SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat een TT, wat een TS![]()
![]()
![]()
Deze TS moet een medaille krijgen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik overdrijf niet, ik ben juist ingetogen en bescheiden over de huidge TS
Du kustest mein edelen teilen küssen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Ow je hebt je eerste prik gehadquote:Op zondag 16 mei 2021 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks geen last van die Pfizer prik vanochtend![]()
Beter dat je er geen last van hebt gehad!
eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
eeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Mijn grootouders hebben al beide spuiten gehad en mijn oma had alleen last van een beetje spierpijn in de arm waar ze de spuiten hadden gezet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje suf maar daarna OKquote:Op zondag 16 mei 2021 03:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow je hebt je eerste prik gehad![]()
Beter dat je er geen last van hebt gehad!![]()
Ah der Udoquote:Op zondag 16 mei 2021 03:22 schreef mario390 het volgende:
ik hab gekijkt
esc history
en doku van Udo Lindenberg
de is gisteren 75 geworden![]()
Ah oke. Ik dacht dat het wellicht daardoor kon komen dat je beetje licht in je hoofd werdquote:Op zondag 16 mei 2021 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. stelt niks voor . die naalden van tegenwoordig voel je niet of nauwelijks
Hoe dan ? Hij is de bestequote:Op zondag 16 mei 2021 03:26 schreef mario390 het volgende:
danny vera is bij de
free european song contest
gisteren
2 te geworden![]()
Ik ken wel een super girl, maar van haags mag ik niet meer over de kunsten van zijn zusje praten
Wass doen jullie nurr, ich brauchedie poenkten!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Muzakjes luisteren jullie maar in MUZ, hier moeten punten gescoord worden!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was prima filmquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MOrguh Plym
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hier ook niet ff rustig wakker worden he
Ook al weer vroeg wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ff voor 3 gaan liggen bewust en net weer wakker maar ga hopelijk zo weer. Denk laat chufi en rabbit maar lekkerquote:![]()
![]()
Zo kort maar geslapen. Je had punten kunnen pakken chuf was meer dan een uur alleenquote:Op zondag 16 mei 2021 05:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben ff voor 3 gaan liggen bewust en net weer wakker maar ga hopelijk zo weer. Denk laat chufi en rabbit maar lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vermoeden ik wel, maar lekker voor hem. Ik wil mindere. Slaap pakkenquote:Op zondag 16 mei 2021 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kort maar geslapen. Je had punten kunnen pakken chuf was meer dan een uur alleen![]()
O oke, ,ja als je niet wilt dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 05:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden ik wel, maar lekker voor hem. Ik wil mindere. Slaap pakken
Ik was vandaag ook weer supervroeg wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3e mooi, wil ik graag houden. Ik kijk af en toe welquote:Op zondag 16 mei 2021 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ,ja als je niet wilt dan houdt het op natuurlijk.
Ik was vandaag ook weer supervroeg wakker![]()
![]()
Ben benieuwd of je die dan stand houdt een paar van deze nachten en chuf haalt je in,quote:Op zondag 16 mei 2021 05:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
3e mooi, wil ik graag houden. Ik kijk af en toe welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach dan is maar zo, zit ook met werken vlgd week.quote:Op zondag 16 mei 2021 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die dan stand houdt een paar van deze nachten en chuf haalt je in,![]()
![]()
Heb je weer vroege dienstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O heb je dat twee weken, had je afgelopen week ook al.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vrij hoor 2 weekquote:Op zondag 16 mei 2021 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je dat twee weken, had je afgelopen week ook al.![]()
O echt, dacht dat je laatst ook al zei dat je s'nachts stopte omdat je vroege dienst hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, alvast omdraaien ritmequote:Op zondag 16 mei 2021 05:32 schreef Dotteke het volgende:
O echt, dacht dat je laatst ook al zei dat je s'nachts stopte omdat je vroege dienst had![]()
O oke dat kan ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is voor mij standaard. IK altijd zo tussen 22 ur en 22.30 naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter hoor. 4 5 en 6 staan vlak bij elkaar, spannendquote:Op zondag 16 mei 2021 05:36 schreef Dotteke het volgende:
O dat is voor mij standaard. IK altijd zo tussen 22 ur en 22.30 naar bed![]()
IK heb geen idee wie daar staanquote:Op zondag 16 mei 2021 05:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Beter hoor. 4 5 en 6 staan vlak bij elkaar, spannend
Gekeken. Mario had ik h ier wel verwacht vanmorgen Jij er niet FF er niet hij had punten kunnen pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat dus, en maar klagen dat hij niks haaltquote:Op zondag 16 mei 2021 05:39 schreef Dotteke het volgende:
Gekeken. Mario had ik h ier wel verwacht vanmorgen Jij er niet FF er niet hij had punten kunnen pakken![]()
Zag nu ook dat er niet echt strijd om de DT was vannachtquote:Op zondag 16 mei 2021 05:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat dus, en maar klagen dat hij niks haaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee was niemand. Soms wisselvallig, zondagnacht meestal ook stilquote:Op zondag 16 mei 2021 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag nu ook dat er niet echt strijd om de DT was vannacht![]()
Ligt aan de bui van FF
Zal er vanacht wel weer zijn denk ikquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 05:43:58 ]![]()
Geen idee is nooit een pijl op te trekken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is iedere morgen weer een verassing wie er is,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee nog niet naar buiten gekeken, toen ik om 3,30 uur op stond kwam het met bakken de lcuht uit, werd wakker van de harde regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is niet echt een lekkere lente dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee idd, kwamen fotoos terug op mijn tel van vorig jaar, toen bloedheetquote:Op zondag 16 mei 2021 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is niet echt een lekkere lente dit jaar![]()
Ja toen was het een stuk beter dan nu, maar we moeten het nemen zoals het komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak mij er ook niet druk om, kan er toch niets aan veranderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt hier no wel tegen de salvia's wille niet echt groeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier gaan de vlinderstruik al als een gek, en het kattenkruidquote:Op zondag 16 mei 2021 05:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat valt hier no wel tegen de salvia's wille niet echt groeien![]()
Vorig jaar zo mooi in de bloei, nu zit er amper nog blad aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar zijn meestal 3 jarige. Lavendel gaat ook zo hard nu, maar is een kwestie van goed snoeien
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 05:58:17 ]![]()
Had in het begin van het voorjaar de salvia terug gesnoeid, volgens de regels
Maar het doet niets, ik heb ze er nu voor het tweede jaar in staan hebben een bloei pas gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtvorst?quote:Op zondag 16 mei 2021 05:58 schreef Dotteke het volgende:
Had in het begin van het voorjaar de salvia terug gesnoeid, volgens de regels
Maar het doet niets, ik heb ze er nu voor het tweede jaar in staan hebben een bloei pas gehad![]()
ZOu kunnen, maar lijkt mij stug ze staan in een grote plantenbak zo half eter boven de grondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook al gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ook daar kan je niets aan veranderen. EN anders gooi ik alles er uit en haal nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ieder jaar gaat er wel voor 100 euro in die bakken dacht koop vast spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had er eerst campadula in zitten, was heel mooi de winter overleefd was volop in bloei, toen in een week alles kapot. Ik denk zet ik lavendel er in die heeft het nog geen jaar gedaan
En nu de salviaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier niets meer verder in de tuin, kan het niet meer verzorgen, alleen als afscheiding van tuin naar stoep heb ik plantenbakken staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HEb je de grond ververst? En er zit toch geen plastic onderlaag in hé?quote:Op zondag 16 mei 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Had er eerst campadula in zitten, was heel mooi de winter overleefd was volop in bloei, toen in een week alles kapot. Ik denk zet ik lavendel er in die heeft het nog geen jaar gedaan
En nu de salvia![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb vorig jaar nog nieuw zand er bij gedaan en is hele diepe bak he van een halve meter diep/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mikeyquote:
Zand?quote:Op zondag 16 mei 2021 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja heb vorig jaar nog nieuw zand er bij gedaan en is hele diepe bak he van een halve meter diep/![]()
Hey Mikey
Ja bij intratuin gekocht, grond natuurlijk en van die hydrakorrels er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey peepsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dan is het wel apart dat niks het doet?quote:Op zondag 16 mei 2021 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij intratuin gekocht, grond natuurlijk en van die hydrakorrels er bij![]()
Ij hebt ook niet lang geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja krijgt volle zon vandaar dat ikadvies kreeg er salvia's in te zettenquote:Op zondag 16 mei 2021 06:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou dan is het wel apart dat niks het doet?
Kattenkruid is ook mooi maar dan komen er veel katten op af die zijn gek op die geurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik herken het van de renovatie hier het is overal altijd zo bij renovatiequote:Op zondag 16 mei 2021 06:14 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn "tuin"
Steigerbouwers zijn niet lief geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is slordig iddquote:Op zondag 16 mei 2021 06:14 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn "tuin"
Steigerbouwers zijn niet lief geweest![]()
![]()
Ik hoop voor hun maar dat ze goed kunnen straten. Anders krijgen ze nog een leuke rekening.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ZO werken die bouwvakkers, die kijken nergens naarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is datquote:Op zondag 16 mei 2021 06:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop voor hun maar dat ze goed kunnen straten. Anders krijgen ze nog een leuke rekening.![]()
Gruß goot
Koffie of terug naar bed?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zou mijn bed induiken als ik nog had kunnen slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DDaarna had je punten kunnen pakken was niemandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga zo weer slapen ik moest heel nodig naar de wc.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O das wel lekker dat je dat dan kan,quote:Op zondag 16 mei 2021 06:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga zo weer slapen ik moest heel nodig naar de wc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had liever nog geslapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, slapen wakker plasse dtssen en weer slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat snap ik Raf Heb je nog geen medicatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trusten mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op het moment niet. Verpleegkundig specialist is geen fan. Maar heb al 5 soorten gehad ofzo. Als corona wat normaler is en er weer wat meer daginvulling te verzinnen is krijg ik wat lorazepam.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Slaap lekker Mikeyquote:
Volgens mij is het bijna zover.quote:Op zondag 16 mei 2021 06:32 schreef Rafeiro het volgende:
Op het moment niet. Verpleegkundig specialist is geen fan. Maar heb al 5 soorten gehad ofzo. Als corona wat normaler is en er weer wat meer daginvulling te verzinnen is krijg ik wat lorazepam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vertelde je gisteren alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier een beetje van de renovatie toen hier rafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zeg ik is overal zo met die renovatiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bweh. Derde koffie dan maar. Of is het de vierde al weer?![]()
Zo maar eens douchen, ontbijten, lunch maken, en zoetjes aan richting Den Haag. Voor de gemeente oproept om niet meer naar het Malieveld te komen want te druk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was je toch niet terug naar bed gegaanquote:Op zondag 16 mei 2021 07:15 schreef DJMO het volgende:
Zo maar eens douchen, ontbijten, lunch maken, en zoetjes aan richting Den Haag. Voor de gemeente oproept om niet meer naar het Malieveld te komen want te drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien een idee om te gaan werken ofzo?quote:Op zondag 16 mei 2021 07:15 schreef DJMO het volgende:
Zo maar eens douchen, ontbijten, lunch maken, en zoetjes aan richting Den Haag. Voor de gemeente oproept om niet meer naar het Malieveld te komen want te drukJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik zat al te wachten op jou of aloa een van de tweequote:
Het is zondag. Denk je dat ik voor m'n lol naar het Malieveld ga? Ik sta daar in de hoedanigheid van Eindredactie FOK! om een repo te maken van de demonstratie daar vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien een idee om te gaan werken ofzo?Ik heb er één en ik ben er trots op
En toen ging ik er ook nog even overheenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op jou of aloa een van de twee
Jij was er al, maar GG en aloa komen vaak rond deze tijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was even bezig om een pm te beantwoorden. Wilde het kort houden, maar werd bijna anderhalf a-viertjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was er al, maar GG en aloa komen vaak rond deze tijd
Kom net van bed gerold. Koffie. Waar is koffie....quote:Op zondag 16 mei 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op jou of aloa een van de twee
How can I make this topic about me?![]()
Succes, fijne wandelingquote:Op zondag 16 mei 2021 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is zondag. Denk je dat ik voor m'n lol naar het Malieveld ga? Ik sta daar in de hoedanigheid van Eindredactie FOK! om een repo te maken van de demonstratie daar vandaag.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
En dan druk je op Verzenden, en 'er is een onbekende fout opgetreden'. Weg tekst...quote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was even bezig om een pm te beantwoorden. Wilde het kort houden, maar werd bijna anderhalf a-viertjeHow can I make this topic about me?![]()
Die vijfhonderd meter van het station naar het Malieveld?quote:Maar thnx
A4’tjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was even bezig om een pm te beantwoorden. Wilde het kort houden, maar werd bijna anderhalf a-viertjeJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Gelukkig niet gebeurdquote:Op zondag 16 mei 2021 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan druk je op Verzenden, en 'er is een onbekende fout opgetreden'. Weg tekst...
O dat is geen kortequote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was even bezig om een pm te beantwoorden. Wilde het kort houden, maar werd bijna anderhalf a-viertje
Ik zit hier niet op de FPquote:
Vanwege een storing rijden de treinen niet verder dan Voorburg. U kunt verder met tram 5.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vijfhonderd meter van het station naar het Malieveld?Maar thnx
In de keuken als het goed is.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom net van bed gerold. Koffie. Waar is koffie....
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jochem
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanwege een storing rijden de treinen niet verder dan Voorburg. U kunt verder met tram 5.
* DJMO paracetamol rondstrooitquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Te vast geslapen of een katerquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangen
[..]
* DJMO paracetamol rondstrooit![]()
DJMO is niet voor een gat te vangenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangen
[..]
* DJMO paracetamol rondstrooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag ook m'n ibuprofen wel hebben hoor, die slik toch niet meer nu ik andere bloeddrukmedicatie heb (laat zich niet goed combineren).quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja een paardenmiddel. Maar ik probeer eerst even paracetamol.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag ook m'n ibuprofen wel hebben hoor, die slik toch niet meer nu ik andere bloeddrukmedicatie heb (laat zich niet goed combineren).How can I make this topic about me?![]()
O dat is minder, hoor ik je wel vaker zeggen.quote:
Kan je daar niet aan werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ergste wat me kan gebeuren is dat de NS besluit om het treinverkeer van en naar Den Haag stil te leggen omdat het te druk is daar. Dan is het maar afwachten of en hoe laat ik weg kan daar. Is trouwens ook de reden dat ik er al zo vroeg heen ga, wil niet het risico lopen dat ik te laat kom of er helemaal niet meer kom.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb ik dat al vaker gezegd? Owjee.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hoor ik je wel vaker zeggen.
Kan je daar niet aan werken?
Ik werk eraan, ben er druk mee bezig. Haha, 'druk'...
Hoe laat begint het dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:
Het ergste wat me kan gebeuren is dat de NS besluit om het treinverkeer van en naar Den Haag stil te leggen omdat het te druk is daar. Dan is het maar afwachten of en hoe laat ik weg kan daar. Is trouwens ook de reden dat ik er al zo vroeg heen ga, wil niet het risico lopen dat ik te laat kom of er helemaal niet meer kom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-05-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1433 / +139 / +74 / 3908 / 4583
2. FreshFruit / 1073 / +154 / +0 / 3568 / 4163
3. PlymouthFury / 949 / +14 / +39 / 1341 / 1654
4. mario390 / 520 / +10 / +5 / 1432 / 1765
5. chufi / 516 / +2 / +88 / 467 / 701
6. greysbones / 511 / +24 / +1 / 4164 / 4422
7. Mrsloveable / 338 / +14 / +0 / 1733 / 2029
8. Nogood / 319 / +26 / +5 / 2724 / 2979
9. Superbadeendje / 310 / +3 / +0 / 1194 / 1471
10. DerRabbit / 247 / +10 / +12 / 1252 / 1443
11. Rafeiro / 234 / +9 / +12 / 486 / 638
12. Maanvis / 227 / +6 / +0 / 876 / 1029
13. mazaru / 203 / +30 / +0 / 984 / 1085
14. Straatverlichting / 201 / +11 / +0 / 373 / 513
15. DJMO / 184 / +9 / +0 / 557 / 710
16. engine / 150 / +23 / +0 / 814 / 925
17. hemarookworst / 148 / +15 / +7 / 1117 / 1238
18. ToT / 146 / +0 / +0 / 1342 / 1429
19. aloa / 114 / +0 / +0 / 1004 / 1082
20. gebrokenglas / 82 / +9 / +1 / 722 / 786SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TOevallig pikte ik het gisteren uit een post van jequote:Op zondag 16 mei 2021 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik dat al vaker gezegd? Owjee.
Ik werk eraan, ben er druk mee bezig. Haha, 'druk'...
Een week het huis uit als ik stress hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of dat ik opgepakt wordt omdat ik niet wil luisteren naar de aanwijzingen van 'oom agent' om de plaats des onheils te verlaten. Droomde vannacht nog dat ik op het dak van Paviljoen Malieveld was geklommen om een goed uitzicht te hebben op de demonstratie. Overigens met toestemming van de medewerkers, die mij goed kennen, kwam daar voor Corona altijd als ik terugkwam van een demo om een biertje te drinken
Owja dat zou kunnen. Dan zou heel jouw reis voor nop zijn, en zonde.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:
Het ergste wat me kan gebeuren is dat de NS besluit om het treinverkeer van en naar Den Haag stil te leggen omdat het te druk is daar. Dan is het maar afwachten of en hoe laat ik weg kan daar. Is trouwens ook de reden dat ik er al zo vroeg heen ga, wil niet het risico lopen dat ik te laat kom of er helemaal niet meer kom.How can I make this topic about me?![]()
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O, maar dan heb je nog even.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.How can I make this topic about me?![]()
Ben benieuwd of er echt duizenden op af komen zoals Thierry hooptquote:Op zondag 16 mei 2021 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ben niet voor niets niet teruggegaan naar bed. Nu heb ik alle tijd om hier te posten tijdens het wakker worden, te ontbijten, douchen , lunch maken en tas inpakken etc.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het zou mooi zijn als je zo'n zwarte band "PRESS" kunt dragen... Kun je je ongestoord door de linies bewegen...quote:Op zondag 16 mei 2021 07:30 schreef DJMO het volgende:
Of dat ik opgepakt wordt omdat ik niet wil luisteren naar de aanwijzingen van 'oom agent' om de plaats des onheils te verlaten. Droomde vannacht nog dat ik op het dak van Paviljoen Malieveld was geklommen om een goed uitzicht te hebben op de demonstratie. Overigens met toestemming van de medewerkers, die mij goed kennen, kwam daar voor Corona altijd als ik terugkwam van een demo om een biertje te drinkenHow can I make this topic about me?![]()
Is ook lekker toch, zonder haasten alles op je gemakjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ben niet voor niets niet teruggegaan naar bed. Nu heb ik alle tijd om hier te posten tijdens het wakker worden, te ontbijten, douchen , lunch maken en tas inpakken etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onder druk presteer je beter.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker toch, zonder haasten alles op je gemakjeHow can I make this topic about me?![]()
Ja dan krijg je stress
Gisteren bij de demo in de Bijlmer kwamen er ook een zooi meer dan (ik had) verwacht. Ik was ze onderweg kwijtgeraakt omdat ik zeer hoge nood had. Dus ik afhaken en naar een plee gesprint. Toen wat op een terras gedronken, naar de lidl gelopen voor drinken voor de terugweg, bij de Febo een bal gehakt gescoord en terug richting het station.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er echt duizenden op af komen zoals Thierry hoopt
Toen ik vlakbij het station was liep ik echter bij de de Amsterdamse Poort regelrecht terug de demonstratie inIk werd van alle kanten ingesloten door de demonstranten.
Er schoten drie gedachten door me heen: A) Hoe komt al dat volk hier ?? B) hoe moet dat volk hier fatsoenlijk op 1,5 meter van elkaar weer wegkomen: C) Hoe ga ik hier zonder kleurscheuren vandaan komen. Met heel veel gepriegel op dat moment Rob een paniekapp gestuurd met de vraag of hij me er weg kon halen. Want met 7000 man op en rond een treinstation kon ik geen kant opIk had nog het geluk dat ik m'n signaaljas droeg, waardoor het gros van de demonstranten me wel een min of meer 'vrije' doorloop gunden door de demonstratie heen. Verder was het het op dat moment vooral ellebogenwerk om een veilig heenkomen te zoeken.
O dat is drie uur pas...
FVD Vrijheidskaravaan
Zondag 16 mei, 15.00 uur
Malieveld Den HaagHow can I make this topic about me?![]()
We hebben een Bquote:Op zondag 16 mei 2021 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat het om de Vrijheidskaravaan van Forum voor Democratie op dat Malieveld?
dagelijksestandaard
We hebben een I
We hebben een N
We hebben een G
We hebben een O
@gebrokenglas heeft BINGO!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal m ij er niet wagen in die massa. Helemaal niet nu we gehoord hebben dat op Koningdag toch zo 500 mensen besmet zijn met het kudt virus ondanks de buitenluchtquote:Op zondag 16 mei 2021 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gisteren bij de demo in de Bijlmer kwamen er ook een zooi meer dan (ik had) verwacht. Ik was ze onderweg kwijtgeraakt omdat ik zeer hoge nood had. Dus ik afhaken en naar een plee gesprint. Toen wat op een terras gedronken, naar de lidl gelopen voor drinken voor de terugweg, bij de Febo een bal gehakt gescoord en terug richting het station.
Toen ik vlakbij het station was liep ik echter bij de de Amsterdamse Poort regelrecht terug de demonstratie inIk werd van alle kanten ingesloten door de demonstranten.
Er schoten drie gedachten door me heen: A) Hoe komt al dat volk hier ?? B) hoe moet dat volk hier fatsoenlijk op 1,5 meter van elkaar weer wegkomen: C) Hoe ga ik hier zonder kleurscheuren vandaan komen. Met heel veel gepriegel op dat moment Rob een paniekapp gestuurd met de vraag of hij me er weg kon halen. Want met 7000 man op en rond een treinstation kon ik geen kant opIk had nog het geluk dat ik m'n signaaljas droeg, waardoor het gros van de demonstranten me wel een min of meer 'vrije' doorloop gunden door de demonstratie heen. Verder was het het op dat moment vooral ellebogenwerk om een veilig heenkomen te zoeken.
Dus ik snap wel dat je je dan zorgen maakt om er niet tussen te komen en die 1.5 meter te bewakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die hele demo kwam bij die Johan Cruijff Arena tot stilstand. Je kreeg de hele meute daar...How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben een B
We hebben een I
We hebben een N
We hebben een G
We hebben een O
@:Gebrokenglas heeft BINGO!
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerstquote:Op zondag 16 mei 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
O dat is drie uur pas...
FVD Vrijheidskaravaan
Zondag 16 mei, 15.00 uur
Malieveld Den Haag).
Ik heb al eens geprobeerd of ik voor een perskaart in aanmerking kom, maar helaas. Ik doe dit 'werk' onbetaald en dus geen recht op.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zo'n zwarte band "PRESS" kunt dragen... Kun je je ongestoord door de linies bewegen...Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is toch een rechthoekig stuk grasveld, aan alle kanten open?quote:Op zondag 16 mei 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerst).
[..]
O dat is vreemd, die wappies krijgen er wel eenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerst).
[..]
Ik heb al eens geprobeerd of ik voor een perskaart in aanmerking kom, maar helaas. Ik doe dit 'werk' onbetaald en dus geen recht op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daarom zeg ik de wappie allemaal welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vreemd, die wappies krijgen er wel eenEen officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar okequote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Neusbel heeft ook een perskaart, zegt ze.
Nee, gelukkig nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij ook. Maar de politie op Urk nam er genoegen mee, of ze keken toen niet goed.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar okeHow can I make this topic about me?![]()
Er wordt door de politie vaak naar een perskaart gevraagd als ze zegt van de pers te zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar oke
Ze mag dan altijd blijven dus zal wel goed zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De NVJ geeft echt niet zomaar perskaarten af hoor, bovendien moet zo'n kaart ook gewoon betaald worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij ook. Maar de politie op Urk nam er genoegen mee, of ze keken toen niet goed.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die moest even in m'n FoBo hoor: Fotoboek van User
Ik heb geen idee ze heeft er een, en een waardoor ze haar niet wegkunnen sturenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
De NVJ geeft echt niet zomaar perskaarten af hoor, bovendien moet zo'n kaart ook gewoon betaald worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer eens een cap voor me te maken op het moment waarop ze dat ding laat zien dan? Want als zij er één heeft van de NVJ, dan ga ik even heel rap in bezwaar bij die lui waarom ik er geen één krijg.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ze heeft er een, en een waardoor ze haar niet wegkunnen sturenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Probeer eens een cap voor me te maken op het moment waarop ze dat ding laat zien dan? Want als zij er één heeft van de NVJ, dan ga ik even heel rap in bezwaar bij die lui waarom ik er geen één krijg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja in Amsterdam museumplein hoorde ik van de week ergensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMO ze hept een eigenste site, staat ook een email adres bij. Misschien kan je het haar vragen?
https://revrouwlutie.org/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast wel, maar ik heet helaas geen Hermelien Griffel en ik heb ook geen tijdverdrijver waardoor ik op twee (of meer) plaatsen tegelijk kan zijnquote:
Gooi die even in WA door als je wil, dan kijk ik er later naar. Nu geen tijd voorquote:Op zondag 16 mei 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO ze hept een eigenste site, staat ook een email adres bij. Misschien kan je het haar vragen?
https://revrouwlutie.org/
Gedaan druk baasjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gooi die even in WA door als je wil, dan kijk ik er later naar. Nu geen tijd voor
oh, ja, klopt, maar als je aan de verkeerde kant staat, kijk je tegen de achterkant van het podium aanquote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is toch een rechthoekig stuk grasveld, aan alle kanten open?
Even Googlen. Oja, heel veel demo's.
Vanmiddag Amsterdam Dam, Groningen, Eindhoven, Nijmegen, voor Palestina.
Misschien komen er ook nog ergens pro-Israël betogingen.
Heftig.How can I make this topic about me?![]()
Zo dat zijn er nogal wat, ze weten niet van ophouden ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Den Haag trouwens ook DJMO, op de Hofplaats. Da's vlakbij het Malieveld.How can I make this topic about me?![]()
Ik zal wel even zien. Stuur anders effe een linkje / google maps locatie in DM (hier raak ik het zo snel kwijt)quote:Op zondag 16 mei 2021 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
In Den Haag trouwens ook DJMO, op de Hofplaats. Da's vlakbij het Malieveld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Genoeg om te gaan protesteren dus vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Even Googlen. Oja, heel veel demo's.
Vanmiddag Amsterdam Dam, Groningen, Eindhoven, Nijmegen, voor Palestina.
Misschien komen er ook nog ergens pro-Israël betogingen.
Heftig.![]()
Mogguh Jochem...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.How can I make this topic about me?![]()
Vrije zondag tochquote:Op zondag 16 mei 2021 08:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.
O oke, dat kan ook. Niet veel te doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%quote:![]()
![]()
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonneequote:Op zondag 16 mei 2021 08:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%
Wil je koffie? Ik ga een nieuwe pot zetten.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%
Als Jochem ineens stil is, zijn er systemen gecrasht en is het alle zeilen bijzetten...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonneeHow can I make this topic about me?![]()
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%quote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonnee![]()
![]()
Ik ben niet zo van de koffie 's ochtendsquote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je koffie? Ik ga een nieuwe pot zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitaskenquote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik nietquote:Op zondag 16 mei 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitasken![]()
![]()
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleemquote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik niet
You are a super menWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het nuttige verenigen met het aangename.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%How can I make this topic about me?![]()
Wie zegt dat vrouwen kunnen multitasken?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleem
You are a super men
Jochem weet hoe het moet
Stef stuntpiloot heeft me flink te pakken gehad gisterenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nou DJMO: Vandaag is het wisselend bewolkt en trekken er geregeld buien van zuidwest naar noordoost over het land met daarbij vooral in de middag plaatselijk onweer, hagel en windstoten tot 60 km/uur.How can I make this topic about me?![]()
Hey Engine, hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:15 schreef engine het volgende:
Stef stuntpiloot heeft me flink te pakken gehad gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet eens wat het is, pocheren. Maar je zou m1st1g eens kunnen vragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?How can I make this topic about me?![]()
En ook nog met eten bezig zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?
Hoe pocheer je een ei?
Breng een ruime pan water tegen de kook aan; er zijn nu kleine bubbeltjes te zien (géén grote!).
Maak een draaikolk in het water, door met een lepel snelle, grote rondjes door de pan te draaien. Deze draaikolk zorgt ervoor dat het ei bij elkaar blijft.
Breek het ei in het midden van de draaikolk.
Wacht 3 tot 5 minuten: 3 minuten voor een zacht eitje, 5 minuten voor een hard eitje.
Schep het ei uit het water met een schuimspaan en laat het op een stukje keukenpapier uitlekken.
Klaar om op te eten! Heerlijk bij groene asperges, in een salade of op brood als egg benedict.
https://www.24kitchen.nl/populair/ei-pocherenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drank spelletjequote:
M'n voordeur heeft de hele nacht open gestaan. Blijkbaar niet meer gelukt om die dicht te krijgen.
Even geleden dat ik zo'n kater had
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oeps, das niet bestquote:Op zondag 16 mei 2021 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Drank spelletje
M'n voordeur heeft de hele nacht open gestaan. Blijkbaar niet meer gelukt om die dicht te krijgen.
Even geleden dat ik zo'n kater hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer iets wijzer geworden vandaag...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hoe pocheer je een ei?
Breng een ruime pan water tegen de kook aan; er zijn nu kleine bubbeltjes te zien (géén grote!).
Maak een draaikolk in het water, door met een lepel snelle, grote rondjes door de pan te draaien. Deze draaikolk zorgt ervoor dat het ei bij elkaar blijft.
Breek het ei in het midden van de draaikolk.
Wacht 3 tot 5 minuten: 3 minuten voor een zacht eitje, 5 minuten voor een hard eitje.
Schep het ei uit het water met een schuimspaan en laat het op een stukje keukenpapier uitlekken.
Klaar om op te eten! Heerlijk bij groene asperges, in een salade of op brood als egg benedict.
https://www.24kitchen.nl/populair/ei-pocherenHow can I make this topic about me?![]()
Google geeft waar je om vraagt niet zo moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus nu zit je met een kloppend hoofd achter het beeldscherm... Deze zondag is verloren...quote:
Ja eigenschuld
Ik weet het. Ben er op voorbereid.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou DJMO: Vandaag is het wisselend bewolkt en trekken er geregeld buien van zuidwest naar noordoost over het land met daarbij vooral in de middag plaatselijk onweer, hagel en windstoten tot 60 km/uur.
Het is overigens wel redelijk duidelijk hoop ik dat ik niet tot de Wappies behoor :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 16 mei 2021 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er op voorbereid.
Het is overigens wel redelijk duidelijk hoop ik dat ik niet tot de Wappies behoor :Wat heb je met je haar gedaan. Nog korter geknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee, een beetje reclame voor de site.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er op voorbereid.
Het is overigens wel redelijk duidelijk hoop ik dat ik niet tot de Wappies behoor :Misschien zien we je zo ook nog wel op een stream van een ander...
Denk dat niemand op straat weet wat FOK! is
Welnee, kom net onder de douche weg, heb het netjes geborsteld voor de fotoquote:Op zondag 16 mei 2021 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je met je haar gedaan. Nog korter geknipt?
Hieroverheen draag ik ook nog een gele signaaljas. Heb een zwarte trainingsbroek aan, zwarte hardloopschoenen en heb een denimblauwe rugzak op m'n rug.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, een beetje reclame voor de site.Misschien zien we je zo ook nog wel op een stream van een ander...
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werktquote:Op zondag 16 mei 2021 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat niemand op straat weet wat FOK! is
Heb er zelf weinig last vanquote:Op zondag 16 mei 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu zit je met een kloppend hoofd achter het beeldscherm... Deze zondag is verloren...voel me eigenlijk wel goed.
Was gisteren het afscheid van de vader van één van m'n vrienden. Heel raar dat zoiets nodig is om je vriendengroep weer eens bij elkaar te zien. En toch ook wel erg fijn..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Frips en fruitig om op pad te gaanquote:Op zondag 16 mei 2021 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welnee, kom net onder de douche weg, heb het netjes geborsteld voor de foto
[..]
Hieroverheen draag ik ook nog een gele signaaljas. Heb een zwarte trainingsbroek aan, zwarte hardloopschoenen en heb een denimblauwe rugzak op m'n rug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je niet geraagd wie het wasquote:Op zondag 16 mei 2021 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
Er was eens iemand die voor de grap "tong80" op het bord in een collegezaal schreef.
Na 10 minuten gonste het over "Fok" door die zaal...
Ja lang geleden...toen fok nog cool was enzoquote:Op zondag 16 mei 2021 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werktEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jawel, heeft toen ook nog op de FP gestaan, maar geen idee meer wat zijn account ook al weer was.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O echt, nou ik ken niemand die FOK! kent.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was eens iemand die voor de grap "tong80" op het bord in een collegezaal schreef.
Na 10 minuten gonste het over "Fok" door die zaal...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, niet eens zó lang geleden. Max een jaar of twee geleden.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lang geleden...toen fok nog cool was enzoIk heb er één en ik ben er trots op
Wel een leuk toeval danquote:Op zondag 16 mei 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel, heeft toen ook nog op de FP gestaan, maar geen idee meer wat zijn account ook al weer was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna volHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
Als je googlet op bepaalde usernames dan kom je op Fok uit.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Na 10 minuten gonste het over "Fok" door die zaal...![]()
huntingtime dus.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
dichtIk heb er één en ik ben er trots op
danIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: