SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Een seizoen wordt altijd door Dotteke gewonnen. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoorde het ja..iets van 240.000 mensen stonden er opquote:Op maandag 17 mei 2021 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag weer in het nieuws: de belastingdienst met hun excuusbrief aan mensen die niet eens wisten dat ze in het Fraude Signalering Voorziening systeem geregistreerd stonden.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
@ TT daar zijn de meningen over verdeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.![]()
Een narcist heeft zelf niet door dat hij narcistische trekken heeft en zal het ook stellig ontkennen.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Prima hoor...is toch een achterlijk "spel"quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Goed dat je het zegt. Op wat voor termijn?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.
Misschien kan het tooltje op de servers van FOK zelf draaien.How can I make this topic about me?![]()
Stopt monitor ermee?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
RIP DTSAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the endIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
hedendag nemen wij afscheid van onze geliefde user MonitorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes againIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Denk nog een maand en dan gaat de stekker er letterlijk uit.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Op wat voor termijn?
Misschien kan het tooltje op de servers van FOK zelf draaien.
Dat laatste zou kunnen maar dan zal er contact moeten worden opgenomen met Danny. Echter gezien de huidige staat van de servers kan het zomaar zijn dat er geen ruimte voor is.![]()
Oke.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk nog een maand en dan gaat de stekker er letterlijk uit.How can I make this topic about me?![]()
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the endIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hey Bondage? De stekker waar uit?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk nog een maand en dan gaat de stekker er letterlijk uit.
Sorry al gelezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou er ook geen 50 euro aan stroom per maand voor over hebben om een server daarvoor te laten draaienquote:Op maandag 17 mei 2021 11:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk nog een maand en dan gaat de stekker er letterlijk uit.
(ook al heb ik er nu een 24/7 draaien die praktisch niets doet)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het was een mooie tijd...
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hij zal gemist worden. Rust in vrede monitorquote:Op maandag 17 mei 2021 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook monitor zal verdwijnen gezien het niets anders is dan een scriptje.
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen 50 euro aan stroom per maand voor over hebben om een server daarvoor te laten draaien
(ook al heb ik er nu een 24/7 draaien die praktisch niets doet)![]()
Het is dat mijn server een thuisserver is anders zou ik het scriptje wel kunnen draaien....mja geen vast IP enzoquote:Op maandag 17 mei 2021 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook monitor zal verdwijnen gezien het niets anders is dan een scriptje.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lief dat je het al die tijd gedaan hebt.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volligen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dus nog twee maanden winnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk heb jequote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Groot gelijk Bondagequote:Op maandag 17 mei 2021 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het stroomverbruik, ik heb het dak van de garage volliggen met zonnepanelen dus dat is wel gedekt. Ik wil de server graag voor andere doelen in gaan zetten.
In ieder geval bedankt voor al die tijd dat je het gedaan hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vast ip adres is niet nodig? Ik weet niet hoe het scriptje werkt.How can I make this topic about me?![]()
Adeiu Adeiu
To yieu and yieu and yieu
So long
Farewell
Au 'voire
AufwiedersehnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoe moet ik nu verder leven met al dat gemopper dat ik teveel bolkquote:Op maandag 17 mei 2021 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan die DTS bokaal op je vensterbank waar heel je straat met afgunst naar kan kijken.
@devzero misschien?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eindelijk, kan je weer naar buiten kijken gaat een wereld voor je openquote:
Ik weet een goede psychiater voor je als depressief wordt. Ze schrijft uitstekende verdovende middelen voor en haar koffie is buitengewoon goed en je ziekenfonds dekt alles (ook de koffie). win-win toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu verder leven met al dat gemopper dat ik teveel bolk![]()
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verderquote:
Je mist iets pas als je het niet meer hebt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verderHow can I make this topic about me?![]()
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods doen als ze dienst hebben hier.
Dan maar op zoek naar ander sub forum
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verder![]()
Nounounou, niet zo dramatisch.... We blijven natuurlijk gewoon doorposten.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage
adres??quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet een goede psychiater voor je als depressief wordt. Ze schrijft uitstekende verdovende middelen voor en haar koffie is buitengewoon goed en je ziekenfonds dekt alles (ook de koffie). win-win toch?
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Well, you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling lowIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
hmmmm wie zou je nu bedoelenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tot het einde?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nounounou, niet zo dramatisch.... We blijven natuurlijk gewoon doorposten.
Of gewoon een sc van maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja is wel handig voor de betrouwbaarheidquote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vast ip adres is niet nodig? Ik weet niet hoe het scriptje werkt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Leuk werkje voor mannen die op hun werk hier zittenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellen
We kunnen hier toch gewoon blijven kletsen, alleen zonder punten.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage
Voor het indezeren en posten van stats niet maar wel voor het hosten van het plaatje met de scores.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vast ip adres is niet nodig? Ik weet niet hoe het scriptje werkt.![]()
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Corona is toch afgelopenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.
Denk dat je meer blijft zitten op je zolderkamertje danquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen hier toch gewoon blijven kletsen, alleen zonder punten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een of ander godquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Danny heeft toch een nieuwe server? Of gaat die er een vakantie van boeken?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maak nu geen slapende honden wakkerquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere serverquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor het indezeren en posten van stats niet maar wel voor het hosten van het plaatje met de scores.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
DDan verhuizen naar de sc hierquote:Op maandag 17 mei 2021 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dagbagger?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage![]()
![]()
Wil jij al die ellende op je schouders halen?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere serverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, Misschien kunnen we ook even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst bij het vuur.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere serverHow can I make this topic about me?![]()
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht isquote:
Ik zal eens kijken of mijn raspberry zoiets aan kan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 12:12:20 ]![]()
Werkt niet. Het is het misgunnen van punten waardoor er zoveel gepost wordtquote:
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spelquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil jij al die ellende op je schouders halen?
Ja als DTS weg gaat wel een goed ideequote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht is![]()
![]()
Daarom geen man overboordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spel
Bondage zegt net dat daar geen ruimte voor isquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst op het vuur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dagbagger ga ik niet postenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou het scriptje op een raspberry kunnen draaien?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.![]()
Lijkt mij wel....zelfs een rekenmachine zou het nog kunnenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zal eens kijken of mijn raspberry zoiets aan kanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja en als het dan zo druk gepost wordt zeggen dat het gezellig is omdat ik niet bolkquote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Werkt niet. Het is het misgunnen van punten waardoor er zoveel gepost wordten als je dan de volgende dag terug kijkt heeft bijna niemand punten gehaald
Ik bedoel meer dat gezeur als er iets niet goed gaatquote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zou het scriptje op een raspberry kunnen draaien?![]()
Mooi he en hoe meer ze zeuren hoe meer ik blijf.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Prachtig dat ziedend zijn om waardeloze puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja als DTS weg gaat wel een goed idee![]()
Dat is het ook..voor een eerlijk spel moet het 100% betrouwbaar zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat gezeur als er iets niet goed gaatAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan zou ik het gewoon op mijn NAS kunnen laten meelopenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel....zelfs een rekenmachine zou het nog kunnen![]()
Het viel er ook even uit daarnet, maar nu schijnt de zon alweer.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Minder prachtig is dat geklater net nu ik pauze hebHow can I make this topic about me?![]()
En dat je waarschijnlijk een hoop gezeur aan je kop krijgt als iets niet goed looptquote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Raspberry kost 12 Watt aan stroom.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?How can I make this topic about me?![]()
Dat staat hij nu ook al, en geloof dat het iets van 3 watt trekt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?![]()
Geen DTS meer dan maar
Niet aan beginnenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon op mijn NAS kunnen laten meelopen
Update/snelheidsverhoging van je provider en script werkt al niet meer betrouwbaarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stoptquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan mario zich er ook niet meer druk om maken
Dat was ook het 1e waar ik aan dacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan mario zich er ook niet meer druk om maken![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet aan beginnen
Update/snelheidsverhoging van je provider en script werkt al niet meer betrouwbaar
Moeten zij wetenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stopt![]()
Want herstart modem is geen verbindingquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zou je het zo erg vinden als het stopt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stopt
@Haags ook weer blijquote:Op maandag 17 mei 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komen
Ik lig er iig niet wakker van
Het komt gewoon door de arro TT dat hij daarom die script stopzet.@greysbones
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 12:23:32 ]![]()
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat die daar alleen maar blij om kan zijn, een teken dat zijn werk wordt gewaardeerdquote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Het komt gewoon door de arro TT dat hij daarom die script stopzet.@:greybones
Stop je dan met bolken? Pinky promise?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.![]()
Het beste zou zijn script in de cloud te laten draaien..mja kost ook wat
Al zijn er misschien ook gratis aanbieders..dat weet ik nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
Het beste zou zijn script in de cloud te laten draaien..mja kost ook wat
Als zijn er misschien ook gratis aanbieders..dat weet ik niet
Maar dan is de optie op de servers van FOK! zelf denk ik nog het beste.
Maar dan zullen we Danny of Iteejer moeten vragen of er wat mogelijk is.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stop je dan met bolken? Pinky promise?
Gewoon de mogelijkheden voor leggen, en dan zien we wel wat er gaat gebeuren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik denk dat Danny gewoon geen gelazer met de server wilquote:Op maandag 17 mei 2021 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.
Maar dan is de optie op de servers van FOK! zelf denk ik nog het beste.
Maar dan zullen we Danny of Iteejer moeten vragen of er wat mogelijk is.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zienquote:Op maandag 17 mei 2021 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon de mogelijkheden voor leggen, en dan zien we wel wat er gaat gebeuren
Blijkbaar jaquote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien
Wat moeten ze anders onder werktijd doenquote:
Nee wij overleggen even en doen onderzoek naar mogelijke oplossingen. Wij gooien niet direct al het bijltje erbij neer, of de knuppel in het hoenderhok, of noem maar een spreukje....quote:
Hey Schakel, man waar was je zolangquote:
LAPO
Welke mannen? HidiHo gaf al aan het niet erg te vinden, ikzelf ook niet. Blijft alleen JS over?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien![]()
Genoeg sub forums/topics waar ze kunnen postenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders onder werktijd doen
En GGquote:Op maandag 17 mei 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke mannen? HidiHo gaf al aan het niet erg te vinden, ikzelf ook niet. Blijft alleen JS over?
jij bent bang om weer op je zolderkamer te komen
Een tijdje terug zat FOK! nogal in zwaar weer betreft resources, ik weet echter niet of dat in de tussentijd veranderd is. Het script is niet zo heel bijzonder, het is meer de database die erachter zit. Echter als het op FOK! zelf draait kan de query lokaal worden uitgevoerd.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bondage zegt net dat daar geen ruimte voor is
Ik denk dat Danny de enige is die ons hier meer over kan vertellen en ik wil gerust meehelpen het te veruizen en aanpassen. Echter zodra het over is ga ik me niet meer bezig houden met onderhoud, heb er de tijd simpelweg niet voor.![]()
Ook mannen kunnen multitasken schat....quote:Op maandag 17 mei 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders onder werktijd doenHow can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat de server het al niet fijn vond dat wij als een achterlijke posten voor de DTAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
FOK! loopt nog niet echt lekker, heel vaak zo traag als wat.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Een tijdje terug zat FOK! nogal in zwaar weer betreft resources, ik weet echter niet of dat in de tussentijd veranderd is. Het script is niet zo heel bijzonder, het is meer de database die erachter zit. Echter als het op FOK! zelf draait kan de query lokaal worden uitgevoerd.
Ik denk dat Danny de enige is die ons hier meer over kan vertellen en ik wil gerust meehelpen het te veruizen en aanpassen. Echter zodra het over is ga ik me niet meer bezig houden met onderhoud, heb er de tijd simpelweg niet voor.
Quoten is soms niet eens mogelijk.
Maar wie weet, het is al fijn dat je het zo lang hebt gedaan
Je bent echt lang weggeweest. Vroeg mij af of het goed met je ging?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt fijn je weer te lezen hierquote:Op maandag 17 mei 2021 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
het is hier gelukkig ook niks veranderd he
Ben je het Fries ondertussen nog niet verleerd Schakel
alles goed hoor, no worries.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent echt lang weggeweest. Vroeg mij af of het goed met je ging?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zou die extra database hosten echt zo'n zware wissel trekken op het systeem?How can I make this topic about me?![]()
hjoed kinne wy wer briedequote:Op maandag 17 mei 2021 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben je het Fries ondertussen nog niet verleerd Schakel
Zoals ik het begrijp is het geen extra database maar wordt er realtime een plaatje gemaakt door gegevens op te vragen in de main databasequote:Op maandag 17 mei 2021 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou die extra database hosten echt zo'n zware wissel trekken op het systeem?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Daar heb ik geen verstand van, misschien kan iemand een DM sturen naar Dannyquote:Op maandag 17 mei 2021 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou die extra database hosten echt zo'n zware wissel trekken op het systeem?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:gelukkig
Ik denk dat Bondage dat al wel gaat doenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, misschien kan iemand een DM sturen naar DannyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien welquote:Op maandag 17 mei 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bondage dat al wel gaat doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
en deze had ik nog voor jullie
[ afbeelding ]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is het geen extra database maar wordt er realtime een plaatje gemaakt door gegevens op te vragen in de main database![]()
Een soort lange vakantie van Fokquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms moet je jezelf even wat rust gunnen
![]()
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTSquote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet alleen dts hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTS"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow. Dat is iets groter dan ik dacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.How can I make this topic about me?![]()
Arme Daan is zijn kind kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen redenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer overquote:Op maandag 17 mei 2021 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen redenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nouja, DTS is wel een van de beter lopende topicreeksen van FOK!.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTSHow can I make this topic about me?![]()
We gaan het wel zien, of het blijft of niet..quote:Op maandag 17 mei 2021 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen reden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is vrij groot, echter voor DTS heb je dat niet nodig gezien de data na een ronde weer verwijderd kan worden. Ik heb een heel archief aan posts (gaat terug tot 2010) voor de stats en Mycroft, dat is wat veel ruimte inneemt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dat is iets groter dan ik dacht.![]()
We blijven toch wel posten denk ik..dan in een ander topicquote:Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer overAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja af en toe. Hier is een constante stroom, dag en nacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We blijven toch wel posten denk ik..dan in een ander topicIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is dat zo, geen ideequote:Op maandag 17 mei 2021 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
DTS is toch al 100x gestopt ondertussenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:47 schreef Schakeltopia het volgende:
kan paul niet gewoon de punten bijhouden danPaul heeft net zijn veterdiploma na veel moeite gehaald.
Of Dotteke..die is er toch altijd en heeft het meest te "verliezen"quote:Op maandag 17 mei 2021 12:47 schreef Schakeltopia het volgende:
kan paul niet gewoon de punten bijhouden dan
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Paul heeft net zijn veterdiploma na veel moeite gehaald.
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of Dotteke..die is er toch altijd en heeft het meest te "verliezen"
En dan trekt zijn moeder hem nog schoenen met klittenband aanquote:
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Paul heeft net zijn veterdiploma na veel moeite gehaald.
Nee want dat zegt met weer dat ik vals tel gaan ze daar weer om zeikenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of Dotteke..die is er toch altijd en heeft het meest te "verliezen"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We vragen @Leonos die is goed in tellen
Dat denk ik ookquote:Op maandag 17 mei 2021 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want dat zegt met weer dat ik vals tel gaan ze daar weer om zeiken![]()
Dan moeten "tellers" maar uitgesloten worden van deelname
Gewoon iemand die neutraal hier staat. Tjeerd Willink of zoUw ADH vitamine Worst
Dan nog zullen ze dat zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Dan moeten "tellers" maar uitgesloten worden van deelname
Of we vragen de belastingdienst
quote:ja dan komt het goed
Die wappies hebben straks ook niets meer te doen en die hebben tijd zatIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tieten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar die komen niet in de buurt van mensen die geent zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 12:53 schreef mazaru het volgende:
Die wappies hebben straks ook niets meer te doen en die hebben tijd zat
Aflevering 2 is afgelopen..heb er alleen weinig van meegekregen
Ze hoeven toch ook niet naar buiten om te tellenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die komen niet in de buurt van mensen die geent zijnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hebben jullie al een demonstratie gepland?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Echt niet. Ik heb ze nodig. Anders heb ik twee gaten in mijn lijfquote:
Die zetten we wel in een kelder met een toezichthouder met een zweep erbijquote:Op maandag 17 mei 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die komen niet in de buurt van mensen die geent zijnUw ADH vitamine Worst
Dat is waarquote:Op maandag 17 mei 2021 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hoeven toch ook niet naar buiten om te tellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je niet al dan?quote:
Maargoed.... toch maar even naar de Bas....met frisse tegenzin....
Wat is de Bas dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Maargoed.... toch maar even naar de Bas....met frisse tegenzin....
De versoepelingen gaan door o.a.de terrastijden worden verlengd ( lekker met dit weer )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wou al een Crowdfund aanmakenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie al een demonstratie gepland?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die is toch in Dirk veranderd?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Maargoed.... toch maar even naar de Bas....met frisse tegenzin....Uw ADH vitamine Worst
net zoiets als de dirk ?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de Bas dan?
De versoepelingen gaan door o.a.de terrastijden worden verlengd ( lekker met dit weer )
Supermarkt dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke, als het beestje maar een naam heeftquote:Op maandag 17 mei 2021 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de regio werd het Bas genoemd
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de regio werd het Bas genoemd![]()
Zal altijd de Bas blijven voor meIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Basismarkt?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de regio werd het Bas genoemdAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:quote:Op maandag 17 mei 2021 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_van_der_HeijdenUw ADH vitamine Worst
Het is en blijft Basquote:
Bas van der Heijden. Als mensen Dirk zeggen dan denk ik aan die drankenwinkel die erin zit.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En je had ook de Dirx drogisterijquote:Op maandag 17 mei 2021 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bas van der Heijden. Als mensen Dirk zeggen dan denk ik aan die drankenwinkel die erin zit.Uw ADH vitamine Worst
O ik moet nog kijken, was vandaag de uitspraak, dacht dat ze er over moest denken en louise voorlopig in een pleeggezin kwamquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zoekt wel elders een weg denk ikquote:Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bijna mien jonk bijnaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent al mooi afgekickt voor het stopt?quote:
Ben je vrij vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga werken.
Quote vooral en tag dan mensen die niet geloven dat dts werkt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan krijg je weerquote:Op maandag 17 mei 2021 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga werken.
Quote vooral en tag dan mensen die niet geloven dat dts werkt.
Iedereen kan hier wel typen dat die gaat werken![]()
Werkse ieniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent al mooi afgekickt voor het stopt?
Ben je vrij vandaag?
Feestdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig Schakel, 5 maanden burnoutquote:Op maandag 17 mei 2021 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
na 5 maanden burnout kan ik er weer tegenaan
KOn ook niet uitblijven na hoeveel dagen achterelkaar je hier zat zonder slaap
Dit is al de tweede keer of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee joh gekkie ik lul maar watquote:Op maandag 17 mei 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Schakel, 5 maanden burnout
KOn ook niet uitblijven na hoeveel dagen achterelkaar je hier zat zonder slaap
Dit is al de tweede keer of niet?
Ik zou het nog geloven ook, zoveel jij achter elkaar hier zat zonder te slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben druk aan het werk, en neem af en toe even pauze.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je weer
Iedereen kan hier wel typen dat die gaat werken![]()
Werkse ieniHow can I make this topic about me?![]()
Ss'nachts is het niet meer zo drukquote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ga zeker niet meer nachten punten jagen. neverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik liet me iet wat meeslepen destijdsquote:Op maandag 17 mei 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het nog geloven ook, zoveel jij achter elkaar hier zat zonder te slapen![]()
Verhaal over die DiGiD gelezen...blijft vaag
Iig wat er in die brief stond klopt niet en volgens mij is er ook nooit toegang gekregen tot mijn account
mja...kan DiGiD nu niet meer gebruiken tot ik een nieuwe heb
Amateurs
En je bleef maar lachen nooit moequote:Op maandag 17 mei 2021 13:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik liet me iet wat meeslepen destijds
Tsja. Maar de brief is al onderweg, over 2 dagen is het gefixt toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
Iig wat er in die brief stond klopt niet en volgens mij is er ook nooit toegang gekregen tot mijn account
AmateursHow can I make this topic about me?![]()
Dames, heren, jongens, meisjes, Eendjes en Paulientje. Ik verklaar bij deze, al Farao der DTS het lunchgenot voor geopend
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je vergeet dat er in dat water nog een scheut azijn moet.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hoe pocheer je een ei?
Breng een ruime pan water tegen de kook aan; er zijn nu kleine bubbeltjes te zien (géén grote!).
Maak een draaikolk in het water, door met een lepel snelle, grote rondjes door de pan te draaien. Deze draaikolk zorgt ervoor dat het ei bij elkaar blijft.
Breek het ei in het midden van de draaikolk.
Wacht 3 tot 5 minuten: 3 minuten voor een zacht eitje, 5 minuten voor een hard eitje.
Schep het ei uit het water met een schuimspaan en laat het op een stukje keukenpapier uitlekken.
Klaar om op te eten! Heerlijk bij groene asperges, in een salade of op brood als egg benedict.
https://www.24kitchen.nl/populair/ei-pocherenquote:Op zondag 16 mei 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer iets wijzer geworden vandaag...![]()
Ja ok...maar tochquote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar de brief is al onderweg, over 2 dagen is het gefixt toch?
Ik blijf het amateuristisch vinden
Helemaal dat ze de schuld bij mij leggenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarom bel je niet even dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
AmateursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weetquote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je vergeet dat er in dat water nog een scheut azijn moet.
[..]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lunch net opquote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, Eendjes en Paulientje. Ik verklaar bij deze, al Farao der DTS het lunchgenot voor geopendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is waar, en raar.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok...maar toch
Ik blijf het amateuristisch vinden
Helemaal dat ze de schuld bij mij leggenHow can I make this topic about me?![]()
Dat maakt weinig uit...ze vertellen je toch nietsquote:
Waar mijn gegevens zijn gelekt zullen ze nooit zeggen (als dat al het geval was)
En een fout zullen ze ook niet toegevenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is ook weer waar. Ellendig gedoe altijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit...ze vertellen je toch niets
Waar mijn gegevens zijn gelekt zullen ze nooit zeggen (als dat al het geval was)
En een fout zullen ze ook niet toegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: