De meeste jaren was dat iemand van de overkoepelende organisatie.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat niet ene Twan van Nieuwenhuijzen?
14 is ook 2e helftquote:
Zag in de app dat ze onderaan stondenquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Als Oekraïne de 2e helft loot wordt het echt een gevaarlijke klant voor de winst
Tijdens festival dagen gelden er andere regelsquote:
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had Rusland een paar jaar terug toch a million betere voices.
Dit zijn van die liedjes die de gemiddelde Nederland nooit zal kunnen waarderenquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zag in de app dat ze onderaan stondenKregen echt een 5.4 gemiddeld ofzo.
Eensquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:41 schreef aarontje112 het volgende:
Weet niet meer waar ik dit moet posten, maar wat was het een TOPSHOW
Helaas, bij mij stonden ze met gemak in de top 3 vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn van die liedjes die de gemiddelde Nederland nooit zal kunnen waarderen
Bij mij ook. Tweede achter Litouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, bij mij stonden ze met gemak in de top 3 vandaag.
Dat is niet wat je luistert naast je Marco Borsato CDquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ga je denk ik wel gelijk in krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Fred_B het volgende:
Zweden zal wel een Waylon-behandeling krijgen als opvuller tussen Frankrijk en Italie.
OVERAL.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:41 schreef aarontje112 het volgende:
Weet niet meer waar ik dit moet posten, maar wat was het een TOPSHOW
Ik denk dat Marco eigenlijk al een niveau te hoog is voor veel mensen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet wat je luistert naast je Marco Borsato CD
Zie Op1.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zag in de app dat ze onderaan stondenKregen echt een 5.4 gemiddeld ofzo.
Vooral ook niet open staan voor andere dingen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet wat je luistert naast je Marco Borsato CD
Dat heb ik gezien jaquote:
Ik begin steeds meer te geloven dat zij veel stemmen kunnen verzamelen van het publiek.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, bij mij stonden ze met gemak in de top 3 vandaag.
Die enorme diversiteit maakt het festival juist zo leukquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral ook niet open staan voor andere dingen.
Ik vind Oekraine, Belgie, Italie, Finalnd, San Marino,Rusland allemaal leuk. Totaal verschillende dingen
Slaap ze!quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Toch mooi om hem nog even teruggekeken te hebben.
Fucking veel zin in donderdag nu, dan op naar Rotterdam.(Mits ik negatief getest word natuurlijk, toch nog wel spannend ondanks geen klachten)
Daarom vind ik Mata Hari juist wel weer leuk, heerlijke Turkse deuntjes in ook al stelt nummer weinig voorquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die enorme diversiteit maakt het festival juist zo leuk![]()
Nummers leuk vinden die totaal niet in je muzikale straatje vallen![]()
Liedjes met een duidelijke culturele signatuur van diverse landen
Trusten en veel plezier donderdag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Toch mooi om hem nog even teruggekeken te hebben.
Fucking veel zin in donderdag nu, dan op naar Rotterdam.(Mits ik negatief getest word natuurlijk, toch nog wel spannend ondanks geen klachten)
Jij bent al de hele avond on fire, ben het met alles eens wat je zegtquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die enorme diversiteit maakt het festival juist zo leuk![]()
Nummers leuk vinden die totaal niet in je muzikale straatje vallen![]()
Liedjes met een duidelijke culturele signatuur van diverse landen
Ja. Bijna alles aan Mata Hari is gewoon fout, maar goh wat is het toch eigenlijk leuk. Idem voor Servië.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom vind ik Mata Hari juist wel weer leuk, heerlijke Turkse deuntjes in ook al stelt nummer weinig voor
Rusland, Oekraine ook zelfde verhaal.
Ik heb dan ook veel naar The Roop van vorig jaar geluisterd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jij bent al de hele avond on fire, ben het met alles eens wat je zegt
Dit jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bijna alles aan Mata Hari is gewoon fout, maar goh wat is het toch eigenlijk leuk. Idem voor Servië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |