Cruciaal stukje erfgoed afgebroken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist het al gelukkig, dankzij de ouderapps als Magister en Somtoday kunnen scholieren geen cijfers meer verbergen voor hun ouders
Ik heb maandag lepeltjes gekocht. Als het de cakeschaal en gebakbordje er nog is dan koop die ook.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:29 schreef Arizona het volgende:
Ik ben toch maar met de auto naar de AH gegaan, ik stapte naar buiten en voelde al meteen een paar druppels![]()
Uiteraard bleef het bij die paar druppels maar als ik wel was gaan lopen was het een zondvloedveroorzakende regenbui geworden natuurlijk.
Ik heb een cakeschaalen nog een extra bordje en ik ben blij
Die waren ook schattig, die lepeltjes! Ik heb al gewone blond-lepeltjes, anders had ik deze ook wel gehaaldquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb maandag lepeltjes gekocht. Als het de cakeschaal en gebakbordje er nog is dan koop die ook.
Ik heb veel Efteling blond servies van de eerste uitgave voor de AH acties.
Ik heb een kaascroissant meegenomen, ik was er toch in de buurtquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
Afbakbroodjes in de oven gedaan, straks lekker oppeuzelen met anijshagel
Ook een goede keusquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een kaascroissant meegenomen, ik was er toch in de buurt
Die zijn het gewoon stiekem allemaal met me eens.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En hier doen al die mods hier dan niets aan hè
Dus geen liveperformance van Ijsland morgenavond. Geldt dat ook voor de zaterdag als ze de finale halen?quote:
Denk het wel als ze echt positief zijn (geen false positive, maar dat zullen ze wel checken)quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen liveperformance van Ijsland morgenavond. Geldt dat ook voor de zaterdag als ze de finale halen?
Goed gescoordquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:29 schreef Arizona het volgende:
Ik ben toch maar met de auto naar de AH gegaan, ik stapte naar buiten en voelde al meteen een paar druppels![]()
Uiteraard bleef het bij die paar druppels maar als ik wel was gaan lopen was het een zondvloedveroorzakende regenbui geworden natuurlijk.
Ik heb een cakeschaalen nog een extra bordje en ik ben blij
Vreemd genoeg had ik die winner vibes gisteren bij Oekraïne. Wat was dát goed zeg. Ik vond in die snippets Italië inderdaad ook niet helemaal overkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Italië zelf geweldig vind, maar ik nog niet echt winner vibes krijg. Gisteren ook nog niet bij die preview.
quote:
Saai is in dit geval helemaal niet ergquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als presentator vond ik hem gisteren van de vier wel de 'saaiste', maar ook niet storend en zijn Engels viel me ook goed mee
Eerste versie was 4 en halve minuut en zaten een aantal zinnen in van een bestaand Oekrains volksliedje, dat mocht niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:12 schreef Salina het volgende:
OK, even hulp nodig.
Die song van Oekraine vind ik echt geweldig.
Maar het lijkt wel alsof er meerdere songs in omloop zijn.
Dit is de officiële clip:
Nou zie ik net dit:
Dit is toch een hele andere clip? En het begin is iets anders.
Iemand die weet wat hier aan de hand is?
Is dit een andere song, of dezelfde in een ander jasje? Of de song van 2020 toch? Nee dus.
Ja precies, en ik denk dat hij juist ook wel een soort rustpunt kan zijn tussen de andere drie wat meer flamboyante/extraverte types.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Saai is in dit geval helemaal niet ergHij deed het goed zonder op te vallen door hinderlijk aanwezig te zijn of zoiets
Jullie weten ook alles hé.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste versie was 4 en halve minuut en zaten een aantal zinnen in van een bestaand Oekrains volksliedje, dat mocht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |