abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199521333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
40k op 4 miljoen. 0.1%.

Lijkt me heftiger dan we normaliter gewend zijn maar ik ken de normale cijfers niet.
Zoals altijd kloppen je cijfertjes niet.
pi_199521340
quote:

[..]

40k op 4 miljoen. 0.1%.

Lijkt me heftiger dan we normaliter gewend zijn maar ik ken de normale cijfers niet.
Nee, 40k die behandeld worden voor (de gevolgen van) long covid
De 'normale' cijfers daarvan zijn 0
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199521351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

Een voorspelling is een voorspelling en per definitie niet accuraat en kan dus nooit een leugen zijn.

Wat waren de leugens dus?
hoe noem je voorspellingen gebaseerd op leugens
[/quote]
Wat waren de leugens?
pi_199521359
quote:

[..]

40k op 4 miljoen. 0.1%.

Is er ook al 'n Indiaase long covid mutant variant?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199521361
quote:
8s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga nu niet denken dat je slim bent door het doen van uitspraken die de wetten der logica volgen :S .
Oh ja.. f*ck
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:23 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199521370
quote:
4s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kom anders even met statistieken, dan kunnen we het over feiten gaan hebben. :')
Neuh, vind deze discussie niet zo sappig. Beter zoek je een lekkerder bot.
Huilen dan.
pi_199521444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Rekenen was al niet zijn sterkste kant
pi_199521470
Zo... Zoonlief is nu 2x gevaccineerd. ^O^

5G ontvangst is sterk verbeterd
pi_199521596
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:49 schreef devlinmr het volgende:
Oh? En wie bepaalt dat? Wat als je kok bent? Met gas werkt?
Ik bedoel met 'spastisch doen' dat we niet de halve samenleving daarop kunnen blijven inrichten, niet of één of andere chef-kok daar onevenredig hard door geraakt wordt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_199521636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik bedoel met 'spastisch doen' dat we niet de halve samenleving daarop kunnen blijven inrichten, niet of één of andere chef-kok daar onevenredig hard door geraakt wordt.
Die zitten niet eens in die cijfers want voor verlies van reuk en geur is geen behandeling mogelijk.
pi_199521671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die zitten niet eens in die cijfers want voor verlies van reuk en geur is geen behandeling mogelijk.
Of een behandeling wel of niet mogelijk is doet toch niets af aan de feitelijke diagnose? Daarnaast zijn degenen die ik ken toch aardig druk bezig (geweest) met allerlei reukpakketjes. Of je dat als 'behandeling' wil kwalificeren is misschien een tweede, maar sommigen zijn er vrij snel mee hersteld. Anderen zijn inmiddels al een jaar aan het kloten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:59:45 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199521713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

....

Lareb, Larebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb LAAREBB
Wat is er met het LAREB?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199521738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:57 schreef nostra het volgende:

[..]

Of een behandeling wel of niet mogelijk is doet toch niets af aan de feitelijke diagnose? Daarnaast zijn degenen die ik ken toch aardig druk bezig met allerlei reukpakketjes. Of je dat als 'behandeling' wil kwalificeren is misschien een tweede, maar sommigen zijn er vrij snel mee hersteld. Anderen zijn inmiddels al een jaar aan het kloten.
Ik zal het even voor je verduidelijken want je snapt het duidelijk niet. Ludo vroeg naar de 'absolute cijfers' van mensen die long covid hebben. Ik gaf als antwoord dat minstens 40k mensen op dit moment behandeld worden door een fysiotherapeut voor long covid. Dat is maar een zeer klein deel van de mensen met long covid, want de meeste zullen op eigen kracht proberen te herstellen of kunnen niet behandeld worden door hen.

En daar vallen mensen met reuk en smaakverlies ook onder waaronder jouw 'één of andere chef-kok'
pi_199521790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zal het even voor je verduidelijken want je snapt het duidelijk niet. Ludo vroeg naar de 'absolute cijfers' van mensen die long covid hebben. Ik gaf als antwoord dat minstens 40k mensen op dit moment behandeld worden door een fysiotherapeut voor long covid. Dat is maar een zeer klein deel van de mensen met long covid, want de meeste zullen op eigen kracht proberen te herstellen of kunnen niet behandeld worden door hen.
Je springt met de doelpalen in je hand van de hak op de tak. Wat is nu precies het punt dat je wil maken?
Friedman on Donahue
pi_199521817
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef nostra het volgende:

[..]

Je springt met de doelpalen in je hand van de hak op de tak. Wat is nu precies het punt dat je wil maken?
Dat er hier een discussie was over een ander onderwerp en jij opeens een parallelle discussie begint zonder dat aan te geven.
pi_199521944
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat doen we dan ook niet. Het enige waarom het genoemd wordt is om aan te geven dat ook mensen met milde klachten langdurig ziek kunnen zijn van COVID
pi_199522275
Er is 20.000 Euro opgehaald om alle debiele uitspraken van Willem Engel op openbare schermen te plaatsen.

_O_ :M _O-

https://www.ad.nl/tech/tw(...)en-mafkees~a744a147/
pi_199522319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat er hier een discussie was over een ander onderwerp en jij opeens een parallelle discussie begint zonder dat aan te geven.
De reactie die ik op Ludo plaats lijkt me toch vrij helder: laten we eerst beginnen met een definitie van wat long-covid precies is voordat we daar een getalletje op willen plakken. En veel belangrijker: wat de beleidsmatige vertaling daarvan dan is. Want je zal toch een keer moeten naar een breed gedragen acceptatievermogen, waarvoor de naakte constatering "veel mensen kunnen lang last hebben" nogal wat diepgang mist.
Friedman on Donahue
pi_199522393
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En daar vallen mensen met reuk en smaakverlies ook onder waaronder jouw 'één of andere chef-kok'
reuk en smaakverlies ook 'n welbekende symptoom van influenza is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:44:12 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199522469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is 20.000 Euro opgehaald om alle debiele uitspraken van Willem Engel op openbare schermen te plaatsen.

[ afbeelding ]

_O_ :M _O-

https://www.ad.nl/tech/tw(...)en-mafkees~a744a147/
:D :'(
Huilen dan.
  donderdag 20 mei 2021 @ 20:18:39 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199525291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja - Willem Engel - er zijn twijfels over de gast sinds over 'n jaar geleden.
Die pro-vax gang doet alsof Engel populair of zo is.
Inderdaad, de vaxie lovers volgen die gast meer dan ik. Hebben ze weer wat te schimpen en vingerwijzen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199525632
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Neuh, vind deze discussie niet zo sappig. Beter zoek je een lekkerder bot.
:') Beetje zielig dan die comment waarmee je begon, wel zeiken maar niks hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199525669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, 40k die behandeld worden voor (de gevolgen van) long covid
De 'normale' cijfers daarvan zijn 0
Andere infectieziekten bedoel ik dan. Ik ga me niet verlagen tot Covid anders behandelen dan wat we altijd normaal hebben bevonden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199525694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik verzin die 40k niet zelf hoor

Heb jij betere cijfers?!

Je bent overtuigd dat mijn cijfers niet kloppen dus laat dat dan zien met de "Juiste" data.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2021 22:01:31 ]
pi_199525790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad, de vaxie lovers volgen die gast meer dan ik. Hebben ze weer wat te schimpen en vingerwijzen.
Afgezien van dat alles.

Willem Engel heeft een prima zware studie afgerond, heeft meer kaas gegeten van aerosols dan Van Ranst, maar de piemel van van Ranst zal wel groter zijn hoor.

We leven in idiote tijden waarin iedere expert vooral niet buiten zijn fucking postzegel mag komen. Slaat nergens op en is een directe aanval op de logica, maar ach, wat weet ik nou.
pi_199525856
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef nostra het volgende:

[..]

De reactie die ik op Ludo plaats lijkt me toch vrij helder: laten we eerst beginnen met een definitie van wat long-covid precies is voordat we daar een getalletje op willen plakken. En veel belangrijker: wat de beleidsmatige vertaling daarvan dan is. Want je zal toch een keer moeten naar een breed gedragen acceptatievermogen, waarvoor de naakte constatering "veel mensen kunnen lang last hebben" nogal wat diepgang mist.
Lijkt me overduidelijk, maar als je in dit topic ook maar iets zegt wat "De ernst downplayed" ook al is die keihard opgeklopt en probeer je de discussie down to earth te brengen word je gelijk aangevallen, en het spreekt boekdelen dat niemand de cijfers heeft maar wel allemaal een keiharde mening erover.
pi_199525884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat doen we dan ook niet. Het enige waarom het genoemd wordt is om aan te geven dat ook mensen met milde klachten langdurig ziek kunnen zijn van COVID
En waaruit blijkt dit dan......... Of bedoel je enkelingen?
pi_199526075
quote:
13s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik verzin die 40k niet zelf hoor, neuzoltje,

Heb jij betere cijfers?!

Je bent overtuigd dat mijn cijfers niet kloppen dus laat dat dan zien met de "Juiste" data. Of stop met zuigen.
Praat eens normaal. Je 4 miljoen klopt niet.
pi_199526240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef The_End het volgende:

[..]

Praat eens normaal. Je 4 miljoen klopt niet.
https://www.sanquin.nl/ov(...)en-bij-32-van-donors

Niet gevaccineerde groep heeft al 30% antistoffen, Dan zit je al tegen de 5 miljoen aan als dat uniform verdeeld zou zijn.

Laatste schatting van 3 miljoen besmettingen is al weer een tijd geleden... Vóór de vaccinatie op stoom was.
Jij bent stellig dat het geen 4 miljoen is, wat is het dan? 3? En wat doet dat voor het cijfer? Verhoogd het van 0.1% naar 0.13%.

Namelijk 40k per 4mil naar 40k per 3 mil.
Allemaal totaal oninteressante verschillen, zelfde schaal van grootte.

Maar wat is het aantal dan volgens jou?

En ter verduidelijking, antistoffen blijven niet altijd detecteerbaar achter na besmetting. Het is veel logischer dat die antistofmeting een bias naar beneden geeft dan naar boven.
pi_199526396
https://www.trouw.nl/zorg(...)de-vaccins~b06a11cd/

22 januari 2021 - Jaap van Dissel schat in dat 3 miljoen mensen in aanraking zijn geweest met het virus.

Het is nu 4 maanden later.
pi_199526436
Dus echt, welke bron heb je dat die 4 miljoen zo gigantisch fout is qua schatting? Is dat je eigen dikke duim of heb je wat substantieels?
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:06:36 #232
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199526538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ah de aloude complotter logica, zodra een van hun helden totaal onderuit is gehaald; "vertrouwden we toch al niet"

Maar als je nou nog niet ziet dat heel Nederland klaar is met jullie...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_199526805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet gevaccineerde groep heeft al 30% antistoffen, Dan zit je al tegen de 5 miljoen aan als dat uniform verdeeld zou zijn.

Laatste schatting van 3 miljoen besmettingen is al weer een tijd geleden... Vóór de vaccinatie op stoom was.
Jij bent stellig dat het geen 4 miljoen is, wat is het dan? 3? En wat doet dat voor het cijfer? Verhoogd het van 0.1% naar 0.13%.

En ter verduidelijking, antistoffen blijven niet altijd detecteerbaar achter na besmetting. Het is veel logischer dat die antistofmeting een bias naar beneden geeft dan naar boven.
Het gaat mij erom dat je continue cijfers verzint. Als je daarna op gewezen wordt, dan ga je wat zoeken. Uit je eigen bron:

Naar schatting hebben nu 6,3 miljoen mensen in Nederland antistoffen. Afgaand op de studie van Sanquin gaat het om 4,1 miljoen personen tussen de 18-75 jaar. Daarbij komt naar schatting 1 miljoen (30%) van de 3,3 miljoen kinderen en tieners; plus naar schatting 1,2 miljoen (90%) van de 1,3 miljoen 75-plussers.
pi_199526813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ah de aloude complotter logica, zodra een van hun helden totaal onderuit is gehaald; "vertrouwden we toch al niet"

Maar als je nou nog niet ziet dat heel Nederland klaar is met jullie...
Dat kan je zien in posts hier van 'n jaar of zo geleden.
Please pay attention.
pi_199526832
Dat programma nu op 2 is best leerzaam. Al een paar dingen geleerd die ik nog niet wist.
pi_199527013
Kijk ik snap best wel dat aanbestedingsprocedures niet gevolgd zijn dan heb je een jaar later pas producten.
Vorig jaar hebben we op het werk ook veel te duur ingekocht in het begin, handgel en kapjes kocht je gewoon als er überhaupt wat was.

Maar die laconieke houding van die vent, dat ie daar nog zit is hilarisch bijna.
https://www.ad.nl/politie(...)8c497d499a05989fe389
Vakman pur sang
pi_199527061
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat kan je zien in posts hier van 'n jaar of zo geleden.
Please pay attention.
Laat maar zien.
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:20:03 #238
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199527109
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Get a life dude.
Heb een tof gezin met een wolk van een baby dochter, een leuk betaalde baan, ben aan het zoeken naar een Cabrio (pre midlife ciris..), heb hobbies, heb vrienden, heb een terror kat en een shitload aan mooie tropische vissen.

Dat leven zit wel goed dus.. Alleen een vreemde hobby om complotters voor lul te zetten ach ja..

Oh ja mis nog een hond maar dat komt wel een keer, zo'n mooi Duitse Herder O+
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:23:03 #239
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199527285
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk ik snap best wel dat aanbestedingsprocedures niet gevolgd zijn dan heb je een jaar later pas producten.
Vorig jaar hebben we op het werk ook veel te duur ingekocht in het begin, handgel en kapjes kocht je gewoon als er überhaupt wat was.

Maar die laconieke houding van die vent, dat ie daar nog zit is hilarisch bijna.
https://www.ad.nl/politie(...)8c497d499a05989fe389
Tjah zoals al in het artikel staat is het al jaren een bende daar, ze hebben hem niet aangenomen om daar orde op zaken te stellen. Beetje makkelijk omdat nu allemaal op hem te gooien.
pi_199529007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

(40000/4000000)x100% = ?? (Hint.. geen 0,1)
  donderdag 20 mei 2021 @ 22:01:28 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199529037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Jij weet donders goed waarom ik dit doe. En psycho jup.. Maar ik laat me wel behandelen en heb het goed onder controle.. Moet jij ook eens laten doen.
On topic maar weer...

Dit las ik ook nog vandaag

:N

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2021 22:04:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199529334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat je continue cijfers verzint. Als je daarna op gewezen wordt, dan ga je wat zoeken. Uit je eigen bron:

Naar schatting hebben nu 6,3 miljoen mensen in Nederland antistoffen. Afgaand op de studie van Sanquin gaat het om 4,1 miljoen personen tussen de 18-75 jaar. Daarbij komt naar schatting 1 miljoen (30%) van de 3,3 miljoen kinderen en tieners; plus naar schatting 1,2 miljoen (90%) van de 1,3 miljoen 75-plussers.
Wat wil je zeggen met die bron dan?
Dat is ook niet het aantal mensen dat besmet is geraakt met sars cov 2 hoor.
pi_199529465
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

(40000/4000000)x100% = ?? (Hint.. geen 0,1)
Klopt dat is 1 danwel 1.3%
pi_199529564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt dat is 1 danwel 1.3%
Waarom heb je het dan steeds over 0,1 danwel 0,13.
Scheelt maar een factor 10
pi_199529657
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom heb je het dan steeds over 0,1 danwel 0,13.
Scheelt maar een factor 10
Fout gerekend, goed opgemerkt.
pi_199529676
Iemand die een bron heeft voor die 40k long covid revalidatiezorg?
  donderdag 20 mei 2021 @ 22:39:41 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199530843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:13 schreef ludovico het volgende:
Iemand die een bron heeft voor die 40k long covid revalidatiezorg?
Was een paar dagen geleden in het nieuws:
https://www.nu.nl/coronav(...)-coronaklachten.html
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199535791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:07 schreef ludovico het volgende:

Wat wil je zeggen met die bron dan?
Dat is ook niet het aantal mensen dat besmet is geraakt met sars cov 2 hoor.
Wat ik wil zeggen is dat je eens moet ophouden met je verzinsels. De cijfers die je gebruikt kloppen zo goed als nooit. De berekening die je maakt klopt vaak niet. Had ik niet eerder gezegd dat je moest ophouden met die percentages? Daar ben je niet zo goed in.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar zie je zelf niet een patroontje waarbij jij continue anderen (zoals de overheid) aanvalt over 'fouten', maar als puntje bij paaltje komt jij fout zit.
pi_199536892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:48 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat je eens moet ophouden met je verzinsels. De cijfers die je gebruikt kloppen zo goed als nooit. De berekening die je maakt klopt vaak niet. Had ik niet eerder gezegd dat je moest ophouden met die percentages? Daar ben je niet zo goed in.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar zie je zelf niet een patroontje waarbij jij continue anderen (zoals de overheid) aanvalt over 'fouten', maar als puntje bij paaltje komt jij fout zit.
Wat is dan het echte cijfer "The_End" want je zit mij nu af te zeiken maar probeer het eens op de inhoud.

Waarom is die 4 miljoen schatting zo fout? Wat is het dan wel?

Er is geen perfecte statistiek hiervoor, dus we rekenen met imperfecte statistieken, zou jij ook moeten ondersteunen, het is note bene hoe het RIVM ook werkt met al zijn modellen en de berekening van IFR etc.

Maar mij zit je af te zeiken en de zoete koek van RIVM slik je graag.

Dat is hypocriet danwel kortzichtig.
pi_199536927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Was een paar dagen geleden in het nieuws:
https://www.nu.nl/coronav(...)-coronaklachten.html
Dat klinkt toch tamelijk significant, enig idee wat dit soort cijfers zijn in Influenza jaren? Wat is "normaal"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')