Want herstart modem is geen verbindingquote:
Zou je het zo erg vinden als het stopt?quote:
Jazeker, maar dat is dan maar even zo.quote:
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stopt
@Haags ook weer blijquote:Op maandag 17 mei 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komen
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.quote:
Ik denk dat die daar alleen maar blij om kan zijn, een teken dat zijn werk wordt gewaardeerdquote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Het komt gewoon door de arro TT dat hij daarom die script stopzet.@:greybones
Stop je dan met bolken? Pinky promise?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
Het beste zou zijn script in de cloud te laten draaien..mja kost ook wat
Als zijn er misschien ook gratis aanbieders..dat weet ik niet
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stop je dan met bolken? Pinky promise?
Ik denk dat Danny gewoon geen gelazer met de server wilquote:Op maandag 17 mei 2021 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.
Maar dan is de optie op de servers van FOK! zelf denk ik nog het beste.
Maar dan zullen we Danny of Iteejer moeten vragen of er wat mogelijk is.
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zienquote:Op maandag 17 mei 2021 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon de mogelijkheden voor leggen, en dan zien we wel wat er gaat gebeuren
Blijkbaar jaquote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien
Wat moeten ze anders onder werktijd doenquote:
Nee wij overleggen even en doen onderzoek naar mogelijke oplossingen. Wij gooien niet direct al het bijltje erbij neer, of de knuppel in het hoenderhok, of noem maar een spreukje....quote:
Hey Schakel, man waar was je zolangquote:
Welke mannen? HidiHo gaf al aan het niet erg te vinden, ikzelf ook niet. Blijft alleen JS over?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |