SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actieve vorm of voltooide tijd?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:24 schreef stinkie het volgende:
Ik zou wel een kopje thee lusten eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:44 schreef Vicky het volgende:
Stom gedoe @:BE
Ik zou je met alle liefde willen helpen.
🥰 Toppers!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwartquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Oke dit lijkt me echt een vraag voor hier. Welke melkopschuimer zoek ik? Bij voorkeur onder de ¤100 maar belangrijker zijn: makkelijk schoon te maken, misschien zelfs wel vaatwasserbestendig en vooral: grotere inhoud dan 200ml zodat ik niet voor elke gast opnieuw dat ding hoef aan te zetten.
Mijn excuus als dit al 10x is langsgekomen. Ik ben met verlof en huisgebondden dus moet al mijn koffie zelf maken, de nood is hoog.
Trek je nou publiekelijk mijn taalvaardigheid in twijfel?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Actieve vorm of voltooide tijd?
Ivm spelling
Mocht je deze willen @Lemijn dan heb ik er nog 1 bnib, mag je voor een mooi prijsje kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Die hadden wij ook. Werkte prima, maar je moet m wel tussendoor omsnoeren anders schuimt ie niet zo lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ff nog een mededeling voor de mensen uit mijn woonplaats. De burritos van de mobieletoko op het plein met de klok zijn echt super lekker.
Dit is onze 5e ofzo en voor ons ook de fijnste en het meest makkelijk schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
Mijn magnetron staat niet in de keuken, anders was dat inderdaad geen gekke optie geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef trui het volgende:
Ik heb gewoon zo’n zelf-klop-ding van de Hema, heel tevreden over.
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.
Nou ben ik dus wel erg benieuwd naar deze (en of ze nog warm zijn als ik thuis ben ivm afgesloten weg en om moeten rijden.
Heb het kraampje wel regelmatig zien staan als we daar waren, maar even inplannen wanneer we dat gaan proberen![]()
Hier trouwens wel trommelverlichting, maar dat vind ik dan juist niet een heel belangrijk iets, gaat toch uit als de machine heel even aan staat, en ik hoef eigenlijk nooit nog door m’n was te grabbelen om iets te zoeken.
Bij mijn wasdroger daarentegen vind ik dat wel praktisch aangezien ik weleens achterloop met opvouw of strijkwas dan is het wel makkelijk om twee dezelfde sokken uit de droger te kunnen vissen![]()
Oh ik vertelde het tegen man van die burrito’s en hij heeft er nu ook zin inkomt goed dus
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te makenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:32 schreef F_r het volgende:
Op de parkeerplaats van de supermarkt stond een cabrio en die man had telefonisch ruzie met zijn vrouw/vriendin. Je bent gewoon een drama wijf. Nee geen discussie daar heb ik geen zin in.
Ik wilde niet blijven luisteren maar bel dan even ergens anders.
En alle andere kerken!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:38 schreef MaJo het volgende:
Schuimers enzo doen wij niet aan. Gewoon een pot filterkoffie en gaan! Ik drink wel eens macchiato uit een zakje maar dat is vast vloeken in de cappuccino kerk
Ik hou er ook van.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als mensen publiekelijk losgaan dan ga ik ervoor, gratis vermaak! Menig treinrit is er beter door geworden. Ook altijd leuk om het verhaal in je hoofd af te maken
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
*hysterisch rondjes rent*
Hij doet het!!!!! Ik heb ein-de-lijk een Quooker!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef stinkie het volgende:
Nou, huwelijkscrisis bezworen. Morgen krijg ik thee
🥳 🎉 🎊quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
Hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:19 schreef BE het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:38 schreef BE het volgende:
[..]
Jup, en de enorme kluspuinhoop is ook al wer opgeruimd.
Ik ga gewoon hopen op lekker weer volgend weekend, eten we hem daar op een randje op ofzo, is hij zeker nog warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren echt heel lekker. Wij wonen op 1 minuut ofzo dus ze waren wel warm.
En je kan helemaal zelf samenstellen. Dus volgende keer doen we weer een andere combi. (Als je bij thuisbezorgd bestelt heb je overigens wel beperkte keuze)
De texmex buren komen we niet zo vaak. Mijn kinderen noemen dat trouwens het salamander-restaurant.
Ik heb dr ooit alleen (met m’n zoon) gezeten. Ik zat dus letterlijk alleen omdat zoon de hele tijd bij de salamander stond.
Dat die weg trouwens is afgesloten. Is echt suuuuuuuper irritant. Als wij het over dezelfde weg hebben tenminste. Dochter moest net naar de manege. En waar we via die weg ong 10 minuten over doen, moeten we nu eerst naar de snelweg. Dan via de snelweg. Dan bij het manege-dorp eraf. Dan weer een stuk terug richting ons om bij de manege te komen.
Duurt bijna een half uur.
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Deze tip had ik een jaar of 5 kunnen gebruiken, maar nu hebben we een bonenmachine met stoompijpjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:12 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.
Hangtie scheef?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:57 schreef stinkie het volgende:
Ik merk toch dat we beiden met een andere blik naar het kreng kijken
Dank je, ik hoop dat de wind niet al teveel effect heeft, we zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:40 schreef F_r het volgende:
Veel plezier nijna succes met de weggewaaide ballen zoeken.
Ik ga zo naar mijn groepsles buiten . Eerst maar eens niet van mijn fiets waaien
Dank je.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:49 schreef LeSage het volgende:
Succes Nijna, echt lekker weer is het er niet voor nee.
Ik mag vandaag werken en we mogen natuurlijk alleen nog maar terras open, dus het zal weinig spektakel worden vandaag
We hebben maar 5 tafels die helemaal droog staan, helaas. Dus er zullen wel mensen zitten, maar ik was me aan het voorbereiden op een dagje hard werken en vergat even dat het pokkenweer isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dank je, ik hoop dat de wind niet al teveel effect heeft, we zullen het gaan zien.
Succes met je groepsles, hopelijk zonder van de fiets te waaien!
[..]
Dank je.
Het is ook niet echt terrassen weer... maar er zijn vast van die die-hards die evengoed wel op het terras gaan zitten?
Die tip werkt ook perfect voor de blender en staafmixer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:12 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
De tip; beetje afwasmiddel en water erin en hem dan nog eens aanzetten. Werkt perfect ook als je hem de keer ervoor was vergeten direct schoon te maken en de melk al wat opgedroogd is.
Houdbare. Liefst volle.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Die tip werkt ook perfect voor de blender en staafmixer.
Over melkopschuimers, ik heb ooit zo'n ding bij de senseo gekregen maar gebruik het amper. Welke melk gooien jullie daarin? Ik heb laatst havermelk geprobeerd maar ik vond het een kartonsmaak hebben.
Havermelk heeft dat inderdaad wel. Soja vind ik wat lekkerder, hoewel ik het liefst ergens 'in' (thee, milkshake, etc.) drink. Er bestaat ook Oatly Barista, daar is mijn vriend wel fan van voor in de koffie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Over melkopschuimers, ik heb ooit zo'n ding bij de senseo gekregen maar gebruik het amper. Welke melk gooien jullie daarin? Ik heb laatst havermelk geprobeerd maar ik vond het een kartonsmaak hebben.
Haha ja zo maak ik mijn staafmixer inderdaad schoon. Beetje water met zeep in een bakje. Zijn gelijk de mesjes schoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ja maar water een stroom, dat is eng joh!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zegt er iemand. Doe je nou je staafmixer in het water? Krijg je kortsluiting van....
Uh, is niet veel anders dan de soep waarin ik hem net deed.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Ons nieuwe huis is gister, 19 maanden na koop en 17 maanden na de start van de bouw, eindelijk opgeleverd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Ons nieuwe huis is gister, 19 maanden na koop en 17 maanden na de start van de bouw, eindelijk opgeleverd
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef McLaura het volgende:
Keuken, vloer, grondwerk, tuin aanleggen, schuttingen plaatsen, behangen en verven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
17 maanden! Ik hoop dat ze bij ons sneller zijn!
Moet er nog veel gedaan worden?
Ook Kuin?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ook zo lang: juni 2018 tekenen, januari 2020 oplevering.
Nee, HSB. Maar wel ook een bouwer die dus tradiotioneel bouwt, dat kost toch wat meer tijd.quote:
Dat is afhankelijk van de manier van bouwen. In de tijd dat "wij" bezig zijn, zijn er zeker 40 huizen in de wijk gebouwd en opgeleverd. Prefab gaat zoveel sneller!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef SQ het volgende:
Is dat zo lang voor nieuwbouw ja? Ik heb altijd het idee dat anderhalf jaar wel zo'n beetje het minimale isals ik al zie wat onze verbouwing deed aan maanden
Ons vorige nieuwbouwhuis was nog een maand of 8, geloof ik. Maar dat was dus heel veel prefab, en dat is bij traditionele bouw niet zo. Dus kost het meer tijd. En dan is het huis casco klaar. Alles binnen moest bij ons nog gebeuren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef SQ het volgende:
Is dat zo lang voor nieuwbouw ja? Ik heb altijd het idee dat anderhalf jaar wel zo'n beetje het minimale isals ik al zie wat onze verbouwing deed aan maanden
Het klinkt heel decadent, maar we hebben alles uitbesteed. We zijn begin maart van ons oude huis naar een tijdelijke woning gegaan en daar hoefde eigenlijk niks te gebeuren (ja, erheen verhuizen). En zelfs dat viel al tegen in combinatie met de kinderen (zeker met de jongste).quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, HSB. Maar wel ook een bouwer die dus tradiotioneel bouwt, dat kost toch wat meer tijd.
Succes met de rest een heel veel woonplezier straks!
Toen hadden we inderdaad ook een casco huis, nu hebben we ook al een badkamer. Grondwerk en schilder volgende week, schilder en keuken de week erna. En dan een weekje "vloer en schutting" en dan is het bewoonbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ons vorige nieuwbouwhuis was nog een maand of 8, geloof ik. Maar dat was dus heel veel prefab, en dat is bij traditionele bouw niet zo. Dus kost het meer tijd. En dan is het huis casco klaar. Alles binnen moest bij ons nog gebeuren.
Niet decadent, dat hebben wij ook gedaan. Het is vooral veel gedoe als je het zelf moet doen en het duurt langer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het klinkt heel decadent, maar we hebben alles uitbesteed. We zijn begin maart van ons oude huis naar een tijdelijke woning gegaan en daar hoefde eigenlijk niks te gebeuren (ja, erheen verhuizen). En zelfs dat viel al tegen in combinatie met de kinderen (zeker met de jongste).
Magere Houdbare melk hierquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de zelfuitruimende vaatwasser.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:56 schreef amaranta het volgende:
Gadget-lovers.... er zijn dus ook ovens met ingebouwde camera! (Haha en verlichting)
https://www.keukenervarin(...)t-ingebouwde-camera/
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmerenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de zelfuitruimende vaatwasser.
Hebben weer last van kinderziektes enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmeren
Hahaha.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Daarvan heb je er al drie, je moet ze alleen nog even programmeren
Als je een cursus vindt die hier in de buurt wordt gegeven, geef mij dan even een seintje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:09 schreef SQ het volgende:
Eerst maar eens mijn man het verschil tussen op de vaatwasser en in de vaatwasser leren.
Jaaaa!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat lekker is in de melkopschuimer? Chocolademelk
Oke ik wil dat ook, want het kan in deze, maar goeie je er dan prefab chocomel in of melk + cacaopoeder of van die luxe chocoladepilletjes? Wat is jullie manier?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat lekker is in de melkopschuimer? Chocolademelk
Wil je vertellen hoe het nu met hem gaat? Ik denk soms aan je verhalen maar het is lang geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:23 schreef McLaura het volgende:
Qua ons jongste kind zijn we dit jaar zo op een andere koers gezet dat vooral ik er nogal van moet bijkomen. Het is dus extra fijn dat ik me niet meer druk hoef te maken om de grote dingen omtrent de verhuizing.
Volle houdbare koemelk hebben wij altijdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook koelkasten hebben verlichting aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef exode het volgende:
Ik wil een nieuw koelvriescombinatie voor in de schuur maar mijn verloofde vindt dat onzin want hij is pas 4 jaar oud. Maar dat ding dondert al uit elkaar, vooral het vriesdeel zit inmiddels met ductape aan elkaar. Waardeloze aankoop geweest destijds (Beko)
Natuurlijk ga ik wel gewoon zoekenmaar ik wil het onmogelijke, niks geen gadgets of hippe dingen. Ik wil 4 grote diepvrieslades en minstens 230 liter koelruimte. Die combinatie is gek geloof ik, want ik kan het niet vinden. Toendertijd ook niet en nam ik genoegen met 3 vrieslades maar dat is gewoon echt te weinig.
ZUCHT.
Ik zou ook erg onblij zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:29 schreef Leandra het volgende:
Hier is de verdeling dat hij kookt en ik de keuken weer aan kant breng, maar terwijl we gisteren zaten te eten belde mijn oudste zoon dat hij met de grasmaaier onderweg was naar ons nieuwe huis (onze grasmaaier zit in de opslag bij het verhuisbedrijf, en eigenlijk wil ik een robotmaaier, maar ook dan moet het gras eerst gemaaid zijn).
Anyway, ik direct na het eten naar het nieuwe huis gefietst, hij me laten zien hoe die benzinemaaier werkt (stinken joh) ik achter dat ding aan gerend over het gras, begint hij de trampoline al in elkaar te zetten, enfin... ik heb nu dus een filmpje van mijn beide kindjes op de trampoline, ook die van 29
Toen ik vervolgens thuis kwam na 300m² gras te hebben gemaaid en een trampoline te hebben gemonteerd en geplaatst bleek ik alsnog de keuken te kunnen opruimen, daar was ik wel lichtelijk pissed off over zeg maar
En ja, hij had foto's en filmpjes gekregen van wat daar gebeurd was, dus het was niet alsof hij het niet wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |