quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als dinsdag en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb. En hou je een beetje in met gifjes en offtopic want de servers trokken het dinsdag al amper qua drukte.
Dank voor jullie medewerking.
ranzigquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels is de thee ingeschonken.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het is deze smaak geworden:
[ afbeelding ]
Die hebben we op het werk ook. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels is de thee ingeschonken.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het is deze smaak geworden:
[ afbeelding ]
dat was meer carmegeddonquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag in Broek in Waterland
Ik heb hem een week of 2 geleden ontdekt en ik krijg er geen genoeg van!quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:30 schreef Rene het volgende:
[..]
Die hebben we op het werk ook. Verschrikkelijk
Weet jij wie ook elke dag fietst?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Stiekem hopen dat de fietser op z'n muil valt.
Polen was niet eens de moeite om te benoemen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:31 schreef HiZ het volgende:
Mijn eliminatielijst ; Tsjechië, Georgië, Albanië, Portugal, Letland, Zwitserland en Denemarken.
ze schenken je niet meer?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem een week of 2 geleden ontdekt en ik krijg er geen genoeg van!
Oh ja? 😌quote:
eerder nummertje 2quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik zal Nikkie even roepen voor je
Die komen al zonder broekquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij kon geen shirt betalen?
Wanneer komen de vrouwen zonder shirts?
Nope, speciaal ervoor gemaaktquote:
tot de lijnen dicht gaan denk ikquote:
jaquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef Andromache het volgende:
Jongens help ff, welke klassieke melodie is dit nu, Barber’s Adagio?
Mooi ritueeltje doen. Om me heen wapperenquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Die man mag hier in de woonkamer ook wel een dansje doen hoor.
Oh ja weet je nog dat we die stuurdequote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef fetX het volgende:
Erg jammer dat GerardGod JolingGenot er niet bij is.
Zeker.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Leuke, vriendelijke jongen is dat.
Oh my badquote:
let op uw spelling... chenantquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja weet je nog dat we die stuurde
Wat moet dat genant geweest zijn
Dank!quote:
Dat weet ik nog. En dat kon echt nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
minder gênant dan de Toppers....quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Roep me maar wanneer het 1-1 wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Komt goed!quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben inmiddels expert en leg het graag uitquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh my bad.
Dit jaar zit ik wat minder in het ESF en ik was al een nieuweling!
Nu!quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, Albinoni - Adagioquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef Andromache het volgende:
Ik drink een hydra van Mortalis (met blauwe bes en mango). Scoort rond de 4.50 op Untappd, incidenteel tegengekomen bij Frontaalquote:
Chanantquote:
ook bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:37 schreef Anneloos het volgende:
Als je die lekker vindt, dan moet je deze proberen.Muchhh betterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Darude - Sandstormquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:33 schreef Andromache het volgende:
Nee, wel een filmpjequote:
Ah. Je begrijpt dat ik je vanaf nu ongebreideld ga lastig vallen over het ESF hè.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben inmiddels expert en leg het graag uit
Die zal flink geplaagd worden door zijn rapvriendjes in usaquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:36 schreef Andromache het volgende:
Hij zit er gewoon echt met zijn vlaggetje, Flo Rida
Muchhh betterquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef Anneloos het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 20 mei 2021 22:37 schreef Rene het volgende:
[..]
[/spoiler]
Muchhh betterquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef Anneloos het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 20 mei 2021 22:37 schreef Rene het volgende:
[..]
[/spoiler]
quote:
Die zijn zaterdagquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahh oke helaas
Ik wacht op Afrojack en Lordi
Je was er kennelijk gewoonquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die over mij praat terwijl ik hier niet ben mag 'het' van mij krijgen en jullie weten allemaal wat ik bedoel
nou ik ga weer verder.
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:37 schreef Anneloos het volgende:
Als je die lekker vindt, dan moet je deze proberen.Maar goed dat je het in een spoiler zet, krijg er spontaan braakneigingen van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dit gaat helemaal fout.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef
[/quote]
[quote][b]Op donderdag 20 mei 2021 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat georgië nummer toch wel leuk had wat zwaarder en slomer gemogen
dat kunnen we wel aan anneloos over laten jaquote:
fixed itquote:
Maar Estelle kan helemaal niks en deze dame heeft een flink zangtalent.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die blonde van loco loco is net Estelle Cruiff.
Beginnen allemaal op elkaar te lijken #fillers.
Het is toch ook triest.quote:
Denemarken is briljant.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ben nog in twijfel of ik Denemarken leuk of slecht fout vind.
Woestquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Het is toch ook triest.
Hebben 0 klachten. Alleen door een test waarvan zelfs door virologen is gezegd dat een postieve test niet zegt dat je levend virus hebt....
Ga toch weg met die domme testen.
Nee. Slecht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Coco het volgende: Ben ik de enige die Portugal nou ook weer niet zo giga geweldig vond?
Nee.. nee.. gewoon nee. Niet in dit topicquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Het is toch ook triest.
Hebben 0 klachten. Alleen door een test waarvan zelfs door virologen is gezegd dat een postieve test niet zegt dat je levend virus hebt....
Ga toch weg met die domme testen.
Is altijd tochquote:
Je mag alleen stemmen in je eigen halve finale. Nederland was ingeloot voor dinsdagquote:
agreequote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee.. nee.. gewoon nee. Niet in dit topic
Krijg ik van jou ook altijd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar goed dat je het in een spoiler zet, krijg er spontaan braakneigingen van.
stop jij maar met kwootenquote:
hoort op 1quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:42 schreef Greys het volgende:
HUP PORTUGAL!
(Had ik dat al gezegd?)
Portugal begon op 26 bij de bookmakers EN STAAN NU OP ACHT!
en IJsland en Finland?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:42 schreef Greys het volgende:
HUP PORTUGAL!
(Had ik dat al gezegd?)
Portugal begon op 26 bij de bookmakers EN STAAN NU OP ACHT!
Thanks, wel raar, omdat we niet echt in de halve finales zitten. Zal ook wel voor UK en Duitsland gelden dan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag alleen stemmen in je eigen halve finale. Nederland was ingeloot voor dinsdag
OOK!quote:
Valt nog steeds best mee. Ruslana is 47, draagt ze nog steeds erg goedquote:
volledig terechtquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter houdt van Portugal. Domien. Claudia. WAT GEBEURT HIER.
Ja klopt. De landen die sowieso door zijn worden verdeeld over de beide halve finales en dan is er nadat alle halvefinalisten zijn geweest een voorproefje van die nummers te horen. Dinsdag waren dat Italië, Duitsland en Nederland (die toen mochten stemmen) vandaag zijn het Frankrijk, UK en Spanje (die daarom vandaag mogen stemmen)quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thanks, wel raar, omdat we niet echt in de halve finales zitten. Zal ook wel voor UK en Duitsland gelden dan.
Ja bohquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat was ook zo goed.. en wat dacht je van Italië 2 jaar terug ofzo..
Oh, die was destijds al 30+?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Valt nog steeds best mee. Ruslana is 47, draagt ze nog steeds erg goed
Ik zei toch dat ze gaan winnen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter houdt van Portugal. Domien. Claudia. WAT GEBEURT HIER.
het is FOK!kenquote:
ga jij lekker golfenquote:
Jaaa echt heel goed gezongen terwijl ze danste, goed nummer, wordt wel eens een beetje weggezet als een gek oostblok actje, maar ze verdient echt meer eer dan dat...quote:
Zijn nieuwe kapsel is mij iets te:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Versterkertje genotquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Alexander Rybak speelde net zo goed viool als André Rieu in de ArenA.
Wel posten op fok.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:46 schreef Greys het volgende:
We gaan onze reacties filmen van de uitslag oh help
Watte?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:46 schreef Greys het volgende:
Emmawortelboer.gifquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:46 schreef Greys het volgende:
Geen warm badquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Kutnijd genot, @:anneloos moet het ontgelden.
Zitten in perscentrum in Ahoy. Traditie om dan te filmen hoe mensen dan reageren op de uitslagen.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten in perscentrum in Ahoy. Traditie om dan te filmen hoe mensen dan reageren op de uitslagen.
Dus ook van ons.
Oh op die manier. Niet al te luid schreeuwen bitte.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten in perscentrum in Ahoy. Traditie om dan te filmen hoe mensen dan reageren op de uitslagen.
Dus ook van ons.
Dat zou echt een klap zijn in het gezicht van 100 jaar bloed, zweet en tranen in de Mississippi-delta en Chicago!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ook van ons.
Ze woont pas 18 jaar in Nederland, best knapquote:
Quoi?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:48 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat zou echt een klap zijn in het gezicht van 100 jaar bloed, zweet en tranen in de Mississippi-delta en Chicago!
Ik beloof niksquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh op die manier. Niet al te luid schreeuwen bitte.
Nou nou, ik hield je ook alleen maar een spiegeltje voor.quote:
Polen gaat helaas door.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:31 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Polen was niet eens de moeite om te benoemen?
nee ik zit in mn speelkeldertjequote:
Omdat ze Grieks is?quote:
Welnee johquote:
ja, die Oost-Europese kliek nam ook wel pluspunten mee.quote:
Alsof ik dat niet wist.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ze is half Grieks. Doe je huiswerk eens.
Datquote:
Dat Robert Johnson zijn ziel voor Jan Lul aan de duivel heeft staan te verkopen op dat kruispunt.quote:
Je hoeft niet de nationaliteit te hebben van het land waar je voor uitkomtquote:
Leuk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hm, ben zelf niet echt fan van Nikkie.
jep, en lichtgevende ballen zijn duurquote:
Robert Johnson kent men hier niet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:50 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat
[..]
Dat Robert Johnson zijn ziel voor Jan Lul aan de duivel heeft staan te verkopen op dat kruispunt.
Yep...en SerhatGod heeft al een paar keer San Marino vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hoeft niet de nationaliteit te hebben van het land waar je voor uitkomtZo deed de Canadese Celine Dion ooit mee voor Zwitserland en hebben we nu Amerikaan Flo Rida voor San Marino
Omdat beide ouders Griek zijn en je niet zoals in Frankrijk en Amerika automatisch de Nederlandse nationale krijgt. Maat ik weet verder geen details van haar familie dus misschien heeft ze wel de Nederlandse nationaliteit.quote:
Nikkie praat dan ook het beste Engels van het hele stel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Dale. het volgende:
Ligt het nu aan mij of mag NikkiTutorials echt heel veel presenteren. Je ziet amper de andere presentatoren...
Ja dat camerawerk deed het nummer geen goed.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Keyos het volgende:
Mooi nummertje maar dit beeld is heel ongemakkelijk
En daar is toevallig Edsiel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Dale. het volgende:
Ligt het nu aan mij of mag NikkiTutorials echt heel veel presenteren. Je ziet amper de andere presentatoren...
Ze doet het ook echt uitstekend!quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Dale. het volgende:
Ja, uitstekendquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Nikkie doet het wel erg goed, moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |