quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Word net door een compleet onbekende gebeld
Blijkbaar. Ze vroeg ben jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Ik vroeg aan diegene: Hoe kom je aan mijn nummer?
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Misschien iets in de grand final met de kooi?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Verder heel positief over de show hoor! Maar gezien de geheimzinnigheid rond de kooi had ik daar wat meer van verwacht. :-D
quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze vroeg ben jeAls ze je dat hier vragen zijn ze op je geld uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opC’est Davie :o)
Ik vond het wel grappig om te zien voor aanvang van de show dat dat ding inderdaad al die tijd gewoon in de nok van Ahoy hingquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Verder heel positief over de show hoor! Maar gezien de geheimzinnigheid rond de kooi had ik daar wat meer van verwacht. :-D
Qua show was er niet zoveel mis mee idd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze vroeg ben jeWeet je zeker dat je niet Riek bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zeker wetenquote:
Als ie er donderdag nog hangt zullen ze hem nog wel een keer gebruiken. Of krijg je zo'n ding niet eenvoudig weg?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om te zien voor aanvang van de show dat dat ding inderdaad al die tijd gewoon in de nok van Ahoy hingAls je weet dat die kooi daar is, dan valt ie ook op
Ja ik ga bij de familyshow wel even goed kijken of ie er nog hangtquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie er donderdag nog hangt zullen ze hem nog wel een keer gebruiken. Of krijg je zo'n ding niet eenvoudig weg?
De optredens waren toch niet heul/extreem gek? Dat sommigen (understatement) vals waren is een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:38 schreef Kreator het volgende:
Maar dat het steeds gekker moet qua optredens/uiterlijk is wel een beetje stom. Maak gewoon éérst een goed nummer, zorg dan dat iemand kan zingen en als bonus wellicht nog iets geks, als er ruimte voor is.
Misschien moet ie ophangtechnisch wel gewoon blijven hangen, geen idee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ga bij de familyshow wel even goed kijken of ie er nog hangt![]()
Toen Greys en Cee bij Ahoy op bezoek waren hing dat ding er ook al
Ik heb hier ook wel enigszins last van ja. :-Dquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef Meridiaan het volgende:
Morrege!
Vanavond g ik proberen de jruyshow over te slaan, ik moet eens vroeg naar mijn nest.
SPOILER: OMGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Het was ook meer de geheimzinnigheid die er door de fans rondom de kooi werd gecreëerd. Want het hing er gewoon en de organisatie heeft er nooit vanuit zichzelf over zitten teasen. Meer dat ze (terecht) niet zeiden waar het voor bedoeld was wanneer er naar werd gevraagd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Ik heb op zich wel goed geslapen, alleen een beetje kort!quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:46 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, slecht geslapen, ach ja wie niet?
Die bleek nog in het hotel te liggen. Waren ze vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 19 mei 2021 01:49 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of Roxen inmiddels de juiste toon heeft teruggevonden, aangezien ze er zover naast zat.
Lag op het dak zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:49 schreef linebear het volgende:
[..]
Die bleek nog in het hotel te liggen. Waren ze vergeten mee te nemen
gelovigen vonden het wel een dingetje daarquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:55 schreef linebear het volgende:
Wat ik niet zo goed snap. Waarom zingt Cyprus over Don Diablo? Is ie daar zo bekend?
Oh, en nu ken je me ineens niet meer?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Word net door een compleet onbekende gebeld
Dat hebben we allemaal wel eens. Meestal is het dan een zonnebril of zo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:49 schreef linebear het volgende:
[..]
Die bleek nog in het hotel te liggen. Waren ze vergeten mee te nemen
ik ben m'n verstand toch ook wel eens tijdelijk kwijtquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens. Meestal is het dan een zonnebril of zo.
Ik heb mijn conditie een keer in de bus laten liggen, nooit meer terug gevonden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens. Meestal is het dan een zonnebril of zo.
@ESF1Gamerquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:58 schreef Dave het volgende:
Iemand riep gisteren nog 'IK ZAG @:Aoibhin !!!!!!!!!'
Maar weet niet meer wie.
Zo heel erg veel geks was er nu toch niet? Er zijn jaren geweest waar de gekte echt niet op kon.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Qua show was er niet zoveel mis mee idd.
Maar dat het steeds gekker moet qua optredens/uiterlijk is wel een beetje stom. Maak gewoon éérst een goed nummer, zorg dan dat iemand kan zingen en als bonus wellicht nog iets geks, als er ruimte voor is.
Ik heb wel jouw hand gezien tijdens Ierlandquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer
Ik wacht nog steeds op een gifje
Ik ook. Maar dan niet tijdelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben m'n verstand toch ook wel eens tijdelijk kwijt
[..]
Blijkbaar. Ze vroeg ben jeDiegene vroeg 'ben je rijk?' Toen je nee zei, hing die gelijk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De meeste grote artiesten als je daarvan naar een concert gaat, dan kom je ook props en extravagante outfits tegen. Het is jammer dat bij het ESF dat nog vaak genoeg wordt gezien als "circus, kermis, gaat niet over muziek, moeten we niet serieus nemen".quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo heel erg veel geks was er nu toch niet? Er zijn jaren geweest waar de gekte echt niet op kon.
Bovendien is extravagantie altijd al door de geschiedenis heen verweven. Kiss, Slipknot, Lady Gaga, Rammstein, Sia om maar even wat dwarsstraten ter noemen.
Meer zuiver zingen zou wel prettig zijn ja.
Ik vind het een vreemde gedachte dat je precies weet hoe mijn hand eruit zietquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb wel jouw hand gezien tijdens Ierland
Nee niet veel geks dit jaar eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:44 schreef Dave het volgende:
[..]
De optredens waren toch niet heul/extreem gek? Dat sommigen (understatement) vals waren is een ding dat zeker is.
Die Ierse act was niet raar, maar wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde gedachte dat je precies weet hoe mijn hand eruit ziet
Blijft een kwestie van smaak, maar persoonlijk vind ik de tweede halve finale qua line-up veel beter dan de eerste.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nog wel aan het bijkomen van de teleurstelling van gisteren.
Ik vind het gros vocaal zwaar onder de maat, vaak vals en hysterisch zelfs.
Hoogtepunten vond ik het optreden van Rusland (niet overdreven goed maar wel een nummer dat leuk in elkaar zat en een leuke act), de visuals met de handjes, was vocaal zeker niet de slechtste en de muzikale opbouw van het Ukraine nummer.
Ik hoop dat de tweede halve finale wat meer wow momenten gaat hebben.
Ik moet hem nog op beeld terugzien, maar op het podium zag het er wat apart uit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Ierse act was niet raar, maar wel heel bijzonder.
Denk dat het met komt omdat je 16 verschillende acts ziet die zich willen profileren. Dan valt de extravagantie meer op.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De meeste grote artiesten als je daarvan naar een concert gaat, dan kom je ook props en extravagante outfits tegen. Het is jammer dat bij het ESF dat nog vaak genoeg wordt gezien als "circus, kermis, gaat niet over muziek, moeten we niet serieus nemen".
Een idee wat leuk was op papier, maar in de praktijk gewoon niet werkte. Dat papier hebben ze vervolgens ook nog in de act gebruikt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Ierse act was niet raar, maar wel heel bijzonder.
Er hoeven ook maar 1 of 2 gekke dingen tussen te zitten, zoals de Ierse act of die Macedonische zanger en mensen projecteren dat op de hele show. Terwijl het nogal logisch is dat als 39 delegaties willen opvallen, er een paar bijzitten die de plank misslaan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het met komt omdat je 16 verschillende acts ziet die zich willen profileren. Dan valt de extravagantie meer op.
Daarnaast is het vooral het beeld wat de doorsnee kijken ervan heeft. Die hebben toch vooral nog Lordi, Verka, Dustin the Turkey etc in hun hoofd zitten. En alles wat ze zien blijft daar dan een bevestiging van.
Waarbij de community en de producenten van het festival zelf daar ook wel enorm aan bijdragen door de Verka's van deze wereld steeds meer weer enorm veel aandacht te geven
Strade Bianchi 2.0quote:
Ik ben ook geneigd te zeggen dat dit soort dingen in Noord-West Europa sowieso nooit lukken. Nederland, UK of België zou zoiets ook niet goed rond krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een idee wat leuk was op papier, maar in de praktijk gewoon niet werkte. Dat papier hebben ze vervolgens ook nog in de act gebruikt.
Ja precies. En Noorwegen vooral natuurlijk. Die dan toevallig nog de meest gearriveerde artiest is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er hoeven ook maar 1 of 2 gekke dingen tussen te zitten, zoals de Ierse act of die Macedonische zanger en mensen projecteren dat op de hele show. Terwijl het nogal logisch is dat als 39 delegaties willen opvallen, er een paar bijzitten die de plank misslaan.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Moldavië had dit waarschijnlijk tot in perfectie uitgevoerd. Maar hier maken we er fröbel werk van waar ze zelfs op een bonte avond nog hun neus voor ophalen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd te zeggen dat dit soort dingen in Noord-West Europa sowieso nooit lukken. Nederland, UK of België zou zoiets ook niet goed rond krijgen.
Het helpt ook niet mee dat dan uitgerekend die acts de hele tijd voorbijkomen in compilatiefilmpjes van talkshows e.d. waardoor dat beeld de hele tijd bevestigd wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er hoeven ook maar 1 of 2 gekke dingen tussen te zitten, zoals de Ierse act of die Macedonische zanger en mensen projecteren dat op de hele show. Terwijl het nogal logisch is dat als 39 delegaties willen opvallen, er een paar bijzitten die de plank misslaan.
Ik vond die opening heel mooi, maar ook heel gehaast... het leek wel een optreden bij DWDD. De titel van het nummer was niet eens in beeld, beetje respectloos naar Duncan vond ik dat. En na het optreden meteen boem, door. Geen tijd voor applaus.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:30 schreef Em31 het volgende:
Vreemd dat ze de opening en het filmpje van Nikkie niet op het officiële kanaal hebben staan, maar wel op die van de AVROTROS.![]()
Jij ziet ze liever op hardcourt rijden?quote:
Ja ze hebben wel echt gekozen om dat deze keer anders te doen, normaal opent de semi met het winnende nummer en alles. In de finale zal hij wel veel meer tijd krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond die opening heel mooi, maar ook heel gehaast... het leek wel een optreden bij DWDD. De titel van het nummer was niet eens in beeld, beetje respectloos naar Duncan vond ik dat. En na het optreden meteen boem, door. Geen tijd voor applaus.
Of gras.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ziet ze liever op hardcourt rijden?
Het was Oekraine in je hoofd?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Tot half 4 wakker gelegen met totale drukte in m'n hoofd, kon je op wachten.
In de Franse NF van een paar jaar geleden was het concept van Ierland wel een stuk beter in beeld gebracht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd te zeggen dat dit soort dingen in Noord-West Europa sowieso nooit lukken. Nederland, UK of België zou zoiets ook niet goed rond krijgen.
Maar dat doet elke dag al minimaal één in het peloton.quote:
Die blijft zo tofquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In de Franse NF van een paar jaar geleden was het concept van Ierland wel een stuk beter in beeld gebracht.
Ze vergat vooral dat ze moest zingen en haar ademhaling was horror voor zangdocenten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In de Franse NF van een paar jaar geleden was het concept van Ierland wel een stuk beter in beeld gebracht.
Denk dat ze inderdaad teveel bezig was met wat ze moest doen, want ze zat er bij de eerste noten al naast en toen was ze nog niet buiten adem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze vergat vooral dat ze moest zingen en haar ademhaling was horror voor zangdocenten.
Je zag aan alles dat ze alleen maar bezig was met de act er omheen.
Ja, en Noorwegen, en Azerbeidzjan, en...quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was Oekraine in je hoofd?
Ik sliep ook pas 2 uur.
Hebben wij geen hart 😮quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
Sorry mag ik hier even ranten dat tijdens de shows zelf en erna dit fijne subforum overspoeld wordt met meningen en mensen die geen hart hebben voor het festival en dat heel veel opmerkingen zo negatief zijn. Kan er niet zo goed tegen
Naar iets wat een miljoenenpubliek trekt, kijken ook bovengemiddeld veel dorpsidioten. Ik zou daar gewoon boven staan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
Sorry mag ik hier even ranten dat tijdens de shows zelf en erna dit fijne subforum overspoeld wordt met meningen en mensen die geen hart hebben voor het festival en dat heel veel opmerkingen zo negatief zijn. Kan er niet zo goed tegen
Gewoon in deze SC blijven, doe ik al jaren. Hier is het veilig!quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat door mijn hoofd galmde was "mamama Mata Hari"quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, en Noorwegen, en Azerbeidzjan, en...
Die houdt je helaas altijd. Geld andersom ook wel als het over andere evenementen gaat. Zeikerds heb je altijd. Waarbij het ook heel erg salonfähig is om het festival niets te vinden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
Ik post hier buiten de shows om niet (veel) maar toch eindig ik altijd in de SC want de livetopics zijn niet te doenquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in deze SC blijven, doe ik al jaren. Hier is het veilig!
Ik ga niet blindelings met vlaggetjes zwaaien omdat het ESF is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
The army of loversquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werd wakker en het eerste wat door mijn hoofd galmde was "mamama Mata Hari"
Ik vind die reactie van Advocaat echt niet kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:01 schreef Redefine het volgende:
Die opmerking van Dick Advocaat blijft dan wel weer bijzonder sneu![]()
En Edwin Winkels die klaagt dat zelfs de NRC teveel aandacht besteed aan het ESF is ook wel een bijzondere.
Alsof dat andersom ook niet geld voor voetbal en wielrennen.
In deze periode is het beter om veilig bij ons de blijven in deze SC enzoquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:53 schreef Mlita het volgende:
Maar ik denk dat jij ermee bedoeld wordt. Het zal vooral gaan over mensen die wat roepen die er totaal geen verstand van hebben. En meer nog over echt hatelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga niet blindelings met vlaggetjes zwaaien omdat het ESF is.
Ik kijk al zo’n 42 jaar onafgebroken naar het songfestival.
Is het leuk dan is het leuk,
Is het goed dan is het goed.
Raakt het me dan raakt het me
Is de act leuk en het vocale mwah krijgt het soms het voordeel van de twijfel
En is het vocaal bagger dan is het vocaal bagger.
Dat heeft niets met negatieve mening te doen. Ik ben ESF fan in hart en nieren, maar ik kan heel slecht tegen vocale nietsnutten. En een beetje hysterisch kan best leuk zijn, maar hysterisch doen om het hysterisch doen krijg ik ook pukkeltjes van.
Die vind het een schande dat Feyenoord moet wijken voor het festival. De burgemeester snapt volgens hem toch ook wel dat hun wedstrijd belangrijker is dan het ESF. En dat er meer mensen kijken naar hun wedstrijd dan het ESF...quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vind het een schande dat Feyenoord moet wijken voor het festival. De burgemeester snapt volgens hem toch ook wel dat hun wedstrijd belangrijker is dan het ESF. En dat er meer mensen kijken naar hun wedstrijd dan het ESF...
https://www.nu.nl/voetbal(...)or-songfestival.htmlquote:
Staging was heel goed ja. Muzikaal kwam het liedje wel minder uit de verf dan op plaat. Maar nog steeds wel prima.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:05 schreef Em31 het volgende:
Dat nummer van Cyprus is misschien wat cheap, maar jemig ik zit weer te kijken en wát een show was dat. En dan toch zo goed door blijven zingen.
Cameravoering en alles is daar ook echt helemaal geweldig.
En het erge is dat waarschijnlijk elke andere coach hetzelfde had gezegd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)or-songfestival.html
Advocaat vond dat dit andersom zou moeten zijn en nog meer onzin.
Let's start a fiyaaaquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze stak vrij lang haar hoofd door een soort witte krans, wat blijkbaar op tv een soort effect zou moeten zijn.
JAJAJAAJAJ NEXUM IMPACTquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werd wakker en het eerste wat door mijn hoofd galmde was "mamama Mata Hari"
Vrijdag worden we denk ik wakker met. Last Dance, Last Dance, Last Dance oehoehoe.quote:
Ierland, neem je rommel mee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Dat zag er op beeld wel leuk uit.
Maar vond het verder een beetje... veel ofzo. En lelijk dat ze het niet tot het einde afmaakte maar ze wegliep en je al die rommel op het podium zag staan.
Godverquote:Op woensdag 19 mei 2021 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vind het een schande dat Feyenoord moet wijken voor het festival. De burgemeester snapt volgens hem toch ook wel dat hun wedstrijd belangrijker is dan het ESF. En dat er meer mensen kijken naar hun wedstrijd dan het ESF...
In de Live topics komen ook gewoon veel users die niet persé veel met het ESF hebben, maar wel jaarlijks kijken. Die zullen niet heel diep ingaan op een bepaalde negatieve mening en/of hebben niet veel verstand van het festival.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ik denk dat jij ermee bedoeld wordt. Het zal vooral gaan over mensen die wat roepen die er totaal geen verstand van hebben. En meer nog over echt hatelijke opmerkingen.
Zelf ben ik ook altijd enorm kritisch over het ESF ondanks dat ik het juist geweldig vind. Dat kan prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |