Maar die Arch zelf was ook al ontstaan door erosie gok ik...quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iconische rotsformatie Darwin's Arch bij Galapagoseilanden ingestort door erosie
Zonde
Jezelf afstaan voor adoptie denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je Rusland niks vindt als je het voor het eerst hoort, dat had ik zelf namelijk ook
En dat geldt wel voor meer acts.
Mijn moeder vond (de preview van) Italië trouwens 'verschrikkelijk', wat moet ik nu met haar jongens
Kan het Moederdagcadeau nog terug?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Mijn moeder vond (de preview van) Italië trouwens 'verschrikkelijk', wat moet ik nu met haar jongens
Het is wel zo makkelijk als je zo'n gigantisch ding meteen op of in een truck kan laden en dat is weer een stuk makkelijker als de green room en het podium weg zijnquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie er donderdag nog hangt zullen ze hem nog wel een keer gebruiken. Of krijg je zo'n ding niet eenvoudig weg?
Mja, ik erger me er soms een beetje aan dat ze alles wat iets harder is dan gemiddeld meteen verschrikkelijk vindt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
No kidding, dat is ook echt een inzending waarvan ik compleet snap dat het net je smaak moet zijn![]()
Hier ook!quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Thunder and lightning it's getting exciting
Voor straf alleen maar laten luisteren naar Finland, Italië en Oekraine de komende dagenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, ik erger me er soms een beetje aan dat ze alles wat iets harder is dan gemiddeld meteen verschrikkelijk vindt.
Ik heb zelf geen tickets, dus kan je niet helpen, maar misschien een van de anderen hier. Of anders proberen in ESF / [ORGANISATIE] Kaartverkoop #25 - Aanreisperikelenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:38 schreef Esti het volgende:
*Zijdelings: Hoe staan de tickets in de app weergegeven? Bij mij staan onder evenementen twee bolletjes met "Eurovision Song Contest", zodra ik erop klik zie je een ticket met qr code, en daaronder een balkje met informatie zoals "nog 2 dagen". Bij mijn andere ticket is precies hetzelfde aan de hand maar staat in het balkje eronder "Ticket binnenkort beschikbaar.
Hoort dit zo?
Oekraïne vond ze ''vreemd'', maar goed, dat snap ik dan nog wel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor straf alleen maar laten luisteren naar Finland, Italië en Oekraine de komende dagen
Kent ze AWS en Hatari al?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oekraïne vond ze ''vreemd'', maar goed, dat snap ik dan nog wel.
Ik denk het niet, want tijdens Hatari verliet ze de kamer om iets anders te doen, bij AWS vast ookquote:
Ja dan leert ze het ook nooit he?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want tijdens Hatari verliet ze de kamer om iets anders te doen, bij AWS vast ook![]()
Ja, uiteindelijk was het gewoon een groot stuk rots wat heel langzaam door corrosie kapot gemaakt werd, waarbij het er toevallig halverwege een tijdje best indrukwekkend uitzag. Maar ja, dat klinkt natuurlijk wat minder iconisch.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar die Arch zelf was ook al ontstaan door erosie gok ik...
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer losgelaten
Erg mooi.
@:zipportal @:maxi-mus @:greys
Gewoon apart zettenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je Rusland niks vindt als je het voor het eerst hoort, dat had ik zelf namelijk ook
Ik vond het best een leuk nummerquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Ctrl+Enter is daarvoor bedachtquote:Op woensdag 19 mei 2021 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd leuk om Word-bestanden te krijgen van de klant en wanneer je dan nog wat tekst moet toevoegen dat dan een hoofdstuk dat op de pagina erna begint, dan pas ergens halverwege begint.
Ja, dat weet ik wel, maar de klant blijkbaar niet.quote:
En hier doen al die mods hier dan niets aan hèquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind Italië dit jaar ook nog steeds niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |