abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:26:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199489030
quote:
Klopjacht op zwaarbewapende militair die Van Ranst bedreigde



Een zwaarbewapende militair uit Lanklaar is sinds maandag spoorloos. De veiligheidsdiensten vrezen dat de man, die de voorbije maanden hevig tegen de coronamaatregelen ageerde op sociale media, iets kwaads in de zin heeft.

De militair die in de kazerne van Peutie gestationeerd is, heeft verschillende vuurwapens bij zich, zo werd aan De Standaard bevestigd. Het gaat onder meer om een raketlanceerder. In een afscheidsbrief die teruggevonden werd, spreekt hij ook dreigende taal.

Omdat de man de voorbije maanden op sociale media hevig uithaalde naar de virologen, maar in de eerste plaats naar professor Marc Van Ranst, werd die laatste samen met zijn gezin uit voorzorg elders ondergebracht.

Het federaal parket wilde enkel bevestigen dat de politie op zoek is naar een vuurwapengevaarlijke man, een veertiger, die dreigt met een gewelddadige actie.

Het Crisiscentrum kwam vandaag bijeen over de zaak en neemt de zaak bijzonder ernstig. De militair in kwestie staat al maanden op de Ocad-lijst, omdat hij virologen met de dood bedreigde. Hij kreeg volgens onze informatie binnen het leger daarvoor een sanctie. Sinds gisteren wordt 'niveau 4' op hem geplakt, wat betekent dat de veiligheidsdiensten ervan uitgaan dat er ernstige, concrete aanwijzingen zijn de man een aanslag wil plegen.

Alvast de politiezone Kempenland hield dinsdagmiddag een grote klopjacht naar de militair. Hij zou zich verplaatst hebben in de richting van Beringen naar Hasselt en zo verder noordoostwaarts. Maar de klopjacht had geen resultaat. De speciale eenheden van de federale politie staan klaar om in actie te komen zodra hij ergens opduikt. Maar voorlopig is er geen spoor.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210518_95838020
quote:
Klopjacht in België op mogelijk bewapende bedreiger van bekende viroloog



In België zijn agenten al uren op zoek naar een man die mogelijk zwaarbewapend is en onlangs kopstukken uit de Belgische coronacrisis bedreigde. Het gaat volgens Belgische media om een beroepsmilitair van in de veertig.

Uit voorzorg is een van de mensen die hij bedreigde, viroloog Marc Van Ranst, samen met zijn gezin ondergebracht op een veilige locatie. Van Ranst is in België het gezicht van de corona-aanpak.

De Vlaamse omroep VRT schrijft op basis van informatie van het federaal parket dat er elementen zijn die wijzen op een "ernstige dreiging met een gewelddadige actie". Meer informatie wil het parket niet delen. De man heeft volgens de VRT extreemrechtse sympathieën.

De krant De Standaard schrijft dat de man meerdere vuurwapens bij zich heeft en dat hij een afscheidsbrief heeft achtergelaten.

Dertig agenten
De klopjacht begon vanmiddag in Leopoldsburg, een plaats in Belgisch Limburg gelegen ten noorden van Hasselt. Een politiewoordvoerder zei op de Belgische radio dat de man zich inmiddels naar het noordoosten heeft verplaatst, waardoor het zoekgebied is uitgebreid. Bij de zoektocht zijn zeker dertig agenten en een helikopter ingezet.

Belgische media schrijven dat het onduidelijk is hoe concreet de bedreigingen van de man waren. Ook is niet duidelijk op welke manier hij Van Ranst heeft bedreigd, schrijft Het Laatste Nieuws.

https://nos.nl/artikel/23(...)van-bekende-viroloog
--------------------------

Tja, het was een kwestie van tijd tot zoiets als dit zou gebeuren. Hopelijk pakken ze hem op voor hij ergens in het rond gaat schieten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:51:15 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199489409
quote:
Voortvluchtige militair die Marc Van Ranst bedreigde stond op extremistenlijst en heeft mogelijk raketlanceerder

In Limburg is een klopjacht aan de gang op een man die in een afscheidsbrief insinueert dat hij in het verzet gaat en het mogelijk niet overleeft. De man zou met wapens kunnen omgaan en recent Marc Van Ranst hebben bedreigd. Volgens informatie van De Morgen gaat het om een 46-jarige militair.

WAT WETEN WE OVER DE VOORTVLUCHTIGE?

Volgens informatie van De Morgen is de voortvluchtige de 46-jarige J.C. en rijdt hij rond met een grijze Audi Q5.

Veiligheidsdiensten situeren de man in extreem-rechtse milieus. Hij komt voor op een lijst van het OCAD, het orgaan voor dreigingsanalyse, in de categorie “potentieel gevaarlijk extreem-rechts”. Zijn Facebook-profielnaam verwijst onder andere naar de ‘Siegrune’, het rune-teken dat gebruikt werd door de SS tijdens Wereldoorlog II.

Twee onafhankelijke bronnen stellen dat J.C. deel uitmaakt van het Belgisch leger. Hij is verbonden aan de kazerne van Peutie. Hij werd reeds door de militaire inlichtingendienst ADIV in het oog gehouden.

WAAROM ZIJN VEILIGHEIDSDIENSTEN ONGERUST?

Er wordt vermoed dat hij een pistool bij zich heeft, een kogelwerend vest en P90-machinepistool van FN, een licht semi-automatisch wapen, dat kogelwerende vesten kan doorboren. Die wapens en munitie zouden ontvreemd zijn uit een kazerne. Ook raketlanceerders zouden verdwenen zijn.

Binnen de veiligheidsdiensten circuleert dan ook een memo die oproept om hem “met uiterste voorzichtigheid te benaderen”. Dat maakt dat deze klopjacht al urenlang duurt. Een confrontatie moet vermeden worden. Sinds 13u27 heeft het OCAD op deze persoon het dreigingsniveau vier ingesteld, wat betekent dat er op elk moment gevaar van hem uitgaat. Alle veiligheidsdiensten staan stand-by.

Het dossier is in handen van het federaal parket. “Er is de vrees dat hij geweld pleegt tegen zichzelf of tegen anderen en het doelwit blijft flou”, zegt de woordvoerder van het parket.

OP WIE HEEFT HIJ HET GEMUNT?

Toch zijn er aanwijzingen voor een doelwit. In het verleden stond hij bij de inlichtingendiensten gekend voor zijn anti-migratie-standpunten. Een mogelijk doelwit is dan een asielcentrum. Meerdere bronnen bevestigen echter het bestaan van een afscheidsbrief. “Er is een schrift gevonden waarin hij aangeeft zich niet levend te laten pakken.” In die brief zou ook staan dat hij zich richt tegen politici en virologen.

J.C. heeft in het recente verleden echter bedreigingen geuit naar bepaalde individuen. Een van die personen is KU Leuven-viroloog Marc Van Ranst. Van Ranst en zijn gezin zijn uit veiligheidsoverwegingen overgebracht naar een geheime locatie en wordt zwaar bewaakt.

WAAR IS DE MAN NU?
Het nationaal crisiscentrum volgt de zaak op. De zoektocht startte nadat de politiezone Kempenland deze middag een oproep kreeg dat de man zich in de buurt van Leopoldsburg bevond. Vandaar uit zou hij zich dan met de auto verder verplaatsen naar Hechtel-Eksel.

“Gezien hij zeer waarschijnlijk vuurwapens bij zich heeft, is het belangrijk om hem te traceren”, zegt Eric Cenens, commissaris bij politiezone Kempenland. “We hebben intussen informatie dat hij zich niet meer direct in onze regio bevindt, maar onze capaciteit blijft paraat staan. Gezien de recente bedreigingen en de mogelijke vuurwapens, is hij potentieel gevaarlijk.”

De man is op dit moment nog niet gevat en blijft zich verplaatsen.

https://www.demorgen.be/n(...)lanceerder~b7efac92/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:57:48 #3
117098 Hathor
Effe niet
pi_199489518
Jean luc Rambo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199489665
Keur het absoluut niet goed, maar Marc van Ranst is wel echt een verschrikkelijk persoon. Zo vreselijk kinderachtig op Twitter ruzie maken met mensen, denigreren, pedant zijn, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199489684
Ekiek moest precies de deur een beetje opblazen want de bel doet het niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199489723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
Keur het absoluut niet goed, maar Marc van Ranst is wel echt een verschrikkelijk persoon. Zo vreselijk kinderachtig op Twitter ruzie maken met mensen, denigreren, pedant zijn, etc.
Het is een verschrikkelijk persoon, omdat hij iets gemeens tegen je heeft gedaan op Twitter? Heb je hier ook voorbeelden van of is het wel even genoeg dat iemand met de dood bedreigd wordt door de zoveelste wappie?
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 20:09:57 #7
138438 crew  Pizzakoppo
pi_199489763
Hoezo heeft een bekende gek wapens en nog een baan als militair? Lol
pi_199489768
quote:
Het dossier is in handen van het federaal parket. “Er is de vrees dat hij geweld pleegt tegen zichzelf of tegen anderen en het doelwit blijft flou”, zegt de woordvoerder van het parket.
pi_199489879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
Keur het absoluut niet goed, maar Marc van Ranst is wel echt een verschrikkelijk persoon. Zo vreselijk kinderachtig op Twitter ruzie maken met mensen, denigreren, pedant zijn, etc.
En de bedreigingen aan het adres van Jaap van Dissel?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:01 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_199489896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
Keur het absoluut niet goed, maar ...
Zie hier de prenatale fase van de democratische erosie.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_199489915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:08 schreef The_End het volgende:

[..]

Het is een verschrikkelijk persoon, omdat hij iets gemeens tegen je heeft gedaan op Twitter? Heb je hier ook voorbeelden van of is het wel even genoeg dat iemand met de dood bedreigd wordt door de zoveelste wappie?
Jij koppelt het gelijk weer aan dit geval. En aan mij. Gelijk weer emotie. Daar heb ik het helemaal niet over. Enige wat ik vind is dat het ontzettend kinderachtig is om als volwassene zo irritant te doen op social media, Marc van Ranst is daar één van. Waarom hebben mensen überhaupt Twitter. Ik dacht vroeger altijd dat volwassenen 'volwassen' waren, maar dat is echt de grootste illusie die er is. Het zijn net kleine kinderen die elkaar uitschelden, maar dan eufemistischer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199489932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef Nober het volgende:

[..]

En de bedreigingen aan het adres van Jaap van Dissel?
Wat? Jaap van Dissel is gewoon een heel redelijke man, heeft gelukkig ook geen Twitter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:23:07 #13
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_199489980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef Nober het volgende:
En de bedreigingen aan het adres van Jaap van Dissel?
En Marion Koopmans en weet ik veel allemaal?

Ik denk dat veel mensen geen benul hebben van hoe schadelijk dit is. Wetenschappers, journalisten die het bijltje erbij neerleggen, of geen mening meer durven verkondigen. Niet alleen geweld, zelfs al bedreigingen moeten kei en keihard aangepakt worden.

Hartstikke ironisch dat zij zich vaak nog vrijheidsstrijders (of verzetstrijders) noemen ook. Lekker schreeuwen op het Museumplein is hartstikke prima, die mensen hebben wij keihard nodig. Maar zodra mensen worden opgezocht, geïntimideerd, bedreigd en zelfs erger moet er keihard worden ingegrepen natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_199490078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Jij koppelt het gelijk weer aan dit geval. En aan mij. Gelijk weer emotie. Daar heb ik het helemaal niet over. Enige wat ik vind is dat het ontzettend kinderachtig is om als volwassene zo irritant te doen op social media, Marc van Ranst is daar één van. Waarom hebben mensen überhaupt Twitter. Ik dacht vroeger altijd dat volwassenen 'volwassen' waren, maar dat is echt de grootste illusie die er is. Het zijn net kleine kinderen die elkaar uitschelden, maar dan eufemistischer.
En dat is geen emotie? 8)7

Daarnaast wordt deze man met de dood bedreigd en jij vindt het vooral belangrijk om te noemen dat het een verschrikkelijk persoon is. (geen emotie?)
pi_199490156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:27 schreef The_End het volgende:

[..]

En dat is geen emotie? 8)7

Daarnaast wordt deze man met de dood bedreigd en jij vindt het vooral belangrijk om te noemen dat het een verschrikkelijk persoon is. (geen emotie?)
Zucht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:34:14 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199490213
Net als je denkt dat het niet nog gekker kan worden, lees je dan zoiets. :( :( :(
Welke volslagen idioot bedenkt dit ? Een viroloog willen ombrengen ? Vind dat stuk ongeluk en sluit hem heel erg goed op. Nooit meer loslaten zo'n figuur.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_199490391
Extreemrechtse wappie dus . Mét geweldsneigingen.
pi_199490470
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Zucht.
Gelijk weer emotie. Beetje kinderachtig dit.
pi_199490568
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

En Marion Koopmans en weet ik veel allemaal?

Ik denk dat veel mensen geen benul hebben van hoe schadelijk dit is. Wetenschappers, journalisten die het bijltje erbij neerleggen, of geen mening meer durven verkondigen. Niet alleen geweld, zelfs al bedreigingen moeten kei en keihard aangepakt worden.

Hartstikke ironisch dat zij zich vaak nog vrijheidsstrijders (of verzetstrijders) noemen ook. Lekker schreeuwen op het Museumplein is hartstikke prima, die mensen hebben wij keihard nodig. Maar zodra mensen worden opgezocht, geïntimideerd, bedreigd en zelfs erger moet er keihard worden ingegrepen natuurlijk.
En vervolgens klagen dat hun haatzaaiende berichten worden verwijderd wAnt Dat iS CenSuUr eN faSciStisCh
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:45:31 #20
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199492866
Hoe kan iemand al maanden op een lijst van de inlichtingendienst staan en toegang houden tot het wapenarsenaal van het Belgische leger? :') 8)7

Zo iemand verplaats je toch bij de eerste verdenking naar een bureaufunctie? Of stuur hem met gedwongen verlof.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:23 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199493154
Goeie beveiliging. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 22:27:20 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199494635
quote:
Klopjacht naar gewapende man verplaatst naar Dilser Bossen



Speciale eenheden van de Belgische politie zoeken in de Dilser Bossen, net over de grens bij Dilsen-Stokkem, naar een zwaarbewapende beroepsmilitair uit die plaats.

De 46-jarige Jurgen C. sloeg dinsdagmiddag op de vlucht nadat de politie hem wilde oppakken.

Auto
Een auto is 's avonds rond 18:00 uur teruggevonden bij de Dilser Bossen. Hoewel de nummerplaten waren verwijderd, gaat de politie er vanuit dat het de Audi is van de voortvluchtige. Speciale eenheden van de politie zijn uitgerukt en kammen het bos uit. De bevolking wordt opgeroepen binnenshuis te blijven.

De verdachte had eerder deze maand al in Leopoldsburg voor opschudding gezorgd en was daarbij in het bezit was van een vuurwapen. Toen wist hij aan agenten te ontsnappen. Dinsdag kreeg de politie hem opnieuw in het vizier in Leopoldsburg waarna een klopjacht volgde met tientallen agenten en een helikopter.

De militair staat al maanden op de zogeheten Ocad-lijst. Dat is een databank die ooit voor Syriëstrijders in het leven werd geroepen, maar nu extremisten van alle strekkingen bevat. De beroepsmilitair kwam op die lijst omdat hij virologen, onder wie Marc van Ranst, met de dood bedreigde. Sinds maandag heeft de voortvluchtige de status ‘niveau 4’ . Dat betekent dat de veiligheidsdiensten ervan uitgaan dat er ernstige, concrete aanwijzingen zijn dat de man een aanslag wil plegen.

https://www.1limburg.nl/k(...)sen?context=topstory
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:30:03 #23
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199494729
Zijn er al bookmakers waar we kunnen gokken wie er het eerst doodgaat?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:53:43 #24
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199495645
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat een coole bril heeft hij 8-)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:59:13 #25
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199495904
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:04:50 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_199496169
Ahh een ouwe Anderlecht hooligan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 23:09:31 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496330
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:59 schreef ACT-F het volgende:
FOK! detectives aan het werk :7

Weet je zeker dat dit hem is? De tattoos op de armen komen niet overeen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:09:49 #28
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199496339
Zonder zonnebril:


https://twitter.com/jconings
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:10:32 #29
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199496360
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit hem is? De tattoos op de armen komen niet overeen.
Zo'n spiegel heeft een bepaald effect hè.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 23:11:13 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496376
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zo'n spiegel heeft een bepaald effect hè.
Je hebt gelijk! Sorry :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199496688
Is dit nou zo'n veteraan als op het Malieveld?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 23:42:38 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199496988
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199497046
Het parket is aangekomen in de wijk. Het gerucht gaat dat ze hem te pakken hebben.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 23:49:04 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497123
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:45 schreef valentijn101 het volgende:
Het parket is aangekomen in de wijk. Het gerucht gaat dat ze hem te pakken hebben.
Het parket in de wijk? Dat wil misschien zeggen dat hij dood is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199497179
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het parket in de wijk? Dat wil misschien zeggen dat hij dood is?
Ik heb geen schoten gehoord
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199497202
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het parket in de wijk? Dat wil misschien zeggen dat hij dood is?
Dat ze hem onder het parket stoppen :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:54:14 #37
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199497235
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:45 schreef valentijn101 het volgende:
Het parket is aangekomen in de wijk. Het gerucht gaat dat ze hem te pakken hebben.
Hebben ze Van Ranzig eindelijk te pakken?

MOOI!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 23:55:13 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:51 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik heb geen schoten gehoord
Woon je daar? :o Eng!
Ik bedoel, als ze hem hebben dan kan het parket kan hem toch op het politiebureau verhoren?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199497285
quote:
84s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Woon je daar? :o Eng!
Ik bedoel, als ze hem hebben dan kan het parket kan hem toch op het politiebureau verhoren?
Helemaal niet eng hoor. Ik las in het AD dat hier wat loos was. Merkte vervolgens op dat er idd weer eens een helikopter boven de wijk hing en moet mijn info van hier en de facebooksite van onze wijk krijgen. :')
Ik vraag me nog steeds af hoe de politie de bewoners gewaarschuwheeft om binnen te blijven want ik heb niets gehoord. :N
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 mei 2021 @ 00:01:44 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497358
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:57 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Helemaal niet eng hoor. Ik las in het AD dat hier wat loos was. Merkte vervolgens op dat er idd weer eens een helikopter boven de wijk hing en moet mijn info van hier en de facebooksite van onze wijk krijgen. :')
Ik vraag me nog steeds af hoe de politie de bewoners gewaarschuwheeft om binnen te blijven want ik heb niets gehoord. :N
Lol! Maar ik zou als ik jou was de ramen en deuren extra goed op slot doen :@ Je weet nooit.

Wel bijzonder dat je binnen moet blijven maar je van niets weet _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:05:13 #41
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199497408
twitter

:')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_199497420
quote:
Volgens informatie van De Morgen is de voortvluchtige de 46-jarige J.C. en rijdt hij rond met een grijze Audi Q5.
J.C.?

Johan Cruijff? Julius Caesar? Jan Cremer? Jezus Christus?
pi_199497458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

J.C.?

Johan Cruijff? Julius Caesar? Jan Cremer? Jezus Christus?
Jurgen conings
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199497480
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
:')
Bij het (rode) jeugdcentrum waren ze het laatst aan het zoeken als ik het goed gehoord heb.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 mei 2021 @ 00:10:10 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497506
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
:')
Ik woon in nieuwe homo tussen grote en kleine homo :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 mei 2021 @ 00:13:09 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497551
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Bij het (rode) jeugdcentrum waren ze het laatst aan het zoeken als ik het goed gehoord heb.
Dat is dat ding bij de vijver? Daar zijn nu toch geen kinderen hoop ik? Hij wil toch geen Breivikje doen? :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199497605
Bij ons kopen viruswappies bij de dumpstore baretten en legerkleding, maar in België zijn de wappies echt militair. Zo kan het dus ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 mei 2021 @ 00:21:22 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199497716
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe kan iemand al maanden op een lijst van de inlichtingendienst staan en toegang houden tot het wapenarsenaal van het Belgische leger? :') 8)7

Zo iemand verplaats je toch bij de eerste verdenking naar een bureaufunctie? Of stuur hem met gedwongen verlof.
Omdat:
quote:
Maar hoe kan het dat een actieve beroepsmilitair op die lijst staat, en gewoon in dienst is in het leger? “Volgens de militaire inlichtingendienst ADIV staan er zeker 30 militairen op de lijst, waarvan geweten is dat ze extreemrechtse sympathieën hebben en van dichtbij in de gaten worden gehouden”, legt Faroek Özgünes uit.

“Zolang ze het houden bij sympathieën en verder niet overgaan tot actie, kunnen we niet veel doen, klinkt het bij het leger."
https://www.hln.be/dossie(...)e-gebracht~ada79d1b/
België :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:22:27 #49
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199497734
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Bij het (rode) jeugdcentrum waren ze het laatst aan het zoeken als ik het goed gehoord heb.
Woon je in Grote Homo? :@
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:29:57 #50
117098 Hathor
Effe niet
pi_199497864
quote:
84s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Lol! Maar ik zou als ik jou was de ramen en deuren extra goed op slot doen :@ Je weet nooit.

Wel bijzonder dat je binnen moet blijven maar je van niets weet _O-
Hoe doe je een raam extra goed op slot?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')