En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%quote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonnee
Ik ben niet zo van de koffie 's ochtendsquote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je koffie? Ik ga een nieuwe pot zetten.
[ afbeelding ]
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitaskenquote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik nietquote:Op zondag 16 mei 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitasken
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleemquote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik niet
Het nuttige verenigen met het aangename.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%
Wie zegt dat vrouwen kunnen multitasken?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleem
You are a super men
Hey Engine, hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:15 schreef engine het volgende:
Stef stuntpiloot heeft me flink te pakken gehad gisteren
Heyquote:
Ik weet niet eens wat het is, pocheren. Maar je zou m1st1g eens kunnen vragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?
En ook nog met eten bezig zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?
Drank spelletjequote:
Oeps, das niet bestquote:Op zondag 16 mei 2021 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Drank spelletje
M'n voordeur heeft de hele nacht open gestaan. Blijkbaar niet meer gelukt om die dicht te krijgen.
Even geleden dat ik zo'n kater had
Weer iets wijzer geworden vandaag...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hoe pocheer je een ei?
Breng een ruime pan water tegen de kook aan; er zijn nu kleine bubbeltjes te zien (géén grote!).
Maak een draaikolk in het water, door met een lepel snelle, grote rondjes door de pan te draaien. Deze draaikolk zorgt ervoor dat het ei bij elkaar blijft.
Breek het ei in het midden van de draaikolk.
Wacht 3 tot 5 minuten: 3 minuten voor een zacht eitje, 5 minuten voor een hard eitje.
Schep het ei uit het water met een schuimspaan en laat het op een stukje keukenpapier uitlekken.
Klaar om op te eten! Heerlijk bij groene asperges, in een salade of op brood als egg benedict.
https://www.24kitchen.nl/populair/ei-pocheren
Dus nu zit je met een kloppend hoofd achter het beeldscherm... Deze zondag is verloren...quote:
Ik weet het. Ben er op voorbereid.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou DJMO: Vandaag is het wisselend bewolkt en trekken er geregeld buien van zuidwest naar noordoost over het land met daarbij vooral in de middag plaatselijk onweer, hagel en windstoten tot 60 km/uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 16 mei 2021 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er op voorbereid.
Het is overigens wel redelijk duidelijk hoop ik dat ik niet tot de Wappies behoor :Wat heb je met je haar gedaan. Nog korter geknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hee, een beetje reclame voor de site.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er op voorbereid.
Het is overigens wel redelijk duidelijk hoop ik dat ik niet tot de Wappies behoor :
Welnee, kom net onder de douche weg, heb het netjes geborsteld voor de fotoquote:Op zondag 16 mei 2021 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je met je haar gedaan. Nog korter geknipt?
Hieroverheen draag ik ook nog een gele signaaljas. Heb een zwarte trainingsbroek aan, zwarte hardloopschoenen en heb een denimblauwe rugzak op m'n rug.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, een beetje reclame voor de site.Misschien zien we je zo ook nog wel op een stream van een ander...
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werktquote:Op zondag 16 mei 2021 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat niemand op straat weet wat FOK! is
Heb er zelf weinig last vanquote:Op zondag 16 mei 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu zit je met een kloppend hoofd achter het beeldscherm... Deze zondag is verloren...
Frips en fruitig om op pad te gaanquote:Op zondag 16 mei 2021 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welnee, kom net onder de douche weg, heb het netjes geborsteld voor de foto
[..]
Hieroverheen draag ik ook nog een gele signaaljas. Heb een zwarte trainingsbroek aan, zwarte hardloopschoenen en heb een denimblauwe rugzak op m'n rug.
Heb je niet geraagd wie het wasquote:Op zondag 16 mei 2021 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werkt
Ja lang geleden...toen fok nog cool was enzoquote:Op zondag 16 mei 2021 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik zat ooit eens in de trein op m'n laptop aan een artikel te werken. Werd ik aangesproken door een medepassagier: oh wat tof dat jij voor FOK! werkt
Jawel, heeft toen ook nog op de FP gestaan, maar geen idee meer wat zijn account ook al weer was.quote:
O echt, nou ik ken niemand die FOK! kent.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was eens iemand die voor de grap "tong80" op het bord in een collegezaal schreef.
Na 10 minuten gonste het over "Fok" door die zaal...
Nee, niet eens zó lang geleden. Max een jaar of twee geleden.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lang geleden...toen fok nog cool was enzo
Wel een leuk toeval danquote:Op zondag 16 mei 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel, heeft toen ook nog op de FP gestaan, maar geen idee meer wat zijn account ook al weer was.
Als je googlet op bepaalde usernames dan kom je op Fok uit.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was eens iemand die voor de grap "tong80" op het bord in een collegezaal schreef.
Na 10 minuten gonste het over "Fok" door die zaal...
huntingtime dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |