Vanwaar de behoefte om te laten zien dat je een IQ onder de 70 hebt?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:32 schreef einzeinz het volgende:
Doe hier alsof je getroffen bent door de wateroverlast in Limburg.
SPOILER: Peter R de Vries grapje. Kun je er niet tegen? Niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door SwJ op 17-07-2021 16:56:59 ]U MAD?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme :'0SPOILER: Peter R de Vries grapje. Kun je er niet tegen? Niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door SwJ op 17-07-2021 16:57:33 ]lol
Omdat er mensen zijn die niet in het getroffen gebied wonen en massaal lopen te zeuren dat er water in de woonkamer binnen kwam en ze hun hebben en houden kwijt zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om te laten zien dat je een IQ onder de 70 hebt?
Daar krijg ik ook altijd een punthoofd van.quote:
Tenminste heeft hij geen rug haar meer nu is hij al zijn haar op zijn rug kwijt. Mijn rug zit vol met haar das ook echt geen gezicht hoor.quote:
"Het treft zeker, die wateroverlast. Ik heb mijn huis hoog op een terp laten bouwen! Al die arme stumperds zonder huis en haard, dakloos en verweerd. Ik geef ze wel onderdak en eten. Geen cent te makken? Mmm, betalen in natura is ook prima hoor!"quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:32 schreef einzeinz het volgende:
Doe hier alsof je getroffen bent door de wateroverlast in Limburg.
Zelfs het waterpeil in limburg stond hoger dan zijn IQquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om te laten zien dat je een IQ onder de 70 hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |