quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.
De clip op Youtube heeft Engelstalige ondertiteling. Iets over planten zaaien nu de winter voorbij is en de lente is aangebrokenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen flauw idee wat er gezegd wordt
quote:
Als je borsten goed bij elkaar drukt lijkt het al snel wat.quote:
Vraag dat even aan Cocoquote:
Hele tent dansen alsof er een wesp in de broek zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oekraine moet keertje komen zingen in X-Ray op Lowlands
Ja goed!quote:
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:19 schreef Japepk het volgende:
Dit is toch gewoon een kipie van israel 2 jaar terug?
Als enige (misschien Zweden of Diablo nog) een actquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staat dit nummer hoog?
Is echt matig.
Dan gaan we naar de Broabant Hallen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Straks wordt Nederland toch nog eerste, als de rest zo slecht is.
Je kunt ook weinig als de zangeres niet heel mobiel isquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Keyos het volgende:
Nu snap ik wel waarom het bij de bookies gedaald is na de rehearsals. De staging doet helemaal niets extra’s met het nummer.
bij de halve finale staat ze nog steeds 1ste in de bookmakersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:20 schreef Keyos het volgende:
Nu snap ik wel waarom het bij de bookies gedaald is na de rehearsals. De staging doet helemaal niets extra’s met het nummer.
Zou wel wat zijn voor Feyenoord.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef Doevelaer het volgende:
Ze is een Lizzo kloon, maar ze is wel goed
Ze gaat ook makkelijk door hoor, en ze gaat sowieso top 4 eindigen zaterdag, maar ik had dit als nummer 1 staan voordat het hier begon. Maar de staging lacked wel een beetje met de potentie die erin zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:21 schreef Pipaja het volgende:
[..]
bij de halve finale staat ze nog steeds 1ste in de bookmakers
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Er waren eerst 6 danseressen maar ze heeft er al twee opgegeten.
Boskalis to the rescue.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef BB-King het volgende:
Respect voor de podiumbouwers trouwens. Moet erg stevig zijn.
Stemmen dan please want het is echt niet vanzelfsprekend dat ze de finale halen!quote:
Is satire.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef H_T het volgende:
[modbreak]Even wat fatshaming geveegd. Da's niet nodig[/modbreak]
Om naar te luisteren het beste van de avond.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
Dat van Malta vind ik niks,maar ze kan wel zingen.
Ze vliegen me om de oren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Hier krijg je een like voor.
Ben je er zo zuinig mee joh ouwe gierigaard.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Hier krijg je een like voor.
Eensquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:24 schreef Greys het volgende:
Litouwen moet door
Oekraïne natuurlijk
Rusland ook
Malta gaat ook door
El Diabloooo ook
Rest maakt me niet zo veel uit geloof ik.
Sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:24 schreef Greys het volgende:
Litouwen moet door
Oekraïne natuurlijk
Rusland ook
Malta gaat ook door
El Diabloooo ook
Rest maakt me niet zo veel uit geloof ik.
Deze twee en Rusland was wel grappig. Rest is om te jankenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef TanteMathilde het volgende:
Alleen Litouwen en Oekraïne waren leuk.
Wilders.quote:
- Noorwegenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef Amarantha het volgende:
- Rusland
- Australië
- Ierland
- Kroatië
- Israël
- Oekraïne
- Malta
Mijn lijstje.
Ik wilde donderdag op Griekenland stemmen, maar dat schijnt niet te kunnen.quote:
IJsland is zalig donderdag!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog niet echt een act gezien, die ik super vond. Hoop op donderdag dan..
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:25 schreef Prego het volgende:
[..]
En terecht. Vrouwen-, Trans- Homo- en forse vrouwen haat wordt niet getoleerd.
Natte Hariquote:
Goedgeaard grapje over de draagkracht van het podium moet kunnen en is geen haatquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:25 schreef Prego het volgende:
[..]
En terecht. Vrouwen-, Trans- Homo- en forse vrouwen haat wordt niet getoleerd.
Nee, wij kunnen inderdaad alleen vandaag en zaterdag stemmen..quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik wilde donderdag op Griekenland stemmen, maar dat schijnt niet te kunnen.
Huh, waarom is dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen inderdaad alleen vandaag en zaterdag stemmen..
Staat ook in mijn lijstje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Joraan het volgende:
Ik ben 1 van de weinigen die Ierland best catchy vindt blijkbaar
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:26 schreef Moira het volgende:
En ik vind Tick Tock ook wel een leuk nummer
Het ontpopte zich tot een goa act. Bpm telkens omhoog ook , was best cool!quote:
Ik ga zaterdag stemmen als ze doorgaatquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Stemmen dan please want het is echt niet vanzelfsprekend dat ze de finale halen!
ze mag wel ff wat eten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een bommetje: Israel moet door.
Israël was een verrassing, maar Litouwen was ook onverwacht goed en Mata Hari gaat ook door, hoop ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om naar te luisteren het beste van de avond.
Om naar te kijken… nou ja… niet echt.
Damn hoe dan.....quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Arnhemunited het volgende:
Litouwen
Rusland
Noorwegen
Kroatië
Israël
Azerbeidzjan
Oekraïne
Malta
Zweden
Cyprus
Alleen de landen die deelnemen aan de halve finales mogen tijdens die semi stemmen. Is volgens mij altijd. Omdat NL niet in de halve finales zit, is er een keuze of loting gemaakt op welke dag we wel mogen stemmen..quote:
Veertien dagen de hele dag en avond behalve vanavond!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je niet daar Greys? Je zou toch heel week zitten?
Kun je er voortaan ook mee boren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Oekraïense draait er echt een wokkel van zeg.
Dat nummer moest even op gang komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:30 schreef Moira het volgende:
Man man wat een opluchting dat Oekraïne bij veel zo goed vallenik was ff bang dat mensen het niet zouden snappen en ik ze niet in de finale zou kunnen zien
Maar mensen waarderen hun kunsthell yea
Lijkt wel heel professioneel en strak allemaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:30 schreef Moira het volgende:
Man man wat een opluchting dat Oekraïne bij veel zo goed vallenik was ff bang dat mensen het niet zouden snappen en ik ze niet in de finale zou kunnen zien
Stelletje scheefnaaiers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:30 schreef quirina het volgende:
Litouwen Nope . De pakjes zijn scheef genaaid.
In ieder geval beter dan die typische 13 in dozijn SongFestival nummers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:30 schreef Moira het volgende:
Niet genoeg diversiteitsbingo-vakjesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Wow, dit hadden we ook kunnen sturen in plaats van broccoli.
Nou spoiler je hetquote:
Broccoli iddquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Wow, dit hadden we ook kunnen sturen in plaats van broccoli.
Als het golft?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:32 schreef Rene het volgende:
Liever Davina dan Glennis Grace.
Who's with meeeeh?
Haar ademhaling is niet helemaal zoals het hoort en ze knijpt idd veel volgens mij. Zoek maar eens op zangcoaches die haar beoordelen op Youtubequote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:32 schreef Rene het volgende:
Liever Davina dan Glennis Grace.
Who's with meeeeh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |