Echt, dat was even weggezakt danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat staat Ierland, want die werd daadwerkelijk allerlaatste.
Dit was overigens het eerste jaar waarbij de producer koos voor de volgorde. Die zette doodleuk twee keer Ierland als afsluiter
Oh ja dat was die met die Nana Mouskouri bril.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan had Israël het niet gehaald
Ik wist niet dat er diepte in mij zat johquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo leer je elke dag wat nieuws over jezelf.
Ah, had even gemist dat je het over de halve finale had. Dan ben ik het wel eens ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was het beste nummer ja, maar die zat niet in deze halve finale. Uit die tweede halve finale had je verder eigenlijk vooral ook weer alleraardigste nummers.
Hold Me van Azerbeidzjan was oke, Alcohol is Free was leuk, Malta was sympathiek, Hongarije was wel een aardige indie inzending. En verder vooral matigheid troef.
Van de big Five had alleen Italië een redelijk liedje met L'Essenziale.
Love Kills was prima om naar te luisteren. Maar dat was bijvoorbeeld Only Love Survives ook. Er waren een paar echt goede nummers. En heel veel nummers die niet slecht waren, maar allemaal een 6,5 zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Love Kills vind ik ook wel leuk. Al is het alleen maar omdat de zanger zo'n schattig hupje doet als hij net klaar is met zingen. Kedvesem luister ik ook nog steeds en I Feed You My Love is misschien wel mijn favoriete eurovisiesong allterijden.
Hier kan ik een Dave-achtige uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er diepte in mij zat joh
Er staat diepte he, niet iets diepsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier kan ik een Dave-achtige uitspraak over doen.
Sjaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier kan ik een Dave-achtige uitspraak over doen.
Haha ja ik zag ze net in beeldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:20 schreef molloot200 het volgende:
E-mail to berlin in de radio 10 songfestival quiz!! @:Aoibhin
Ja klopt. En dan vind ik het persoonlijk van Arcade niet enorm terecht, maar dat is ook smaakgebonden natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:10 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk nog even naar de uitslag in punten. En wat ik al wel eens eerder heb gezegd. Dat jaar kun je vrij goed vergelijken met 2019. Een winnaar die van te voren al een beetje vaststond i.i.g. een enorme favoriet was bij alles en iedereen. Heel weinig echte concurrentie. En uiteindelijk heeft de winnaar niet eens zo enorm ruim overwonnen.
Nu is Only Teardrops wel iets meer een niemendalletje dan Arcade. Maar het laat toch echt zien dat je op het juiste moment met een favoriet liedje moet komen. Beide winnaars hadden in sommige sterkere jaren mogelijk pas achtste geworden.
2013 was denk ik nog wel slechter ja. Maar samen met 2019 wel het zwakste. Des te mooier dat we dan in 2019 wonnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. En dan vind ik het persoonlijk van Arcade niet enorm terecht, maar dat is ook smaakgebonden natuurlijk.
Moet zeggen dat ik 2019 ook echt wel nog een sterker jaar vind dan 2013; die laatste had misschien wel de slechtste line-up van de hele 2010's
Zit Jaap er nog steeds in?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:34 schreef Theebag het volgende:
Gouden kooi gespot in de Eurosong commercial net voor de quiz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |