abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199521333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
40k op 4 miljoen. 0.1%.

Lijkt me heftiger dan we normaliter gewend zijn maar ik ken de normale cijfers niet.
Zoals altijd kloppen je cijfertjes niet.
pi_199521340
quote:

[..]

40k op 4 miljoen. 0.1%.

Lijkt me heftiger dan we normaliter gewend zijn maar ik ken de normale cijfers niet.
Nee, 40k die behandeld worden voor (de gevolgen van) long covid
De 'normale' cijfers daarvan zijn 0
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199521351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

Een voorspelling is een voorspelling en per definitie niet accuraat en kan dus nooit een leugen zijn.

Wat waren de leugens dus?
hoe noem je voorspellingen gebaseerd op leugens
[/quote]
Wat waren de leugens?
pi_199521359
quote:

[..]

40k op 4 miljoen. 0.1%.

Is er ook al 'n Indiaase long covid mutant variant?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199521361
quote:
8s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga nu niet denken dat je slim bent door het doen van uitspraken die de wetten der logica volgen :S .
Oh ja.. f*ck
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:23 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199521370
quote:
4s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kom anders even met statistieken, dan kunnen we het over feiten gaan hebben. :')
Neuh, vind deze discussie niet zo sappig. Beter zoek je een lekkerder bot.
Huilen dan.
pi_199521444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Rekenen was al niet zijn sterkste kant
pi_199521470
Zo... Zoonlief is nu 2x gevaccineerd. ^O^

5G ontvangst is sterk verbeterd
pi_199521596
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:49 schreef devlinmr het volgende:
Oh? En wie bepaalt dat? Wat als je kok bent? Met gas werkt?
Ik bedoel met 'spastisch doen' dat we niet de halve samenleving daarop kunnen blijven inrichten, niet of één of andere chef-kok daar onevenredig hard door geraakt wordt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_199521636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik bedoel met 'spastisch doen' dat we niet de halve samenleving daarop kunnen blijven inrichten, niet of één of andere chef-kok daar onevenredig hard door geraakt wordt.
Die zitten niet eens in die cijfers want voor verlies van reuk en geur is geen behandeling mogelijk.
pi_199521671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die zitten niet eens in die cijfers want voor verlies van reuk en geur is geen behandeling mogelijk.
Of een behandeling wel of niet mogelijk is doet toch niets af aan de feitelijke diagnose? Daarnaast zijn degenen die ik ken toch aardig druk bezig (geweest) met allerlei reukpakketjes. Of je dat als 'behandeling' wil kwalificeren is misschien een tweede, maar sommigen zijn er vrij snel mee hersteld. Anderen zijn inmiddels al een jaar aan het kloten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:59:45 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199521713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

....

Lareb, Larebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb LAAREBB
Wat is er met het LAREB?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199521738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:57 schreef nostra het volgende:

[..]

Of een behandeling wel of niet mogelijk is doet toch niets af aan de feitelijke diagnose? Daarnaast zijn degenen die ik ken toch aardig druk bezig met allerlei reukpakketjes. Of je dat als 'behandeling' wil kwalificeren is misschien een tweede, maar sommigen zijn er vrij snel mee hersteld. Anderen zijn inmiddels al een jaar aan het kloten.
Ik zal het even voor je verduidelijken want je snapt het duidelijk niet. Ludo vroeg naar de 'absolute cijfers' van mensen die long covid hebben. Ik gaf als antwoord dat minstens 40k mensen op dit moment behandeld worden door een fysiotherapeut voor long covid. Dat is maar een zeer klein deel van de mensen met long covid, want de meeste zullen op eigen kracht proberen te herstellen of kunnen niet behandeld worden door hen.

En daar vallen mensen met reuk en smaakverlies ook onder waaronder jouw 'één of andere chef-kok'
pi_199521790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zal het even voor je verduidelijken want je snapt het duidelijk niet. Ludo vroeg naar de 'absolute cijfers' van mensen die long covid hebben. Ik gaf als antwoord dat minstens 40k mensen op dit moment behandeld worden door een fysiotherapeut voor long covid. Dat is maar een zeer klein deel van de mensen met long covid, want de meeste zullen op eigen kracht proberen te herstellen of kunnen niet behandeld worden door hen.
Je springt met de doelpalen in je hand van de hak op de tak. Wat is nu precies het punt dat je wil maken?
Friedman on Donahue
pi_199521817
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:03 schreef nostra het volgende:

[..]

Je springt met de doelpalen in je hand van de hak op de tak. Wat is nu precies het punt dat je wil maken?
Dat er hier een discussie was over een ander onderwerp en jij opeens een parallelle discussie begint zonder dat aan te geven.
pi_199521944
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat doen we dan ook niet. Het enige waarom het genoemd wordt is om aan te geven dat ook mensen met milde klachten langdurig ziek kunnen zijn van COVID
pi_199522275
Er is 20.000 Euro opgehaald om alle debiele uitspraken van Willem Engel op openbare schermen te plaatsen.

_O_ :M _O-

https://www.ad.nl/tech/tw(...)en-mafkees~a744a147/
pi_199522319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat er hier een discussie was over een ander onderwerp en jij opeens een parallelle discussie begint zonder dat aan te geven.
De reactie die ik op Ludo plaats lijkt me toch vrij helder: laten we eerst beginnen met een definitie van wat long-covid precies is voordat we daar een getalletje op willen plakken. En veel belangrijker: wat de beleidsmatige vertaling daarvan dan is. Want je zal toch een keer moeten naar een breed gedragen acceptatievermogen, waarvoor de naakte constatering "veel mensen kunnen lang last hebben" nogal wat diepgang mist.
Friedman on Donahue
pi_199522393
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En daar vallen mensen met reuk en smaakverlies ook onder waaronder jouw 'één of andere chef-kok'
reuk en smaakverlies ook 'n welbekende symptoom van influenza is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:44:12 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199522469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is 20.000 Euro opgehaald om alle debiele uitspraken van Willem Engel op openbare schermen te plaatsen.

[ afbeelding ]

_O_ :M _O-

https://www.ad.nl/tech/tw(...)en-mafkees~a744a147/
:D :'(
Huilen dan.
  donderdag 20 mei 2021 @ 20:18:39 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199525291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja - Willem Engel - er zijn twijfels over de gast sinds over 'n jaar geleden.
Die pro-vax gang doet alsof Engel populair of zo is.
Inderdaad, de vaxie lovers volgen die gast meer dan ik. Hebben ze weer wat te schimpen en vingerwijzen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199525632
quote:
7s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Neuh, vind deze discussie niet zo sappig. Beter zoek je een lekkerder bot.
:') Beetje zielig dan die comment waarmee je begon, wel zeiken maar niks hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199525669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, 40k die behandeld worden voor (de gevolgen van) long covid
De 'normale' cijfers daarvan zijn 0
Andere infectieziekten bedoel ik dan. Ik ga me niet verlagen tot Covid anders behandelen dan wat we altijd normaal hebben bevonden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199525694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik verzin die 40k niet zelf hoor

Heb jij betere cijfers?!

Je bent overtuigd dat mijn cijfers niet kloppen dus laat dat dan zien met de "Juiste" data.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2021 22:01:31 ]
pi_199525790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad, de vaxie lovers volgen die gast meer dan ik. Hebben ze weer wat te schimpen en vingerwijzen.
Afgezien van dat alles.

Willem Engel heeft een prima zware studie afgerond, heeft meer kaas gegeten van aerosols dan Van Ranst, maar de piemel van van Ranst zal wel groter zijn hoor.

We leven in idiote tijden waarin iedere expert vooral niet buiten zijn fucking postzegel mag komen. Slaat nergens op en is een directe aanval op de logica, maar ach, wat weet ik nou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')