abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199421896
Topic
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199421944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa _O_ Heel gaaf dat je het gefilmd hebt, zwaar indrukwekkend dat je dit kunt en oeh, wat een goeie billen bij het tillen zo! *O*
Hoe lang gewichthef jij nou eigenlijk al? En had je in het begin überhaupt verwacht dat je ooit zulke joekels van gewichten zou optillen? :)
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen. :@ denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
pi_199422029
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @Tele6 en @minilot :D. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.

De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199422124
Maar jij hardloopt toch al @sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug! :*

Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_199422127
Hihi @sigme :D

Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk O+
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door O+
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten _O-
pi_199422137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen. :@ denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel? :)
pi_199422155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Tele6 het volgende:
Hihi @:sigme :D

Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk O+
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door O+
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten _O-
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen? :) *O*
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
pi_199422171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen? :) *O*
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
Het is niet om het winnen, we doen als duo mee :D er is nog wel een prijsuitreiking voor het snelste duo via Zoom of zo later op de dag, maar ik verwacht niet dat we winnen als ik kijk wie er meedoen. (Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
pi_199422179
Ik vraag me trouwens wel af hoeveel er nog van mijn gehardloop gaat komen de komende tijd als heel binnenkort de Efteling weer opengaat en wellicht later in het jaar de feestjes volgen.. :@

@Anthraxx Achgos! :* Zeg, als je koter molens zo leuk vindt: hier in Kinderdijk hebben we er ook een heel stel voor 'm :Y)
pi_199422184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef minilot het volgende:
Maar jij hardloopt toch al @:Sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug! :*

Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig :')
Verdwalen is de allerbest manier om in één keer opeens een hoop kilometers toe te voegen aan je portefeuille, ik ken dat :D

Ik loop al weer een paar maandjes eigenlijk niet meer, ergens in slecht weer en wat meer fietsen viel het tussen wal en schip.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:51:04 #11
221912 minilot
Nancy boy
pi_199422194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

(Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
Yikes! :o
pi_199422443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel? :)
Ligt eraan. Ik vind zware dingen tillen wel echt heel gaaf, maar als het het enige zou zijn zou ik me vlot vervelen denk ik. Ik heb de workouts voor tijd of rondes in x tijd wel ook nodig. Waarbij je dus op een hele andere manier van Alles van je lijf vraagt.
pi_199422716
Goedenavond :O Net als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten :9~

En bovendien twee vaccinaties geregeld 8-) Maar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen? _O-

Afspraken staan iig voor 27/5 en 2/7 *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199422727
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef sigme het volgende:
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @:tele6 en @:minilot :D. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.

De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
Dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:42:17 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199422803
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond :O Net als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten :9~

En bovendien twee vaccinaties geregeld 8-) Maar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen? _O-

Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond O+

Gotta love decentralisatie O+

Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199422996
Ik heb m'n brief ook binnen, 18/5 en 22/6 ingepland in Jaarbeurs *)
Online plannen was de eerste optie 20/5 in Rijswijk, tweede optie morgenochtend om 9.15 in Jaarbeurs, derde optie 19/5 in Nieuwegein :+ de volgorde waarin ze stonden vond ik vooral gek want Jaarbeurs is fietsafstand en Rijswijk is 45 min rijden en die was dus ook niet eens dan eerder ofzo.

Maandag werkgroep geven fysiek dus leek me niet zo handig morgenochtend te gaan ivm mogelijk bijwerkingen, dus toch maar gebeld en toen kon ik gewoon dinsdag dichtbij. Echt fijn!
pi_199423086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik maak gans op zijn Frans, met spinazie.
Oh ja, hier wou ik nog meer van weten.
Vertel meer!
pi_199423323
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond O+

Gotta love decentralisatie O+

Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel :+
Ik lig er niet wakker van :D Kon de 19e in Rijswijk terecht maar Portugaal is beduidend handiger qua reizen dus dan maar een weekje later :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199423424
Indrukwekkend Loon :D ^O^

Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger }:| .

@vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet :P ) maar galmt niet zo giga.
pi_199423449
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger }:| .

@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet :P ) maar galmt niet zo giga.
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
pi_199423471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
Oh vast wel, dat is op zich ook prima. We zijn ook tot 20 uur open (ik mocht eerder naar huis want op een gegeven moment gaan ze wat hokjes sluiten om het overzicht te kunnen houden).
Maar ik hoor ook wel dat de tijden die mensen kunnen kiezen vrij beperkt zijn.
pi_199423500
Zo fijn om te lezen dat het nu echt opschiet met vaccineren. Zus heeft ook al gepland
We have far more in common than that which devides us..
pi_199423654
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Ik zal richting Breukelen zwaaien *)

De testhal bij Jaarbeurs voelt al bijna als een tweede thuis :+ , ben benieuwd naar de prikhal!
pi_199423823
Wat goed, lonaa! Erg indrukwekkend...

En wat fijn van alle vaccinatieoproepen. Ik denk nog tot eind juni te moeten wachten...
pi_199423841
Verder flinke onweersbui hier, best lekker...
pi_199424249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hou op met je :@ ! Youdoyouboo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199424297
Ondertussen vond ik net een halve pinda in mijn bh *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:08:04 #28
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199424342
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ondertussen vond ik net een halve pinda in mijn bh *O*
Doe je beter dan ik, ik vond er vandaag alleen maar een paar stokjes, wat grind en zand.

Wij moeten nog eten. Alles staat al klaar voor Turkse pizza a la Jamie. Maar we zitten al vier uur met onze Engelse vriend aan de telefoon, dat is belangrijker O+
Spoilers!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:09:04 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199424366
Loon! _O_ _O_

ik wandelde een kilometer of 10 met BFF en praatte even 4 uur lang bij..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat :)

straks maar eens vroeg naar bed, morgen met K 4x4 rijden :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199424402
Jeetje Barreltje, soapy, allemaal!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:11:41 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199424423
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon! _O_ _O_

SPOILER
dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat :)

:*
Spoilers!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:14:17 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199424467
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje Barreltje, soapy, allemaal!
ik vind het vooral allemaal kut ;)

maar goed dat wist ik toen ik er aan begon.. hij is niet bepaald single.. :@
pi_199424696
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik vind het vooral allemaal kut ;)

maar goed dat wist ik toen ik er aan begon.. hij is niet bepaald single.. :@
Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?

Weet je wat jij wil?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:47:33 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199424964
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?

Weet je wat jij wil?
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..

twilight wel hoor..
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:48:17 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199424970
popcorn anyone? 8)7
pi_199425128
Poeh @Barreltje, wat een ellendige situatie voor jullie allemaal :*
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:04:58 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199425233
quote:

Nog gefeliciteerd jongeman :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:08:00 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199425294
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..

twilight wel hoor..
Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.

Heb te doen met hem.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:13:33 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199425385
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Barreltje het volgende:
popcorn anyone? 8)7
Ik stond net in de keuken een pan verse te poppen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:22:26 #40
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199425542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.

Heb te doen met hem.
Je hebt helemaal gelijk..
pi_199426153
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

twilight wel hoor..
Mijn hemel, Barreltje wat een rotzooi! ( maak je er van).

Verliefd en al kun je misschien een cooling off periode inlassen.
En van getrouwde mannen blijf je verre. Die nemen veel te veel sores en bagage mee.
Geen excuses voor. Laat de kerel het zelf oplossen en laat jij er niet voor gebruiken met het verhaal “ verliefd”. Dat is nooit vldoende voor een stabiele relatie.

#2cents. En Sterkte met de zooi.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:02:20 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199426343
Euhm, @minilot ?

quote:
Miljarden euro’s schade, wellicht 2600 doden en volle vluchtroutes: dit kan gebeuren als Lekdijk doorbreekt

We leven in een land met veel water en staan er zelden bij stil dat onze dijken het zouden kunnen begeven. Toch is die kans bepaald niet denkbeeldig, bleek onlangs uit een alarmerend rapport van hoogleraar Stefan van Baars. Bij hoogwater zou de Lekdijk tussen Kinderdijk en Groot-Ammers volgens hem zomaar eens kunnen breken, met dramatische gevolgen tot en met Gorinchem aan toe.

Bron: een grote krant
pi_199427497
Och Barrel, wat een situatie, een emotionele rollercoaster. Ik vond dit altijd al een boeiende TED talk en misschien helpt het om dingen een beetje te begrijpen. De theorie dan, want de emotie zal er niet door veranderen. Verliefd zijn is een waanzinnig sterk gevoel en ik begrijp dat dat nu allesoverheersend is, maar belast daar K. idd niet mee. Die heeft zijn eigen verdriet.

The Brain in Love - Helen Fisher
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199428173
Hoi. Barrel :*

Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
pi_199428379
Klinkt echt heel matig, sigme. Is de pijn wel eens helemaal weg of is het continu aanwezig?

Ik mag over 3 kwartiertjes alweer naar huis. Was een drukke nacht, ging dus lekker snel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 mei 2021 @ 07:28:07 #46
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199428528
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:

Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
Nog steeds pijn? Dat is wel stevig zeg. Vervelend.
Spoilers!
pi_199428616
Barrel, vanuit mijn eigen ervaring kan ik je maar een advies geven: maak een keuze over je relatie met K zonder dat je mee laat wegen of die ander met je verder wil. Het zijn twee losse dingen.

Overigens kan er prima een stabiele relatie ontstaan uit een heftige-verliefdheid-terwijl-bezet, maar dan moet je wel beiden voor jezelf helder hebben wat je wilt, elkaar de ruimte geven en alles rustig en zorgvuldig afhandelen met alle betrokken partijen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199428632
Net thuis, Isabeau?
Speciaal voor jou dan wat verse foto’s. Ik ben nu aan het eind van een pad langs een schouwsloot en zit daar even op een van de kleine bankje. Ik loop zo terug.

pi_199428740
quote:

Je had een prima mooie dag voor je verjaardag :)
Huh nu al aan de beurt? Je bent toch net in de 40? Wel altijd *O* als je mag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:06:31 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199428753
Wacht. Was P jarig? Nog van harte :* Dat je komend jaar maar vaak samen met G mag kokkerellen O+
Spoilers!
pi_199428759
He nog zo'n pijn Sigme? Zeker weten verrekt? Zou toch minder pijn moeten doen nu dan of is het normaal?

@Barreltje; ben benieuwd of je zomaar verliefd werd of dat je eigenlijk al niet meer zo stapel was op K.
Veel succes met je hoofd en de beslissingen die je straks daarmee gaat nemen. Zou niet in je schoenen willen staan.
pi_199428850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:48 schreef Clubsoda het volgende:
Barrel, vanuit mijn eigen ervaring kan ik je maar een advies geven: maak een keuze over je relatie met K zonder dat je mee laat wegen of die ander met je verder wil. Het zijn twee losse dingen.

Overigens kan er prima een stabiele relatie ontstaan uit een heftige-verliefdheid-terwijl-bezet, maar dan moet je wel beiden voor jezelf helder hebben wat je wilt, elkaar de ruimte geven en alles rustig en zorgvuldig afhandelen met alle betrokken partijen.
Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoorden O+

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:50 schreef sigme het volgende:
Net thuis, Isabeau?
Speciaal voor jou dan wat verse foto’s. Ik ben nu aan het eind van een pad langs een schouwsloot en zit daar even op een van de kleine bankje. Ik loop zo terug.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaar _O_ En ik vond een 50cmx50cm stukje rond een boom tegenover mijn huis al zo mooi veel bij elkaar. En ja, net thuis. Het is lekker fris.

FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
pi_199429056
Sterkte @Barreltje ! Ik ben met @Clubsoda: probeer er losse beslissingen van te maken, dat hielp mij ook om het eerlijk te houden naar mijzelf en mijn ex toe.

Verkoudheid hier blijft maar duren, het wordt nu wel vervelend. Ik ben negatief getest, maar met dat hoesten steeds heb ik weinig zin om andere mensen op te zoeken.

Ook sterkte @sigme , jij bent volgens mij geen watje, dus als je zegt er zo’n last van te hebben, zal het niet meevallen.
pi_199429106
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:

Ahhh stom.
Als het morgen niet uit komt dat we langskomen moet je het maar zeggen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:23:38 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429282
Wat een narigheid Sigme, als je zoveel last van hebt, toch niet even naar laten kijken door de HAP?
Alsnog props dat je dan wel gaat wandelen!
pi_199429514
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoorden O+
[..]

Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaar _O_ En ik vond een 50cmx50cm stukje rond een boom tegenover mijn huis al zo mooi veel bij elkaar. En ja, net thuis. Het is lekker fris.

FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
Geloof ik ook wel. Maar als je zo verliefd bent dat je heel graag bij diegene wilt zijn dan is dat wel een stap verder. Met 2 tegelijk zijn accepteren maar weinig mensen (behalve A en B van Tele).

Ben ook eens met wat Club zegt.
Je mag niet iemand houden voor het geval de ander je niet wilt. Maar dat is ook aan de partner om wel of niet te accepteren.
pi_199429594
Beterschap @sigme! Klinkt naar, die pijn. Misschien wat spiroflor oid smeren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 15 mei 2021 @ 10:12:30 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429703
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap @:sigme! Klinkt naar, die pijn. Misschien wat spiroflor oid smeren?
Heeft dat enige werkzaamheid dan? :o
pi_199430087
Ben het eens met iedereen die roept dat het 2 losse beslissingen moeten zijn in de zaak Barrel :Y

Het kan niet zo zijn dat je met je oude partner verder gaat omdat de nieuwe er toch van af ziet. Dat komt (vroeger of later) altijd weer terug.

Daarnaast is het makkelijk om je als een fatsoenlijk persoon te gedragen als alles voor de wind gaat. The echte test is situaties als deze.
pi_199430206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben het eens met iedereen die roept dat het 2 losse beslissingen moeten zijn in de zaak Barrel :Y

Het kan niet zo zijn dat je met je oude partner verder gaat omdat de nieuwe er toch van af ziet. Dat komt (vroeger of later) altijd weer terug.

Daarnaast is het makkelijk om je als een fatsoenlijk persoon te gedragen als alles voor de wind gaat. The echte test is situaties als deze.
O+
pi_199430525
Naar de Afrikaandermarkt geweest. O+ Dat was zo lang geleden, ik kom (bijna) altijd als een blij kind thuis.

Nu heb ik onder andere 12 (!) doosjes frambozen voor 3 euro, 18 mango's voor 5 euro. Artisjokken, courgettes, enorme zak pepertjes. Zo fijn allemaal. O+ De droogoven kan de komende dagen weer aan.
pi_199430597
Overigens moet ik door deze situatie wel weer terugdenken aan die keer dat een mannelijke collega's niet mocht blijven eten van zijn vrouw, Barreltje. Terwijl we hier allemaal vonden dat zij zich niet zo moest aanstellen, omdat iedereen in een relatie zat zou er toch nooit iets gebeuren. Maar blijkbaar is dat zeker geen garantie.

Zal niet dezelfde zijn geweest hoor, maar het kwam ineens in me op.
pi_199430726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef Myraela het volgende:
Naar de Afrikaandermarkt geweest. O+ Dat was zo lang geleden, ik kom (bijna) altijd als een blij kind thuis.

Nu heb ik onder andere 12 (!) doosjes frambozen voor 3 euro, 18 mango's voor 5 euro. Artisjokken, courgettes, enorme zak pepertjes. Zo fijn allemaal. O+ De droogoven kan de komende dagen weer aan.
Wow wat een goeie score!
Hier is de markt niet echt goedkoop.. twee avocado's voor 1.50, twee mango's voor 2 euro, 2 bakjes aardbeien 6 euro.. jaloers op jouw markt :o

Mijn vader kwam langs met de Dyson, bank en bed gestofzuigd, daar kwam me toch een stof af :o ik geloof dat ik een stuk beter begrijp nu waarom ik ondanks de corticosteroïden neusspray voor huisstofmijt allergie toch nog zo vaak neusverkouden ben :+
pi_199430778
quote:
En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
Zeker niet waar.
Daaraan toevoegend: als je niets met je verliefdheid wil doen, helpt het in een goede relatie immens om je partner erover te vertellen. In mijn ervaring tenminste.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199430792
Nou, niet meer ‘mijn’ markt sinds ik niet meer in Rotterdam woon. Maar het blijft altijd fijn om er weer naartoe te gaan.

De charme van de markt hier in het dorp begrijp ik niet. Dan ga ik net zo graag naar de Lidl.
pi_199430922
Als je opengooit dat je ergens in je lijf de kriebels van een ander k4ijgt kun je er doorgaans ook sneller om lachen en de boel relativeren.

Dat moet je dan wel gelijk doen, voor het proporties aanneemt waar je niet omheen kunt en die wat lastiger wegwuiven.
pi_199431069
Nou Barreltje..iedereen vindt er wat van en denkt mee.
Wijsheid wilde ik er nog aan toevoegen.

Kijk nou eens waar mee ik werd verrast!
Blijkbaar toch iets goeds en gezelligs gedaan de afgelopen tien jaren voor de Collectanten van kwf.
SPOILER
pi_199431151
Oh en Anthraxx en gezin uit quarantaine w/ las ik tussen de bedrijven door.
pi_199431337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je had een prima mooie dag voor je verjaardag :)
Huh nu al aan de beurt? Je bent toch net in de 40? Wel altijd *O* als je mag.
Medische urgentie :@
pi_199431372
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon! _O_ _O_

SPOILER

Ik lees een tijdje niet mee en er gebeuren allemaal dingen :o

Sterkte, Barrel. Moeilijke beslissingen allemaal -O-
pi_199431392
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, P! *O*
pi_199431464
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, P! *O*
Dank, dank 8-)

En @Lucky_Strike: dat gaat goed komen :7
pi_199431532
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
pi_199431545
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
_O- _O- _O-
pi_199431648
Feli P! Fijne dag!

Wijze dingen worden hierboven gezegd.

AnneX mooi gebaar :Y
pi_199431723
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Van je aiai jippie jippie jeeeee

:D
.
pi_199431925
quote:
FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'
Eens :Y Maar soms kan een verliefdheid je wel duidelijk wijzen op dingen die je mist in je huidige relatie. En dan is het de truuk om erachter te komen of die zaken op zichzelf een reden zijn om de relatie te verbreken. Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan :D
pi_199431987
Het lijkt me maar een moeilijke situatie waar je in zit, Barrel. Ik kan het me niet voorstellen, maar toch veel sterkte en wijsheid gewenst!

Ik heb nu al zin in het avondeten. Asperges met nieuwe aardappelen, ham en ei en hollandaise saus. Als toetje zelfgemaakt ijs met geroosterde aardbei en rabarber.... :9
pi_199432177
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Eens :Y Maar soms kan een verliefdheid je wel duidelijk wijzen op dingen die je mist in je huidige relatie. En dan is het de truuk om erachter te komen of die zaken op zichzelf een reden zijn om de relatie te verbreken. Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan :D
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.
Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' was blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.

Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.

6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn :P :P ).
Uiteindelijk zijn we alweer 22 jaar bij elkaar en heb ik met ex een prima relatie en spreken elkaar als het over de (k.) kinderen gaat en houden we elkaar op de hoogte als er nieuws uit Australië is.

Ingewikkelde tijden voor @Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-05-2021 13:22:26 ]
pi_199432291
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' te blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.

Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.

6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn :P :P ).

Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
Herkenbaar hoor :Y Het is een heel proces: echt onder ogen kunnen zien hoe je relatie ervoor staat, kijken welk aandeel je er zelf in had, hoe je verder wil met die wetenschap. En als de ander daar een plek in heeft vervolgens samen ontdekken hoe je verder gaat vanuit de ruïnes van je 'oude levens'. Ik vond het een intens leerzaam proces en ik ben heel blij dat we allebei de stap hebben durven zeggen, maar het was ook zo heftig en onzeker. Als ik Barrels verhaal lees dan schiet ik acuut weer in de kramp als ik eraan terugdenk :D
pi_199432453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan :D
SPOILER
O-)
pi_199432494
Vanzelfsprekend :+ Vruchteloos, dat wel O-)
pi_199432619
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Medische urgentie :@
Fijn dan dat je mag. Daarna ben je vrij :)
pi_199432657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
Vanzelfsprekend :+ Vruchteloos, dat wel O-)
Treurig.
Ik voel met je mee.
pi_199432686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:22 schreef Clubsoda het volgende:

Herkenbaar hoor :Y Het is een heel proces: echt onder ogen kunnen zien hoe je relatie ervoor staat, kijken welk aandeel je er zelf in had, hoe je verder wil met die wetenschap. En als de ander daar een plek in heeft vervolgens samen ontdekken hoe je verder gaat vanuit de ruïnes van je 'oude levens'. Ik vond het een intens leerzaam proces en ik ben heel blij dat we allebei de stap hebben durven zeggen, maar het was ook zo heftig en onzeker. Als ik Barrels verhaal lees dan schiet ik acuut weer in de kramp als ik eraan terugdenk :D
Dat heb ik ook een beetje idd!
Je springt meteen weer naar je eigen ervaring.. hoe zat het ook alweer en welke gevoelens kwamen daar nou bij kijken.
Mooi gezegd de ruïnes van je oude leven. Waren het luchtkastelen?
Er zaten ook genoeg mooie bouwstenen tussen gelukkig O+
pi_199432728
Ik ben persoonlijk een groot voorstander van in het geniep je woeste lusten achternagaan om zodra zo'n smakelijke bevlieging dan weer is overgewaaid er elke keer weer nog meer van overtuigd te zijn dat je oergeliefde toch echt het allerallerbeste wezen van de wereld is O+ Maar goed, daarbij moet je geen moreel kompas in de weg hebben zitten natuurlijk :7

Sterkte met alles, Barrel! :*
pi_199432738
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahhh stom.
Als het morgen niet uit komt dat we langskomen moet je het maar zeggen.
Nou, een paar flesje bier tillen zal nog wel lukken ;)

Eigenlijk gaat het best prima vooruit. Na ochtendwandelingetje toch maar gewoon de gewone dingen gaan doen; huishouden (wc schoon, alles stofzuigen & dweilen, was ophangen, afwas doen), en daarna in de tuin wat gewied en nieuwe plantjes gezet. De rug werkt nu best mee, het zeurt wat.
pi_199432760
Kus d'rop @sigme!
pi_199432769
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:47 schreef minilot het volgende:
Kus d'rop @:Sigme!
Ha, nu is opeens alles goed :D
pi_199432783
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ha, nu is opeens alles goed :D
Zo mag ik het horen! :+
pi_199432802
(Onderweg naar Breda en élke knul in deze treinwagon heeft 90's-gordijntjeshaar - wat een feest! O+ )
pi_199432817
@Myraela Pic van de pot!
pi_199433047
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Fijn dan dat je mag. Daarna ben je vrij :)
Niet helemaal want G moet ook nog een keer :)
pi_199433425
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef minilot het volgende:
Ik ben persoonlijk een groot voorstander van in het geniep je woeste lusten achternagaan om zodra zo'n smakelijke bevlieging dan weer is overgewaaid er elke keer weer nog meer van overtuigd te zijn dat je oergeliefde toch echt het allerallerbeste wezen van de wereld is O+ Maar goed, daarbij moet je geen moreel kompas in de weg hebben zitten natuurlijk :7

Sterkte met alles, Barrel! :*
Enkel als je dat overeengekomen bent met je geliefde. Dan ^O^

Als je je geliefde eeuwige trouw hebt beloofd, is het vrij aso.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:58:59 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199433887
Ik heb geen zin meer om nuttige dingen te doen. Als compromis gaan we door tot 16.00. Dan half uurtje huishouden en daarna nog even gamen.
Spoilers!
pi_199433983
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' was blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.

Uiteindelijk zijn we alweer 22 jaar bij elkaar en heb ik met ex een prima relatie en spreken elkaar als het over de (k.) kinderen gaat en houden we elkaar op de hoogte als er nieuws uit Australië is.

Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
Ik vind katalysator een mooi woord hier :Y Ja, soms kan een verliefdheid je ogen openen over je huidige relatie. En dan hoef je niet eens per se verder te gaan met diegene waar je verliefd op bent, maar zet het je wel aan tot nadenken over je relatie en het verbreken er van. Je kan al heel lang vast zitten, zonder dat je dat eigenlijk beseft en dat heb je dat duwtje in de rug nodig.

Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zag :') Dus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
pi_199434154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zag :') Dus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
Herkenbaar. Ik was in januari vorig jaar met ex bij de bruiloft van een goede vriendin van mij, en toen hebben we ook wel allebei gezegd: wat zij hebben, hoe zij naar elkaar kijken, dat hebben wij niet.

Het had wel nog even een half jaar incl het stoppen met de pil nodig voordat ik dat ook echt onder ogen kon zien en kon zien wat dat dus eigenlijk betekende voor onze relatie. Bij mij was het uiteindelijk ook heel lichamelijk. Mijn hoofd kon het eigenlijk nog helemaal niet aan/overzien, maar mijn lichaam weigerde. Drie dagen lang elke ochtend kotsen voordat ik hem vertelde van mijn twijfels. De eerste paar dagen daarna nauwelijks kunnen eten, paar happen fruit hier en daar, meer kreeg ik er echt niet in. Toen hebben we vier weken apart gewoond, en de ochtend na de dag dat hij terug was (omdat degene in wiens appartement hij kon, terug kwam van vakantie) direct weer kotsen en niks kunnen eten. Zodra we de knoop echt hadden doorgehakt, voelde ik me lichamelijk weer OK. Ik had die vier weken ook echt enorm nodig gehad om te ervaren dat ik het alleen ook wel zou redden.

Er is al genoeg zinnigs gezegd Barrel, sterkte met de situatie.
pi_199434228
Oja, dagenlang die baksteen in mijn maag, die direct verdwenen was zodra de knop was doorgehakt. Heel herkenbaar. Mijn lichaam weet wel vaker dingen eerder dan ikzelf.
pi_199434484
Oh men ja, misselijk en slapeloze nachten voor ik het ex vertelde.
Hij zei wel, je had dan eerder moeten gaan en niet wachten tot er een ander langskomt.
Hij had zo gelijk. Maar jaaaaaa :{
Ex is nog steeds alleen trouwens en ik heb altijd het gevoel gehad, ook na deze 22 jaar met g, dat als ik op een dag op de stoep zou staan bij m we weer gewoon verder zouden kunnen wat hem betreft.
pi_199434583
quote:

Ik vind katalysator een mooi woord hier :Y Ja, soms kan een verliefdheid je ogen openen over je huidige relatie. En dan hoef je niet eens per se verder te gaan met diegene waar je verliefd op bent, maar zet het je wel aan tot nadenken over je relatie en het verbreken er van. Je kan al heel lang vast zitten, zonder dat je dat eigenlijk beseft en dat heb je dat duwtje in de rug nodig.

Dat opende je ogen dan big time :o

Ik stel mezelf regelmatig de vraag zo eens in de zoveel tijd, maanden, jaren of ik nog in deze relatie écht happy ben. Of ik nog net zo gek ben op g als in t begin, of ik nog mezelf kan zijn en mezelf vrij voel om te doen wat ik wil. Of hij nog steeds die aanvulling op mn eigen leven is.
Voorlopig is het antwoord nog steeds JA en zou ik m nooit willen missen.
O+
  zaterdag 15 mei 2021 @ 16:19:48 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199434935
tnx allemaal.. fijn de inzichten en soms ook een schop onder mn reet.. echt hoor Fok! O+

Er is een hoop mis in mijn relatie met K.
SPOILER
dus ..
  zaterdag 15 mei 2021 @ 16:22:36 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199434964
Denk dat die eerste twee zinnen wel de meeste aandacht en tijd verdienen; liefde, gevoelens, die volgen daarna naar mijn mening "vanzelf" weer een keer. Maar je ding doen, is zo belangrijk.
pi_199434980
quote:
Wij zijn nu 15 jaar samen en lopen bepaald geen glad weggetje met ons gezin. Ik vraag me ook best wel eens af waarvoor we het nog doen. Maar dat doet niet af aan de andere momenten, waarop ik echt heel overtuigd ben dat ik met afstand de beste catch in mijn netje heb gevangen. Zij heeft hetzelfde.

Het is m.i. gewoon geen optie, je hele leven continu smoorverliefd zijn op die ene. Zeker niet als alles stress is. Maar als er nooit meer liefde of verliefdheid is, mja, dan wordt de basis wel vrij karig inderdaad.
pi_199435032
Eigenlijk heb ik helemaal niets toe te voegen aan wat iedereen hier zegt. Maar van de eerste regels van @Barreltje schrik ik best wel, dat maakt ook zoveel duidelijk. Je niet vrij zijn om te zijn wie je bent is zo niet goed voor jezelf.
pi_199435093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Pic van de pot!

Minder leuk nu je me er niet droevig mee voor de Hornbach ziet zitten. :D
pi_199435184
Het is ook goed om eens eerlijk te kijken naar je eigen overtuigingen (drugs helpen, mghihi). Je voelt je niet veilig is een gevoel en kun je dus niet echt over discussieren. Maar ben je niet veilig of vul je zelf in niet veilig te zijn? En wat had jij anders kunnen doen om in deze patstelling (?) terecht te komen?

Ik vind gevoelens ook lastig en moeilijk, dus als ik ze dan eens openbaar moet iedereen ook gelijk accepteren dat mijn gevoelens mijn gevoelens zijn en wil ik het er verder niet over hebben :') Dat is (blijft) dus een werkpuntje :')

In mijn vorige relatie was ik een (bitchy) oester. Nu ben ik een (oesterige) bitch. Ik kan niet pedagogisch verantwoord aangeven wat me irriteert en waarom. Dus het alternatief is dat ik het er bot uitblarb en dan maar zien wat er van komt. Als alternatief op iets dan helemaal maar niet benoemen waardoor het onder het oppervlak lekker verder kan etteren en de fundering wegvreet. Beide verdienen geen schoonheidsprijs, eerste nog wel beter en werkbaarder dan de laatste.

Gecombineerd met een lover die zichzelf erg snel aangevallen en beslachtofferd voelt een hhhheeerlijke combi :D Ik weet niet of hij het beste is wat ik had kunnen treffen. Ik geloof sowieso niet in the one. Ik denk dat er heel veel mensen zijn met wie je heel gelukkig zou kunnen zijn onder andere omstandigheden in een ander universum. We zijn an sich niet heel lang samen, jaar of 4/5 nu en so far so good O+ Die man is echt beter voor me dan ik verdien en ik ben nog altijd blij als ik hem 's ochtends ineens tegenkom in mn bed O+

O jongos heerlijk htk-psycholeren O+
pi_199435714
OK. Dat was #2 🎉alleen is het datumstempel al niet meer op lokatie. En willen/kunnen Hullie niks in het Gele Boekje zetten. -O-

MnX wèl nog donderdag jl.

En gèen veeg met desinfectie vooraf😉
pi_199436139
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:47 schreef Blues het volgende:

Dat opende je ogen dan big time :o

Ik stel mezelf regelmatig de vraag zo eens in de zoveel tijd, maanden, jaren of ik nog in deze relatie écht happy ben. Of ik nog net zo gek ben op g als in t begin, of ik nog mezelf kan zijn en mezelf vrij voel om te doen wat ik wil. Of hij nog steeds die aanvulling op mn eigen leven is.
Voorlopig is het antwoord nog steeds JA en zou ik m nooit willen missen.
O+
Ja :Y en dat het goed zat werd ook wel duidelijk door mijn lichamelijke reactie later. Toen ik voor het eerst alleen in mijn nieuwe huisje zat en de schilders, behangers, verhuizers etc allemaal vertrokken waren heb ik eerst heel hard zitten huilen. Van opluchting :@

Het is goed om zo nu en dan eens naar je relatie te kijken :Y Ook als alles prima lijkt en lekker doorkabbelt. Beter vroeg aan de bel getrokken en ergens samen aan werken/over praten, dan dat het ineens echt niet meer gaat.

Oh, overigens ook 100% eens met de mensen die zeiden dat je een verliefheid onmiddelijk moet vertellen aan je partner. Als je tenminste nog van hem houdt. Dat haalt het spannende er al af. Tenzij je minilot heet, dan doe je alles anders :P (is het dan niet gewoon lust, mini? je wilt even lekker van bil, maar niet per se qua gevoel voor eeuwig en altijd bij die ander zijn?)
pi_199436315
Wat ik eem fijne manier om naar relaties en onderlinge patronen te kijken is vanuit de Emotion Focused Therapy (https://www.eft.nl/home). Daarbij kijk je naar de hechting en hechtingsbehoeften in je relatie. Als ik ooit in relatietherapie zou gaam, dan zou ik voor een EFT-therapeut kiezen. Er is ook een 'zelfhulpboek', Houd me vast, van Sue Johnson, heel interessant en leerzaam :Y /htk-psycholoog ;)
pi_199436488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik eem fijne manier om naar relaties en onderlinge patronen te kijken is vanuit de Emotion Focused Therapy (https://www.eft.nl/home). Daarbij kijk je naar de hechting en hechtingsbehoeften in je relatie. Als ik ooit in relatietherapie zou gaam, dan zou ik voor een EFT-therapeut kiezen. Er is ook een 'zelfhulpboek', Houd me vast, van Sue Johnson, heel interessant en leerzaam :Y /htk-psycholoog ;)
Kid you not. Deze heb ik nét binnen! Meer uit een dingennietlatenversloffenbehoefte (die gigantisch is in de luie ik) dan acute nood... al hadden we hier laatst een aanvaring om iets dat voor mij zo logisch is, dat ik vooral boos was omdat hij zulke duidelijkheden niet opmerkt. Maar de schat bleek dom en onwetend ipv asociaal... mot je maar net weten dat soort dingen.
pi_199436529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(is het dan niet gewoon lust, mini? je wilt even lekker van bil, maar niet per se qua gevoel voor eeuwig en altijd bij die ander zijn?)
Lust is ook een valide factor, toch? Van elke jeuk wordt je kriegel als je niet krabt.
pi_199436695
Ik denk dat verliefheid vaak lust is (dus niet altijd). En als die roze bril er af is dat je dan pas kan zien of het is wat je wil. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199436727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kid you not. Deze heb ik nét binnen! Meer uit een dingennietlatenversloffenbehoefte (die gigantisch is in de luie ik) dan acute nood... al hadden we hier laatst een aanvaring om iets dat voor mij zo logisch is, dat ik vooral boos was omdat hij zulke duidelijkheden niet opmerkt. Maar de schat bleek dom en onwetend ipv asociaal... mot je maar net weten dat soort dingen.
Tof! Is ook prima geschikt voor onderhoud, of bewustwording :Y en heel vaak is dat het natuurlijk, misverstanden of onwetend en geen kwaad in de zin. Dat is het mooie van die methode, het stelt dat ieder mens behoefte heeft aan contact en samen, maar dat je om allerlei redenen soms uit het oog verliest. En dat het helpt als weer kan kijken naar die onderliggende behoefte en daarover kan praten.
pi_199436782
Zinnige dingen altijd hier O+
pi_199436955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tof! Is ook prima geschikt voor onderhoud, of bewustwording :Y en heel vaak is dat het natuurlijk, misverstanden of onwetend en geen kwaad in de zin. Dat is het mooie van die methode, het stelt dat ieder mens behoefte heeft aan contact en samen, maar dat je om allerlei redenen soms uit het oog verliest. En dat het helpt als weer kan kijken naar die onderliggende behoefte en daarover kan praten.
Ik ben dingen ook wel anders gaan benaderen doordat ik op een gegeven moment ben gaan denken "maar wat als het nou gewoon waar is?" Ik kon nogal van mezelf uitgaan. En ik vind nogal vaak dat je je ook gewoon níét druk kan makrn om dingen. Blijken heel veel mensen niet te vinden en het praat wel makkelijker als je dat erkent.

En, keukentafelgesprekherinnering met V, het gaat niet om begrip, het gaat er om of je die anders gevoelens gelooft. Dus heel erg zwartwit is de afweging vaak, zit deze persoon tegen me te liegen?
pi_199436960
Godver, hoerennagels :(
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:10:34 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199437015
quote:
In de afgelopen vijf jaar heeft een sensor die de neutronenemissies diep in het puin van de kerncentrale van Tsjernobyl bijhoudt, een geleidelijke stijging van de activiteit vastgesteld. Het zou niets kunnen zijn. Maar de mogelijkheid bestaat dat er een kernsplijtingsreactie op gang is gekomen.

[..]

In de gesloopte centrale verzamelde zich oververhitte uraniumsplijtstof in poelen. Het vermengde zich met de gesmolten zirkonium bekleding, grafiet splijtstaven en vloeibaar zand om een soort lava te vormen die uiteindelijk stolde. In die massa lijken nu weer kernreacties plaats te vinden van uraniumisotopen. Daarbij zou enorme hoeveelheden energie vrij kunnen komen, met mogelijk explosieve gevolgen.

Nu vind ik dit ergens op een site waarvan ik geen idee heb of ze diepgaand onderzoek doen, maar toch, als het waar is...
pi_199437030
Overigens lees ik dat boek nu niet, maar the psychedelic explorers guide. Maar die leest zo makkelijk weg dat het niet lang meer kan duren.
pi_199437036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nu vind ik dit ergens op een site waarvan ik geen idee heb of ze diepgaand onderzoek doen, maar toch, als het waar is...
Als we gaan..?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:16:49 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_199437106
quote:

[..]

Dit vind je inmiddels op meerdere sites. Ook dat er inmiddels actie wordt ondernomen. En dat er continu monitoring op het hele complex zit.
Hier het nodige leesvoer er over, met links naar diverse pagina's met nog meer info.
https://hackaday.com/2021(...)dangerous-is-corium/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 19:26:33 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199437223
quote:

[..]

Ik heb ergens wat meer gelezen over hoe het zat, verder onderzoek en ondernomen acties. Samenvatting "not great, not terrible"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199437332
quote:

[..]

“Dansen op de vulkaan”… *O* |:(
pi_199437353
Mijn huis ruikt zo lekker naar de frambozen die in de droogoven zitten. O+
pi_199437436
Ben de vermoeidheid wel helemaal zat. Vandaag wel gewoon veel gedaan, dus het is niet alsof ik de hele dag hopeloos ergens in een hoekje zit. Maar ik word gewoon elke keer overdonderd door de vermoeidheid. Sta ik om 7 uur op, zit ik om 10 uur alweer knikkebollend in de auto. Om vervolgens om 11 uur even een kwartier op de bank te liggen. Om 2 uur weer weg te doezelen in de auto, etc etc. M'n hart bonst de halve dag ook ergens in m'n keel. :')
pi_199437548
* Tele6 is ook moe.

• 25 km gemountainbiket in 1.5 uur
• 6 km + ruim 30 hindernissen gesurvivald in 1.5 uur
• 3.7 km door de bossen (veel heuvels en zelfs een trap) gerend in 20 minuten

:Z
pi_199437560
Dat alles samen met broertje. Daarna samen pizza gehaald. O+
pi_199437665
Het zou ook idioot zijn @Tele6, wanneer jij nu fris en fruitig zou zijn :D . Maar @Myraela 's vermoeidheid lijkt me echt goed klote. Zouden dat nog de nawerkingen van corona kunnen zijn?
pi_199437681
Mooi gesprek over relaties & jezelf zijn & relatie-moeilijkheden hier vandaag.

Ik heb het met mijn eerste ex uitgemaakt omdat mijn lichaam ook aangaf dat het Echt Niet Meer Ging. Ik schrok telkens van als hij mij aanraakte en kon er helemaal naar van worden als hij alleen maar even zijn hand op mijn rug legde of zo. :X Ik denk dat het zo gekomen is omdat ik hem 1.5 jaar lang over al mijn grenzen heen had laten gaan (want 1. ik wist zelf meestal ook niet waar ze lagen en 2. als ik eens nee zei was hij zo enorm sip dat ik dat ook niet meer wilde). Het was toen al zo rottig dat ik het niet zag zitten om nog reparatiepogingen te doen. Ik heb er wel van geleerd, want nu met A en B heb ik er van het begin af aan op gelet dat ik nee zei wanneer iets niet goed voelde.

Niet jezelf durven zijn kan idd komen omdat iemand je continu tegengas geeft, maar kan ook komen omdat je ooit hebt geleerd dat het beter is om niet jezelf te zijn. Dat laatste ben ik nu aan het afleren *G* proberen te zeggen wat ik denk ongeacht die 20 redeneringen in mijn hoofd die zeggen hoe stom het is wat ik denk *G*
pi_199437694
En idd @Myraela wat balen van de vermoeidheid. Als het aanhoudt misschien toch de huisarts ff vragen? :*
pi_199437695
Dat valt vies tegen zeg, Myraela. -O- als na effect.

Heel wat anders dan de moeheid na fysieke inspanning van Tele _O_

En ClubSoda: dank voor de eft link.👍🏼 Heb ik doorgegeven aan iemand.
pi_199437710
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:46 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 is ook moe.

• 25 km gemountainbiket in 1.5 uur
• 6 km + ruim 30 hindernissen gesurvivald in 1.5 uur
• 3.7 km door de bossen (veel heuvels en zelfs een trap) gerend in 20 minuten

:Z
Dan snap ik dat je moe bent. :D Konden jullie elkaar een beetje bijhouden?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:58:23 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199437745
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit vind je inmiddels op meerdere sites. Ook dat er inmiddels actie wordt ondernomen. En dat er continu monitoring op het hele complex zit.
Hier het nodige leesvoer er over, met links naar diverse pagina's met nog meer info.
https://hackaday.com/2021(...)dangerous-is-corium/
Thnx, eens verder lezen, want die bron eindigde bij "als het weer ploft is Europa fucked"
pi_199437775
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan snap ik dat je moe bent. :D Konden jullie elkaar een beetje bijhouden?
Ja, dat ging wel goed. Wel wat nieuwe dingen geleerd over zijn en mijn sterke en zwakke punten. Conclusie: hij is beter in klimmen en ik ben beter in afdalen. Bij het mountainbiken STORTTE ik me telkens van de heuvels af en dan kwam hij er voorzichtig achteraan, en ondanks dat ik dan meer snelheid had, kreeg ik mezelf daarna maar met moeite boven en helemaal verzuurd :D Hetzelfde gebeurde met het hardlopen aan het eind van de dag. Die trap ook, manmanman. Denk dat het 2-3 verdiepingen was ongeveer? Hij deed het rennend, ik deed het lopend (maar wel met 2 treden tegelijk *) ).
Broertje keek tegen het survivallen op, maar dat ging -- met wat aanmoediging -- prima. ^O^ En hij werd ook wel beter in het afdalen toen hij merkte dat hij een goede mountainbike had die hij prima onder controle kon houden op hogere snelheden.
pi_199437850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar @:Myraela 's vermoeidheid lijkt me echt goed klote. Zouden dat nog de nawerkingen van corona kunnen zijn?
Ik denk het, ik kan verder niet bedenken waar het door zou kunnen komen. Vind het alleen zo vreemd, omdat ik tijdens corona juist helemaal niet zo belachelijk ziek was.

Maarja, zal vast wel weer wegtrekken binnenkort. In deze mate nu iets meer dan een week last hiervan.
pi_199437950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk het, ik kan verder niet bedenken waar het door zou kunnen komen. Vind het alleen zo vreemd, omdat ik tijdens corona juist helemaal niet zo belachelijk ziek was.

Maarja, zal vast wel weer wegtrekken binnenkort. In deze mate nu iets meer dan een week last hiervan.
Geen idee of het werkt, maar er aan toegeven ipv er tegen te vechten?
pi_199437956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou op tijd aan de bel trekken. Beter te vroeg dan te laat! En er zijn veel mensen die geen zware klachten van corona hebben gehad, maar wel erna nog lang last hebben gehad. Hopelijk trekt het bij jou snel weg, maar m'n buurvrouw is dus ook helemaal niet heel ziek geweest, maar is nu ruim een jaar later nog steeds aan het revalideren. Ook veel last van vermoeidheid. Niet bedoeld om af te schrikken, want er zijn ook genoeg mensen bij wie het helemaal niet zo lang duurt, maar meer dat je relatief lichte klachten tijdens corona niet hoeven betekenen dat je erna ook niet last kan krijgen.
pi_199437988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kid you not. Deze heb ik nét binnen!
Anders had ik m ook nog wel ergens voor je liggen.
pi_199438051
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of het werkt, maar er aan toegeven ipv er tegen te vechten?
Ik vecht er niet echt tegen. Ik ga gewoon liggen als ik me zo voel. Maar zodra ik weer wat energie heb, ga ik wel weer wat doen. Misschien kan dat nog een stapje minder. Maar dat is wel lastig als je je verder prima voelt. :') Gelukkig heb ik na het weekend nog twee dagen bijna vrij. Kort weekje, daarna met Pinksteren weer een kort weekje.
pi_199438065
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

En, keukentafelgesprekherinnering met V, het gaat niet om begrip, het gaat er om of je die anders gevoelens gelooft. Dus heel erg zwartwit is de afweging vaak, zit deze persoon tegen me te liegen?
Hmmmnoujaneeja voor jou was het het geloven. Voor mij was het toch meer daaroverheen (want ik kan me sommige dingen nog steeds niet voorstellen) vooropgesteld dat persoon geen reden heeft om tegen je te liegen, kun je 't invoelen?
En dan komt jouw eerdere tip toch wel erg goed van pas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 15-05-2021 20:24:19 ]
pi_199438492
quote:

[..]

Ik las het ook.
Intrigerend en griezelig tegelijk.
pi_199438570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ben de vermoeidheid wel helemaal zat. Vandaag wel gewoon veel gedaan, dus het is niet alsof ik de hele dag hopeloos ergens in een hoekje zit. Maar ik word gewoon elke keer overdonderd door de vermoeidheid. Sta ik om 7 uur op, zit ik om 10 uur alweer knikkebollend in de auto. Om vervolgens om 11 uur even een kwartier op de bank te liggen. Om 2 uur weer weg te doezelen in de auto, etc etc. M'n hart bonst de halve dag ook ergens in m'n keel. :')
Aftercovid :Y Ik zie veel meer mensen in mijn werk die dit ervaren.
pi_199438587
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hmmmnoujaneeja voor jou was het het geloven. Voor mij was het toch meer daaroverheen (want ik kan me sommige dingen nog steeds niet voorstellen) vooropgesteld dat persoon geen reden heeft om tegen je te liegen, kun je 't invoelen?
Kiiind wist ik nog. Maar het gesprek ging hierover. Overigens was het hilarisch -terugkijkend- voor jouw komst dat ik binnen kwam en het over porno en masturbatie ging voor ik water had :D

O+ J O+
pi_199438628
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:

Mensen 'lezen' is sowieso handig. En niet iedereen kan het of wil het toelaten.
Of is dat niet wat je bedoelt? Dat je ziet wat iemand bedoelt, je dat begrijpt maar dat je ook ziet dat het waar is?
Compassie of Empathie is dan weer wat anders.

Of was dit heel mistig opgetiept. :+
pi_199438650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
Deze link ga ik morgen eens lezen!

Nu lekker een avondje tvbankhang.
pi_199438750
Mijn psychedelica boek leest fijn weg en de man maakt tosti omdat we beiden niet eens hello fresh puf hebben O+ :')
pi_199438833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:30 schreef Blues het volgende:
Aftercovid :Y Ik zie veel meer mensen in mijn werk die dit ervaren.
Blijft toch een vreemd virus.
pi_199438895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn psychedelica boek leest fijn weg en de man maakt tosti omdat we beiden niet eens hello fresh puf hebben O+ :')
Tosti. :9

Ik was vanavond ook lui, ik had cigkofte meegenomen. :9 Al was dat eigenlijk minder lui dan het klinkt, want de eerste twee locaties waren dicht omdat ik er blijkbaar te vroeg was, dus ik ben langs 3 zaken geweest voor m'n eten. :')
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:41:28 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199438951
Wij hadden de buren op bezoek, heerlijk duidelijke mensen tot en met hun zoontje aan toe.

Braziliaanse visstoof van plan te maken, geeft buurman vlak ervoor aan meeste vis niet lekker te vinden. Zou het wel proberen en aangeven als hij het niet lekker vond :D
(Vond het gelukkig lekker en schepte drie keer op dus de zespersoons pan is nu leeg :D )

Mijn dochter had bedacht dat hun zoontje bij haar in bed moest slapen, want dat wilde zij.
Hij wilde niet, keihard mijn dochter gedumpt. Hij wilde alleen slapen, in zijn éigen bed.

Soms is het leven zo heerlijk simpel _O_
Heerlijk om te aanschouwen allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-05-2021 20:47:29 ]
pi_199439045
Ik ben trouwens de afgelopen tijd ook lands 7 supermarkten geweest om de KFC chips te vinden en vandaag had een Albert Heijn hem eindelijk. _O_ _O_ _O_

Smaak is ok. Heb een tweede zak die ik bewaar tot ik weer helemaal 100% proef. :9
pi_199439119
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:41 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter had bedacht dat hij zoontje bij haar in bed moest slapen, want dat wilde zij.
Hij wilde niet, keihard mijn dochter gedumpt. Hij wilde alleen slapen, in zijn éigen bed.
:D O+ Kinderen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:49:34 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199439195
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tosti. :9

Ik was vanavond ook lui, ik had cigkofte meegenomen. :9 Al was dat eigenlijk minder lui dan het klinkt, want de eerste twee locaties waren dicht omdat ik er blijkbaar te vroeg was, dus ik ben langs 3 zaken geweest voor m'n eten. :')
Ik ga Koos bewegen het morgen éindelijk eens te halen. Ik was woensdag voor de tweede keer in een jaar tijd in Rotterdam centrum. Zo bizar, terwijl ik er voorheen dagelijks kwam.
Voelde heel gek.

Zin in weer meer dingen te ondernemen, word heel ongelukkig van huismus zijn heb ik gemerkt :')

Maar ze zitten ook in Delfshaven zag ik, hendig met parkeren ^O^

Zo'n grote wrap ermee is zat toch qua grote mensen portie denk ik?
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 20:51:39 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199439233
Niet echt mooi opgemaakt...
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 20:52:13 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199439247
Verkeerde topic. #ikvertrek
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:52:22 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199439253
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Niet echt mooi opgemaakt...
Je bed?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:53:02 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199439269
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:41 schreef Molo het volgende:

Mijn dochter had bedacht dat hun zoontje bij haar in bed moest slapen, want dat wilde zij.

Gelazer ook met zo'n natte plek
pi_199439329
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik ga Koos bewegen het morgen éindelijk eens te halen. Ik was woensdag voor de tweede keer in een jaar tijd in Rotterdam centrum. Zo bizar, terwijl ik er voorheen dagelijks kwam.
Voelde heel gek.

Zin in weer meer dingen te ondernemen, word heel ongelukkig van huismus zijn heb ik gemerkt :')

Maar ze zitten ook in Delfshaven zag ik, hendig met parkeren ^O^

Zo'n grote wrap ermee is zat toch qua grote mensen portie denk ik?
Ik reed vandaag ook door Rotterdam en had het gewoon dat er zoveel anders was sinds de laatste keer. :D Al blijft het ook altijd een beetje thuiskomen. O+ Ik was zo blij toen ik zag dat m'n favoriete marktkramen er nog waren.

Ja, zo'n grote wrap is zat. Wat ik overigens doe is een pakket halen (13 euro) dan krijg je alles los, 4 lavas (brood/wrap ding), veel cigkofte, sla, kruiden en saus. Kun je zelf 4 wraps in elkaar zetten. Daar eten we dan dus twee keer van samen. Wat dus eigenlijk ook gewoon belachelijk goedkoop is. :D
pi_199439445
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kiiind wist ik nog. Maar het gesprek ging hierover. Overigens was het hilarisch -terugkijkend- voor jouw komst dat ik binnen kwam en het over porno en masturbatie ging voor ik water had :D

O+ J O+
Dat heb ik gemist :'( :'( -O-
O+ J O+
Hebben wij toch ook onze eigen J O+
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:02:01 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199439476
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik reed vandaag ook door Rotterdam en had het gewoon dat er zoveel anders was sinds de laatste keer. :D Al blijft het ook altijd een beetje thuiskomen. O+ Ik was zo blij toen ik zag dat m'n favoriete marktkramen er nog waren.

Ja, zo'n grote wrap is zat. Wat ik overigens doe is een pakket halen (13 euro) dan krijg je alles los, 4 lavas (brood/wrap ding), veel cigkofte, sla, kruiden en saus. Kun je zelf 4 wraps in elkaar zetten. Daar eten we dan dus twee keer van samen. Wat dus eigenlijk ook gewoon belachelijk goedkoop is. :D
Ik moest wel beetje gnorken om alle songfestival versiering ondanks amper feestvreugde of bezoekers in de stad. Weird.

En is dat hetzelfde? Ah, dat is beter idee dan ja, dan is het de volgende dag 'verser'. Eet je dat koud?
N00b hier :T

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-05-2021 21:12:25 ]
pi_199439538
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Mensen 'lezen' is sowieso handig. En niet iedereen kan het of wil het toelaten.
Of is dat niet wat je bedoelt? Dat je ziet wat iemand bedoelt, je dat begrijpt maar dat je ook ziet dat het waar is?
Compassie of Empathie is dan weer wat anders.

Of was dit heel mistig opgetiept. :+
Nee helemaal niet :D
Ik heb het echt over invoelen, over empathie. En dan niet alleen op het niveau ja joh ik kan me voorstellen dat je je zo voelt als x gebeurt of omdat je y patroon hebt maar omg ik voel je pijn, ik snáp het, dit is niet iets waaraan ik debet wil zijn.
pi_199439593
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee helemaal niet :D
Ik heb het echt over invoelen, over empathie. En dan niet alleen op het niveau ja joh ik kan me voorstellen dat je je zo voelt als x gebeurt of omdat je y patroon hebt maar omg ik voel je pijn, ik snáp het, dit is niet iets waaraan ik debet wil zijn.
Dus kom maar bij mij :Y
Ook al heb ik ook een pijn.
pi_199439614
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik moest wel beetje gnorken om alle songfestival versiering ondanks amper feestvreugde of bezoekers in de stad. Weird.

En is dat hetzelfde? Ah, dat is beter idee dan ja, dan is het de volgende dag 'verser'. Eet je dag koud?
N00b hier :T
Volgens mij krijgen ze de kaartjes nog niet eens verkocht. :D

Ja, dat is hetzelfde. Blijft het inderdaad lekkerder vers, alleen niet handig als je onderweg bent, want je moet de sla nog wel even snijden. Je eet het standaard altijd koud.

Oh en ze vragen altijd of je de pittige of milde variant wil hebben. Mijn advies zou zijn de milde zijn, of je moet juist van pittig houden. Maar de milde heeft al voldoende pit.
pi_199439691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik voelde me echt een idioot. En voel eigenlijk. Ik had een keer al die zooi gehaald, zo'n pakket, volgens mij zelfs nav jouw geadoreer hier! Maar ik wist dus niet zo goed wat ik er mee aanmoest :@
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:13:58 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199439841
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik voelde me echt een idioot. En voel eigenlijk. Ik had een keer al die zooi gehaald, zo'n pakket, volgens mij zelfs nav jouw geadoreer hier! Maar ik wist dus niet zo goed wat ik er mee aanmoest :@
_O-

Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan? :D

Ik hou echt van Fok met al dit soort tips. Niet alleen CUL maar op zoveel vlakken _O_
pi_199439876
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij eet je het oorspronkelijk in een slablad, en dan gewoon per slablad elke keer vullen met waar je zin in hebt. Maar ik doe het zoals zij die wraps daar ook maken. Die meneer heeft het me de eerste keer uitgelegd. :D

Sla en kruiden snijden.

Wrap pakken, daar doe je wat cigkofte in. Die druk je een beetje aan. Je wil een brede strook met dat spul hebben, zodat je hem nog makkelijk op kunt rollen. Daar pers je de citroen een beetje over uit. Wat saus er overheen verdelen. Dan de ijsbergsla en de kruiden. En dan voorzichtig oprollen. Het brood scheurt best snel.
pi_199439924
Ik wil het nog altijd een keer helemaal zelf maken. Maar besluit dan elke keer dat ik toch te lui ben, en dat het eigenlijk te goedkoop is voor die moeite. :')
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:21:32 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199440050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik wil het nog altijd een keer helemaal zelf maken. Maar besluit dan elke keer dat ik toch te lui ben, en dat het eigenlijk te goedkoop is voor die moeite. :')
Ja sommige dingen zijn het zelf maken en moeite niet waard voor het geld :D

Toast je de durum nog even in een pan? Wordt het vaak wat soepeler van

(Mijn kind eet dat heel graag, platbrood in alle vormen en soorten, even in de pan licht getoast en dan opknagen)
pi_199440084
Nee, doe ik eigenlijk niet. Kan ik morgen wel een keer proberen. Al zijn ze wel te groot en ovaal voor een pan, misschien even in de oven.
pi_199440094
Ik snapte niet goed of ik dat vlees nu zo kon eten en heb uiteindelijk de man er mee laten dealen :D geen idee wat hij toen heeft gedaan....
pi_199440283
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snapte niet goed of ik dat vlees nu zo kon eten en heb uiteindelijk de man er mee laten dealen :D geen idee wat hij toen heeft gedaan....
Sukkel. :D

Het is overigens geen vlees, al lijkt het er wel een beetje op. Maar het is gemaakt van bulgur, dus je kunt het prima koud eten. Eigenlijk geen idee wat er zou gebeuren als je het zou bakken. Nu ben ik stiekem wel benieuwd.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:33:17 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199440387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:22 schreef Myraela het volgende:
Nee, doe ik eigenlijk niet. Kan ik morgen wel een keer proberen. Al zijn ze wel te groot en ovaal voor een pan, misschien even in de oven.
Ja heel kort roosteren ofzo. Ik ga het ervaren :D

Ik had laatst dit platbrood, met opdringerige wijze lessen. Moest toen echt wel huillachen :')

pi_199440435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sukkel. :D

Het is overigens geen vlees, al lijkt het er wel een beetje op. Maar het is gemaakt van bulgur, dus je kunt het prima koud eten. Eigenlijk geen idee wat er zou gebeuren als je het zou bakken. Nu ben ik stiekem wel benieuwd.
See, i did not knów that! :')
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:36:52 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199440493
Bounty puur O+
pi_199440705
Ik ben ideeën voor de bruiloft aan het zoeken. Maar misschien is dit het moment om er weer even mee te stoppen, ik kom nu bij het niveau 'we zouden ook waterpistolen bij het zwembad neer kunnen zetten, is lachen'. Ik ga echt veel te veel nutteloze troep meeslepen waarschijnlijk. :')
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:44:04 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199440771
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik had laatst dit platbrood, met opdringerige wijze lessen. Moest toen echt wel huillachen :')

[ afbeelding ]
Mooi O+
Spoilers!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:44:49 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199440790
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ideeën voor de bruiloft aan het zoeken. Maar misschien is dit het moment om er weer even mee te stoppen, ik kom nu bij het niveau 'we zouden ook waterpistolen bij het zwembad neer kunnen zetten, is lachen'. Ik ga echt veel te veel nutteloze troep meeslepen waarschijnlijk. :')
Italië toch?

Doe je al patat serveren midden in de nacht? Vriend van me die daar trouwde kreeg daarmee een boze kok achter zich aan _O_ _O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:45:09 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_199440801
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
Bounty puur O+
Lekker. Altijd te weinig.

En lang genoeg de nerd gespeeld vandaag. Richting nest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 21:48:07 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199440891
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
I
[..]

Italië toch?

Doe je al patat serveren midden in de nacht? Vriend van me die daar trouwde kreeg daarmee een boze kok achter zich aan _O_ _O-
Patat :N

Broodjes hamburger en beenham
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:48:56 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199440914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Patat :N

Broodjes hamburger en beenham
Ook best, als je maar een vette bek kan halen na feestelijkheden, alcohol en veel dansen _O_
pi_199440959
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
Italië toch?

Italië, ja. O+ Geen patat midden in de nacht. :D Was hij zelf gaan frituren? We willen s'mores als late snack.

In Nederland wel naar een bruiloft geweest waar de patatkraam rond middernacht voor de locatie stond. Was echt perfect. :D
pi_199441006
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Molo het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is het credo van de Zoroasters! https://en.wikipedia.org/wiki/Zoroastrianism
Dus niet zomaar wijze lessen. Religie op je verpakking.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:53:08 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199441011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Myraela het volgende:

In Nederland wel naar een bruiloft geweest waar de patatkraam rond middernacht voor de locatie stond. Was echt perfect. :D
Vrienden van ons hadden dit ook, was briljant.
pi_199441060
quote:

[..]

Italië, ja. O+ Geen patat midden in de nacht. :D Was hij zelf gaan frituren? We willen s'mores als late snack.

Ik was eens op een bruiloft waar de patatkar erbij hoorde :o
pi_199441120
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het was daar ook geen toeval. :D Ze hadden gewoon het wagentje van Bram Ladage laten voorrijden. Iedereen gratis patat. Hoogtepunt van m'n avond. O+
pi_199441174
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik maar zo weinig bruiloften heb meegemaakt. Alleen die van m'n tante toen ik superjong was, en de bruiloft van de baas van m'n vriend. Met die patatkar.

Maar die van m'n tante kan ik me niet meer herinneren, en die met de patatkar was natuurlijk alleen het feest. En daar kan ik ook niet echt inspiratie uit opdoen, want echt compleet anders. 200 man, groot feest. Terwijl ik juist met 30 man gewoon wil relaxen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:00:18 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199441178
quote:

[..]

Geen hartige snacks ook? :o
Is s'mores boven vuur?

Hij trouwde vrij sjiek op wijngaard met mooi restaurant.
Alles geboekt enzo, en bij eten bespreken bleek het ineens een soort van soup-nazi keuken (zie Seinfeld aflevering :+ ).
Ze hadden een menu gemaakt voor het eten en of hij even wilde kiezen tussen risotto met paddestoelen of risotto met vis. Als voorgerecht.

Dus hij zei dat er helemaal geen risotto in ging komen, want dat vond hij zelf niet te vreten. Meteen bonje, was ongehoord want dat hóórde.
En toen wilde hij ook nog dat zijn vrouw ook gewoon inbreng had in de maaltijd. Nou nou, dat was ver gezocht hoor.

En vervolgens werd het dus steeds erger, want ze wilden ook Zwitserse en Franse kazen als toetje serveren...

En erna koffie...

En dus patat in de nacht...

En de hele nacht door voor wie maar wilde koffie en thee...

Die kok is meermaals boos weggelopen en heeft dikke onderhandelingen gekost en vriend heeft paar keer gedreigd dan de boeking maat te annuleren.
Uiteindelijk hebben ze zich er schouder ophalend bij neergelegd en 'die krankzinnige Hollanders' maar carte blanche gegeven _O- O+

En het was geweldig :D
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 22:02:56 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199441252
Aantal bruiloften waar ik was is ook beperkt, maar allemaal met broodje beenham of hamburger na afloop :Y
pi_199441316
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus kom maar bij mij :Y
Ook al heb ik ook een pijn.
O+ :*
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:06:10 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199441335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is het credo van de Zoroasters! https://en.wikipedia.org/wiki/Zoroastrianism
Dus niet zomaar wijze lessen. Religie op je verpakking.
Inderdaad zeg :D

Klinkt best wel heel mooi eigenlijk die religie als ik zo snel lees ^O^
pi_199441337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:00 schreef Molo het volgende:
Geen hartige snacks ook? :o
Is s'mores boven vuur?

Hij trouwde vrij sjiek op wijngaard met mooi restaurant.
Alles geboekt enzo, en bij eten bespreken bleek het ineens een soort van soup-nazi keuken (zie Seinfeld aflevering :+ ).
Ze hadden een menu gemaakt voor het eten en of hij even wilde kiezen tussen risotto met paddestoelen of risotto met vis. Als voorgerecht.

Dus hij zei dat er helemaal geen risotto in ging komen, want dat vond hij zelf niet te vreten. Meteen bonje, was ongehoord want dat hóórde.
En toen wilde hij ook nog dat zijn vrouw ook gewoon inbreng had in de maaltijd. Nou nou, dat was ver gezocht hoor.

En vervolgens werd het dus steeds erger, want ze wilden ook Zwitserse en Franse kazen als toetje serveren...

En erna koffie...

En dus patat in de nacht...

En de hele nacht door voor wie maar wilde koffie en thee...

Die kok is meermaals boos weggelopen en heeft dikke onderhandelingen gekost en vriend heeft paar keer gedreigd dan de boeking maat te annuleren.
Uiteindelijk hebben ze zich er schouder ophalend bij neergelegd en 'die krankzinnige Hollanders' maar carte blanche gegeven _O- O+

En het was geweldig :D
Haha, jeetje zo'n chef. :D Daar zou ik tijdens het plannen toch al behoorlijk geïrriteerd van raken. :') Achteraf is het wel grappig.

S'mores is met een kampvuur, ja. Ik heb nog niet echt over een hartige (warme) snack nagedacht eigenlijk. Het gaat ook geen zuip- en dansfestijn worden, dus weet ook niet hoeveel behoefte mensen daar aan hebben na een uitgebreid diner.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:08:06 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199441391
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef derLudolf het volgende:
Aantal bruiloften waar ik was is ook beperkt, maar allemaal met broodje beenham of hamburger na afloop :Y
Nee niet an afloop, tíjdens

Even op krachten komen voor tweede deel van feestje _O_

Afsluiten met houtvuurtjes en gitaar en dan stomdronken en voldaan en intens gelukkig en blij je nest in *;
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:10:52 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199441482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, jeetje zo'n chef. :D Daar zou ik tijdens het plannen toch al behoorlijk geïrriteerd van raken. :') Achteraf is het wel grappig.

S'mores is met een kampvuur, ja. Ik heb nog niet echt over een hartige (warme) snack nagedacht eigenlijk. Het gaat ook geen zuip- en dansfestijn worden, dus weet ook niet hoeveel behoefte mensen daar aan hebben na een uitgebreid diner.
Ze hadden een weddingplanner dus dat scheelde op zich wel, maar leuk is anders ja. Zoveel geregel ook, pffff.
Was wel een episch toffe bruiloft hoor, duurde ook tig dagen, maar godsamme wat een werk en gedoe.

Leuke klinkt gezellig en knus! Zat meer te denken van dat best wat mensen meer van hartig houden dan van zoet. Maar dat ligt natuurlijk echt heel erg aan wie je er bij hebt.
pi_199441644
Ik ben normaal ook van het hartig. :Y Zullen ook wel gewoon hartige dingen staan, maar ik dacht tot nu toe eigenlijk gewoon aan de basics van iets te knabbelen.

Ik moet nog met de locatie over eten praten. Ben wel benieuwd eigenlijk. De algemene beschrijving klok al heel goed.

Ontbijtjes:
coffee, tea, herbal tea, butter, jam, orange and fruit juices, yogurt, cereals, ham, cheese, eggs, vegetables, fresh bread, homemade pie, cookies, fresh fruits.

Voor de lunches:
Lunch at buffet with farm board with Tuscan ham, salame, pecorino cheese, salads, primo (pasta, risotto or soup), fruits or fresh fruit or ice cream and coffee. Veggie options.

Avond voor de dag:
Dinner buffet, included drinks (Chianti red wine, Tuscan white wine, italian beers and soft drinks). Wood-fired custom-made pizzas freshly prepared by our chef. Tuscan specialties like pecorino cheese, Tuscan ham and salami, bruschetta with tomatoes, vegetables and truffle. Artisan ice-cream (gelato) corner and fresh fruits. Coffee.

Diner na de ceremonie:
SEATED DINNER Wedding 4-course dinner
• Two “primi”
(pasta/risotto/lasagna…)
• one “secondo” (special meat and
vegetarian dishes)
• side dished and salads
Chianti house-wine, Tuscan white house-wine and soft drinks.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:22:42 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199441744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben normaal ook van het hartig. :Y Zullen ook wel gewoon hartige dingen staan, maar ik dacht tot nu toe eigenlijk gewoon aan de basics van iets te knabbelen.

Ik moet nog met de locatie over eten praten. Ben wel benieuwd eigenlijk. De algemene beschrijving klok al heel goed.

Ontbijtjes:
coffee, tea, herbal tea, butter, jam, orange and fruit juices, yogurt, cereals, ham, cheese, eggs, vegetables, fresh bread, homemade pie, cookies, fresh fruits.

Voor de lunches:
Lunch at buffet with farm board with Tuscan ham, salame, pecorino cheese, salads, primo (pasta, risotto or soup), fruits or fresh fruit or ice cream and coffee. Veggie options.

Avond voor de dag:
Dinner buffet, included drinks (Chianti red wine, Tuscan white wine, italian beers and soft drinks). Wood-fired custom-made pizzas freshly prepared by our chef. Tuscan specialties like pecorino cheese, Tuscan ham and salami, bruschetta with tomatoes, vegetables and truffle. Artisan ice-cream (gelato) corner and fresh fruits. Coffee.

Diner na de ceremonie:
SEATED DINNER Wedding 4-course dinner
• Two “primi”
(pasta/risotto/lasagna…)
• one “secondo” (special meat and
vegetarian dishes)
• side dished and salads
Chianti house-wine, Tuscan white house-wine and soft drinks.
_O_
Klinkt erg erg goed!
Ik hoor wel voor welke dagen ik kan boeken! ^O^ :+

Tipje trouwens: proef de wijn even voor. Dat is natuurlijk heel persoonlijk of je die lekker vindt of niet (tenzij je geen wijn drinkt)
pi_199441984
Goeie wel als we naar de locatie gaat! Al drink ik zelf niet echt. En mijn vriend is een bierdrinker, maar we nemen bier mee. Een vriend brouwt zelf, dus dat is toffer.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:52:57 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199442387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:33 schreef Myraela het volgende:
Goeie wel als we naar de locatie gaat! Al drink ik zelf niet echt. En mijn vriend is een bierdrinker, maar we nemen bier mee. Een vriend brouwt zelf, dus dat is toffer.
Ja absoluut heel heel tof!
pi_199442686
quote:

Ik had m binnen. Met snacks ook :Y
pi_199442707
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt? :o
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:16:28 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199442919
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dit stelt niet teleur O+
pi_199443056
O+
Vraag vooral DP naar de catering. Ik was te druk voor voer. Daar heb ik veel spijt van gehad.
pi_199443331
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:06 schreef Molo het volgende:

Inderdaad zeg :D

Klinkt best wel heel mooi eigenlijk die religie als ik zo snel lees ^O^
Ja, mooie religie :Y Religie van het vuur *O* Helaas door de Islam in die regio weggedrukt.

Ik heb best veel bruiloften meegemaakt :o Soms ook eh, overgeslagen, want te veel bruiloften en geen geld/zin.
Minst leuk: bruiloften met 'stukjes'. Dat tante Jo en moeder Gerda allemaal grappig bedoelde beledigingen en gênante momenten over het stel komen vertellen. Cringe.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:58:09 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199443682
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:22 schreef Vanyel het volgende:
O+
Vraag vooral DP naar de catering. Ik was te druk voor voer. Daar heb ik veel spijt van gehad.
Oow da's wel jammer; ik deed juist op mn trouwerij bewust zelf veel aan de catering om ook iedereen te spreken; een groot speenvarken aan het spit opsnijden voor het hele gezelschap hielp daar ook wel bij
  zondag 16 mei 2021 @ 07:47:50 #202
43653 sigme
Veraan
pi_199445617
Goedemorgen!
Het is rustig, vochtig en grijs buiten.

De lijsterbes begint met bloeien.
  zondag 16 mei 2021 @ 07:51:55 #203
43653 sigme
Veraan
pi_199445631
Een horrortulpupdate.

Gister stond ze er zo bij:

SPOILER
Vandaag lijkt ze de strijd tegen de tand des tijds te gaan verliezen.
pi_199445681
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:
Eindbaas. *O*
pi_199445690
Hele rare tulp, misschien rijst ie weer op straks :o

Lekker ontbijten en taart eten deze morgen want mam is jarig. Hopelijk volgend jaar zie ik haar leuke zussen en broer weer een keer :)
Dan film kijken, patat eten en avondwandeling als de zon er weer is ^O^
  zondag 16 mei 2021 @ 09:05:35 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199445984
Mijn zusje heeft ook allemaal tulpen met rafel/ravel (?) Randjes in d'r tuin staan.. misschien een trucje van de natuur van dit jaar?

Hier zo maar eens inpakken. Huis een beetje aan kant helpen en dan verhuizen van huis .. ik heb al 4 dagen in mn hoofd dat ik wil gaan hardlopen, maar heb er de puf niet voor.. 4 uur slaap per nacht is eigenlijk toch een beetje te weinig om te functioneren..
  zondag 16 mei 2021 @ 09:32:14 #207
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199446178
Mogge!
Hoe is het met de rug @sigme?

Gezellige dag voor de boeg FFT!

Is gewoon wandelen misschien een idee Barrel?

Ik ga straks de jurk afmaken, als het droog blijft een stukje wandelen en vanavond komt een vriendin eten.
pi_199446636
Mogguh!

Even heel vluchtig een teruglees gedaan door werk + gisteren gelijk door bezoek aan vriendin + net wakker.

:* @Barrel . Kutsituatie. Ik kan enkel het advies van ClubSoda onderschrijven; maak de beslissingen (Weg bij K/ verder met die ander) losstaand van elkaar.

@sigme : drama much, die tulp :D .

Nog gefeliciteerd geloof ik P! (Ik ben gewoon fashionably late :P )

en wat betreft bruiloften; ik ben bij diverse geweest, heel uiteenlopend qua stijl. Van moderne danszalen tot een boerenbruiloft met krampachtige stukjes en zonder muziek (die was ook wel echt in de Bible belt, overigens met broodjes beenham ;) ), tot bruiloften met heel andere rituelen, kampvuren en meibomen. Sommigen wel mooi en gezellig, en in het geval van twee bruiloften ook echt meegeholpen wat het dan wel zeker specialer maakte :) . Maar ik heb er verder zelf eigenlijk weinig mee. Ik vermaak me vaak heus wel, maar ik ben er in de meeste gevallen ook niet zo rouwig om als ik geen uitnodiging krijg :+ . (Zoals dit jaar wel gebeurt, want kleinere gezelschappen)
pi_199446656
Er gaat trouwens geloof ik wat mis bij het verzenden van de brieven van de GGD.
Ik heb een brief gekregen dat ik wegens mijn gezondheid onder een medische indicatie val, en dus een afspraak kan maken.

:? Zij weten meer dan ik...

(Gisteren ook al twee mensen met hetzelfde verhaal hoor. Ze hadden er ook beide achteraan gebeld).
pi_199446673
Die van V was geloof ik de leukste waar ik ooit was :o

Maar ik kan me dan ook geen andere herinneren dan die... mijn vrienden trouwen niet. De paar mensen die iets hebben geregeld hebben allemaal partnerschap, en dan alleen even de formele afhandeling gedaan.

Ik ben nog steeds verbaasd dat ik zelf ineens getrouwd ben :o
  zondag 16 mei 2021 @ 10:24:42 #211
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199446684
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik wegens mijn gezondheid onder een medische indicatie val, en dus een afspraak kan maken.

(Gisteren ook al twee mensen met hetzelfde verhaal hoor. Ze hadden er ook beide achteraan gebeld).
Ik heb ondertussen 5 uitnodigingen binnen :D
pi_199446700
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:') Dat is ook een beetje overdreven.

1 van je huisarts, 1 van de GGD, van wie nog meer? :D
  zondag 16 mei 2021 @ 10:29:44 #213
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199446735
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:') Dat is ook een beetje overdreven.

1 van je huisarts, 1 van de GGD, van wie nog meer? :D
2 van de huisarts (da’s eigenlijk 1) die gecanceld werden, 1 medische indicatie (die heb ik nu gehad) en vorige week op jaartal en vrijdag weer op medische indicatie
  zondag 16 mei 2021 @ 10:35:46 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199446818
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:22 schreef Candaasje het volgende:

Gisteren stond er ergens (ik denk in het AD) een artikel dat er huisartsenpraktijken zijn die eerst een lijst uitdraaien van iedereen die de griepprik zou moeten hebben, die vervolgens niet opschonen (mensen die niet komen opdagen) en er vervolgens zelf naar eigen inzicht mensen aan toevoegen.
"Grijs gebied" schijnt dat te heten. In sommige praktijken 2/3 van het patiëntenbestand.
pi_199446863
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gisteren stond er ergens (ik denk in het AD) een artikel dat er huisartsenpraktijken zijn die eerst een lijst uitdraaien van iedereen die de griepprik zou moeten hebben, die vervolgens niet opschonen (mensen die niet komen opdagen) en er vervolgens zelf naar eigen inzicht mensen aan toevoegen.
"Grijs gebied" schijnt dat te heten. In sommige praktijken 2/3 van het patiëntenbestand.
Ah dat verklaart het. Groot grijs gebied hier dan wel ja :D .
pi_199447091
Mijn vriend valt onder de griepprikgroep, heeft zijn vaccinatie volgende week zondag staan. Ik zal nog best even moeten wachten.

En over bruiloften, ik ben in mijn volwassen leven slechts naar 1 geweest en nu moet ik mijn eigen bruiloft gaan regelen, geen idee nog wat we precies willen maar geen gedoe iig, gewoon'n leuke dag met bijbehorend feest.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 11:26:28 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199447439
Vroeger kreeg ik wel de uitnodiging voor de griepprik (nooit gehaald), maar bij nieuwe HA, die ik verder nog nooit gezien heb, niet. Had anders wellicht wat eerder aan de beurt kunnen zijn, maar ja ik vier vakantie toch pas in de herfst. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199447710
Het gaat nu wel steeds sneller hoor. Jaarbeurs is nu ook begonnen met Moderna, naast Pfizer en het schijnt daar nu ook wel regelmatig echt druk te zijn. Dat was toen ik 11 dagen geleden begon echt nog wel anders :Y .

Ik moest gisteren nog wel even op mijn tong bijten. Kwam de kantine binnen, en het gesprek ging over de noodzakelijke (para)medische achtergrond die noodzakelijk is voor bepaalde taken.
Collega: ' ik hoorde zelfs dat dierenartsen mogen vaccineren..'
Ik: Ja, ik ben ook dierenartsassistent?
Collega: nou, dan zegt zo'n medische achtergrond dus toch ook helemaal niks...

:')

Ze verduidelijkte nog wel dat zij de meerwaarde in die medische achtergrond zag in het kunnen herkennen van onwel worden. Omdat het nog vroeg was en ik vooral honger had en weinig tijd, en iemand anders aan mij een vraag stelde over haar net geopereerde dier thuis, heb ik het maar laten gaan. Inwendig hard mopperend dat dierenartsen misschien nog wel een beter oog hebben voor non-verbale signalen van veeeeul meer diersoorten, inclusief de menselijke verzorgers (die worden ook nog wel eens naar in de spreekkamer). Ik kan dat zo slecht hebben hè, dat is toch mijn trots :D
  zondag 16 mei 2021 @ 11:46:57 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199447773
22 Minuten voor openingstijd bij Hornbach in een rij van 40 man _O-
Spoilers!
pi_199447774
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, mooie religie :Y Religie van het vuur *O* Helaas door de Islam in die regio weggedrukt.

Ik heb best veel bruiloften meegemaakt :o Soms ook eh, overgeslagen, want te veel bruiloften en geen geld/zin.
Minst leuk: bruiloften met 'stukjes'. Dat tante Jo en moeder Gerda allemaal grappig bedoelde beledigingen en gênante momenten over het stel komen vertellen. Cringe.
Wij kregen het FOK! alfabet op ons trouwen in 2005 :D Iemand had geregeld dat vaste gasten uit de SC waar we toen veel zaten en anderen een A4tje hadden ingestuurd. SCH heeft dat toen gebundeld en er een paar voorgelezen bij de lunch toen. Familie zat echt met :? :? :? gezichten te luisteren naar die vreemde termen en teksten _O-
SCH, @JustMe en @BE waren op ons trouwen O+ @BE's kado (een enorme fles rode wijn met een geschilderd bruidspaar erop) staat hier nog altijd op de kast.
(overigens zie je erachter een zelfgeschilderd wijnkistje met omgekeerde hartjes van kleinzoon A O+ )

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 16-05-2021 11:54:33 ]
pi_199447911
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mazzelaar, 5 prikken O+ O+ :9~ :9~
  zondag 16 mei 2021 @ 11:59:36 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199447981
Jaloers op alle prikken hier ;(
pi_199447994
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bij ons in het zkh ook gebeurd.
Met patiënten en collega's. Was niet erg goed op orde. Wij hebben ook een lijst hangen, belt er iemand af (een pt) dan moeten we die doorstrepen.
Meer niet.
Is het niet handiger dan om een schaduwlijst te hebben die je dan kan bellen?
Nah... wordt nog geregeld.
Ja, wanneer dan?
Eh weetniet.
2 weken later.
Is er al een schaduwlijst?
Eh weetniet.
Zal ff bellen.
Nou, weet je, ik bemoei me er niet meer mee TL 8)7
  zondag 16 mei 2021 @ 12:09:35 #224
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199448191
Lees net dat mensen uit 1963 en 1964 ook een afspraak kunnen maken
pi_199448214
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Mazzelaar, 5 prikken O+ O+ :9~ :9~
10 zelfs dan!
pi_199448271
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:59 schreef gcjoel het volgende:
Jaloers op alle prikken hier ;(
Wij moeten gewoon aan de Hema rookworst las ik gister
  zondag 16 mei 2021 @ 12:12:48 #227
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199448273
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

10 zelfs dan!
Shhttttt voor @minilot
pi_199448300
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]

Met patiënten en collega's. Was niet erg goed op orde. Wij hebben ook een lijst hangen, belt er iemand af (een pt) dan moeten we die doorstrepen.
Meer niet.
Ja, wanneer dan?
Eh weetniet.
2 weken later.
Eh weetniet.
Zal ff bellen.
Handig :')
GGD werkt wel met zo'n lijst tijdens de middag/avonddienst.

Verbaasde me wel dat er 100 mensen in de rij voor een huisarts in Gouda stonden te wachten. Goed, in theorie zouden huisartsen hun restvaccins natuurlijk bij elkaar op één hoop kunnen gooien. Maar 100 restvaccins... dan moet je veel huisartsen hebben die ook allemaal veel over hebben. (10,11-12 vaccins uit 1 flesje... en daar zijn dan al vaccins van gebruikt voor afspraken...)

En inderdaad @Kaatje 1, 63 en 64 nu ook inderdaad :Y
  zondag 16 mei 2021 @ 12:13:47 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199448304
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]

Meer niet.
Ja, wanneer dan?
Eh weetniet.
2 weken later.
Eh weetniet.
Zal ff bellen.
Huisartsen hadden maanden om voor te bereiden hierop en hebben er toch in grote getalen een teringbende van gemaakt.

Zonde.

Maar goed, iedereen zo snel mogelijk maar gewoon doorprikken en snel vergeten die crappy aanpak allemaal
  zondag 16 mei 2021 @ 12:14:38 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199448324
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Wij moeten gewoon aan de Hema rookworst las ik gister[ afbeelding ]
Psychoses komen in vele soorten O+
Echt hè.... :') :') :')

Wel goed geanonimiseerd trouwens :D
pi_199448328
quote:

[..]

:'( :D :'(

De Speld of Nieuwspaal hoop ik?

EDIT: of wacht, actie tegen rookworstconsumptie door vegans! })
pi_199448405
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Psychoses komen in vele soorten O+
Echt hè.... :') :') :')

Wel goed geanonimiseerd trouwens :D
ik heb de foto van Twitter gejat en ik ben lui dus ik was 't niet :')
pi_199448406
quote:

Ik zit hier gewoon hardop om te lachen _O-
pi_199448444
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:

Shhttttt voor @:minilot
Niet taggen joh :o

:P

Ik ga ff gymmen.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:21:16 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199448465
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb de foto van Twitter gejat en ik ben lui dus ik was 't niet :')
Snapte ik :D

Mooie is het wel. Keep sharing please O+
pi_199448510
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Handig :')
GGD werkt wel met zo'n lijst tijdens de middag/avonddienst.

Verbaasde me wel dat er 100 mensen in de rij voor een huisarts in Gouda stonden te wachten. Goed, in theorie zouden huisartsen hun restvaccins natuurlijk bij elkaar op één hoop kunnen gooien. Maar 100 restvaccins... dan moet je veel huisartsen hebben die ook allemaal veel over hebben. (10,11-12 vaccins uit 1 flesje... en daar zijn dan al vaccins van gebruikt voor afspraken...)

En inderdaad @:Kaatje 1, 63 en 64 nu ook inderdaad :Y
Nou je hebt dat prullebakvaccin.nl ofzo en dat is dan weer zo amateuristisch geregeld dat ik denk dat je dat geld beter.in je zak kunt houden...

Terwijl er al een app is die doet wat hiervoor nodig is, onderzoek dat dan en kijk of je daar gebruik van kunt maken (toogoodtogo).
pi_199448517
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou je hebt dat prullebakvaccin.nl ofzo en dat is dan weer zo amateuristisch geregeld dat ok
Ja maar als je 80 mensen voor je in de rij ziet staan, dan ga je toch naar huis? :D
pi_199448519
Ik mag geen enkele post meer afmaken :'(
pi_199448524
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mag geen enkele post meer afmaken :'(
censuur vanuit de overheid :Y
pi_199448553
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

censuur vanuit de overheid :Y
Dacht al dat ik net een rookworst met een mindcontrolpipa op mn balkon zag :o
pi_199448566
Een pipa is een pistool btw.
pi_199448574
Btw staat trouwens voor by the way, wat in deze context vertaalt als trouwens.
pi_199448580
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een pipa is een pistool btw.
Goed dat je het verduidelijkt, want ik ken het alleen als een kikker waarbij de eitjes in de rug worden gelegd en waarbij die jongen dan uiteindelijk weer door de huid heen barsten.
pi_199448593
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja maar als je 80 mensen voor je in de rij ziet staan, dan ga je toch naar huis? :D
Ja maar er zouden geen 80 man moeten staan. Maar dat werk je wel in de hand met de houwtjetouwtjeuitwerking van dit idee :')
  zondag 16 mei 2021 @ 12:30:00 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199448596
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Btw staat trouwens voor by the way, wat in deze context vertaalt als trouwens.
En waar zat die rookworst?
pi_199448601
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed dat je het verduidelijkt, want ik ken het alleen als een kikker waarbij de eitjes in de rug worden gelegd en waarbij die jongen dan uiteindelijk weer door de huid heen barsten.
Eh...
pi_199448616
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

En waar zat die rookworst?
Op het balkon. Dat is een aanpandige buitenruimte die geen tuin is.
pi_199448624
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eh...
Niet op googlen. Ik weet dat ik van alle dieren vlindertjes in mijn buik zou moeten krijgen, maar door de pipa kikker ontdekte ik mijn fobie.

:X
  zondag 16 mei 2021 @ 12:31:40 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199448625
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op het balkon. Dat is een aanpandige buitenruimte die geen tuin is.
Dan is ie toch zo koud?
  zondag 16 mei 2021 @ 12:32:32 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199448639
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet op googlen. Ik weet dat ik van alle dieren vlindertjes in mijn buik zou moeten krijgen, maar door de pipa kikker ontdekte ik mijn fobie.

Er zijn wel organismen die zich door een mensenlichaam heen vreten en dan door de huid eruit gebarsten komen toch?
pi_199448640
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan is ie toch zo koud?
Het vaccin moet toch ook koel bewaard worden?
  zondag 16 mei 2021 @ 12:33:43 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199448656
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het vaccin moet toch ook koel bewaard worden?
Om het vervolgens in een warm mens te proppen, dat klinkt wel wat raar niet?
pi_199448694
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn wel organismen die zich door een mensenlichaam heen vreten en dan door de huid eruit gebarsten komen toch?
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:

SPOILER
Goed, ik ga even overgeven en douchen.
pi_199448699
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Om het vervolgens in een warm mens te proppen, dat klinkt wel wat raar niet?
Het is een complot!
pi_199448745
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Lotustiet!
  zondag 16 mei 2021 @ 12:40:35 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199448756
quote:

[..]

SPOILER
Pipakikkers O+ O+ O+

Suriname op zijn weirdst
pi_199448796
Ik heb gisteren wat HEMA rookworsten in de vriezer gegooid. Zou dat het vaccin juist goed houden, of heb ik het daardoor verpest? Zouden de vega rookworsten eigenlijk wel gekookt zijn in vaccin, of heb ik alsnog een miskoop gedaan?
  zondag 16 mei 2021 @ 12:48:17 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199448843

Ze komen ook zo ter wereld net als die pulp fiction scene met joh. Travolta van 'whutttt' _O_
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 13:04:03 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199449066
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren wat HEMA rookworsten in de vriezer gegooid. Zou dat het vaccin juist goed houden, of heb ik het daardoor verpest? Zouden de vega rookworsten eigenlijk wel gekookt zijn in vaccin, of heb ik alsnog een miskoop gedaan?
Vaccin? :?
pi_199449117
quote:

[..]

Wait, whut? :D _O- :?

Ik moet hier vaker meelezen zie ik.

Maar dit is een grap toch? Toch? Hoop ik? :?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 16 mei 2021 @ 13:07:26 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199449120
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vaccin? :?
Even teruglezen.
  zondag 16 mei 2021 @ 13:12:54 #262
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199449192
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:07 schreef Salina het volgende:

[..]

Wait, whut? :D _O- :?

Ik moet hier vaker meelezen zie ik.

Maar dit is een grap toch? Toch? Hoop ik? :?
Tuurlijk, maar je wilt niet weten wat de mensen geloven. Engel heeft nu al afgeraden om een bloedtransfusie te nemen ook al is het nodig, want de donor kan wel gevaccineerd zijn. Seks met een gevaccineerde raden ze ook af
  zondag 16 mei 2021 @ 13:19:35 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199449297
daar ging mn ontbijt :r
  zondag 16 mei 2021 @ 13:21:20 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199449323
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:19 schreef Barreltje het volgende:
daar ging mn ontbijt :r
Tijd voor second breakfast. Of uitgestelde Elevensies.
  zondag 16 mei 2021 @ 13:23:43 #265
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_199449355
quote:

[..]

SPOILER
Ik dacht even dat ik in 'wat eten we vandaag' zat en was even in shock :o :')

Ik ga even koffie zetten 8)7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 16 mei 2021 @ 13:24:21 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199449364
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:23 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik in 'wat eten we vandaag' zat en was even in shock :o :')

Ik ga even koffie zetten 8)7
Tof, heb je voor mij ook 'n bakje? Koffiezetter is stoek.
pi_199449416
*gewoon dooreet* :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 16 mei 2021 @ 13:29:22 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199449456
doet me denken aan zo'n 1000 gaten pannenkoekje wat ik ooit maakte..
never again :X
  zondag 16 mei 2021 @ 13:29:57 #269
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199449467
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
*gewoon dooreet* :Y)
Oh gelukkig. Ik ook. Zolang er geen bloedspatters van m'n scherm komen eet ik lekker door
pi_199449514
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:29 schreef Barreltje het volgende:

I feel you :*

Geen idee wat dit voor rare fobie is, maar goed, er zijn onhandigere.
pi_199449540
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ow gedaan :o :{
pi_199449576
Ik ga maar ff fietsen want de zon is hier ineens opgedoken!

Kikkers zoeken |:)
  zondag 16 mei 2021 @ 13:37:08 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199449601
Ik heb fiets klaarstaan, omgekleed, en verse hoosregen.
  zondag 16 mei 2021 @ 13:39:25 #274
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199449647
Hier regen en zon tegelijk * Kaatje1 doetdeschoenenweeruit
  zondag 16 mei 2021 @ 13:51:03 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199449834
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Tof, heb je voor mij ook 'n bakje? Koffiezetter is stoek.
Godsamme, wat doe jij met je apparatuur :D
Die had je toch pas?
  zondag 16 mei 2021 @ 13:51:58 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199449848
quote:

Jaaaaa nu je het zegt :D :D :D _O- _O_

Vond daar geen reet aan trouwens, die pannekoekjes, en onhandig eten ook. Heel je klauwen vol honing en zut
  zondag 16 mei 2021 @ 13:56:54 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199449952
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Godsamme, wat doe jij met je apparatuur :D
Die had je toch pas?
Euh ik heb de handleiding in 2016 gedownload, dus ik gok dat ie een 5 jaar oud is?
  zondag 16 mei 2021 @ 13:58:15 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199449977
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Euh ik heb de handleiding in 2016 gedownload, dus ik gok dat ie een 5 jaar oud is?
Oh, time flies dan ofzo :+

Grote bak oploskoffie hier *) *) *)
Schaamteloos maar heerlijk
  zondag 16 mei 2021 @ 14:00:50 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199450009
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, time flies dan ofzo :+

Grote bak oploskoffie hier *) *) *)
Schaamteloos maar heerlijk
Hij was al langzaam minder lekkere koffie aan het zetten maar hij begint nu ook water te overdoseren.
Dus ik denk dat zn dagen geteld zijn.
pi_199450031
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar je wilt niet weten wat de mensen geloven. Engel heeft nu al afgeraden om een bloedtransfusie te nemen ook al is het nodig, want de donor kan wel gevaccineerd zijn. Seks met een gevaccineerde raden ze ook af
Wat? :D
Dat laatste ook. Seks met gevaccineerden afraden. Ik verbaas me elke keer weer.
En als het nu alleen maar niet zo intelligente mensen zijn die dit soort dingen zeggen, ok...maar er zijn ook mensen met genoeg hersens die dit nu beweren. Zéér fascinerend. :X

Tijdje terug was er in COR iemand die beweerde dat huisartsen vaccins in sinaasappelen spoten als de patiënt geen vaccin maar wel een vaccinbewijs wilde. :Y

Molo weet dat nog wel denk ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 16 mei 2021 @ 14:06:25 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199450101
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Salina het volgende:

[..]

Wat? :D
Dat laatste ook. Seks met gevaccineerden afraden. Ik verbaas me elke keer weer.
En als het nu alleen maar niet zo intelligente mensen zijn die dit soort dingen zeggen, ok...maar er zijn ook mensen met genoeg hersens die dit nu beweren. Zéér fascinerend. :X

Tijdje terug was er in COR iemand die beweerde dat huisartsen vaccins in sinaasappelen spoten als de patiënt geen vaccin maar wel een vaccinbewijs wilde. :Y

Molo weet dat nog wel denk ik.
Ja dat weet ik nog wel

Man man man wat een stelletje klapjosti's loopt er toch overal rond

Héél de logica ontbrak ook in de verhaal :')
  zondag 16 mei 2021 @ 14:16:05 #282
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199450338
Dit valt nog mee. Deze dame is ervan overtuigd dat MH17 nooit heeft plaatsgevonden, maar vraagt zich wel af waar de mensen zijn gebleven
SPOILER
Ik denk dan altijd, je zult er toch naast komen te zitten op een feestje
pi_199450482
Vermoedelijk kom ik niet op dit soort feestjes. :D
Of wacht…eens de buurvrouw op een house warming party op de berg in Amersfoort. (Daar verwacht je ‘ander volk’)
Na 3 minuten ben ik tactisch doorgeschoven naar een andere plek voor de lol.
Een volgend keer laat ik haar helemaal klem praten.

De verkeerde krant gekregen. Dan ga ik eens de weekend AD lezen.
Kijken of het ad werkt.
  zondag 16 mei 2021 @ 14:24:16 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199450522
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef AnneX het volgende:
Of wacht…eens de buurvrouw op een house warming party op de berg in Amersfoort. (Daar verwacht je ‘ander volk’)

Kijken of het ad werkt.
nouja.. jij woont dan toch wel meer in een omgeving waar je die mensen tegen kan komen toch ?
  zondag 16 mei 2021 @ 14:27:33 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199450601
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit valt nog mee. Deze dame is ervan overtuigd dat MH17 nooit heeft plaatsgevonden, maar vraagt zich wel af waar de mensen zijn gebleven
SPOILER
Ik denk dan altijd, je zult er toch naast komen te zitten op een feestje
Die zitten in die luchtkamers 5 kilometer onder het Malieveld denk ik O+

Zonder hun door pedofiele ministers gestolen kinderen O+
  zondag 16 mei 2021 @ 14:27:47 #286
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199450604
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef AnneX het volgende:

Kijken of het ad werkt.
Oud collega had een nieuwe vriend. Ze ging mee op verjaarsvisite van de buurvrouw. Komt naast iemand te zitten die eigenlijk geen Nederlands sprak, maar een veluws dialect. Zij maakte deze vrouw een complimentje over de lekker ruikende parfum. Reactie: ja, lekker he, heb ik van mien kerol gekregen. Is van gukkie. _O-
pi_199450839
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier regen en zon tegelijk * Kaatje1 doetdeschoenenweeruit
:W
Toen kwam ik dus net jouw stad binnengewandeld. :')
15 km droog gehad, laatste 5 hagel, onweer en stortregen _O-
Wel mooie route ondanks veel bebouwd gebied :D
  zondag 16 mei 2021 @ 14:43:18 #288
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199450864
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:W
Toen kwam ik dus net jouw stad binnengewandeld. :')
15 km droog gehad, laatste 5 hagel, onweer en stortregen _O-
Wel mooie route ondanks veel bebouwd gebied :D
We halen onze gasten binnen met toeters en bellen :D
pi_199450898
We hebben net Strotec in Eindhoven een mail gestuurd met onze ideeën. (Pdfje erbij met Sims-screenshots :D Zonder Sims natuurlijk, gewoon het concept van een woning). Eens zien hoe ze reageren.
pi_199450955
Filemon en de complottheorieën is ook 'n fantastisch programma. De ET healer die zwanger was geraakt en bevallen was van 'n hybride kind.

En in de laatste aflevering dat de elite bloed voor kinderen drinkt en het vlees gaat naar MC Donald's, nooit geweten dat kindervlees best goed weg te krijgen is :Y)
  zondag 16 mei 2021 @ 14:48:14 #291
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_199451002
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Filemon en de complottheorieën is ook 'n fantastisch programma. De ET healer die zwanger was geraakt en bevallen was van 'n hybride kind.

En in de laatste aflevering dat de elite bloed voor kinderen drinkt en het vlees gaat naar MC Donald's, nooit geweten dat kindervlees best goed weg te krijgen is :Y)
Ik vermaak me ook enorm met dat programma. Wel heel knap van Filemon die zo serieus blijft. Tijd geleden had Danny Ghosen ook een aflevering van mensen die niet helemaal met beide benen op de grond stonden. Ook wat "vreemd"
pi_199451007
quote:

Lekker mals. Daarom eten mensen toch ook lam-en kalfsvlees? ;)
pi_199451085
quote:

quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:32 schreef Candaasje het volgende:

I feel you :*

Geen idee wat dit voor rare fobie is, maar goed, er zijn onhandigere.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trypophobia dames.

Ik heb er ook last van :X
pi_199451262
Oh ja! Ik moet ook nog even komen vertellen dat ik vannacht Waffles + Mochi heb gekeken op Netflix. Het is een kinderprogramma, over eten! En de poppen spelen samen met mevr. Obama in een supermarkt en ontmoeten allerlei beroemde chef koks (waar ik voor ging kijken). En toen bleek het nog vermakelijk te zijn ook :7 Met kleine kinderen misschien nog leuker, maar zonder kinderen vond ik het prima te kijken.
pi_199451292
En nu wil ik ook Mochi proeven, maar dat kan je hier uiteraard toch niet krijgen en het zelf maken heb ik opgezocht, maar dáár gaan we maar nooit aan beginnen _O- (heb ook geen speciale apparatuur/kitchen aid).
pi_199451342
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die van V was geloof ik de leukste waar ik ooit was :o
Even deed ik :o :o *O*
quote:
Maar ik kan me dan ook geen andere herinneren dan die...
tot -O- -O- -O-
quote:
mijn vrienden trouwen niet.
Ik ook niet.
  zondag 16 mei 2021 @ 15:12:58 #297
370431 drakin
vurig typje
pi_199451526
quote:

Ik ken het programma niet, maar kindervlees moet uiteraard goed te eten zijn, mensen geven ook aan kalfsvlees en lamsvlees de voorkeur. hoe ouder hoe taaier. :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199451543
quote:

[..]

SPOILER
Net allemaal kinderhandjes uit een lijk :o
Leeft dat kikkertje daarna nog?
pi_199451638
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Net allemaal kinderhandjes uit een lijk :o
Leeft dat kikkertje daarna nog?
Jup, zover ik weet wel ja. De huid wordt eerst helemaal zacht en sponzig, dan worden er eitjes 'op' gelegd, en daarna groeit er weer huid overheen. Dus die zal dan ook wel weer kunnen herstellen na de 'bevalling'.

Soort zwangerschap, maar dan anders :')
pi_199451655
quote:
zondag 16 mei 2021 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vermaak me ook enorm met dat programma. Wel heel knap van Filemon die zo serieus blijft. Tijd geleden had Danny Ghosen ook een aflevering van mensen die niet helemaal met beide benen op de grond stonden. Ook wat "vreemd"
ja Danny Ghosen kijken we ook altijd en Filemon doet het inderdaad echt heel goed en knap, zeiden m'n vriend en ik ook al tegen elkaar.
pi_199451688
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:17 schreef Candaasje het volgende:

Jup, zover ik weet wel ja. De huid wordt eerst helemaal zacht en sponzig, dan worden er eitjes 'op' gelegd, en daarna groeit er weer huid overheen. Dus die zal dan ook wel weer kunnen herstellen na de 'bevalling'.

Soort zwangerschap, maar dan anders :')
Ik vind zo'n baby baren al een heel idioot idee, maar toch blij dat wij als mens het toch niet zó doen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')