ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef minilot het volgende:
@:LonaaHeel gaaf dat je het gefilmd hebt, zwaar indrukwekkend dat je dit kunt en oeh, wat een goeie billen bij het tillen zo!
Hoe lang gewichthef jij nou eigenlijk al? En had je in het begin überhaupt verwacht dat je ooit zulke joekels van gewichten zou optillen?
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Tele6 het volgende:
Hihi @:sigme
Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk![]()
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door![]()
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten
Het is niet om het winnen, we doen als duo meequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen?![]()
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
Verdwalen is de allerbest manier om in één keer opeens een hoop kilometers toe te voegen aan je portefeuille, ik ken datquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef minilot het volgende:
Maar jij hardloopt toch al @:Sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug!
Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig
Yikes!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
(Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
Ligt eraan. Ik vind zware dingen tillen wel echt heel gaaf, maar als het het enige zou zijn zou ik me vlot vervelen denk ik. Ik heb de workouts voor tijd of rondes in x tijd wel ook nodig. Waarbij je dus op een hele andere manier van Alles van je lijf vraagt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel?
Dit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef sigme het volgende:
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @:tele6 en @:minilot. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.
De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmondquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten
![]()
En bovendien twee vaccinaties geregeldMaar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen?
Afspraken staan iig voor 27/5 en 2/7
Oh ja, hier wou ik nog meer van weten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik maak gans op zijn Frans, met spinazie.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond![]()
Gotta love decentralisatie![]()
Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Indrukwekkend Loon![]()
![]()
Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger.
@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien![]()
Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet) maar galmt niet zo giga.
Oh vast wel, dat is op zich ook prima. We zijn ook tot 20 uur open (ik mocht eerder naar huis want op een gegeven moment gaan ze wat hokjes sluiten om het overzicht te kunnen houden).quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
Ik zal richting Breukelen zwaaienquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Indrukwekkend Loon![]()
![]()
Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hè, ik heb ook honger.
@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien![]()
Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet) maar galmt niet zo giga.
Hou op met jequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen.denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Doe je beter dan ik, ik vond er vandaag alleen maar een paar stokjes, wat grind en zand.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ondertussen vond ik net een halve pinda in mijn bh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
straks maar eens vroeg naar bed, morgen met K 4x4 rijden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon!![]()
![]()
ik wandelde een kilometer of 10 met BFF en praatte even 4 uur lang bij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
Spoilers!
ik vind het vooral allemaal kutquote:
Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het vooral allemaal kut
maar goed dat wist ik toen ik er aan begon.. hij is niet bepaald single..
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ja maar dat gaat twee kanten op. Of ging..?
Weet je wat jij wil?
Nog gefeliciteerd jongemanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten
![]()
En bovendien twee vaccinaties geregeldMaar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen?
Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..
twilight wel hoor..
Ik stond net in de keuken een pan verse te poppenquote:
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is vooral wel een naaistreek van jou. Jij wil geen k. Zadel hem dan ook niet op met jouw verdriet.
Heb te doen met hem.
Mijn hemel, Barreltje wat een rotzooi! ( maak je er van).quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een trut.. ik wil hem.. hij heeft vrouw en kinderen.. das wat ingewikkelder.. en k. heeft "aangeboden" dat ik maar even ga uitzoeken wat ik met de ander wil.. dus " we are on a break " kind of thing ...
en dan sta ik dus vandaag te janken in mijn oude huis in de armen van k omdat de ander twijfelt of ie bij zn kinderen weg will.. en dat weet k dan ook..
twilight wel hoor..
quote:Miljarden euro’s schade, wellicht 2600 doden en volle vluchtroutes: dit kan gebeuren als Lekdijk doorbreekt
We leven in een land met veel water en staan er zelden bij stil dat onze dijken het zouden kunnen begeven. Toch is die kans bepaald niet denkbeeldig, bleek onlangs uit een alarmerend rapport van hoogleraar Stefan van Baars. Bij hoogwater zou de Lekdijk tussen Kinderdijk en Groot-Ammers volgens hem zomaar eens kunnen breken, met dramatische gevolgen tot en met Gorinchem aan toe.
Bron: een grote krant
Nog steeds pijn? Dat is wel stevig zeg. Vervelend.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:
Hoi. Barrel
Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
Je had een prima mooie dag voor je verjaardagquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:48 schreef Clubsoda het volgende:
Barrel, vanuit mijn eigen ervaring kan ik je maar een advies geven: maak een keuze over je relatie met K zonder dat je mee laat wegen of die ander met je verder wil. Het zijn twee losse dingen.
Overigens kan er prima een stabiele relatie ontstaan uit een heftige-verliefdheid-terwijl-bezet, maar dan moet je wel beiden voor jezelf helder hebben wat je wilt, elkaar de ruimte geven en alles rustig en zorgvuldig afhandelen met alle betrokken partijen.
Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:50 schreef sigme het volgende:
Net thuis, Isabeau?
Speciaal voor jou dan wat verse foto’s. Ik ben nu aan het eind van een pad langs een schouwsloot en zit daar even op een van de kleine bankje. Ik loop zo terug.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ahhh stom.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:29 schreef sigme het volgende:
Hoi. Barrel
Ik ben maar uit bed gekropen, te veel pijn. Zit nu buiten, beetje gelopen, wat gerekt en gestrekt. Zo maar eens langzaam weer terug, dan ben ik er een uur uit geweest en mag iker nog een uur in. Wekker staat op 6u.
Geloof ik ook wel. Maar als je zo verliefd bent dat je heel graag bij diegene wilt zijn dan is dat wel een stap verder. Met 2 tegelijk zijn accepteren maar weinig mensen (behalve A en B van Tele).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan jij dingen toch altijd mooi en helder verwoorden
[..]
Kijk nou eens naar al die prachtige hondsdraf bij elkaarEn ik vond een 50cmx50cm stukje rond een boom tegenover mijn huis al zo mooi veel bij elkaar. En ja, net thuis. Het is lekker fris.
FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
Heeft dat enige werkzaamheid dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap @:sigme! Klinkt naar, die pijn. Misschien wat spiroflor oid smeren?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben het eens met iedereen die roept dat het 2 losse beslissingen moeten zijn in de zaak Barrel
Het kan niet zo zijn dat je met je oude partner verder gaat omdat de nieuwe er toch van af ziet. Dat komt (vroeger of later) altijd weer terug.
Daarnaast is het makkelijk om je als een fatsoenlijk persoon te gedragen als alles voor de wind gaat. The echte test is situaties als deze.
Wow wat een goeie score!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef Myraela het volgende:
Naar de Afrikaandermarkt geweest.Dat was zo lang geleden, ik kom (bijna) altijd als een blij kind thuis.
Nu heb ik onder andere 12 (!) doosjes frambozen voor 3 euro, 18 mango's voor 5 euro. Artisjokken, courgettes, enorme zak pepertjes. Zo fijn allemaal.De droogoven kan de komende dagen weer aan.
Zeker niet waar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische urgentiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je had een prima mooie dag voor je verjaardag
Huh nu al aan de beurt? Je bent toch net in de 40? Wel altijdals je mag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef Barreltje het volgende:
Loon!![]()
![]()
ik wandelde een kilometer of 10 met BFF en praatte even 4 uur lang bij..Ik lees een tijdje niet mee en er gebeuren allemaal dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus. rose en chocolade en " the bold type" op netflix.. ik vind de functie " play anything" nog best wel wat
Sterkte, Barrel. Moeilijke beslissingen allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dank, dankquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, P!
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
Van je aiai jippie jippie jeeeeequote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
Daar zit ik dan, met mn plantenbak die niet meer in de auto past bij de Hornbach te wachten. 😅
Eensquote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
FFT, het ingewikkelde aan je hersenen is dat verliefdheid los staat van houden van. En ook weer los van lust. Die kunnen alle drie naast elkaar bestaan (want andere hersendelen), terwijl de focus bij alle drie op een ander gericht is. Alleen onze cultuur staat dat niet toe en moet je alle drie de gevoelens alleen maar voor die ene exclusieve partner hebben. En volgens mij is het niet waar dat je niet verliefd kan worden op een ander als je een goede relatie hebt. Maar mensen trekken wel direct die conclusie, want zo is het ons 'geleerd'
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
EensMaar soms kan een verliefdheid je wel duidelijk wijzen op dingen die je mist in je huidige relatie. En dan is het de truuk om erachter te komen of die zaken op zichzelf een reden zijn om de relatie te verbreken. Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan
Herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.
Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' te blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.
Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.
6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn![]()
).
Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
Of het echt breekpunten zijn om niet verder te kunnen in een relatie, of dat het alleen maar een kwestie van groener gras is. Ik ben daarvoor in therapie gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Treurig.quote:
Dat heb ik ook een beetje idd!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar hoorHet is een heel proces: echt onder ogen kunnen zien hoe je relatie ervoor staat, kijken welk aandeel je er zelf in had, hoe je verder wil met die wetenschap. En als de ander daar een plek in heeft vervolgens samen ontdekken hoe je verder gaat vanuit de ruïnes van je 'oude levens'. Ik vond het een intens leerzaam proces en ik ben heel blij dat we allebei de stap hebben durven zeggen, maar het was ook zo heftig en onzeker. Als ik Barrels verhaal lees dan schiet ik acuut weer in de kramp als ik eraan terugdenk
Nou, een paar flesje bier tillen zal nog wel lukkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhh stom.
Als het morgen niet uit komt dat we langskomen moet je het maar zeggen.
Ha, nu is opeens alles goedquote:
Niet helemaal want G moet ook nog een keerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn dan dat je mag. Daarna ben je vrij
Enkel als je dat overeengekomen bent met je geliefde. Danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:46 schreef minilot het volgende:
Ik ben persoonlijk een groot voorstander van in het geniep je woeste lusten achternagaan om zodra zo'n smakelijke bevlieging dan weer is overgewaaid er elke keer weer nog meer van overtuigd te zijn dat je oergeliefde toch echt het allerallerbeste wezen van de wereld isMaar goed, daarbij moet je geen moreel kompas in de weg hebben zitten natuurlijk
Sterkte met alles, Barrel!
Ik vind katalysator een mooi woord hierquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik noem g altijd mijn 'katalysator'.
Ik wilde al jaren weg uit het huwelijk van (uiteindelijk) 16 jaar, maar 'makkelijker' was blijven ivm kinderen en het hele scheidengebeuren.. ik wilde ze het niet aandoen omdat IK niet gelukkig was en ik vond het 'zielig' voor ex.
Toen ik de stap uiteindelijk zette omdat ik flieft werd op g (eerst op het Internet in het algemeen en vooral het chatten met g) en niet wilde vreemdgaan.. voelde ik me bevrijd alsof er een last van 1000 kg van mijn schouders was gevallen.
6 jaar hebben we gelat om uit te zoeken hoe of wat het met ons verder moest/kon en om voor de kinderen eerst maar eens rust te creëren in dit alles (zij waren in de puberleeftijd, ik kan het niemand aanraden om dan te scheiden, doe het als ze klein zijn![]()
).
Uiteindelijk zijn we alweer 22 jaar bij elkaar en heb ik met ex een prima relatie en spreken elkaar als het over de (k.) kinderen gaat en houden we elkaar op de hoogte als er nieuws uit Australië is.
Ingewikkelde tijden voor @:Barreltje waarin je veel moet uitvinden en je in een spagaat leeft lijkt me.
Herkenbaar. Ik was in januari vorig jaar met ex bij de bruiloft van een goede vriendin van mij, en toen hebben we ook wel allebei gezegd: wat zij hebben, hoe zij naar elkaar kijken, dat hebben wij niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zagDus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
Dat opende je ogen dan big timequote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind katalysator een mooi woord hierJa, soms kan een verliefdheid je ogen openen over je huidige relatie. En dan hoef je niet eens per se verder te gaan met diegene waar je verliefd op bent, maar zet het je wel aan tot nadenken over je relatie en het verbreken er van. Je kan al heel lang vast zitten, zonder dat je dat eigenlijk beseft en dat heb je dat duwtje in de rug nodig.
Ik heb een relatie verbroken omdat ik twee andere mensen smoorverliefd zagDus dat kan ook nog. Door die twee besefte ik dat ik niet meer vond wat ik verwacht in een relatie bij mijn toenmalige partner en dat ik niet echt meer van hem hield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |