ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef minilot het volgende:
@:LonaaHeel gaaf dat je het gefilmd hebt, zwaar indrukwekkend dat je dit kunt en oeh, wat een goeie billen bij het tillen zo!
Hoe lang gewichthef jij nou eigenlijk al? En had je in het begin überhaupt verwacht dat je ooit zulke joekels van gewichten zou optillen?
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Tele6 het volgende:
Hihi @:sigme
Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk![]()
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door![]()
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten
Het is niet om het winnen, we doen als duo meequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen?![]()
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
Verdwalen is de allerbest manier om in één keer opeens een hoop kilometers toe te voegen aan je portefeuille, ik ken datquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef minilot het volgende:
Maar jij hardloopt toch al @:Sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug!
Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig
Yikes!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
(Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
Ligt eraan. Ik vind zware dingen tillen wel echt heel gaaf, maar als het het enige zou zijn zou ik me vlot vervelen denk ik. Ik heb de workouts voor tijd of rondes in x tijd wel ook nodig. Waarbij je dus op een hele andere manier van Alles van je lijf vraagt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel?
Dit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef sigme het volgende:
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @:tele6 en @:minilot. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.
De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmondquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten
![]()
En bovendien twee vaccinaties geregeldMaar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen?
Afspraken staan iig voor 27/5 en 2/7
Oh ja, hier wou ik nog meer van weten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik maak gans op zijn Frans, met spinazie.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond![]()
Gotta love decentralisatie![]()
Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Indrukwekkend Loon![]()
![]()
Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger.
@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien![]()
Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet) maar galmt niet zo giga.
Oh vast wel, dat is op zich ook prima. We zijn ook tot 20 uur open (ik mocht eerder naar huis want op een gegeven moment gaan ze wat hokjes sluiten om het overzicht te kunnen houden).quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
Ik zal richting Breukelen zwaaienquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Indrukwekkend Loon![]()
![]()
Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger.
@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien![]()
Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet) maar galmt niet zo giga.
Hou op met jequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Doe je beter dan ik, ik vond er vandaag alleen maar een paar stokjes, wat grind en zand.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ondertussen vond ik net een halve pinda in mijn bh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
straks maar eens vroeg naar bed, morgen met K 4x4 rijden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon!![]()
![]()
ik wandelde een kilometer of 10 met BFF en praatte even 4 uur lang bij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
Spoilers!
ik vind het vooral allemaal kutquote:
Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het vooral allemaal kut
maar goed dat wist ik toen ik er aan begon.. hij is niet bepaald single..
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?
Weet je wat jij wil?
Nog gefeliciteerd jongemanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten
![]()
En bovendien twee vaccinaties geregeldMaar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen?
Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..
twilight wel hoor..
Ik stond net in de keuken een pan verse te poppenquote:
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.
Heb te doen met hem.
Mijn hemel, Barreltje wat een rotzooi! ( maak je er van).quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..
twilight wel hoor..
quote:Miljarden euro’s schade, wellicht 2600 doden en volle vluchtroutes: dit kan gebeuren als Lekdijk doorbreekt
We leven in een land met veel water en staan er zelden bij stil dat onze dijken het zouden kunnen begeven. Toch is die kans bepaald niet denkbeeldig, bleek onlangs uit een alarmerend rapport van hoogleraar Stefan van Baars. Bij hoogwater zou de Lekdijk tussen Kinderdijk en Groot-Ammers volgens hem zomaar eens kunnen breken, met dramatische gevolgen tot en met Gorinchem aan toe.
Bron: een grote krant
Nog steeds pijn? Dat is wel stevig zeg. Vervelend.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:
Hoi. Barrel
Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
Je had een prima mooie dag voor je verjaardagquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:48 schreef Clubsoda het volgende:
Barrel, vanuit mijn eigen ervaring kan ik je maar een advies geven: maak een keuze over je relatie met K zonder dat je mee laat wegen of die ander met je verder wil. Het zijn twee losse dingen.
Overigens kan er prima een stabiele relatie ontstaan uit een heftige-verliefdheid-terwijl-bezet, maar dan moet je wel beiden voor jezelf helder hebben wat je wilt, elkaar de ruimte geven en alles rustig en zorgvuldig afhandelen met alle betrokken partijen.
Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:50 schreef sigme het volgende:
Net thuis, Isabeau?
Speciaal voor jou dan wat verse foto’s. Ik ben nu aan het eind van een pad langs een schouwsloot en zit daar even op een van de kleine bankje. Ik loop zo terug.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ahhh stom.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:
Hoi. Barrel
Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
Geloof ik ook wel. Maar als je zo verliefd bent dat je heel graag bij diegene wilt zijn dan is dat wel een stap verder. Met 2 tegelijk zijn accepteren maar weinig mensen (behalve A en B van Tele).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoorden
[..]
Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaarEn ik vond een 50cmx50cm stukje rond een boom tegenover mijn huis al zo mooi veel bij elkaar. En ja, net thuis. Het is lekker fris.
FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
Heeft dat enige werkzaamheid dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap @:sigme! Klinkt naar, die pijn. Misschien wat spiroflor oid smeren?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben het eens met iedereen die roept dat het 2 losse beslissingen moeten zijn in de zaak Barrel
Het kan niet zo zijn dat je met je oude partner verder gaat omdat de nieuwe er toch van af ziet. Dat komt (vroeger of later) altijd weer terug.
Daarnaast is het makkelijk om je als een fatsoenlijk persoon te gedragen als alles voor de wind gaat. The echte test is situaties als deze.
Wow wat een goeie score!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef Myraela het volgende:
Naar de Afrikaandermarkt geweest.Dat was zo lang geleden, ik kom (bijna) altijd als een blij kind thuis.
Nu heb ik onder andere 12 (!) doosjes frambozen voor 3 euro, 18 mango's voor 5 euro. Artisjokken, courgettes, enorme zak pepertjes. Zo fijn allemaal.De droogoven kan de komende dagen weer aan.
Zeker niet waar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische urgentiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je had een prima mooie dag voor je verjaardag
Huh nu al aan de beurt? Je bent toch net in de 40? Wel altijdals je mag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon!![]()
![]()
ik wandelde een kilometer of 10 met BFF en praatte even 4 uur lang bij..Ik lees een tijdje niet mee en er gebeuren allemaal dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
Sterkte, Barrel. Moeilijke beslissingen allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dank, dankquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, P!
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
Van je aiai jippie jippie jeeeeequote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
Eensquote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
EensMaar soms kan een verliefdheid je wel duidelijk wijzen op dingen die je mist in je huidige relatie. En dan is het de truuk om erachter te komen of die zaken op zichzelf een reden zijn om de relatie te verbreken. Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan
Herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.
Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' te blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.
Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.
6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn![]()
).
Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Treurig.quote:
Dat heb ik ook een beetje idd!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar hoorHet is een heel proces: echt onder ogen kunnen zien hoe je relatie ervoor staat, kijken welk aandeel je er zelf in had, hoe je verder wil met die wetenschap. En als de ander daar een plek in heeft vervolgens samen ontdekken hoe je verder gaat vanuit de ruïnes van je 'oude levens'. Ik vond het een intens leerzaam proces en ik ben heel blij dat we allebei de stap hebben durven zeggen, maar het was ook zo heftig en onzeker. Als ik Barrels verhaal lees dan schiet ik acuut weer in de kramp als ik eraan terugdenk
Nou, een paar flesje bier tillen zal nog wel lukkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhh stom.
Als het morgen niet uit komt dat we langskomen moet je het maar zeggen.
Ha, nu is opeens alles goedquote:
Niet helemaal want G moet ook nog een keerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn dan dat je mag. Daarna ben je vrij
Enkel als je dat overeengekomen bent met je geliefde. Danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef minilot het volgende:
Ik ben persoonlijk een groot voorstander van in het geniep je woeste lusten achternagaan om zodra zo'n smakelijke bevlieging dan weer is overgewaaid er elke keer weer nog meer van overtuigd te zijn dat je oergeliefde toch echt het allerallerbeste wezen van de wereld isMaar goed, daarbij moet je geen moreel kompas in de weg hebben zitten natuurlijk
Sterkte met alles, Barrel!
Ik vind katalysator een mooi woord hierquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.
Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' was blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.
Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.
6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn![]()
).
Uiteindelijk zijn we alweer 22 jaar bij elkaar en heb ik met ex een prima relatie en spreken elkaar als het over de (k.) kinderen gaat en houden we elkaar op de hoogte als er nieuws uit Australië is.
Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
Herkenbaar. Ik was in januari vorig jaar met ex bij de bruiloft van een goede vriendin van mij, en toen hebben we ook wel allebei gezegd: wat zij hebben, hoe zij naar elkaar kijken, dat hebben wij niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zagDus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
Dat opende je ogen dan big timequote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind katalysator een mooi woord hierJa, soms kan een verliefdheid je ogen openen over je huidige relatie. En dan hoef je niet eens per se verder te gaan met diegene waar je verliefd op bent, maar zet het je wel aan tot nadenken over je relatie en het verbreken er van. Je kan al heel lang vast zitten, zonder dat je dat eigenlijk beseft en dat heb je dat duwtje in de rug nodig.
Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zagDus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wij zijn nu 15 jaar samen en lopen bepaald geen glad weggetje met ons gezin. Ik vraag me ook best wel eens af waarvoor we het nog doen. Maar dat doet niet af aan de andere momenten, waarop ik echt heel overtuigd ben dat ik met afstand de beste catch in mijn netje heb gevangen. Zij heeft hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:47 schreef Blues het volgende:
Dat opende je ogen dan big time![]()
Ik stel mezelf regelmatig de vraag zo eens in de zoveel tijd, maanden, jaren of ik nog in deze relatie écht happy ben. Of ik nog net zo gek ben op g als in t begin, of ik nog mezelf kan zijn en mezelf vrij voel om te doen wat ik wil. Of hij nog steeds die aanvulling op mn eigen leven is.
Voorlopig is het antwoord nog steeds JA en zou ik m nooit willen missen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik eem fijne manier om naar relaties en onderlinge patronen te kijken is vanuit de Emotion Focused Therapy (https://www.eft.nl/home). Daarbij kijk je naar de hechting en hechtingsbehoeften in je relatie. Als ik ooit in relatietherapie zou gaam, dan zou ik voor een EFT-therapeut kiezen. Er is ook een 'zelfhulpboek', Houd me vast, van Sue Johnson, heel interessant en leerzaam/htk-psycholoog
Lust is ook een valide factor, toch? Van elke jeuk wordt je kriegel als je niet krabt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(is het dan niet gewoon lust, mini? je wilt even lekker van bil, maar niet per se qua gevoel voor eeuwig en altijd bij die ander zijn?)
Tof! Is ook prima geschikt voor onderhoud, of bewustwordingquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kid you not. Deze heb ik nét binnen! Meer uit een dingennietlatenversloffenbehoefte (die gigantisch is in de luie ik) dan acute nood... al hadden we hier laatst een aanvaring om iets dat voor mij zo logisch is, dat ik vooral boos was omdat hij zulke duidelijkheden niet opmerkt. Maar de schat bleek dom en onwetend ipv asociaal... mot je maar net weten dat soort dingen.
Ik ben dingen ook wel anders gaan benaderen doordat ik op een gegeven moment ben gaan denken "maar wat als het nou gewoon waar is?" Ik kon nogal van mezelf uitgaan. En ik vind nogal vaak dat je je ook gewoon níét druk kan makrn om dingen. Blijken heel veel mensen niet te vinden en het praat wel makkelijker als je dat erkent.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tof! Is ook prima geschikt voor onderhoud, of bewustwordingen heel vaak is dat het natuurlijk, misverstanden of onwetend en geen kwaad in de zin. Dat is het mooie van die methode, het stelt dat ieder mens behoefte heeft aan contact en samen, maar dat je om allerlei redenen soms uit het oog verliest. En dat het helpt als weer kan kijken naar die onderliggende behoefte en daarover kan praten.
Nu vind ik dit ergens op een site waarvan ik geen idee heb of ze diepgaand onderzoek doen, maar toch, als het waar is...quote:In de afgelopen vijf jaar heeft een sensor die de neutronenemissies diep in het puin van de kerncentrale van Tsjernobyl bijhoudt, een geleidelijke stijging van de activiteit vastgesteld. Het zou niets kunnen zijn. Maar de mogelijkheid bestaat dat er een kernsplijtingsreactie op gang is gekomen.
[..]
In de gesloopte centrale verzamelde zich oververhitte uraniumsplijtstof in poelen. Het vermengde zich met de gesmolten zirkonium bekleding, grafiet splijtstaven en vloeibaar zand om een soort lava te vormen die uiteindelijk stolde. In die massa lijken nu weer kernreacties plaats te vinden van uraniumisotopen. Daarbij zou enorme hoeveelheden energie vrij kunnen komen, met mogelijk explosieve gevolgen.
Als we gaan..?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu vind ik dit ergens op een site waarvan ik geen idee heb of ze diepgaand onderzoek doen, maar toch, als het waar is...
Dit vind je inmiddels op meerdere sites. Ook dat er inmiddels actie wordt ondernomen. En dat er continu monitoring op het hele complex zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu vind ik dit ergens op een site waarvan ik geen idee heb of ze diepgaand onderzoek doen, maar toch, als het waar is...
Ik heb ergens wat meer gelezen over hoe het zat, verder onderzoek en ondernomen acties. Samenvatting "not great, not terrible"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
“Dansen op de vulkaan”…quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je moe bent.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:46 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 is ook moe.
• 25 km gemountainbiket in 1.5 uur
• 6 km + ruim 30 hindernissen gesurvivald in 1.5 uur
• 3.7 km door de bossen (veel heuvels en zelfs een trap) gerend in 20 minuten
Thnx, eens verder lezen, want die bron eindigde bij "als het weer ploft is Europa fucked"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit vind je inmiddels op meerdere sites. Ook dat er inmiddels actie wordt ondernomen. En dat er continu monitoring op het hele complex zit.
Hier het nodige leesvoer er over, met links naar diverse pagina's met nog meer info.
https://hackaday.com/2021(...)dangerous-is-corium/
Ja, dat ging wel goed. Wel wat nieuwe dingen geleerd over zijn en mijn sterke en zwakke punten. Conclusie: hij is beter in klimmen en ik ben beter in afdalen. Bij het mountainbiken STORTTE ik me telkens van de heuvels af en dan kwam hij er voorzichtig achteraan, en ondanks dat ik dan meer snelheid had, kreeg ik mezelf daarna maar met moeite boven en helemaal verzuurdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je moe bent.Konden jullie elkaar een beetje bijhouden?
Ik denk het, ik kan verder niet bedenken waar het door zou kunnen komen. Vind het alleen zo vreemd, omdat ik tijdens corona juist helemaal niet zo belachelijk ziek was.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar @:Myraela 's vermoeidheid lijkt me echt goed klote. Zouden dat nog de nawerkingen van corona kunnen zijn?
Geen idee of het werkt, maar er aan toegeven ipv er tegen te vechten?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het, ik kan verder niet bedenken waar het door zou kunnen komen. Vind het alleen zo vreemd, omdat ik tijdens corona juist helemaal niet zo belachelijk ziek was.
Maarja, zal vast wel weer wegtrekken binnenkort. In deze mate nu iets meer dan een week last hiervan.
Ik zou op tijd aan de bel trekken. Beter te vroeg dan te laat! En er zijn veel mensen die geen zware klachten van corona hebben gehad, maar wel erna nog lang last hebben gehad. Hopelijk trekt het bij jou snel weg, maar m'n buurvrouw is dus ook helemaal niet heel ziek geweest, maar is nu ruim een jaar later nog steeds aan het revalideren. Ook veel last van vermoeidheid. Niet bedoeld om af te schrikken, want er zijn ook genoeg mensen bij wie het helemaal niet zo lang duurt, maar meer dat je relatief lichte klachten tijdens corona niet hoeven betekenen dat je erna ook niet last kan krijgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het, ik kan verder niet bedenken waar het door zou kunnen komen. Vind het alleen zo vreemd, omdat ik tijdens corona juist helemaal niet zo belachelijk ziek was.
Maarja, zal vast wel weer wegtrekken binnenkort. In deze mate nu iets meer dan een week last hiervan.
Anders had ik m ook nog wel ergens voor je liggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kid you not. Deze heb ik nét binnen!
Ik vecht er niet echt tegen. Ik ga gewoon liggen als ik me zo voel. Maar zodra ik weer wat energie heb, ga ik wel weer wat doen. Misschien kan dat nog een stapje minder. Maar dat is wel lastig als je je verder prima voelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of het werkt, maar er aan toegeven ipv er tegen te vechten?
Hmmmnoujaneeja voor jou was het het geloven. Voor mij was het toch meer daaroverheen (want ik kan me sommige dingen nog steeds niet voorstellen) vooropgesteld dat persoon geen reden heeft om tegen je te liegen, kun je 't invoelen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
En, keukentafelgesprekherinnering met V, het gaat niet om begrip, het gaat er om of je die anders gevoelens gelooft. Dus heel erg zwartwit is de afweging vaak, zit deze persoon tegen me te liegen?
Ik las het ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aftercovidquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ben de vermoeidheid wel helemaal zat. Vandaag wel gewoon veel gedaan, dus het is niet alsof ik de hele dag hopeloos ergens in een hoekje zit. Maar ik word gewoon elke keer overdonderd door de vermoeidheid. Sta ik om 7 uur op, zit ik om 10 uur alweer knikkebollend in de auto. Om vervolgens om 11 uur even een kwartier op de bank te liggen. Om 2 uur weer weg te doezelen in de auto, etc etc. M'n hart bonst de halve dag ook ergens in m'n keel.
Kiiind wist ik nog. Maar het gesprek ging hierover. Overigens was het hilarisch -terugkijkend- voor jouw komst dat ik binnen kwam en het over porno en masturbatie ging voor ik water hadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmmnoujaneeja voor jou was het het geloven. Voor mij was het toch meer daaroverheen (want ik kan me sommige dingen nog steeds niet voorstellen) vooropgesteld dat persoon geen reden heeft om tegen je te liegen, kun je 't invoelen?
En dan komt jouw eerdere tip toch wel erg goed van pas.
Mensen 'lezen' is sowieso handig. En niet iedereen kan het of wil het toelaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
Hmmmnoujaneeja voor jou was het het geloven. Voor mij was het toch meer daaroverheen (want ik kan me sommige dingen nog steeds niet voorstellen) vooropgesteld dat persoon geen reden heeft om tegen je te liegen, kun je 't invoelen?
En dan komt jouw eerdere tip toch wel erg goed van pas.
Deze link ga ik morgen eens lezen!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik eem fijne manier om naar relaties en onderlinge patronen te kijken is vanuit de Emotion Focused Therapy (https://www.eft.nl/home). Daarbij kijk je naar de hechting en hechtingsbehoeften in je relatie. Als ik ooit in relatietherapie zou gaam, dan zou ik voor een EFT-therapeut kiezen. Er is ook een 'zelfhulpboek', Houd me vast, van Sue Johnson, heel interessant en leerzaam/htk-psycholoog
Blijft toch een vreemd virus.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:30 schreef Blues het volgende:
AftercovidIk zie veel meer mensen in mijn werk die dit ervaren.
Tosti.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn psychedelica boek leest fijn weg en de man maakt tosti omdat we beiden niet eens hello fresh puf hebben![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:41 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter had bedacht dat hij zoontje bij haar in bed moest slapen, want dat wilde zij.
Hij wilde niet, keihard mijn dochter gedumpt. Hij wilde alleen slapen, in zijn éigen bed.
Ik ga Koos bewegen het morgen éindelijk eens te halen. Ik was woensdag voor de tweede keer in een jaar tijd in Rotterdam centrum. Zo bizar, terwijl ik er voorheen dagelijks kwam.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti.![]()
Ik was vanavond ook lui, ik had cigkofte meegenomen.Al was dat eigenlijk minder lui dan het klinkt, want de eerste twee locaties waren dicht omdat ik er blijkbaar te vroeg was, dus ik ben langs 3 zaken geweest voor m'n eten.
Je bed?quote:
Gelazer ook met zo'n natte plekquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:41 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter had bedacht dat hun zoontje bij haar in bed moest slapen, want dat wilde zij.
Hij wilde niet, keihard mijn dochter gedumpt. Hij wilde alleen slapen, in zijn éigen bed.
Ik reed vandaag ook door Rotterdam en had het gewoon dat er zoveel anders was sinds de laatste keer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik ga Koos bewegen het morgen éindelijk eens te halen. Ik was woensdag voor de tweede keer in een jaar tijd in Rotterdam centrum. Zo bizar, terwijl ik er voorheen dagelijks kwam.
Voelde heel gek.
Zin in weer meer dingen te ondernemen, word heel ongelukkig van huismus zijn heb ik gemerkt![]()
Maar ze zitten ook in Delfshaven zag ik, hendig met parkeren
Zo'n grote wrap ermee is zat toch qua grote mensen portie denk ik?
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kiiind wist ik nog. Maar het gesprek ging hierover. Overigens was het hilarisch -terugkijkend- voor jouw komst dat ik binnen kwam en het over porno en masturbatie ging voor ik water hadJ
Ik moest wel beetje gnorken om alle songfestival versiering ondanks amper feestvreugde of bezoekers in de stad. Weird.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed vandaag ook door Rotterdam en had het gewoon dat er zoveel anders was sinds de laatste keer.Al blijft het ook altijd een beetje thuiskomen.
Ik was zo blij toen ik zag dat m'n favoriete marktkramen er nog waren.
Ja, zo'n grote wrap is zat. Wat ik overigens doe is een pakket halen (13 euro) dan krijg je alles los, 4 lavas (brood/wrap ding), veel cigkofte, sla, kruiden en saus. Kun je zelf 4 wraps in elkaar zetten. Daar eten we dan dus twee keer van samen. Wat dus eigenlijk ook gewoon belachelijk goedkoop is.
Nee helemaal nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Mensen 'lezen' is sowieso handig. En niet iedereen kan het of wil het toelaten.
Of is dat niet wat je bedoelt? Dat je ziet wat iemand bedoelt, je dat begrijpt maar dat je ook ziet dat het waar is?
Compassie of Empathie is dan weer wat anders.
Of was dit heel mistig opgetiept.
Dus kom maar bij mijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet
Ik heb het echt over invoelen, over empathie. En dan niet alleen op het niveau ja joh ik kan me voorstellen dat je je zo voelt als x gebeurt of omdat je y patroon hebt maar omg ik voel je pijn, ik snáp het, dit is niet iets waaraan ik debet wil zijn.
Volgens mij krijgen ze de kaartjes nog niet eens verkocht.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest wel beetje gnorken om alle songfestival versiering ondanks amper feestvreugde of bezoekers in de stad. Weird.
En is dat hetzelfde? Ah, dat is beter idee dan ja, dan is het de volgende dag 'verser'. Eet je dag koud?
N00b hier
Ik voelde me echt een idioot. En voel eigenlijk. Ik had een keer al die zooi gehaald, zo'n pakket, volgens mij zelfs nav jouw geadoreer hier! Maar ik wist dus niet zo goed wat ik er mee aanmoestquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed vandaag ook door Rotterdam en had het gewoon dat er zoveel anders was sinds de laatste keer.Al blijft het ook altijd een beetje thuiskomen.
Ik was zo blij toen ik zag dat m'n favoriete marktkramen er nog waren.
Ja, zo'n grote wrap is zat. Wat ik overigens doe is een pakket halen (13 euro) dan krijg je alles los, 4 lavas (brood/wrap ding), veel cigkofte, sla, kruiden en saus. Kun je zelf 4 wraps in elkaar zetten. Daar eten we dan dus twee keer van samen. Wat dus eigenlijk ook gewoon belachelijk goedkoop is.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik voelde me echt een idioot. En voel eigenlijk. Ik had een keer al die zooi gehaald, zo'n pakket, volgens mij zelfs nav jouw geadoreer hier! Maar ik wist dus niet zo goed wat ik er mee aanmoest
Volgens mij eet je het oorspronkelijk in een slablad, en dan gewoon per slablad elke keer vullen met waar je zin in hebt. Maar ik doe het zoals zij die wraps daar ook maken. Die meneer heeft het me de eerste keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voelde me echt een idioot. En voel eigenlijk. Ik had een keer al die zooi gehaald, zo'n pakket, volgens mij zelfs nav jouw geadoreer hier! Maar ik wist dus niet zo goed wat ik er mee aanmoest
Ja sommige dingen zijn het zelf maken en moeite niet waard voor het geldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik wil het nog altijd een keer helemaal zelf maken. Maar besluit dan elke keer dat ik toch te lui ben, en dat het eigenlijk te goedkoop is voor die moeite.
Sukkel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snapte niet goed of ik dat vlees nu zo kon eten en heb uiteindelijk de man er mee laten dealengeen idee wat hij toen heeft gedaan....
Ja heel kort roosteren ofzo. Ik ga het ervarenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:22 schreef Myraela het volgende:
Nee, doe ik eigenlijk niet. Kan ik morgen wel een keer proberen. Al zijn ze wel te groot en ovaal voor een pan, misschien even in de oven.
See, i did not knów that!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Het is overigens geen vlees, al lijkt het er wel een beetje op. Maar het is gemaakt van bulgur, dus je kunt het prima koud eten. Eigenlijk geen idee wat er zou gebeuren als je het zou bakken. Nu ben ik stiekem wel benieuwd.
Mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel kort roosteren ofzo. Ik ga het ervaren![]()
Ik had laatst dit platbrood, met opdringerige wijze lessen. Moest toen echt wel huillachen![]()
[ afbeelding ]
Italië toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ideeën voor de bruiloft aan het zoeken. Maar misschien is dit het moment om er weer even mee te stoppen, ik kom nu bij het niveau 'we zouden ook waterpistolen bij het zwembad neer kunnen zetten, is lachen'. Ik ga echt veel te veel nutteloze troep meeslepen waarschijnlijk.
Lekker. Altijd te weinig.quote:
Patatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
I
[..]
Italië toch?
Doe je al patat serveren midden in de nacht? Vriend van me die daar trouwde kreeg daarmee een boze kok achter zich aan![]()
Ook best, als je maar een vette bek kan halen na feestelijkheden, alcohol en veel dansenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Patat
Broodjes hamburger en beenham
Italië, ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
Italië toch?
Doe je al patat serveren midden in de nacht? Vriend van me die daar trouwde kreeg daarmee een boze kok achter zich aan![]()
Dat is het credo van de Zoroasters! https://en.wikipedia.org/wiki/Zoroastrianismquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Molo het volgende:
Ja heel kort roosteren ofzo. Ik ga het ervaren![]()
Ik had laatst dit platbrood, met opdringerige wijze lessen. Moest toen echt wel huillachen![]()
[ afbeelding ]
Vrienden van ons hadden dit ook, was briljant.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Myraela het volgende:
In Nederland wel naar een bruiloft geweest waar de patatkraam rond middernacht voor de locatie stond. Was echt perfect.
Ik was eens op een bruiloft waar de patatkar erbij hoordequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Italië, ja.Geen patat midden in de nacht.
Was hij zelf gaan frituren? We willen s'mores als late snack.
In Nederland wel naar een bruiloft geweest waar de patatkraam rond middernacht voor de locatie stond. Was echt perfect.
Het was daar ook geen toeval.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was eens op een bruiloft waar de patatkar erbij hoorde
Geen hartige snacks ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Italië, ja.Geen patat midden in de nacht.
Was hij zelf gaan frituren? We willen s'mores als late snack.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus kom maar bij mij
Ook al heb ik ook een pijn.
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is het credo van de Zoroasters! https://en.wikipedia.org/wiki/Zoroastrianism
Dus niet zomaar wijze lessen. Religie op je verpakking.
Haha, jeetje zo'n chef.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:00 schreef Molo het volgende:
Geen hartige snacks ook?![]()
Is s'mores boven vuur?
Hij trouwde vrij sjiek op wijngaard met mooi restaurant.
Alles geboekt enzo, en bij eten bespreken bleek het ineens een soort van soup-nazi keuken (zie Seinfeld aflevering).
Ze hadden een menu gemaakt voor het eten en of hij even wilde kiezen tussen risotto met paddestoelen of risotto met vis. Als voorgerecht.
Dus hij zei dat er helemaal geen risotto in ging komen, want dat vond hij zelf niet te vreten. Meteen bonje, was ongehoord want dat hóórde.
En toen wilde hij ook nog dat zijn vrouw ook gewoon inbreng had in de maaltijd. Nou nou, dat was ver gezocht hoor.
En vervolgens werd het dus steeds erger, want ze wilden ook Zwitserse en Franse kazen als toetje serveren...
En erna koffie...
En dus patat in de nacht...
En de hele nacht door voor wie maar wilde koffie en thee...
Die kok is meermaals boos weggelopen en heeft dikke onderhandelingen gekost en vriend heeft paar keer gedreigd dan de boeking maat te annuleren.
Uiteindelijk hebben ze zich er schouder ophalend bij neergelegd en 'die krankzinnige Hollanders' maar carte blanche gegeven![]()
![]()
En het was geweldig
Nee niet an afloop, tíjdensquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef derLudolf het volgende:
Aantal bruiloften waar ik was is ook beperkt, maar allemaal met broodje beenham of hamburger na afloop
Ze hadden een weddingplanner dus dat scheelde op zich wel, maar leuk is anders ja. Zoveel geregel ook, pffff.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, jeetje zo'n chef.Daar zou ik tijdens het plannen toch al behoorlijk geïrriteerd van raken.
Achteraf is het wel grappig.
S'mores is met een kampvuur, ja. Ik heb nog niet echt over een hartige (warme) snack nagedacht eigenlijk. Het gaat ook geen zuip- en dansfestijn worden, dus weet ook niet hoeveel behoefte mensen daar aan hebben na een uitgebreid diner.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben normaal ook van het hartig.Zullen ook wel gewoon hartige dingen staan, maar ik dacht tot nu toe eigenlijk gewoon aan de basics van iets te knabbelen.
Ik moet nog met de locatie over eten praten. Ben wel benieuwd eigenlijk. De algemene beschrijving klok al heel goed.
Ontbijtjes:
coffee, tea, herbal tea, butter, jam, orange and fruit juices, yogurt, cereals, ham, cheese, eggs, vegetables, fresh bread, homemade pie, cookies, fresh fruits.
Voor de lunches:
Lunch at buffet with farm board with Tuscan ham, salame, pecorino cheese, salads, primo (pasta, risotto or soup), fruits or fresh fruit or ice cream and coffee. Veggie options.
Avond voor de dag:
Dinner buffet, included drinks (Chianti red wine, Tuscan white wine, italian beers and soft drinks). Wood-fired custom-made pizzas freshly prepared by our chef. Tuscan specialties like pecorino cheese, Tuscan ham and salami, bruschetta with tomatoes, vegetables and truffle. Artisan ice-cream (gelato) corner and fresh fruits. Coffee.
Diner na de ceremonie:
SEATED DINNER Wedding 4-course dinner
• Two “primi”
(pasta/risotto/lasagna…)
• one “secondo” (special meat and
vegetarian dishes)
• side dished and salads
Chianti house-wine, Tuscan white house-wine and soft drinks.
Ja absoluut heel heel tof!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:33 schreef Myraela het volgende:
Goeie wel als we naar de locatie gaat! Al drink ik zelf niet echt. En mijn vriend is een bierdrinker, maar we nemen bier mee. Een vriend brouwt zelf, dus dat is toffer.
Ik had m binnen. Met snacks ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Myraela het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik was eens op een bruiloft waar de patatkar erbij hoorde
Ja, mooie religiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:06 schreef Molo het volgende:
Inderdaad zeg![]()
Klinkt best wel heel mooi eigenlijk die religie als ik zo snel lees
Oow da's wel jammer; ik deed juist op mn trouwerij bewust zelf veel aan de catering om ook iedereen te spreken; een groot speenvarken aan het spit opsnijden voor het hele gezelschap hielp daar ook wel bijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:22 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Vraag vooral DP naar de catering. Ik was te druk voor voer. Daar heb ik veel spijt van gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag lijkt ze de strijd tegen de tand des tijds te gaan verliezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb ondertussen 5 uitnodigingen binnenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:22 schreef Candaasje het volgende:
Er gaat trouwens geloof ik wat mis bij het verzenden van de brieven van de GGD.
Ik heb een brief gekregen dat ik wegens mijn gezondheid onder een medische indicatie val, en dus een afspraak kan maken.
Zij weten meer dan ik...
(Gisteren ook al twee mensen met hetzelfde verhaal hoor. Ze hadden er ook beide achteraan gebeld).
quote:Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 5 uitnodigingen binnen
2 van de huisarts (da’s eigenlijk 1) die gecanceld werden, 1 medische indicatie (die heb ik nu gehad) en vorige week op jaartal en vrijdag weer op medische indicatiequote:Op zondag 16 mei 2021 10:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]Dat is ook een beetje overdreven.
1 van je huisarts, 1 van de GGD, van wie nog meer?
Gisteren stond er ergens (ik denk in het AD) een artikel dat er huisartsenpraktijken zijn die eerst een lijst uitdraaien van iedereen die de griepprik zou moeten hebben, die vervolgens niet opschonen (mensen die niet komen opdagen) en er vervolgens zelf naar eigen inzicht mensen aan toevoegen.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:22 schreef Candaasje het volgende:
Er gaat trouwens geloof ik wat mis bij het verzenden van de brieven van de GGD.
Ik heb een brief gekregen dat ik wegens mijn gezondheid onder een medische indicatie val, en dus een afspraak kan maken.
Zij weten meer dan ik...
(Gisteren ook al twee mensen met hetzelfde verhaal hoor. Ze hadden er ook beide achteraan gebeld).
Ah dat verklaart het. Groot grijs gebied hier dan wel jaquote:Op zondag 16 mei 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteren stond er ergens (ik denk in het AD) een artikel dat er huisartsenpraktijken zijn die eerst een lijst uitdraaien van iedereen die de griepprik zou moeten hebben, die vervolgens niet opschonen (mensen die niet komen opdagen) en er vervolgens zelf naar eigen inzicht mensen aan toevoegen.
"Grijs gebied" schijnt dat te heten. In sommige praktijken 2/3 van het patiëntenbestand.
Wij kregen het FOK! alfabet op ons trouwen in 2005quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mooie religieReligie van het vuur
Helaas door de Islam in die regio weggedrukt.
Ik heb best veel bruiloften meegemaaktSoms ook eh, overgeslagen, want te veel bruiloften en geen geld/zin.
Minst leuk: bruiloften met 'stukjes'. Dat tante Jo en moeder Gerda allemaal grappig bedoelde beledigingen en gênante momenten over het stel komen vertellen. Cringe.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 16-05-2021 11:54:33 ]
Mazzelaar, 5 prikkenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 5 uitnodigingen binnen
Volgens mij is dat bij ons in het zkh ook gebeurd.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteren stond er ergens (ik denk in het AD) een artikel dat er huisartsenpraktijken zijn die eerst een lijst uitdraaien van iedereen die de griepprik zou moeten hebben, die vervolgens niet opschonen (mensen die niet komen opdagen) en er vervolgens zelf naar eigen inzicht mensen aan toevoegen.
"Grijs gebied" schijnt dat te heten. In sommige praktijken 2/3 van het patiëntenbestand.
Handigquote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij ons in het zkh ook gebeurd.
Met patiënten en collega's. Was niet erg goed op orde. Wij hebben ook een lijst hangen, belt er iemand af (een pt) dan moeten we die doorstrepen.
Meer niet.
Is het niet handiger dan om een schaduwlijst te hebben die je dan kan bellen?
Nah... wordt nog geregeld.
Ja, wanneer dan?
Eh weetniet.
2 weken later.
Is er al een schaduwlijst?
Eh weetniet.
Zal ff bellen.
Nou, weet je, ik bemoei me er niet meer mee TL
Huisartsen hadden maanden om voor te bereiden hierop en hebben er toch in grote getalen een teringbende van gemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij ons in het zkh ook gebeurd.
Met patiënten en collega's. Was niet erg goed op orde. Wij hebben ook een lijst hangen, belt er iemand af (een pt) dan moeten we die doorstrepen.
Meer niet.
Is het niet handiger dan om een schaduwlijst te hebben die je dan kan bellen?
Nah... wordt nog geregeld.
Ja, wanneer dan?
Eh weetniet.
2 weken later.
Is er al een schaduwlijst?
Eh weetniet.
Zal ff bellen.
Nou, weet je, ik bemoei me er niet meer mee TL
Psychoses komen in vele soortenquote:Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon aan de Hema rookworst las ik gister[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de foto van Twitter gejat en ik ben lui dus ik was 't nietquote:Op zondag 16 mei 2021 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Psychoses komen in vele soorten![]()
Echt hè....![]()
![]()
Wel goed geanonimiseerd trouwens![]()
Ik zit hier gewoon hardop om te lachenquote:Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Snapte ikquote:Op zondag 16 mei 2021 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de foto van Twitter gejat en ik ben lui dus ik was 't niet
Nou je hebt dat prullebakvaccin.nl ofzo en dat is dan weer zo amateuristisch geregeld dat ik denk dat je dat geld beter.in je zak kunt houden...quote:Op zondag 16 mei 2021 12:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Handig![]()
GGD werkt wel met zo'n lijst tijdens de middag/avonddienst.
Verbaasde me wel dat er 100 mensen in de rij voor een huisarts in Gouda stonden te wachten. Goed, in theorie zouden huisartsen hun restvaccins natuurlijk bij elkaar op één hoop kunnen gooien. Maar 100 restvaccins... dan moet je veel huisartsen hebben die ook allemaal veel over hebben. (10,11-12 vaccins uit 1 flesje... en daar zijn dan al vaccins van gebruikt voor afspraken...)
En inderdaad @:Kaatje 1, 63 en 64 nu ook inderdaad
Ja maar als je 80 mensen voor je in de rij ziet staan, dan ga je toch naar huis?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou je hebt dat prullebakvaccin.nl ofzo en dat is dan weer zo amateuristisch geregeld dat ok
Dacht al dat ik net een rookworst met een mindcontrolpipa op mn balkon zagquote:
Goed dat je het verduidelijkt, want ik ken het alleen als een kikker waarbij de eitjes in de rug worden gelegd en waarbij die jongen dan uiteindelijk weer door de huid heen barsten.quote:
Ja maar er zouden geen 80 man moeten staan. Maar dat werk je wel in de hand met de houwtjetouwtjeuitwerking van dit ideequote:Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar als je 80 mensen voor je in de rij ziet staan, dan ga je toch naar huis?
En waar zat die rookworst?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Btw staat trouwens voor by the way, wat in deze context vertaalt als trouwens.
Eh...quote:Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed dat je het verduidelijkt, want ik ken het alleen als een kikker waarbij de eitjes in de rug worden gelegd en waarbij die jongen dan uiteindelijk weer door de huid heen barsten.
Op het balkon. Dat is een aanpandige buitenruimte die geen tuin is.quote:
Niet op googlen. Ik weet dat ik van alle dieren vlindertjes in mijn buik zou moeten krijgen, maar door de pipa kikker ontdekte ik mijn fobie.quote:
Dan is ie toch zo koud?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op het balkon. Dat is een aanpandige buitenruimte die geen tuin is.
Er zijn wel organismen die zich door een mensenlichaam heen vreten en dan door de huid eruit gebarsten komen toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet op googlen. Ik weet dat ik van alle dieren vlindertjes in mijn buik zou moeten krijgen, maar door de pipa kikker ontdekte ik mijn fobie.
Het vaccin moet toch ook koel bewaard worden?quote:
Om het vervolgens in een warm mens te proppen, dat klinkt wel wat raar niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het vaccin moet toch ook koel bewaard worden?
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:quote:Op zondag 16 mei 2021 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn wel organismen die zich door een mensenlichaam heen vreten en dan door de huid eruit gebarsten komen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, ik ga even overgeven en douchen.
Het is een complot!quote:Op zondag 16 mei 2021 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om het vervolgens in een warm mens te proppen, dat klinkt wel wat raar niet?
quote:Op zondag 16 mei 2021 12:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:Lotustiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, ik ga even overgeven en douchen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
[..]
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:PipakikkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, ik ga even overgeven en douchen.![]()
![]()
![]()
Suriname op zijn weirdstOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vaccin?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren wat HEMA rookworsten in de vriezer gegooid. Zou dat het vaccin juist goed houden, of heb ik het daardoor verpest? Zouden de vega rookworsten eigenlijk wel gekookt zijn in vaccin, of heb ik alsnog een miskoop gedaan?
Wait, whut?quote:Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Even teruglezen.quote:
Tuurlijk, maar je wilt niet weten wat de mensen geloven. Engel heeft nu al afgeraden om een bloedtransfusie te nemen ook al is het nodig, want de donor kan wel gevaccineerd zijn. Seks met een gevaccineerde raden ze ook afquote:Op zondag 16 mei 2021 13:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Wait, whut?![]()
![]()
![]()
Ik moet hier vaker meelezen zie ik.
Maar dit is een grap toch? Toch? Hoop ik?![]()
Tijd voor second breakfast. Of uitgestelde Elevensies.quote:
[..]
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:Ik dacht even dat ik in 'wat eten we vandaag' zat en was even in shockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, ik ga even overgeven en douchen.![]()
![]()
Ik ga even koffie zetten
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tof, heb je voor mij ook 'n bakje? Koffiezetter is stoek.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in 'wat eten we vandaag' zat en was even in shock![]()
![]()
Ik ga even koffie zetten
Oh gelukkig. Ik ook. Zolang er geen bloedspatters van m'n scherm komen eet ik lekker doorquote:
I feel youquote:Op zondag 16 mei 2021 13:29 schreef Barreltje het volgende:
doet me denken aan zo'n 1000 gaten pannenkoekje wat ik ooit maakte..
never again
Ow gedaanquote:Op zondag 16 mei 2021 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet op googlen. Ik weet dat ik van alle dieren vlindertjes in mijn buik zou moeten krijgen, maar door de pipa kikker ontdekte ik mijn fobie.
Godsamme, wat doe jij met je apparatuurquote:Op zondag 16 mei 2021 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tof, heb je voor mij ook 'n bakje? Koffiezetter is stoek.
Jaaaaa nu je het zegtquote:Op zondag 16 mei 2021 13:29 schreef Barreltje het volgende:
never again
Euh ik heb de handleiding in 2016 gedownload, dus ik gok dat ie een 5 jaar oud is?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Godsamme, wat doe jij met je apparatuur![]()
Die had je toch pas?
Oh, time flies dan ofzoquote:Op zondag 16 mei 2021 13:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh ik heb de handleiding in 2016 gedownload, dus ik gok dat ie een 5 jaar oud is?
Hij was al langzaam minder lekkere koffie aan het zetten maar hij begint nu ook water te overdoseren.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, time flies dan ofzo![]()
Grote bak oploskoffie hier![]()
![]()
![]()
Schaamteloos maar heerlijk
Wat?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je wilt niet weten wat de mensen geloven. Engel heeft nu al afgeraden om een bloedtransfusie te nemen ook al is het nodig, want de donor kan wel gevaccineerd zijn. Seks met een gevaccineerde raden ze ook af
Ja dat weet ik nog welquote:Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat laatste ook. Seks met gevaccineerden afraden. Ik verbaas me elke keer weer.
En als het nu alleen maar niet zo intelligente mensen zijn die dit soort dingen zeggen, ok...maar er zijn ook mensen met genoeg hersens die dit nu beweren. Zéér fascinerend.![]()
Tijdje terug was er in COR iemand die beweerde dat huisartsen vaccins in sinaasappelen spoten als de patiënt geen vaccin maar wel een vaccinbewijs wilde.
Molo weet dat nog wel denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dan altijd, je zult er toch naast komen te zitten op een feestjeWe have far more in common than that which devides us..
nouja.. jij woont dan toch wel meer in een omgeving waar je die mensen tegen kan komen toch ?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk kom ik niet op dit soort feestjes.![]()
Of wacht…eens de buurvrouw op een house warming party op de berg in Amersfoort. (Daar verwacht je ‘ander volk’)
Na 3 minuten ben ik tactisch doorgeschoven naar een andere plek voor de lol.
Een volgend keer laat ik haar helemaal klem praten.
De verkeerde krant gekregen. Dan ga ik eens de weekend AD lezen.
Kijken of het ad werkt.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit valt nog mee. Deze dame is ervan overtuigd dat MH17 nooit heeft plaatsgevonden, maar vraagt zich wel af waar de mensen zijn geblevenDie zitten in die luchtkamers 5 kilometer onder het Malieveld denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dan altijd, je zult er toch naast komen te zitten op een feestje![]()
Zonder hun door pedofiele ministers gestolen kinderen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oud collega had een nieuwe vriend. Ze ging mee op verjaarsvisite van de buurvrouw. Komt naast iemand te zitten die eigenlijk geen Nederlands sprak, maar een veluws dialect. Zij maakte deze vrouw een complimentje over de lekker ruikende parfum. Reactie: ja, lekker he, heb ik van mien kerol gekregen. Is van gukkie.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk kom ik niet op dit soort feestjes.![]()
Of wacht…eens de buurvrouw op een house warming party op de berg in Amersfoort. (Daar verwacht je ‘ander volk’)
Na 3 minuten ben ik tactisch doorgeschoven naar een andere plek voor de lol.
Een volgend keer laat ik haar helemaal klem praten.
De verkeerde krant gekregen. Dan ga ik eens de weekend AD lezen.
Kijken of het ad werkt.
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier regen en zon tegelijk * Kaatje1 doetdeschoenenweeruit
We halen onze gasten binnen met toeters en bellenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toen kwam ik dus net jouw stad binnengewandeld.
15 km droog gehad, laatste 5 hagel, onweer en stortregen![]()
Wel mooie route ondanks veel bebouwd gebied
Ik vermaak me ook enorm met dat programma. Wel heel knap van Filemon die zo serieus blijft. Tijd geleden had Danny Ghosen ook een aflevering van mensen die niet helemaal met beide benen op de grond stonden. Ook wat "vreemd"quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Filemon en de complottheorieën is ook 'n fantastisch programma. De ET healer die zwanger was geraakt en bevallen was van 'n hybride kind.
En in de laatste aflevering dat de elite bloed voor kinderen drinkt en het vlees gaat naar MC Donald's, nooit geweten dat kindervlees best goed weg te krijgen is
Lekker mals. Daarom eten mensen toch ook lam-en kalfsvlees?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Filemon en de complottheorieën is ook 'n fantastisch programma. De ET healer die zwanger was geraakt en bevallen was van 'n hybride kind.
En in de laatste aflevering dat de elite bloed voor kinderen drinkt en het vlees gaat naar MC Donald's, nooit geweten dat kindervlees best goed weg te krijgen is
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:29 schreef Barreltje het volgende:
never again
https://en.wikipedia.org/wiki/Trypophobia dames.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:32 schreef Candaasje het volgende:
I feel you![]()
Geen idee wat dit voor rare fobie is, maar goed, er zijn onhandigere.
Even deed ikquote:Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die van V was geloof ik de leukste waar ik ooit was
totquote:Maar ik kan me dan ook geen andere herinneren dan die...
Ik ook niet.quote:mijn vrienden trouwen niet.
Ik ken het programma niet, maar kindervlees moet uiteraard goed te eten zijn, mensen geven ook aan kalfsvlees en lamsvlees de voorkeur. hoe ouder hoe taaier.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar met dit:Net allemaal kinderhandjes uit een lijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, ik ga even overgeven en douchen.
Leeft dat kikkertje daarna nog?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Jup, zover ik weet wel ja. De huid wordt eerst helemaal zacht en sponzig, dan worden er eitjes 'op' gelegd, en daarna groeit er weer huid overheen. Dus die zal dan ook wel weer kunnen herstellen na de 'bevalling'.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Net allemaal kinderhandjes uit een lijk
Leeft dat kikkertje daarna nog?
ja Danny Ghosen kijken we ook altijd en Filemon doet het inderdaad echt heel goed en knap, zeiden m'n vriend en ik ook al tegen elkaar.quote:zondag 16 mei 2021 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook enorm met dat programma. Wel heel knap van Filemon die zo serieus blijft. Tijd geleden had Danny Ghosen ook een aflevering van mensen die niet helemaal met beide benen op de grond stonden. Ook wat "vreemd"
Ik vind zo'n baby baren al een heel idioot idee, maar toch blij dat wij als mens het toch niet zó doenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:17 schreef Candaasje het volgende:
Jup, zover ik weet wel ja. De huid wordt eerst helemaal zacht en sponzig, dan worden er eitjes 'op' gelegd, en daarna groeit er weer huid overheen. Dus die zal dan ook wel weer kunnen herstellen na de 'bevalling'.
Soort zwangerschap, maar dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |