Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets vanquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god

Heb je een zonnesteekquote:Op zondag 30 mei 2021 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets van

phoenix zegt in topic het volgendequote:Op zondag 30 mei 2021 19:02 schreef Paul het volgende:
oh maar er stond dus een dm nog een keer kijken
habibo dit kan alleen een prive bericht als pm of dm zijn want als het ergens online stond in een topic kon hij daar naar verwijzen maar hij vraagt of andere ook het bericht hebben ontvangen het gaat hier dus om een prive bericht. ik heb hem toevallig ook gehad en weet dus dat phoenix een prive dm heeft geopenbaardquote:Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?

waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheidquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god

Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...quote:Op zondag 30 mei 2021 21:05 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheid

ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding vanquote:Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...
@:ggmm lijkt mij een erg goede mediator in deze case, sta je daar welwillend tegenover?

God kijkt altijd mee iddquote:Op zondag 30 mei 2021 21:20 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding van
als ik het had gedaan had phoenyx ook een tr gemaakt. er is geen probleem hpoenyx en ik houden elkaar gewoon in de gate zodat we geen fouten maken want we weten allebei dat iemand altijd meekijkt
en ggmm is te druk met negersex roepen

Wil je mij er even buiten laten, met je persoonlijke hetze tegen mij? Ik heb hier NIETS mee te maken.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou ja wat hij wil zeggen, denk ik, is dat latif, boze_eend, jochemsjakie etc. geen leven hebben en daarom maar alles proberen te melden als ze iets zien waarvan ze denken dat het niet mag. Dat is hun goed recht tot op zekere hoogte. In dit geval openbaarde ik geen DM, zelfs het enige uit die DM was de link die ik nog had aangepast. Blijkbaar kreeg iedereen DM's van hem om op een referallink te klikken, ik open daarover een topic en dan gaan ze dat melden in Feedback. Ik vind het prima, ben er blij om dat ze zo zijn maar dat je het topic echt sluit vind ik wat raar maar ja dat boeit niet in dit geval. Hij wil dus eigenlijk zeggen dat je er wel wat rekening mee mag houden als mensen om niks op die manier gaan spammen terwijl ze allemaal wel phoenyxkneus en raarder mogen blijven zeggen (en jullie dat wel gewoon zo laten)
quote:

Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.

Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.

Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.
 Lijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt
 Lijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt 

Ach ik pluk de dagquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.

Lang verhaal om te verbloemen dat je liegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugLijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt

Zie DM.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.
Verdere niet-fb-gerelateerde posts zullen verwijderd worden

ik zie bijna geen één slotjequote:Op woensdag 2 juni 2021 07:02 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Mag het wat minder met de slotjes op topics van mijn grote Habibo @:pieterdegallier ? Hij is een unieke user die leuke topics brengt

Wat niet is kan nog komenquote:

Het is niet beleefd een vraag te beantwoorden met een wedervraag mevrouw.quote:

Betraptquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is niet beleefd een vraag te beantwoorden met een wedervraag mevrouw.

Die van Xebrozius?quote:

)
)

Ieh nee die zijn al crustyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van Xebrozius?
( ja je zoekt maar)

Dag moppiequote:

Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:41 schreef jerney het volgende:
[..]
haai vonnelief
Jij bent altijd veel gezelliger dan SWJ
Die doet altijd zo knorrig hier

*SwJquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:41 schreef jerney het volgende:
[..]
haai vonnelief
Jij bent altijd veel gezelliger dan SWJ
Die doet altijd zo knorrig hier

Ohhhhh dus ik hoef helemaal niet braaf naar hem te luisteren?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeer

Ojee, is iedereen hier een act?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zijn act, hij is irl zo'n lieve knuffelbeer

Onze liefde is geen actquote:

jerney zit op mijn schoot. wordt te zwaarquote:

ZEG JE NOU DAT ZE DIK IS?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jerney zit op mijn schoot. wordt te zwaar

jij bent dik!!!quote:

quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben een snelle lezer, had al gelezen wat er stond.

Zo weinig??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent de 3e al die hiermee aankomt

in de andere slowchats, DTS heeft een afkoeldagjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
ehhh paul
mogen we nu nergens meer posten?

maar waarom gooi je dan dat ene topic dicht?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
in de andere slowchats, DTS heeft een afkoeldagje

Dat is een 2e DTSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom gooi je dan dat ene topic dicht?

Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]

eehhhh Jochem er waren meerdere personen vervelendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?

Wij allemaal afkoeldagje omdat 1 zit te schelden en doodverwensing zit te posten bijna 2,5 uur lang? Echt Paul?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]

Eh ja wtf, alleen aloa was aan het schelden tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heel DTS straffen voor doodsverwensingen en een hoop gescheld van één persoon?

Oh moet ik wéér bijlezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
eehhhh Jochem er waren meerdere personen vervelend
jij doelt op vannacht
en vanochtend was er ook gezeur

Heel verstandig!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wellicht handig om dat om de vier dagen standaard in te plannen.

leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wellicht handig om dat om de vier dagen standaard in te plannen.

Geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Eh ja wtf, alleen aloa was aan het schelden toch

quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
Bij deze een uitnodiging voor de verschrikkelijke dtsusers in de klbsc onzsc en 40+
Wees welkom

Paul geeft een duidelijke grens aan, laten we samen ademhalingsoefeningen doen en reflecteren op ons gedrag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebben

Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet standaard, maar vannacht ging je wel even los uit het niets hoor

Je weet dat ik niks tegen je heb aloaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.

Ik sta nog steeds open voor excuses van je.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf wil lezen. Maar ik ben al weer weg.

quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm, jij bent diegene die loopt te schelden en 1 uur lang of nu eigenlijk anderhalf uur lang vervelend blijft doen? En dat alles voor DT puntjes? Morgen doe je weer supernormaal zeker en doe je of je neus bloedt?

Wat ontzettend sterk van jouquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds open voor excuses van je.

En er zelf nooit komen posten haha..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk mensen die vinden dat ze er ook een mening over moeten hebben

Van mij is iedereen welkom, en we kunnen moeilijk mensen verbieden in dts.. Maar sommige kunnen gewoon niet echt normaal doen als ze daar postenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bepaalde users posten in dts . worden als een havik meteen op in gehakt.
lijkt wel of die niet mogen posten in dts.
Ja zijn wel wat andere posters als wij gewent zijn maar toch..
ook namen worden veranderd en gaat t over mensen..
als ze alleen maar goededag zeggen wordt erop geklapt..
is soort van weg pesten
en de grote rel van vannacht daar heb ik niets op te zeggen is aan de fa

Algemeen bekend dat je dan een bewijs moet overleggen aangaande vergevorderde krankzinnigheidquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En er zelf nooit komen posten haha..

Mindblowing!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
Wat mevrouw Liefje zegt
Ik ga maar eens huishouden doen, zo ver is het gekomen#freeDTS

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |