abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199514196
Plaatjes heb ik niet maar iedereen een hele goede morgen 8-)

Ik ben vandaag vroeg wakker want naar kantoor. Alleen jammer dat ik nu op 200 meter van de snelweg sta in een woonwijk wachtend op de ANWB met een lekke band :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199514227
Goedemorgen!

Mist met zwaluwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199514259
Goedemorgen!
Wat kut P, hopelijk is ANWB er snel..

Prachtige foto sigme!

Ik heb geen idee waarom ik wakker ben.. sliep rond 1u pas en wekker gaat pas om 7.20. Mag me om 8.15 melden bij de tandarts om spalkje te plakken want die zit los..
Denk dat ik daarna wel weer rijp ben voor bed :+
pi_199514372
Ochtend!

Balen van je lekke band P :D

Hopelijk heeft @Isabeau een beetje kunnen slapen.

En @vlindertje89 de slaap stuk -O-

De mijne is niet stuk maar deze week chronisch tekort. Komt wel weer goed met dit lange weekend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199514392
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80 :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199514429
Ik had nog wel even willen slapen, maar ik ga zo sporten! in de kerk! binnen! net als vroegah! HEUJ
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 07:41:27 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199514469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80 :P
Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199514531
Hoe is het met @Isabeau? en volgt er nader onderzoek vandaag in een écht ziekenhuis?
zijn de belangrijke vragen voor vanmorgen.

Jammer van de start op de vroege ochtend, P!

En yeah voor Lonaa 🏋♀

Vandaag een soort van vrij dagje met kleine klusjes in, rond huis en buitendorps.
Oh ja, ik overweeg een consult bij de logopedist. Na wekenlang hoesten, kuchen, schrapen met name en blaffen 24/7 in december/ januari is de stem stuk, en praat ik geforceerd luid of het is fluisteren en met zingen komt er soms geen klank uit.
Eens vragen wat er aan te doen valt.
pi_199514549
Jeetje, Isa! Wat kut. :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:05:21 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_199514586
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Een prop moet vulkaniseren. Daarna is er geen beperking meer.
Maar met dit weer en direct gaan rijden dan is dit proces nog niet klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199514632
Even een *O* voor Lonaa

En *O* dat de ANWB bestaat! Toch wel super handig als je pech hebt.

Ik heb echt vreselijk slecht geslapen. Steeds wakker. Is het al 8 uur? Nee. Weer proberen te slapen. En dat een aantal keer. Nu aan ontbijt, voor het eerst in lange tijd en dan zo ook even zkh bellen voor afspraken radiologie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199514717
Goedemorgen! Laatste werkdag deze week, en dan weer lang weekend.

Sterkte Isa! Goed dat je het toch hebt laten checken. En hele goede discussie hierg gisteren. Ik werk momenteel met een coach om wat dingen op het werk nog beter aan te kunnen pakken, en ik merk daar ook dat praten met iemand die verstand heeft van praten :+ echt zoveel kan helpen.
pi_199514718
Gaat lekker -O- Dat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen |:( Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe! *O* ), dus nu moet ik wat regelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199514743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker -O- Dat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen |:( Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe! *O* ), dus nu moet ik wat regelen.
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe. 8)7
pi_199514790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:

Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe. 8)7
Ik riep al dat ik naar Assen wilde, maar dat kon echt niet, want was geen Treant. Ik vraag het me af of dat écht niet kan.

Maar goed, vriendin gaat mee met de auto.

Werd overigens 4x doorverbonden. En dat om een afspraak te maken |:( Iedereen klonk wel heel klantvriendelijk, maar dat is het zo niet natuurlijk.

Toen: u moet nuchter zijn. Dat werd me gisteren niet verteld.
...
Ik eet máánden geen ontbijt, want omad dieet. Vanmorgen. Voor. Het. Eerst. In. Maanden. Ontbijt. Ik. Want dat moest met de medicatie _O- Wat een amateuristisch gedoe eigenlijk.

Ik ga die prachtige witte kous maar eens aantrekken en verder aankleden.

En met mijn 2,5 l water op een dag drinken komt het vandaag ook wel goed. Moet een liter water drinken een uur van te voren.
pi_199514929
Gatver Isa, wat naar! -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199514961
Wat een gedoe allemaal Isa -O- sterkte!
pi_199515067
Jeetje wat een gedoe allemaal Isa! Heb je wel kunnen slapen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199515094
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek :o :* Succes zo!

En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills :')

Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
pi_199515125
Heremientiet, @Isabeau! Wat doe je nu weer! Eerst een nier en nu trombose... Blijf toch uit de buurt van ziekenhuizen joh. Veel sterkte met de mallemolen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:05:27 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515130
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.

Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal :+
pi_199515148
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!

Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven :D

Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:07:57 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515151
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek :o :* Succes zo!

En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills :')

Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.

Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:10:05 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515169
quote:
5s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!

[ afbeelding ]

Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven :D
[ afbeelding ]
Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
pi_199515174
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
Uiteraard kunnen ze dat.

Mwoah, dat is wel een redelijk vervelend foutje hoor, en in een medische setting eigenlijk niet één die je zou mogen maken. Gebeurt wel want mensenwerk, maar het heeft meer gevolgen dan het kassabonnetje vergeten mee te geven zullen we maar zeggen. Nuchter of niet nuchter moeten verschijnen kan het verschil maken tussen het wel of niet kunnen uitvoeren van onderzoek of operatie.
pi_199515212
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.

Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal :+
We sturen in Assen ook wel mensen naar de KNO in Hardenberg buiten kantoortijden. Word je ook niet blij van. Dit hele systeem in het noorden is super onprettig. En ja, gelukkig niet naar Stadskanaal. Ik denk dat ik gisteren tegen de ha had moeten zeggen dat ik naar Assen wilde, dan was alle onderzoek etc daar geweest. Maar ja, ik had niks, vond ik :')
pi_199515240
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 20-05-2021 09:22:46 ]
pi_199515335
Isa :o Je had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen :{
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199515375
Konijntjes huppelend op het balkon O+
De moestuinmaatjes van de AH hebben het bezoek van dit olijke paar helaas niet overleefd :@
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:35:03 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa :o Je had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen :{
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Omg inderdaad, nu je het zegt!

Sterkte Isa!
Ik vind het nu toch wel eng klinken ineens :o
pi_199515503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg inderdaad, nu je het zegt!

Sterkte Isa!
Ik vind het nu toch wel eng klinken ineens :o
Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.
(Of werkt statistiek niet zo? :+ )

(Te vroeg? :@ Geintje hè. Het is gewoon kut voor Isa)
pi_199515537
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:26 schreef Candaasje het volgende:
Konijntjes huppelend op het balkon O+
De moestuinmaatjes van de AH hebben het bezoek van dit olijke paar helaas niet overleefd :@
Oja moestuinmaatjes daar moet ik ook nog iets mee doen....
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:43:22 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515579
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.

Ik denk ook eigenlijk niet eens dat ik Janssen krijg, dus sowieso niet reëel
en op zijn best is het dus sowieso voor ons allemaal een eye-opener.
Wel even laten checken als je iets voelt na een vaccin!
pi_199515581
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:

Ik moest lachen hoor! En ik had Janssen, de meeste mensen krijgen Pfizer of Moderna en daar is dit geen bekende (zeldzame!) bijwerking.

Ik denk dat de moestuinmaatjes prima hun doel hebben vervuld: voedsel zijn *O*
pi_199515665
Mijn moestuinmaatjes moeten uitgeplant worden, maar ik weet nog niet hoe ik die 10 spitskoolkiempjes ga losmaken en individueel uitplanten. Anderzijds, als de helft dood gaat heb ik nog steeds best veel spitskool.
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:52:25 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef Tuindier het volgende:
Mijn moestuinmaatjes moeten uitgeplant worden, maar ik weet nog niet hoe ik die 10 spitskoolkiempjes ga losmaken en individueel uitplanten. Anderzijds, als de helft dood gaat heb ik nog steeds best veel spitskool.
En allemaal tegelijk klaar! _O-
pi_199515728
Ik weet ook niet waar ik de plek vandaan moet halen. Ik heb van de moestuintjes nu alleen de peultjes staan. En de wortel en radijs heb ik ook maar in de bak gedaan. Maar zonder verwachtingen, daar geef ik niet zoveel om. Maar ik heb ook nog courgette in potjes staan, maar geen ruimte meer. :')

Ik wil een van m'n bakken voor sperziebonen gebruiken. Maar misschien ben ik iets te enthousiast geweest met sperziebonen binnen in zo'n mini-kas-bak zaaien. Ik was bang dat ze niet allemaal uit zouden komen. Nu heb ik dus 24 sperzieboon-plantjes ofzo. :') Zou dat passen op m'n 1.2 meter breed? :')

De bloemetjes van de AH moestuinmaatjes heb ik gewoon random in m'n tuin gegooid.
pi_199515779
Overigens kwam ik wel tot de conclusie dat ik best een hoop eetbaar in m'n tuin heb. De twee frambozen zijn echt enooooorm, de braam is ook insane, hopelijk dit jaar druiven, kiwi, zwarte bessen en vijgen.

En dan nieuw dit jaar zijn de courgette, koolrabi, knolselderij, tomaten, peultjes, komkommer, rabarber en de nog te planten sperziebonen.

Heel benieuwd. :D Dit is m'n oefen-jaar. Even kijken wat er wel of niet werkt.
pi_199515793
Ik heb gisteren een berg Moestuinmaatjes van Lein gekregen. Ze heeft ze met alle liefde opgekweekt voor me. Vandaag ga ik eens uitzoeken wat ik allemaal heb. Er staan hier ook inmiddels op 5 plaatsen planten. Ik heb een beetje kwijt wat ik allemaal nog heb en waar ik iets mee moet doen. Leuk klusje.
Spoilers!
pi_199515877
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoor :D Ik heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.

Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.

Ik ben beter met wezens met een hartslag geloof ik. :P
pi_199515934
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoor :D Ik heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.

Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.

Deze bakken helpen mij heel erg, in losse bakjes vond ik het ook lastig.

pi_199515935
quote:

Hier ook een barbaar hoor.
Ik had er best veel, maar heb ze allemaal in een grote krat buiten in de tuin staan.
Nooit meer naar omgekeken, iets minder dan de helft is nu uitgekomen.
Heel misschien dat ik ze volgende week ergens in de volle grond zet.
pi_199515971
Oh ik heb trouwens ook citroengras in zo'n bak gedaan. Erg benieuwd of dat gaat lukken. Zou wel awesome zijn. Ondanks dat ik eigenlijk niet teveel dingen wil die ik in de winter naar binnen moet halen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:38:31 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516403
quote:
14s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.
Nee hoor, ik niet :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:41:56 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516454
Hier komt van alles omhoog gepompt maar Koos en Miep hebben de kaartjes door elkaar gezet dus geen idee wat waar staat

Kan rucola zijn, kan spitskool zijn. Handig O+ _O- _O- :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:42:36 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516462
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit klinkt wel weer hilarisch uit jouw mond :D
pi_199516567
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Molo het volgende:
Hier komt van alles omhoog gepompt maar Koos en Miep hebben de kaartjes door elkaar gezet dus geen idee wat waar staat

Kan rucola zijn, kan spitskool zijn. Handig O+ _O- _O- :')
Dat heb ik ook met een paar plantjes. :@ Ik was te lui voor de kaartjes.
pi_199516586
quote:

[..]

Smeerwortel?
pi_199516836
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemen *O* hoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
pi_199516841
sjeesis Isa. Het overkomt je maar moooi...

Ik was in ieder geval blij te zien dat je vanmorgen postte. Hou je ons op de hoogte? :*
pi_199516947
1966 mag nu ook een afspraak maken voor vaccinatie
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:48 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199517000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemen *O* hoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
tof! *O*
pi_199517006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk! Ik heb 1 of 2 keer die dozen gedaan, maar vond er maar merken in zitten die geen push of naamsbekendheid meer eigenlijk.

Vandaag weer eens kijken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199517010
:') Isa, fuck :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199517024
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Smeerwortel?
Vingerhoedskruid (digitalis) was al het goede antwoord!
pi_199517054
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had iets beter moeten lezen. :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:31:16 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199517121
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had het wel gezien *O*
pi_199517328
Ik heb online aangifte gedaan van de diefstal van mijn zuignap _O-
Spoilers!
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:44:59 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199517358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb online aangifte gedaan van de diefstal van mijn zuignap _O-
Benieuwd of ie ooit terug komt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199517465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Benieuwd of ie ooit terug komt.
:D Vast niet. We hadden nog een reserve zuignaphouder dus ik kan weer gewoon navigeren. Maar het is voor de politie belangrijk om dit soort dingen te weten dus ik ben niet te beroerd om hen op de hoogte te stellen. Dat online aangifte doen gaat hartstikke makkelijk, handig hoor.
Spoilers!
pi_199517723
Isa wat een gek*t dat je niet in je eigen ziekenhuis kan! Meldt je dan wel dat je er werkt? Dat gaat bij ons altijd zo fijn, je noemt je naam en waar je werkt en zegt dat je ingepland wil worden.. meestal nog met voorrang ook.
Nou ja, ritje Emmen dan maar. Sterkte!
Gedoe en spannend.

De moestuinmaatjes. Die krijgt zoon F a.s. maandag. Gewoon nog in doosje verzameld. :D Dus hij moet nog helemaal beginnen.. geen idee of dat erg is? Allemaal wat later dan.
Ze hadden voor ze verhuisden naar huis met tuin een flatje 3 hoog achter en 2 volkstuinen. Was er toen erg druk mee maar wel de liefde voor tuinieren gekregen. (alleen zoon geloof ik, rest niet :D )
Nu heeft ie dus een tuin, veel tegels door woningbouw aangelegd, hadden ze een stuk zelf met gras gemaakt en een border.... is het nu weer helemaal betegeld want er moet een zithoek komen met een afdak.
-O-
Ik doe :X maar vind het wel zonde. Onderhoudsarme tuin dus. #twitter.
Hopelijk zetten ze veel bakken neer met blommen.
pi_199517776
Salaris van mijn liefste is uitbetaald, die heeft wat veel gewerkt, rare tijden, lange dagen etc. Altijd maar afwachten wat ze daarvan ook werkelijk betalen.
Maar holy guacamoly :o hij is betaald! Voor het eerst in 20 jaar dat hij in een maand meer betaald krijgt dan ik, wát een boel.
pi_199517818
Lekker *G*

Hier zijn de eerste echt kleine pensioentjes binnen + aow voor g.
Sprokkel sprokkel sprokkel.. er moeten er nog 2 binnenkomen en dan weten we wat zijn vaste inkomen is voortaan.
Hij heeft dan 5 pensioentjes en 1 aow dus.
Ik zal er in 26 1 hebben en 1 aow.

Het is voor ons in ons hoofd echt 'wennen' dat we echt al zo 'oud' zijn, idioot gewoon :o

Overigens is het maar goed dat ik ook werk :D
pi_199518429
quote:

[..]

Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.

Eigenlijk zei je ook zoiets hè.
Maar geen idee hoe vingerhoed eruit ziet. Dus bloei gaat mij niet helpen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199518473
quote:

Ik heb er denk ik nog 20 in een krat liggen. Kan altijd erger.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199518495
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Smeerwortel?
*;
pi_199518526
Hoe is het met Isa?
pi_199518762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe is het met Isa?
F5F5 ben jij er ook zo mee bezig? Ik ook.
Bij alles wat ik doe vandaag op de achtergrond van mijn gedachten.
pi_199518853
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.

Eigenlijk zei je ook zoiets hè.
Maar geen idee hoe vingerhoed eruit ziet. Dus bloei gaat mij niet helpen.
Vingerhoedjes:

Vingerhoedskruidbloem:
pi_199518856
Hier ook een soort F5 op de ipad, maar nog geen isanieuws.
pi_199518915
Ja, ik ga in gedachten vaak naar Drenthe vandaag....
pi_199518971
Ze zal niet direct uitslag hebben denk ik.. maar het kán wel.

Lekker naar de bieb zo *G* Weer open! Zelf boeken uitzoeken!
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:32:47 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519094
Hmmm lees je eerst Isanieuws, om vervolgens te kunnen komen melden dat ik a.s. woensdag m'n 5G chip geimplanteerd krijg (Moderna)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199519112
Jongens, reuze lief dat jullie zorgen hebben om Isa. Maar ze is jong en gezond en ziekenhuizen zijn zo traag als poep. Isa kennende zal ze jullie gerust komen stellen als er nieuws is. Tot die tijd is geen bericht, goed bericht :*
pi_199519212
Haat @ TT @ Patrick Lodiers :')

* DancingPhoebe kijkt nu leven voor de dood
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:42:49 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519226
Ik vertelde mijn vriend over Isa, alleen toen had ze ineens een Trombone _O-
Wel mooi, was gewoon in een gesprek dus geeneens autocorrect.
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:43:28 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat @ TT @ Patrick Lodiers :')

* DancingPhoebe kijkt nu leven voor de dood
Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.
pi_199519250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.
Ja volgens mij is dat ook niet elke week ofzo... Ik was het ook even kwijt iig!
pi_199519272
Ik ben nu op Tweakers topics over zelfbouw aan het doorworstelen. Dat is zeg maar net zo interessant als een slowchat van 3 jaar geleden teruglezen :') . Maar beetje inlezen schijnt belangrijk te zijn :P
pi_199519498
Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pot. Ik herhaal: Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pad.

Wel fijn dat de natuur 3 weken achterloopt, want dat doe ik ook in de moestuin :')
pi_199519572
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pot. Ik herhaal: Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pad.

Wel fijn dat de natuur 3 weken achterloopt, want dat doe ik ook in de moestuin :')
Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaam
pi_199519584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaam
Ja. Nou. Ja. Het is nog niet echt "Het jaar van de tomaat". :')

F. had van de winter nog wel gevraagd of ie afdakje oid moest bouwen voor de tomaten maar toen uh, zei ik dat dat niet hoefde als je keek naar de aflopen jaren.

Nu moeten ze het er maar mee doen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:12:45 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519605
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. had van de winter nog wel gevraagd of ie afdakje oid moest bouwen voor de tomaten maar toen uh, zei ik dat dat niet hoefde als je keek naar de aflopen jaren.

Nu moeten ze het er maar mee doen.
Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199519621
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:10 schreef sigme het volgende:
Salaris van mijn liefste is uitbetaald, die heeft wat veel gewerkt, rare tijden, lange dagen etc. Altijd maar afwachten wat ze daarvan ook werkelijk betalen.
Maar holy guacamoly :o hij is betaald! Voor het eerst in 20 jaar dat hij in een maand meer betaald krijgt dan ik, wát een boel.
Zit daar ook geen vakantiegeld bij?
pi_199519635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?
Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben. :@

Het gros ziet er gezond uit. Een aantal hebben wel beste knauw gehad de afgelopen weken, maar bijna allemaal hebben ze al bloemtrossen en er is her en der een bloem. :Y
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:16:02 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519648
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben. :@

Het gros ziet er gezond uit. Een aantal hebben wel beste knauw gehad de afgelopen weken, maar bijna allemaal hebben ze al bloemtrossen en er is her en der een bloem. :Y
Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgt :P :P
pi_199519665
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, reuze lief dat jullie zorgen hebben om Isa. Maar ze is jong en gezond en ziekenhuizen zijn zo traag als poep. Isa kennende zal ze jullie gerust komen stellen als er nieuws is. Tot die tijd is geen bericht, goed bericht :*
Ja hé jij. Nu op npo1 de herhaling van de kade met zicht op de Erasmusbrug en weer een stukje kade. w/
@Lucky_Strike
pi_199519670
Vraagje aan de medischschurkende skullies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199519671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgt :P :P
Ik heb al bruine vlekken in mn blaadjes. :7

Voordeel aan de enorme wind morgen is dat ze wel snel droogwaaien ;( Ofzo ;(
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:19:39 #90
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199519694
Sterkte Isa :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:20:48 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien? Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?
pi_199519714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
Drie dagen eerder verlagen kan ook wel ;)
pi_199519715
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien?
Nein, wellek?
pi_199519718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Drie dagen eerder verlagen kan ook wel ;)
*O*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:21:35 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nein, wellek?
Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?

https://www.tvgids.nl/tv/the-psychedelic-drug-trial/110390191
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:22:04 #96
13783 Anthraxx
pi_199519727
Ik heb net mijn Pfizer gehad. Was allemaal goed geregeld. En vrolijke mensen die je verder helpen. Daar word je toch weer een stuk blijer van :).

Anna krijgt een andere functie en ze stopt bij de slachthuizen en gaat door met dierenwelzijn binnen de organisatie :). Dus we hebben maar gebak gehaald om te vieren.
pi_199519755
Hai, ik kom even onbeleefd zonder goeie bijlees binnenbanjeren voor een grote dikke BETERSCHAP voor @Isabeau :* :*

Is onze bovenstebeste Isa inenen onderdeel van de statistiekjes in het nieuws! :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_199519772
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Vingerhoedjes:
[ afbeelding ]

Vingerhoedskruidbloem:
[ afbeelding ]
Hmm, is dat niet dat moorddadig giftig spul? Dan was het me slechts even ontschoten.
pi_199519791
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kas *)
pi_199519809
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kas *)
Ik heb geen kas

Also, al 2 uit 3 overleden Poblano's en de derde is aangevreten.
En ook mijn 4 aubergines zijn jummie-slakken-voer. ;(

Slakken ;(
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:31:47 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519829
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb geen kas

Also, al 2 uit 3 overleden Poblano's en de derde is aangevreten.
En ook mijn 4 aubergines zijn jummie-slakken-voer. ;(

Slakken ;(
Heb nu toch maar escar-go besteld, ben het zat dat ze mijn hele zooi opvreten :(
pi_199519831
Ja de peper en aubergine vinden ze stukken lekkerder :Y

Ik heb er wel een stuk of 30 vermoord, maar het mag nog niet baten.
pi_199519832
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net mijn Pfizer gehad. Was allemaal goed geregeld. En vrolijke mensen die je verder helpen. Daar word je toch weer een stuk blijer van :).

Anna krijgt een andere functie en ze stopt bij de slachthuizen en gaat door met dierenwelzijn binnen de organisatie :). Dus we hebben maar gebak gehaald om te vieren.
Dat is 2x goed nieuws :D
pi_199519835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb nu toch maar escar-go besteld, ben het zat dat ze mijn hele zooi opvreten :(
Ben je niet bang dat de hond het opvreet?
pi_199519843
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:31 schreef Vanyel het volgende:
Ja de peper en aubergine vinden ze stukken lekkerder :Y

Ik heb er wel een stuk of 30 vermoord, maar het mag nog niet baten.
Ja, ik ook. Ik vermoord ze ook met overgave. Maar er zijn zoveel vochtige donkere hoekjes. En ze zijn soms ook echt tiny maar veten dan wel 2 aubergine bladeren in 1 nacht. :(
pi_199519848
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?

https://www.tvgids.nl/tv/the-psychedelic-drug-trial/110390191
*O*

Ik ben hier over aan het lezen
SPOILER
pi_199519849
Ik wist niet wat er met Isa was dus even snel vorige topic bijgelezen. Bah, Isa -O- Succes daar in het ziekenhuis :*
pi_199519855
En ik heb een losse vulling in mijn kies achterin (eet ook echt lekker...not :P ). Net de tandarts gebeld en ik mag over ruim een maand langskomen. Eerder hadden ze geen plek _O-
pi_199519865
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wist niet wat er met Isa was dus even snel vorige topic bijgelezen. Bah, Isa -O- Succes daar in het ziekenhuis :*
Ik werkte met een handig chatprogramma, waarbij je aantekeningen over personen kwijt kon in de rechterbalk, zolang dat actueel is. Ik vind dat SC's dat ook moeten hebben :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:36:12 #110
13783 Anthraxx
pi_199519869
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb een losse vulling in mijn kies achterin (eet ook echt lekker...not :P ). Net de tandarts gebeld en ik mag over ruim een maand langskomen. Eerder hadden ze geen plek _O-
Het is geen spoed? :o
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:36:22 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat was ook de essentie: anders kijken naar de -oorzaak-
pi_199519878
* DancingPhoebe noteert in zijbalk P, heeft +/- tot 20 juni brokkeltand
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:37:46 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519883
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat de hond het opvreet?
Deze is niet giftig voor je huisdier, dus daarom deze inderdaad.
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:37:53 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199519886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben inmiddels 2 pompoenplanten en 8 bonenplanten kwijt. Dit is niet meer eerlijk delen.
Spoilers!
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:38:36 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199519893
ik wil een spiraaltje laten zetten.. ik mag eind july misschien langs komen :o
het is toch wat met de zorg nu :P
pi_199519903
Bij mij schimmelde de hele flikkerse boel door en toen heb ik het weggegooid *O*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:05 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199519906
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Bij de huisarts? :o
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:06 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben inmiddels 2 pompoenplanten en 8 bonenplanten kwijt. Dit is niet meer eerlijk delen.
Nee precies, ze vreten ineens aan dingen waar voorheen nooit aan gevreten werd.
pi_199519909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij schimmelde de hele flikkerse boel door en toen heb ik het weggegooid *O*
Ik weet niet zo goed welke boel je nou precies bedoeld en ik ben er van in de war.
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:38 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519912
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed welke boel je nou precies bedoeld en ik ben er van in de war.
same _O-
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:38 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199519913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee precies, ze vreten ineens aan dingen waar voorheen nooit aan gevreten werd.
Dit klinkt heel snoezig erotisch
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:39 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519915
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Heb je eventueel even geinformeerd via je verzekeraar of het vlotter elders kan?
pi_199519921
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Behehe, mn moestuinmaten :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:40:20 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519922
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit klinkt heel snoezig erotisch
Nu je het zegt _O-
pi_199519925
Maak de tuin egelvriendelijk, die zijn dol op slakken. Eenden overigens ook, maar die zijn wat moeilijker in je tuin te krijgen/houden geloof ik :P

@Barreltje : bij de gyn dan? :o
pi_199519945
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als het geen zeer doet en je niet langzaam sterft, zeker niet, is mijn ervaring :')

Ik heb een werkdag in het weekend op lidocaïnespray overleefd :@ (die kent Anna vast ook wel voor het intuberen van dieren) omdat mijn kiespijn ook niet als spoed werd gezien. Ik viel ongeveer flauw.
pi_199519946
quote:
Elke ochtend even bellen of er toevallig een afzegging is geweest waardoor er plekje vrij is gekomen!

Ik belde dinsdag omdat spalkje los en kon vrijdag terecht, maar belde woensdag nog een keer omdat ik op dat tijdstip vrijdag een werkafspraak had staan die ik moeilijk kan verzetten, en kon toen vanochtend vroeg al. Zeker nu verkoudheid al reden is om afspraak af te zeggen, best de moeite waard.

En verder kut van de losse vulling natuurlijk!
pi_199519964
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hmm, is dat niet dat moorddadig giftig spul? Dan was het me slechts even ontschoten.
Je hebt duidelijk het belangrijkste onthouden ^O^
pi_199519990
quote:
Tandartsen zitten echt kneitervol idd. Ik heb 2 weken geleden gebeld of ik op controle kon komen.... afspraak gekregen in oktober 8)7
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:50:13 #130
13783 Anthraxx
pi_199519998
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als het geen zeer doet en je niet langzaam sterft, zeker niet, is mijn ervaring :')

Ik heb een werkdag in het weekend op lidocaïnespray overleefd :@ (die kent Anna vast ook wel voor het intuberen van dieren) omdat mijn kiespijn ook niet als spoed werd gezien. Ik viel ongeveer flauw.
Kiespijn vind ik al 1 van de ergere vormen van pijn, om een 1 of andere reden. Stel sadisten :+
pi_199520023
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Maak de tuin egelvriendelijk, die zijn dol op slakken. Eenden overigens ook, maar die zijn wat moeilijker in je tuin te krijgen/houden geloof ik :P

@:Barreltje : bij de gyn dan? :o
Wij hebben hier allemaal afgesloten tuinen. Oke, nu even niet want schutting kapot, maar ik zie niet hoe ik een egel in mijn tuin krijg.
Niet-netjes-met-hoekjes-en-dingen-zonder-tegels is het al.
pi_199520024
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Kiespijn vind ik al 1 van de ergere vormen van pijn, om een 1 of andere reden. Stel sadisten :+
Oh absoluut :Y . Brrr
pi_199520036
O ja ik bedacht me dat ik vanmorgen nog even iedereen had willen bedanken die de discussie al voor me gevoerd had slash de behandeling al verzorgd had O+ Maar ik viel weer in slaap *O*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:54:02 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199520042
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wij hebben hier allemaal afgesloten tuinen. Oke, nu even niet want schutting kapot, maar ik zie niet hoe ik een egel in mijn tuin krijg.
Er is een egels topic toch? In FAU ?
pi_199520086
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ah, detail. Bestaan er geen schuttingen met doorkruipgaatjes voor egels? O+ Gat in de markt!
pi_199520095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er is een egels topic toch? In FAU ?
Ja, volgens mij geopend toen door Disana. Was heel leuk! Maar zij is inmiddels overleden.
pi_199520142
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, detail. Bestaan er geen schuttingen met doorkruipgaatjes voor egels? O+ Gat in de markt!
Ik vind egels wel echt heel gaaf. O+ In vorige tuin hadden we er ook 1 die af en toe op bezoek kwam, als je niet uitkeek stapte je erop 's avonds.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:03:27 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199520158
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind egels wel echt heel gaaf. O+ In vorige tuin hadden we er ook 1 die af en toe op bezoek kwam, als je niet uitkeek stapte je erop 's avonds.
Wij hadden er vroeger altijd 1 in de tuin, alleen die ging ook in een soort open schuurtje liggen slapen ofzo
En dan piste hij alle tuinkussens onder.
Dus de egel werd sindsdien geweerd uit de tuin ;(
pi_199520178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hadden er vroeger altijd 1 in de tuin, alleen die ging ook in een soort open schuurtje liggen slapen ofzo
En dan piste hij alle tuinkussens onder.
Dus de egel werd sindsdien geweerd uit de tuin ;(
Je had ook de tuinkussens ergens anders neer kunnen leggen?

Bij mijn eerste vriendje thuis woonde er ook 1 in de tuin, (of naja, tuin was onderdeel van zijn territorium want die is Heel Groot van egels :o ) die kwam ook gewoon bij je rondscharrelen als je in de tuin zat. O+
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:05:24 #140
13783 Anthraxx
pi_199520183
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een gat van 13x13cm in je schutting moet genoeg zijn om ze je tuin in te krijgen, volgens de egel tuintips :).
pi_199520189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Een gat van 13x13cm in je schutting moet genoeg zijn om ze je tuin in te krijgen, volgens de egel tuintips :).
Ja, maar waar vandaan dan? Ik bedoel, alle andere tuinen zijn dan nog steeds afgesloten. :D Ik neem aan dat zo'n gat niet maakt dat ze ineens *poef* ontstaan. :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:06:49 #142
13783 Anthraxx
pi_199520209
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar waar vandaan dan? Ik bedoel, alle andere tuinen zijn dan nog steeds afgesloten. :D Ik neem aan dat zo'n gat niet maakt dat ze ineens *poef* ontstaan. :D
Ah, ik dacht dat je ook een schutting aan een openbaar pad ofzo had :). Maar je bent compleet ingesloten?
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:07:25 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199520214
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je had ook de tuinkussens ergens anders neer kunnen leggen?

Bij mijn eerste vriendje thuis woonde er ook 1 in de tuin, (of naja, tuin was onderdeel van zijn territorium want die is Heel Groot van egels :o ) die kwam ook gewoon bij je rondscharrelen als je in de tuin zat. O+
Dit was vroeger bij mijn ouders dus nog, en mams was niet zo van beestjes _O-
dus dat was ondenkbaar.
pi_199520219
Bij mijn ouders zat/zit er ook vaak een. Ook ooit eentje met jongen O+ Deel van de tuinen zijn ook wel dicht, maar ze komen dan toch ergens uit het gemeentegroen vandaan ofzo :Y

In het dierenziekenhuis lag er ook eentje in de opname trouwens. Die moest even aansterken en dan door naar de opvang begreep ik.
pi_199520239
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat je ook een schutting aan een openbaar pad ofzo had :). Maar je bent compleet ingesloten?
Ja, ik heb wel schutting aan een pad. Dat pad wordt afgesloten door andere schuttingen+poorten tot op de grond.

Ik denk dat het vruchteloze bedoeling wordt, een gat in de schutting.
pi_199520395
Alles goed hoor. Onderzoekjes gehad. Moest nog even wachten in de wachtkamer. Mocht even later naar huis. Dus ga er vanuit dat er een radioloog even heeft meegekeken en die zag blijkbaar niets levensbedreigends en dan kan je gaan.

Echo laborante vroeg nog of er ook bijzonderheden met/in mijn buik waren.
Ik direct: Nee.

(even stilte)

Ik: oh ja, ik heb maar 1 nier.

Vond ze erg handig om te weten wat het zoeken betreft.
pi_199520411
En ik heb nu een jarratelgordel om, want die stomme kous blijft afzakken :') Sexy is het zo niet echt.
pi_199520419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Alles goed hoor. Onderzoekjes gehad. Moest nog even wachten in de wachtkamer. Mocht even later naar huis. Dus ga er vanuit dat er een radioloog even heeft meegekeken en die zag blijkbaar niets levensbedreigends en dan kan je gaan.

(even stilte)

:D
pi_199520478
En nu dan Isa? Klaar en done of hoe loopt zoiets?
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:28:43 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199520492
quote:

(even stilte)

"Mevrouw, komt u even mee naar mijn spreekkamer. We moeten iets serieus met u bespreken; bent u zich bewust dat u slechts 1...."
pi_199520512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu dan Isa? Klaar en done of hoe loopt zoiets?
Begin volgende week internist en ik geloof dat de spoedarts nog iets zei over 'tijdelijke steunkous' en er wordt nog één op maat gemaakt. Voor mij hoeft het niet _O- En dan nog minstens 3 maanden medicijnen slikken, in mijn geval xarelto.
pi_199520514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:28 schreef fietsie het volgende:

"Mevrouw, komt u even mee naar mijn spreekkamer. We moeten iets serieus met u bespreken; bent u zich bewust dat u slechts 1...."
_O-

edit: dan verschrikt iets roepen over die vakantie in Mexico toen ik plots wakker werd met een flink litteken!
pi_199520519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Begin volgende week internist en ik geloof dat de spoedarts nog iets zei over 'tijdelijke steunkous' en er wordt nog één op maat gemaakt. Voor mij hoeft het niet _O- En dan nog minstens 3 maanden medicijnen slikken, in mijn geval xarelto.
Urrrrgh, is te overzien allemaal maar leuk is anders!
pi_199520538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

Urrrrgh, is te overzien allemaal maar leuk is anders!
En ze zoeken dus nog uit wat eventueel de oorzaak is geweest, wan tje kan wel een aanname doen, maar er zijn nog diverse andere (nare!) oorzaken die je wilt uitsluiten. Ze hebben ook geprikt op lupus.

donderdag 20 mei 2021 @ 15:35:09 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199520584
Ahjakkes ik ben vergeten ham in huis te halen voor de asperges...
pi_199520585
quote:

(even stilte)

Bij zo’n vraag moet ik ook even nadenken :)

Je mocht naar huis w/

Tja, die kous is for a better purpos.
Krijg je er wel twee, als de ander in de was zit en moet drogen.
(Jarenlang de steunkousen gewassen van sch.ma.)

En gebak voor Anna w/ Zij is er wel blij mee om te switchen?
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:40:02 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199520651
Heeft er iemand een advies voor een goed stil draadloos toetsenbord?

Ik heb mijn Trust na 2 weken mogen afschrijven...
pi_199520666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze zoeken dus nog uit wat eventueel de oorzaak is geweest, wan tje kan wel een aanname doen, maar er zijn nog diverse andere (nare!) oorzaken die je wilt uitsluiten. Ze hebben ook geprikt op lupus.

[ afbeelding ]
Zijn ze wel al voorbij het what if it is toch lupus punt?
pi_199520690
Ik ben mn huis aan het deep cleanen... Alleen wel zo langzaam dat wanneer ik op de helft ben het begin weer goor is :')
pi_199520693
O ja, grote schoonmaak is dat.
pi_199520714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:40 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand een advies voor een goed stil draadloos toetsenbord?

Ik heb mijn Trust na 2 weken mogen afschrijven...
Appel spul hiero.
Vind het wel leuk als ik hoor hoe medewerkers aan de andere kant gegevens hoor inkloppen en daarbij praten. En dan terugvragen of ik het heb gehoord, of ik akkoord ben.
En dan blijkt de volgende dag bij nabellen, dat er niks is gebeurd. Na 2 verbroken gesprekken met de WOZ centrale.

Nu zie ik iemand een ui fijnsnijden op tv. ( nee, ik loop erlangs en zit niet de hele middag aan de buis, so what).
De ui: eerst verticaal, dan horizontaal en dan snijden.
De horizontale snede x 2/3 x sla ik over en tada: snippers.
Hoe doen jullie dat?
pi_199520756
quote:

[..]

[ afbeelding ]
House O+

Fijn dat je voor nu iig gewoon naar huis mag enzo. Wel goed dat ze idd wel nog zoeken naar oorzaak!
pi_199520759
@DP. wat fijn, dat je inmiddels kunt afbouwen van de meds.
En heb je dan inmiddels een andere baan dan degene waarvan je nog meer depri werd?

Succes met de Voorjaarsschoonmaak. w/ ( je woont er net?)
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:49:37 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199520771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij de huisarts? :o
Nee bij de gyn..want als je nooit een kind gebaard hebt moet je naar de gyn.... }:|
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:50:01 #165
13783 Anthraxx
pi_199520778
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Appel spul hiero.
Vind het wel leuk als ik hoor hoe medewerkers aan de andere kant gegevens hoor inkloppen en daarbij praten. En dan terugvragen of ik het heb gehoord, of ik akkoord ben.
En dan blijkt de volgende dag bij nabellen, dat er niks is gebeurd. Na 2 verbroken gesprekken met de WOZ centrale.

Nu zie ik iemand een ui fijnsnijden op tv. ( nee, ik loop erlangs en zit niet de hele middag aan de buis, so what).
Hoe doen jullie dat?
Eerst verticaal, dan horizontaal en dan snijden.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:50:56 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199520794
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je eventueel even geinformeerd via je verzekeraar of het vlotter elders kan?
Ik heb geen nlse verzekeraar meer.. ;)
Ik ga idd ook hier kijken of het sneller kan hier..
pi_199520801
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Eerst verticaal, dan horizontaal en dan snijden.
Kijk eens wat e gebeurt als je horizontaal overslaat: tada snippers. w/
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:51:31 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199520809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee bij de gyn..want als je nooit een kind gebaard hebt moet je naar de gyn.... }:|
In je nieuwe land zeker?
hier was de gyn trouwens ook snel maar wel een buiten het ziekenhuis. Scheelde hier in ieder geval flink.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:52:37 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199520830
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

O+
pi_199520846
Kringloop geweest voor potjes voor mn pannenkoekenplantbabys.
Deze is voor schdochter 😀

pi_199520896
Goed dat er verder onderzoek gedaan wordt @Isabeau en je jarretels :D
Tot hoe ver komt je steunkous? Ik vond die hele hoge een ramp :X
Hoe voel je je ?
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:57:30 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199520907
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:53 schreef Blues het volgende:
Kringloop geweest voor potjes voor mn pannenkoekenplantbabys.
Deze is voor schdochter 😀

[ afbeelding ]
Wat een leuk idee!
pi_199520910
Binnenpotjes Blues, binnenpotjes!!
pi_199520927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnenpotjes Blues, binnenpotjes!!
Ja dat zoekt ze zelf maar uit. Ze krijgt 'm zo en als ze wil verpotten be my guest.
:P
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:58:41 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199520929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:22 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nu een jarratelgordel om, want die stomme kous blijft afzakken :') Sexy is het zo niet echt.
Mijn kous bleef het best zitten als ik een corrigerende onderbroek met pijpjes droeg.
Spoilers!
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:59:53 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199520939
quote:

[..]

Gewoon liegen dat je een kind gebaard hebt joh

:+

Wat een onzin weer dit :D
pi_199520940
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mijn kous bleef het best zitten als ik een corrigerende onderbroek met pijpjes droeg.
Uiteindelijk hoefde ik niet meer steunkousen te dragen... en de dame die ze aan ging meten vond hele hoge onzin.. tot aan knie was genoeg zei ze :?
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:01:22 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199520953
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Appel spul hiero.

Hoe doen jullie dat?
Zakje open, uitschudden, klaar :+
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:03:45 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199520977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:59 schreef Blues het volgende:

[..]

Uiteindelijk hoefde ik niet meer steunkousen te dragen... en de dame die ze aan ging meten vond hele hoge onzin.. tot aan knie was genoeg zei ze :?
Mijn probleem bevond zich op mijn bovenbeen, vandaar.

@fietsie, mijn Logitech is fijn. Er staat K400+ op de achterkant. Wij gebruiken hem op de bank, om de pc onder de tv te bedienen.
Spoilers!
pi_199520989
Zo, de dag ik ik vreesde is gekomen

SPOILER
pi_199520998
quote:

[..]

Is dat in je andere land? Want hier haal ik em gewoon bij de huisarts...
pi_199521006
Jongens, waar zouden jullie de sleutel van de berging laten?
Of de fietssleutel van vriend, want daar zit ook een sleutel van de berging aan vast. En die sleutelbos zijn we dus ook kwijt :')

Laatste keer dat we de sleutel hebben gehad was na het kamperen (weekend 24 april). Ik heb geloof ik alle jassen, vesten en tassen al gehad. Zo nog eens in de bak met kampeerspullen kijken, en in de auto.
pi_199521019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
Oh wat shit Kaatje :{
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:07:40 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199521026
quote:

SPOILER
Oh shit Kaat :'(
Spoilers!
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:08:04 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199521030
quote:

SPOILER
KUT!
balen dit!
pi_199521034
Hoe groot is je probleem hiermee Kaat?
SPOILER
pi_199521039
quote:

[..]

Oh dat had mijn zus ook in Oostenrijk. Die kreeg gelijk een inwendige echo, en dat was niet eens voor een spiraaltje. Maar puur omdat de gyn over alle anticonceptie gaat.
pi_199521051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Heel misschien heel krap.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:10:19 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521063
quote:

SPOILER
Wat een klotebericht zeg :{
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:10:38 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199521066
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat had mijn zus ook in Oostenrijk. Die kreeg gelijk een inwendige echo, en dat was niet eens voor een spiraaltje. Maar puur omdat de gyn over alle anticonceptie gaat.
Op zich ook wel een goed iets. Er kan van alles aan de hand zijn waardoor bepaalde anticonceptie helemaal geen goede keus zou zijn. Maar wel gedoe.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:14:05 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521098
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Op zich ook wel een goed iets. Er kan van alles aan de hand zijn waardoor bepaalde anticonceptie helemaal geen goede keus zou zijn. Maar wel gedoe.
Grootste gedeelte van die redenen zie je echter niet via die echo. :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:16:24 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199521126
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Grootste gedeelte van die redenen zie je echter niet via die echo. :D
Oh, dat wist ik niet! Dan heeft het ook weinig toegevoegde waarde _O-
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:17:28 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199521139
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

@:fietsie, mijn Logitech is fijn. Er staat K400+ op de achterkant. Wij gebruiken hem op de bank, om de pc onder de tv te bedienen.
Thnx, ff kijken.
pi_199521181
quote:

SPOILER
Oh shit Kaatje wat een rotnieuws joh! Wat lullig! Hopelijk vind je toch nog iets in t bedrijf of een kruiwagen?
pi_199521387
oh shit zeg, Kaatje! Wat een balen zeg....
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:40:52 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

In je nieuwe land zeker?
hier was de gyn trouwens ook snel maar wel een buiten het ziekenhuis. Scheelde hier in ieder geval flink.
Nope in nl..
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:41:30 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nope in nl..
Huh wat? :D :D :D :D :D

Werkelijk nog nooit gehoord dat
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:41:53 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521465
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon liegen dat je een kind gebaard hebt joh

:+

Wat een onzin weer dit :D
Het is ehmm complicated _O-
pi_199521468
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:

Bij zo’n vraag moet ik ook even nadenken :)

Je mocht naar huis w/

Tja, die kous is for a better purpos.
Krijg je er wel twee, als de ander in de was zit en moet drogen.
(Jarenlang de steunkousen gewassen van sch.ma.)

En gebak voor Anna w/ Zij is er wel blij mee om te switchen?
Ik heb er nu al twee! Ik zei vrolijk 'oh handig, ook voor links!' - maar blijkbaar was dat niet de bedoeling :+
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:42:38 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199521475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nope in nl..
Huh wat gek dan!
Dan zou je kunnen kijken naar zo'n vrouwencentrum, die zitten buiten het ziekenhuis en hebben vaak eerder plek. (en goedkoper dan in het ziekenhuis)
Was hier binnen paar weken aan de beurt.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:42:44 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521476
quote:

SPOILER
Ohnee Kaat! :o
pi_199521477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:56 schreef Blues het volgende:
Goed dat er verder onderzoek gedaan wordt @:Isabeau en je jarretels :D
Tot hoe ver komt je steunkous? Ik vond die hele hoge een ramp :X
Hoe voel je je ?
Goed. Geirriteerd met mijn lijf. De steunkous komt tot halverwege mijn dijbeen. Zakt dus af zonder jarratels.
pi_199521482
Kaat ;( :*
pi_199521487
quote:

SPOILER
Fuck. Dat is wel extra rot op die leeftijd.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:44:21 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521494
Mooi verhaal dit

Koos had AH gebakjes gekocht.

Staat op:
quote:
AH loopt in met respect voor mens, dier en natuur en steunt duurzame teelt met Rainforest Alliance gecertificeerde producten. Ah.ml/duurzaam
Ingrediëntenlijst:
quote:
plantaardig vet (palm)
8)7

Alleen de cacaoboter, waar er maar een minibeetje van in zit, is onderdeel van de duurzame bladiebla Rainforest Alliance :') :') :') :') :') :')

Echt hoor, veeg me maar weer op :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:45:05 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521508
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Huh wat? :D :D :D :D :D

Werkelijk nog nooit gehoord dat
Mja eerder een koper spiraaltje gehad en die werd toen eerst door de huisarts geprobeerd en daarna toch door naar de gyn.. deze huisarts heeft gewoon vanzelf al de policy dat je maar meteen naar de gyn gaat
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:45:50 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521517
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is ehmm complicated _O-
Ja dacht dat het in Denemarken was

Je huisarts kan je niet naar een andere huisarts die het wel doet of een verloskundige verwijzen?
Die laatsten doen het ook vrij vaak namelijk. Beetje gek idee wellicht, maar best wel baarmoederexperts dat :+
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:46:19 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521523
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:44 schreef Molo het volgende:
Mooi verhaal dit

Koos had AH gebakjes gekocht.

Staat op:
[..]

Ingrediëntenlijst:
[..]

8)7

Alleen de cacaoboter, waar er maar een minibeetje van in zit, is onderdeel van de duurzame bladiebla Rainforest Alliance :') :') :') :') :') :')

Echt boek, veeg me maar weer op :')
Marketing O+
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:26 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199521535
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Je huisarts kan je niet naar een andere huisarts die het wel doet of een verloskundige verwijzen?
Die laatsten doen het ook vrij vaak namelijk. Beetje gek idee wellicht, maar best wel baarmoederexperts dat :+
Ja daar ga ik het nu dus maar vragen .. ik oet ook nog een uitstrijkje doen.. hier EN in Nl.

Zouden ze de resultaten kunnen delen met elkaar denk je?
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:28 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521536
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Fuck. Dat is wel extra rot op die leeftijd.
Eerlijk gezegd vind ik ervarener secretaresses alleen maar fijner werken. Ik zie dat ook om me heen dus zie het niet somber in voor haar ^O^
pi_199521545
Ik wilde voor mevr Anthraxx en haar nieuwe functie jompelen *O* want dat is gewoon super tof!

Maar het nieuws van Kaatje is een stuk minder vrolijk -O- Jeetje. En ik dacht dat je zoveel deed en regelde en....dat is toch veel duurder als ze dat allemaal zelf moeten doen :{
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:48:30 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199521556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik dus, de verloskundige!
Haha godsamme, maar goed. Daar was ik laatst ook en die doen het echt heel anders dan de huisarts en inderdaad experts ook.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:48:45 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja daar ga ik het nu dus maar vragen .. ik oet ook nog een uitstrijkje doen.. hier EN in Nl.

Zouden ze de resultaten kunnen delen met elkaar denk je?
Als ze willen kan alles. Geautomatiseerd, dat zeker weten niet :+
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:49:52 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde voor mevr Anthraxx en haar nieuwe functie jompelen *O* want dat is gewoon super tof!

Maar het nieuws van Kaatje is een stuk minder vrolijk -O- Jeetje. En ik dacht dat je zoveel deed en regelde en....dat is toch veel duurder als ze dat allemaal zelf moeten doen :{
Ja die Anna! ^O^

En klopt, daarom nemen ze over ik gok 2,5 jaar weer een nieuwe Kaatje aan
Zo gaat dat
pi_199521587
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:48 schreef Molo het volgende:

Als ze willen kan alles. Geautomatiseerd, dat zeker weten niet :+
Ik kreeg ooit van een patiënt een brief van een Spaans ziekenhuis in mijn handen gedrukt en dacht heel eventjes 'shiiiit! Ik kan geen Spaans!'. Maar, alles was super eenvoudig te lezen, want de medische terminologie vrijwel hetzelfde _O_
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:50:39 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199521592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg ooit van een patiënt een brief van een Spaans ziekenhuis in mijn handen gedrukt en dacht heel eventjes 'shiiiit! Ik kan geen Spaans!'. Maar, alles was super eenvoudig te lezen, want de medische terminologie vrijwel hetzelfde _O_
Latijn O+
pi_199521599
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:49 schreef Molo het volgende:

Ja die Anna! ^O^

En klopt, daarom nemen ze over ik gok 2,5 jaar weer een nieuwe Kaatje aan
Zo gaat dat
Ja, en dát is dan geen Kaatje die alle ins en outs van het bedrijf al kent. Lekker snugger weer.
pi_199521659
godverdomme joh, weten jullie nog die militair die zich met zware wapens verstopt heeft?

Die is nog steeds niet gevonden, en vanmiddag was er sprake dat hij in mijn dorp is. De bekende viroloog waar hij het klaarblijkeliijk op gemunt heeft, heeft hier een pied-a-terre....Brrr....
pi_199521683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdomme joh, weten jullie nog die militair die zich met zware wapens verstopt heeft?

Die is nog steeds niet gevonden, en vanmiddag was er sprake dat hij in mijn dorp is. De bekende viroloog waar hij het klaarblijkeliijk op gemunt heeft, heeft hier een pied-a-terre....Brrr....
woah :X Dat is wel heel matig nieuws.
Dat ze die gek nog niet gepakt hebben is ook wonderlijk; ze weten tegenwoordig zo veel van waar je bent etc.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:59:17 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199521705
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

woah :X Dat is wel heel matig nieuws.
Dat ze die gek nog niet gepakt hebben is ook wonderlijk; ze weten tegenwoordig zo veel van waar je bent etc.
In dit geval juist een expert in zorgen dat niemand dat weet...instructeur op dat vlak..
pi_199521719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:59 schreef fietsie het volgende:

In dit geval juist een expert in zorgen dat niemand dat weet...instructeur op dat vlak..
Dat had ik nog niet gelezen :') Och hemel, een soort spel nu wie slimmer is. De opsporingsdiensten of de leraar voor die diensten :X
pi_199521733
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie toch genoeg mensen met lupus om te durven stellen dat het ook heus een keer wél lupus is :D
Edit: bij House dus, niet bij jou :o :@
Maar fijn dat er nu geen acute dingen waren ^O^
pi_199521770
quote:

SPOILER
-O- :*
pi_199521772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Clubsoda het volgende:

Ik zie toch genoeg mensen met lupus om te durven stellen dat het ook heus ern keer wél lupus is :D

Maar fijn dat er nu geen acute dingen waren ^O^
haha, ja, ik ken ook twee mensen met lupus :Y Dus helaas, soms, is dat het wel.
pi_199521851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

haha, ja, ik ken ook twee mensen met lupus :Y Dus helaas, soms, is dat het wel.
Ik duim toch dat je 'gewoon' een vaccinatiestatistiekje bent!
pi_199521883
Wanneer uitslag bij internist Isa?

Brrr jagar wat een griezel ook -O-
pi_199521902
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, waar zouden jullie de sleutel van de berging laten?
Of de fietssleutel van vriend, want daar zit ook een sleutel van de berging aan vast. En die sleutelbos zijn we dus ook kwijt :')

Laatste keer dat we de sleutel hebben gehad was na het kamperen (weekend 24 april). Ik heb geloof ik alle jassen, vesten en tassen al gehad. Zo nog eens in de bak met kampeerspullen kijken, en in de auto.
Koelkast? |:) |:)
pi_199521980
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:07 schreef Blues het volgende:
Wanneer uitslag bij internist Isa?

Brrr jagar wat een griezel ook -O-
Volgende week donderdag.

In Emmen :{w :(
pi_199522058
}:|
pi_199522078
Sjonge kaatje. Wat een naar bericht -O-

Als het nieuws zo uitpakt als je vreest:
Kun je dan een bureau als zelfstandige secretaresse starten? voor meerdere personen, die zich geen fulltime duizendpoot kunnen veroorloven?
Misschien eens googelen op die optie wanneer je eraantoe bent.
Overigens is medisch jargon in 3 maanden te leren om in een zieke huis te werken.

Nou @Jagärtrut : kinderen binnen en ramen en deuren dicht. Voorlopig.
Spannend zeg.
pi_199522101
Virtual assistant is een goede zoekterm daarbij :Y
pi_199522180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Virtual assistant is een goede zoekterm daarbij :Y
De term wist ik niet. 👍🏼 Dan is er ook werk en inkomen w/

“Verloskundige” bedacht ik mij ook toen ik las over spiraaltjes excursie.
En er waren meerdere met de suggestie.
pi_199522437
Lief van jullie allemaal

Ben net even bij vrienden wezen uitjanken. En hij heeft heel veel adviezen en kan goed helpen.

Moet nu nog even wachten tot eind volgende week hoe en wat en ik laat alles maar op mij afkomen. Niet mijn keus dus geen initiatief van mijn kant.

Ja, ik was best wel druk, minder als voor corona omdat er weinig gevlogen werd etc. Heb wel leuke projecten waar ik volgende week meetings over heb om dat verder uit te breiden. Daar zit misschien nog een mogelijkheid in.
Maar ik denk wel dat ik weet wat er aan de hand is, heb er geen bewijs voor en ga dat al helemaal niet op een openbaar forum zetten.

Het idee van @AnneX en @DancingPhoebe is wel heel aantrekkelijk.
Heel lang geleden waren een collega van een ander bedrijf en ik al bezig dat op te zetten, maar dat was in de tijd dat virtueel nog niet eens bestond :D
pi_199522460
Ennnnnn, schaam je niet om te gebruiken wat je hebt opgebouwd *O*

WW is niet superveel, maar als je je bedenkt dat je voor 99% minder werk, 70% van het salaris krijgt, is het heerlak *O*
pi_199522477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

WW is niet superveel, maar als je je bedenkt dat je voor 99% minder werk, 70% van het salaris krijgt, is het heerlak *O*
_O-
pi_199522500
@Kaatje1 wat balen joh :o :{
pi_199522514
@Barreltje raar van je huisarts :o mijnes liet het de huisarts-in-opleiding zo ff doen ondanks dat ik nul kinderen heb. _O- zit je bij een kleine praktijk? Mijn praktijk is groot dus daar loopt altijd wel iemand rond die ze het kunnen laten doen :+
pi_199522515
quote:

Nou, met sollicitatieplicht is ww minder aantrekkelijk, vermoed ik.

Fijn kaatje dat je - behalve hiero - in de directe omgeving ook steun en aanspraak vindt.
Ws. ben je geen lid van een vakbond? dan ook rechtsbijstand als de situatie duidelijker is.

Enne voor een evt. startup starten wij gewoon een fok crowdfunding actie.
Hoe vind je die. B-)
pi_199522526
Wat shit @Kaatje1! :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:07 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199522527
quote:

Je bent toch niet van plan zo maar dit volledig uit te buiten zodat andermans premies omhoog gaan hè :{w :{w :{w
pi_199522529
Bijlees :D

Isa naar omstandigheden gezond verklaard ^O^ Lekker die steunkous op maat laten maken hoor, die blijft meestal wél zitten :P

Kaatje -O- Dat ze je, als het er echt op aankomt, maar een goede regeling geven. En daarbij mag je best hulp inschakelen van iemand die ervaring heeft met onderhandelen.

En enge man in de buurt van Jagär :o :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:35 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199522530
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Fijn kaatje dat je - behalve hiero - in de directe omgeving ook steun en aanspraak vindt.
Ws. ben je geen lid van een vakbond? dan ook rechtsbijstand als de situatie duidelijker is.

Kost zoveel energie joh, zou dat laatste lekker laten gaan
pi_199522531
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik ben al 100 jaar lid van FNV
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:54:08 #244
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199522590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Lief van jullie allemaal

Ben net even bij vrienden wezen uitjanken. En hij heeft heel veel adviezen en kan goed helpen.

Moet nu nog even wachten tot eind volgende week hoe en wat en ik laat alles maar op mij afkomen. Niet mijn keus dus geen initiatief van mijn kant.

Ja, ik was best wel druk, minder als voor corona omdat er weinig gevlogen werd etc. Heb wel leuke projecten waar ik volgende week meetings over heb om dat verder uit te breiden. Daar zit misschien nog een mogelijkheid in.
Maar ik denk wel dat ik weet wat er aan de hand is, heb er geen bewijs voor en ga dat al helemaal niet op een openbaar forum zetten.

Het idee van @:AnneX en @:DancingPhoebe is wel heel aantrekkelijk.
Heel lang geleden waren een collega van een ander bedrijf en ik al bezig dat op te zetten, maar dat was in de tijd dat virtueel nog niet eens bestond :D
Laat je trouwens goed informeren over je rechten.
Sowieso recht op transitievergoeding, dus handig als iemand met de juiste kennis weet of ze het juiste bedrag betalen enzo.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 mei 2021 @ 17:59:04 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199522647
Kaatje :*.
Ook nog een :* voor Isa

Ben weer bij geloof ik. Lang weekend begonnen ^O^
Vandaag webinar WBTR gevolgd. FIjn dat ik het allemaal snap, alleen nog de bedoeling dat het nu nog in makkelijk Nederlands op papier komt :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199522659
Knuffel voor @Kaatje1 :*

Verder maar half bijgelezen maar zag ook redelijk goed nieuws voor Isa :)
pi_199522801
Injera waren gewoon semi-gelukt. Het werden pannenkoekjes en ze hadden gaatjes, dus dan zijn we op 80%. Alleen de injera die ik buiten de deur heb gegeten waren zachter. Ik denk omdat ze zonder olie bakken, maar dat durf ik met mijn pannen niet aan.

Toch blij mee. *O*
pi_199523055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Sowieso recht op transitievergoeding, dus handig als iemand met de juiste kennis weet of ze het juiste bedrag betalen enzo.
Dit Kaat.
Er komt ineens veel op je af.
:*
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 18:25:35 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199523062
@Kaatje1 wat kut zeg. Hoe lang heb je er gezeten? (oftewel: krijg je nog een leuk bedrag mee).

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Zo eindigen, dat is toch niet iets waar je je hele leven voor werkt... Volgens moet je tegenwoordig met bijstand ook eerst je huis opeten en dan vervolgens op je oude dag alsnog hoge woonlasten hebben.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 18:26:39 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199523076
quote:

[..]

Die iemand zit bij een bond, lijkt me :)
pi_199523162
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Koelkast? |:) |:)
Het had zomaar gekund. Ik heb mijn mobiel ooit teruggevonden bij het reservewiel van de auto (onder de mat ja), dus... maar nee, helaas.

Soort slechte film wel, met die wappie beroepsmilitair in België :X
pi_199523189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef derLudolf het volgende:
@:Kaatje1 wat kut zeg. Hoe lang heb je er gezeten? (oftewel: krijg je nog een leuk bedrag mee).
[..]

Zo eindigen, dat is toch niet iets waar je je hele leven voor werkt... Volgens moet je tegenwoordig met bijstand ook eerst je huis opeten en dan vervolgens op je oude dag alsnog hoge woonlasten hebben.
Dat schijnt dus niet zo te zijn. Voor mij is het goedkoper om de hypotheek te betalen dan een (veel kleiner) huis te huren.
pi_199523216
quote:

[..]

Ja, zeker letten op een transitievergoeding! Ik kreeg van mijn werkgever waar ik al ruim tien jaar werkte echt een behoorlijke blob geld mee. En ik ging lekker tóch een maand in de WW omdat ik pas een maand later begon bij mijn nieuwe werkgever. Fuck iedereens premie *O* :P
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:37:26 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199523222
Lekker getuinierd O+ Ik ben weer helemaal georganiseerd. Alleen nu geen zin om te koken. Maar gisteren al twee keer bezorgvoer dus ik doe het maar wel.
Spoilers!
pi_199523245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, zeker letten op een transitievergoeding! Ik kreeg van mijn werkgever waar ik al ruim tien jaar werkte echt een behoorlijke blob geld mee. En ik ging lekker tóch een maand in de WW omdat ik pas een maand later begon bij mijn nieuwe werkgever. Fuck iedereens premie *O* :P
Ik heb bijna een jaar aanvulling gehouden op mijn baan op basis van een tijdelijke uitbreiding van contract wat na een jaar afliep, in combinatie met nieuwe werkgever. Voor gewerkt, rechten ditdat, cashen :Y)
pi_199523248
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nope want ik heb er geen last van :’)
pi_199523250
Treurig Kaat
pi_199523253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Per 1-1-2020 is er eea aangepast. 1/3 maandsalaris x werkjaren
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:40:51 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199523273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Per 1-1-2020 is er eea aangepast. 1/3 maandsalaris x werkjaren
En werkt dat ook met terugwerkende kracht? Geen idee hoor.
Spoilers!
pi_199523300
Wij aten vandaag weer een heeeeerlijke curry van India roti room :9 :9
g had een garnalen-madras en ik een kip-massala, met naanbrood en hun goddelijke rijst erbij. Wat een toptent is het toch.
Als voortje eten we dan altijd die uiendingen.
Even zoeken hoe ze heten, ook al zo zalig!

Onion Bhaji
Pakora, gesneden uien, gemengd met medium smakende Indiase kruiden en grammeel, gefrituurd
pi_199523307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En werkt dat ook met terugwerkende kracht? Geen idee hoor.
Dat zou mooi zijn, geen idee maar denk het niet. (13 jaar daar)
pi_199523308
quote:

SPOILER
Oh bah -O-
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:03 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199523333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:42 schreef Blues het volgende:
g had een garnalen-madras en ik een kip-massala, met naanbrood en hun goddelijke rijst erbij. Wat een toptent is het toch.

Onion Bhaji
Pakora, gesneden uien, gemengd met medium smakende Indiase kruiden en grammeel, gefrituurd
Pakora?

Oh ja, bhaji, lekkâh ook :9
pi_199523337
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:42 schreef Blues het volgende:

Onion Bhaji
Indiaas valt sowieso maar zelden tegen. :9 Echt m'n favoriete keuken.
pi_199523346
Net voor het eerst op YouTube naar een review van ons bier gekeken :D bijzonder, maar wel leuk.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 18:47:09 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199523388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat schijnt dus niet zo te zijn. Voor mij is het goedkoper om de hypotheek te betalen dan een (veel kleiner) huis te huren.
Hopelijk komt het niet zo ver, maar dat is wel fijn. Ook al zou huren net zo duur zijn per maand, met een onnodige verhuizing jaag je mensen ook weer op kosten.

Voor jezelf beginnen met management ondersteuning geen optie? Of het boeken van zakelijke reizen (okay, nu is weliswaar daarvoor niet de handige tijd)

VluchtelingenWerk Nederland, draait dat enkel op vrijwilligers? Of ook op betaalde lui. Je hebt al genoeg voor hun gedaan :+
pi_199523447
Nou, al het slechte komt in drieen -O- G’s nieuwe fiets van nog geen 1,5 maand is gejat. De dikke ketting hing netjes op het fietsenrek :’)
pi_199523468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:

Indiaas valt sowieso maar zelden tegen. :9 Echt m'n favoriete keuken.
Het is mijn minst favoriete grote keuken :+ Er zijn wel wat gerechtjes die ik heel lekker vind, maar het meeste vind ik toch niet zo geweldig. In een Indiaas restaurant smul ik vooral van de naan en van die yoghurtdips.
pi_199523521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, al het slechte komt in drieen -O- G’s nieuwe fiets van nog geen 1,5 maand is gejat. De dikke ketting hing netjes op het fietsenrek :’)
Oh kut -O-
Wat ontzettend onhandig. Gejat in centrum Rotterdam of bij jullie in de buurt?
pi_199523540
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is mijn minst favoriete grote keuken :+ Er zijn wel wat gerechtjes die ik heel lekker vind, maar het meeste vind ik toch niet zo geweldig. In een Indiaas restaurant smul ik vooral van de naan en van die yoghurtdips.
Jij bent echt een vreemde. :D
pi_199523558
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef derLudolf het volgende:
@:Kaatje1 wat kut zeg. Hoe lang heb je er gezeten? (oftewel: krijg je nog een leuk bedrag mee).
[..]

Och ik vind iedere periode waarin ik niet hoef te werken een feestje, dus ik sta er wat anders in.
pi_199523563
Al is naan wel een must. :9 Ik haak af wanner ze een gerecht alleen met rijst serveren. Daar heeft toch niemand zin in.
pi_199523564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Myraela het volgende:

Jij bent echt een vreemde. :D
Ik lust echt bijna alles! Zelfs koriander en bleekselderij! Maar die keuken voelt heel erg overrated. Voor mij dan, want ik begrijp dat heel veel mensen er dol op zijn :+
pi_199523588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:55 schreef Myraela het volgende:
Al is naan wel een must. :9 Ik haak af wanner ze een gerecht alleen met rijst serveren. Daar heeft toch niemand zin in.
Ja, goede naan is zo goddelijk O+ Dat brood maken hebben ze daar wel begrepen O+
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:57:33 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_199523606
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb geen nlse verzekeraar meer.. ;)
Ik ga idd ook hier kijken of het sneller kan hier..
Als je formeel ook nog in Nederland woont een E106 formulier bij je verzekering vragen.
In Nederland een verzekering naar keuze uitzoeken, Hoeft niet de goedkoopste te zijn aangezien het je niets kost voor de basisverzekering. En dat E106 formulier afgeven.
Mag je zelf kiezen waar je de zorg consumeert.
pi_199523611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust echt bijna alles! Zelfs koriander en bleekselderij! Maar die keuken voelt heel erg overrated. Door mij dan, want ik begrijp dat heel veel mensen er dol op zijn :+
Mijn vriendinnen en familie zijn er allemaal ook niet dol op. Okay, ze hebben het dan ook nog nooit gegeten en vinden alles dat mogelijk een beetje pittig kan zijn eng.

Ik vind het juist nog ondergewaardeerd in Nederland. :D Een gemiddeld Indiaas zaakje vind ik 1000x interessanter dan een gemiddeld sushi-zaakje. En die zijn toch onwijs populair.
pi_199523635
Ik moet altijd huilen als je goddelijk eten vindt en ze er vervolgens geen drank schenken :'(
pi_199523656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:57 schreef Myraela het volgende:

Mijn vriendinnen en familie zijn er allemaal ook niet dol op. Okay, ze hebben het dan ook nog nooit gegeten en vinden alles dat mogelijk een beetje pittig kan zijn eng.

Ik vind het juist nog ondergewaardeerd in Nederland. :D Een gemiddeld Indiaas zaakje vind ik 1000x interessanter dan een gemiddeld sushi-zaakje. En die zijn toch onwijs populair.
Ik ben een beetje huiverig geworden in het verkondigen dat ik het niet zo lekker vind, want ben daardoor al diverse keren meegesleept naar restaurantjes om te bewijzen dat het wél heel lekker is. En elke keer was ik toch liever naar een ander restaurant gegaan. En ik hou zeker wel van een pittige keuken. Alleen dit is zo anders pittig dan Mexicaans of Indonesisch. Ik weet het niet, het zijn denk ik toch de kruidencombinaties waar ik niet zo van hou.
pi_199523719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een week voor jullie -O-
pi_199523738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje huiverig geworden in het verkondigen dat ik het niet zo lekker vind, want ben daardoor al diverse keren meegesleept naar restaurantjes om te bewijzen dat het wél heel lekker is. En elke keer was ik toch liever naar een ander restaurant gegaan. En ik hou zeker wel van een pittige keuken. Alleen dit is zo anders pittig dan Mexicaans of Indonesisch. Ik weet het niet, het zijn denk ik toch de kruidencombinaties waar ik niet zo van hou.
Als je alleen de tikka masala magnetronmaaltijd van de Albert Heijn als referentiekader had, dan snap ik wel dat mensen je nog proberen te overtuigen. Maar anders mag je deze mening hebben. Ik zal niet boos worden.

Ik probeer te bedenken van welke keuken ik geen fan ben die veel mensen wel waarderen. Maar ik kom niet verder dan de Duitse, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn waarvan dat juist hun favoriete keuken is. :D
pi_199523772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ben al 100 jaar lid van FNV
Oh, da's wel een pak van m'n hart.
Laat je niet te snel schrik aanjagen hoor! Zomaar ontslaan is helemaal zo eenvoudig niet, als jij goede bijstand hebt van de vakbond oid kan je er best goed uitkomen. Daar zal ik voor duimen in elk geval.
pi_199523902
Oh, en ik moet helaas echt nog wat fotospammen.

De zwaluw op de lijn, vanochtend op de heenweg van mijn ochtendwandeling had ik al laten zien. Maar op de terugweg zat die domme dakduif pluizige zwaluw er nog!

En deze is ook te mooi om jullie er niet mee lastig te vallen.

Volgt er zo nog een tulpupdate.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:14:41 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_199523950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, goede naan is zo goddelijk O+ Dat brood maken hebben ze daar wel begrepen O+
Een goede stoofpot ook. Eentje waar dus heel veel tijd in zit. En niet zoals in Nederland uit de hogedrukpan of prefab.
pi_199523956
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lust echt bijna alles! Zelfs koriander en bleekselderij! Maar die keuken voelt heel erg overrated. Voor mij dan, want ik begrijp dat heel veel mensen er dol op zijn :+
Ik wilde het met je eens zijn. Maar *censuur* :N
pi_199523968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor zover ik kan vinden krijg je bij ontslag na 1-1-2020 een transitievergoeding van 1/3 maandsalaris keer aantal jaren. Dus dan 1/3 keer 13 jaar is 4 1/3 maand die je dan zou krijgen ongeveer :). Op site van Rijksoverheid kan je een rekenhulp invullen.
pi_199524019
Al die ontslagvergoedingsberekeningen zijn alleen maar interessant als het bedrijf een ontslagvergunning krijgt. Wacht dat eerst maar af.
Overeenstemming met OR, hebben van sociaal plan, allemaal (weet ik uit ervaring) geen garantie voor het krijgen van een ontslagvergunning.
pi_199524067
Ja alles wat Sigme zegt. En niets tekenen zonder te overleggen met je bijstand.

Mij hebben ze een keer proberen vast te houden :') Toen heb gezien, niet akkoord getekend :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:20:40 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199524091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kaat, is je vertrek onderdeel van een reorganisatie of een enkel ontslag?
pi_199524113
O en het regelen van een ontslagvergunning kan een heel gedoe zijn waar een organisatie geen zin in heeft, dus dan kunnen ze je een bedrag boven het bedrag transitievergoeding geven om er van af te zijn. Dat is natuurlijk de meest ideale situatie, zeker in het geval van Kaatje.

Moet je dat alsnog wel laten checken door een pro, zodat je WW niet in gevaar komt.
pi_199524117
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:17 schreef sigme het volgende:
Al die ontslagvergoedingsberekeningen zijn alleen maar interessant als het bedrijf een ontslagvergunning krijgt. Wacht dat eerst maar af.
Overeenstemming met OR, hebben van sociaal plan, allemaal (weet ik uit ervaring) geen garantie voor het krijgen van een ontslagvergunning.
Dat ben ik uiteraard wel met je eens!
pi_199524127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kaat, is je vertrek onderdeel van een reorganisatie of een enkel ontslag?
Boventallig (pm komt er aan)
pi_199524158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja alles wat Sigme zegt. En niets tekenen zonder te overleggen met je bijstand.

Mij hebben ze een keer proberen vast te houden :') Toen heb gezien, niet akkoord getekend :')
Vast houden?
pi_199524162
Blijven er btw secretaresses over? En hoe zie je daar tussen obv FIFO?
pi_199524176
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vast houden?
Ja kind, jij weet dit, jij was hier bij :D
pi_199524186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja kind, jij weet dit, jij was hier bij :D
Ja weet ik maar het was zo cryptisch ik gun de rest dit ook
pi_199524211
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja weet ik maar het was zo cryptisch ik gun de rest dit ook
Nah ja een onzinnige "we kunnen je niet laten gaan als je niet tekent poging".
pi_199524217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, die strijd heb ik destijds verloren. Dat is namelijk géén juridisch punt ;)
pi_199524257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
pm
pi_199524259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nah ja een onzinnige "we kunnen je niet laten gaan als je niet tekent poging".
Is dat geen vrijheidsberoving eigenlijk?
pi_199524314
Tulpen!

De horrortulp begint aan haar zwanenzang.

In de coulissen wacht de diva...

Kijk, ze ontluikt al!
pi_199524336
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is dat geen vrijheidsberoving eigenlijk?
Tuurlijk is dat dat.

Vandaag zou ik er ook anders mee omgaan, maar ja, dit werkte ook. Zeker toen ik later nog kon gebruiken dat dat rare "gezien, niet akkoord" er alleen maar stond omdat ik het idee dat ze me anders niet zouden laten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')