Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
BOLLUKquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
Maar ja we gaan het zien, ik blijf gewoon hetzelfde als ik was, wat prima is
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Moet zeggen, denk dat de posts in FB wel een goed gevolg gaan hebben, denk dat jullie nu ook wel een beetje meer gaan nadenken over wat je typt, dat is alleen maar goed voor iedereen
Mag toch ook gewoon?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef JochemSjakie het volgende:
Schijnbaar is het ok om iemand een mongool te noemen?
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te latenquote:
Wel erg toevallig dat dat net besloten wordt nu bondage de server niet meer ter beschikking stelt..quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te laten
Sinds wanneer is het logisch om een reeks te sluiten die goed loopt en waar een hoop mensen het naar hun plezier hebben?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te laten
Als die niet meer open kan doneer ik meerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kunnen ook wat geld bij elkaar leggen dan zal ik op mijn nieuwe werk wel even een speelkooi tekenen om Paul daarin te stoppen.
Dit gaat een stap te ver de grens over.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus... de afspraak was 3:00. Dit kan echt niet.
Murp wilde het zo. Ik luister naar hemquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus... de afspraak was 3:00. Dit kan echt niet.
4.50 pmquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zei 4:50, dat heb je ook niet gedaan.
quote:
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Fcu030 het volgende:
De wisseling van de wacht heeft zo te zien behoorlijke gevolgen.
Daar ga ik wel vanuit maar dat had ook wel op een normale manier gezegd kunnen worden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..
Dinsdagquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit maar dat had ook wel op een normale manier gezegd kunnen worden.
Nou ja het is niet voor iedereen even leuk om plots iets te verliezen wat je al jaren doet. Ook niet als het niet zo blijkt te zijn. Beetje net als een dokter tegen je zegt dat je doodgaat en dan later 'haha grapje'. Sommige dingen doe je gewoon nietquote:
Ik zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja het is niet voor iedereen even leuk om plots iets te verliezen wat je al jaren doet. Ook niet als het niet zo blijkt te zijn. Beetje net als een dokter tegen je zegt dat je doodgaat en dan later 'haha grapje'. Sommige dingen doe je gewoon niet
Gewoonweg even uitleg over waarom is voldoende.quote:
Precies ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoonweg even uitleg over waarom is voldoende.
Doe hier wat aan Flipquote:
Ja wat voor nieuws dan? Alsof er ook maar enig fatsoenlijk idee uit jullie komt man.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
VBLquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wat voor nieuws dan? Alsof er ook maar enig fatsoenlijk idee uit jullie komt man.![]()
Wat was het laatste niet geflopte forum ook alweer?
My point.quote:
Geef nou eens normaal uitleg, een hoop mensen balen ervan.quote:
Fucking achterlijk gewoon, eergisteren werd nog gezegd dat het gewoon open zou blijven omdat het topic niet in de weg zat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef nou eens normaal uitleg, een hoop mensen balen ervan.
Zal ook een flinke impact hebben op de postaantallen op FOK!, op jaarbasis.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een godvergeten kutstreek om een goedlopende reeks de nek om te draaien.
Tja stel dat dit een dom geintje van Paul is terwijl de boel op de achtergrond netjes geregeld wordt: zo ga je gewoon niet met mensen om, ZEKER niet als moderator!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
En maar afvragen waarom Fok minder gebruikers heeft.
quote:
Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
En maar afvragen waarom Fok minder gebruikers heeft.
Tjezus kap er eens mee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.
Dat je DTS omzeep helpt moet je zelf weten, maar moet je nu ook zo nodig dit soort kwaliteitsprijs sluiten?quote:
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:09 schreef ToT het volgende:
Diverse mensen van DTS willen graag (al dan niet een weekje om het uit te proberen) dat het topic naar [MEN} verhuist.
Zou dit een keer voor de proef gedaan kunnen worden? Ik denk dat dat HEEL erg veel rust zal creëren.
Moeten de MENmodjes het natuurlijk ook goed vinden he!
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.
Die kunnen heus wel weer een ban krijgen indien nodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Je bent heel de tijd aanwezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent heel de tijd aanwezig.
[..]
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eens
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te geven
Ik ben pas gaan reageren ik hier gepost had ,had nl iemand op bezoek
Je maakt er wel een sport van om commentaar op mij te leveren hou daar maar eens mee op
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzen
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?
Ik vind het nogal arrogant klinken.
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.
Dat lijkt me het bestequote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:26 schreef spinazieruiker het volgende:
We hebben rust nodig. We willen naar MEN, nee dat willen we niet. Wie ben jij dit dat zus zo. Nee jij bent negatief, nee jij bent negatief...
DTS
Als jullie behoefte hebben aan rust gooi dat topic dan gewoon een maandje op slot, of krijgen jullie dan afkickverschijnselen
Ik gooi hem zeker niet dicht. Slechte ervaringen mee hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat wel één van je collega's het doen voordat die veenbrand door blijft smeulen
Om zelf te vertrekken?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen is het makkelijker (en veel minder lullig) om zelf te vertrekken dan een mod z'n rechten af te laten nemen.
Hem niet meer met DTS laten bemoeien zou gewoon de beste oplossing zijn; kan-ie gewoon lekker ONZ modden en ons aan iemand anders over laten, maar deze beslissingen moeten door admins genomen worden en we moeten niet op de stoel van de admins willen gaan zitten.
Ja je leest wel selectief he?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om zelf te vertrekken?
Ik wil niet vervelend doen, maar je vertrekt niet zelf maar wil heel DTS meesleuren omdat jij een probleem met 1 mod hebt.
Ik zie de afgelopen uren niks anders dat het gezeik op Paul, en nu is DTS dicht.quote:
Je maakt mij zo ongeveer spuit elluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:26 schreef mootie het volgende:
Maar toch wordt die indruk wel gewekt. Het komt een beetje over als een hetze.
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.quote:
Dan heb ik geen baan + inkomen meerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.
Ik neem jou over Paul komt goed.quote:
Dank je. Wat heb je voor baan voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik neem jou over Paul komt goed.![]()
Zou jou nooit op straat laten staan.
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.quote:
Eerder een viswijf johquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.
Bedankt voor je Feedbackquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:57 schreef Maanvis het volgende:
Goedennacht modjes! Ik ben er weer.
Teveel DTS gelul hier.
Kunnen we het niet gewoon weer over lekkere tieten van vrouwen hebben?
En piemels voor wie ook wil.
oja ik moet nog Tietback geven.quote:
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
Gaat om
https://www.bol.com/nl/p/(...)ng/9200000121366652/
Zou hij dan wat moeten krijgen?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Gesloten, de mods waren zonnenquote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Ik volg het niet meer, maar het zal welquote:Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ja leuk zulke nsbpraktijken
Laten we dat vooral aanmoedigen, phoenyx weer op de trein gezet.
Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets vanquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
Heb je een zonnesteekquote:Op zondag 30 mei 2021 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets van
phoenix zegt in topic het volgendequote:Op zondag 30 mei 2021 19:02 schreef Paul het volgende:
oh maar er stond dus een dm nog een keer kijken
habibo dit kan alleen een prive bericht als pm of dm zijn want als het ergens online stond in een topic kon hij daar naar verwijzen maar hij vraagt of andere ook het bericht hebben ontvangen het gaat hier dus om een prive bericht. ik heb hem toevallig ook gehad en weet dus dat phoenix een prive dm heeft geopenbaardquote:Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheidquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...quote:Op zondag 30 mei 2021 21:05 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheid
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding vanquote:Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...
@:ggmm lijkt mij een erg goede mediator in deze case, sta je daar welwillend tegenover?
God kijkt altijd mee iddquote:Op zondag 30 mei 2021 21:20 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding van
als ik het had gedaan had phoenyx ook een tr gemaakt. er is geen probleem hpoenyx en ik houden elkaar gewoon in de gate zodat we geen fouten maken want we weten allebei dat iemand altijd meekijkt
en ggmm is te druk met negersex roepen
Wil je mij er even buiten laten, met je persoonlijke hetze tegen mij? Ik heb hier NIETS mee te maken.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou ja wat hij wil zeggen, denk ik, is dat latif, boze_eend, jochemsjakie etc. geen leven hebben en daarom maar alles proberen te melden als ze iets zien waarvan ze denken dat het niet mag. Dat is hun goed recht tot op zekere hoogte. In dit geval openbaarde ik geen DM, zelfs het enige uit die DM was de link die ik nog had aangepast. Blijkbaar kreeg iedereen DM's van hem om op een referallink te klikken, ik open daarover een topic en dan gaan ze dat melden in Feedback. Ik vind het prima, ben er blij om dat ze zo zijn maar dat je het topic echt sluit vind ik wat raar maar ja dat boeit niet in dit geval. Hij wil dus eigenlijk zeggen dat je er wel wat rekening mee mag houden als mensen om niks op die manier gaan spammen terwijl ze allemaal wel phoenyxkneus en raarder mogen blijven zeggen (en jullie dat wel gewoon zo laten)
quote:
Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.
Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.
Ach ik pluk de dagquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.
Lang verhaal om te verbloemen dat je liegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugLijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt
![]()
Zie DM.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.
Verdere niet-fb-gerelateerde posts zullen verwijderd worden
ik zie bijna geen één slotjequote:Op woensdag 2 juni 2021 07:02 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Mag het wat minder met de slotjes op topics van mijn grote Habibo @:pieterdegallier ? Hij is een unieke user die leuke topics brengt
Wat niet is kan nog komenquote:
Het is niet beleefd een vraag te beantwoorden met een wedervraag mevrouw.quote:
Betraptquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is niet beleefd een vraag te beantwoorden met een wedervraag mevrouw.
Die van Xebrozius?quote:
Ieh nee die zijn al crustyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van Xebrozius?
( ja je zoekt maar)
Dag moppiequote:
Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:41 schreef jerney het volgende:
[..]
haai vonnelief
Jij bent altijd veel gezelliger dan SWJ
Die doet altijd zo knorrig hier
*SwJquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:41 schreef jerney het volgende:
[..]
haai vonnelief
Jij bent altijd veel gezelliger dan SWJ
Die doet altijd zo knorrig hier
Ohhhhh dus ik hoef helemaal niet braaf naar hem te luisteren?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeer
Ojee, is iedereen hier een act?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeer
Onze liefde is geen actquote:
jerney zit op mijn schoot. wordt te zwaarquote:
ZEG JE NOU DAT ZE DIK IS?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jerney zit op mijn schoot. wordt te zwaar
jij bent dik!!!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ben een snelle lezer, had al gelezen wat er stond.
Zo weinig??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent de 3e al die hiermee aankomt![]()
in de andere slowchats, DTS heeft een afkoeldagjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
ehhh paul
mogen we nu nergens meer posten?
maar waarom gooi je dan dat ene topic dicht?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
in de andere slowchats, DTS heeft een afkoeldagje
Dat is een 2e DTSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom gooi je dan dat ene topic dicht?
Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
eehhhh Jochem er waren meerdere personen vervelendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?
Wij allemaal afkoeldagje omdat 1 zit te schelden en doodverwensing zit te posten bijna 2,5 uur lang? Echt Paul?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Eh ja wtf, alleen aloa was aan het schelden tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?
Oh moet ik wéér bijlezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
eehhhh Jochem er waren meerdere personen vervelend
jij doelt op vannacht
en vanochtend was er ook gezeur
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wellicht handig om dat om de vier dagen standaard in te plannen.
leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wellicht handig om dat om de vier dagen standaard in te plannen.
Geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Eh ja wtf, alleen aloa was aan het schelden toch
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
Bij deze een uitnodiging voor de verschrikkelijke dtsusers in de klbsc onzsc en 40+
Wees welkom
Paul geeft een duidelijke grens aan, laten we samen ademhalingsoefeningen doen en reflecteren op ons gedrag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebben
Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet standaard, maar vannacht ging je wel even los uit het niets hoor
Je weet dat ik niks tegen je heb aloaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.
Ik sta nog steeds open voor excuses van je.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?
Wat ontzettend sterk van jouquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds open voor excuses van je.
En er zelf nooit komen posten haha..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebben
Van mij is iedereen welkom, en we kunnen moeilijk mensen verbieden in dts.. Maar sommige kunnen gewoon niet echt normaal doen als ze daar postenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bepaalde users posten in dts . worden als een havik meteen op in gehakt.
lijkt wel of die niet mogen posten in dts.
Ja zijn wel wat andere posters als wij gewent zijn maar toch..
ook namen worden veranderd en gaat t over mensen..
als ze alleen maar goededag zeggen wordt erop geklapt..
is soort van weg pesten
en de grote rel van vannacht daar heb ik niets op te zeggen is aan de fa
Algemeen bekend dat je dan een bewijs moet overleggen aangaande vergevorderde krankzinnigheidquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En er zelf nooit komen posten haha..
Mindblowing!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
Wat mevrouw Liefje zegt
Ik ga maar eens huishouden doen, zo ver is het gekomen#freeDTS
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mindblowing!
Alle vrouwen terug naar de keuken @:Paul
On my way!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mindblowing!
Alle vrouwen terug naar de keuken @:Paul
Ah da’s idd niet zo tof.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef mootie het volgende:
Vanmorgen werd er in ‘bedekte termen’ nogal negatief over MikeyTT gesproken. En dan tagged iemand hem. Zodra hij verschijnt springt een aantal users dan bovenop hem.
Ongeacht wat je van Mikey vindt, dat was een idiote reactie.
Eerst stiekem affikken, en dan proberen hem in het topic op de kast te krijgen.
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl ze er zelf bijna tot nooit er komen..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat je dan een bewijs moet overleggen aangaande vergevorderde krankzinnigheid
Mensen moeten gewoon in het algemeen eens minder negatief doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl er zelf bijna tot nooit er komen..
sorry zie dat toch net iets anders..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij is iedereen welkom, en we kunnen moeilijk mensen verbieden in dts.. Maar sommige kunnen gewoon niet echt normaal doen als ze daar posten
En mensen die er al langer posten en dan maar lopen te ruziën etc die mogen van mij dan wel even een korte pauze nemen/krijgen
Het is niet zo moeilijk als bepaalde users zich irriteren of ergeren aan andere users, maar probeer die te negeren of blokkeer diegene dan.
Dat is hoe ik er over denk
Sommige vragen er ook om hoor, die denken dat ze gewoon heel wat zijn..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sorry zie dat toch net iets anders..
als sommigen binnen komen en zie post mootie bijvb want die klopt.
maar ook als twee andere personen inloggen in dts wordt er meteen op ingehakt..
Ja hebben andere manier van posten..
of er werd gezegd je hebt al reputatie...
of er is in verleden door hun wat gepost.
wordt er negatief meteen op hun gereageerd en ja dan zie je vaak wisselwerking . sommigen krijgen geen kans meer om normaal mee te posten..
en dat is zeer jammer...
verder bemoei ik mij er niet mee .
we zijn allemaal verschillend. en ja sommigen posten anders enzo..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige vragen er ook om hoor, die denken dat ze gewoon heel wat zijn..
En misschien moeten mensen inderdaad minder snel fel reageren op bepaalde users
Verder laat ik het hier ook bij
Gelukkig ook maar dat we allemaal verschillend zijn en op andere manier posten..Anders werd het ook maar een saaie bedoelingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we zijn allemaal verschillend. en ja sommigen posten anders enzo..
maar er meteen op hakken is ook niet zo fijn
Nou gezeik is een groot woord..quote:
Omdat dat de makkelijkste manier is, nu kunnen ze rustig alles terug lezen met een kop koffie of thee erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dat dichtgooien niet. Pak degene aan die over de schreef gaan en laat de rest lekker posten.
Power corruptsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat dat de makkelijkste manier is, nu kunnen ze rustig alles terug lezen met een kop koffie of thee erbij
We zijn 1 groot forum waar we ons fatsoenlijk dienen te gedragen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het raar dat mensen negatief zijn over dts of zeggen doe maar op slot, terwijl ze er zelf bijna tot nooit er komen..
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef JochemSjakie het volgende:
Excuses voor een zekere verwensing zijn aangeboden en geaccepteerd, ik wil graag mijn TR over die verwensing intrekken.
Er staat overduidelijk in het grote fokhandboek dat trs niet kunnen worden ingetrokkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, moet jij je nu echt werkelijk overal mee bemoeien?
/jesuiseenpeuterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We zijn 1 groot forum waar we ons fatsoenlijk dienen te gedragen.
Wel wel wel wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, dit is geen slowchat.
Ja, sommigen moeten even wat meer zen worden en minder uitvallen.
Nee, niemand is een sneeuwvlokje en moet meteen gaan huilen.
Nee, dit is geen slowchat.
Dit soort posts vinden we leuk op FOK? Willen jullie dit soort berichten op je forum hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
'Hallo 112 ? aaaah aaaaaah ah aaaaaah help ik ben getroffen aaah'
Hypocriet wijf. Zeker wel hartelijk mogen lachen en grappen mogen maken om het leed van onze meest zuidelijke provincie, maar een grapje maken over Peter R. is echt not done. Ga fietsen. Dit is ONZ. Hier in dit subforum zou je overal grapjes om mogen maken. Als je serieus wil doen ga je maar naar NWS of de temperatuur van je woonkamer posten in dat andere subforum.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit soort posts vinden we leuk op FOK? Willen jullie dit soort berichten op je forum hebben?
450 keer gerapporteerd maar dit mag gewoon blijkbaar. Klasse.
Dan aub ook geen notes meer plaatsen om jodengrapkesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met beiden. Lachen om Limburgs leed, moet kunnen. Peter-grapjes ook. ONZ is niet alleen kusjekroel- en plaspoep-humor. Ik heb m achter een spoiler geplaatst, je hoeft er niet op te klikken.
Het gebruik van 'kk' valt niet onder humor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan aub ook geen notes meer plaatsen om jodengrapkes
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef aloa het volgende:
Kan de TT van DTS even worden hersteld? Haagsgodin aub.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, met toestemming van de TS
Is dit een mod van onzin?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een SC, de TS wou dat graag, geen probleem
Die zijn gisteren al gereekst, als t goed isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:07 schreef ToT het volgende:
Kan ONZ / [Paint] tong80 #5 met ONZ / [PAINT] tong80 #4 samengevoegd worden, of in ieder geval in dezelfde reeks gezet worden?
Dts is net zo min een slowchat als dat feedback dat is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:37 schreef yvonne het volgende:
Kappen met slowchatten hier verdikke.
Over DTS
Dit is een doodnormale slowchat.
Ik wil géén gehak op elkaar.
Geen enkele TR.
Geen dronken gelal, las na 2 uur snachts ot 7 uur smorgens
Als je moet piepen ben je een snowflake
en serieuze onderwerpen doe je lekker in een apart topic.
De TR's zijn er om ons te helpen, niet om te NSB-en of voor de flauwekul.
Gaat het na m'n tekst nog fout dan krijgt degeen die het om zeep helpt een aardige ban.
Capice?
Ok, bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dts is net zo min een slowchat als dat feedback dat is.
Mensen hebben er een slowchat van gemaakt en mensen die er nooit komen roepen dat maar oorspronkelijk is het gewoon een spel waar je punten krijgt per minuut dat er niemand na je reageert.
Oh verrek!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die zijn gisteren al gereekst, als t goed is
Ik wil ook wel half in caps posten en met bans dreigen als dat zo beter overkomt hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de informatie.
Ik wil je ook zonder dat wel bannen hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook wel half in caps posten en met bans dreigen als dat zo beter overkomt hoor
Gelukkig ben ik daar veel te braaf voor tegenwoordigquote:Op maandag 26 juli 2021 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil je ook zonder dat wel bannen hoor
Het is gewoon duidelijk, kapen mag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er voor eens en altijd duidelijkheid komen over het al dan niet kapen van een DTS topic? Als ik de lapo heb of gewoon kaap = altijd gezeur.
Hier had ik lapo ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11074] Ga janken dan!!!
Hier kaapte ik ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11088] Nu nog zonnetje buiten
Naast wat @mootie zegt, je moet het ook een beetje van je af laten glijden dat gezeik over zulke futiliteiten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er voor eens en altijd duidelijkheid komen over het al dan niet kapen van een DTS topic? Als ik de lapo heb of gewoon kaap = altijd gezeur.
Dit:quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
En dit:quote:
Zelfregulerende FB in ONZquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Naast wat @:mootie zegt, je moet het ook een beetje van je af laten glijden dat gezeik over zulke futiliteiten.
En zo is het ook, bij de een een hoop gezeik en bij een ander is hetquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk, kapen mag.
Het addertje is dat men nogal hypocriet is, de ene ‘mag’ het wel, de ander niet.
Lekker veren in elkaars reet stekenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:03 schreef shiitake het volgende:
Kapen zonder commentaar mogen alleen bepaalde users maar om slijm-naamtopics te maken om andere users te vereren. En verder zijn de zeurders hypocriet omdat ze zelf ook kapen. Maar dat is vast weer anders.
Staat ook duidelijk in de DTS regels, maar niet iedereen leest het, dus de regels in de spoiler kan ook wel weer wegquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:13 schreef SolidasRock het volgende:
Was me al duidelijk dat kapen mag maar het eeuwige gezeik daarover, dat stopt niet vanzelf of door een dikke huid te hebben. Vandaar dat ik het hier even wilde aankaarten en daar laat ik het verder bij. Bedankt SJW (en de anderen) voor de feedback![]()
Het is niet zo dat de zeurders de regels niet kennen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat ook duidelijk in de DTS regels, maar niet iedereen leest het, dus de regels in de spoiler kan ook wel weer weg
Ze doen er alleen geen reet mee ?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de zeurders de regels niet kennen.
Nee, want zeiken en kotssmileys zijn leuker. Blijkbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze doen er alleen geen reet mee ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds corona is kk naar de mag lijst gegaan toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gebruik van 'kk' valt niet onder humor.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sinds corona is kk naar de mag-nog-steeds-niet-lijst gegaan toch?
Tellen manboobs ook?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:47 schreef Maanvis het volgende:
Godverdomme wat hebben we toch een toffe mods in onz. Al een jaar geen enkele echt incompetente actie meegemaakt.
Misschien is het huidige modteam zelfs beter dan het godenviertal van weleer met jogy en insomaniac.. maar in het huidige team zit geen lekker wijf dat elke puisterige onzer wil nuecken. Dus als ik dan toch een kritiekpunt mag hebben is het een tietengebrek...
Zo nee, bied jij je dan aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:33 schreef Maanvis het volgende:
Zitten er lgbtqia mensen in de onzcrew?
Had er gewoon een paar geslotenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom wordt mijn lemming gesloten en alle andere toegestaan?
De note is gezet 1 minuut nadat je het had gepost. Hoe je bij 8 augustus komt weet ik niet. Het is mogelijk dat je een note krijgt waarbij posts waaronder die van jezelf zijn verwijderd. Dit gebeurt vaker een note voor een post die daarna verwijderd wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef shiitake het volgende:
Hoe is het mogelijk dat je op 8 augustus een note kunt krijgen voor een post van 4 augustus die gelijk met ongeveer 8 andere posts meteen weer was verwijderd?
Dus die post van mij heeft er hooguit een minuut gestaan en was een reactie in een discussie, maar al die posts zijn ook weg. Hoe beoordeelt een mod dan mijn post in het geheel? Het is dus ook niet meer terug te lezen.
Ik vind dat een rare gang van zaken en een erg kinderachtige note.
Wat ben jij serieus opeensquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
De note is gezet 1 minuut nadat je het had gepost. Hoe je bij 8 augustus komt weet ik niet. Het is mogelijk dat je een note krijgt waarbij posts waaronder die van jezelf zijn verwijderd. Dit gebeurt vaker een note voor een post die daarna verwijderd wordt
Goedemorgen, Vis.quote:
Moet het niet een 'wens de mods hier iets positiefs toe'-topic hetenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goedemorgen, Vis.
Alhoewel we jouw regelmatige opmerkingen in ONZ-FB, waarin je laat merken aan ons te denken, er waarderen, behoort het niet direct tot feedback op de moderatie. Daarom willen we je vragen een centraal 'wens de mods hier iets toe'-topic te openen.
Niet nodig. De ONZ-users zijn één en al positiviteitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet het niet een 'wens de mods hier iets positiefs toe'-topic heten
ik wou jullie net een fijne middag wensen:')quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goedemorgen, Vis.
Alhoewel we jouw regelmatige opmerkingen in ONZ-FB, waarin je laat merken aan ons te denken, er waarderen, behoort het niet direct tot feedback op de moderatie. Daarom willen we je vragen een centraal 'wens de mods hier iets toe'-topic te openen.
Mag ik opmerken dat jij nauwelijks reageert op de respons van jouw feedback? Erg jammer want het had potentie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou jullie net een fijne middag wensen
Bedankt voor je feedback! Bij deze nog wat feedback. Jullie doen het uitstekend en ik heb niets aan te merken op de moderatie. *Behalve dan eerdergenoemd tietengebrek.
@:jerney een optie?
*En dat uit de mond van een feedbackhoer..
Volgens mij zijn er een paar reacties verwijderdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat jij nauwelijks reageert op de respons van jouw feedback? Erg jammer want het had potentie.
Dat zal best, echter staan de 2 reacties op je feedback er nog steeds en zijn ze ook onbeantwoord door jou. Zie je ze niet staan? Indien nee, bij www.specsavers.nl kunnen ze meer voor je betekenen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar reacties verwijderd
Ik had ze beantwoord..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal best, echter staan de 2 reacties op je feedback er nog steeds en zijn ze ook onbeantwoord door jou. Zie je ze niet staan? Indien nee, bij www.specsavers.nl kunnen ze meer voor je betekenen.
KLB / [KLB VOLT SC]quote:Op maandag 31 mei 2021 00:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder blijf je mij beschuldigen van het jou uitmaken voor 'phoenyxkneus' maar gek genoeg weiger je bewijs te leveren. Je blijft proberen om mij uit te dagen door mij te beschuldigen van exact datgene wat jij nu al maanden bij mij doet. Helaas voor jou trap ik daar niet in, en dat maakt jou ziedend
Miemiemiemiequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Over het schaken liegen, hierover liegenDe rest ook gelogen
Wellicht een idee om dat in klb-fb aan te kaarten. Of een tr te plaatsen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Nee is een detail, maakt niet zoveel uit. Maar die gast had toen zo'n grote mond over van alles en nog wat en de hele tijd zo liegen. Nu met de nieuwe zoekfunctie kon ik het gemakkelijk terugvinden toen ik het me even bedachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wellicht een idee om dat in klb-fb aan te kaarten. Of een tr te plaatsen.
ONZ-FB is niet bedoeld voor je persoonlijke vetes. En die insinuaties laat je in het vervolg maar achterwege.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee is een detail, maakt niet zoveel uit. Maar die gast had toen zo'n grote mond over van alles en nog wat en de hele tijd zo liegen. Nu met de nieuwe zoekfunctie kon ik het gemakkelijk terugvinden toen ik het me even bedachtWas hier geplaatst trouwens dus gewoon hier plaatsen is wel terecht en tr's doen jullie toch weinig mee
Waarom laten jullie dan dat soort reacties wel staan als ze tegen mij bedoeld zijn als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
ONZ-FB is niet bedoeld voor je persoonlijke vetes. En die insinuaties laat je in het vervolg maar achterwege.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan dat soort reacties wel staan als ze tegen mij bedoeld zijn als ik vragen mag?
En:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SwJ het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.
quote:
Nou ja goed, daar ging het eigenlijk helemaal niet om en zo wou ik het ook niet sturen maar ja, een fijne avond gewenstquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:55 schreef SwJ het volgende:
Plaats tr's, en ze worden vanzelf beoordeeld en indien nodig afgehandeld.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Overigens direct een TR geplaatst wegens de persoonlijke aanval die je vandaag geplaatst hebt op mij, wat niet mag volgens de policy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |