Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een propquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80
Een prop moet vulkaniseren. Daarna is er geen beperking meer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 07:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekkerDat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen
Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe!
), dus nu moet ik wat regelen.
Ik riep al dat ik naar Assen wilde, maar dat kon echt niet, want was geen Treant. Ik vraag het me af of dat écht niet kan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe.
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek![]()
Succes zo!
En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills![]()
Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!
[ afbeelding ]
Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven
[ afbeelding ]
Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
Uiteraard kunnen ze dat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.
Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
We sturen in Assen ook wel mensen naar de KNO in Hardenberg buiten kantoortijden. Word je ook niet blij van. Dit hele systeem in het noorden is super onprettig. En ja, gelukkig niet naar Stadskanaal. Ik denk dat ik gisteren tegen de ha had moeten zeggen dat ik naar Assen wilde, dan was alle onderzoek etc daar geweest. Maar ja, ik had niks, vond ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.
Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
Omg inderdaad, nu je het zegt!quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
IsaJe had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg inderdaad, nu je het zegt!
Sterkte Isa!
Ik vind het nu toch wel eng klinken ineens
Oja moestuinmaatjes daar moet ik ook nog iets mee doen....quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:26 schreef Candaasje het volgende:
Konijntjes huppelend op het balkon![]()
De moestuinmaatjes van de AH hebben het bezoek van dit olijke paar helaas niet overleefd
Ik denk ook eigenlijk niet eens dat ik Janssen krijg, dus sowieso niet reëelquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.
(Of werkt statistiek niet zo?)
(Te vroeg?Geintje hè. Het is gewoon kut voor Isa)
Ik moest lachen hoor! En ik had Janssen, de meeste mensen krijgen Pfizer of Moderna en daar is dit geen bekende (zeldzame!) bijwerking.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Bekijk het positief.... de kans dat iemand uit de slowchat nu ook die klachten krijgt is veel kleiner.
(Of werkt statistiek niet zo?)
(Te vroeg?Geintje hè. Het is gewoon kut voor Isa)
En allemaal tegelijk klaar!quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef Tuindier het volgende:
Mijn moestuinmaatjes moeten uitgeplant worden, maar ik weet nog niet hoe ik die 10 spitskoolkiempjes ga losmaken en individueel uitplanten. Anderzijds, als de helft dood gaat heb ik nog steeds best veel spitskool.
Deze bakken helpen mij heel erg, in losse bakjes vond ik het ook lastig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoorIk heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.
Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.
Ik ben beter met wezens met een hartslag geloof ik.
Hier ook een barbaar hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje een moestuinmaatjesbarbaar hoorIk heb er slechts 2 die uitgekomen zijn in de vensterbank staan (misschien eens overpotten, ook al zijn ze nogal ielig), 2 die niet wakker willen worden uit hun zaadjes, en dan nog 2 in Cas zijn buik.
Oh en dan nog een stuk of 6 nog in hun kartonnetjes op de eettafel. Misschien ook eens wat mee doen.
Nee hoor, ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.
Dit klinkt wel weer hilarisch uit jouw mondquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.
Dat heb ik ook met een paar plantjes.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Molo het volgende:
Hier komt van alles omhoog gepompt maar Koos en Miep hebben de kaartjes door elkaar gezet dus geen idee wat waar staat
Kan rucola zijn, kan spitskool zijn. Handig![]()
![]()
![]()
Smeerwortel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.
tof!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemenhoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
Wat leuk! Ik heb 1 of 2 keer die dozen gedaan, maar vond er maar merken in zitten die geen push of naamsbekendheid meer eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:
De support your locals actie wordt zo goed ontvangen dat ze misschien nog meer kratjes van ons gaan afnemenhoe cool is dat. Toch weer zo'n 150 mensen die ons (waarschijnlijk) niet kennen en nu ons bier gaan proeven.
Vingerhoedskruid (digitalis) was al het goede antwoord!quote:
Ik had iets beter moeten lezen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Vingerhoedskruid (digitalis) was al het goede antwoord!
Ik had het wel gezienquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Vingerhoedskruid (digitalis) was al het goede antwoord!
Benieuwd of ie ooit terug komt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb online aangifte gedaan van de diefstal van mijn zuignap
quote:
Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik nog 20 in een krat liggen. Kan altijd erger.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
quote:
F5F5 ben jij er ook zo mee bezig? Ik ook.quote:
Vingerhoedjes:quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel niet. Ik vond het smeerwortellijkend.
Eigenlijk zei je ook zoiets hè.
Maar geen idee hoe vingerhoed eruit ziet. Dus bloei gaat mij niet helpen.
Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat @ TT @ Patrick Lodiers
* DancingPhoebe kijkt nu leven voor de dood
Ja volgens mij is dat ook niet elke week ofzo... Ik was het ook even kwijt iig!quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh goeie! dat ben ik volgens mij al een paar weken vergeten te kijken.
Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaamquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pot. Ik herhaal: Alle tomatenplanten staan in hun definitieve pad.
Wel fijn dat de natuur 3 weken achterloopt, want dat doe ik ook in de moestuin
Ja. Nou. Ja. Het is nog niet echt "Het jaar van de tomaat".quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik keek net naar de weersvoorspellingen van de komende 2 weken. Wat een treurnis. Eerst een week kou en regen en daarna wel zon maar niet echt aangenaam
Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ja. Het is nog niet echt "Het jaar van de tomaat".![]()
F. had van de winter nog wel gevraagd of ie afdakje oid moest bouwen voor de tomaten maar toen uh, zei ik dat dat niet hoefde als je keek naar de aflopen jaren.
Nu moeten ze het er maar mee doen.
Zit daar ook geen vakantiegeld bij?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:10 schreef sigme het volgende:
Salaris van mijn liefste is uitbetaald, die heeft wat veel gewerkt, rare tijden, lange dagen etc. Altijd maar afwachten wat ze daarvan ook werkelijk betalen.
Maar holy guacamolyhij is betaald! Voor het eerst in 20 jaar dat hij in een maand meer betaald krijgt dan ik, wát een boel.
Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht een doorzichtig plastieken golfplaatje op 4 pootjes boven je planten?
Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgtquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, tot op zekere hoogte vind ik ook dat ze het er maar gewoon mee te doen hebben.
Het gros ziet er gezond uit. Een aantal hebben wel beste knauw gehad de afgelopen weken, maar bijna allemaal hebben ze al bloemtrossen en er is her en der een bloem.
Ja hé jij. Nu op npo1 de herhaling van de kade met zicht op de Erasmusbrug en weer een stukje kade.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, reuze lief dat jullie zorgen hebben om Isa. Maar ze is jong en gezond en ziekenhuizen zijn zo traag als poep. Isa kennende zal ze jullie gerust komen stellen als er nieuws is. Tot die tijd is geen bericht, goed bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik heb al bruine vlekken in mn blaadjes.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan niet gaan mopperen als je schimmel en of bruine vlekken in je blaadjes en tomaten krijgt![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje aan de medischschurkende skullies:Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien? Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje aan de medischschurkende skullies:Drie dagen eerder verlagen kan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nein, wellek?quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als zijstapje: heeft u den documentaire gisteravond op de BBC gezien?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Drie dagen eerder verlagen kan ook wel
Over levenslang A.D. versus 2 doses paddo's en 2 behandeldagen?quote:
Hmm, is dat niet dat moorddadig giftig spul? Dan was het me slechts even ontschoten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Vingerhoedjes:
[ afbeelding ]
Vingerhoedskruidbloem:
[ afbeelding ]
Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kasquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ja. Het is nog niet echt "Het jaar van de tomaat".![]()
Ik heb geen kasquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op die 2 na die door slakken werden verwoest doen ze het best lekker in de kas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |