abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:26:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199489030
quote:
Klopjacht op zwaarbewapende militair die Van Ranst bedreigde

Een zwaarbewapende militair uit Lanklaar is sinds maandag spoorloos. De veiligheidsdiensten vrezen dat de man, die de voorbije maanden hevig tegen de coronamaatregelen ageerde op sociale media, iets kwaads in de zin heeft.

De militair die in de kazerne van Peutie gestationeerd is, heeft verschillende vuurwapens bij zich, zo werd aan De Standaard bevestigd. Het gaat onder meer om een raketlanceerder. In een afscheidsbrief die teruggevonden werd, spreekt hij ook dreigende taal.

Omdat de man de voorbije maanden op sociale media hevig uithaalde naar de virologen, maar in de eerste plaats naar professor Marc Van Ranst, werd die laatste samen met zijn gezin uit voorzorg elders ondergebracht.

Het federaal parket wilde enkel bevestigen dat de politie op zoek is naar een vuurwapengevaarlijke man, een veertiger, die dreigt met een gewelddadige actie.

Het Crisiscentrum kwam vandaag bijeen over de zaak en neemt de zaak bijzonder ernstig. De militair in kwestie staat al maanden op de Ocad-lijst, omdat hij virologen met de dood bedreigde. Hij kreeg volgens onze informatie binnen het leger daarvoor een sanctie. Sinds gisteren wordt 'niveau 4' op hem geplakt, wat betekent dat de veiligheidsdiensten ervan uitgaan dat er ernstige, concrete aanwijzingen zijn de man een aanslag wil plegen.

Alvast de politiezone Kempenland hield dinsdagmiddag een grote klopjacht naar de militair. Hij zou zich verplaatst hebben in de richting van Beringen naar Hasselt en zo verder noordoostwaarts. Maar de klopjacht had geen resultaat. De speciale eenheden van de federale politie staan klaar om in actie te komen zodra hij ergens opduikt. Maar voorlopig is er geen spoor.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210518_95838020
quote:
Klopjacht in Belgi op mogelijk bewapende bedreiger van bekende viroloog

In Belgi zijn agenten al uren op zoek naar een man die mogelijk zwaarbewapend is en onlangs kopstukken uit de Belgische coronacrisis bedreigde. Het gaat volgens Belgische media om een beroepsmilitair van in de veertig.

Uit voorzorg is een van de mensen die hij bedreigde, viroloog Marc Van Ranst, samen met zijn gezin ondergebracht op een veilige locatie. Van Ranst is in Belgi het gezicht van de corona-aanpak.

De Vlaamse omroep VRT schrijft op basis van informatie van het federaal parket dat er elementen zijn die wijzen op een "ernstige dreiging met een gewelddadige actie". Meer informatie wil het parket niet delen. De man heeft volgens de VRT extreemrechtse sympathien.

De krant De Standaard schrijft dat de man meerdere vuurwapens bij zich heeft en dat hij een afscheidsbrief heeft achtergelaten.

Dertig agenten
De klopjacht begon vanmiddag in Leopoldsburg, een plaats in Belgisch Limburg gelegen ten noorden van Hasselt. Een politiewoordvoerder zei op de Belgische radio dat de man zich inmiddels naar het noordoosten heeft verplaatst, waardoor het zoekgebied is uitgebreid. Bij de zoektocht zijn zeker dertig agenten en een helikopter ingezet.

Belgische media schrijven dat het onduidelijk is hoe concreet de bedreigingen van de man waren. Ook is niet duidelijk op welke manier hij Van Ranst heeft bedreigd, schrijft Het Laatste Nieuws.

https://nos.nl/artikel/23(...)van-bekende-viroloog
--------------------------

Tja, het was een kwestie van tijd tot zoiets als dit zou gebeuren. Hopelijk pakken ze hem op voor hij ergens in het rond gaat schieten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:51:15 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199489409
quote:
Voortvluchtige militair die Marc Van Ranst bedreigde stond op extremistenlijst en heeft mogelijk raketlanceerder

In Limburg is een klopjacht aan de gang op een man die in een afscheidsbrief insinueert dat hij in het verzet gaat en het mogelijk niet overleeft. De man zou met wapens kunnen omgaan en recent Marc Van Ranst hebben bedreigd. Volgens informatie van De Morgen gaat het om een 46-jarige militair.

WAT WETEN WE OVER DE VOORTVLUCHTIGE?

Volgens informatie van De Morgen is de voortvluchtige de 46-jarige J.C. en rijdt hij rond met een grijze Audi Q5.

Veiligheidsdiensten situeren de man in extreem-rechtse milieus. Hij komt voor op een lijst van het OCAD, het orgaan voor dreigingsanalyse, in de categorie “potentieel gevaarlijk extreem-rechts”. Zijn Facebook-profielnaam verwijst onder andere naar de ‘Siegrune’, het rune-teken dat gebruikt werd door de SS tijdens Wereldoorlog II.

Twee onafhankelijke bronnen stellen dat J.C. deel uitmaakt van het Belgisch leger. Hij is verbonden aan de kazerne van Peutie. Hij werd reeds door de militaire inlichtingendienst ADIV in het oog gehouden.

WAAROM ZIJN VEILIGHEIDSDIENSTEN ONGERUST?

Er wordt vermoed dat hij een pistool bij zich heeft, een kogelwerend vest en P90-machinepistool van FN, een licht semi-automatisch wapen, dat kogelwerende vesten kan doorboren. Die wapens en munitie zouden ontvreemd zijn uit een kazerne. Ook raketlanceerders zouden verdwenen zijn.

Binnen de veiligheidsdiensten circuleert dan ook een memo die oproept om hem “met uiterste voorzichtigheid te benaderen”. Dat maakt dat deze klopjacht al urenlang duurt. Een confrontatie moet vermeden worden. Sinds 13u27 heeft het OCAD op deze persoon het dreigingsniveau vier ingesteld, wat betekent dat er op elk moment gevaar van hem uitgaat. Alle veiligheidsdiensten staan stand-by.

Het dossier is in handen van het federaal parket. “Er is de vrees dat hij geweld pleegt tegen zichzelf of tegen anderen en het doelwit blijft flou”, zegt de woordvoerder van het parket.

OP WIE HEEFT HIJ HET GEMUNT?

Toch zijn er aanwijzingen voor een doelwit. In het verleden stond hij bij de inlichtingendiensten gekend voor zijn anti-migratie-standpunten. Een mogelijk doelwit is dan een asielcentrum. Meerdere bronnen bevestigen echter het bestaan van een afscheidsbrief. “Er is een schrift gevonden waarin hij aangeeft zich niet levend te laten pakken.” In die brief zou ook staan dat hij zich richt tegen politici en virologen.

J.C. heeft in het recente verleden echter bedreigingen geuit naar bepaalde individuen. Een van die personen is KU Leuven-viroloog Marc Van Ranst. Van Ranst en zijn gezin zijn uit veiligheidsoverwegingen overgebracht naar een geheime locatie en wordt zwaar bewaakt.

WAAR IS DE MAN NU?
Het nationaal crisiscentrum volgt de zaak op. De zoektocht startte nadat de politiezone Kempenland deze middag een oproep kreeg dat de man zich in de buurt van Leopoldsburg bevond. Vandaar uit zou hij zich dan met de auto verder verplaatsen naar Hechtel-Eksel.

“Gezien hij zeer waarschijnlijk vuurwapens bij zich heeft, is het belangrijk om hem te traceren”, zegt Eric Cenens, commissaris bij politiezone Kempenland. “We hebben intussen informatie dat hij zich niet meer direct in onze regio bevindt, maar onze capaciteit blijft paraat staan. Gezien de recente bedreigingen en de mogelijke vuurwapens, is hij potentieel gevaarlijk.”

De man is op dit moment nog niet gevat en blijft zich verplaatsen.

https://www.demorgen.be/n(...)lanceerder~b7efac92/
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:57:48 #3
117098 Hathor
Effe niet
pi_199489518
Jean luc Rambo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_199489665
Keur het absoluut niet goed, maar Marc van Ranst is wel echt een verschrikkelijk persoon. Zo vreselijk kinderachtig op Twitter ruzie maken met mensen, denigreren, pedant zijn, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199489684
Ekiek moest precies de deur een beetje opblazen want de bel doet het niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199489723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
Keur het absoluut niet goed, maar Marc van Ranst is wel echt een verschrikkelijk persoon. Zo vreselijk kinderachtig op Twitter ruzie maken met mensen, denigreren, pedant zijn, etc.
Het is een verschrikkelijk persoon, omdat hij iets gemeens tegen je heeft gedaan op Twitter? Heb je hier ook voorbeelden van of is het wel even genoeg dat iemand met de dood bedreigd wordt door de zoveelste wappie?
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 20:09:57 #7
138438 crew  Pizzakoppo
pi_199489763
Hoezo heeft een bekende gek wapens en nog een baan als militair? Lol
pi_199489768
quote:
Het dossier is in handen van het federaal parket. “Er is de vrees dat hij geweld pleegt tegen zichzelf of tegen anderen en het doelwit blijft flou”, zegt de woordvoerder van het parket.
pi_199489879
quote:
En de bedreigingen aan het adres van Jaap van Dissel?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:01 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_199489896
quote:
Keur het absoluut niet goed, maar ...
Zie hier de prenatale fase van de democratische erosie.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_199489915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:08 schreef The_End het volgende:

[..]

Het is een verschrikkelijk persoon, omdat hij iets gemeens tegen je heeft gedaan op Twitter? Heb je hier ook voorbeelden van of is het wel even genoeg dat iemand met de dood bedreigd wordt door de zoveelste wappie?
Jij koppelt het gelijk weer aan dit geval. En aan mij. Gelijk weer emotie. Daar heb ik het helemaal niet over. Enige wat ik vind is dat het ontzettend kinderachtig is om als volwassene zo irritant te doen op social media, Marc van Ranst is daar n van. Waarom hebben mensen berhaupt Twitter. Ik dacht vroeger altijd dat volwassenen 'volwassen' waren, maar dat is echt de grootste illusie die er is. Het zijn net kleine kinderen die elkaar uitschelden, maar dan eufemistischer.
pi_199489932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat? Jaap van Dissel is gewoon een heel redelijke man, heeft gelukkig ook geen Twitter.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:23:07 #13
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_199489980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef Nober het volgende:
En Marion Koopmans en weet ik veel allemaal?

Ik denk dat veel mensen geen benul hebben van hoe schadelijk dit is. Wetenschappers, journalisten die het bijltje erbij neerleggen, of geen mening meer durven verkondigen. Niet alleen geweld, zelfs al bedreigingen moeten kei en keihard aangepakt worden.

Hartstikke ironisch dat zij zich vaak nog vrijheidsstrijders (of verzetstrijders) noemen ook. Lekker schreeuwen op het Museumplein is hartstikke prima, die mensen hebben wij keihard nodig. Maar zodra mensen worden opgezocht, gentimideerd, bedreigd en zelfs erger moet er keihard worden ingegrepen natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_199490078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Jij koppelt het gelijk weer aan dit geval. En aan mij. Gelijk weer emotie. Daar heb ik het helemaal niet over. Enige wat ik vind is dat het ontzettend kinderachtig is om als volwassene zo irritant te doen op social media, Marc van Ranst is daar n van. Waarom hebben mensen berhaupt Twitter. Ik dacht vroeger altijd dat volwassenen 'volwassen' waren, maar dat is echt de grootste illusie die er is. Het zijn net kleine kinderen die elkaar uitschelden, maar dan eufemistischer.
En dat is geen emotie? 8)7

Daarnaast wordt deze man met de dood bedreigd en jij vindt het vooral belangrijk om te noemen dat het een verschrikkelijk persoon is. (geen emotie?)
pi_199490156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:27 schreef The_End het volgende:

[..]

En dat is geen emotie? 8)7

Daarnaast wordt deze man met de dood bedreigd en jij vindt het vooral belangrijk om te noemen dat het een verschrikkelijk persoon is. (geen emotie?)
Zucht.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:34:14 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199490213
Net als je denkt dat het niet nog gekker kan worden, lees je dan zoiets. :( :( :(
Welke volslagen idioot bedenkt dit ? Een viroloog willen ombrengen ? Vind dat stuk ongeluk en sluit hem heel erg goed op. Nooit meer loslaten zo'n figuur.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_199490391
Extreemrechtse wappie dus . Mt geweldsneigingen.
pi_199490470
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Zucht.
Gelijk weer emotie. Beetje kinderachtig dit.
pi_199490568
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

En Marion Koopmans en weet ik veel allemaal?

Ik denk dat veel mensen geen benul hebben van hoe schadelijk dit is. Wetenschappers, journalisten die het bijltje erbij neerleggen, of geen mening meer durven verkondigen. Niet alleen geweld, zelfs al bedreigingen moeten kei en keihard aangepakt worden.

Hartstikke ironisch dat zij zich vaak nog vrijheidsstrijders (of verzetstrijders) noemen ook. Lekker schreeuwen op het Museumplein is hartstikke prima, die mensen hebben wij keihard nodig. Maar zodra mensen worden opgezocht, gentimideerd, bedreigd en zelfs erger moet er keihard worden ingegrepen natuurlijk.
En vervolgens klagen dat hun haatzaaiende berichten worden verwijderd wAnt Dat iS CenSuUr eN faSciStisCh
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:45:31 #20
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199492866
Hoe kan iemand al maanden op een lijst van de inlichtingendienst staan en toegang houden tot het wapenarsenaal van het Belgische leger? :') 8)7

Zo iemand verplaats je toch bij de eerste verdenking naar een bureaufunctie? Of stuur hem met gedwongen verlof.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:23 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199493154
Goeie beveiliging. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:27:20 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199494635
quote:
Klopjacht naar gewapende man verplaatst naar Dilser Bossen

Speciale eenheden van de Belgische politie zoeken in de Dilser Bossen, net over de grens bij Dilsen-Stokkem, naar een zwaarbewapende beroepsmilitair uit die plaats.

De 46-jarige Jurgen C. sloeg dinsdagmiddag op de vlucht nadat de politie hem wilde oppakken.

Auto
Een auto is 's avonds rond 18:00 uur teruggevonden bij de Dilser Bossen. Hoewel de nummerplaten waren verwijderd, gaat de politie er vanuit dat het de Audi is van de voortvluchtige. Speciale eenheden van de politie zijn uitgerukt en kammen het bos uit. De bevolking wordt opgeroepen binnenshuis te blijven.

De verdachte had eerder deze maand al in Leopoldsburg voor opschudding gezorgd en was daarbij in het bezit was van een vuurwapen. Toen wist hij aan agenten te ontsnappen. Dinsdag kreeg de politie hem opnieuw in het vizier in Leopoldsburg waarna een klopjacht volgde met tientallen agenten en een helikopter.

De militair staat al maanden op de zogeheten Ocad-lijst. Dat is een databank die ooit voor Syristrijders in het leven werd geroepen, maar nu extremisten van alle strekkingen bevat. De beroepsmilitair kwam op die lijst omdat hij virologen, onder wie Marc van Ranst, met de dood bedreigde. Sinds maandag heeft de voortvluchtige de status ‘niveau 4’ . Dat betekent dat de veiligheidsdiensten ervan uitgaan dat er ernstige, concrete aanwijzingen zijn dat de man een aanslag wil plegen.

https://www.1limburg.nl/k(...)sen?context=topstory
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:30:03 #23
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199494729
Zijn er al bookmakers waar we kunnen gokken wie er het eerst doodgaat?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:53:43 #24
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199495645
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat een coole bril heeft hij 8-)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:59:13 #25
24533 ACT-F
pi_199495904
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:04:50 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_199496169
Ahh een ouwe Anderlecht hooligan.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:09:31 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496330
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:59 schreef ACT-F het volgende:
FOK! detectives aan het werk :7

Weet je zeker dat dit hem is? De tattoos op de armen komen niet overeen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:09:49 #28
24533 ACT-F
pi_199496339
Zonder zonnebril:

https://twitter.com/jconings
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:10:32 #29
24533 ACT-F
pi_199496360
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit hem is? De tattoos op de armen komen niet overeen.
Zo'n spiegel heeft een bepaald effect h.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:11:13 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496376
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zo'n spiegel heeft een bepaald effect h.
Je hebt gelijk! Sorry :@
pi_199496688
Is dit nou zo'n veteraan als op het Malieveld?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:42:38 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496988
twitter
pi_199497046
Het parket is aangekomen in de wijk. Het gerucht gaat dat ze hem te pakken hebben.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:49:04 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497123
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:45 schreef valentijn101 het volgende:
Het parket is aangekomen in de wijk. Het gerucht gaat dat ze hem te pakken hebben.
Het parket in de wijk? Dat wil misschien zeggen dat hij dood is?
pi_199497179
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik heb geen schoten gehoord
pi_199497202
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat ze hem onder het parket stoppen :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:54:14 #37
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199497235
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:45 schreef valentijn101 het volgende:
Hebben ze Van Ranzig eindelijk te pakken?

MOOI!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:55:13 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:51 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik heb geen schoten gehoord
Woon je daar? :o Eng!
Ik bedoel, als ze hem hebben dan kan het parket kan hem toch op het politiebureau verhoren?
pi_199497285
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Woon je daar? :o Eng!
Ik bedoel, als ze hem hebben dan kan het parket kan hem toch op het politiebureau verhoren?
Helemaal niet eng hoor. Ik las in het AD dat hier wat loos was. Merkte vervolgens op dat er idd weer eens een helikopter boven de wijk hing en moet mijn info van hier en de facebooksite van onze wijk krijgen. :')
Ik vraag me nog steeds af hoe de politie de bewoners gewaarschuwheeft om binnen te blijven want ik heb niets gehoord. :N
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:01:44 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497358
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:57 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Helemaal niet eng hoor. Ik las in het AD dat hier wat loos was. Merkte vervolgens op dat er idd weer eens een helikopter boven de wijk hing en moet mijn info van hier en de facebooksite van onze wijk krijgen. :')
Ik vraag me nog steeds af hoe de politie de bewoners gewaarschuwheeft om binnen te blijven want ik heb niets gehoord. :N
Lol! Maar ik zou als ik jou was de ramen en deuren extra goed op slot doen :@ Je weet nooit.

Wel bijzonder dat je binnen moet blijven maar je van niets weet _O-
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:05:13 #41
24533 ACT-F
pi_199497408
twitter

:')
pi_199497420
quote:
Volgens informatie van De Morgen is de voortvluchtige de 46-jarige J.C. en rijdt hij rond met een grijze Audi Q5.
J.C.?

Johan Cruijff? Julius Caesar? Jan Cremer? Jezus Christus?
pi_199497458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

J.C.?

Johan Cruijff? Julius Caesar? Jan Cremer? Jezus Christus?
Jurgen conings
pi_199497480
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Bij het (rode) jeugdcentrum waren ze het laatst aan het zoeken als ik het goed gehoord heb.
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:10:10 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497506
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Ik woon in nieuwe homo tussen grote en kleine homo :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:13:09 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497551
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Bij het (rode) jeugdcentrum waren ze het laatst aan het zoeken als ik het goed gehoord heb.
Dat is dat ding bij de vijver? Daar zijn nu toch geen kinderen hoop ik? Hij wil toch geen Breivikje doen? :o
pi_199497605
Bij ons kopen viruswappies bij de dumpstore baretten en legerkleding, maar in Belgi zijn de wappies echt militair. Zo kan het dus ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:21:22 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497716
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe kan iemand al maanden op een lijst van de inlichtingendienst staan en toegang houden tot het wapenarsenaal van het Belgische leger? :') 8)7

Zo iemand verplaats je toch bij de eerste verdenking naar een bureaufunctie? Of stuur hem met gedwongen verlof.
Omdat:
quote:
Maar hoe kan het dat een actieve beroepsmilitair op die lijst staat, en gewoon in dienst is in het leger? “Volgens de militaire inlichtingendienst ADIV staan er zeker 30 militairen op de lijst, waarvan geweten is dat ze extreemrechtse sympathien hebben en van dichtbij in de gaten worden gehouden”, legt Faroek zgnes uit.

“Zolang ze het houden bij sympathien en verder niet overgaan tot actie, kunnen we niet veel doen, klinkt het bij het leger."
https://www.hln.be/dossie(...)e-gebracht~ada79d1b/
Belgi :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:22:27 #49
24533 ACT-F
pi_199497734
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Woon je in Grote Homo? :@
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:29:57 #50
117098 Hathor
Effe niet
pi_199497864
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Lol! Maar ik zou als ik jou was de ramen en deuren extra goed op slot doen :@ Je weet nooit.

Wel bijzonder dat je binnen moet blijven maar je van niets weet _O-
Hoe doe je een raam extra goed op slot?
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:30:48 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb slotjes op mijn ramen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:31:21 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_199497883
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik heb slotjes op mijn ramen.
Ik heb een hamer, wat nu?
pi_199497891
quote:
Ik keur het niet goed maaaaaaaaaaaar.....

Wappies. :') |:( :|W
pi_199497902
quote:
5s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Woon je in Grote Homo? :@
:Y
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:36:19 #55
24533 ACT-F
pi_199497950
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik had zo'n donkerbruin vermoeden.
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:54:22 #56
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199498094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Da's typisch Belgisch. Overdrijven.

Zo moet je volgens de verkeerswetten sommige kruispunten ook dubbel voorzichtig naderen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:57:38 #57
24533 ACT-F
pi_199498126
  woensdag 19 mei 2021 @ 01:26:16 #58
24533 ACT-F
pi_199498265
Nog niet gevonden volgens het laatste bericht van https://www.hbvl.be/

woensdag 19 mei 2021 @ 01:43:56 #59
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498312
quote:
Keur het absoluut niet goed, maar.....
Dus keur je het wel goed.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dus keur je het wel goed.
Nee. Wat heeft het feit dat ik Marc van Ranst daarmee te maken? Ik verwerp absoluut zoiets.

Kritiek hebben op Isral betekend zeker ook antisemiet zijn en Hamas goedkeuren? Zo'n gedachtegang heb jij namelijk. Beetje dom vind je niet?
  woensdag 19 mei 2021 @ 02:05:49 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498392
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 02:04 schreef Discombobulate het volgende:

Nee.
Psychology 101. Als je een stelling opvolgt met 'maar', ontken je wat je net hebt gezegd.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498498
Zal me niets verbazen als de gezochte man ergens aan een boom hangt of zichzelf een kogel door zijn kop heeft geschoten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_199498502
quote:
Ha. Een zturkje: “ik keur geweld niet goed maarrrrrrr”. Hartstikke fout. Geweld is niet de oplossing.
zie email 27 oktober
  woensdag 19 mei 2021 @ 05:40:56 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_199498567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 03:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ha. Een zturkje: “ik keur geweld niet goed maarrrrrrr”. Hartstikke fout. Geweld is niet de oplossing.
jawel, dit soort situaties worden doorgaans succesvol met geweld opgelost, theedrinken werkt niet altijd,
pi_199498793
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is dat ding bij de vijver? Daar zijn nu toch geen kinderen hoop ik? Hij wil toch geen Breivikje doen? :o
Volgens mij zijn daar nu geen vakanties toegestaan ivm corona
pi_199498805
Half 4 zijn de laatste auto’s uit de wijk vertrokken. Niets gevonden. (bron:wijkfacebook) de gevonden auto zou er waarschijnlijk al een dag gestaan hebben.
  woensdag 19 mei 2021 @ 07:40:27 #67
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199498889
quote:
Maar dat is toch echt een zwarte A6 en geen grijze Q5 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door n0sferat2 op 19-05-2021 09:31:41 ]
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:04:05 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199499659
quote:
Een raketwerper en een machinepistool: met deze wapens ging de militair aan de haal

De voortvluchtige militair die dinsdag gezocht werd, wist zware wapens uit de kazerne mee te nemen. Hij heeft onder meer een raketwerper en een machinepistool mee.

M72 LAW RAKETWERPER: een kort antitankwapen van Amerikaanse makelijk, de vervanger van de bazooka. De raketten kunnen de bepantsering van elke bestaande tank doorboren.

FN 90 MACHINEPISTOOL: een machinepistool van het Belgische FN Herstal. Een licht verdedigingswapen, dat kogelwerende vesten kan doorboren.

FN FIVE-SEVEN. Een kleiner pistool dat dezelfde munitie gebruikt als de FN 90.

Kogelwerende vest.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210518_97399976
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:07:30 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199499699
Vanuit z'n schuilkelder Willem Engel affikken _O- _O-
twitter

VanRanstGOD _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:14:24 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199499773
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:07 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Haha mooi. Maar wel vermoeiend om met wappies in discussie te gaan lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199499841
Wat een gekkie wat die allemaal twittert, no shit dat hij dat soort volk aantrekt
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199499848
quote:
2s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Haha mooi. Maar wel vermoeiend om met wappies in discussie te gaan lijkt me.
Nou ja, Engel roept dat van Ranst het er zelf naar gemaakt wordt dat ie moet onderduiken. Dan kun je wel even duidelijk zijn op de socials, daar verlies je niks mee.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199499879
Eigenlijk zou iedereen Willem Engel volledig moeten negeren. Engel is alleen maar blij met elke vorm van aandacht. Ik hoop voor Marc van Ranst dat deze teringzooi snel voorbij is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 09:30:07 #74
138438 crew  Pizzakoppo
pi_199499951
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:07 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat een gek is die van Ranst zeg
pi_199500117
Weten we wel zeker dat het een militair is? Heeft hij niet gewoon wat spul bij de dump gekocht om als veteraan tegen de lockdown te demonstreren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199500148
quote:
Familie en vrienden spreken van een grote knuffelbeer die stoer doet naar de buitenwereld, maar alles zou doen voor zijn vriendin en twee kinderen
De gebuikelijke goede jongen. SS..liefhebber van geweld..bedreigingen..ach dat zegt toch niks..doe niet zo zot
pi_199500168
Wappies worden steeds bozer. het einde van covid is in zicht. daarmee ook hun businessmodel voor alle flappie wappies. voor deze mensen is het terug naar het verkopen van de straatkrant.
pi_199500184
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Weten we wel zeker dat het een militair is? Heeft hij niet gewoon wat spul bij de dump gekocht om als veteraan tegen de lockdown te demonstreren?
Raketwerpers en machinegeweren koop je niet bij de dump.
pi_199500195
quote:
Willem Engel kan al zijn kennis over virologie op de achterkant van een postzegel schrijven en houd alsnog ruimte over.
True!
pi_199500213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

True!
En dat komt niet omdat ie heel klein kan schrijven.
pi_199500419
Bij de laatste wappiekermis was een kind wat in een veteranenoutfit liep. Dat lijkt misschien een fout van de afdeling kleding, maar wij verzekeren u dat dit kind wel degelijk veteraan is.
pi_199500717
quote:
Wat een enorm opzichte plek om je auto te 'verbergen'.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:39:08 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199500758
Hoop dat ze deze guy vangen. Een getraind iemand met dergelijke wapens kan heel veel schade aanrichten.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:43 #84
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199501333
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:36 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Wellicht was dat ook wel gewoon de bedoeling
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:25:03 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199501508
quote:
Klopjacht op militair Belgi: ’Dit kan ook dwaalspoor zijn’

BRUSSEL - UPDATE - De zoektocht naar de gevluchte rechts-extremistische militair Jurgen C. uit Belgi, pal aan de Nederlandse grens, houdt aan beide kanten van de grens de gemoederen bezig. De militair is een „ernstig en zeer nabij” gevaar volgens de Belgische autoriteiten die het dreigingsniveau rond zijn persoon hebben opgeschroefd naar de hoogste versie. Mogelijk zit C. in Nederland. Opvallend genoeg wordt aan Belgische grens deze woensdag niet meer gezocht, ziet onze verslaggever.

De gewapende Jurgen C. stond al langer op de radar van het OCAD, het Cordinatieorgaan voor de Dreigingsanalyse. Nu zijn er heel concrete aanwijzingen voor gevaarlijke plannen en van acuut gevaar; vandaar het hoogste dreigingsniveau. Het algemene dreigingsniveau blijft wel ’gemiddeld’, laat de Belgische tegenhanger van de NCTV weten.

C. is zelf licht ontvlambaar en had een raketwerper bij zich, maar de zwaarste wapens zijn inmiddels teruggevonden. Van C. nog geen spoor. „Alles is mogelijk”, zeggen bronnen binnen de veiligheidsdiensten tegen Vlaamse media. „Ook het buitenland.”

Grote zoekactie
De Belgische politie zocht dinsdagnacht in het Dilserbos in Dilsen-Stokkem, een half uurtje fietsen van de Nederlandse grens, bij het Limburgse Nattenhoven. Vlak naast het plaatsje begint ook natuurgebied Hoge Kempen. Alle buurtbewoners werd gevraagd om voor hun eigen veiligheid binnen te blijven en hun huizen niet te verlaten. Een helikopter cirkelde boven het gebied.

Een boswachter heeft in Dilsen de auto van de gezochte Jurgen C. gevonden. De autoriteiten hebben deze Audi Q5 weg laten takelen.

Dennie Bonnet woont aan de rand van het bos waar de auto is gevonden, en zag ineens speciale eenheden arriveren. „Ik kwam net terug van hardlopen toen ze aankwamen. Helemaal ingepakt, met wapens bij zich. Ook gingen ze met politiehonden het bos in. Zeker 25 of 30 manschappen. Er kwam ook een pantserwagen, met een soort kooi eromheen. Echt zwaar materieel.”

’Wapens in auto’
Hij hoorde vanuit zijn huis wat er werd gezegd. „De boswachter vertelde de eenheden dat hij de auto had gevonden, met al die wapens. Hij zag kabeltjes, draden. Daarna zijn ze dik twee uur met die auto bezig geweest.” Justitie bevestigt in Belgische media dat de zwaarste wapens zijn teruggevonden in de auto.

De veiligheidsdiensten hebben tot woensdagochtend heel vroeg doorgezocht, maar niets gevonden. Opmerkelijk genoeg is woensdag overdag niets meer te merken van een klopjacht – althans, niet in het gebied waar alle ogen op zijn gericht.

Verslaggever Marcel Vink is ter plaatse. Volg zijn allerlaatste updates onderaan dit artikel.

De vriendin van C. had maandagavond alarm geslagen. Daarna bleek dat C. zware wapens waaronder een raketwerper had gestolen uit zijn eigen kazerne. In een afscheidsbrief legde hij uit dat hij niet meer kon leven in een ’maatschappij geregeerd door politici en virologen’. Dinsdag moest viroloog Marc Van Ranst samen met zijn gezin in veiligheid gebracht worden. Van Ranst werd eerder op internet bedreigd door C., die nauwe banden heeft met een ex-militair en veroordeeld neonazi, ene Tomas Boutens, die C. dinsdagavond meteen op Facebook steunde.

C. beschikte volgens Het Nieuwsblad over een raketwerper, een machinepistool en een gewoon pistool. Welke wapens precies zijn teruggevonden, is niet helemaal duidelijk. De militair zou zelf een kogelwerend vest dragen.

Dwaalspoor?
Woensdag is het rond tien uur in de ochtend rustig op de plek waar de auto werd gevonden. Het gebied is niet afgezet, en Bonnet hoopt dat C. inmiddels niet meer in het gebied is. „Je hebt hier een jeugdkamp in het bos, maar ook een weeshuis. Je kunt je hier prima verstoppen, maar zit hij hier nog? Het kan ook een dwaalspoor zijn.”

Hij kent C., die uit Dilsen-Stokkem komt, persoonlijk. „Niet heel goed, maar wel van gezicht. Van het voetbal ook. Dat mensen zo extreem kunnen worden in hun denkbeelden... Laten we hopen dat het goed afloopt. Maar omdat er ook een ambulance naar binnen was gereden, houden ze waarschijnlijk met alles rekening.”
Nederlandse politie

De politie in Limburg is alert, maar heeft op dit moment geen rol in de zaak rond de voortvluchtige Belgische militair die virologen bedreigde. Dat laat een woordvoerder van het Limburgse korps desgevraagd weten.

„We zijn niet actief betrokken geweest bij deze actie tot nu toe. De Belgische politie leidt het onderzoek”, aldus de woordvoerder. Volgens hem is er geen informatie die doet vermoeden dat de Belgische verdachte mogelijk de grens over komt. „Maar we zijn wel alert en monitoren de ontwikkelingen.”

Over hoe die extra alertheid en monitoring eruit zien, wil de zegsman geen verdere uitspraken doen om de verdachte niet mogelijk onbedoeld informatie te geven. „We onderhouden contacten met onze Belgische collega’s”, is het enige wat hij er verder over kwijt wil.

Van Ranst
Die bekende viroloog Van Ranst reageerde in de nacht van dinsdag op woensdag in een Twitterbericht. „Tegen covidmaatregelen en covidvaccins zijn, valt al te vaak samen met geweldverheerlijking en rauw racisme”, schrijft Van Ranst. „Laat n ding duidelijk zijn: zulke bedreigingen maken op mij niet de minste indruk.”

Bekijk de laatste updates van verslaggever Marcel Vink:
https://twitter.com/marcelvink888

https://www.telegraaf.nl/(...)-ook-dwaalspoor-zijn
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:47:45 #86
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199501864
Blijkbaar is de Audi op de foto's dan ook niet die van Jurgen, dus stond de wagen vast wel beter verborgen dan naast een bordje "GRAAG TRAAG AUB".
pi_199501875
quote:
Met zijn baardje ziet hij er uit als een vriendelijke familieman.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:52:56 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199501933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Voszje het volgende:
Blijkbaar is de Audi op de foto's dan ook niet die van Jurgen, dus stond de wagen vast wel beter verborgen dan naast een bordje "GRAAG TRAAG AUB".
Dat zal wel een auto zijn van de Belgische DSI
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 11:55:16 #89
441859 crew  Lenny77
pi_199501972
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:36 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Pas op hoor, dat zijn erg grote bossen daar. En allemaal clandestien.. Die kerel weet wel hoe m zich moet verstoppen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:55:43 #90
24533 ACT-F
pi_199501977
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is ook mijn sterke vermoeden
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:57:43 #91
24533 ACT-F
pi_199502003
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Pas op hoor, dat zijn erg grote bossen daar. En allemaal clandestien.. Die kerel weet wel hoe m zich moet verstoppen!
Ik ken de omgeving wel. We speelden vroeger zelf commandootje in de nabij gelegen Mechelse heide met de vele loopgraven.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:58:16 #92
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199502014
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Denk ik inderdaad ook
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:58:32 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199502017
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Doet mij denken aan die Duitser die zich dagenlang in de bossen verscholen heeft. Die kende net als deze kerel het gebied als zn broekzak.
NWS / Duitser (31) ontwapent 4 agenten, grote klopjacht in Zwarte Woud
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:16:27 #94
24533 ACT-F
pi_199502329
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:17:32 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199502348
quote:
3s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:16 schreef ACT-F het volgende:
Dit ziet er veel grijzer uit:

[ afbeelding ]

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210519_92470356
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 12:43:16 #96
441859 crew  Lenny77
pi_199502722
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:57 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik ken de omgeving wel. We speelden vroeger zelf commandootje in de nabij gelegen Mechelse heide met de vele loopgraven.
Ook vanuit de buurt?
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:48:29 #97
24533 ACT-F
pi_199502797
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook vanuit de buurt?
Mijn familie in Maasmechelen wel. Ik woon zelf in Twente :P
pi_199503805
twitter
pi_199504182
Ik nie
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:20:21 #100
24533 ACT-F
pi_199504322
Ik heb hem een paar posts eerder gezien :Y
pi_199504375
Ligt het aan mijn gebrekkige kennis van Twitter, of heeft men berichten over Jurgen C op het medium verwijderd?
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:28:36 #102
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199504432
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:24 schreef AToontje87 het volgende:
Ligt het aan mijn gebrekkige kennis van Twitter, of heeft men berichten over Jurgen C op het medium verwijderd?
Ik zie zat berichten over hem als ik zijn naam intyp
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:22 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199507227
quote:
Ondergedoken Vlaamse topviroloog: 'Wappies' medeschuldig aan bedreiging

De ondergedoken Vlaamse topviroloog Marc Van Ranst stelt dat actiegroepen, zoals Viruswaarheid in Nederland en Viruswaanzin in Belgi, er medeschuldig aan zijn dat in Belgi een man voortvluchtig is die het op hem gemunt heeft. "In de maatschappij is een voedingsbodem gecreerd waarbij woorden van politici en opiniemakers ooit daden kunnen worden", zegt hij woensdag vanaf zijn onderduikadres in gesprek met NU.nl.

De Belgische politie is al twee dagen op zoek naar de voortvluchtige militair Jurgen C. De 46-jarige man is mogelijk gewapend en heeft gedreigd met een aanslag op "het regime" en virologen. De schietinstructeur staat op de terroristenlijst wegens extreemrechtse sympathien. De Belgische autoriteiten noemen hem een acuut gevaar en verspreidden woensdag een officieel opsporingsbericht.

Van Ranst adviseert de Belgische regering over het coronabeleid. Vanwege het werk dat hij doet, ontvangt de viroloog dagelijks bedreigingen, met name via Twitter, vertelt hij. Volgens Van Ranst heeft C. hem in het recente verleden al eens bedreigd via het sociale medium. "Ik herinner me zijn foto."

Dat nu blijkt dat C. toegang tot wapens heeft, maakt het volgens Van Ranst "wel een tikkeltje erger".

Uit voorzorg heeft de politie Van Ranst naar een beveiligde locatie gebracht. Daar zit hij nu al een paar dagen samen met zijn familie. Hoewel hij "een van de meest surrealistische hoofdstukken" uit zijn leven beleeft, zegt Van Ranst zich "totaal niet gentimideerd" te voelen door C. "Integendeel, het geeft mij alleen maar meer focus."

'Wappies zijn geen onschuldig fenomeen'
Zijn diepere zorgen gaan met name over actiegroepen zoals Viruswaanzin en Viruswaarheid. "Wat jullie 'wappies' noemen, is geen onschuldig fenomeen. Daarvoor hebben zij al een veel te groot deel van de conversatie in kunnen nemen", stelt hij. Het komt volgens Van Ranst mede op hun conto dat iemand nu naar wapens grijpt. "Als je continu beledigt, beschimpt en kleineert, dan kan dit bij sommigen tot dit soort acties leiden."

De viroloog noemt Willem Engel, de voorman van Viruswaarheid. Woensdag deelde Van Ranst op Twitter een sneer uit aan de dansleraar. Engel twitterde dat hij "niet voor het bedreigen van wie dan ook" is, maar "Van Ranst het zo bont gemaakt heeft dat hij nu extreem gehaat is". Van Ranst noemde Engel daarop "een mafkees", die al zijn kennis van virologie, immunologie en epidemiologie "op de achterkant van een postzegeltje" kan schrijven en zelfs dan nog plaats over kan hebben.

Van Ranst laakt vooral politici, die actiegroepen zoals Viruswaarheid in zijn ogen nauwelijks tegenspreken of zelfs steunen. Toch roept hij diezelfde politici nu op om hun verantwoordelijkheid te nemen. "Het begint met je uit te spreken."

https://www.nu.nl/coronav(...)-aan-bedreiging.html
pi_199507974
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Van Ranst maakt er al langere tijd een hobby van om mensen die niet volgzaam zijn lijn volgen weg te zetten als idioten. Dat rechtvaardigt niet wat er nu gebeurt, maar jij kunt het ook niet zondermeer toeschreven aan bepaalde groepen zoals viruswaarheid.

In het verleden hebben wij altijd individuen gehad die van het padje raakten. Ze reden in op mensen tijdens Koningsdag, schoten op mensen in een winkelcentrum, staken Monica Seles neer,.... Allemaal zonder wappies en viruswaarheid. Dus er kan een verband zijn, maar gekke zijn van alle tijden.
pi_199508282
Doe reacties dat de viroloog hierom vraagt, zo diep is men gezonken... snel doodschieten die verdachte.
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:44:08 #106
24533 ACT-F
pi_199509622
twitter
pi_199509893
quote:
11s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Grote Homo is een woonwijk van de Belgische gemeente Dilsen-Stokkem die zich bevindt tussen Niel-bij-As (gemeente As) en Lanklaar (gemeente Dilsen-Stokkem), onmiddellijk ten oosten van het Stokkemerbos. Ten zuidwesten van Grote Homo ligt Nieuwe Homo en in de nabijheid ligt ook nog Kleine Homo.
pi_199509918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:39 schreef maan_man het volgende:

[..]

Van Ranst maakt er al langere tijd een hobby van om mensen die niet volgzaam zijn lijn volgen weg te zetten als idioten. Dat rechtvaardigt niet wat er nu gebeurt, maar jij kunt het ook niet zondermeer toeschreven aan bepaalde groepen zoals viruswaarheid.

In het verleden hebben wij altijd individuen gehad die van het padje raakten. Ze reden in op mensen tijdens Koningsdag, schoten op mensen in een winkelcentrum, staken Monica Seles neer,.... Allemaal zonder wappies en viruswaarheid. Dus er kan een verband zijn, maar gekke zijn van alle tijden.
Die worden bevestigd in hun denkbeelden en aangemoedigd door figuren als Engel en hun volgers.
pi_199510093
quote:
11s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik woon in nieuwe homo tussen grote en kleine homo :')
Komt nu jouw kant op. Heb je je ramen en deuren op slot. 🔐

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 19-05-2021 20:30:33 ]
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:19:42 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510122
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:17 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

[..]

Komt nu jou kant op. Heb je je ramen en deuren op slot. 🔐
Samengeknepen billekes :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 19-05-2021 20:31:18 ]
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:27:21 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510244
Het leger is er nu ook

twitter
pi_199510329
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:27 schreef Starhopper het volgende:
Het leger is er nu ook

[ twitter ]
Ahh, dat is bij de grensovergang in Maasmechelen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:34:44 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510354
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Dat komt wel dichtbij dan!
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:35:39 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510370
Volgens Hln willen ze hem in de val laten lopen :D

quote:
Verschillende politievoertuigen verzamelden zich rond 18 uur aan toegangspoort De Salamander. Een zwaar bewapend team werd daarop het bos ingestuurd. Het gaat om gemaskerde mannen in burgerkledij, met kogelvrije vesten en automatische geweren. Een gepantserd voertuig reed ook het natuurgebied in.

In totaal zijn er 250 manschappen op de been. Ze doen een sweeping in drie zones van het natuurgebied. De aanwezige persmensen kregen de raad zich niet te verplaatsen en gegroepeerd te blijven staan.

De speciale eenheden worden ondersteund vanuit allerlei hoeken. Het lijkt er op dat ze Conings in de val willen lokken. De operatie vindt momenteel plaats in het hartje van het Nationaal Park, op de grens met Maasmechelen, As en Zutendaal. De speurders sloten bewust dat deel van het bos af, dus misschien hebben ze weet van zijn aanwezigheid. Als de man effectief in de Mechelse Heide zit, heeft hij vannacht zo’n 10 kilometer te voet afgelegd.

https://www.hln.be/dossie(...)r-gevonden~ada79d1b/
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:53:16 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510675
quote:

Van Ranst dient klacht in wegens doodsbedreigingen op website Viruswaanzin

Viroloog Marc Van Ranst heeft een klacht ingediend tegen onbekenden nadat op de website van de vzw Viruswaanzin doodsbedreigingen tegen hem werden geuit. Onder een artikel van oprichter Michael Verstraeten schreef een onbekend profiel met de naam ic3 het volgende. “MVR gaat eraan. De opdracht is gegeven.” Marc Van Ranst had op 10 mei op Twitter ook al melding gemaakt van de doodsbedreigingen. Die zijn intussen van de website gewist.

De viroloog maakte de klacht al schriftelijk over, maar de lokale politie van Mechelen-Willebroek moet nog bij hem langskomen om hem het pv te laten ondertekenen. Van Ranst bevindt zich momenteel in een safehouse onder politiebewaking, nu er een klopjacht wordt gehouden op Jrgen Conings. De gewapende militair had eerder ook al doodsbedreigingen tegen hem geuit.

Tegenover ‘De Morgen’ wilde de viroloog niet meteen de link leggen met Conings, al fronst hij wel de wenkbrauwen. “Het zinnetje ‘De opdracht is gegeven’ krijgt nu weer meer betekenis”, klinkt het. “Dit bericht werd een dikke week geleden gepost. Ondertussen kon onze voortvluchtige militair wel wapens stelen en rondhangen in Willebroek, dicht bij mijn woning. De politie neemt dit ernstig.”

Nadat Van Ranst melding had gemaakt van de doodsbedreigingen kondigde de vzw Viruswaanzin aan dat zij bij het Mechelse gerecht een klacht met burgerlijke partijstelling zou indienen tegen de viroloog wegens laster en eerroof. Viruswaanzin pikte het naar eigen zeggen niet dat Van Ranst hen betichtte van “bendevorming” nadat enkele lezers berichten met doodsbedreigingen hadden gepost.

https://www.hln.be/binnen(...)ruswaanzin~a15418ef/
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:06:42 #116
24533 ACT-F
pi_199510883
Amaai, we gaan de verkeerde kant op. Omkeren, vlug!

twitter
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:08:20 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510916
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef ACT-F het volgende:
Amaai, we gaan de verkeerde kant op. Omkeren, vlug!

[ twitter ]
_O- _O- _O-
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:11:52 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199510989
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

E314 is inmiddels dicht. Grote kans dat als ze hem opjagen dat hij de autostrade oversteekt of het ecoduct neemt. Militairen voor bewaking?
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:15:22 #119
24533 ACT-F
pi_199511059
twitter
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:19:03 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199511130
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
:') :') :') :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:22:16 #121
24533 ACT-F
pi_199511188
Het originele en uitgebreidere filmpje van toen net waar de politie de weg kwijt lijkt te zijn. Ze hebben de snelweg zowat geblokkeerd:

https://www.facebook.com/100008162949270/videos/2962409050707831/
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:35:02 #122
24533 ACT-F
pi_199511457
quote:
3s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:22 schreef ACT-F het volgende:
Het originele en uitgebreidere filmpje van toen net waar de politie de weg kwijt lijkt te zijn. Ze hebben de snelweg zowat geblokkeerd:

Ik zie net op de laatste seconden het onderstaande bord. Op Google Maps is te zien dat de A2 dicht zit:

https://goo.gl/maps/9iKhd3AkJ9apX9iv7
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:39:53 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199511562
quote:

Ook paarten *O* *O* *O*
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:49 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199511894
Edit: een trollaccount. Kan weg

[ Bericht 52% gewijzigd door Starhopper op 19-05-2021 22:00:09 ]
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:00:39 #125
24533 ACT-F
pi_199512053
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:54 schreef Starhopper het volgende:
Is dit echt????? :o :o Of een vervelende troll? Als hij internet en een mobieltje heeft is hij makkelijk te vinden.

[ afbeelding ]
Als hij een mobieltje bij zich heeft dan is dat niet al te snugger. Tenzij de Belgen niet weten hoe je een mobieltje uitpeilt natuurlijk :')

Ondertussen helikopters en gevechtsvliegtuigen boven het gebied:

https://globe.adsbexchange.com
pi_199512060
O
quote:
Edit: een trollaccount. Kan weg
Zo achterlijk zal zelfs een Belg niet zijn :P
pi_199512063
quote:
Is dit echt????? :o :o Of een vervelende troll? Als hij internet en een mobieltje heeft is hij makkelijk te vinden.

[ afbeelding ]
Hij moet gemakkelijk te vinden zijn. Hij laat een spoor van spelfouten achter.
^ To je nesmysl ^
pi_199512139
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Als hij een mobieltje bij zich heeft dan is dat niet al te snugger. Tenzij de Belgen niet weten hoe je een mobieltje uitpeilt natuurlijk :')

Ik kan je verzekeren dat als hij een mobieltje bij zich heeft in dit gebied dan heeft hij er geen zak aan. De dekking hier is vreselijk.
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:04:28 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199512150
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zoekt die straaljager ook mee? :D Dat zou wel next level zijn :T Over de grens in Nederland ook een politiehelikopter:

woensdag 19 mei 2021 @ 22:06:35 #130
24533 ACT-F
pi_199512187
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zoekt die straaljager ook mee? :D Dat zou wel next level zijn :T Over de grens in Nederland ook een politiehelikopter:

[ afbeelding ]
Die schiet gewoon met spelden op die hooiberg B-)
pi_199512325
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk het wel. Komt vast van de basis in Zutendaal. Normaalgesproken zijn ze overdag aan het oefenen boven dit gebied maar ‘s avonds vliegen ze zelden.
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:14:46 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199512364
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wel handig zo'n map, vond ik bij Metal Gear Solid 5 ook handig met de helikopters.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199512557

Ze zijn lekker aan het zoeken.
woef
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:24:40 #134
24533 ACT-F
pi_199512576
twitter

:D
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:36:36 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199512739
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 22:45:25 #136
236264 crew  capricia
pi_199512867
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 22:54:29 #137
441859 crew  Lenny77
pi_199512975
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Komt vast van de basis in Zutendaal. Normaalgesproken zijn ze overdag aan het oefenen boven dit gebied maar ‘s avonds vliegen ze zelden.
Die komen uit Kleine Brogel he, dat zijn de nachtvluchten. Kan natuurlijk wel dat ze nu eens een echte missie doen ipv de gewone oefen nachtvluchten.
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:55:41 #138
24533 ACT-F
pi_199512991
quote:

De logica van de politiecolonne ontgaat me nu geheel. Dus hier zijn ze kennelijk opgesteld en vertrokken:

https://goo.gl/maps/wBzWS7hZjPgY8wde8

twitter

Vervolgens doen ze een tour de Maasmechelen om hier te keren:

https://goo.gl/maps/yLayRTYgVhLDYF8Y7

En dan de snelweg op terwijl ze gewoon ernaast opgesteld stonden? :?

https://goo.gl/maps/1fUTZDUiDEbp2FPQ6

Only Belgium :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:00:06 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199513034
quote:
5s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De logica van de politiecolonne ontgaat me nu geheel. Dus hier zijn ze kennelijk opgesteld en vertrokken:

[ twitter ]

De snelweg was al afgesloten dus misschien gaf de navigatie aan dat ze moesten omrijden :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:01:41 #140
24533 ACT-F
pi_199513055
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

De snelweg was al afgesloten dus misschien gaf de navigatie aan dat ze moesten omrijden :')
_O- _O- _O-
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:08:07 #141
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199513126
quote:
5s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[ twitter ]

Je bent dan natuurlijk ook op de hoogte van het plan en beweegredenen. Eerder kwam er al een filmpje voorbij waaruit bleek dat ze bijvoorbeeld helemaal niet de verkeerde kant zijn opgegaan. Het komt een beetje over als framen, terwijl er echt geen domme mensen mee bezig zijn.
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:08:40 #142
24533 ACT-F
pi_199513132

We komen je halen Jrgen B-)
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:10:41 #143
24533 ACT-F
pi_199513171
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je bent dan natuurlijk ook op de hoogte van het plan en beweegredenen. Eerder kwam er al een filmpje voorbij waaruit bleek dat ze bijvoorbeeld helemaal niet de verkeerde kant zijn opgegaan. Het komt een beetje over als framen, terwijl er echt geen domme mensen mee bezig zijn.
Doet je sarcasme-radar het nog goed?

woensdag 19 mei 2021 @ 23:11:41 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199513184
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

:D :D
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:25:40 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199513349
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Doet je sarcasme-radar het nog goed?

[ afbeelding ]
Ja, je kwam meer over als gefrustreerd. Misschien wat andere smiley's gebruiken of er niet zo vanuit gaan dat een ander dat wel even ziet, zonder dat er een aanwijzing voor was.

Maar goed, ga jij lekker verder, doe ik dat ook.

edit: hoe vaak ik jouw comment ook lees; ik zie daar niets van sarcasme in, vooral niet vanwege je beginzin.
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:28:45 #146
24533 ACT-F
pi_199513383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, je kwam meer over als gefrustreerd. Misschien wat andere smiley's gebruiken of er niet zo vanuit gaan dat een ander dat wel even ziet, zonder dat er een aanwijzing voor was.

Maar goed, ga jij lekker verder, doe ik dat ook.
Ik zal een andere smiley gebruiken B:)B
pi_199513441
toch denk ik dat Engel hier wel blij mee is. negatieve aandacht is ook aandacht.
die man verdient het niet om zijn naam op bushokjes te krijgen.
pi_199513519
Maar is ie op de vlucht of op zoek naar Van Ranst? Dan kunnen ze hem toch beter als lokaas gebruiken?
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:53:00 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199513561
De scholen gaan morgen dicht.

twitter

twitter

twitter
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:57:00 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199513586
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Gedoneerd. O+
O+
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:57:38 #151
24533 ACT-F
pi_199513592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
Maar is ie op de vlucht of op zoek naar Van Ranst? Dan kunnen ze hem toch beter als lokaas gebruiken?
Goed plan! Van Ranst loslaten in de bossen met een peilzender. Zodra je een schot hoort weet je Jrgen wel te vinden! ^O^
  donderdag 20 mei 2021 @ 00:13:18 #152
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_199513680
Er had ook echt veel eerder moeten worden ingegrepen bij de talloze strafbare uitingen en oproepen tot geweld. Geen idee hoe de situatie in Vlaanderen en Wallonie is, maar in Nederland kan je strafbare berichten melden bij talloze autoriteiten en webhosts tot je een ons weegt, het heeft geen enkel effect. Men weigert iets te ondernemen.

Ook in de echte wereld - niet de online wereld - wordt er zelden ingegrepen bij bedreigingen door de autoriteiten.

Wellicht is dit in Belgie anders, ik hoop het.

Ik bedoel te zeggen, dat wanneer je nooit ingrijpt, zaken kunnen escaleren. Wanneer je bij bedreigingen als autoriteit pertinent weigert in te grijpen, lijkt het alsof je bedreigingen goedkeurt en zal het verergeren.

In hoeverre men in Belgie wel in staat is in te grijpen bij strafbare uitlatingen, weet ik niet. Ik kan alleen hopen dat het bij onze zuiderburen beter geregeld is dan bij ons.
  donderdag 20 mei 2021 @ 00:18:18 #153
24533 ACT-F
pi_199513715
quote:
15s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ook in de echte wereld - niet de online wereld - wordt er zelden ingegrepen bij bedreigingen door de autoriteiten.
Men houdt elkaar de hand boven het hoofd. Eigen mensen doen geen verkeerde dingen en anders knijpen we een oogje dicht, totdat het fout gaat en iedereen het kan zien. Dan krijg je dit soort kwaliteitsreacties:

twitter
  donderdag 20 mei 2021 @ 05:26:50 #154
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_199514155
quote:
Jurgen Conings werd na twee tuchtsancties bij het leger gedegradeerd tot ‘wapendrager’. En net daardoor kreeg hij toegang tot het wapendepot.

Er raken steeds meer details bekend over het brokkenparcours dat Conings de voorbije maanden bij Defensie heeft gelopen. Hij kreeg volgens onze informatie het afgelopen jaar twee keer een tuchtstraf bij het leger. En keer wegens racistische uitspraken op het internet en n keer wegens het doodsbedreigingen aan het adres van Marc Van Ranst.

Vanwege die bedreigingen werd Conings in juli jongstleden even opgepakt door de politie. Op dat moment kreeg Marc Van Ranst al drie weken politiebescherming. Conings zou zijn bedreigingen geuit hebben in besloten groepen, waar hij praatte met gelijkgezinde mensen van extreemrechtse signatuur. Daar zou hij onder andere gevraagd hebben of iemand het adres van Van Ranst kende. Hij werd volgens onze bronnen ontdekt door de Staatsveiligheid. Conings werd in juli in die zaak door het parket ondervraagd, maar niet aangehouden. Het parket van Limburg bevestigt en zegt dat het onderzoek nog loopt.

[..]

Conings verloor zijn functie als MP (lid van de Militaire Politie). Hij kreeg in de plaats daarvan een logistieke functie in de kazerne van Leopoldsburg. Hij kwam er terecht bij de cel ‘pre-deployment’ die militairen moest klaarstomen bij hun vertrek naar het buitenland.

Conings – die veel weet van wapens en ooit zelf wapeninstructeur geweest zou zijn – kreeg de opdracht de wapens te halen en klaar te leggen die nodig waren voor een oefening. En zo had hij – ondanks het feit dat hij op de Ocad-lijst stond – quasi ongelimiteerde toegang tot het wapendepot.
Bron: De Standaard
are we infinite or am I alone
  donderdag 20 mei 2021 @ 06:47:00 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199514238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 05:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Iemand die op de terreurlijst staat straffen door hem in het wapendepot te zetten :') Dat bedenk je toch niet :|W :|W
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:55 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199514850
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 06:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Iemand die op de terreurlijst staat straffen door hem in het wapendepot te zetten :') Dat bedenk je toch niet :|W :|W
Kan ook alleen maar in Belgi.
pi_199515037
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Kunnen ze geen hitte-dinges inzetten die je op tv ook ziet?
pi_199515476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:56 schreef -river- het volgende:

[..]

_O-

Kunnen ze geen hitte-dinges inzetten die je op tv ook ziet?
Weinig zinvol bij dichte begroeiing.
pi_199515962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kan ook alleen maar in Belgi.
Jij denkt dat het in Nederland anders is? :')
pi_199516005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 05:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zou Willem Engel ook in die app groep zitten en hem hebben geradicaliseerd?

Net zoals de "ik doe niet meer mee" BN-ers. :')
pi_199516092
quote:
15s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Men houdt elkaar de hand boven het hoofd. Eigen mensen doen geen verkeerde dingen en anders knijpen we een oogje dicht, totdat het fout gaat en iedereen het kan zien. Dan krijg je dit soort kwaliteitsreacties:

[ twitter ]
Een flink foei gesprek moet toch genoeg zijn.

En door.
pi_199516266
Uit het curriculum vitae van de beroepsmilitair blijkt dat hij een scherpschutter is met jarenlange gevechtservaring in oorlogsgebied. Zo was hij erbij op missies in Joegoslavi, Bosni, Kosovo, Libanon, Irak en Afghanistan (2011).
pi_199516311
twitter
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 10:33:33 #164
441859 crew  Lenny77
pi_199516319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:35 schreef Justinn het volgende:

[..]

Klopt, plus hij is goed getraind. Hij weet wel wat te doen.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 10:56:46 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199516663
quote:

[..]

Zinniger dan de blote oogjes

Die straaljager zal niet meedoen om hem eventueel een bom op zijn kop te gooien ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:32:29 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199517148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
Het probleem is dat hij gezien is in een plaatsje door politie en dat hij zo zijn missie niet heeft kunnen voltooien. Maar ja brief was al geschreven en wapens al gestolen. Geen weg meer terug, het bos in. Als hij die eerste keer niet ontdekt was, had hij een van zijn targets kunnen uitschakelen.
pi_199517317
quote:

[..]

Oh -O-
pi_199517393
quote:
De vriendin van de verdachte is ten einde raad. ,,Zo ken ik hem helemaal niet.”
🤣
pi_199517402
Ah die zit hier vermoedelijk om de hoek, nu snap ik waarom ik meermaals per dag helikopters hoor.
pi_199517556
Weer schoten gehoord tijdens zoektocht naar Belgische militair

In de bossen wordt gezocht naar Belgisch militair Jrgen Conings.

Er lijkt opnieuw geschoten te zijn tijdens de grootschalige klopjacht op de voortvluchtige en zwaarbewapende militair Jrgen Conings in de Belgisch-Limburgse bossen. Eerdere schoten woensdagavond zijn mogelijk gelost door Conings, zegt een bron tegen VRT Nieuws.

Belgische verslaggevers ter plaatse meldden donderdagochtend een kort salvo te hebben gehoord. De politie wil tot dusver niets kwijt over beide voorvallen, ook niet of het inderdaad om schoten ging.

Honderden agenten en militairen speuren al voor de derde dag in de bossen tussen Genk en Maasmechelen, enkele kilometers van de Nederlands-Limburgse grens, naar Conings. Ze gaan er nog altijd van uit dat de zeer ervaren schietinstructeur een machinepistool en een kleiner handvuurwapen draagt.

Tientallen ouders in de omgeving houden hun kinderen thuis van school, zeggen schooldirecteuren tegen Het Nieuwsblad. Het zou vooral gaan om gezinnen met een migratie-achtergrond. Dat begrijpen de scholen wel, omdat Conings extreemrechtse denkbeelden koestert en heeft aangekondigd nu naar de wapens te grijpen. Moskeen in de buurt worden bewaakt door de politie.
pi_199517682
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weer schoten gehoord tijdens zoektocht naar Belgische militair

Tientallen ouders in de omgeving houden hun kinderen thuis van school, zeggen schooldirecteuren tegen Het Nieuwsblad. Het zou vooral gaan om gezinnen met een migratie-achtergrond. Dat begrijpen de scholen wel, omdat Conings extreemrechtse denkbeelden koestert en heeft aangekondigd nu naar de wapens te grijpen. Moskeen in de buurt worden bewaakt door de politie.
Het ging hem toch om de viroloog of is dit weer een zielige poging om mensen tegen elkaar op te zetten door het extreemrechts in de schoenen te schuiven?
pi_199517771
quote:
15s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:03 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Het ging hem toch om de viroloog of is dit weer een zielige poging om mensen tegen elkaar op te zetten door het extreemrechts in de schoenen te schuiven?
Geen idee, ken die hele gast niet. Mondjesmaat wat meegekregen en dacht idd dat het ging om een viroloog. Is dat hier nu de file staat tot de grens mij pas het kwartje valt dat die gek hier paar km verderop rondloopt.
pi_199517787
quote:

[..]

Wat? :? Die gast heeft toch ook extreemrechtse denkbeelden?
pi_199517843
quote:

[..]

Na zoveel jodenhaat afgelopen week moeten de moslims snel weer in de slachtofferrol.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199517876
Die kerel wordt als extreem rechts gezien, dus in zoverre snap ik dat wel.
pi_199517892
Die rambo wappie is het eigenlijk niet te doen om corona. Hij heeft zijn eigen glazen in gegooid door zijn extreem rechtse racistische praatjes en nu reageert hij zich af op iets dat hij de schuld wil geven. Narcistische klootzak
pi_199517916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:11 schreef recursief het volgende:

[..]

Wat? :? Die gast heeft toch ook extreemrechtse denkbeelden?
Je hebt gelijk. Ik had beter eerst het hele topic moeten lezen.
Desalniettemin vind ik het overdreven dat moslims direct ook maar beschermd worden. Bij een doorgedraaide Allah Akbar is het ook niet zo dat de witmens dan maar zijn kinderen thuis dient te houden en de plaatselijke kerken bescherming genieten.
pi_199518144
Het is te hopen dat ze 'm snel vinden anders wordt het wel een beetje treurig. Zoveel man en dieren op de been.
pi_199518227
quote:
14s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:20 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik had beter eerst het hele topic moeten lezen.
Desalniettemin vind ik het overdreven dat moslims direct ook maar beschermd worden. Bij een doorgedraaide Allah Akbar is het ook niet zo dat de witmens dan maar zijn kinderen thuis dient te houden en de plaatselijke kerken bescherming genieten.
En precies die hypocrisie creert rechtse en extreem rechtse mensen. Het is niet hetgeen wat Wilders roept wat mensen naar rechts drijft, wilders roept niets wat stemmers op zijn partij al 10 tot 20 jaar voor de pvv in de praktijk hebben meegemaakt. Het is die dubbele standaard wat mensen zo zat zijn, die slachtoffer rol.

Ik vraag mij namelijk af waar nu de opmerkingen zijn zoals "we laten ons niet bang maken" of "je hebt meer kans om van een keukentrapje te vallen". Maar ja ze snappen ook nog niet waarom een Trump ooit kon winnen en dat we in de toekomst weer een aantal "Trumps" voorbij zullen zien komen want het provoceren en hypocriete gedrag gaat gewoon lekker verder.

Nja, voor deze discussie hoop ik dat ze die gek snel hebben en er geen slachtoffers vallen.
pi_199518251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is te hopen dat ze 'm snel vinden anders wordt het wel een beetje treurig. Zoveel man en dieren op de been.
Voor Nederlandse begrippen is dat best een flink bosgebied hoor. Ok vergeleken met Amerikaanse bossen of zo is het een parkje, maar dat kam je niet zomaar uit.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 12:37:38 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199518256
Wilders heeft toch ook bescherming?
pi_199518695
Vraag me af of ze eigenlijk met een hittecamera of infraroodcamera hebben geprobeerd hem te vinden. Gebied is zo'n 127km2
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 13:07:19 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199518726
lijkt me wel
pi_199518750
quote:
83s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef sp3c het volgende:
lijkt me wel
Dan vraag ik me af of hij er wel nog zit. Je bent hier immers ook zo de grens over.
pi_199518814
quote:

[..]

Poging twee. Waarom heb je er problemen mee dat het 'extreem rechts in de schoenen geschoven wordt? (wat ook terecht is)
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 13:13:04 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199518819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af of hij er wel nog zit. Je bent hier immers ook zo de grens over.
schien zittie gewoon bij een maatje in de kelder, kan allemaal
pi_199518997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vraag me af of ze eigenlijk met een hittecamera of infraroodcamera hebben geprobeerd hem te vinden. Gebied is zo'n 127km2
Nee, er is niemand van de 500 man daar die daar aan gedacht heeft...

pi_199519006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:24 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Nee, er is niemand van de 500 man daar die daar aan gedacht heeft...

We hebben het hier wel over Belgi he.
pi_199519480
Vliegen in een tijdsbestek van een paar minuten weer 2 helikopters over richting dat gebied. Komen vanuit NL dus zullen wel gaan uithelpen.
pi_199519497
Rondom Leuven is men nu ook op de been. Iemand schijnt gemeld te hebben hem daar gezien te hebben.
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:04:37 #191
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_199519529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:01 schreef AToontje87 het volgende:
Rondom Leuven is men nu ook op de been. Iemand schijnt gemeld te hebben hem daar gezien te hebben.
https://www.hln.be/leuven(...)-van-ranst~aabddfe7/

Marc heeft blijkbaar nog een appartement in Herent
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 15:15:10 #192
441859 crew  Lenny77
pi_199520291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over Belgi he.
Ja want wij zijn allemaal dom :')

En ja ze zijn daarmee aan het zoeken, vergeet niet dat we het hebben over een zwaar getrainde en erg ervaren militair. Niet over Jantje die de loop op is. Die kerel weet hoe zich te verstoppen, beschermen en overleven.
pi_199520477
Als je nu googled op Rambo, drie keer raden wat/wie je dan als eerste hit krijgt :D

"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:15 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199521531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vliegen in een tijdsbestek van een paar minuten weer 2 helikopters over richting dat gebied. Komen vanuit NL dus zullen wel gaan uithelpen.
Duitsland en Nederland helpen nu ook mee. Waarschijnlijk hebben ze DSI(?) gebracht per heli:

twitter
pi_199521600
Ach kom op man. Die “klopjacht” stelt echt niets voor. Ik ben vanmorgen vanuit de wijk Groot homo (waar zijn auto gevonden is) weggereden, de grens over gegaan in Kessenich (B) richting Roermond (NL). Geen enkele controle tegen gekomen. Die kerel kan overal zitten.
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:03:15 #196
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199521780
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Duitsland en Nederland helpen nu ook mee. Waarschijnlijk hebben ze DSI(?) gebracht per heli:

[ twitter ]
Ik dacht dat hij een M72 LAW had meegenomen?

Dat is een 'rocket launcher' en geen 'missile launcher'.
pi_199521832
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef valentijn101 het volgende:
Ach kom op man. Die “klopjacht” stelt echt niets voor. Ik ben vanmorgen vanuit de wijk Groot homo (waar zijn auto gevonden is) weggereden, de grens over gegaan in Kessenich (B) richting Roermond (NL). Geen enkele controle tegen gekomen. Die kerel kan overal zitten.
Groot homo?
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:08:49 #198
24533 ACT-F
pi_199521908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Groot homo?
pi_199521920
Speciale eenheden hebben de opdracht gekregen om Jrgen Conings te doden. Maar op basis van welke reden? Het enige wat hij verkeerd gedaan heeft is 'bedreiging'. Verder is Conings gewoon ondergedoken, lijkt me niet dat dat een geldige reden is om hem af te schieten.

Hij heeft niemand verkracht, vermoord, gegijzeld, ...
Cindy De Vuyst
pi_199521926
quote:
3s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:08 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een typo was :')
pi_199521935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef einzeinz het volgende:
Speciale eenheden hebben de opdracht gekregen om Jrgen Conings te doden. Maar op basis van welke reden? Het enige wat hij verkeerd gedaan heeft is 'bedreiging'. Verder is Conings gewoon ondergedoken, lijkt me niet dat dat een geldige reden is om hem af te schieten.

Hij loopt rond met vier raketwerpers.
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:10:51 #202
24533 ACT-F
pi_199521938
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook dat iemand een geintje op Google Maps had uitgehaald, maar het is dus niet zo :')
pi_199521947
quote:

Op welke bron baseer je dit?
pi_199521951
quote:
Grote Homo is een woonwijk van de Belgische gemeente Dilsen-Stokkem die zich bevindt tussen Niel-bij-As (gemeente As) en Lanklaar (gemeente Dilsen-Stokkem), onmiddellijk ten oosten van het Stokkemerbos.

Ten zuidwesten van Grote Homo ligt Nieuwe Homo en in de nabijheid ligt ook nog Kleine Homo.

De merkwaardige namen van deze wijken zijn ontstaan door een verbastering van Joseph Haumont (1783-1848), die opzichter was bij het Departement van Bruggen en Wegen, en die daarnaast ook filosoof en dichter was. Toen hij zich in 1840 terugtrok liet hij een huis bouwen dat Groot-Homo genoemd werd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Homo
pi_199521970
Hij gaat sowieso de kogel krijgen. Het is volgens mij niet het type persoon die zich overgeeft.
pi_199521974
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:10 schreef Document1 het volgende:

[..]

Hij loopt rond met vier raketwerpers.
Lagen in zijn auto
Cindy De Vuyst
pi_199521996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Op welke bron baseer je dit?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210520_95334571
Cindy De Vuyst
pi_199522062
quote:
Toestemming hebben om iemand te doden is iets anders dan de opdracht hebben gekregen om iemand te doden. Of het stuk uit het stuk achter de paywall moet dat opdrachtdeel dan blijken.
pi_199522156
quote:

Hij had zijn auto voorzien van een booby trap (handgranaat). Kennelijk is hij dus uit op bloedvergieten dus het is niet gek dat de politie pief paf poef mag doen als ze hem spotten
pi_199522190
De vrouw die zijn hond vaak uitliet pakt ook even haar 5 seconds of fame

https://www.hln.be/dossie(...)uzie-gehad~aefffcd6/

Ik zou lekker mijn mond houden. Straks staat ie nog op de stoep :7
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:23:53 #211
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_199522195
quote:

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:28:38 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er is ook een kleine homo en nieuwe homo :P
pi_199522317
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Er is ook een kleine homo en nieuwe homo :P
Belgi staat bekend om zijn vreemde plaatsnamen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:33:05 #214
24533 ACT-F
pi_199522330
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef valentijn101 het volgende:
Kessenich is wel een stuk noordelijker h. Dat is de grensovergang die we vroeger namen toen de A73 nog niet aangelegd was en dus over de Napoleonsweg reden. Via de snelweg kun je de oversteek beter niet wagen :X

twitter
pi_199522403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij had zijn auto voorzien van een booby trap (handgranaat). Kennelijk is hij dus uit op bloedvergieten dus het is niet gek dat de politie pief paf poef mag doen als ze hem spotten
Dat was een hoax. Is intussen ontkent.
In de wagen lagen wel raketlanceerders.
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:43:15 #216
24533 ACT-F
pi_199522456
Allemaal mooi hoor al die voertuigen, maar gaan ze daarmee het bos in? :')

pi_199522553
Al dagen buiten de radar blijven van al dat zware geschut. Knap wel.
pi_199522599
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zou kunnen, had gelezen dat ze hulp hadden ingeroepen. Grensgebied hier he, doen ze wel vaker. Hopelijk pakken ze hem snel.
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:56:24 #219
24533 ACT-F
pi_199522622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat hij allang hulp heeft gehad van zijn rechtse vriendjes om ergens onder te duiken. Ik krijg sterk de indruk dat hij de nodige dwaalsporen heeft achtergelaten om de overheid bezig te houden. Of hij is goed vermomd natuurlijk:
twitter
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:01:11 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522672
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
DSU Goden
DSI Goden
GSG9 Goden
USP Goden

@Zipportal :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:03:11 #221
24533 ACT-F
pi_199522704
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

DSU Goden
DSI Goden
GSG9 Goden
USP Goden

@:zipportal :D
_O-
pi_199522712
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

DSU Goden
DSI Goden
GSG9 Goden
USP Goden

@:zipportal :D
ATLAS-netwerkGod.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:04:47 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522721
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er zit zoveel panser op die dingen dat ze heel snel vast zitten :T

Nu ze al die arrestatiesteams daar hebben neem ik aan dat ze ongeveer weten waar hij zit en voor een (gewapende) confrontatie gaan.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:05:05 #224
24533 ACT-F
pi_199522725
Extra fapmateriaal :9

donderdag 20 mei 2021 @ 18:06:17 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522738
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is een Insurgent Pick-Up uit GTA V :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:07:35 #226
24533 ACT-F
pi_199522756
Ze hebben ook een firewall genstalleerd:

donderdag 20 mei 2021 @ 18:08:07 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]

ATLAS-netwerkGod.
Nice!!! Dat wist ik niet :D
Is dit de eerste echte ATLAS actie? Ik heb nooit al die verschillende DSI's bijelkaar gezien voor het eggie
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:10:42 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522790
Deze is ook wel ziek. Is dat vierkante ding een grote warmtebeeldcamera? :D

donderdag 20 mei 2021 @ 18:11:00 #229
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_199522800
Ik krijg hier toch een soort Rambo gevoel bij en heb stiekem de neiging om voor hem te zijn. Terwijl dat natuurlijk helemaal verkeerd is.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_199522821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind dat ook wel knap in een druk bevolkt gebied!
Zou me niet verbazen mocht hij ergens ondergedoken leven bij een vriend en ondertussen deze acties op de voet volgt.
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:12:49 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199522830
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef Starhopper het volgende:

[ afbeelding ]
Moest denken aan Johnny 5 0
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:13:03 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522834

:D :D :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:13:03 #233
24533 ACT-F
pi_199522835
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef Starhopper het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, ze gaan met die tank het bos omploegen totdat ze hem in het vizier hebben.
pi_199522846
Toch typisch dat ze voor 1 vent zo uitpakken en in Brussel hele straatbendes maar hun gang laten gaan...
pi_199522851
quote:
89s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik krijg hier toch een soort Rambo gevoel bij en heb stiekem de neiging om voor hem te zijn. Terwijl dat natuurlijk helemaal verkeerd is.
Ik begin ook wel sympathie te krijgen. Knap hoe je het zolang volhoudt.
300 agenten die op je jagen en gewoon lekker los blijven lopen.
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:14:12 #236
24533 ACT-F
pi_199522858
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]

:D :D :D
Lekker motorcrossen in het bos _O_ Fuck de natuurwappies nu ze eindelijk een excuus hebben om los te gaan :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:14:29 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199522860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Bouke-p het volgende:
Toch typisch dat ze voor 1 vent zo uitpakken en in Brussel hele straatbendes maar hun gang laten gaan...
Het is nogal een verschil, criminaliteit of een terrorist.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:15:37 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522877
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Bouke-p het volgende:
Het is een terrorist. Dan zetten ze altijd grof geschut in.
pi_199522889
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nice!!! Dat wist ik niet :D
Is dit de eerste echte ATLAS actie?
Geen idee. :) Deze situatie gebeurt niet zovaak.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:16:26 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199522893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Nee, het blijft gewoon een wappie die wel effe de terrorist gaat uithangen om zijn zin te krijgen. Ziekelijk en tegen het ontoelaatbare aan om dan ineens sympathie te kweken. Dat is juist het probleem bij Lone Wolves. Stop met het verheerlijken van terrorisme.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:16:28 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522894
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Sympathie voor iemand die een viroloog wil opblazen met een RPG en agenten wilde opblazen met een boobytrap handgranaat in een auto?
pi_199522916
Hoe zou het aflopen

A Daar zien we nooit meer iets van terug
B Hij krijgt trek en staat op de stoep bij moeder de vrouw
C Sucide door eigen toedoen
D Sucide by cop
E Anders
pi_199522922
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is nogal een verschil, criminaliteit of een terrorist.
Na de aanslagen op Zavetem werd dit circus nog niet eens opgetrommeld.

Daarnaast is het in oa Molenbeek geen criminaliteit meer te noemen...
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:17:58 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Geen idee. :) Deze situatie gebeurt niet zovaak.
Genieten dus van het moment :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:18:50 #245
24533 ACT-F
pi_199522950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe zou het aflopen

D Sucide by cop
E Anders
B natuurlijk, want de geur van peperkoeken is onweerstaanbaar :9
pi_199522956
quote:
Hoe zou het aflopen

D Sucide by cop
E Anders
F Busted
pi_199522990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

F Busted
De indruk die ik krijg is dat die halve zool zich niet zal overgeven..met name door die afscheidsbrieven
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:21:34 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199522996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:17 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Nou, nou, het is ook oneerlijk he. Iedereen moet dit circus achter zich aankrijgen, niet alleen deze zwaarbewapende terrorist die op het punt stond om virologen en politici om te leggen. Eigenlijk is dit alleen maar omdat.... ja wat eigenlijk?
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:21:35 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199522997
quote:
Hoe zou het aflopen

D Sucide by cop
E Anders
Ik denk dat ze hem na een hevig vuurgevecht in de bossen uitschakelen en arresteren.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:22:50 #250
24533 ACT-F
pi_199523016
Wat, geen tapijtbommen op Park Hoge Kempen? -O-

twitter
pi_199523019
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Sympathie voor iemand die een viroloog wil opblazen met een RPG en agenten wilde opblazen met een boobytrap handgranaat in een auto?
Parket heeft bevestigd dat er geen handgranaat in de auto lag!
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:23:55 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:17 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Toen hebben zowat alle terroristen zichzelf opgeblazen :') En vergeet niet dat diensten al 48 uur de tijd hebben om op te schalen en zich te organiseren. Gisteren was het alleen nog heel veel politie.
pi_199523041
POLL
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:24:48 #254
24533 ACT-F
pi_199523049
Hij is gewoon ontsnapt. Je hebt het wel tegen Rambo h:

donderdag 20 mei 2021 @ 18:26:25 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:24 schreef einzeinz het volgende:
[poll=2442]
Morgenochtend
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:30:52 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_199523131
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:24 schreef ACT-F het volgende:
Hij is gewoon ontsnapt. Je hebt het wel tegen Rambo h:

[ afbeelding ]

Iconisch stukje uit de film _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:30:53 #257
24533 ACT-F
pi_199523132
Het lijkt steeds meer op een gelegenheidsoefening:
twitter
pi_199523157
twitter
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:33:14 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199523165
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:30 schreef ACT-F het volgende:
Het lijkt steeds meer op een gelegenheidsoefening:
[ twitter ]
Zoek je gewoon wat informatie, of volg je precies bijzonder dubieuze bronnen? Wat een twitteraccount...
pi_199523210
Met een helikopter en warmte-camera heb je die toch zo gevonden of hebben ze dat nog niet geprobeerd uit schrik dat ie de heli uit de lucht schiet?
Cindy De Vuyst
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:34 #261
24533 ACT-F
pi_199523211
quote:
De eckte Rambo :7
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:37:29 #262
24533 ACT-F
pi_199523223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zoek je gewoon wat informatie, of volg je precies bijzonder dubieuze bronnen? Wat een twitteraccount...
Het eerste. En fix je sarcasme-radar voordat je helemaal wappie wordt :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:37:51 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Theoretisch kan hij het weken volhouden. Maar dat gebied is omsingeld met agenten en militairen. Als ze de cirkel steeds kleiner maken hebben ze hem zo te pakken.
pi_199523238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:36 schreef einzeinz het volgende:
Met een helikopter en warmte-camera heb je die toch zo gevonden of hebben ze dat nog niet geprobeerd uit schrik dat ie de heli uit de lucht schiet?
Jij kijkt teveel films.
Vakman pur sang
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:38:54 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523241
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:36 schreef einzeinz het volgende:
Daar zijn ze al de hele tijd mee bezig. Maar in een dichtbegroeid bos is dat nogal lastig.
pi_199523246
Is ie niet allang daar weg? Dat is wat ik zou doen, een dwaalspoor.
pi_199523254
Ik bedoel, kijk naar the A team, waren jaren outlaws en wanted door een hele politiemacht.
En toch telkens weer ontsnappen _O_
Vakman pur sang
pi_199523264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Dat ze die bossen uitkammen terwijl die op Curaao een cocktail drinkt? :D
Vakman pur sang
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:54 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523293
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel, kijk naar the A team, waren jaren outlaws en wanted door een hele politiemacht.
En toch telkens weer ontsnappen _O_
Straks komt ie met een paar kornuiten schietend het bos uit en ontsnapt hij :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:43:03 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523311
ZXP25 is weer rondjes aan het vliegen zie ik
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:03 #271
24533 ACT-F
pi_199523334
Ondertussen als ze boven aan het uitkammen zijn....

pi_199523342
Is Jurgen toevallig ook lid van Westland New Post of Front de la Jeunesse? Dan mogen ze in Nijvel wel weer gaan oppassen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:48:19 #273
24533 ACT-F
pi_199523407
FDF gaat ook meehelpen met een scheepslading voertuigen:

donderdag 20 mei 2021 @ 18:48:26 #274
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199523411
Die vrouw ook, die zegt dat zij niets heeft gemerkt, vorig jaar is hij nog overgeplaatst vanwege zijn extremistische ideen
quote:
Ja, hij kon wel eens op hem vloeken als hij weer eens op televisie kwam vertellen dat we dit of dit niet meer mochten, omwille van de coronamaatregelen, zegt Gwendy. ,,Maar zijn er niet heel veel mensen die daarop vloeken, die het allemaal kotsbeu zijn?
.

Nee, dat denken we niet allemaal. Ja misschien gaan we liever weer terug naar normaal, maar deze hele situatie is niet de schuld van de virologen. Eigenlijk niemand met wie ik omga loopt te zeuren over virologen, ik kom ze alleen op fok tegen tussen de comments.
pi_199523436
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom moet Duitsland komen helpen?

Mag dit wettelijk wel? :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:50:45 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef Vis1980 het volgende:
Die vrouw ook, die zegt dat zij niets heeft gemerkt, vorig jaar is hij nog overgeplaatst vanwege zijn extremistische ideen
[..]

.

Nee, dat denken we niet allemaal. Ja misschien gaan we liever weer terug naar normaal, maar deze hele situatie is niet de schuld van de virologen. Eigenlijk niemand met wie ik omga loopt te zeuren over virologen, ik kom ze alleen op fok tegen tussen de comments.
Misschien is zijn vrouw ook een diehard wappie. In dat wappie en rechtse wereldje is dit normaal gedrag. Ze moedigen hem ook allemaal aan en zien hem als een held.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:51:05 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523464
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom moet Duitsland komen helpen?

Mag dit wettelijk wel? :')
Ja. Want ATLAS :D
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 18:51:11 #278
441859 crew  Lenny77
pi_199523470
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Theoretisch kan hij het weken volhouden. Maar dat gebied is omsingeld met agenten en militairen. Als ze de cirkel steeds kleiner maken hebben ze hem zo te pakken.
Voor dat gebied te omsingelen zijn ze nog niet met genoeg vrees ik. Hij kan langs alle kanten wegsluipen.
pi_199523478
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]

.

Ik heb om mij heen ook alleen mensen die het wel begrijpen als er weer een paar maatregels komen.
De mensen die het daar zo mee oneens zijn zie ik eigenlijk alleen online.
Twiddel
pi_199523500
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Misschien is zijn vrouw ook een diehard wappie. In dat wappie en rechtse wereldje is dit normaal gedrag. Ze moedigen hem ook allemaal aan en zien hem als een held.
Dat kan zo maar eens kloppen.
Je ziet vaker bij extremisten dat ze zich alleen omringen met mensen die dezelfde denkwijze hebben.
Ik heb zelfs gehoord van stellen dat gaan scheiden omdat een van de twee een wappie is geworden en de ander niet meer tolereert.
Twiddel
pi_199523503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Zou wel het poppetje zijn :D
Cindy De Vuyst
pi_199523510
quote:

3 uur geleden

Gigantische colonne vertrekt aan De Salamander richting Lanklaar
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210520_92275162

Met filmpje. Filmpje kan niet full screen. Maar als je rechtermuisknop scherm-in-scherm (Chrome) kun je de video wel uitrekken en vergroten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 20-05-2021 19:02:06 ]
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:53:12 #283
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_199523514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vrouw die zijn hond vaak uitliet pakt ook even haar 5 seconds of fame

https://www.hln.be/dossie(...)uzie-gehad~aefffcd6/

Ik zou lekker mijn mond houden. Straks staat ie nog op de stoep :7
Hoe gaat het nu met die hond? Dat is de belangrijkste vraag in dit verhaal.
Non possumus non loqui
pi_199523527
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja. Want ATLAS :D
Oh, dan is dit gewoon een oefening.

Voor als de lockdowns voorbij zijn en de haatbaarden weer binnengelaten worden om ons op te blazen. :')
pi_199523572
quote:
Mogelijk bivakplekje met tent en slaapzak van Jrgen C. gevonden op Mechelse Heide

Maasmechelen/Dilsen-Stokkem - Volgens welingelichte bronnen zou tijdens de sweeping van de Mechelse Heide een ingericht bivakplekje gevonden zijn dat mogelijk behoorde aan Jrgen C. Het gaat om een tent, een slaapzak en nog spullen. Van de man zelf is voorlopig nog geen spoor. Wenke Roggen van het federaal parket wil er geen informatie over kwijt. “ Ik bevestig noch ontken. De zoektocht is gaande.”
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210520_96044727
pi_199523677
Lees toch hier en daar op wat nieuwssites Belgen, die deze actie niet goedpraten, maar wel begrijpen. Die viroloog zou ook een mafklapper zijn en betrapt zijn op meerdere leugens.

Kan een "Belg" dit bevestigen of ontkennen? Volg ons eigen corona nieuws al bijna niet dus.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:03:18 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523730
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lees toch hier en daar op wat nieuwssites Belgen, die deze actie niet goedpraten, maar wel begrijpen. Die viroloog zou ook een mafklapper zijn en betrapt zijn op meerdere leugens.

Kan een "Belg" dit bevestigen of ontkennen? Volg ons eigen corona nieuws al bijna niet dus.
Figuren die dat roepen zijn zelf mafklappers.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:04:34 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199523761
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Zelf op Fok kom je dat soort onnozele mensen tegen. Het zijn precies diegene die al lang roepen dat corona een hoax is en het WEF de schurk. Dus ja, dat soort mensen vind je in deze crisis bij bosjes.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:06:25 #290
24533 ACT-F
pi_199523794
Wel, niet? :?
quote:
Volgens sommige berichten had Jurgen Conings “met een granaat en draden een val gemaakt voor wie het voertuig zou openen. Een explosievendienst was ter plaatse en heeft de situatie veiliggesteld.” Volgens het federaal parket klopt die informatie niet.

Het federaal parket: “Het klopt niet dat er boobytraps in het voertuig van de verdachte (Jurgen Conings) zouden hebben gezeten.”

Op dit moment wordt de situatie zeer ernstig genomen, zowel door het federaal parket als door het nationaal crisiscentrum.

Het gebied waarop de zoektocht momenteel wordt toegespitst is bijzonder breed en moeilijk. Hoewel er meer bepaald in drie precieze gebieden wordt gezocht, bestrijkt het nationaal park ‘Hoge Kempen’ bijna 12.000 hectare.

Vanmiddag werd er een uitgebreide zoektocht georganiseerd.

Momenteel is de prioriteit de veiligheid van het ingezette personeel en de burgers.

Het federaal parket: “Wij danken het politie- en militair personeel dat zich in sommige gevallen al langer dan 48 u. in een moeilijke situatie bevindt.”

Een deel van de E314-snelweg is afgesloten om de operaties mogelijk te maken. Toegang tot het park is nog altijd verboden voor bezoekers.

Defensie biedt sinds gisteren, woensdag, ondersteuning op het terrein. Een honderdtal manschappen van de reservecompagnien is ingezet. Evenals 6 gepantserde voertuigen op wielen.

Het federaal parket tot slot: “Wij kunnen ook bevestigen dat er gisteren in het gebied geweerschoten weerklonken, maar die konden niet nader worden gedentificeerd.”
https://pnws.be/geen-boob(...)tair-jurgen-conings/
pi_199523803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zelf op Fok kom je dat soort onnozele mensen tegen. Het zijn precies diegene die al lang roepen dat corona een hoax is en het WEF de schurk. Dus ja, dat soort mensen vind je in deze crisis bij bosjes.
Klopt ook wel weer. Nja ben het met zoveel zaken niet eens maar geweld of dreigen met geweld dat nooit. Snap ook niet dat die mensen niet begrijpen dat zoiets nog nooit het verschil heeft gemaakt. Misschien daarom eens een keer een echte verwarde man.
pi_199523816
En weer een helikopter die overvliegt, nu langs de grens.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:09:58 #293
24533 ACT-F
pi_199523851
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En weer een helikopter die overvliegt, nu langs de grens.
Zit je in Stein? Deze toevallig?

pi_199523857
Dit zooitje ongeregeld, is dat het EU leger?

Schept geen vertrouwen als ze al dagenlang op zoek zijn naar 1 persoon. En dat moet ons dan verdedigen tegen het kwaad uit het oosten :')
Zonder wrijving geen glans
pi_199523876
quote:
5s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zit je in Stein? Deze toevallig?

[ afbeelding ]
Ja in Stein en lijkt er wel op. Was een zwarte helikopter.

Heb de verrekijker klaar gelegd om die eens van dichtbij te bekijken als die over vliegt.
pi_199523884
We hadden die gast in Duitsland ook toch? Zijn er meer voorbeelden van dit soort militaire commando gasten die helemaal apeshit gingen en zich nooit lieten pakken enzo? Boobytraps, etc.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:12:18 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523906
Vriend richt zich bij VTM NIEUWS tot Jrgen Conings: “Denk aan je gezin en geef je over”

Zie video hier: https://www.hln.be/dossie(...)ef-je-over~ad089f66/
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:16:16 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199523986
Nieuwsgierige Fransman :T

donderdag 20 mei 2021 @ 19:17:16 #299
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199524007
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:16 schreef Starhopper het volgende:

[ afbeelding ]
Welke radar is dat?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:17:22 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199524013
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt ook wel weer. Nja ben het met zoveel zaken niet eens maar geweld of dreigen met geweld dat nooit. Snap ook niet dat die mensen niet begrijpen dat zoiets nog nooit het verschil heeft gemaakt. Misschien daarom eens een keer een echte verwarde man.
Het niet eens zijn met een viroloog is prima, maar het is natuurlijk een beetje oneerlijk als je het oneens bent met zijn expertise, terwijl je zelf de ballen verstand ervan hebt. Een viroloog wordt gevraagd om te helpen vanuit een expertise. Achteraf hadden deze virologen misschien niet zo vaak bij talkshows moeten zitten, maar dat zou censuur zijn en de wereld omdraaien. Mensen die virologen als volk van het vijand zien, mogen van mij op een speciale lijst om in de gaten te houden.
pi_199524185
quote:
84s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:16 schreef Starhopper het volgende:

[ afbeelding ]
Wat die Nederlandse Heli daar doet is interessanter, dat is de Agusta van de PoPo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')