SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actieve vorm of voltooide tijd?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:24 schreef stinkie het volgende:
Ik zou wel een kopje thee lusten eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:44 schreef Vicky het volgende:
Stom gedoe @:BE
Ik zou je met alle liefde willen helpen.
🥰 Toppers!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwartquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Oke dit lijkt me echt een vraag voor hier. Welke melkopschuimer zoek ik? Bij voorkeur onder de ¤100 maar belangrijker zijn: makkelijk schoon te maken, misschien zelfs wel vaatwasserbestendig en vooral: grotere inhoud dan 200ml zodat ik niet voor elke gast opnieuw dat ding hoef aan te zetten.
Mijn excuus als dit al 10x is langsgekomen. Ik ben met verlof en huisgebondden dus moet al mijn koffie zelf maken, de nood is hoog.
Trek je nou publiekelijk mijn taalvaardigheid in twijfel?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Actieve vorm of voltooide tijd?
Ivm spelling
Mocht je deze willen @Lemijn dan heb ik er nog 1 bnib, mag je voor een mooi prijsje kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Die hadden wij ook. Werkte prima, maar je moet m wel tussendoor omsnoeren anders schuimt ie niet zo lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ff nog een mededeling voor de mensen uit mijn woonplaats. De burritos van de mobieletoko op het plein met de klok zijn echt super lekker.
Dit is onze 5e ofzo en voor ons ook de fijnste en het meest makkelijk schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
Mijn magnetron staat niet in de keuken, anders was dat inderdaad geen gekke optie geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef trui het volgende:
Ik heb gewoon zo’n zelf-klop-ding van de Hema, heel tevreden over.
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.
Nou ben ik dus wel erg benieuwd naar deze (en of ze nog warm zijn als ik thuis ben ivm afgesloten weg en om moeten rijden.
Heb het kraampje wel regelmatig zien staan als we daar waren, maar even inplannen wanneer we dat gaan proberen![]()
Hier trouwens wel trommelverlichting, maar dat vind ik dan juist niet een heel belangrijk iets, gaat toch uit als de machine heel even aan staat, en ik hoef eigenlijk nooit nog door m’n was te grabbelen om iets te zoeken.
Bij mijn wasdroger daarentegen vind ik dat wel praktisch aangezien ik weleens achterloop met opvouw of strijkwas dan is het wel makkelijk om twee dezelfde sokken uit de droger te kunnen vissen![]()
Oh ik vertelde het tegen man van die burrito’s en hij heeft er nu ook zin inkomt goed dus
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te makenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:32 schreef F_r het volgende:
Op de parkeerplaats van de supermarkt stond een cabrio en die man had telefonisch ruzie met zijn vrouw/vriendin. Je bent gewoon een drama wijf. Nee geen discussie daar heb ik geen zin in.
Ik wilde niet blijven luisteren maar bel dan even ergens anders.
En alle andere kerken!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:38 schreef MaJo het volgende:
Schuimers enzo doen wij niet aan. Gewoon een pot filterkoffie en gaan! Ik drink wel eens macchiato uit een zakje maar dat is vast vloeken in de cappuccino kerk
Ik hou er ook van.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te maken
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
*hysterisch rondjes rent*
Hij doet het!!!!! Ik heb ein-de-lijk een Quooker!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
🥳 🎉 🎊quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
Hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:38 schreef BE het volgende:
[..]
Jup, en de enorme kluspuinhoop is ook al wer opgeruimd.
Ik ga gewoon hopen op lekker weer volgend weekend, eten we hem daar op een randje op ofzo, is hij zeker nog warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.
En je kan helemaal zelf samenstellen. Dus volgende keer doen we weer een andere combi. (Als je bij thuisbezorgd bestelt heb je overigens wel beperkte keuze)
De texmex buren komen we niet zo vaak. Mijn kinderen noemen dat trouwens het salamander-restaurant.
Ik heb dr ooit alleen (met m’n zoon) gezeten. Ik zat dus letterlijk alleen omdat zoon de hele tijd bij de salamander stond.
Dat die weg trouwens is afgesloten. Is echt suuuuuuuper irritant. Als wij het over dezelfde weg hebben tenminste. Dochter moest net naar de manege. En waar we via die weg ong 10 minuten over doen, moeten we nu eerst naar de snelweg. Dan via de snelweg. Dan bij het manege-dorp eraf. Dan weer een stuk terug richting ons om bij de manege te komen.
Duurt bijna een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |