quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Nu ik die namen weer lees moet ik toch zeggen dat het toen nog treuriger was.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan me van dat seizoen alleen de traditionele winst op PSV herinneren als positieve noot. Uiteindelijk was een ploeg met spelers als Huysegems, Kolkka, Swerts, De Cler..etc..denk ik bijna net zo treurig als de huidige ploeg.
Je had ook wel een aantal talenten waar je goede hoop van kon krijgen met Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, Martins Indi, Leerdam. Maar de helft vertrok dus toen leek het volgende seizoen helemaal een verloren zaakquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan me van dat seizoen alleen de traditionele winst op PSV herinneren als positieve noot. Uiteindelijk was een ploeg met spelers als Huysegems, Kolkka, Swerts, De Cler..etc..denk ik bijna net zo treurig als de huidige ploeg.
Je haalt twee seizoenen door elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je haalt twee seizoenen door elkaar
Met Huysegems en Kolkka was 06/07 wat in mijn ogen de slechtste selectie was. 10/11 was met Swerts en de Cler maar die selectie viel nog wel mee, alleen presteerden we dat seizoen belabberd
Theo Lucius die aanvoerder van Feyenoord was vond ik toch wel rock bottom, al was het Beenseizoen wel echt het absolute dieptepunt voor mij. Maar dat had ook meer te maken met de staat van de club en iets minder met de selectie.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/
"Viel wel mee".
Eens hoor, Lucius, Charisteas ipv Kuyt, Tiendalli, etc. Lucius die met een vingertje naar het publiek gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Theo Lucius die aanvoerder van Feyenoord was vond ik toch wel rock bottom, al was het Beenseizoen wel echt het absolute dieptepunt voor mij. Maar dat had ook meer te maken met de staat van de club en iets minder met de selectie.
Vlaar, De Vrij, BMI, Fer, Wijnaldum. Kon slechter, qua potentie. Aanvallend was het wel echt janken, en dat je Rob van Dijk op moest stellen was ook geen feest.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/
"Viel wel mee".
Dat zijn ook de enige namen van die selectie die nog een beetje kunnen ja. En dan waren vooral De Vrij en Wijnaldum nog geen schim van de spelers die het nu zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vlaar, De Vrij, BMI, Fer, Wijnaldum. Kon slechter, qua potentie. Aanvallend was het wel echt janken, en dat je Rob van Dijk op moest stellen was ook geen feest.
Eigenlijk het seizoen erop alquote:
In zijn laatste seizoen was Clasie inderdaad echt wel goed. Had ook strijdlust. In combinatie met El Ahmadi ging dat wel lekker. Als je dat vergelijkt met het huidige middenveld..tsjaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
Clasie groeide toch uit als een prima speler voor Feyenoord. Zou hem nu nog steeds graag zien, al heeft dat meer te maken met het huidige middenveld.
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk het seizoen erop al
1) Belangrijke spelers vertrokken
2) De vervangers maakten het niet waar
3) De spelers die bleven werden op een uitzondering na alleen maar minder
Het is bij Feyenoord inderdaad een beetje gebaseerd op het motto: op goed geluk. Spelers die je echt beter maakten zoals Guidetti en Pelle werden ons in de schoot geworpen. En de spelers die opvielen bij subtoppers en waarvan Martin dacht: ja, die gok kunnen we wel nemen.. dat pakte bijna steeds verkeerd uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.
Nu werd het classic Martin bord op schoot scouting en een beetje angstvallig en zonder plan de boel in stand blijven houden.
Achteraf blijkt hoe belangrijk El Ahmadi was. Volgens mij de grootste reden dat Clasie zo goed was, en volgens mij gold hetzelfde voor Vilhena.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen was Clasie inderdaad echt wel goed. Had ook strijdlust. In combinatie met El Ahmadi ging dat wel lekker. Als je dat vergelijkt met het huidige middenveld..tsja
Inderdaad. El Ahmadi kon goed voetballen maar die strijdlust mis ik vooral. Dat heeft hij zichzelf later aangeleerd, wat ik knap vind. En dan Vilhena..Clasie..geen geweldenaars misschien maar ook zij hadden een goede instelling.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achteraf blijkt hoe belangrijk El Ahmadi was. Volgens mij de grootste reden dat Clasie zo goed was, en volgens mij gold hetzelfde voor Vilhena.
(ik schrok heel even)quote:Frank Boer nieuwe teammanager Feyenoord 1
Feyenoord heeft in de persoon van Frank Boer een nieuwe teammanager gevonden voor het eerste elftal. Boer volgt met ingang van komend seizoen Bas van Noortwijk op, die na veertien seizoenen als teammanager van Feyenoord 1 met pensioen gaat.
Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, denkt dat Boer uitermate geschikt is voor de rol. ‘De afgelopen maanden hebben we uitgebreid gezocht naar iemand met de kwaliteiten voor de veeleisende functie teammanager Feyenoord 1. We hebben met een groot aantal kandidaten gesproken, mensen van zowel buiten als binnen de club, en Frank kwam daarbij als beste uit de bus. Hij is doortastend, duidelijk, een uitstekende communicator en bovendien iemand uit eigen gelederen die de spelersgroep en organisatie goed kent. Een goede match dus.’
Boer, die hiervoor als sociaal-maatschappelijk spelersbegeleider werkte bij Feyenoord en in die hoedanigheid trainingscomplex 1908 als thuisbasis had, denkt dat er veel raakvlakken zijn tussen zijn oude en nieuwe rol. ‘In beide gevallen ben je nadrukkelijk bezig met het creren van randvoorwaarden waardoor anderen kunnen presteren op de plek waar het moet: het veld. Dat is iets wat me goed ligt en waar ik heel veel belang aan hecht. Ik kijk er dan ook naar uit om Bas van Noortwijk op te volgen als teamanager van Feyenoord. Een eer en een nog mooiere uitdaging.’
Ik heb vooral nooit begrepen waarom we zo lang door zijn gegaan met Baco/Bot. Daar had je in ieder geval al een opvolger voor moeten hebben. In de achterhoede hebben we zo ontzettend aangemodderd. Zo’n aankoop als Larsson begreep ik eigenlijk prima, al pakte dat niet echt goed uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is bij Feyenoord inderdaad een beetje gebaseerd op het motto: op goed geluk. Spelers die je echt beter maakten zoals Guidetti en Pelle werden ons in de schoot geworpen. En de spelers die opvielen bij subtoppers en waarvan Martin dacht: ja, die gok kunnen we wel nemen.. dat pakte bijna steeds verkeerd uit.
Achteraf gezien wel, maar was jij niet ook gewoon dolblij dat Jorgensen bleef? Net als de rest van de feyenoordsupporters.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.
Nu werd het classic Martin bord op schoot scouting en een beetje angstvallig en zonder plan de boel in stand blijven houden.
Het enige positieve is de upgrade van varkenoord en 1908 dat gerealiseerd is met die kampioensmiljoenen.
Larsson begreep ik ook wel.. Amrabat ook.. St. Juste ook.. uiteindelijk verkoop je al die spelers zonder verlies, maar helaas zijn het ook spelers die Feyenoord niet beter maakten. Is dat dan pech, of zit het probleem dieperquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vooral nooit begrepen waarom we zo lang door zijn gegaan met Baco/Bot. Daar had je in ieder geval al een opvolger voor moeten hebben. In de achterhoede hebben we zo ontzettend aangemodderd. Zo’n aankoop als Larsson begreep ik eigenlijk prima, al pakte dat niet echt goed uit.
Ik kan mijzelf nog goed herinneren hoe blij ik was dat 'de as intact was gebleven'.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel, maar was jij niet ook gewoon dolblij dat Jorgensen bleef? Net als de rest van de feyenoordsupporters.
Qua Jorgensen zeker, vond toen ook het seizoen erop dat men het WK moest afwachten. De rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel, maar was jij niet ook gewoon dolblij dat Jorgensen bleef? Net als de rest van de feyenoordsupporters.
St. Juste had je gewoon rechts centraal neer moeten zetten. Dat die op rechtsback ging spelen heb ik nooit begrepen. Had je gelijk snelheid in je centrum.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Larsson begreep ik ook wel.. Amrabat ook.. St. Juste ook.. uiteindelijk verkoop je al die spelers zonder verlies, maar helaas zijn het ook spelers die Feyenoord niet beter maakten. Is dat dan pech, of zit het probleem dieper
Het centrum was net kampioen geworden, er was toen geen reden om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
St. Juste had je gewoon rechts centraal neer moeten zetten. Dat die op rechtsback ging spelen heb ik nooit begrepen. Had je gelijk snelheid in je centrum.
Je had toen opzich al wel kunnen aanvoelen dat het centrum zo goed presteerde omdat de backs extreem belangrijk waren dat seizoen. Maargoed, Feyenoord en doordacht beleid.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het centrum was net kampioen geworden, er was toen geen reden om dat te veranderen.
Inderdaad. Denk eigenlijk ook dat hij voor die positie gehaald is. Met zijn snelheid had hij ook Baco nog een jaartje uit de wind kunnen houden. Alleen kon Gio het niet aan om Botje te vervangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
St. Juste had je gewoon rechts centraal neer moeten zetten. Dat die op rechtsback ging spelen heb ik nooit begrepen. Had je gelijk snelheid in je centrum.
Dat is dus precies een factor waar het fout gaat. Het draaide helemaal niet per se om dat centrum. Dat ging juist zo goed door de backs die veel tekort aan snelheid verbloemde. Feyenoord had toen echt achterin door moeten selecteren of bijvoorbeeld St Juste centraal zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het centrum was net kampioen geworden, er was toen geen reden om dat te veranderen.
Gelukkig werd van Beukering gehaald om de aanval te verbeterenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vlaar, De Vrij, BMI, Fer, Wijnaldum. Kon slechter, qua potentie. Aanvallend was het wel echt janken, en dat je Rob van Dijk op moest stellen was ook geen feest.
Maar dat is achteraf vooral heel erg makkelijk. Volgens mij leefde toen heel erg het idee dat Nieuwkoop de rol van Karsdorp moeiteloos zou overnemen (wat ie ook goed deed toen Karsdorp pijntjes had in het kampioensjaar), en werd er met Haps een goede linksback gekocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is dus precies een factor waar het fout gaat. Het draaide helemaal niet per se om dat centrum. Dat ging juist zo goed door de backs die veel tekort aan snelheid verbloemde. Feyenoord had toen echt achterin door moeten selecteren of bijvoorbeeld St Juste centraal zetten inderdaad.
Tja, weet niet of dat alleen achteraf is. Werd in het seizoen zelf ook al wel geroepen natuurlijk dat Karsdorp & Kongolo ontzettend belangrijk waren voor de achterhoede.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is achteraf vooral heel erg makkelijk. Volgens mij leefde toen heel erg het idee dat Nieuwkoop de rol van Karsdorp moeiteloos zou overnemen (wat ie ook goed deed toen Karsdorp pijntjes had in het kampioensjaar), en werd er met Haps een goede linksback gekocht.
Klopt. En dat hebben ze proberen op te vangen met Haps en Nieuwkoop. Haps die vervolgens constant geblesseerd was, Nieuwkoop totaal verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, weet niet of dat alleen achteraf is. Werd in het seizoen zelf ook al wel geroepen natuurlijk dat Karsdorp & Kongolo ontzettend belangrijk waren voor de achterhoede.
Geen Arsenal @onlogischquote:Arsenal en Tottenham Hotspur zouden zich deze zomer graag willen versterken met Orkun Kk, maar volgens de Daily Mail gaat ze dat waarschijnlijk niet lukken. AC Milan zou nu de beste papieren hebben.
De Italiaanse club zou afgelopen week al een gesprek hebben gehad met de zaakwaarnemer van Kk. Dat zou Arsenal en Tottenham Hotspur op scherp hebben gezet, aangezien de twee rivalen uit Engeland ook interesse hebben in de Feyenoorder.
Door de Engelse krant wordt Kk omschreven als 'n van de meest belovende talenten van Europa'. Arsenal was in de zomer van 2020 al nadrukkelijk genteresseerd in de 20-jarige middenvelder, maar destijds verlengde hij zijn contract in De Kuip.
Bij de Spurs, dat nog niet duidelijkheid heeft over de nieuwe trainer voor volgend seizoen, zou Kk ook als een welkome versterking worden gezien die de Engelse ploeg verder kan helpen.
Mwoah, die backs vond ik destijds juist de meest logische aankopen. Snelle backs weg, snelle backs terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had toen opzich al wel kunnen aanvoelen dat het centrum zo goed presteerde omdat de backs extreem belangrijk waren dat seizoen. Maargoed, Feyenoord en doordacht beleid.
Maar St. Juste was helemaal geen back bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, die backs vond ik destijds juist de meest logische aankopen. Snelle backs weg, snelle backs terug.
In principe zou dat niet uit moeten maken, maar wel dom om dat niet te vertellen inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik las dat Kokcu bij rijnmond heeft geroepen dat ze in het veld helemaal niet wisten dat Vitesse achter stond. Iemand die dat ook heeft gehoord?![]()
DICKED
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik las dat Kokcu bij rijnmond heeft geroepen dat ze in het veld helemaal niet wisten dat Vitesse achter stond. Iemand die dat ook heeft gehoord?![]()
DICKED
Jawel, hij wist alleen niet dat ze nog een vol uur moesten inhalen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Beukema had ook geen idee dat De Graafschap gestaakt was.
WONDERED
Ik denk niet dat Dick zijn mobiel internet ontvangtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
DICKED
Dat krijg je met een demente opa als trainerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
DICKED
Iemand zegt iets gemeens over Dick Advocaat dus ik moet kinderachtig reageren!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
WONDERED
Na afloop: "ja, ik hoorde net uh vaag dat het was gestaakt?".quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, hij wist alleen niet dat ze nog een vol uur moesten inhalen.
Dick gebruikt nog steeds zijn Nokia 3310 uit 2002.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dick zijn mobiel internet ontvangt
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand zegt iets gemeens over Dick Advocaat dus ik moet kinderachtig reageren!!!
SCRUMMIED
Wees nou niet zo negatief over Dickie joh. Zometeen is hier weer iemand aan het schuimbekken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:48 schreef Caland het volgende:
Nu we toch op de DICKED tour zijn
[ twitter ]
DICKED
[ twitter ]
DICKED
[ twitter ]
DICKED
[ afbeelding ]
DICKED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DICKED
Dat is niet de schuld van Dick Advocaat maar van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:48 schreef Caland het volgende:
Nu we toch op de DICKED tour zijn
[ twitter ]
DICKED
[ twitter ]
DICKED
[ twitter ]
DICKED
[ afbeelding ]
DICKED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DICKED
Er is nog steeds iemand piswoest.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Wees nou niet zo negatief over Dickie joh. Zometeen is hier weer iemand aan het schuimbekken.
Mwoah. Ook dan zou ik nuance en dus vrede brengenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Blij dat dit seizoen bijna is afgelopen, anders hadden we een pro-Dick vs anti-Dick burgeroorlog gehad in dit topic
Ik vind het wel jammer hoor, want ik mag Dick wel. Het is gewoon een erg matige trainer gebleken, helemaal naarmate hij ouder werd. Maar aan de andere kant: volstrekt logisch dat men met hem verder wilde na het afgebroken seizoen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Blij dat dit seizoen bijna is afgelopen, anders hadden we een pro-Dick vs anti-Dick burgeroorlog gehad in dit topic
Ja, dat blijkt inderdaad uit je posts. Gewoon rustig aan makker en vooral proberen een beetje inhoudelijk mee te doen. Dan word je vast serieus genomen.quote:
Zoals ik al zei; je bent nog steeds ongelofelijk boos.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt inderdaad uit je posts. Gewoon rustig aan makker en vooral proberen een beetje inhoudelijk mee te doen. Dan word je vast serieus genomen.
Integendeel zelfs. Je leest weer eens wat je wil lezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je bent nog steeds ongelofelijk boos.
Dat wist hij wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
WONDERED
Ik vond Larsson juist een erg gekke aankoop. Want dan had je 2 dezelfde types op de flanken met hem en Berghuis. Die jongen is niet zo snel en samen met het verdwijnen van snelheid op de backposities bleef er dus maar weinig snelheid en diepgang in het team over.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Larsson begreep ik ook wel.. Amrabat ook.. St. Juste ook.. uiteindelijk verkoop je al die spelers zonder verlies, maar helaas zijn het ook spelers die Feyenoord niet beter maakten. Is dat dan pech, of zit het probleem dieper
Ja prima joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Integendeel zelfs. Je leest weer eens wat je wil lezen.
Ook prima (misschien het interview even nakijken, maxi-mus).quote:
Ik heb natuurlijk de hele avond gekeken als KKD adept en ook de nasleep uitvoerig gevolgd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja prima joh.
[..]
Ook prima (misschien het interview even nakijken, maxi-mus).
Ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk de hele avond gekeken als KKD adept en ook de nasleep uitvoerig gevolgd.
Als je het zelf maar gelooftquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah. Ook dan zou ik nuance en dus vrede brengen.
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Was een leuke avond met een leuke ontknoping.
Nee, Dickie is nog trainer. Met een andere trainer zou het veel beter gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?
Nee, dat gaat echt een kwelling worden ben ik bang. Bange Dickie tegen tegenstanders die in een lekkere flow zitten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Dickie is nog trainer. Met een andere trainer zou het veel beter gaan.
Ja ik vind het ook zonde. Heb er noh altijd echt respect voor hoe snel hij de teringzooi van Stam heeft opgeruimd. Ook in de interviews blijft het een charismatische leider maar hij heeft zijn trucjes en op een gegeven moment (zeker als de resultaten uitblijven) prik je daar toch doorheen. Dan biedt hij wel erg weinig bescherming voor zijn selectie terwijl je als vent van 73 best wel zelf de klappen mag opnemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, want ik mag Dick wel. Het is gewoon een erg matige trainer gebleken, helemaal naarmate hij ouder werd. Maar aan de andere kant: volstrekt logisch dat men met hem verder wilde na het afgebroken seizoen.
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.quote:
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.
Scrummie is genuanceerd en brengt vredequote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah. Ook dan zou ik nuance en dus vrede brengen.
Is dit de opmaat naar een tactische uiteenzetting met voorspellingen voor de play offs?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie is genuanceerd en brengt vrede
Sparta is een lastig te bespelen ploegquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar een tactische uiteenzetting met voorspellingen voor de play offs?
Er is vast wel wat meer dan dit soort clichs over te zeggen maar het is natuurlijk ook nog even afwachten wie de tegenstander is.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.
Ik denk dat we fel moeten zijn, lefheid moeten tonen en gretig moeten zijn om een resultaat neer te zettenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.
Dan laat ik dat graag over aan de mensen met verstand van voetbal zoals @fetX @Caland en @Gurleyisbestokequote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is vast wel wat meer dan dit soort clichs over te zeggen maar het is natuurlijk ook nog even afwachten wie de tegenstander is.
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichdiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrire als trainer?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we fel moeten zijn, lefheid moeten tonen en gretig moeten zijn om een resultaat neer te zetten
LFG
@:fetx
@:onlogisch
Die is al trainer, bij de dames.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichdiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrire als trainer?
Ja, maar om eerlijk te zijn kende ik hem toen niet zo goed, wist niet dat hij zo traag is. Dat is voor een aanvaller echt een handicap. Sowieso moet je niet teveel langzame spelers in je ploeg hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond Larsson juist een erg gekke aankoop. Want dan had je 2 dezelfde types op de flanken met hem en Berghuis. Die jongen is niet zo snel en samen met het verdwijnen van snelheid op de backposities bleef er dus maar weinig snelheid en diepgang in het team over.
Lekker man.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Categorie vergeten talenten. 44 wedstrijden in de Championship in zijn debuutjaar.
Ik ook wel ja. In de winter waren er wel wat vage geruchtjes dat Rangers interesse had.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Deed het hier in Nederland ook wel aardig. Benieuwd of hij nog een stapje hoger kan.
Zou leuk voor hem zijn. Al is de Championship natuurlijk ook geweldig.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. In de winter waren er wel wat vage geruchtjes dat Rangers interesse had.
Ik vond het eigenlijk best gek dat ze hem zo makkelijk lieten gaan. Ze hadden hem ook best aan Zwolle kunnen verhuren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Deed het hier in Nederland ook wel aardig. Benieuwd of hij nog een stapje hoger kan.
Past wel bij fraudeur Van Bodegom.quote:
Nee dat nooit meer, Verbeek is wel de grootste debiel die we ooit als trainer hebben gehad alhoewel teringjaap echt verrassend dicht in de buurt kwam. Dan heb ik liever clichdiarree.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichdiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrire als trainer?
Brrrquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weinig potentie in deze dames zeg. #frankOut
Prima artikel inderdaad. Wat een soap is het toch h.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ordstadion~a507c2ab/
Lang artikel over het hele traject mbt het nieuwe stadion. Erg opbeurend is het niet. Premiumartikel
Ik vond het ook wel verhelderend. De grootste amateurclub van Nederland. Heb zelf eigenlijk geen duidelijke mening over het nieuwe stadion. De kans dat het voor Feyenoord financieel gaat tegenvallen lijkt mij best groot. Aan de andere kant moet je ook vooruit in het leven.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima artikel inderdaad. Wat een soap is het toch h.
Ik verbaas me vooral over al die aannames die gedaan worden. Soit, het zal best onderzocht worden anders roepen ze dat soort dingen niet. Maar voor corona was het lang niet altijd uitverkocht maar ze verwachten nu wel 15k man erbij?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel verhelderend. De grootste amateurclub van Nederland. Heb zelf eigenlijk geen duidelijke mening over het nieuwe stadion. De kans dat het voor Feyenoord financieel gaat tegenvallen lijkt mij best groot. Aan de andere kant moet je ook vooruit in het leven.
Het blijft voor ons als buitenstaanders lastig om alles te beoordelen. Maar persoonlijk vind ik de eis met voorwaarden om aan die 25 miljoen te komen nog best stevig. Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als bijvoorbeeld de evenementen veel meer zijn, maar Feyenoord het laat afweten. Een situatie die je in het GelreDome ook zag gebeuren. Zijn de investeerders dan nog steeds overtuigd dat een groot deel naar de club zal toevloeien?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ordstadion~a507c2ab/
Lang artikel over het hele traject mbt het nieuwe stadion. Erg opbeurend is het niet. Premiumartikel
Dan moet Volendam het maar thuis afmaken. @fetXquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Nac met Hendriks en Azarkan met 4-1 van Volendam gewonnen.
Antonucci viel in en mistte een penalty. Vd Ven ging ook flink de mist in.
Is een lcv. Daar hebben we Hendriks dus denk niet dat Feyenoord hem gaat halen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mickey van der Ven wil weg bij Volendam.
Misschien wat voor Feyenoord als vervanger van Bottegod.
Hebben we die gozer echt een 3 jarig contract gegeven?quote:Op zondag 16 mei 2021 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oxford United heeft de play-offs gehaald. Zonder Liam Kelly die niet eens meer op de bank zit, lijkt mij sterk dat ze die nog een seizoen willen. Is compleet mislukt en dat is dus bij een club van het niveau NEC ofzo (op de fora praten ze over hem zoals wij over Diemers praten)Dus die keert volgend seizoen waarschijnlijk terug, alhoewel die wel bij een Britse amateurclub gedropt zal worden
Erfenis van Jaap Stamquote:Op zondag 16 mei 2021 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we die gozer echt een 3 jarig contract gegeven?
DeTering.
Disney is maar een klein bedrijf. Hebben vast niet genoeg mensen om het laatste stukje snel vooruit te kunnen monteren. Dit zal wel wekelijks uitgezonden worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Maar wel jammer, zo laat. Had gehoopt op wat zomervermaak, en nu is dit seizoen nog een gespreksonderwerp als je al vol in het nieuwe zit. Met alle media ophef eromheen.
Cringe.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
HAHAHAHAHAH. Pas vanaf 27 augustus de Disney docu.
Exact hetzelfde?quote:Op zondag 16 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cringe.
Hoe zal dat zijn als we straks kansloos uit die playoffs worden geknikkerd?![]()
Het maakt niet uit hoe goed El Bouchataoui nu zal spelen (al verwacht ik daar geen wonderen van), ik vermoed dat Fer de volgende wedstrijd ‘gewoon’ weer speelt.quote:
7 minuten bezigquote:Op zondag 16 mei 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
Wat is dit weer armoedig. Hoop echt dat we Dick dumpen nog voor de playoffs
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.quote:
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.
Ja wel eens hoor maar als Toornstra een bal breed speelt en degene die hij wil aanspelen loopt totaal de andere kant op gaat er in de communicatie ook het een en ander niet helemaal lekker.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.
Erg jammer. Een van de weinigen dit seizoen waar je nog weleens van kon genieten. Die heeft best een ontwikkeling doorgemaakt.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie alleen wat schakelmomentjes, maar ik neem aan dat RKC gewoon kut is toch?
Descaleren.quote:
Vrindjes met de stewardsquote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn dat voor idioten en hoe komen die het stadion binnen?
Lijkt me voor tientallen van dit soort figuren niet moeilijk om langs MBO’er Sjon van de beveiliging te komen.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn dat voor idioten en hoe komen die het stadion binnen?
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef leeroy het volgende:
Lekker het veld verkankeren, wat een mongolen.
Die gasten liepen al weg. Er zijn ook zoiets als principes overigens.quote:
Nee joh, alleen zij hebben clubliefde, snap dat nou eens.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus... Lekker je eigen club naar de kanker helpen
Ik zei niet dat ik het ermee eens was.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die gasten liepen al weg. Er zijn ook zoiets als principes overigens.
Preciesquote:
Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.quote:
Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben die zogenaamde supporters die nu het stadion zijn binnengedrongen voldoende geld op hun bankrekening om de boete die Feyenoord krijgt, op hen te kunnen verhalen.
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Lijkt me de enige mogelijkheid die de KNVB heeft en misschien pakken de clubs dat soort idioten eindelijk eens een keer aan.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
En dat gaat geen enkele club doen tot de KNVB/UEFA/FIFA eindelijk eens komt met echte straffen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.
Ja daar wel mee eens idd.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Heiligschennisquote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Precies, @yats weet er alles van.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.
Die is de afkoopsom aan het berekenen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
Nog hooguit twee potjes.
Ik kijk gewoon uit naar het eerste interview met Slot.
Je denkt dat ze de finale van de nacompetitie gaan halen?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
Nog hooguit twee potjes.
Ik kijk gewoon uit naar het eerste interview met Slot.
‘Hooguit’quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je denkt dat ze de finale van de nacompetitie gaan halen?
Gaan we nou ook al de trainer de schuld geven van de opstelling?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
Fer gaat woensdag gewoon weer spelen hoor
DICKED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme zegquote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
DICKED
Een poging doen tot komt meer in de buurt van de waarheid.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
DICKED
iets voor feyenoord?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Nou is het wel zo dat Fraser daar een prima elftal van heeft gemaakt. Ik ben nooit zo’n fan van de trainer Fraser, maar toch wel knap wat hij daar heeft neergezet.
En 23 puntjes uit de laatste 10 potjes is een wel een aardige vorm.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Nou is het wel zo dat Fraser daar een prima elftal van heeft gemaakt. Ik ben nooit zo’n fan van de trainer Fraser, maar toch wel knap wat hij daar heeft neergezet.
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al de trainer de schuld geven van de opstelling?
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.
Fraser is #teamAdvocaatquote:Feyenoord sluit zondag met de wedstrijd tegen RKC het reguliere seizoen af en zal eindigen op de vijfde plek in de Eredivisie. Sommige analytici vinden dat Dick Advocaat niet alles eruit heeft gehaald bij Feyenoord. Daar kan Henk Fraser, oud-Feyenoorder en trainer van Sparta, zich soms aan ergeren.
''Ik kan me weleens storen aan analytici. Neem nu ook weer de manier waarop sommigen over Dick Advocaat praten'', begint Fraser in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dan zeggen ze: 'Hij heeft er niet alles uitgehaald bij Feyenoord.' Hoezo, denk ik dan? Iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet toch dat Ajax beter is dan Feyenoord, PSV en AZ eveneens, en misschien Vitesse ook wel?''
''Dat is z makkelijk, vind ik. Zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen en ondertussen maar roepen hoe het nit moet. Dat vind ik respectloos naar een trainer met de statuur van meneer Advocaat. Geloof me, het is niet makkelijk om een club te managen. Dat merk ik zelf ook bij Sparta. Het is niet snel goed.'' Ook Fraser heeft soms met kritiek te maken. '''Jullie zouden frivoler moeten spelen', zeggen critici soms. Dan denk ik: frivool? Hebben wij een Ziyech of een Tannane dan? Realistisch. Dat ben ik altijd geweest, en dat zal ik ook altijd blijven. Simpelweg omdat het volgens mij de manier is om het verst te komen met een elftal. We kennen bij Sparta onze kwaliteiten, maar ook onze beperkingen.''
Zelden iemand meegemaakt die het zo moeilijk vindt dat mensen ook een andere mening kunnen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zwakzinnige mongool he.
Fraser is zo'n no-nonsense trainer die een topteam niet naar een hoger niveau gaat brengen. Ideaal voor een middenmoterquote:Op zondag 16 mei 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.
Maar kwamen ze binnen het stadion?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben die zogenaamde supporters die nu het stadion zijn binnengedrongen voldoende geld op hun bankrekening om de boete die Feyenoord krijgt, op hen te kunnen verhalen.
mimimimimimiquote:Op zondag 16 mei 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelden iemand meegemaakt die het zo moeilijk vindt dat mensen ook een andere mening kunnen hebben.
Dat schelden wordt inmiddels wel een beetje zielig.
Ik denk het niet, het was dit jaar vanwege het vollere programma door de uitloop van de coronacrisis en het aanstaande EKquote:Op zondag 16 mei 2021 16:22 schreef RvLaak het volgende:
Blijft volgend seizoen trouwens die 5 spelers wisselen regel?
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
MEER PERSOONLIJKHEIDGROOT STERK ZWARTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zwakzinnige mongool he.
Ah, het gehandicapte broertje wil ook nog even iets zeggen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.
quote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh we gaan persoonlijk worden.
Kanker toch op.
quote:
Misschien een idee om hier toch eens wat meer naar te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Beste moderators, aka @:GGMM en weet ik veel wie nog meer @:Onlogisch of zo?
Kan de user @:Scrummie eens worden gewezen op zijn nodeloos ziedende toon en het dedain richting andere users als ze over een onderwerp posten dat hem niet bevalt. Dan maakt hij de schwalbe door andere users de schuld te geven, maar dan is het toch echt hij die tekeer gaat en de sfeer verziekt.
Groet namens mij en vast nog meer enthousiaste users zoals @:maxi-mus
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
MEER PERSOONLIJKHEID“Er komt wel iemand binnen met Fer”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
Nou wil ik niet weer de "Advocaat is heilig" figuur uithangen, want ik zou ook veel liever met El B. spelen, eigenlijk al eerder dan vandaag, maar 'jullie' kennen Advocaat toch ook wel langer dan vandaag neem ik aan. Ik sluit het niet 100% uit maar anders verwachten dan Fer woensdag is toch best apart.quote:
lolquote:'Ik speel hier nu vijf jaar, ik ben wel wat gewend', zei Berghuis tegen ESPN. 'Zo kennen we ze eigenlijk wel. Het is positief bedoeld, om ons te steunen richting de play-offs. Zo vatten we het op als team. Maar het stadion is dicht, dus ze kunnen eigenlijk niet naar binnen. We zijn er even naartoe gegaan en hebben even geklapt. Dat deden we om de rust te bewaren. Weglopen had minder zin gehad, dat had ik ook niet gewild. We hebben het goed opgelost.'
Lerra is helemaal teruggekomen uit Engeland.quote:
Heb je dat stuk gelezen van het AD over het stadion en alles daar omheen van de afgelopen 15 jaar?quote:
Nee, maar dat ga ik zo even doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je dat stuk gelezen van het AD over het stadion en alles daar omheen van de afgelopen 15 jaar?
Feyenoord kan echt niets.
Zo vreemd is dat niet. Er zal vast wel iemand van de supportersvereniging/sfeerteam een sleutel hebben om achter de poorten te komen. En de contacten onderling zijn er natuurlijk sowieso. Ik sta er niet zo van te kijken.quote:
Komt wel weer amateuristisch over.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Er zal vast wel iemand van de supportersvereniging/sfeerteam een sleutel hebben om achter de poorten te komen. En de contacten onderling zijn er natuurlijk sowieso. Ik sta er niet zo van te kijken.
Daarom. Kan me niet voorstellen dat dit plaats gaat vinden.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch veel te kortdag allemaal?
quote:Op zondag 16 mei 2021 19:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met de code van het cijferslot = 1908
Zeker, een bekende clown.quote:
Alleen de sleutel tot succes is nog niet gevonden.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er komt wel iemand binnen met de sleutel
@:advocaat
Berghuis heeft ‘t ook wel gezien met Fer.quote:Steven Berghuis won zondagmiddag met Feyenoord de laatste Eredivisiewedstrijd van het seizoen. De Rotterdammers waren met 3-0 te sterk voor RKC Waalwijk. Woensdag begint voor Feyenoord de play-offs.
'Op een gegeven moment in de tweede helft was hij vrij snel gespeeld', zegt Berghuis na afloop tegen ESPN. 'Ik denk dat we wel goede dingen hebben gezien.' De aanvoerder van Feyenoord was onder de indruk van Achraf El Bouchataoui. De jongeling mocht in de basis starten. 'Ik denk dat vooral El Bouchataoui goede dingen liet zijn. Toch wel wat meer voetbal. Wat meer passing vooruit. Wat sneller de opties zien. Vandaag kreeg hij zijn kans. Ik ben wel blij voor hem.'
Woensdag speelt Feyenoord in De Kuip tegen Sparta in de play-offs om Europees voetbal. 'Natuurlijk zit het er in. Dat geloof moet je hebben. We gaan er alles instoppen om dat te halen.’
Hoe dan ook, die AEB speelde wel echt prima.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leek ook een directe aanval op Diemers.
Mee eens. Wel een bedroevende tegenstander natuurlijk maar met zijn baltempo en inzicht zit het wel snor. Bespaart toch weer enkele frustraties. Dit zou nog echt wel een laatbloeier kunnen zijn, met Burger, Wehrmann, Antonucci en nu dus El Bouchataoui toch een hoop jonkies van begin 20 die in de voorbereiding wel de kans zullen krijgen. Hoop dat er iets tussen zit waarmee we vooruit kunnenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe dan ook, die AEB speelde wel echt prima.
Ja precies, het was niet echt een hele lastige wedstrijd voor hem dus we moeten ook niet meteen gaan overdrijven. Al zijn het er maar 2 van dat lijstje doe je het eigenlijk al heel goed. En heel eerlijk; veel beter doen dan Fer & Diemers doen is dit seizoen echt niet moeilijk. Met name de laatste komt zwaar tekort en Fer heeft op 4 maanden na niks laten zien. Dat zijn gewoon 2 hele matige spelers al had ik bij Fer in het begin oprecht nog wel de hoop dat hij wat toe kon voegen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Wel een bedroevende tegenstander natuurlijk maar met zijn baltempo en inzicht zit het wel snor. Bespaart toch weer enkele frustraties. Dit zou nog echt wel een laatbloeier kunnen zijn, met Burger, Wehrmann, Antonucci en nu dus El Bouchataoui toch een hoop jonkies die in de voorbereiding wel de kans zullen krijgen. Hoop dat er iets tussen zit waarmee we vooruit kunnen
Maar goed, ook geen definitief nee.quote:De afgelopen maanden is Svensson ook in verband gebracht met een overstap naar het Feyenoord van Arne Slot. "Dat heb ik ook gelezen, ja", reageert de rechtervleugelverdediger lachend. "Ook dat ik al een paar keer rond zou zijn geweest met Feyenoord. Maar dat klopt niet. Of dat een optie zou kunnen zijn? Ik sluit eigenlijk helemaal niets uit", besluit hij.
Oh, ik verwacht ook niet anders voor komende woensdag. Sterker nog het zou best opportunistisch zijn van hem om nu ineens wl met AEB te gaan spelen. Het is voor mij vooral typerend voor visie van Advocaat. Aan het begin van het seizoen serveerde hij in n keer de complete U21 af als niet goed genoeg. Terwijl je toch ziet dat als je die jongens vertrouwen geeft en wat kansen er echt wel voetbal in zit.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou wil ik niet weer de "Advocaat is heilig" figuur uithangen, want ik zou ook veel liever met El B. spelen, eigenlijk al eerder dan vandaag, maar 'jullie' kennen Advocaat toch ook wel langer dan vandaag neem ik aan. Ik sluit het niet 100% uit maar anders verwachten dan Fer woensdag is toch best apart.
Klopt zeker, het is ook een verloren seizoen. Wel een verloren seizoen dat precies zo is gegaan zoals je het van te voren in kon vullen met een trainer als Advocaat.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht ook niet anders voor komende woensdag. Sterker nog het zou best opportunistisch zijn van hem om nu ineens wl met AEB te gaan spelen. Het is voor mij vooral typerend voor visie van Advocaat. Aan het begin van het seizoen serveerde hij in n keer de complete U21 af als niet goed genoeg. Terwijl je toch ziet dat als je die jongens vertrouwen geeft en wat kansen er echt wel voetbal in zit.
In dat opzicht is het gewoon weer een verloren seizoen waarin we heel het jaar hebben mogen genieten van het gestuntel van Diemers en Fer ipv kijken naar de ontwikkeling van jonge spelers.
Ja precies, hij ontkent niet. Svensson komt vast wel.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:33 schreef Scrummie het volgende:
Insider Arno
[..]
Maar goed, ook geen definitief nee.
Zou wel echt perfect zijn. Dan is het ‘probleem’ op rb opgelost. De Geert naar het centrum, Svensson rb met Hall daar achter. Indien je dan geld hebt om te investeren kun je je op het middenveld en wellicht spitspositie richten.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja precies, hij ontkent niet. Svensson komt vast wel.
Krijg het idee dat Harroui komt als Kokcu vertrekt. Das dan wel echt een prima investering.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel echt perfect zijn. Dan is het ‘probleem’ op rb opgelost. De Geert naar het centrum, Svensson rb met Hall daar achter. Indien je dan geld hebt om te investeren kun je je op het middenveld en wellicht spitspositie richten.
Ik heb Sparta daar te weinig voor gevolgd om te zeggen of dat een goede zou zijn, maar ik vind Kokcu dit jaar best tegenvallen al zie ik de potentie wel. Als je die voor rond de 15 kunt verkopen zou ik dat gewoon doen. Lijkt ook wel te gaan vertrekken als je op de geruchten en uitspraken van Advocaat af moet gaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het idee dat Harroui komt als Kokcu vertrekt. Das dan wel echt een prima investering.
Ik vind Kkc de laatste tijd wel prima spelen eigenlijk, heeft vaak een beslissende actie bij doelpunten. Dat zou volgend seizoen wel goed komen maar bij een echt goed bod is vertrekken toch de beste optie (dan kan je twee goede middenvelders halen).quote:Op maandag 17 mei 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb Sparta daar te weinig voor gevolgd om te zeggen of dat een goede zou zijn, maar ik vind Kokcu dit jaar best tegenvallen al zie ik de potentie wel. Als je die voor rond de 15 kunt verkopen zou ik dat gewoon doen. Lijkt ook wel te gaan vertrekken als je op de geruchten en uitspraken van Advocaat af moet gaan.
Ik las dat Lille ook genteresseerd is. Ik denk niet dat ie goedkoop is.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het idee dat Harroui komt als Kokcu vertrekt. Das dan wel echt een prima investering.
Erg jammerquote:Van der Hoek volgt Van Eijck op als clubarts Feyenoord
Feyenoord heeft per seizoen 2021-2022 een nieuwe clubarts in de persoon van de 46-jarige Joost van der Hoek. Casper van Eijck, die sinds 2009 clubarts was bij de Rotterdammers, doet een stap terug maar blijft wel betrokken bij Feyenoord.
Technisch directeur Frank Arnesen ziet de wisseling van de wacht met veel vertrouwen tegemoet. ‘De afgelopen twaalf jaar heeft Casper fantastisch werk geleverd voor Feyenoord. Niet alleen op medisch gebied voor de spelers van het eerste elftal, maar ook daarbuiten als initiator van diverse maatschappelijke initiatieven rondom de club. Met Joost halen we, op voorspraak van Casper zelf, een meer dan waardig vervanger die voor ons fulltime aan de slag gaat. Een arts met ontzettend veel expertise en ervaring op het hoogste niveau van de voetballerij.’
Voor Van der Hoek, die is opgeleid tot internist en sinds 2009 clubarts was bij AZ, voelt de aanstelling bij Feyenoord een beetje als thuiskomen. ‘Ik woon onder de rook van Rotterdam en heb mijn opleiding genoten in het Erasmus MC, waar ik Casper natuurlijk goed van ken. Mij wordt nu de mogelijkheid geboden om wat dichter bij huis bij Feyenoord als fulltime clubarts aan de slag te gaan. Dat is een prachtige kans bij een fantastische club die ik met beide handen aangrijp. Aan mij de taak om door te pakken op het indrukwekkende werk van Casper bij Feyenoord. Maar niet nadat ik AZ dank voor de samenwerking in de afgelopen jaren en de kansen die AZ mij geboden heeft om in het betaalde voetbal ervaring op te doen.’
Van Eijck kijkt met veel plezier terug op zijn tijd bij Feyenoord. ‘Het is een prachtige club, waar ik sinds 2009 schitterende momenten heb beleefd. Als clubarts draag je vooral op de achtergrond je steentje bij. Dat heb ik met veel liefde gedaan. Nu is het tijd voor een ander om die rol over te nemen. Helemaal uit zicht verdwijnen doe ik gelukkig niet: ik blijf me in een nader te bepalen rol actief inzetten voor de club.’
Van de winter rond 3 miljoen zei Henk Van Stee.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat Lille ook genteresseerd is. Ik denk niet dat ie goedkoop is.
Maar dat lijkt me inderdaad een prima versterking.
Ook de supporters? In dat geval ANNOUNCE @Dagoduckquote:Op maandag 17 mei 2021 11:06 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe tactiek van Feyenoord is gewoon alles van AZ overnemen
Ik denk dat Hendriks doorschuift en dat er een transfervrije centrale verdediger wordt gehaald.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat een interessante transferzomer worden. Als Senesi vertrekt, gaat Slot dan Hendriks doorschuiven en dat je als centrum Geertruida - Hendriks hebt?
Maar als ook Haps vertrekt heb je achterin wel echt spelers nodig. Anders heb je er maar 4 volgend seizoen; Hall - Geertruida - Hendriks - Malacia.
En wat voor spelers gaan dat dan zijn, die erbij komen?
Zou ik weinig vinden, maar aan de andere kant heeft Senesi ook nog niet dusdanig gepresteerd om voor meer dan 30 miljoen weg te gaan.quote:
Melayro Bogarde is transfervrij volgens mij, idee om die terug te halen?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat een interessante transferzomer worden. Als Senesi vertrekt, gaat Slot dan Hendriks doorschuiven en dat je als centrum Geertruida - Hendriks hebt?
Maar als ook Haps vertrekt heb je achterin wel echt spelers nodig. Anders heb je er maar 4 volgend seizoen; Hall - Geertruida - Hendriks - Malacia.
En wat voor spelers gaan dat dan zijn, die erbij komen?
Bruma?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, als ze de centrale verdediger halen van wie ik verwacht dat ze hem gaan halen denk ik dat wij niet meer bang hoeven te zijn als deze speler er bij is.
Verwacht wel dat Berghuis ook vertrekt. Senesi zal ook wel vertrekken. Marsman ook trouwens.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jorgensen, Narsingh, Botteghin, Spajic, Nieuwkoop die vertrekken zorgt voor salarisruimte. Kokcu, Haps, Senesi zorgen voor transfergeld. Berghuis proberen te behouden. Dan hebben Slot en Arnesen in ieder geval speelruimte om een selectie te bouwen die past bij de speelstijl van Slot.
Als een groot de spelers die vertrekken juist de beste spelers zijn is die renovatie niet per se positiefquote:Op maandag 17 mei 2021 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht wel dat Berghuis ook vertrekt. Senesi zal ook wel vertrekken. Marsman ook trouwens.
Flinke renovatie van de selectie deze zomer dan. Is wel nodig ook.
Ja bedankt hans.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Zaten die niet ook achter Kokcu aan?
Die krijgen wel een heel sterk elftal op deze manier!
Klopt, maar ik denk dat de kwaliteiten van Kokcu en Senesi wel op te vangen zijn/te vervangen zijn. Bij een vertrek van Berghuis ga ik echt vrezen, want die is zo ontzettend belangrijk in het aanvalsspel.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als een groot de spelers die vertrekken juist de beste spelers zijn is die renovatie niet per se positief
Maar het biedt in ieder geval kansen om een aantal jonge spelers te halen en veel speeltijd te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |