Verkeerde nummer?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Word net door een compleet onbekende gebeld
Ah, werkte den Pannekoek aan deze act ook mee?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beschermd tegen het water, die dansers waren de golven
Denk ik
quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Word net door een compleet onbekende gebeld
Blijkbaar. Ze vroeg ben jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Ik vroeg aan diegene: Hoe kom je aan mijn nummer?
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Misschien iets in de grand final met de kooi?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Verder heel positief over de show hoor! Maar gezien de geheimzinnigheid rond de kooi had ik daar wat meer van verwacht. :-D
quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze vroeg ben jeAls ze je dat hier vragen zijn ze op je geld uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opC’est Davie :o)
Ik vond het wel grappig om te zien voor aanvang van de show dat dat ding inderdaad al die tijd gewoon in de nok van Ahoy hingquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Verder heel positief over de show hoor! Maar gezien de geheimzinnigheid rond de kooi had ik daar wat meer van verwacht. :-D
Qua show was er niet zoveel mis mee idd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze vroeg ben jeWeet je zeker dat je niet Riek bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, nee
Toen zei ze: verkeerd nummer en hing de telefoon opOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zeker wetenquote:
Als ie er donderdag nog hangt zullen ze hem nog wel een keer gebruiken. Of krijg je zo'n ding niet eenvoudig weg?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om te zien voor aanvang van de show dat dat ding inderdaad al die tijd gewoon in de nok van Ahoy hingAls je weet dat die kooi daar is, dan valt ie ook op
Ja ik ga bij de familyshow wel even goed kijken of ie er nog hangtquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie er donderdag nog hangt zullen ze hem nog wel een keer gebruiken. Of krijg je zo'n ding niet eenvoudig weg?
De optredens waren toch niet heul/extreem gek? Dat sommigen (understatement) vals waren is een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:38 schreef Kreator het volgende:
Maar dat het steeds gekker moet qua optredens/uiterlijk is wel een beetje stom. Maak gewoon éérst een goed nummer, zorg dan dat iemand kan zingen en als bonus wellicht nog iets geks, als er ruimte voor is.
Misschien moet ie ophangtechnisch wel gewoon blijven hangen, geen idee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ga bij de familyshow wel even goed kijken of ie er nog hangt![]()
Toen Greys en Cee bij Ahoy op bezoek waren hing dat ding er ook al
Ik heb hier ook wel enigszins last van ja. :-Dquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef Meridiaan het volgende:
Morrege!
Vanavond g ik proberen de jruyshow over te slaan, ik moet eens vroeg naar mijn nest.
SPOILER: OMGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Het was ook meer de geheimzinnigheid die er door de fans rondom de kooi werd gecreëerd. Want het hing er gewoon en de organisatie heeft er nooit vanuit zichzelf over zitten teasen. Meer dat ze (terecht) niet zeiden waar het voor bedoeld was wanneer er naar werd gevraagd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:34 schreef Dave het volgende:
Ik heb op zich wel goed geslapen, alleen een beetje kort!quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:46 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, slecht geslapen, ach ja wie niet?
Die bleek nog in het hotel te liggen. Waren ze vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 19 mei 2021 01:49 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of Roxen inmiddels de juiste toon heeft teruggevonden, aangezien ze er zover naast zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |