Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een propquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
De ANWB was er binnen 45 minuten volgens mij. Ze hebben een propje in de band geplaatst en opgepompt en toen kon ik weer rijden. Wel max 80
Een prop moet vulkaniseren. Daarna is er geen beperking meer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 07:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hebben ze een prop in de wang gedaan dan. In principe heb je geen snelheidsbeperkingen met een prop
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekkerDat treant is echt een vloek. Moet naar Emmen
Waar overigens niet echt goed OV heen gaat (Drenthe!
), dus nu moet ik wat regelen.
Ik riep al dat ik naar Assen wilde, maar dat kon echt niet, want was geen Treant. Ik vraag het me af of dat écht niet kan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:
Kan je niet kiezen voor beter bereikbaar?
Wat zijn de opties met regelen? Wat een gedoe.
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Hey joh Isa, doe eens niet zo gek![]()
Succes zo!
En dat klinkt wel allemaal als goede communicatie, misschien moeten zij ook even advies inwinnen van iemand met praatskills![]()
Mogguh. Ik heb vandaag zo'n lijstje met rotklusjes waar ik heul geen zin in heb. Maar moet toch gebeuren.
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat foto'tje van de ochtend. Als jullie de fotospam zat zijn moeten jullie het zeggen hoor!
[ afbeelding ]
Om het wat interactiever te maken kan ik wel quizjes uitschrijven
[ afbeelding ]
Wie weet wat het is? Bonuspunten voor de fraaie latijnse naam.
Uiteraard kunnen ze dat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen met "praat skills" kunnen ook een hoop onzin uitkramen.
Dat met ontbijt is meer vergeten/niet weten/foutje in de drukte.
We sturen in Assen ook wel mensen naar de KNO in Hardenberg buiten kantoortijden. Word je ook niet blij van. Dit hele systeem in het noorden is super onprettig. En ja, gelukkig niet naar Stadskanaal. Ik denk dat ik gisteren tegen de ha had moeten zeggen dat ik naar Assen wilde, dan was alle onderzoek etc daar geweest. Maar ja, ik had niks, vond ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte Isa. Ideaal is de situatie rondom Treant niet nee, hoewel je voor sommige dingen ook juist naar Hoogeveen moet.
Gelukkig hoef je niet naar Stadskanaal
Nou, het is meer dat 'ie nog niet bloeit, want anders zag natuurlijk iedereen dat het vingerhoedskruid is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch niet vingerhoedskruid hoewel de bloeiwijze er wel op lijkt.
Omg inderdaad, nu je het zegt!quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
IsaJe had het erover voor de vaccinatie dat je daar bang voor was maar waaay no want die kans was bijna net zo groot als een miljoen winnen. WTF dat je dit dan toch hebt gekregen
Hoop dat ze je goed weten te helpen en dat dit snel verholpen wordt.
Dikke knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |