O oke, dat kan ook. Niet veel te doen?quote:
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%quote:
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonneequote:Op zondag 16 mei 2021 08:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%
Wil je koffie? Ik ga een nieuwe pot zetten.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot een paar systemen klaar zijn. Dus lekker zitten met een sinaasappelsap voor 200%
Als Jochem ineens stil is, zijn er systemen gecrasht en is het alle zeilen bijzetten...quote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonnee
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%quote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog gezellig met ons kletsen. Jij verdient je dubbelen punten in je portemonnee
Ik ben niet zo van de koffie 's ochtendsquote:Op zondag 16 mei 2021 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je koffie? Ik ga een nieuwe pot zetten.
[ afbeelding ]
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitaskenquote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik nietquote:Op zondag 16 mei 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt een man te zijn ttssss die kunnen toch niet multitasken
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleemquote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar meestal worden ze ondertussen lastig gevallen door een vrouw, waardoor het fout gaat. Dat probleem heb ik niet
Het nuttige verenigen met het aangename.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ondertussen doe ik nog wat achterstallige administratie voor mijn eigen onderneminkje, dus eigenlijk 300%
Wie zegt dat vrouwen kunnen multitasken?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ook vrijgezelligige mannen hebben dat probleem
You are a super men
Hey Engine, hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 mei 2021 08:15 schreef engine het volgende:
Stef stuntpiloot heeft me flink te pakken gehad gisteren
Heyquote:
Ik weet niet eens wat het is, pocheren. Maar je zou m1st1g eens kunnen vragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?
En ook nog met eten bezig zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Wie heeft DE gouden tip hoe je eieren kunt pocheren?
Drank spelletjequote:
Oeps, das niet bestquote:Op zondag 16 mei 2021 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Drank spelletje
M'n voordeur heeft de hele nacht open gestaan. Blijkbaar niet meer gelukt om die dicht te krijgen.
Even geleden dat ik zo'n kater had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |