Straks staat Jeangu nog bovenaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
Benieuwd naar de (volgorde van de top 2 van de) pers poll
Ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:26 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Wauw! Ziet er goed uit. En ik wordt een soort van gehypnotiseerd door die vrouwelijke back up singer. Zij heeft echt iets waardoor je blijft kijken. Fantastisch werk Team Jeangu!
Why-y-y-y-yquote:
Nederland op 3?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als we op Matt en de sidehoofden vertrouwen was er een heeele duidelijke top 3
JEZUS IK KRIJG ME EEN KIPPENVEL MOET JANKE MANquote:
quote:
Verwacht ik welquote:
Ja nee sorry, vind dit ook te frantic.quote:
Dat dit een steadicam is vind ik juist mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee sorry, vind dit ook te frantic.Maar dat komt ook door die camera zo. Als het nou een glijdende camera was oke.
Een steadicam is toch juist dat het beeld 'recht' blijft? Dit lijkt een handheldcamera zo schokkerig. Vind het heel rommelig ogenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dit een steadicam is vind ik juist mooi
Om hetzelfde effect te creëren als de nationale finale lijkt me, maar daar wiebelde het wat meerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een steadicam is toch juist dat het beeld 'recht' blijft? Dit lijkt een handheldcamera zo schokkerig. Vind het heel rommelig ogen
Kippenvelmomentjequote:
Voor mij ook wel een beetje, het leidt mij juist af van het lied.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee sorry, vind dit ook te frantic.Maar dat komt ook door die camera zo. Als het nou een glijdende camera was oke.
Het is juist niet een steadicam, het is een shouldercam. Ik ben het wel met je eens en ik vind het juist mooi, het trekt mij nog meer in het gevoel van het nummer. Ik weet niet zeker hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind dat het de frustratie en verdriet in het slot van het nummer goed overbrengt; samen met de versnelling richting het eind.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dit een steadicam is vind ik juist mooi
Oke, ze worden in ieder geval niet laatste bij Barbara Dex.quote:
Dit heb ik helaas ook.. en ik vind het niet mooi dat als ze haar armen helemaal open heeft je haar handen niet meer zit. Ik had het zelf liever iets rustiger gezien.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Voor mij ook wel een beetje, het leidt mij juist af van het lied.
Bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Het is juist niet een steadicam, het is een shouldercam. Ik ben het wel met je eens en ik vind het juist mooi, het trekt mij nog meer iets in het gevoel van het nummer. Ik weet niet zeker hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind dat het de frustratie en verdriet in het slot van het nummer goed overbrengt; samen met de versnelling richting het eind.
Of een enorme COCON.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:38 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Maar goed dat ie normaal opgeblazen is, zo ziet het eruit als een balzak
Nou, jij kan het anders wel hebben met je 5 meter 25quote:
Vind dat ook mooi opbouwen naar dit moment jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Het is juist niet een steadicam, het is een shouldercam. Ik ben het wel met je eens en ik vind het juist mooi, het trekt mij nog meer iets in het gevoel van het nummer. Ik weet niet zeker hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind dat het de frustratie en verdriet in het slot van het nummer goed overbrengt; samen met de versnelling richting het eind.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Spanje boven Nederland in de perspoll @:strani
Serieus?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Wow. Nou ja, één na laatste is nog steeds niet geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Eens, iets gestroomlijnder had wel gekund. Mooi nummer, maar janken moet ik er niet vanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is 5 meter 26 voor jou.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, jij kan het anders wel hebben met je 5 meter 25
Communicatiefoutje bij de planning?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:38 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Maar goed dat ie normaal opgeblazen is, zo ziet het eruit als een balzak
In de finale vond ik het te wiebelend en misselijkmakend, dat is hier beter (al zien we nog nit alles).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Om hetzelfde effect te creëren als de nationale finale lijkt me, maar daar wiebelde het wat meer
Dat dacht ik ook duidelijk te horen jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat Blas zo'n vocale uitglijder maakte in het hoge stuk
ZIEDENDquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
quote:with the floor being made out of little stars and she's basically floating on it
KANNIEWACHTENquote:
Toen vond het hele perscentrum de repetitie van Azerbeidzjan super speciaal en ik zie nog steeds niet zo wat er bijzonder aan wasquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef grazz het volgende:
@:Em31 ik weet niet of je vraag inmiddels is beantwoord over de sterren op de LEDvloer bij Babs, maar die hebben ze blijkbaar er nog steeds in zitten:
[..]
JA MAAR HIJ HEEFT DE MAAN MEEGENOMEN OMGWTFBBQ?!!!??quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat Blas zo'n vocale uitglijder maakte in het hoge stuk
Wat is dit voor rare balzak?quote:
Hahaha echt zo dom was datquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen vond het hele perscentrum de repetitie van Azerbeidzjan super speciaal en ik zie nog steeds niet zo wat er bijzonder aan was
Oh honey, waarom zing je zo slecht?quote:
Ik heb het idee dat ze deze keer te hard juichen voor Griekenland.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen vond het hele perscentrum de repetitie van Azerbeidzjan super speciaal en ik zie nog steeds niet zo wat er bijzonder aan was
Wat was er zo bijzonder aan Spanje dan?quote:
Tweede keer vond ik het ook een stuk minder bijzonder, leuk idee maar het klopt qua verhaal verder niet zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze deze keer te hard juichen voor Griekenland.
Snap dit ook echt niet, NL wordt supergoed ontvangen, en niemand geeft toch een hol om Spanje dacht ik?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan Spanje dan?
Ik hoorde dat hij twee maanden geleden pas voor het eerst zangles heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh honey, waarom zing je zo slecht?
Nou dit gaat dus weer helemaal niks worden.
Oh lordquote:
Waarom sturen ze zo'n stakker danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij twee maanden geleden pas voor het eerst zangles heeft gekregen
Ik vraag me al jaren af wat er nou zo bijzonder is aan Spanje.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan Spanje dan?
Moet bij Azerbeidzjan 2019 altijd meteen denken aan die ondankbare kop toen hij 100 punten kreeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lord
Azerbeidzjan werd toen ook zo opgehyped. Ik zag het effectje op tv en dacht echt "echt, dit is het?"
Ik sluit het niet uit!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:52 schreef Jason22 het volgende:
Zouden ze het aandurven om Frankrijk en Italië na elkaar te doen?
Ook echt wel saaiigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:47 schreef libranl het volgende:
James Newman - Embers - Second Rehearsal - United Kingdom ð¬ð§ - Eurovision 2021
@Strani pak 'm!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af wat er nou zo bijzonder is aan Spanje.![]()
Ook buiten het ESF trouwens.
Nederland 23quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:52 schreef Jason22 het volgende:
Ja op de Matt stream gingen ze het ook gewoon over andere dingen hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap dit ook echt niet, NL wordt supergoed ontvangen, en niemand geeft toch een hol om Spanje dacht ik?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland 23
Italië 24
Frankrijk 25
Malta 26
Ik denk niet dat ze dat Malta gaan aandoenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland 23
Italië 24
Frankrijk 25
Malta 26
Komt het ook. Door de Brexit weten ze in de UK nu nóg minder wat er speelt in de rest van Europaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
Ik kijk al uit naar alle nieuwsberichten in de UK die gaan zeggen dat het door Brexit komt.
Of het pershal-equivalent van de uitgewisselde SIM-kaarten!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:58 schreef Funhouse het volgende:
Misschien was er gewoon veel Spaanse pers vandaag
Nee joh, dat komt omdat wij jaloers op ze zijn!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt het ook. Door de Brexit weten ze in de UK nu nóg minder wat er speelt in de rest van Europa
Nja, wetende dat je elk jaar onderaan eindigt geeft toch wat rust. Tijdens mijn ik-ga-bijna-dood-momentjes bij de puntentelling ben ik meermalen best jaloers op de UK geweest hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, dat komt omdat wij jaloers op ze zijn!
Qua contrast zou dat wel voor beiden goed zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:52 schreef Jason22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |