Ja het mag/moet ook. Maar er wordt soms gedaan alsof het een revelation is als een artieste daarmee komt, en dat vind ik ook weer niet.quote:
Inderdaad, zie het zo gebeuren dat ze nog eens moeten openen in dat geval.quote:
Die zal vast wel voor Spanje zijn.quote:
Reverse grid order!quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:19 schreef Redefine het volgende:
Er komt straks een zak geld naar de EBU waarbij er een regel wordt ingesteld dat plek 26 ook in de eerste helft valt.
Mooi, kan ze op plek 2.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wanneer Malta moet
Niet meer zo gewaagd als voorheen. Maar iedere zangeres die er mee komt, krijgt nog net zoveel ellende over zich heen als iedere vrouw daarvoorquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Female empowerment is inmiddels ook al lang niet meer gewaagd of origineel. #durfttezeggen
Twitter werd in elk geval platgespamd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Maar over die "ads", ik zie ze niet. Heeft Malta serieus advertenties om stemmen te krijgen?
Eerst een sprint race, die Malta wint en dan als laatste mag.quote:
Ja vorig jaar hebben ze het ook gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Azerbeidzjan... come on, dit is echt al 1000 keer gedaan bij het ESF. Minst originele plaat van het jaar denk ik.
... maar Efendiquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Azerbeidzjan... come on, dit is echt al 1000 keer gedaan bij het ESF. Minst originele plaat van het jaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |