abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199514196
Plaatjes heb ik niet maar iedereen een hele goede morgen 8-)

Ik ben vandaag vroeg wakker want naar kantoor. Alleen jammer dat ik nu op 200 meter van de snelweg sta in een woonwijk wachtend op de ANWB met een lekke band :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199514227
Goedemorgen!

Mist met zwaluwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199514259
Goedemorgen!
Wat kut P, hopelijk is ANWB er snel..

Prachtige foto sigme!

Ik heb geen idee waarom ik wakker ben.. sliep rond 1u pas en wekker gaat pas om 7.20. Mag me om 8.15 melden bij de tandarts om spalkje te plakken want die zit los..
Denk dat ik daarna wel weer rijp ben voor bed :+
pi_199514372
Ochtend!

Balen van je lekke band P :D

Hopelijk heeft @Isabeau een beetje kunnen slapen.

En @vlindertje89 de slaap stuk -O-

De mijne is niet stuk maar deze week chronisch tekort. Komt wel weer goed met dit lange weekend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199514392
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80 :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199514429
Ik had nog wel even willen slapen, maar ik ga zo sporten! in de kerk! binnen! net als vroegah! HEUJ
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 07:41:27 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199514469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80 :P
Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199514531
Hoe is het met @Isabeau? en volgt er nader onderzoek vandaag in een écht ziekenhuis?
zijn de belangrijke vragen voor vanmorgen.

Jammer van de start op de vroege ochtend, P!

En yeah voor Lonaa 🏋♀

Vandaag een soort van vrij dagje met kleine klusjes in, rond huis en buitendorps.
Oh ja, ik overweeg een consult bij de logopedist. Na wekenlang hoesten, kuchen, schrapen met name en blaffen 24/7 in december/ januari is de stem stuk, en praat ik geforceerd luid of het is fluisteren en met zingen komt er soms geen klank uit.
Eens vragen wat er aan te doen valt.
pi_199514549
Jeetje, Isa! Wat kut. :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:05:21 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_199514586
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Een prop moet vulkaniseren. Daarna is er geen beperking meer.
Maar met dit weer en direct gaan rijden dan is dit proces nog niet klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199514632
Even een *O* voor Lonaa

En *O* dat de ANWB bestaat! Toch wel super handig als je pech hebt.

Ik heb echt vreselijk slecht geslapen. Steeds wakker. Is het al 8 uur? Nee. Weer proberen te slapen. En dat een aantal keer. Nu aan ontbijt, voor het eerst in lange tijd en dan zo ook even zkh bellen voor afspraken radiologie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199514717
Goedemorgen! Laatste werkdag deze week, en dan weer lang weekend.

Sterkte Isa! Goed dat je het toch hebt laten checken. En hele goede discussie hierg gisteren. Ik werk momenteel met een coach om wat dingen op het werk nog beter aan te kunnen pakken, en ik merk daar ook dat praten met iemand die verstand heeft van praten :+ echt zoveel kan helpen.
pi_199514718
Gaat lekker -O- Dat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen |:( Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe! *O* ), dus nu moet ik wat regelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199514743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker -O- Dat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen |:( Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe! *O* ), dus nu moet ik wat regelen.
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe. 8)7
pi_199514790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:

Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe. 8)7
Ik riep al dat ik naar Assen wilde, maar dat kon echt niet, want was geen Treant. Ik vraag het me af of dat écht niet kan.

Maar goed, vriendin gaat mee met de auto.

Werd overigens 4x doorverbonden. En dat om een afspraak te maken |:( Iedereen klonk wel heel klantvriendelijk, maar dat is het zo niet natuurlijk.

Toen: u moet nuchter zijn. Dat werd me gisteren niet verteld.
...
Ik eet máánden geen ontbijt, want omad dieet. Vanmorgen. Voor. Het. Eerst. In. Maanden. Ontbijt. Ik. Want dat moest met de medicatie _O- Wat een amateuristisch gedoe eigenlijk.

Ik ga die prachtige witte kous maar eens aantrekken en verder aankleden.

En met mijn 2,5 l water op een dag drinken komt het vandaag ook wel goed. Moet een liter water drinken een uur van te voren.
pi_199514929
Gatver Isa, wat naar! -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199514961
Wat een gedoe allemaal Isa -O- sterkte!
pi_199515067
Jeetje wat een gedoe allemaal Isa! Heb je wel kunnen slapen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199515094
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek :o :* Succes zo!

En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills :')

Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
pi_199515125
Heremientiet, @Isabeau! Wat doe je nu weer! Eerst een nier en nu trombose... Blijf toch uit de buurt van ziekenhuizen joh. Veel sterkte met de mallemolen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:05:27 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515130
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.

Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal :+
pi_199515148
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!

Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven :D

Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:07:57 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515151
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek :o :* Succes zo!

En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills :')

Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.

Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 09:10:05 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199515169
quote:
5s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!

[ afbeelding ]

Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven :D
[ afbeelding ]
Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
pi_199515174
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
Uiteraard kunnen ze dat.

Mwoah, dat is wel een redelijk vervelend foutje hoor, en in een medische setting eigenlijk niet één die je zou mogen maken. Gebeurt wel want mensenwerk, maar het heeft meer gevolgen dan het kassabonnetje vergeten mee te geven zullen we maar zeggen. Nuchter of niet nuchter moeten verschijnen kan het verschil maken tussen het wel of niet kunnen uitvoeren van onderzoek of operatie.
pi_199515212
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.

Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal :+
We sturen in Assen ook wel mensen naar de KNO in Hardenberg buiten kantoortijden. Word je ook niet blij van. Dit hele systeem in het noorden is super onprettig. En ja, gelukkig niet naar Stadskanaal. Ik denk dat ik gisteren tegen de ha had moeten zeggen dat ik naar Assen wilde, dan was alle onderzoek etc daar geweest. Maar ja, ik had niks, vond ik :')
pi_199515240
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 20-05-2021 09:22:46 ]
pi_199515335
Isa :o Je had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen :{
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199515375
Konijntjes huppelend op het balkon O+
De moestuinmaatjes van de AH hebben het bezoek van dit olijke paar helaas niet overleefd :@
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:35:03 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa :o Je had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen :{
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Omg inderdaad, nu je het zegt!

Sterkte Isa!
Ik vind het nu toch wel eng klinken ineens :o
pi_199515503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg inderdaad, nu je het zegt!

Sterkte Isa!
Ik vind het nu toch wel eng klinken ineens :o
Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.
(Of werkt statistiek niet zo? :+ )

(Te vroeg? :@ Geintje hè. Het is gewoon kut voor Isa)
pi_199515537
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:26 schreef Candaasje het volgende:
Konijntjes huppelend op het balkon O+
De moestuinmaatjes van de AH hebben het bezoek van dit olijke paar helaas niet overleefd :@
Oja moestuinmaatjes daar moet ik ook nog iets mee doen....
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:43:22 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515579
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.

Ik denk ook eigenlijk niet eens dat ik Janssen krijg, dus sowieso niet reëel
en op zijn best is het dus sowieso voor ons allemaal een eye-opener.
Wel even laten checken als je iets voelt na een vaccin!
pi_199515581
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:

Ik moest lachen hoor! En ik had Janssen, de meeste mensen krijgen Pfizer of Moderna en daar is dit geen bekende (zeldzame!) bijwerking.

Ik denk dat de moestuinmaatjes prima hun doel hebben vervuld: voedsel zijn *O*
pi_199515665
Mijn moestuinmaatjes moeten uitgeplant worden, maar ik weet nog niet hoe ik die 10 spitskoolkiempjes ga losmaken en individueel uitplanten. Anderzijds, als de helft dood gaat heb ik nog steeds best veel spitskool.
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:52:25 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199515685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef Tuindier het volgende:
Mijn moestuinmaatjes moeten uitgeplant worden, maar ik weet nog niet hoe ik die 10 spitskoolkiempjes ga losmaken en individueel uitplanten. Anderzijds, als de helft dood gaat heb ik nog steeds best veel spitskool.
En allemaal tegelijk klaar! _O-
pi_199515728
Ik weet ook niet waar ik de plek vandaan moet halen. Ik heb van de moestuintjes nu alleen de peultjes staan. En de wortel en radijs heb ik ook maar in de bak gedaan. Maar zonder verwachtingen, daar geef ik niet zoveel om. Maar ik heb ook nog courgette in potjes staan, maar geen ruimte meer. :')

Ik wil een van m'n bakken voor sperziebonen gebruiken. Maar misschien ben ik iets te enthousiast geweest met sperziebonen binnen in zo'n mini-kas-bak zaaien. Ik was bang dat ze niet allemaal uit zouden komen. Nu heb ik dus 24 sperzieboon-plantjes ofzo. :') Zou dat passen op m'n 1.2 meter breed? :')

De bloemetjes van de AH moestuinmaatjes heb ik gewoon random in m'n tuin gegooid.
pi_199515779
Overigens kwam ik wel tot de conclusie dat ik best een hoop eetbaar in m'n tuin heb. De twee frambozen zijn echt enooooorm, de braam is ook insane, hopelijk dit jaar druiven, kiwi, zwarte bessen en vijgen.

En dan nieuw dit jaar zijn de courgette, koolrabi, knolselderij, tomaten, peultjes, komkommer, rabarber en de nog te planten sperziebonen.

Heel benieuwd. :D Dit is m'n oefen-jaar. Even kijken wat er wel of niet werkt.
pi_199515793
Ik heb gisteren een berg Moestuinmaatjes van Lein gekregen. Ze heeft ze met alle liefde opgekweekt voor me. Vandaag ga ik eens uitzoeken wat ik allemaal heb. Er staan hier ook inmiddels op 5 plaatsen planten. Ik heb een beetje kwijt wat ik allemaal nog heb en waar ik iets mee moet doen. Leuk klusje.
Spoilers!
pi_199515877
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoor :D Ik heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.

Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.

Ik ben beter met wezens met een hartslag geloof ik. :P
pi_199515934
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoor :D Ik heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.

Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.

Deze bakken helpen mij heel erg, in losse bakjes vond ik het ook lastig.

pi_199515935
quote:

Hier ook een barbaar hoor.
Ik had er best veel, maar heb ze allemaal in een grote krat buiten in de tuin staan.
Nooit meer naar omgekeken, iets minder dan de helft is nu uitgekomen.
Heel misschien dat ik ze volgende week ergens in de volle grond zet.
pi_199515971
Oh ik heb trouwens ook citroengras in zo'n bak gedaan. Erg benieuwd of dat gaat lukken. Zou wel awesome zijn. Ondanks dat ik eigenlijk niet teveel dingen wil die ik in de winter naar binnen moet halen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:38:31 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516403
quote:
14s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.
Nee hoor, ik niet :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:41:56 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516454
Hier komt van alles omhoog gepompt maar Koos en Miep hebben de kaartjes door elkaar gezet dus geen idee wat waar staat

Kan rucola zijn, kan spitskool zijn. Handig O+ _O- _O- :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:42:36 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199516462
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit klinkt wel weer hilarisch uit jouw mond :D
pi_199516567
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Molo het volgende:
Hier komt van alles omhoog gepompt maar Koos en Miep hebben de kaartjes door elkaar gezet dus geen idee wat waar staat

Kan rucola zijn, kan spitskool zijn. Handig O+ _O- _O- :')
Dat heb ik ook met een paar plantjes. :@ Ik was te lui voor de kaartjes.
pi_199516586
quote:

[..]

Smeerwortel?
pi_199516836
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemen *O* hoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
pi_199516841
sjeesis Isa. Het overkomt je maar moooi...

Ik was in ieder geval blij te zien dat je vanmorgen postte. Hou je ons op de hoogte? :*
pi_199516947
1966 mag nu ook een afspraak maken voor vaccinatie
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:48 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199517000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemen *O* hoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
tof! *O*
pi_199517006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk! Ik heb 1 of 2 keer die dozen gedaan, maar vond er maar merken in zitten die geen push of naamsbekendheid meer eigenlijk.

Vandaag weer eens kijken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199517010
:') Isa, fuck :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199517024
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Smeerwortel?
Vingerhoedskruid (digitalis) was al het goede antwoord!
pi_199517054
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had iets beter moeten lezen. :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:31:16 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199517121
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had het wel gezien *O*
pi_199517328
Ik heb online aangifte gedaan van de diefstal van mijn zuignap _O-
Spoilers!
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:44:59 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199517358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb online aangifte gedaan van de diefstal van mijn zuignap _O-
Benieuwd of ie ooit terug komt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199517465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Benieuwd of ie ooit terug komt.
:D Vast niet. We hadden nog een reserve zuignaphouder dus ik kan weer gewoon navigeren. Maar het is voor de politie belangrijk om dit soort dingen te weten dus ik ben niet te beroerd om hen op de hoogte te stellen. Dat online aangifte doen gaat hartstikke makkelijk, handig hoor.
Spoilers!
pi_199517723
Isa wat een gek*t dat je niet in je eigen ziekenhuis kan! Meldt je dan wel dat je er werkt? Dat gaat bij ons altijd zo fijn, je noemt je naam en waar je werkt en zegt dat je ingepland wil worden.. meestal nog met voorrang ook.
Nou ja, ritje Emmen dan maar. Sterkte!
Gedoe en spannend.

De moestuinmaatjes. Die krijgt zoon F a.s. maandag. Gewoon nog in doosje verzameld. :D Dus hij moet nog helemaal beginnen.. geen idee of dat erg is? Allemaal wat later dan.
Ze hadden voor ze verhuisden naar huis met tuin een flatje 3 hoog achter en 2 volkstuinen. Was er toen erg druk mee maar wel de liefde voor tuinieren gekregen. (alleen zoon geloof ik, rest niet :D )
Nu heeft ie dus een tuin, veel tegels door woningbouw aangelegd, hadden ze een stuk zelf met gras gemaakt en een border.... is het nu weer helemaal betegeld want er moet een zithoek komen met een afdak.
-O-
Ik doe :X maar vind het wel zonde. Onderhoudsarme tuin dus. #twitter.
Hopelijk zetten ze veel bakken neer met blommen.
pi_199517776
Salaris van mijn liefste is uitbetaald, die heeft wat veel gewerkt, rare tijden, lange dagen etc. Altijd maar afwachten wat ze daarvan ook werkelijk betalen.
Maar holy guacamoly :o hij is betaald! Voor het eerst in 20 jaar dat hij in een maand meer betaald krijgt dan ik, wát een boel.
pi_199517818
Lekker *G*

Hier zijn de eerste echt kleine pensioentjes binnen + aow voor g.
Sprokkel sprokkel sprokkel.. er moeten er nog 2 binnenkomen en dan weten we wat zijn vaste inkomen is voortaan.
Hij heeft dan 5 pensioentjes en 1 aow dus.
Ik zal er in 26 1 hebben en 1 aow.

Het is voor ons in ons hoofd echt 'wennen' dat we echt al zo 'oud' zijn, idioot gewoon :o

Overigens is het maar goed dat ik ook werk :D
pi_199518429
quote:

[..]

Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.

Eigenlijk zei je ook zoiets hè.
Maar geen idee hoe vingerhoed eruit ziet. Dus bloei gaat mij niet helpen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199518473
quote:

Ik heb er denk ik nog 20 in een krat liggen. Kan altijd erger.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199518495
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Smeerwortel?
*;
pi_199518526
Hoe is het met Isa?
pi_199518762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe is het met Isa?
F5F5 ben jij er ook zo mee bezig? Ik ook.
Bij alles wat ik doe vandaag op de achtergrond van mijn gedachten.
pi_199518853
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.

Eigenlijk zei je ook zoiets hè.
Maar geen idee hoe vingerhoed eruit ziet. Dus bloei gaat mij niet helpen.
Vingerhoedjes:

Vingerhoedskruidbloem:
pi_199518856
Hier ook een soort F5 op de ipad, maar nog geen isanieuws.
pi_199518915
Ja, ik ga in gedachten vaak naar Drenthe vandaag....
pi_199518971
Ze zal niet direct uitslag hebben denk ik.. maar het kán wel.

Lekker naar de bieb zo *G* Weer open! Zelf boeken uitzoeken!
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:32:47 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519094
Hmmm lees je eerst Isanieuws, om vervolgens te kunnen komen melden dat ik a.s. woensdag m'n 5G chip geimplanteerd krijg (Moderna)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199519112
Jongens, reuze lief dat jullie zorgen hebben om Isa. Maar ze is jong en gezond en ziekenhuizen zijn zo traag als poep. Isa kennende zal ze jullie gerust komen stellen als er nieuws is. Tot die tijd is geen bericht, goed bericht :*
pi_199519212
Haat @ TT @ Patrick Lodiers :')

* DancingPhoebe kijkt nu leven voor de dood
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:42:49 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519226
Ik vertelde mijn vriend over Isa, alleen toen had ze ineens een Trombone _O-
Wel mooi, was gewoon in een gesprek dus geeneens autocorrect.
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:43:28 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199519237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat @ TT @ Patrick Lodiers :')

* DancingPhoebe kijkt nu leven voor de dood
Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.
pi_199519250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.
Ja volgens mij is dat ook niet elke week ofzo... Ik was het ook even kwijt iig!
pi_199519272
Ik ben nu op Tweakers topics over zelfbouw aan het doorworstelen. Dat is zeg maar net zo interessant als een slowchat van 3 jaar geleden teruglezen :') . Maar beetje inlezen schijnt belangrijk te zijn :P
pi_199519498
Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pot. Ik herhaal: Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pad.

Wel fijn dat de natuur 3 weken achterloopt, want dat doe ik ook in de moestuin :')
pi_199519572
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pot. Ik herhaal: Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pad.

Wel fijn dat de natuur 3 weken achterloopt, want dat doe ik ook in de moestuin :')
Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaam
pi_199519584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaam
Ja. Nou. Ja. Het is nog niet echt "Het jaar van de tomaat". :')

F. had van de winter nog wel gevraagd of ie afdakje oid moest bouwen voor de tomaten maar toen uh, zei ik dat dat niet hoefde als je keek naar de aflopen jaren.

Nu moeten ze het er maar mee doen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:12:45 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519605
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. had van de winter nog wel gevraagd of ie afdakje oid moest bouwen voor de tomaten maar toen uh, zei ik dat dat niet hoefde als je keek naar de aflopen jaren.

Nu moeten ze het er maar mee doen.
Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199519621
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:10 schreef sigme het volgende:
Salaris van mijn liefste is uitbetaald, die heeft wat veel gewerkt, rare tijden, lange dagen etc. Altijd maar afwachten wat ze daarvan ook werkelijk betalen.
Maar holy guacamoly :o hij is betaald! Voor het eerst in 20 jaar dat hij in een maand meer betaald krijgt dan ik, wát een boel.
Zit daar ook geen vakantiegeld bij?
pi_199519635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?
Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben. :@

Het gros ziet er gezond uit. Een aantal hebben wel beste knauw gehad de afgelopen weken, maar bijna allemaal hebben ze al bloemtrossen en er is her en der een bloem. :Y
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:16:02 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519648
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben. :@

Het gros ziet er gezond uit. Een aantal hebben wel beste knauw gehad de afgelopen weken, maar bijna allemaal hebben ze al bloemtrossen en er is her en der een bloem. :Y
Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgt :P :P
pi_199519665
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, reuze lief dat jullie zorgen hebben om Isa. Maar ze is jong en gezond en ziekenhuizen zijn zo traag als poep. Isa kennende zal ze jullie gerust komen stellen als er nieuws is. Tot die tijd is geen bericht, goed bericht :*
Ja hé jij. Nu op npo1 de herhaling van de kade met zicht op de Erasmusbrug en weer een stukje kade. w/
@Lucky_Strike
pi_199519670
Vraagje aan de medischschurkende skullies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199519671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgt :P :P
Ik heb al bruine vlekken in mn blaadjes. :7

Voordeel aan de enorme wind morgen is dat ze wel snel droogwaaien ;( Ofzo ;(
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:19:39 #90
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199519694
Sterkte Isa :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:20:48 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien? Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?
pi_199519714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
Drie dagen eerder verlagen kan ook wel ;)
pi_199519715
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien?
Nein, wellek?
pi_199519718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Drie dagen eerder verlagen kan ook wel ;)
*O*
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:21:35 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199519721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nein, wellek?
Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?

https://www.tvgids.nl/tv/the-psychedelic-drug-trial/110390191
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:22:04 #96
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199519727
Ik heb net mijn Pfizer gehad. Was allemaal goed geregeld. En vrolijke mensen die je verder helpen. Daar word je toch weer een stuk blijer van :).

Anna krijgt een andere functie en ze stopt bij de slachthuizen en gaat door met dierenwelzijn binnen de organisatie :). Dus we hebben maar gebak gehaald om te vieren.
pi_199519755
Hai, ik kom even onbeleefd zonder goeie bijlees binnenbanjeren voor een grote dikke BETERSCHAP voor @Isabeau :* :*

Is onze bovenstebeste Isa inenen onderdeel van de statistiekjes in het nieuws! :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_199519772
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Vingerhoedjes:
[ afbeelding ]

Vingerhoedskruidbloem:
[ afbeelding ]
Hmm, is dat niet dat moorddadig giftig spul? Dan was het me slechts even ontschoten.
pi_199519791
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kas *)
pi_199519809
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kas *)
Ik heb geen kas

Also, al 2 uit 3 overleden Poblano's en de derde is aangevreten.
En ook mijn 4 aubergines zijn jummie-slakken-voer. ;(

Slakken ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')