Oke, ze worden in ieder geval niet laatste bij Barbara Dex.quote:
Dit heb ik helaas ook.. en ik vind het niet mooi dat als ze haar armen helemaal open heeft je haar handen niet meer zit. Ik had het zelf liever iets rustiger gezien.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Voor mij ook wel een beetje, het leidt mij juist af van het lied.
Bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Het is juist niet een steadicam, het is een shouldercam. Ik ben het wel met je eens en ik vind het juist mooi, het trekt mij nog meer iets in het gevoel van het nummer. Ik weet niet zeker hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind dat het de frustratie en verdriet in het slot van het nummer goed overbrengt; samen met de versnelling richting het eind.
Of een enorme COCON.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:38 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Maar goed dat ie normaal opgeblazen is, zo ziet het eruit als een balzak
Nou, jij kan het anders wel hebben met je 5 meter 25quote:
Vind dat ook mooi opbouwen naar dit moment jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:37 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Het is juist niet een steadicam, het is een shouldercam. Ik ben het wel met je eens en ik vind het juist mooi, het trekt mij nog meer iets in het gevoel van het nummer. Ik weet niet zeker hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind dat het de frustratie en verdriet in het slot van het nummer goed overbrengt; samen met de versnelling richting het eind.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Spanje boven Nederland in de perspoll @:strani
Serieus?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Wow. Nou ja, één na laatste is nog steeds niet geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef Fred_B het volgende:
Eens, iets gestroomlijnder had wel gekund. Mooi nummer, maar janken moet ik er niet vanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee sorry, vind dit ook te frantic.Maar dat komt ook door die camera zo. Als het nou een glijdende camera was oke.
Dat is 5 meter 26 voor jou.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, jij kan het anders wel hebben met je 5 meter 25
Communicatiefoutje bij de planning?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:38 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Maar goed dat ie normaal opgeblazen is, zo ziet het eruit als een balzak
In de finale vond ik het te wiebelend en misselijkmakend, dat is hier beter (al zien we nog nit alles).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Om hetzelfde effect te creëren als de nationale finale lijkt me, maar daar wiebelde het wat meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |