Djiezesquote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Em31 het volgende:
Malta zit ook in dat hotel en mag nu ook niet gaan![]()
https://www.instagram.com/p/CO79sEwHaT5/
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Amarinthe het volgende:
Hoe leuk ik dat carpet gebeuren ook vind en hoe zonde van de tijd vind ik het nu eigenlijk niet kunnen
Eensquote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Nexum het volgende:
Ze moeten Turqoise carpet gewoon aflassen. Iedereen meteen in quarantaine en PCR test laten afnemen.
Waar mogen ze niet gaan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Em31 het volgende:
Malta zit ook in dat hotel en mag nu ook niet gaan![]()
https://www.instagram.com/p/CO79sEwHaT5/
Mij ook wel; als er verder geen contact is geweest met de andere delegaties zou het geen punt moeten zijn dat zij in hetzelfde hotel verblijven.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Dave het volgende:
Malta ook in quarantaine omdat ze in hetzelfde hotel zitten? Dat lijkt me een beetje sterk.
Maar dan wel met live Jan Smit erbij!quote:Op zondag 16 mei 2021 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks zaterdag in AHOY met zijn allen naar een youtube playlist te kijken.![]()
Op een heel groot scherm, dat dan weer wel.
Na maandag hoop ik je daar meer over te kunnen vertellenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik maak me er meer druk om of ze lekkere lunchgerechten hebben, gezien het feit dat wij daar moeten lunchen
Ah ok.quote:
Tussen Polen en IJsland in, verdacht...quote:
Wel als in dat hotel een kamermeisje of ander personeelslid positief is getest en de besmetting ook daar vandaan zou kunnen komenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij ook wel; als er verder geen contact is geweest met de andere delegaties zou het geen punt moeten zijn dat zij in hetzelfde hotel verblijven.
Wie is... de Moldavië?quote:
Dat is een heel goed punt, Jan Smit heb je thuis niet. Kan ik ergens mijn tickets nog cancelen?quote:
Oh duimen!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:30 schreef Dave het volgende:
Ah, de rest van IJsland in zelf quarantaine tot de uitslag van de PCR test.
Dan zouden ze het niet brengen als 'iemand van de delegatie' die nu positief is getest.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel als in dat hotel een kamermeisje of ander personeelslid positief is getest en de besmetting ook daar vandaan zou kunnen komen
Moldavië heeft gewoon zowel "mol" als "Dave", dan houden we alleen nog een i overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |