Er wordt door de politie vaak naar een perskaart gevraagd als ze zegt van de pers te zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar oke
De NVJ geeft echt niet zomaar perskaarten af hoor, bovendien moet zo'n kaart ook gewoon betaald worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij ook. Maar de politie op Urk nam er genoegen mee, of ze keken toen niet goed.
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die moest even in m'n FoBo hoor: Fotoboek van User
Ik heb geen idee ze heeft er een, en een waardoor ze haar niet wegkunnen sturenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
De NVJ geeft echt niet zomaar perskaarten af hoor, bovendien moet zo'n kaart ook gewoon betaald worden.
Probeer eens een cap voor me te maken op het moment waarop ze dat ding laat zien dan? Want als zij er één heeft van de NVJ, dan ga ik even heel rap in bezwaar bij die lui waarom ik er geen één krijg.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ze heeft er een, en een waardoor ze haar niet wegkunnen sturen
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Probeer eens een cap voor me te maken op het moment waarop ze dat ding laat zien dan? Want als zij er één heeft van de NVJ, dan ga ik even heel rap in bezwaar bij die lui waarom ik er geen één krijg.
Vast wel, maar ik heet helaas geen Hermelien Griffel en ik heb ook geen tijdverdrijver waardoor ik op twee (of meer) plaatsen tegelijk kan zijnquote:
Gooi die even in WA door als je wil, dan kijk ik er later naar. Nu geen tijd voorquote:Op zondag 16 mei 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO ze hept een eigenste site, staat ook een email adres bij. Misschien kan je het haar vragen?
https://revrouwlutie.org/
Gedaan druk baasjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gooi die even in WA door als je wil, dan kijk ik er later naar. Nu geen tijd voor
oh, ja, klopt, maar als je aan de verkeerde kant staat, kijk je tegen de achterkant van het podium aanquote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is toch een rechthoekig stuk grasveld, aan alle kanten open?
Ik zal wel even zien. Stuur anders effe een linkje / google maps locatie in DM (hier raak ik het zo snel kwijt)quote:Op zondag 16 mei 2021 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
In Den Haag trouwens ook DJMO, op de Hofplaats. Da's vlakbij het Malieveld.
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Even Googlen. Oja, heel veel demo's.
Vanmiddag Amsterdam Dam, Groningen, Eindhoven, Nijmegen, voor Palestina.
Misschien komen er ook nog ergens pro-Israël betogingen.
Heftig.
Mogguh Jochem...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.
Vrije zondag tochquote:Op zondag 16 mei 2021 08:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |