Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
BOLLUKquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
Maar ja we gaan het zien, ik blijf gewoon hetzelfde als ik was, wat prima is
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Moet zeggen, denk dat de posts in FB wel een goed gevolg gaan hebben, denk dat jullie nu ook wel een beetje meer gaan nadenken over wat je typt, dat is alleen maar goed voor iedereen
Mag toch ook gewoon?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:47 schreef JochemSjakie het volgende:
Schijnbaar is het ok om iemand een mongool te noemen?
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te latenquote:
Wel erg toevallig dat dat net besloten wordt nu bondage de server niet meer ter beschikking stelt..quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te laten
Sinds wanneer is het logisch om een reeks te sluiten die goed loopt en waar een hoop mensen het naar hun plezier hebben?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Mods, admins en dtskoninging dotteke hebbe besloten dat het tijd is voor wat nieuws en dts voorgoed achter ons te laten
Als die niet meer open kan doneer ik meerquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kunnen ook wat geld bij elkaar leggen dan zal ik op mijn nieuwe werk wel even een speelkooi tekenen om Paul daarin te stoppen.
Dit gaat een stap te ver de grens over.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus... de afspraak was 3:00. Dit kan echt niet.
Murp wilde het zo. Ik luister naar hemquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus... de afspraak was 3:00. Dit kan echt niet.
4.50 pmquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zei 4:50, dat heb je ook niet gedaan.
quote:
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Fcu030 het volgende:
De wisseling van de wacht heeft zo te zien behoorlijke gevolgen.
Daar ga ik wel vanuit maar dat had ook wel op een normale manier gezegd kunnen worden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..
Dinsdagquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu bezig met het overhevelen ofzo van Bondage server naar FOK! ofzo en daarom tijdelijk uit.. als het echt plotseling gestopt is dan is dat wel heel abrubt..
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit maar dat had ook wel op een normale manier gezegd kunnen worden.
Nou ja het is niet voor iedereen even leuk om plots iets te verliezen wat je al jaren doet. Ook niet als het niet zo blijkt te zijn. Beetje net als een dokter tegen je zegt dat je doodgaat en dan later 'haha grapje'. Sommige dingen doe je gewoon nietquote:
Ik zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja het is niet voor iedereen even leuk om plots iets te verliezen wat je al jaren doet. Ook niet als het niet zo blijkt te zijn. Beetje net als een dokter tegen je zegt dat je doodgaat en dan later 'haha grapje'. Sommige dingen doe je gewoon niet
Gewoonweg even uitleg over waarom is voldoende.quote:
Precies ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoonweg even uitleg over waarom is voldoende.
Doe hier wat aan Flipquote:
Ja wat voor nieuws dan? Alsof er ook maar enig fatsoenlijk idee uit jullie komt man.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
VBLquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wat voor nieuws dan? Alsof er ook maar enig fatsoenlijk idee uit jullie komt man.![]()
Wat was het laatste niet geflopte forum ook alweer?
My point.quote:
Geef nou eens normaal uitleg, een hoop mensen balen ervan.quote:
Fucking achterlijk gewoon, eergisteren werd nog gezegd dat het gewoon open zou blijven omdat het topic niet in de weg zat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef nou eens normaal uitleg, een hoop mensen balen ervan.
Zal ook een flinke impact hebben op de postaantallen op FOK!, op jaarbasis.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een godvergeten kutstreek om een goedlopende reeks de nek om te draaien.
Tja stel dat dit een dom geintje van Paul is terwijl de boel op de achtergrond netjes geregeld wordt: zo ga je gewoon niet met mensen om, ZEKER niet als moderator!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
En maar afvragen waarom Fok minder gebruikers heeft.
quote:
Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
En maar afvragen waarom Fok minder gebruikers heeft.
Tjezus kap er eens mee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.
Dat je DTS omzeep helpt moet je zelf weten, maar moet je nu ook zo nodig dit soort kwaliteitsprijs sluiten?quote:
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:09 schreef ToT het volgende:
Diverse mensen van DTS willen graag (al dan niet een weekje om het uit te proberen) dat het topic naar [MEN} verhuist.
Zou dit een keer voor de proef gedaan kunnen worden? Ik denk dat dat HEEL erg veel rust zal creëren.
Moeten de MENmodjes het natuurlijk ook goed vinden he!
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.
Die kunnen heus wel weer een ban krijgen indien nodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Je bent heel de tijd aanwezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent heel de tijd aanwezig.
[..]
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eens
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te geven
Ik ben pas gaan reageren ik hier gepost had ,had nl iemand op bezoek
Je maakt er wel een sport van om commentaar op mij te leveren hou daar maar eens mee op
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzen
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?
Ik vind het nogal arrogant klinken.
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.
Dat lijkt me het bestequote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:26 schreef spinazieruiker het volgende:
We hebben rust nodig. We willen naar MEN, nee dat willen we niet. Wie ben jij dit dat zus zo. Nee jij bent negatief, nee jij bent negatief...
DTS
Als jullie behoefte hebben aan rust gooi dat topic dan gewoon een maandje op slot, of krijgen jullie dan afkickverschijnselen
Ik gooi hem zeker niet dicht. Slechte ervaringen mee hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat wel één van je collega's het doen voordat die veenbrand door blijft smeulen
Om zelf te vertrekken?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen is het makkelijker (en veel minder lullig) om zelf te vertrekken dan een mod z'n rechten af te laten nemen.
Hem niet meer met DTS laten bemoeien zou gewoon de beste oplossing zijn; kan-ie gewoon lekker ONZ modden en ons aan iemand anders over laten, maar deze beslissingen moeten door admins genomen worden en we moeten niet op de stoel van de admins willen gaan zitten.
Ja je leest wel selectief he?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om zelf te vertrekken?
Ik wil niet vervelend doen, maar je vertrekt niet zelf maar wil heel DTS meesleuren omdat jij een probleem met 1 mod hebt.
Ik zie de afgelopen uren niks anders dat het gezeik op Paul, en nu is DTS dicht.quote:
Je maakt mij zo ongeveer spuit elluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:26 schreef mootie het volgende:
Maar toch wordt die indruk wel gewekt. Het komt een beetje over als een hetze.
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.quote:
Dan heb ik geen baan + inkomen meerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.
Ik neem jou over Paul komt goed.quote:
Dank je. Wat heb je voor baan voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik neem jou over Paul komt goed.![]()
Zou jou nooit op straat laten staan.
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.quote:
Eerder een viswijf johquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.
Bedankt voor je Feedbackquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:57 schreef Maanvis het volgende:
Goedennacht modjes! Ik ben er weer.
Teveel DTS gelul hier.
Kunnen we het niet gewoon weer over lekkere tieten van vrouwen hebben?
En piemels voor wie ook wil.
oja ik moet nog Tietback geven.quote:
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
Gaat om
https://www.bol.com/nl/p/(...)ng/9200000121366652/
Zou hij dan wat moeten krijgen?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Gesloten, de mods waren zonnenquote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Ik volg het niet meer, maar het zal welquote:Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ja leuk zulke nsbpraktijken
Laten we dat vooral aanmoedigen, phoenyx weer op de trein gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |