Werkt denk ik alleen als je die app geïnstalleerd hebt en de link aanklikt op je telefoon. Of t werkt misschien helemaal niet.quote:
Ze is een flink stuk groter dan de andere presentatoren jaquote:
En ook groter dan onsquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze is een flink stuk groter dan de andere presentatoren ja
Wat leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jullie ongebreidelde enthousiasme heeft zijn vruchten afgeworpen.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja leuk ik maak een foutje iedereen even lachen
Codewoord acts.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens. Er is een codewoord bij één van de presentatoren straks. Dat codewoord is zeepdispenser Vanmiddag spraken ze van radio 538 één van die presentatoren en gaven hem dit codewoord mee. De presentator in kwestie, ik ken zijn naam niet, gaf aan het codewoord te zullen noemen.
#Liefdagboek...
Belgische zender Een zendt het ook uit, daar kan je hem vermijdenquote:
0.8 miljoenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel kijkcijfers morgen? Place your bets.
Rond de 5 miljoen (in NL alleen).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel kijkcijfers morgen? Place your bets.
Bij Emma gaat iets te veel om Emma.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Emma eigenlijk geen rol, of komt dat nog?
Geeft niveau van Nederlandse muziek prima weerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef Pipaja het volgende:
Begrijp ik dit goed? In Israël komt Madonna optreden en hier krijgen we Davina Michelle?
Ja en ze klonk gisteren supergoed, dat konden we van Madonna niet zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef Pipaja het volgende:
Begrijp ik dit goed? In Israël komt Madonna optreden en hier krijgen we Davina Michelle?
Natuurlijk niet, finale met Duncan was 4.4 als ik me niet vergis en het vlaggetjesvolk kijkt de finale pas.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef Pipaja het volgende:
Geen Aziaat, daar kan ik niks mee maat.quote:
Was wel slecht ja, maar het blijft de koningin van pop. Davina is niet bepaald een grote artiestquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]Maar Madonna's optreden was legendarisch waardeloos en Davina Michelle deed het tot nu toe wél goed
Oh was het een gok.. Iets minder dan 1/3 (of 1/4, met hoeveel zijn we inmiddels) van de bevolking voor een halve finale lijkt me sterkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, doe ook maar snel een gokje.
Finale mss wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh was het een gok.. Iets minder dan 1/3 (of 1/4, met hoeveel zijn we inmiddels) van de bevolking voor een halve finale lijkt me sterk
Ik heb dit ZOOOO gemist. Wel flauw dat we niet ter compensatie gewoon 6 avonden dit krijgen, maar ach.quote:
Zelfbenoemd zeker, het is voor een zangeres toch wel handig als je ook tenminste een heel klein beetje kunt zingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Was wel slecht ja, maar het blijft de koningin van pop. Davina is niet bepaald een grote artiest
FOK, voorbeschouwing, ESCunited commentaar tegelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef Moira het volgende:
Ik zit boven op de laptop met links een tabje met NPO1 en rechts een tabje met FOK!
Madonna was de finale toch? Dit is de halve finale.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef Pipaja het volgende:
TIX VERDIENT NUMMER 1!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Salina het volgende:
Ierland en Zweden hebben volgens mij ook wel aardige nummers. Ben ook wel benieuwd naar die Tix.
Hoort erbij.quote:
black don't crackquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan Edsilia er jonger uit zien dan toen ze voor het eerst meedeed
Ze ziet er prachtig uit. Goeie make-up. Alleen dat kapsel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan Edsilia er jonger uit zien dan toen ze voor het eerst meedeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |