussie daar heb ik geen zin in.
Ik wilde niet blijven luisteren maar bel dan even ergens anders.
En alle andere kerken!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:38 schreef MaJo het volgende:
Schuimers enzo doen wij niet aan. Gewoon een pot filterkoffie en gaan! Ik drink wel eens macchiato uit een zakje maar dat is vast vloeken in de cappuccino kerk
Ik hou er ook van.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te maken
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
*hysterisch rondjes rent*
Hij doet het!!!!! Ik heb ein-de-lijk een Quooker!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
🥳 🎉 🎊quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
Hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:38 schreef BE het volgende:
[..]
Jup, en de enorme kluspuinhoop is ook al wer opgeruimd.
Ik ga gewoon hopen op lekker weer volgend weekend, eten we hem daar op een randje op ofzo, is hij zeker nog warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.
En je kan helemaal zelf samenstellen. Dus volgende keer doen we weer een andere combi. (Als je bij thuisbezorgd bestelt heb je overigens wel beperkte keuze)
De texmex buren komen we niet zo vaak. Mijn kinderen noemen dat trouwens het salamander-restaurant.
Ik heb dr ooit alleen (met m’n zoon) gezeten. Ik zat dus letterlijk alleen omdat zoon de hele tijd bij de salamander stond.
Dat die weg trouwens is afgesloten. Is echt suuuuuuuper irritant. Als wij het over dezelfde weg hebben tenminste. Dochter moest net naar de manege. En waar we via die weg ong 10 minuten over doen, moeten we nu eerst naar de snelweg. Dan via de snelweg. Dan bij het manege-dorp eraf. Dan weer een stuk terug richting ons om bij de manege te komen.
Duurt bijna een half uur.
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Deze tip had ik een jaar of 5 kunnen gebruiken, maar nu hebben we een bonenmachine met stoompijpjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:12 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.
Hangtie scheef?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:57 schreef stinkie het volgende:
Ik merk toch dat we beiden met een andere blik naar het kreng kijken
Dank je, ik hoop dat de wind niet al teveel effect heeft, we zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:40 schreef F_r het volgende:
Veel plezier nijna succes met de weggewaaide ballen zoeken.
Ik ga zo naar mijn groepsles buiten . Eerst maar eens niet van mijn fiets waaien
Dank je.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:49 schreef LeSage het volgende:
Succes Nijna, echt lekker weer is het er niet voor nee.
Ik mag vandaag werken en we mogen natuurlijk alleen nog maar terras open, dus het zal weinig spektakel worden vandaag
We hebben maar 5 tafels die helemaal droog staan, helaas. Dus er zullen wel mensen zitten, maar ik was me aan het voorbereiden op een dagje hard werken en vergat even dat het pokkenweer isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dank je, ik hoop dat de wind niet al teveel effect heeft, we zullen het gaan zien.
Succes met je groepsles, hopelijk zonder van de fiets te waaien!
[..]
Dank je.
Het is ook niet echt terrassen weer... maar er zijn vast van die die-hards die evengoed wel op het terras gaan zitten?
Die tip werkt ook perfect voor de blender en staafmixer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:12 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.
Houdbare. Liefst volle.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Die tip werkt ook perfect voor de blender en staafmixer.
Over melkopschuimers, ik heb ooit zo'n ding bij de senseo gekregen maar gebruik het amper. Welke melk gooien jullie daarin? Ik heb laatst havermelk geprobeerd maar ik vond het een kartonsmaak hebben.
Havermelk heeft dat inderdaad wel. Soja vind ik wat lekkerder, hoewel ik het liefst ergens 'in' (thee, milkshake, etc.) drink. Er bestaat ook Oatly Barista, daar is mijn vriend wel fan van voor in de koffie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Over melkopschuimers, ik heb ooit zo'n ding bij de senseo gekregen maar gebruik het amper. Welke melk gooien jullie daarin? Ik heb laatst havermelk geprobeerd maar ik vond het een kartonsmaak hebben.
Haha ja zo maak ik mijn staafmixer inderdaad schoon. Beetje water met zeep in een bakje. Zijn gelijk de mesjes schoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ja maar water een stroom, dat is eng joh!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zegt er iemand. Doe je nou je staafmixer in het water? Krijg je kortsluiting van....
Uh, is niet veel anders dan de soep waarin ik hem net deed.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Ons nieuwe huis is gister, 19 maanden na koop en 17 maanden na de start van de bouw, eindelijk opgeleverd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Ons nieuwe huis is gister, 19 maanden na koop en 17 maanden na de start van de bouw, eindelijk opgeleverd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Keuken, vloer, grondwerk, tuin aanleggen, schuttingen plaatsen, behangen en verven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
17 maanden! Ik hoop dat ze bij ons sneller zijn!
Moet er nog veel gedaan worden?
Ook Kuin?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ook zo lang: juni 2018 tekenen, januari 2020 oplevering.
Nee, HSB. Maar wel ook een bouwer die dus tradiotioneel bouwt, dat kost toch wat meer tijd.quote:
Dat is afhankelijk van de manier van bouwen. In de tijd dat "wij" bezig zijn, zijn er zeker 40 huizen in de wijk gebouwd en opgeleverd. Prefab gaat zoveel sneller!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef SQ het volgende:
Is dat zo lang voor nieuwbouw ja? Ik heb altijd het idee dat anderhalf jaar wel zo'n beetje het minimale isals ik al zie wat onze verbouwing deed aan maanden
Ons vorige nieuwbouwhuis was nog een maand of 8, geloof ik. Maar dat was dus heel veel prefab, en dat is bij traditionele bouw niet zo. Dus kost het meer tijd. En dan is het huis casco klaar. Alles binnen moest bij ons nog gebeuren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef SQ het volgende:
Is dat zo lang voor nieuwbouw ja? Ik heb altijd het idee dat anderhalf jaar wel zo'n beetje het minimale isals ik al zie wat onze verbouwing deed aan maanden
Het klinkt heel decadent, maar we hebben alles uitbesteed. We zijn begin maart van ons oude huis naar een tijdelijke woning gegaan en daar hoefde eigenlijk niks te gebeuren (ja, erheen verhuizen). En zelfs dat viel al tegen in combinatie met de kinderen (zeker met de jongste).quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, HSB. Maar wel ook een bouwer die dus tradiotioneel bouwt, dat kost toch wat meer tijd.
Succes met de rest een heel veel woonplezier straks!
Toen hadden we inderdaad ook een casco huis, nu hebben we ook al een badkamer. Grondwerk en schilder volgende week, schilder en keuken de week erna. En dan een weekje "vloer en schutting" en dan is het bewoonbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ons vorige nieuwbouwhuis was nog een maand of 8, geloof ik. Maar dat was dus heel veel prefab, en dat is bij traditionele bouw niet zo. Dus kost het meer tijd. En dan is het huis casco klaar. Alles binnen moest bij ons nog gebeuren.
Niet decadent, dat hebben wij ook gedaan. Het is vooral veel gedoe als je het zelf moet doen en het duurt langer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het klinkt heel decadent, maar we hebben alles uitbesteed. We zijn begin maart van ons oude huis naar een tijdelijke woning gegaan en daar hoefde eigenlijk niks te gebeuren (ja, erheen verhuizen). En zelfs dat viel al tegen in combinatie met de kinderen (zeker met de jongste).
Magere Houdbare melk hierquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de zelfuitruimende vaatwasser.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:56 schreef amaranta het volgende:
Gadget-lovers.... er zijn dus ook ovens met ingebouwde camera! (Haha en verlichting)
https://www.keukenervarin(...)t-ingebouwde-camera/
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmerenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de zelfuitruimende vaatwasser.
Hebben weer last van kinderziektes enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmeren
Hahaha.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmeren
Als je een cursus vindt die hier in de buurt wordt gegeven, geef mij dan even een seintje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:09 schreef SQ het volgende:
Eerst maar eens mijn man het verschil tussen op de vaatwasser en in de vaatwasser leren.
Jaaaa!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat lekker is in de melkopschuimer? Chocolademelk
Oke ik wil dat ook, want het kan in deze, maar goeie je er dan prefab chocomel in of melk + cacaopoeder of van die luxe chocoladepilletjes? Wat is jullie manier?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat lekker is in de melkopschuimer? Chocolademelk
Wil je vertellen hoe het nu met hem gaat? Ik denk soms aan je verhalen maar het is lang geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:23 schreef McLaura het volgende:
Qua ons jongste kind zijn we dit jaar zo op een andere koers gezet dat vooral ik er nogal van moet bijkomen. Het is dus extra fijn dat ik me niet meer druk hoef te maken om de grote dingen omtrent de verhuizing.
Volle houdbare koemelk hebben wij altijdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook koelkasten hebben verlichting aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef exode het volgende:
Ik wil een nieuw koelvriescombinatie voor in de schuur maar mijn verloofde vindt dat onzin want hij is pas 4 jaar oud. Maar dat ding dondert al uit elkaar, vooral het vriesdeel zit inmiddels met ductape aan elkaar. Waardeloze aankoop geweest destijds (Beko)
Natuurlijk ga ik wel gewoon zoekenmaar ik wil het onmogelijke, niks geen gadgets of hippe dingen. Ik wil 4 grote diepvrieslades en minstens 230 liter koelruimte. Die combinatie is gek geloof ik, want ik kan het niet vinden. Toendertijd ook niet en nam ik genoegen met 3 vrieslades maar dat is gewoon echt te weinig.
ZUCHT.
Ik zou ook erg onblij zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:29 schreef Leandra het volgende:
Hier is de verdeling dat hij kookt en ik de keuken weer aan kant breng, maar terwijl we gisteren zaten te eten belde mijn oudste zoon dat hij met de grasmaaier onderweg was naar ons nieuwe huis (onze grasmaaier zit in de opslag bij het verhuisbedrijf, en eigenlijk wil ik een robotmaaier, maar ook dan moet het gras eerst gemaaid zijn).
Anyway, ik direct na het eten naar het nieuwe huis gefietst, hij me laten zien hoe die benzinemaaier werkt (stinken joh) ik achter dat ding aan gerend over het gras, begint hij de trampoline al in elkaar te zetten, enfin... ik heb nu dus een filmpje van mijn beide kindjes op de trampoline, ook die van 29
Toen ik vervolgens thuis kwam na 300m² gras te hebben gemaaid en een trampoline te hebben gemonteerd en geplaatst bleek ik alsnog de keuken te kunnen opruimen, daar was ik wel lichtelijk pissed off over zeg maar
En ja, hij had foto's en filmpjes gekregen van wat daar gebeurd was, dus het was niet alsof hij het niet wist
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oke ik wil dat ook, want het kan in deze, maar goeie je er dan prefab chocomel in of melk + cacaopoeder of van die luxe chocoladepilletjes? Wat is jullie manier?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook koelkasten hebben verlichting aan de binnenkant.
Ik gooi er gewoon prefab in, geen idee of je andere ideeën ook kunnenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oke ik wil dat ook, want het kan in deze, maar goeie je er dan prefab chocomel in of melk + cacaopoeder of van die luxe chocoladepilletjes? Wat is jullie manier?
Viel het nog een beetje mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:21 schreef LeSage het volgende:
[..]
We hebben maar 5 tafels die helemaal droog staan, helaas. Dus er zullen wel mensen zitten, maar ik was me aan het voorbereiden op een dagje hard werken en vergat even dat het pokkenweer is
Koffie verkeerd noem je datquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:29 schreef Amsel het volgende:
En ik heb net voor het eerst havermelk in de melkopschuimer gegooid, om te kijken of ik dat hippe gedoe ook lekker vind. Best OK. Normaal gesproken gaat er gewoon koemelk in.
Geen idee hoe de koffie die ik drink heet trouwens. "Een sloot opgeschuimde melk met een lungo van Nespresso in de smaak die toevallig net open is uit het mixpakket", hoe zou een barista dat noemen?
N kijkt en dus kijkt Soneal, niet omdat hij het zo interessant vindt maar meer omdat je door dat soort programma's met papa mee te kijken lekker laat naar bed kunt (idem voor The Voice of welke variant daarop de vrijdagavond verpest).quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef vencodark het volgende:
Kijkt iemand het songfestival?
* vencodark zit klaar.![]()
Zoon kijkt hier mee omdat hij het echt leuk vindt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
N kijkt en dus kijkt Soneal, niet omdat hij het zo interessant vindt maar meer omdat je door dat soort programma's met papa mee te kijken lekker laat naar bed kunt (idem voor The Voice of welke variant daarop de vrijdagavond verpest).
Dus ik ga zo lekker in bed wat leuks kijken.
Hier zit 11jarige met dezelfde instelling. Hoewel 11 jarige wel leuk commentaar geeft.,quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
N kijkt en dus kijkt Soneal, niet omdat hij het zo interessant vindt maar meer omdat je door dat soort programma's met papa mee te kijken lekker laat naar bed kunt (idem voor The Voice of welke variant daarop de vrijdagavond verpest).
Dus ik ga zo lekker in bed wat leuks kijken.
Bij ons begonnen ze 28 oktober met het grondwerk, en als degene met wie ik alle contacten met de aannemer heb geen Corona had dan was de oplevering 12 mei geweest.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef SQ het volgende:
https://www.electroworld.(...)1-4016803062110.html?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef exode het volgende:
Ik wil een nieuw koelvriescombinatie voor in de schuur maar mijn verloofde vindt dat onzin want hij is pas 4 jaar oud. Maar dat ding dondert al uit elkaar, vooral het vriesdeel zit inmiddels met ductape aan elkaar. Waardeloze aankoop geweest destijds (Beko)
Natuurlijk ga ik wel gewoon zoekenmaar ik wil het onmogelijke, niks geen gadgets of hippe dingen. Ik wil 4 grote diepvrieslades en minstens 230 liter koelruimte. Die combinatie is gek geloof ik, want ik kan het niet vinden. Toendertijd ook niet en nam ik genoegen met 3 vrieslades maar dat is gewoon echt te weinig.
ZUCHT.
Moet het perse een combi zijn? ik heb voor de keuken gekozen voor een losse vrieskast en koelkast want dan had ik wel die gewenste 4 lades.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef exode het volgende:
ZUCHT.
Ik gok dat exode geen ruimte heeft voor 2 apparatenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:32 schreef Elleska het volgende:
Ik zal eens volle houdbare melk halen om in de melkopschuimer te gooien![]()
En dan wordt het een koffie verkeerd leer ik zojuist.
[..]
Moet het perse een combi zijn? ik heb voor de keuken gekozen voor een losse vrieskast en koelkast want dan had ik wel die gewenste 4 lades.
O my ja! Wel lekker financieel. Wij huren tot de oplevering en dat loopt lekker op.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:45 schreef laziness het volgende:
Ons huis werd na 6 maanden opgeleverd. Geen dag te lang als je bij je schoonouders inwoont
Wij kijken met z'n 4en en spelen songfestival bingoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef vencodark het volgende:
T ging dinsdag en donderdag veel te laat naar bed 🤐quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:24 schreef Hupje het volgende:
Kleuter hoorde 'songfestival', riep toen enthousiast 'mag ik dat ook kijken?' maar kon niet vertellen wat het eigenlijk wasZocht een goed excuus om op te mogen blijven
Gezellig! Wij hebben de bank uitgeklaptquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:43 schreef BE het volgende:
Onze heren liggen op matrassen in de woonkamer te kijken. Dat mocht vanwegeDuncan
vorig jaar ook, dus daar maken we maar een traditie van.
Nee, maar het is net alsof ik wel kijk. Vrienden van ons zijn erbij en Appen al weken over alles wat ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef vencodark het volgende:
Moet ik wel goochelen met electriciteit. 1 stopcontact in de schuur.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:36 schreef Elleska het volgende:
die 2 apparaten kan je stapelen en dan is het net zo groot als een combi
Bij ons moet je dus van bovenaf erbij komen, maar dan moet het hele apparaat de kast uit en het zit muurvast om een of andere reden. Dus als we toe zijn aan een nieuwe oven (ik wil het liefst een hele nieuwe keuken, maar dat zal nog even moeten wachten) dan kan hij er met grof geweld uit en tot die tijd een donkere ovenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb zelf het lampje van onze oven vervangen en toen voelde ik me echt een baas. Terwijl dat bestond uit kapje losdraaien, oud lamp losdraaien, nieuw lampje vastdraaien, kapje vastdraaien.Maar eerst deed hij het toen alsnog niet, dus toen heb ik het weer losgedraaid, erop geblazen (want dat moet gewoon bij elektra) en het er weer in gedraaid. Toen deed hij het wel en voelde het echt alsof ik iets bereikt had.
Ik vind 9 maanden voor een compleet huis echt heel netjes, met onze verbouwing die al 2 maanden duurt terwijl dat maar een klein stukje huis is.
Dank voor het meedenken!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
https://www.electroworld.(...)1-4016803062110.html?
Met 222 liter koelgedeelte net geen 230 liter, maar met jouw eisen zou ik sowieso naar Liebherr kijken, heb je ook gelijk kwaliteit te pakken.
Dat klinkt ook wel mega onpraktisch zeg, dat had best beter ontworpen kunnen worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 07:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Bij ons moet je dus van bovenaf erbij komen, maar dan moet het hele apparaat de kast uit en het zit muurvast om een of andere reden. Dus als we toe zijn aan een nieuwe oven (ik wil het liefst een hele nieuwe keuken, maar dat zal nog even moeten wachten) dan kan hij er met grof geweld uit en tot die tijd een donkere oven![]()
Koelkast/vriezer opsom:
1 koelkast in de keuken en in het washok (1 deur verder) staat een vriezer met 5 hele lades en nog een soort halve lade (aan de voorkant zelfde hoogte maar achterin past er maar een bodempje in).
Het is droooooog (voor zolang het duurt).
Een Dyson steelstofzuiger zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:42 schreef LeSage het volgende:
Goed, als we dan toch gezellig kletsen over wasmachines, quookers, koelkasten en zulks, ik moet een nieuwe stofzuiger![]()
Ik zag net dat er een grote scheur in de slang zit, dus dat schiet niet zo lekker op.
Zijn er nog tips qua verlichting, uitstelprogramma of extra veel toeren?
Welke heb je??quote:Op zondag 23 mei 2021 10:48 schreef BE het volgende:
[..]
Een Dyson steelstofzuiger zou ik zeggen.Ik pak hem zo veel vaker nu die gewoon binnen handbereik staat.
Dat wordt ook mijn volgende stofzuiger.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:48 schreef BE het volgende:
[..]
Een Dyson steelstofzuiger zou ik zeggen.Ik pak hem zo veel vaker nu die gewoon binnen handbereik staat.
Die heb ik! Ik zou hem niet kopen als enig apparaat, want qua zuigen is hij toch wat minder goed dan een gewone stofzuiger (vooral omdat de zuigmond rechthoekig en best wel groot is, daarmee kom je niet goed in de hoekjes). Maar om mee te dweilen vind ik hem geweldig.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:54 schreef amaranta het volgende:
Overigens hebben we deze discussie een tijdje terug hier ook gehad. En toen had iemand het over een stofzuiger die nat en droog ofzo? Een bissel geloof ik? Die lijkt me ook interessant.
Ik zou serieus niet weten waar ik dat ding zou moeten hangen hier in huis…quote:Op zondag 23 mei 2021 10:56 schreef Vaiana het volgende:
Zo’n Dyson lijkt me vooral fijn omdat hij veel minder plek inneemt.
Het is weekend.. Wat moeten we anders met dit prutweer..quote:Op zondag 23 mei 2021 11:25 schreef Kyara het volgende:
Gaat het nog steeds over huishoudelijke apparaten?
Een V7. Toevallig van de week dus de voet moeten vervangen omdat de borstel van de voet compleet vernacheld was toen F hem voor natte zooi gebruikte.quote:
Vibrator/sextoy opsom doen?quote:Op zondag 23 mei 2021 11:25 schreef Kyara het volgende:
Gaat het nog steeds over huishoudelijke apparaten?
Had je al gehoord over de 'Everyone is Awesome' set?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:22 schreef exode het volgende:
Hier is het Lego dag, tenminste voor de moeders in huis. Ik ben mijn Lego pakket van Friends aan het bouwen, verloofde is verder aan het gaan om de Lego Ninjago pakketten compleet te maken voor verkoop. B is een speurtocht aan het maken en Juul hobbelt er tussendoor. Heerlijke zondag!
Ga je die verkoop via Fok doen?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:22 schreef exode het volgende:
Hier is het Lego dag, tenminste voor de moeders in huis. Ik ben mijn Lego pakket van Friends aan het bouwen, verloofde is verder aan het gaan om de Lego Ninjago pakketten compleet te maken voor verkoop. B is een speurtocht aan het maken en Juul hobbelt er tussendoor. Heerlijke zondag!
Toen wij ons nieuwbouwhuis betrokken en daar nog heel veel moesten klussen hadden we bedacht de 'normale' stofzuiger voor de bouw te gebruiken en dan een nieuwe te kopen. Maar we stonden in de bouwmarkt en daar was een Karcher in de aanbieding. Inderdaad zo'n ding die ook water kan zuigen. Ach, dan die maar op de bouw gebruiken en dan de oude gewoon als alles klaar was gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:54 schreef amaranta het volgende:
Overigens hebben we deze discussie een tijdje terug hier ook gehad. En toen had iemand het over een stofzuiger die nat en droog ofzo? Een bissel geloof ik? Die lijkt me ook interessant.
ik vind die zo gaaf, ik wil deze. En mijn man kennende koopt ie er dan twee. Eentje gaat er open en eentje op de plank, kijken of ze wat waar worden. Zo liggen er nog behoorlijk wat dozen hier op zolder, als investering. En alleen als het echt een goede aanbieding is en de doos echt gaaf is koopt ie er twee, eentje om te bouwen en eentje om te verkopen. Ik wil echt niet weten hoeveel lego wij in huis hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 12:38 schreef BE het volgende:
[..]
Had je al gehoord over de 'Everyone is Awesome' set?
[ afbeelding ]
Ik kan je de nummers van de sets wel sturen hoor. Zijn allemaal compleet en met boekjes, alleen geem dozen meer.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga je die verkoop via Fok doen?Grote Lego Ninjago fan hier.
Mijn vrienden doen dit met Star Wars Lego, die hebben er speciaal een kast voor laten bouwen zelfs, voor de dichte dozen.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:43 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik vind die zo gaaf, ik wil deze. En mijn man kennende koopt ie er dan twee. Eentje gaat er open en eentje op de plank, kijken of ze wat waar worden. Zo liggen er nog behoorlijk wat dozen hier op zolder, als investering. En alleen als het echt een goede aanbieding is en de doos echt gaaf is koopt ie er twee, eentje om te bouwen en eentje om te verkopen. Ik wil echt niet weten hoeveel lego wij in huis hebbenwant de jongens hebben ook 'gewone' lego waar veel mee gespeeld wordt.
Ik heb een tijdje terug met 50% zo’n satisfyer gekocht. Maar die ligt nog in de verpakking in m’n nachtkastjequote:
Graag! Kunnen we alvast even kijken welke sets.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:59 schreef exode het volgende:
[..]
Ik kan je de nummers van de sets wel sturen hoor. Zijn allemaal compleet en met boekjes, alleen geem dozen meer.
Die zijn ook wel een redelijk vermogen waard inmiddels.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn vrienden doen dit met Star Wars Lego, die hebben er speciaal een kast voor laten bouwen zelfs, voor de dichte dozen.
Die is al 201 cm hoog, als je het met 2 apparaten wilt doen kom je nog hoger uit, plus dat ik niet weet hoe lang je bent, maar iets op ruim 2 meter hoog achteruit een koelkast pakken zal voor de meesten niet eenvoudig zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:58 schreef exode het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken!
Daar zitten wel een hoop gadgets op, kan ik eindelijk meepraten
Ik zit nog wel met de koelruimte, we hebben nu 233 liter en dat is nadat de boodschappen binnenkomen al een soort van Tetris voor gevorderden.
Misschien toch naar 2 apparaten kijken, we kunnen 2 meter de hoogte. Moeten we even aan mijn zwager kijken of hij de electra dan kan oplossen. Hij staat dus in de schuur, die iets geïsoleerd is en waar een kleine radiator hangt maar 7 graden is geen uitzondering in de koude winternachten.
Good point! Breder zou nog wel kunnen in de schuur. Ik ga deze iig even opslaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is al 201 cm hoog, als je het met 2 apparaten wilt doen kom je nog hoger uit, plus dat ik niet weet hoe lang je bent, maar iets op ruim 2 meter hoog achteruit een koelkast pakken zal voor de meesten niet eenvoudig zijn.
Zo'n Karcher hebben wij ook... in de opslag bij het verhuisbedrijfquote:Op zondag 23 mei 2021 12:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Toen wij ons nieuwbouwhuis betrokken en daar nog heel veel moesten klussen hadden we bedacht de 'normale' stofzuiger voor de bouw te gebruiken en dan een nieuwe te kopen. Maar we stonden in de bouwmarkt en daar was een Karcher in de aanbieding. Inderdaad zo'n ding die ook water kan zuigen. Ach, dan die maar op de bouw gebruiken en dan de oude gewoon als alles klaar was gebruiken.
Inmiddels drie jaar verder en de oude stofzuiger staat ergens stof te vangen in de garage en de Karcher wordt elke keer gebruikt. Ideaal ding dat goed zuigt en waar enorm veel in kan. Dat is meteen het enige nadeel, hij is met een volle zak niet te tillen. De zakken zijn niet duur en gaan, doordat er zoveel in kan, ook lang mee. En hij zuigt alles met gemak.
Heeft trouwens geen extra features of lampjes of wat dan ook. Oerdegelijk met 1 knop, kan ie ook niet kapot.
is dat zo’n luchtdrukding? Daar was ik ook wel door getriggerdquote:Op zondag 23 mei 2021 13:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug met 50% zo’n satisfyer gekocht. Maar die ligt nog in de verpakking in m’n nachtkastje
Doenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
is dat zo’n luchtdrukding? Daar was ik ook wel door getriggerd
Ja, maar nog niks mee gedaan dus.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij sleurde mij hierheen. Deal with itquote:
Bwehehehe. Ik heb een robotquote:Op zondag 23 mei 2021 16:20 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben een princess silensio steelstofzuiger. Met een led lampje in de zuigmond![]()
Ik kan met de accu makkelijk beneden en de trap zuigen. Voor de slaapkamers hang ik hem dan wel weer even aan de lader maar dat komt omdat daat vloerbedekking ligt anders had dat ook nog wel gegaan!
Nu hebben wij niet een heel groot huis, ik denk dat ons huis 2.5 keer in die van SQ past
Vanaf morgen weer in de aanbieding bij kruidvatquote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag dit bericht als eerste en dacht bij 'Magic Wand' aan een spiegel die automatisch je nieuwste mailberichten en de tijd projecteert ofzo.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef BE het volgende:
Ik heb op aanraden van een vriendin een ‘Magic Wand’. Heel fijn als he weinig tijd hebt. Echt van 0 tot 100 in nog geen 30 seconden.![]()
Wel bewerkelijk, want stopcontact nodig.
Maar mijn favo is al een tijdje de EZlove Tarzan.
https://www.bol.com/nl/p/(...)rs/9200000082959135/
+1quote:Op zondag 23 mei 2021 20:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik zag dit bericht als eerste en dacht bij 'Magic Wand' aan een spiegel die automatisch je nieuwste mailberichten en de tijd projecteert ofzo.![]()
Anyway, ik heb dus niet zo'n ding. Nooit gehad ook. Ik maak gewoon gebruik van de levende versie.Of mis ik nu iets heel essentieels in mijn leven?
Bij magic wand denk ik gewoon aan Harry Potter.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik zag dit bericht als eerste en dacht bij 'Magic Wand' aan een spiegel die automatisch je nieuwste mailberichten en de tijd projecteert ofzo.![]()
Anyway, ik heb dus niet zo'n ding. Nooit gehad ook. Ik maak gewoon gebruik van de levende versie.Of mis ik nu iets heel essentieels in mijn leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ik moest vorige week ook een nieuwe stofzuiger. Ik heb getwijfeld over een snoerloze, maar durfde niet omdat de recensies zo wisselend zijn over zuigkracht en accuduur. Als enige stofzuiger denk ik niet dat ik er blij van zou worden, of het zou me ¤700 gaan kosten. Als alternatief heb ik nu een AEG standaard stofzuiger plus een robotstofzuiger voor een dagelijks rondje door de huiskamer. Meteen een goede stok achter de deur om elke avond een opgeruimde vloer te hebben! Blij meequote:Op zondag 23 mei 2021 10:42 schreef LeSage het volgende:
Goed, als we dan toch gezellig kletsen over wasmachines, quookers, koelkasten en zulks, ik moet een nieuwe stofzuiger![]()
Ik zag net dat er een grote scheur in de slang zit, dus dat schiet niet zo lekker op.
Zijn er nog tips qua verlichting, uitstelprogramma of extra veel toeren?
Ik heb zelf nog nooit een vibo gehad maar ik ben hier ook wel door geïntrigeerd door alle verhalenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit soort modellen lijkt me altijd heel onhandig. Als je aan de ene kant beweging x wil, krijg je min of meer gedwongen diezelfde beweging ook aan de andere kant mee. Of valt dat mee?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef BE het volgende:
Ik heb op aanraden van een vriendin een ‘Magic Wand’. Heel fijn als he weinig tijd hebt. Echt van 0 tot 100 in nog geen 30 seconden.![]()
Wel bewerkelijk, want stopcontact nodig.
Maar mijn favo is al een tijdje de EZlove Tarzan.
https://www.bol.com/nl/p/(...)rs/9200000082959135/
Er zitten allemaal verschillende standen op. Allebei hetzelfde maar ook binnen hard, buiten zacht, andersom, afwisselen pulserend, aanzwellend, you name it.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit soort modellen lijkt me altijd heel onhandig. Als je aan de ene kant beweging x wil, krijg je min of meer gedwongen diezelfde beweging ook aan de andere kant mee. Of valt dat mee?
Niet dat ik meteen naar de winkel zou rennen, ik ben voorzien, maar toch.
Die is regelmatig in de 50% bij KVquote:Op maandag 24 mei 2021 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Die Tarzan lijkt me vreselijk en zo een magic wand past in geen enkele la volgens mij maar die satisfyer was ik ook al heel lang benieuwd naar, Kruidvat dus??
Dan te bedenken dat de zomer al over 4 weken ''begint''....quote:Op maandag 24 mei 2021 10:20 schreef Fazz het volgende:
En vandaag weer zo'n dag met schijtweer. Ben er nu wel klaar mee, laat die lente eens beginnen!!
We zijn vorig jaar dan ook belachelijk verwend met een lánge en warme lente..quote:
True, dat was Corona-technisch ook wel prettig, ik denk dat de schade anders nog veel groter was geweest.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar dan ook belachelijk verwend met een lánge en warme lente..
Ja dat was een geluk, ik zei al, dit had niet in oktober moeten gebeuren! Maar toen kwam decemberquote:Op maandag 24 mei 2021 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, dat was Corona-technisch ook wel prettig, ik denk dat de schade anders nog veel groter was geweest.
Nou, ik zweet me nu al de tyftering, het is zo benauwd buiten!quote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef mousemicky het volgende:
Maar het weer nu is wel goed voor de plantjes. Mijn tuin is nog nooit zo groen geweest
Verder: eens, ik wil gewoon weer eens een shirt met korte mouwen aan, of een dun bloesje, zonder dik vest... En buiten eten en een boekje lezen op de veranda in de avond..
Het kruidvat was open, dus ik kom de dag wel door.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:20 schreef Fazz het volgende:
En vandaag weer zo'n dag met schijtweer. Ben er nu wel klaar mee, laat die lente eens beginnen!!
Nou, dat wordt dan snel ook naar het kruidvatquote:Op maandag 24 mei 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
Dan zal het dus wel weer zo'n kurkdroge zomer worden
quote:Op maandag 24 mei 2021 12:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan snel ook naar het kruidvat
Als stinkie nog eens echt wat anders wil, heb ik ook nog wel een tipquote:Op maandag 24 mei 2021 11:47 schreef BE het volgende:
[..]
Het kruidvat was open, dus ik kom de dag wel door.![]()
[quote]quote:Op maandag 24 mei 2021 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als stinkie nog eens echt wat anders wil, heb ik ook nog wel een tip
Grappig, toen ik net keek was het nog het volle pond.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:43 schreef Vicky het volgende:
https://www.kruidvat.nl/s(...)r-vibrator/p/5307128
Kruidvat heeft m ook online... goedkoper dan Bol
Dit model is maar een tientje. Geen idee wat het verschil is.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Haha oh voor dat geld en met zoveel aanbevelingen!
Die is op batterijen.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit model is maar een tientje. Geen idee wat het verschil is.
https://www.kruidvat.nl/s(...)r-vibrator/p/5307142
Zonnepaneeltje naast je bed 😂quote:Op maandag 24 mei 2021 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil wel milieuvriendelijk oplaadbaar ofc.
Nou inderdaad, en het bos is ook ontploftquote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef mousemicky het volgende:
Maar het weer nu is wel goed voor de plantjes. Mijn tuin is nog nooit zo groen geweest
Ho-ho!quote:Op maandag 24 mei 2021 14:11 schreef vencodark het volgende:
Ooh ik heb dus niet zo goed bij gelezen de laatste dagen en niet zo goed opgelet maar het gaat dus over vibrators.![]()
Ik heb er 1 maar gebruik hm zelden.
Tot je een keer moet maaienquote:Op maandag 24 mei 2021 14:30 schreef Cholula het volgende:
Ah kijk, er is ook een satisfyer met een app, kan ik toch nog een apparaat aanschaffen dat met een app te besturen is.
Ik ben voor de tuin blij met de regen, ik had gras gezaaid en dat komt nu goed op. Ik dacht samen met de 6-jarige ook leuk wat bloemen aan de rand te zaaien, maar hij strooide het ik het rond toen ik even niet keek. We hebben dus straks een grasveld met veldbloemen.![]()
Wacht, een satisfyer met app?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:30 schreef Cholula het volgende:
Ah kijk, er is ook een satisfyer met een app, kan ik toch nog een apparaat aanschaffen dat met een app te besturen is.
Ik ben voor de tuin blij met de regen, ik had gras gezaaid en dat komt nu goed op. Ik dacht samen met de 6-jarige ook leuk wat bloemen aan de rand te zaaien, maar hij strooide het ik het rond toen ik even niet keek. We hebben dus straks een grasveld met veldbloemen.![]()
Maaienquote:Op maandag 24 mei 2021 14:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Tot je een keer moet maaien
Kwamen wij ook achter toen wij een gezellig gras-met-bloemenveld hadden gezaaid
Ons net gelegde gras doet het ook fantastisch, als je het ziet zou je niet denken dat het 3 weken geleden nog een zandvlakte was.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef mousemicky het volgende:
Verder: eens, ik wil gewoon weer eens een shirt met korte mouwen aan, of een dun bloesje, zonder dik vest... En buiten eten en een boekje lezen op de veranda in de avond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmm, dat is dan weer minder...quote:Op maandag 24 mei 2021 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet gewoon werken dit mooie Pinksterweekend.
Hier idem dito, echt geluk gehad met de regenperiode.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ons net gelegde gras doet het ook fantastisch, als je het ziet zou je niet denken dat het 3 weken geleden nog een zandvlakte was.
Tegeltjes is ook handig als je ooit je ramen wilt wassenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier idem dito, echt geluk gehad met de regenperiode.
gister de glijbaan geplaatst.
zijn ons nu alleen nog aan het beraden over de strook voor het raam voor. Denk dat ik er nu wat zaaigoed gooi, ook leuk voor de bijtjes enzo en dan later dit jaar iets van vaste planten erin. Tis maar 50 cm diep en ik denk 1,5 meter lang
Goed idee!quote:Op maandag 24 mei 2021 17:13 schreef amaranta het volgende:
T
[..]
Tegeltjes is ook handig als je ooit je ramen wilt wassen
Ik moest net naar het Kruidvat om iets op te halen en dacht fuck it, ik koop er ook een! Waren ze eerder gesloten wegens Pinksterenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:47 schreef BE het volgende:
[..]
Het kruidvat was open, dus ik kom de dag wel door.![]()
Ik kocht het in de winkel. Hij lag bij ons niet achter de kassa, maar er tegenover. Bij het glijmiddel.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest net naar het Kruidvat om iets op te halen en dacht fuck it, ik koop er ook een! Waren ze eerder gesloten wegens Pinksteren![]()
Ligt zo’n ding gewoon in de winkel of bij de kassa? In het laatste geval durf ik het denk ik niet te kopen
Ah damn!quote:Op maandag 24 mei 2021 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest net naar het Kruidvat om iets op te halen en dacht fuck it, ik koop er ook een! Waren ze eerder gesloten wegens Pinksteren![]()
Ligt zo’n ding gewoon in de winkel of bij de kassa? In het laatste geval durf ik het denk ik niet te kopen
Je kunt ze ook online bestellen.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is gewoon een opsom, hoorquote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef SQ het volgende:
Wat een onverwachte wending in de huisvrouwenslowchat
Beide.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:49 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb een domme vraag![]()
Voor degene met magic wands enzo, gebruiken jullie dat zelf, of tijdens het gezellig klussen met meneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*please laat mijn kinderen FOK nooit ontdekken...
[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 24-05-2021 21:45:18 ]***
Ik heb er wel een met een afstandsbedieningquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:47 schreef BE het volgende:
En...QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al doe ik dat dan weer niet met nachtkastjesattributen. Is me te omslachtig, alleen maar om even op te warmen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Het werd verdorie tijd.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef SQ het volgende:
Koop je ook geen condooms of een zwangerschapstest? Moet ook gebeuren.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit eerste hand…quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef SQ het volgende:
Ik ben een keer met mijn man naar Miranda geweest, dat is wel een belevenis hoor! Krijg je ook tips uit eerste hand enzo
Het zevenblad en de heermoes tieren inderdaad weligquote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef mousemicky het volgende:
Dit ging niet over een vibrator.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:50 schreef BE het volgende:
De mijne heeft ook wifi kom ik net ook achter!![]()
Hoe nutteloos! Er staat letterlijk ‘stop de was er in, doe het deurtje dicht en tik dan op uw smart control app om de machine te bedienen.
Dus je moet je telefoon meenemen om de was te gaan doen... het zou mij dan echt gebeuren dat je je telefoon met was en al in de trommel kiept.![]()
Ik zit overigens de gebruiksaanwijzing te om uit te vogelen hoe het ‘ik ben klaar’-deuntje uitgeschakeld kan worden. Fluisterstille machine maar van dat deuntje werd mijn kind wakker.
@:vanyel ik ben trws nog wel benieuwd naar je tip voor stinkie.
Ik weet het niet zeker hoorquote:
Bij ons staat de glijmiddel nou juist bij de kassaquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kocht het in de winkel. Hij lag bij ons niet achter de kassa, maar er tegenover. Bij het glijmiddel.
Goed bezigquote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef BE het volgende:
[..]
Ah damn!
Ze liggen idd bij de kassa, bij de mijne.
Niet bij degene waar ik stond natuurlijk dus ik moest ook nog via het middenpad aan een andere kassiere vragen of ze hem even aan kon geven. :’) 🤣
Bejaarde klanten die meekeken and all.
Maar daar had ik maar even maling aan.
Dat ben ik nu ook van planquote:
Daar heb ik dan minder problemen mee. Al heb ik het met zwangerschapstesten wel een beetje, dan word je soms toch op een bepaalde manier aangekeken ofzoquote:Op maandag 24 mei 2021 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koop je ook geen condooms of een zwangerschapstest? Moet ook gebeuren.
Onverwacht ja? Huisvrouwen zijn toch dé doelgroep van de Tupperware-achtige dildo partiesquote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef SQ het volgende:
Hahaha, sorry, maar nu zie ik echt een vibo met wifi voor me die een deuntje speelt als je klaarkomtquote:Op maandag 24 mei 2021 21:50 schreef BE het volgende:
Hoe nutteloos! Er staat letterlijk ‘stop de was er in, doe het deurtje dicht en tik dan op uw smart control app om de machine te bedienen.
Dus je moet je telefoon meenemen om de was te gaan doen... het zou mij dan echt gebeuren dat je je telefoon met was en al in de trommel kiept.![]()
Ik zit overigens de gebruiksaanwijzing te om uit te vogelen hoe het ‘ik ben klaar’-deuntje uitgeschakeld kan worden. Fluisterstille machine maar van dat deuntje werd mijn kind wakker.
@:vanyel ik ben trws nog wel benieuwd naar je tip voor stinkie.
Het volkslied.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:19 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hahaha, sorry, maar nu zie ik echt een vibo met wifi voor me die een deuntje speelt als je klaarkomt
Haha!quote:Op maandag 24 mei 2021 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het volkslied.
Of The Final Countdown.
Buitengewoon nutteloos idd. App werkt alleen als je net handmatig alles hebt aangezetquote:Op maandag 24 mei 2021 21:50 schreef BE het volgende:
Hoe nutteloos!
Niet per se een tip voor stinkie. Een tip voor jou als stinkie eens echt wat anders wil.quote:@:vanyel ik ben trws nog wel benieuwd naar je tip voor stinkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit jaquote:Op maandag 24 mei 2021 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het zevenblad en de heermoes tieren inderdaad welig
Ik heb een keer een vrijgezellenfeestje gehad met zo'n dildodemonstratie. Echt verschrikkelijk afschuwelijk ergerlijk, krijg nog steeds de rillingen als ik eraan terugdenk. Ik ben niet enorm preuts, maar zoiets in groepsverband met mensen die ik nauwelijks ken, bah. Staat in m'n geheugen gegrift als een van de allerstomste middagen ooit.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onverwacht ja? Huisvrouwen zijn toch dé doelgroep van de Tupperware-achtige dildo parties.
[ afbeelding ]
Ik was al helemaal in de war. Leek me niet per se ergonomisch.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
En aan speelgoed is LELO iedere euro waard. Niet te verwarren met Lego![]()
Wow, maar die prijzen.. net als de magic wand.. lijkt me zeker wel wat maar wel een aardige uitgave.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
En aan speelgoed is LELO iedere euro waard. Niet te verwarren met Lego![]()
Ja, de prijzen zijn wel minder. Maar ach, de mijne komt nog uit m'n tijd als vrijgezel. Ooit, lang geledenquote:Op maandag 24 mei 2021 22:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wow, maar die prijzen.. net als de magic wand.. lijkt me zeker wel wat maar wel een aardige uitgave.
Maar goed, gisteren wel direct een bestelling bij het Kruidvat gedaan.
Zou hem op zich wel daar durven halen, maar m’n ‘stief’nichtje werkt daar... en zij is wel een typisch persoon zullen we maar zeggen, en zou het wel eens awkward kunnen zijn.
Maar goed, donderdag wordt hij bezorgd. (Bedacht me alleen te laat dat ik dan de hele dag in overleg zit, en het pakketje dan niet kan aannemen.. hopelijk zetten ze het onder het afdak neer
Of hygiënisch. Wel leuk als je telkens een nieuwe/andere kan bouwenquote:Op maandag 24 mei 2021 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in de war. Leek me niet per se ergonomisch.
quote:Op maandag 24 mei 2021 22:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Buitengewoon nutteloos idd. App werkt alleen als je net handmatig alles hebt aangezet
[..]
Niet per se een tip voor stinkie. Een tip voor jou als stinkie eens echt wat anders wil.
Mogelijk wel wat aanstootgevend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moet ik bij daglicht eens goed bestuderen.
En die doet het nog steeds? Want ik ben/was groot fan van de We Vibe Touch, maar dit is nu al de tweede die na een jaar of 4 de geest begint te geven. Ik had toch wel gehoopt dat het wat langer mee zou gaan, dus misschien moet de volgende dan maar van LELO zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, de prijzen zijn wel minder. Maar ach, de mijne komt nog uit m'n tijd als vrijgezel. Ooit, lang geleden![]()
. En toen was het iedere euro waard.
Ik heb er minutenlang naar zitten kijken en snap nog steeds niet hoe hij zou moeten zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:07 schreef BE het volgende:
[..]Die moet ik bij daglicht eens goed bestuderen.
Ja. Hij is wel al een jaar of 6 wat minder frequent in gebruikquote:Op maandag 24 mei 2021 23:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
En die doet het nog steeds? Want ik ben/was groot fan van de We Vibe Touch, maar dit is nu al de tweede die na een jaar of 4 de geest begint te geven. Ik had toch wel gehoopt dat het wat langer mee zou gaan, dus misschien moet de volgende dan maar van LELO zijn.
Ohja er werd ook gevraagd of je het samen of alleen gebruikt. Ik heb een womanizer, die alleen want die plaatsing is zo specifiek dat is heel niet te doen voor iemand die het niet voelt. De we vibe zowel samen als alleen.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:08 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb er minutenlang naar zitten kijken en snap nog steeds niet hoe hij zou moeten zitten.
Fair, haha. Maar zoooveel gebruik ik mijnes ook niet, waardoor ik extra teleurgesteld ben in hoe snel hij mankementen krijgt.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Hij is wel al een jaar of 6 wat minder frequent in gebruik
quote:Op maandag 24 mei 2021 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Niet? Ik dacht het wel te begrijpen eigenlijk
Volgens mij is het de bedoeling dat het eivormige ding bij de vrouw naar binnen gaat en je dan je man hiermee penetreert?quote:
Die verwarden nou juist.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 06:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo moeilijk leek het mij ook niet. Er staan nota bene begeleidende hulpteksten bij.
Helpt dit?
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:41 schreef BE het volgende:
Dat moet je allemaal zelf meenemen MajoOok vuilniszakken, vaatwasserblokjes etc.
Soms is er een pakketje met een sopdoekje, een zakje afwasmiddel en een doosje lucifers, maar dat is het dan wel.
[..]
Die verwarden nou juist.
Peper en zout en olijfolie!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed om te wetenNog tips van standaard dingen die je makkelijk vergeet? Vuilniszakken/handzeep/koffiefilters/vaatwasserblokje had ik al bedacht maar je vergeet makkelijk van die hele logische dingen
Dat zijn ook goeiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:54 schreef BE het volgende:
[..]
Peper en zout en olijfolie!
Die vergeet ik soms en kan ik dan daar weer gaan kopen.
Oh, en een extra handdoek die als badmat kan dienen, die douchecabines lekken bijna altijd.
Ductape om stopcontacten in de buurt van Aapie af te plakkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed om te wetenNog tips van standaard dingen die je makkelijk vergeet? Vuilniszakken/handzeep/koffiefilters/vaatwasserblokje had ik al bedacht maar je vergeet makkelijk van die hele logische dingen
Baby beddengoed. Op dat soort parken vinden ze altijd dat baby's wel onder een dekbed kunnenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaatdoekjes, knijpers, je eigen hoofdkussens, extra vuilniszakken ook om eventueel ramen donker te maken zodat je aapje een beetje slaapt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:19 schreef MaJo het volgende:
Dan even totaal wat anders
Wij gaan volgende week voor het eerst in 100 15 jaar naar Center Parcs en ik vroeg me af wat voor basics er aanwezig zijn. Dingen als koffiefilters/handzeep/suiker/toiletpapier. Moet je dat allemaal zelf meenemen of is dat al aanwezig?
Theedoek en handdoek voor in de keuken, en wellicht nog een voor op de wc. Handzeep dus ook 2x, als je niet altijd heen en weer wilt moeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben me ook echt aan het verbazen wat er allemaal mee moet in zo’n huisjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Als ik dat zo lees kun je denk ik beter thuisblijven 😂
Als je kinderen wat ouder worden steeds minder, met een baby namen wij ons halve huis mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben me ook echt aan het verbazen wat er allemaal mee moet in zo’n huisje
Postnl?quote:Op maandag 24 mei 2021 22:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maar goed, donderdag wordt hij bezorgd. (Bedacht me alleen te laat dat ik dan de hele dag in overleg zit, en het pakketje dan niet kan aannemen.. hopelijk zetten ze het onder het afdak neer
Breed schilderstape !quote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |